• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > American blog  > Kdo koho zdržuje – krize nebo soumrak podvozků?

  • Kdo koho zdržuje – krize nebo soumrak podvozků?

    Publikováno: 23. 9. 2013

    Bývám tady terčem posměšků kvůli tomu, že prý jezdím po dálnici 120, předjíždí mě i kamiony a zdržuju ostatní údajně „eko“ jízdou. Jestli to s tím zdržováním není trochu jinak a s případnou eko jízdou rovněž.

    Po několika posledních jízdách po perifériích Prahy, skrz Prahu a po okreskách mohu konstatovat že tady ostatní zdržují mě.

    Městem se plíží 40, rozjezdy z křižovatek jim trvají půl dne – (když je vám líto za benzín jezděte MHD a když neumíte řadit, kupte si automat).
    Kruhové objezdy a ostré zatáčky sou kapitola sama pro sebe, borci nalepení před kruháčem mě za prdelí (po rovince umí jet vesnicí 70 každej tydýt) po průjezdu kruháčem zůstávají (obrazně) půl kiláku za mnou a doslova mizí v zrcátkách, protože jedou s bídou 40 když se dá jet 60.
    Tam kde sou povolený 70ky jede půlka lidí 50.

    Poslední dobou je toto čím dál horší, takže otázka?

    Přišla na čechy krize že šetří každé deci paliva anebo je to jinak? Jsou články novinářů o super podvozcích výsměch?

    KDO ten super podvozek vlastně využívá?
    Pokud se tu někdo bije za super jízdní vlastnosti , perfektní podvozky a dokonalé odladění a pak půlka národa  jezdí tímhle stylem, tak věřte, že na plížení 40 kou a průjezdy kruháčů či ostřejších zatáček stylem „jedu s hnojem“ vám stačí 60 let starý podvozek s kusem trubky!!!
    A 13, resp. konstrukčně 15 let staré Alero je rázem králem zatáček. Úsměvný fakt svědčící o tom, že realita je skutečně jinde, než ubohé plky zdejších vyznavačů dokonalých podvozků „sdělano v helmut landu“. Protože ty podvozky sou půlce národa k ničemu, drazí soudruzi :o)

    Nehledě k faktu, že čím „dokonalejším“ podvozek, který je vám k prdu, doplněný nejlépe o pneu stylu 2xx/40R17 u větších kár R20, tím děsivější jízda v uskákané koze v které cítíte každou díru, každý práh a nerovnost  po tankodromu, který si zcela omylem říká silnice :o) Takže pozdravujte svého chiropraktika a ortopeda :o)

Fenomén Alero – garážový kámen v žaludku AMO ZIL 2013 – ve jménu modernizace

110 Responses to Kdo koho zdržuje – krize nebo soumrak podvozků?

  • [1]

    23. 9. 2013 v 11:18webpaja

    …fakt dobrý :-))))

  • [2]

    23. 9. 2013 v 11:52Mr.Murphy

    Bariku…. proboha….

  • [3]

    23. 9. 2013 v 11:58webpaja

    (2)…úplně nevím, co tím Barik sleduje? Že by se nemoh’ zbavit Aléééra a potřeboval reklamu? 🙂

  • [4]

    23. 9. 2013 v 12:07Barrichello

    Zbavovat se Alera vážně nepotřebuju. Za prachy jako lepší Felicie toho umí nabídnout mohem víc.
    Ale Alero není předmětem debaty.

    Předmětem je jak jezdí národ a co se nám tu snaží namluvit pan garážový guru a někteří pisálci….
    Naprostý rozkol mezi realitou a zdejšími plky.

    K čemu super podvozek když tímhle stylem co lidi jezdí můžet jet s veteránem z 50.let

  • [5]

    23. 9. 2013 v 12:10webpaja

    (5) každej píše a jezdí sám za sebe, až budu předjíždět povolenou rychlostí na D1 XJ nebo Aléro, pozdravím těpéro 🙂

  • [6]

    23. 9. 2013 v 12:41Barrichello

    Á – pán je poeta. Bravo Bravissimo.

    Ty přeci jezdíš jen v levým….tak já ti v pravým nemůžu překážet. BTW Alerem po dálnici nejezdím, Alero je town and country přibližovadlo :o)
    Na vejlety a tudíž highway mam XJ……

  • [7]

    23. 9. 2013 v 13:00michal

    Ehm, tohle zažívám taky. A mnohem častěji, než bych chtěl. Čím horší jízdní podmínky, tím je to markantnějši. Říkám si, že třeba vezou plato vajec a tak musí opatrně. Ale přece všichni nemůžou převážet pořád jen samá vajíčka.

  • [8]

    23. 9. 2013 v 13:15Mr.Murphy

    to že český národ neumí jezdit neznamená, že si kvůli tomu koupím nějaké sra*kové auto….
    Představ si že občas jsou i silnice prázdné a pak se dá auto využít….
    Ten tvůj blog už ani není na to aby se tomu někdo zasmál, to je fakt k pláči….

  • [9]

    23. 9. 2013 v 14:08Emel

    foto Emel

    Už jsem ti to psal někam pod článek, napíšu ti to i sem. Kvalitní podvozek má dva hlavní benefity – zajišťuje komfort posádce a podrží v krizové situaci, při rychlém vyhýbacím manévru a podobně.

    Při běžné jízdě tě ostatní nezdržují proto, že by byli na limitu podvozku, případně svých řidičských schopností, ale (také) proto, že jim záleží na komfortu svém i posádky.

  • [10]

    23. 9. 2013 v 14:53Barrichello

    emel: a proto si koupí auto s podvozkem trakaře který z tebe vydrncá duši. Neprotiřečíš si náhodou? :o)))

    Jel si někdy v něčem co má komfortní podvozek? Evropu skoro vynech vyjma pár citroenů a dalších vyjimek.:o)))

  • [11]

    23. 9. 2013 v 14:55Barrichello

    Murphy: prázdný silnice….hmmm….o půlnoci nebo v neděli na zapadlé třetitřídce někde v horní dolní……kde ten super precizní podvozek na té kvalitě silnic brzy odděláš, nehledě na fakt že pokud tot tam neznáš je jezdit tyhle zapadlý úzký silničky na limitu poněkud o tlamičku….

    S čímkoliv větší jak Fiat 500 :o))

  • [12]

    23. 9. 2013 v 15:30webpaja

    (10) Od kdy je kvalitní podvozek tvrdej???

  • [13]

    23. 9. 2013 v 15:39webpaja

    BTW…asi nemá smysl psát na blog nějaký vlastní dojmy, když se pak tady objeví taková zhovadilost… 🙁

  • [14]

    23. 9. 2013 v 17:13anti99

    foto anti99

    nepochopil som text v blogu; ale mam pocit, ze si „myslou v amerike a fyzicky v cechach“

  • [15]

    23. 9. 2013 v 17:22Emel

    foto Emel

    webpaja: čtenář sám si oddělí zrno… neboj

  • [16]

    23. 9. 2013 v 17:46gld

    Jazdíš oldsmobile alero? Aké je to z tvojich skúseností auto?

    Inak k téme- tiež občas chytám road rage, ak sa niekto motá tachometrových 45 na 50-tke. „Pre istotu“. Rozjazdy na semaforoch to isté. Zelená z bočnej ulice trvá 10 sekúnd a väčšiu časť z toho spotrebuje prvé auto. Potom tá premávka v meste vyzerá ako vyzerá.

  • [17]

    23. 9. 2013 v 18:02gil54

    V obsahu tohoto blogu vidím dva nedostatky.

    Souvislost mezi tím, že někteří řidiči jezdí prostě blbě (a to opravdu jezdí), nesouvisí nijak podstatně ani významně s kvalitou podvozků.

    Těch asi padesát nebo třeba i sto zde registrovaných diskutérů nelze, v žádném případě, brát jako reprezentativní vzorek českých řidičů. Jsou to vesměs řidič na úrovni pilotů F1, všechno mají v paži a jsou to všeznalí motorističtí pacienti. A někteří z nich mají dokonce i auto, občanský průkaz a možná i řidičský.

  • [18]

    23. 9. 2013 v 18:33Mr.Murphy

    bohužel doba je taková že lidi nemají peníze tak se jim vyplatí i jezdit jak pitomci pomalu…. Navíc jistě hraje nějakou roli i škodolibost, že přibrzdí nějakého „piráta“….

    Ale opakuji – proč bych si kvůli tomu měl kupovat špatné auto, to mi hlava nebere….

    Já jezdím po celé ČR, najedu 40tkm a že bych kvalitní podvozek Mondea neměl kde využít to ani náhodou….. Navíc, jak už tady zaznělo, nejde jen o absolutní rychlosti, ale i o ten pocit, který řízení kvalitního auta dodává….

    Samozřejmě, někdo si zas ujíždí na pocitu že v ludře za 50 tisíc jede „vlastně stejně“ jak někdo v nové X5….

  • [19]

    23. 9. 2013 v 20:21Emel

    Barichello: jde o to skloubení… aby auto nebylo nepřijatelně tvrdé, ale zároveň aby bylo bezpečně ovladatelné. Já s tebou souhlasím (všimni si! 😉 ) v tom, že motorističtí novináři kladou velký důraz na sportovnost, v důsledku čehož se podvozky moderních evropských aut ubírají možná zbytečně cestou sportovní tuhosti místo komfortu. Novináři se cítí povinováni prověřit chování auta na limitu a vystupovat jako petrolheads… a automobilky následně hrajou tuto hru s nimi.

    Jel jsem několik Francouzů ze staré školy… XM, 25, Safrane, Laguna I a II… a taky novou C5 na vzduchu například. Taky pár starších Mercedesů (vč. S-Klasse). A jasně… třeba ta Laguna II je na běžné rodinné ježdění fajnové auto, bezpečné a komfortní a nesportovní.

    To jsme ale odběhli od tématu „zdržování“ a mého názoru na to, že nemá nic společného s limity toho kterého auta. Ty přece také nejezdíš v Jagu 120 proto, že by to rychlej nejelo… tak nepodsouvej stejný důvod ostatním. Co jsi nám vlastně chtěl sdělit? Že zvládáš projet kruháč rychlej než ostatní?

    PS: ta diskuse o tuhosti podvozků je mnohem zajímavější než původní „téma“ blogu…

  • [20]

    23. 9. 2013 v 21:19Barrichello

    Jo mam Alero. Za ty peníze jako konkurence zdejším Felicím a spol. rozhodně dobrý, výbava solidní , výkon to má, podovozek velmi slušný. Akorát typický plastový interiér 90.let, zas snadno udržovatelný a odolný. Jako záložní kára pro převoz všeho možného a kratší štreky rozhodně můžu doporučit, E85 mu problém nedělá.

  • [21]

    24. 9. 2013 v 00:19XTad

    S timhle se da souhlasit. Vzdycky me pobavi, jak me na rovince nekdo predjede a pak se lekne, ze jsou na silnici i zatacky.

  • [22]

    24. 9. 2013 v 09:01Barrichello

    Tak tak, na rovince umí rychlostní limity překročit každý….smutný ale je když takový střelec pak v zatáčkách nejede ani tolik, kolik může – přicemž ta zatáčka tak projet jde.

  • [23]

    24. 9. 2013 v 11:45_Teddy_

    [20]: To zazivam celkom pravidelne: Odbocim na S6, idem si tak pohodove 130 tacho (viem, realne mozno „len“ 123), tempomat, kvalitny asfalt, slniecko, dobra hudba, kocham sa (ano pane doktore, uz zase), obiehaju ma kadejake zurive trojhrnky a veterany…

    Vylezieme po prvy horizont, a… zacne sranda! Zakruty naskladane jedna za druhou, sice zjazdne aj 180 (za sucha), ale vacsina tychto „rovnikovych kowbojov“ radi za styri a plazi sa nahor sotva stovkou. A ja stale 130, obieham ich v zakrute vonkajsou stranou, a tesim sa z prijemneho pocitu kontroly nad autom, ktore lahucko „sada“ do podvozku…

  • [24]

    24. 9. 2013 v 12:31Barrichello

    Rovníkový kovboj, ted si to rozštípnul. Máš nominaci na hlášku roku! Super.

    No jo, přes dvojitou plnou to na okresce jede 130 kdejakýmu expertovi, když odpočtu experty s kšiltovkou v otuněný hondě či starý audině tak ale 85% těhle expertů tvoří oktávky + ta salvná německá prémie :o)))

    Jaký majitel, takový výběr káry no :o)

  • [25]

    24. 9. 2013 v 13:18webpaja

    (23) hmmm, tak to kočku radši prodej a dělej reklamu jen amerikám… Jakej majitel, takovej výběr káry…

  • [26]

    24. 9. 2013 v 15:25Barrichello

    Odkdy je kočka německá prémie?
    Jaguar sem nikdy podobným stylem jet neviděl…..

    Naopak němce sedlaj/sedalali pánové jako Trpišovský, Janoušek a jim podobní.

    Jak to bylo v té písničce?
    Poznávám že auta mají xichty, ty xichty že jdou k tělu, jejich majitelů :o)))))

  • [27]

    24. 9. 2013 v 16:43ONETWOGO

    Zajímavě napsáno, ne se vším souhlasím, ale je pravda, že někdy je to v Praze šílené a pocity mám podobné jako vy.

  • [28]

    24. 9. 2013 v 17:20CenturionCz

    Musím souhlasit s první polovinou. Pomalé rozjezdy na křižovatkách jsou opravdu v Praze na denním pořádku. Osobně si ale nemyslím, že by to bylo spotřebou. Pomalu se rozjíždí i mnozí řidiči drahých vozů. Je to dáno podle mě tím, že lidé v autě ve městě dělají kde co – telefonují, hledají nabíječku, pijí, kouří, sundávají si svetr apod. Ti, kdo mají manuál, tak skutečně často neumí řadit. Pravidelně vídám lidi, kterým se celé auto po prudkém puštění spojky prohoupne jako blázen.

    Nicméně se musím přidat k těm, kteří se ti smějí za to, že jezdíš 120 na dálnici. Jen pevně doufám, že nikdy nevjíždíš ani na sekundu do levého pruhu.

    Jak kdo jezdí nesouvisí s kvalitou podvozku. To, že jezdí někteří řidiči jako s hnojem nijak nezvyšuje kvality tvého podvozku a rozhodně z něj nedělá krále zatáček.

  • [29]

    25. 9. 2013 v 08:50Emel

    Barichello: no právě… webpaja to myslel tak, že Jaguaru děláš ostudu, zatímco třeba to Alero se k tobě dobře hodí 😉

  • [30]

    25. 9. 2013 v 09:14Barrichello

    Emel: Haha, hihi.
    K některým tady by se hodil leda tak Ssang Yong nebo Pontiac Azztec :o) Ovšem nebudu jmenovat…

  • [31]

    25. 9. 2013 v 09:22Emel

    Barichello: vidíš, a zrovna ti si vozí zadek v nějakém supr bouráku. No není to k vzteku :-)?

  • [32]

    25. 9. 2013 v 09:30Barrichello

    Centurion: si to nepochopil….
    To že někteří řidiči jezdí jak s hnojem značí to, že ten super pdovozek je jim přesně na dvě věci – k ničemu a totálně na HOV*O.

    A tím pádem je pak i to Alero v konkurenci těchto šoférů ale naprosto dostačující stroj, protože ty zatáčky zvládá projet mnohem rychleji než jedou tihle ti „zemědělci“

    Ten článek má dvě roviny na který sem chtěl poukázat:

    1) jak lidi jezdí když to není dálnice nebo rovinka
    2) k čemu výrobci dělaj super sportovní podovozky, tvrdý tlumiče, atd když to využívá 20% lidí co tyhle auta maj a zbytku je to na kulajz a navíc je to na úkor komfortu, velmi často a to vč. sportovních sedadel a dalších fíčur.

    Na to jet 160 po dálnici nepotřebuješ sportovní podvozek a sicny od Recaro, spíš podvozek laděný do komfortu, žehlící nerovnosti a mírně houpavý a pohodlný sedačky.

  • [33]

    25. 9. 2013 v 09:37webpaja

    (29) To snad s Barikem ani nemá smysl řešit…těžko se s ním naladit na alespoň podobnou myšlenkovou vlnu

    (31) Zrovna tady jsi pasé, drtivá většina tzv. sportovních sitzen je o řád pohodlnější než jejich základní bratři.
    To, že ty jsi ochoten jít na 100% (ne)kvalit podvozku Aléra neznamená, že tak učiní všichni ostatní a pokud by šli byť jen na 90%, pak valná většina novejch aut ti ukáže pr…zadek. 🙂

  • [34]

    25. 9. 2013 v 09:37Barrichello

    31 Emel: ne k vzteku to není, at si každej jezdí čím chce, jen výběr vozu tady přesně odráží agresivitu, bezohlednost, ignoraci pravidel, hraní si na pana mě se nemůže nic stát, já všechno uplatím a mam všude známý a hlavně se skrýt v davu za černejma sklama.
    Podtrhuje to ještě nějaká hezká SPZ ve stylu 1AA 0007 nebo 1SA 1975 apod zcela náhodný značky který vyšly na majitele těhle aut prostě náhodou no.

  • [35]

    25. 9. 2013 v 09:42Barrichello

    Jel sem v BMW 5xx s Recaro asi 50 km po městě a pražských okreskách.
    Za sedačky z většiny amerik bych neměnil…..

    Abych to nějak přirovnal – je to jako sedět na židli z Ikey za 2 tácy a na kožený sedací soupravě za 80 táců….
    Z tý Ikey tě za hodku začnou solidně brát záda….

    Mezi náma – i sedačky v jaguaru sou méně pohodlné, nemam problém to přiznat. Ale zas to vyváží věcma co ameriky nemaj jako je třeba zbytek interiéru nebo kvalitnější materiály a zpracování.

  • [36]

    25. 9. 2013 v 09:53Barrichello

    Jo…kdybych v tom Aleru tak jel na 100% limitu podvozku…..ale jestli vono to bude tak 70-75%, tak je to hodně…
    ještě nikdy se mi nestalo že by mi pískaly gumy např…..a přesto sem rychlejší.
    Takže se svojí jízdou rozhodně na limitu auta nejsem….

    A porovnání s novými auty je trošku pasé, když se to začlo prodávat v roce 1998. Navíc po silnici nejezdí jen nový auta že. Hlavně v čr a hlavně díky složení zdejšího vozového parku kde nejmasovější modely sou Fabie I, Oktávie I, Felicie, Fábie II (furt stejnej podovzek jak I víceméně) a malý pekáče z francie, japonska a korey….

  • [37]

    25. 9. 2013 v 13:27webpaja

    (35) Promiň, ale to je kec… Nevím jak stará ta 5 byla, ale nevěřím ti to. Buď si jistej, že i čalouněný skořepiny jsou pohodlnější, máš oporu pro páteř, stehna atd…tzn. pohodlí a nebolí, ne jako když zapadneš do levný sedačky z Polska.

    (36) blabla, píšeš celou dobu o tom, jak v nových autech neumí nikdo jezdit, píšeš nesmysly o majitelích německých aut. Jediná pravda co je, že u starýho XJ ty sedačky nebyly zrovna z nejlepších.

  • [38]

    25. 9. 2013 v 15:01Barrichello

    Já psal někde o nových autech?
    Kde?

    Já psal že ti co jezdí na silnici neumí jezdit plynule, že polovina z nich s tím jede jak s hnojem, neumí se rozjet z křižovatky, trvá jim to půl hodiny, na 70cce jedou 50 a na 50ce 35….

    Přečti si ten článek ještě jednou ju, o tom jaká auta to jsou tam není čárka, je to psané obecně…
    O majitelích německých aut sem napsal že víc jak polovina z nich jezdí naprosto prasáckým způsobem, z předpisů maj dobrej den a že výběr vozu odpovídá jejich charakteru a chování….

    Takže si to přečti ještě jednou a nepodsouvej mi zas něco co sem neřekl.

  • [39]

    25. 9. 2013 v 16:20jakubMG

    [38] Jak ten Barik krasne sam nabehl GTImu na ranu: „vyber vozu odpovida jejich /majitelovu/ charakteru a chovani = otevri svou garaz, a koukas sam na sebe…:0)))

    Takze Bariku:

    Majitel Mercedesu je peclivy, lehce umelecky zalozeny, se sportovni minulosti. Rozhodne uspesny, ale dba i na ekologii a rodinu.

    Majitel BMW je sportovec, pozitkar, soutezivy typ, ma rad rychlost a je uspesny.

    Majitel Audi je konformni, detailista, komplexni, ovsem nijak vyrazna, presto uspesna osobnost.

    Majitel ojete ameriky je ??? Muj nazor je, ze celkem fajn nekonformni typek, ale vis co, ony ty ML a X5 vlastne jsou z Ameriky..:0)))

  • [40]

    25. 9. 2013 v 17:08webpaja

    Chceš dělat šaška? Tak se ti to daří 🙂 V testech se objevujou starý auta? Tak jo…

    Psal jsi o tom jak tě ostatn jezděj’ve městě 50 a ještě jim to trvá a ty 60? Psal.

    A statistiku o tom, že polovina majitelů německejch aut jezdí jako prasata sem dej, ať nejsi ještě za lháře 🙂

  • [41]

    25. 9. 2013 v 20:30Barrichello

    Webpaja: tys nikdy neviděl test ojetého vozu?
    Tos toho moc neviděl nebo ze sebe děláš šaška?

    Kup si někdy Svět Motorů nebo Autohit….v rubrice Bazar jsou testy ojetých vozů i s komentářem o podvozcích :o)))

    Co tam máš dál?

    Jo že ve městě nejde jezdit legálně 60.
    1) tachometrových 60 je např. u Alera dle GPS 55 Km/h
    2) úseky s cedulí 70 si ve městě, vesnici ještě nikdy neviděl, že???
    Já nikdy nepsal že jezdím 60 na 50ce, já psal že projíždím 60kou když tam 60 jde jet – pro méně chápavé když to auto zvládne a je to povoleno tam tolik jet – zatímco ostatní se tam sunou 40

    Co se týče statistiky —- zastav někdy u krajnice tam, kde je dlouhá rovinka a dvojitá plná…. zastav, dej si kafčo nebo čmouda a sed hodinu.
    A počítej hovada co jí přejedou a budou předjíždět na 90ce 130-140kou.
    A sleduj a počítej, co je to za auta a kolik z těch borců jede v něčem jiným než je oktávka a německá prémie.
    Budeš mít statistiku jak víno.

  • [42]

    25. 9. 2013 v 21:18Barrichello

    39 jakubMG:
    otevírám historické okénko mé garáže od 7/12 do 4/13 a marně hledám nějakou ameriku….stál tam jen Jaguar. Co tam máš dál?
    Zarytý fanoušek amerik? Znám pár takových. Ovšem ten by pro Jaguar nikdy nešel.
    Evropa měla nádherné vozy a to i neměcké. Nebylo jichtolik, ale našly by se. Pokud přejdeme do času přítomného, tak evropa ještě má pár zajímavých aut….Jsouto poslední mohykáni a ovšem na výrobním štítku stojí made in UK nebo France.

    A Alero sem koupil na jízdy kolem komína, na odvoz blbostí a na dojetí si pro housky. Na tohle ničit Jaguar je 3,14ovina.
    Někdo má jako druhý vůz – pracovní stroj, dodávku nebo něco jako Berlingo, jinej Feldu v kombajnu nebo Fabku.
    Já mam Alero. Z nostalgie ke značce Oldsmobile a protože narozdíl od Feldy či vylítaný fabky mi za stejný prachy nabídne mnohem víc muziky….
    A není to tuctová rachotina kterou hledáš u hypermarketu podle barvy nebo blikání blinkrů v řadě stejných rachotin….LDYŽ UŽ PLEČKU, TAK ASPON ORIGINALNI!!!

    Ale muj dream car to není a jako jediný aut bych si to nekoupil. R4 totiž není V8 a samozřejmě vzhledem ke kategorii vozu to postrádá i pár dalších pro mě důležitých faktů na auto pro dlouhý jízdu a zábavu.

    Co tam máš dál?

    Stratus byl entry level, první auto, kdy za cenu co stál, byla v tý době akorát oktávka co vobjela zeměkouli před smrtí nebo nějaká zdechlá nákupní taška či jiná evropská hrůza střední třídy, která byla víc v servisu než v garáži.
    Na to vyjezdit se na tom – Stratus ideální kára ve své době. Navíc s V6kou.

    Sebring byl proti tomu výhodný kup, 5,5 roku stará kára, která 1,5 roku nejezdila a měla najeto 107 tis km, původní brzdy, pneu a všechno…
    Sjetý na šrot, ale veše původní. Se Serviskou ověřenou u Hoška. A proti Stratusu zas o velký kus vpředu, navíc 8,8 L na sto s 2,7 V6 za 3 roky. Geniální spotřeba. Za to jezdí lidi s dvoulitrovým 4válcem.

    A 300C HEMI byla srdeční záležitost, tohle auto sem prostě mít chtěl, tak sem si splnil sen.

    Chceš definici mjitele ameriky: člověk co má rád výkon, zvuk motoru, svébytný design lišící se od unylé šedi většiny evropy, člověk co má rád poctivé železo, benzín a pohodovou jízdu.
    Individualista, který se nebojí vystoupit z davu a s nadhledem bere přiblbý kecy lidí kolem, který se ptaj akorát kolik to žere a jakej je v tom motor.

    A definice majitele staršího Jaguaru (08 a starší mimo xtype)? Požitkář, člověk co má rád styl, eleganci,design, historii a tradice, musíš mít rád britský styl,tak svébytný, vůni dřeva, kůže.
    Tradiční hodnoty automobilismu tak, jak byly po generace dokud nepřišly emise, downsizing apod nesmysly – to vše skloubené s moderními technologiemi…, osobitost, odlišnost. Nic na světě nevypadá jako Jaguar XJ. Není si s čím to auto splést.

    Jaguar není jen auto,je to šelma, je to aristokrat, predátor připravený ke skoku. Umí tiše přést, ale i vyrazit jak hladová šelma za svou kořistí za jekotu kompresoru.
    Každý s kým sem mluvil, i když nemá jaguary přímo v lásce, obdivuje ty tvary, prostě je to klasika. To auto se prostě na pohled líbí hodně lidem, lidem, kteří mají s auty zkušenosti,milují je a motají se kolem nich leta, desítky let. Prostě sou to petrolheadi nebo chlapi s rukama od oleje a šmíru.

    Mam rád auta která budí emoce. Pozitivní , negativní, ale emoce.
    Nepřejdeš je bez povšimnutí, nepřehlédneš je. Nutí tě se ohlédnout.
    Zamyslet se, zasnít.

    U německých aut 90.tých až současných let až na pár vyjimek žádné emoce nejsou. Chladné, konzervativní tvary, šed, unylost, pro některé precizní dokonalost, pro jiné čitelnost, strnulost a pouhý dopravní prostředek. A samozřejmě modní věc, jako je hit mít iphone i když za 60%jeho ceny umí konkueence totožné,jak po stránce parametrů tak stylu, tak je hit mít německou prémiovku. Když tomaj druzí,koupím to taky. Tak uvažuje dost zákazníků těchto značek,neb to nejsou žádní automobiloví nadšenci,jen prostí uživatelé. Konzumenti.
    Styl, elegance, historie……chybí nebo jsou udušeny a zašlapány. Mnohdy nelogická ergonomie…a mýty o precizní kvalitě, které už dávno vzaly za své, protože je to spotřebák jako vše kolem, spotřebák se spoustou chyb, šetření, plný ekonysmlů a pokud neměli turečtí dělníci den, tak i nedokonalostí.

    Vím, že to všechny majitele německých uberwagenů děsně se*e tohle číst,protože krom zaslepených fanatiků ve skrytu duše a srdce ví, že mam naprostou pravdu, ale nikdy to nepřiznají….
    Přiznat se, že jezdím v autě bez emocí, stylu a tradice – at je to sebevíc dokonalejší stroj chce totiž odvahu.

  • [43]

    26. 9. 2013 v 05:00webpaja

    Ať tu tedy děláš šaška…tvýmu blogu předcházely následující příspěvky pod testem NOVÝHO auta…samo německýho…

    „Jojo
    není nad superpakety a podvozky a sportovní naldění abych tyhle borce ve 13 let starém Aleru nechal pro průjezdu kruháče 400 metrů za sebou.

    Podvozek je fajn věc, ovšem nsemí se projíždět zatáčky jak s honjem a nesmí se bát lidi an to šlápnout. A musíte mít MOTOR? ne dehtovou atrpau.

    Jak si tu ze mě dělali * že sem nejpomalejší na dálnici, tak po dlouhodbém zkoumání musím číct že v zatáčkách a na výjezdech patřím k těm absolutně nejrychlejším

    Krize že každý šetří nebo to s těmi podvozky není tak horký?

    Bludy o tom jak zdržím pár lidi na dálnici když jedu 120 a musí mě předjet. Super.
    Mě zdržují ti co jedou 40 ve městě nebo přojíždí kruháč 40 kou když se tam dá jet 60.

    Kdo koho zdržuje “

    A potom, aby bylo jasný, že jde o nový auta ještě dopíšeš:

    „Protože golf bývá označován zdejšími helmuty a novináři v časopisech typu Svět hororů – powered by VW group za naprosto geniální auto s geniálním podvozkem.

    K čemu ho potřebuješ když se v tom národ plíží 36kou dle GPS a projíždí kruháky jako Avie s houskama :o)))
    Tohle ti projedu stejně s 1956 Chevy“

    Dál už se mi nechce hledat a skončil jsem s tebou. Máš chování prolhanýho osmiletýho fracka.

  • [44]

    26. 9. 2013 v 09:07Barrichello

    Jo, v tý době už sem měl ale připravnej tenhle článek pro blog, tak mě pouze napadlo, že to šoupnu i pod článek o golfu, kterej tady je některými jedinci vnímám jako zástupce něčeho dokonalého…

    Takže sem to tam postnul s tím komentem, že nač dokonalý podvozek když ho lidi nevyužívaj :o))

    That´s all.

  • [45]

    26. 9. 2013 v 10:17Emel

    Barichello: zkusím ten argument zestručnit. Na co dobrý podvozek? Kvůli:
    1) Komfortu
    2) Zvládnutí krizové situace

    A k té německé prémii – podívej se třeba na Audi A5. Tobě se to auto upřímně nelíbí? Jistě, není to žádná exkluzivní záležitost, ale je to ukázka bezchybně odvedené profesionální práce. A nemusím sahat po žádných RS mutacích, kvalitu prémie slušně demonstrují i standardní motorizace – 3.0TDI Quattro Tiptronic, to auto nemá chybu. Není to sporťák, není to volba petrolheada, jen „normální“ auto… ale jaksi… lepší. Ve všem. A o tom je prémie.

  • [46]

    26. 9. 2013 v 12:52Barrichello

    bohužel já mam zkušensoti že nejvíce komfortní sou ty podvozky, kterým vy se smějete, ostatní sou tvrdé a udrnacené kozy v kterých když přejedeš díru máš pocit že upadlo kolo…..

    Takže asi máme poněkud rozdílný názor na to, co je komfortní podvozek.

    Ke zvládnutí krizové situace je potřeba NEJENOM dobrý podvozek…..

  • [47]

    26. 9. 2013 v 13:37Emel

    foto Emel

    Barichello: musí být kompromis mezi obojím. Zkus si s nějakým SUV vyhýbací manévr při 130 na dálnici… a o tom to je. Jak moc má být ten kompromis posunutý k tvrdosti nebo měkkosti… souhlasím že všeobecně by auta mohla být klidně měkčí.

    Nojo, rozumíš ale, co znamená to NEJENOM? Podmínka nutná, nikoli postačující? To znamená, že pokud ten dobrý podvozek nemáš, budeš na kusy, tutově. Nebo to dítě, kterému ses měl vyhnout. Pokud ho máš… tak ještě musíš dávat pozor a tak dále… a pak možná na kusy nebude(š).

  • [48]

    26. 9. 2013 v 14:39webpaja

    (47) Sice ti držím palce, ale máš to marný 🙂 Baryk někde slyšel někoho mluvit o tom, že tvrdej podvozek se rovná dobrej a naopak. Nedochází mu, že jde o celkový sladění a třeba velmi jistej spodek při dobrým ladění zůstává komfortní a plavnej bez zbytečných náklonů a nejistoty jako u amerik 😉

  • [49]

    26. 9. 2013 v 14:53Barrichello

    že se ještě žádná ta amerika nepřevrátila při vyhýbacícm manévru, nepočítáme-li vozy SUV a jejich kauzy s pneu (Explorer)….

    Převrácenej americkej sedan/kupé, kabrio sem ještě neviděl a nikde o něm nečetl….

    Já vím jak se dělaly úpravy jistých japonských a amerických aut na EU předpisy – daly tam jiné pružiny a tvrdší tlumiče a úpravy hotovo.

    Nebylo to ani komfortní, ani sportovní….

    A právě takových aut co nejsou ani komfortní, ani sportovní je mraky.
    Můžeš začít od Fabie a skončit u Mercedesu se vzduchovým podvozkem, z kterýho jdou po praze rány jak když je před smrtí, přitom půl roku stará kára a dle STK vše OK….

  • [50]

    26. 9. 2013 v 16:00Emel

    foto Emel

    Své kauzy měl i Cherokee… ale jasně, pokud říkáme, že třeba Fluence má mizerný podvozek, tak to taky neznamená, že je budeme nacházet v příkopech v každé druhé zatáčce. Rozumný řidič se holt autu přizpůsobí.

    Německá škola je ovlivněna Autobahny bez rychlostního limitu, většina prémiovek brázdí dálnice a suverenita při rychlostech 200+ je důležitější než komfort na rozbité okresce. Pokud tě tedy zdržuje nějaké BMW na kruháku, nesmutni… možná s ním jeho majitel najede 50.000 ročně po Německu a české kruháče pro něj nepředstavují životní výzvu.

  • [51]

    26. 9. 2013 v 16:14twistedTSD

    foto twistedTSD

    Také nemám zrovna ve zvyku projíždět zatáčky na limitu. Ale kvalitní podvozek je poměrně zásadním prvkem aktivní bezpečnosti, nemyslíš?

  • [52]

    26. 9. 2013 v 17:46Barrichello

    No vidis……me je ovladatelnost ve 200 putna neb tolik sem nikdy v zivote nejel….zato me zajima ten komfort na rozbity okresce a na kocicich hlavach a dirach ve meste…..

  • [53]

    26. 9. 2013 v 20:33Ja Prvni 123

    🙂
    To je dobrý… a já jsem si zrovna dneska připadal jako cvok!
    Skončil jsem v práci… služebního Apoštola, drnacavýho a přesto s jízdními vlastnostmi polprázdné cisterny, jsem nechal stát před fabrikou a jel jsem se projet svojí letitou Alfou 164!
    A fakt jsem si připadal „divnej“… ale už po chvíli jsem na to zapomněl.. a užíval jsem si… nejel jsem rychle! Ale užíval jsem si přesných reakcí a toho pocitu, že auto mám opravdu v ruce… jak kůň na dlouhých nohách čeká, co mu řeknu aby udělal…
    Připadal jsem si jako na rande se svou první láskou…
    Jsem rád, že nejsem jedinej, kdo to tak má.
    😉

  • [54]

    26. 9. 2013 v 20:36Ja Prvni 123

    a na tom chování typickým pro majitele různých aut něco bude… vždycky když s Passatem zastavím před přechodem, tak na mě ti chodci koukají hodně nedůvěřivě… a třikrát se ujišťujou, že jako FAKT stojím a pouštím je…
    😉

  • [55]

    26. 9. 2013 v 22:11jakubMG

    [42] kdyz mluvis s laskou o autech, podepisu kazde slovo. A mam to taky tak, vune dreva, benzinu, oleje.
    Jakmile zacnes nenavistne skatulkovat lidi, jsi mimo, a hlavne…ublizujes sam sobe.

    Ten borec, co Te ohodi v nove Audine, treba kvuli praci nema cas na kamose. Nebo je proste v necem lepsi nez ty. Ty jsi zase v necem lepsi nez jini.

    Respektuj borce v CV2 i v Panamere, jde prece o to, jaky jsi chlap, ne o to, jakou ridis karu. Bodiemu a Doyleovi asi nikdo do oci nerekl, ze jezdi JEN ve fordu, no ne?

    Tak opatruj Jaga a nekdy mozna navidenou…

  • [56]

    27. 9. 2013 v 07:03webpaja

    (53) Ačkoliv mám zadokolku, není týdne, abych neprojel i něco s předním náhonem. Před cca měsícem jsem projel zatracovanej X-Type s 2,2d. Motor žádná sláva…všechno v něm vrzalo, ale…to auto jede heboulince a přitom jistě, řízení má nádherně vyvážený. Připadal jsem si jako v řidičský pohádce a je to starej krumpl s inetriérem z kubíku dřeva (nevzhlednýho) a tak pěti prasat, který podle stavu kůže byly chovaný spíš na maso než cokoliv jinýho.

    Ano, dá se psát s láskou o autech, jen tam nesmí bejt pachuť adorace vlastní garáže a nedejbože ještě vlastních řidičskejch schopností… 😉

  • [57]

    27. 9. 2013 v 09:00Barrichello

    Já proti přednímu náhonu nic nemam, na jízdu z A do B pohoda, odveze tě kam potřebuješ, všechno.

    Ale není to auto pro zábavu.
    Jak říkám, dvě předokolky sem měl, tedka mam třetí. Se zadokolkama jezdím taky, takže můžu krásně porovnávat.

    Předokolku ocenují borci co rádi jezdí agresivně, ona si dá poměrně dost líbit než se utrhne, není „záludná“ pro lidi co nemaj moc zkušeností, než vás vynese ze zatáčky pryč.
    zadokolka kor na sněhu je víc nervozní, musí se pořád korigovat volantem a plynem.Ale dá se korigovat.

    U předokolky to drží, i na sněhu to drží celkem krásně v zatáčce, dokud to nepřeženete a kdo není dobrý a pohotový řidič tak toho to vyhodí do protisměru v momentu, kdy to přežene a pak už si pasažér, protože s tím nejde nic moc dělat než ubrat a srovnat směr, což chvíli trvá…

    U zadokolky jde ten počáteční smyk vyrovnat, pohrát si u toho s plynem.

    A co se týče blbnutí, tam není o čem, driftovat s předohrabem je trapný…

  • [58]

    27. 9. 2013 v 09:11Barrichello

    55: jakub – sou tady jistý pravidla. Neříkám, že sou všechny Ok a plížit se někde 30 je kra*ina, ale co je moc, to je příliš. Pokud má někdo z pravidel dobrý den, je mu vše šumák a je si jistý že mu vše projde…

    Tak tohle omlouvat nebudu…Věci typu předjíždění odstavným pruhem, hození myšky z pruhu, který je POUZE na odbočení doprava do levýho atd….to se na mě nezlob, to je TĚŽKA PRASARNA a dotyčný si zaslouží akorát tak masivně vytroubit nebo tyčí vod heveru přes….

    A neberu výmluvy typu že už měl bejt doma půl hodiny s manželkou nebo že se spletl.
    Tak přijede domů o půl hodiny pozdějc a když se spetl, odbočí si chlapec doprava a až to půjde, někde se otočí a pojede zpátky.
    Taky se někdy spletu a najedu o 10 km víc než bych měl. A co jako…..

  • [59]

    27. 9. 2013 v 10:20Barrichello

    BTW – chcete vidět pěkné německé auto?
    Tady jedno je moje.auto.cz/bandalup/cina.html

    Jedno z posledních kdy kvalita byla skutečná kvalita, kdy z toho ještě dýchá tradice, styl a pohodlí.

    Ale tímto obdobím to končí. To co následovalo potom už byly a JSOU už jen šidííka…..(až na pár vyjimek)

  • [60]

    27. 9. 2013 v 15:04Emel

    Barichello: jak bych tě někdy tipoval na 20, tak ta poslední věta vypadá spíš na 60. Jó, to když já bejval mladej, to bejvaly káry…

    Podívej se třeba na ten volant… to by ses dneska styděl dát i do Dacie.

    Projeď si nové S-Klasse a pak sem něco napiš o šidítku a o pohodlí…

  • [61]

    27. 9. 2013 v 15:06Emel

    http://www.nplimo.com/images/2010-Mercedes-Benz-S550-Interior.jpg

  • [62]

    27. 9. 2013 v 20:58Barrichello

    Ani 20, ani 60…Takže netrefa.

    Nicméně platí to, že u řady zanček byla nejhezčí auta zhruba v době, kdy jsem se narodil…
    Interiér je ok, na tu dobu vypadá slušně. Některý ameriky tý doby měly hezčí, ale tenhle ničím neuráží, provnání interiérů s dnešními je trochu mimo….

    Jde o design auta, motory, kvalitu, výdrž, styl….
    A na to moderní Mercedes nemá ani v nejmenším, sorry

  • [63]

    29. 9. 2013 v 09:46Kate

    Thank you very much for that astonishing article

  • [64]

    29. 9. 2013 v 11:13CenturionCz

    K té diskuzi o rychlosti:

    Pokud vím, tak v Praze nejezdí padesát na padesátce opravdu zhola nikdo. Když jsem začínal řídit s čerstvým řidičským průkazem (2008), tak jsem se snažil jezdit pokud možnost podle rychlostních limitů a tento nápad jsem zavrhl asi po dvou projížďkách, protože jsem s tachometrovými 50 kilometry za hodinu byl bezpečně nejpomalejší vozidlo na silnici a tím pádem brzda provozu. Na většině míst (s výjimkou rušných ulic v centru, byť tam je většinou omezení rychlosti) se v Praze jezdí 60-70 a i tak se najdou tací, kteří vás předjíždí. To ani tak není o tom, že bych já nebo ostatní porušovali předpisy. Jde o to, rychlost přizpůsobit rychlosti ostatních. Jinak jste brzda provozu a tedy ten největší ohrožovatel vy.

  • [65]

    29. 9. 2013 v 12:17Barrichello

    Já jezdím na 50cce 50 (max 55).
    Jednak stihneš včas zastavit kdyby ti tam někdo vběhnul nebo aspon je větší šance a jednak mi nikdo pokuty neplatí….

    Brzda provozu?
    Kdo chce může předejt, kdo nechce pojede za mnou…..

    Je fakt že zas tak moc lidí nepředjíždí……

    Včera sem si zahrál na ty druhý…..jel se za pánem v suberbu asi 2 kiláky 100kou po okresce. V dostatečném odstupu, ale dostatečně blízko…
    Až to pána přestalo bavit a zhruba 140kou zmizel…..
    Zase rovinkový kovboj no……

    že by Alero během těch 2km nestíhalo Superb co se týče zatáček sem si nějak nevšiml…..

    Tak se znovu ptám, k čemu jsou vám ty super podvozky?
    Nebo už KONEČNE přiznáte že to že maj ameriky špatný podvozky je KLAM, KECY a věc co PLATILA PRO 30-50 LET STARY AUTA??????

  • [66]

    29. 9. 2013 v 22:58Klaudius

    Ukrižujte ma, ale s Barrichellom bez výhrad súhlasím. Mám auto, ktoré nezvláda celkom bez problémov losí test pri osemdesiatke, má mäkký podvozok, hojdá sa a nakláňa. A mám s ním na ceste rovnaké skúsenosti.
    Z križovatky na dvojke uberám plyn, lebo pako s fárom predo mnou nie je schopný sa normálne rozbehnúť. Ak idem prvý, nechávam takých obvykle za sebou, aby ma v polovici ulice prebehli, rýchlosťou tak 80-90 km/h – potom na najbližšom semafore dupnú na brzdu, aby mi na zelenú zavadzali… Výjazd na diaľnicu tak 50-60, pre istotu krížom do ľavého pruhu, aby to na rovinke riadne rozfofrovali…
    Raz ma dojal istý pán redaktor, keď popisoval radosť zo svojej jazdy na testovanom aute: „…zaradím jednotku, trošku plynu a dvojku a po pár metroch trojku. Na trojke je to paráda, zošliapem plyn až na podlahu, aby som využil pružnosť motora, a auto vystrelí ako raketa…“ – a že je na cestách takýchto kreténov dosť.
    Takže ešte raz – pohodlie mäkkého podvozku, motor s primeraným výkonom, a stačí. Športové podvozky a desiatky koní navrch sú pre mnohých úplne zbytočné. Česť výnimkám.

  • [67]

    30. 9. 2013 v 09:03Barrichello

    Klaudius: no že se lidi neumí rozjíždět, to už tu potvrdilo vícero lidí. Takže v tom „nejsme sami“.

    Co se týče dupnutí na plyn na rovince – jo to umí každý jelito. Taky umím v jagu dupnout na plyn a jet 150 a víc. Ale co z toho….Ukázat majitelům 2,0 TDI popř. 3,0 V6 CRD že nemaj šanci?
    To já vím…nemam potřebu jim to dokazovat, at si jedou.

    A na jejich škádlení je stejně lepší kopec, tam je to větší sranda.

    No pokud tak jezdí i páni redaktoři, tak je to smutný…
    Protože než oni tam daj trojku a počkaj na moment kdy prošlápnou pedál plynu k podlaze, tak já s automatem už tam mam 4-ku-6ku a sem dávno před nima.
    Samozřejmě mě pak na rovince vezmou,protože 90 nebo 120-130 nikdo z nich nejezdí….

    Ale když se rozhodneš tam, kde nikoho neohrozíš přistoupit na jejich hru, zjistíš že se jich můžeš naprosto s přehledem držet i s tím špatným podvozkem a valit to za nimi 120 po okresce (který má zákonitě vše, co není sdělano v germánii) :o))

    Divný co :o))

  • [68]

    30. 9. 2013 v 09:39Emel

    Barichello: inu, to víš… chlapíkovi v Superbu bylo jasné, že v případě krizové situace nemůže spoléhat na podvozek ani brzdy Alera, takže raděj poodjel do bezpečné vzdálenosti 😉

  • [69]

    30. 9. 2013 v 09:55Barrichello

    emel: není nad geniální vysvětlení.
    Takže důvodem k překročení povolené rychlosti o cca 50 km byly obavy z Alera. Ted jestli by mu to případná hlídka PČR s radarem sežrala.

    Taky bych mohl někdy jet v jaguar 150 a zkusit výmluvu že sem měl obavy z borce v otuzený oktávce nebo něčem podobným s křídlem a bubnovejma brzdama a kusem trubky místo zadní nápravy. Co kdyby přišla krizová situace a to křídlo mu ulítlo :o)))

    LOL

  • [70]

    30. 9. 2013 v 11:39webpaja

    (68) 😀

  • [71]

    30. 9. 2013 v 12:42Joab

    „Nebo už KONEČNE přiznáte že to že maj ameriky špatný podvozky je KLAM, KECY a věc co PLATILA PRO 30-50 LET STARY AUTA??????“
    Já ti nevim.. kolik máš najeto třeba s Mustangem 2013, nebo s něčim srovnatelnym? Já kolem pěti tisíc a ano, příjemnej podvozek. Příjemnej ve smyslu měkkej a nezákeřnej. Ale srovnat ho s třeba.. bmw 3? Haha, ani náhodou. Je levnější, no. A podle toho se chová.. ano, za něco přes dvacet tisíc doláčů, dobrý. Za cenu v Evropě, nesmysl.

  • [72]

    30. 9. 2013 v 12:49jazva

    Tiež sa vozím v aute, ktoré je všade zvozené pre nekvalitný podvozok a zlé jazdné vlastnosti (a nie len to) a tiež mám problém s pomalými rozjazdami niektorých(väčšiny) áut z križovatiek. Taktiež mi lezie na nervy keď niekto ide v zákrute 30 a ja ju s prstom v nose zvládam prejsť 80-90, ale písať kvôli tomu blog a rozdúchavať tu zbytočný flame… Nezdá sa ti, že na takéto „fórky“ máš už dosť rokov(predpokladám) a mal by si to brať presne tak ako berieš to, keď ťa obiehajú na diaľnici? Proste si povedať, že by si to zvládol lepšie, rýchlejšie a potom, keď ti bude aj naďalej zavadzať, tak ho strelíš niekde na prehľadnej rovinke a ideš si ďalej svojim tempom.

  • [73]

    30. 9. 2013 v 14:00Barrichello

    BMW 3 je konkurencí Mustangu. Tyyyjooo….

    Viděl si někdy autokatalog? Zkus si ho koupit, zjistíš že konkurencí Mustangu jsou auta typu Hyundai Genesis Coupe, VW Sirocco, Audi TT atd. Tedy čistokrevné kupé….

    Konkurencí BMW 3 je Cadillac ATS. A o tom v testech tvrdí – jinak k amerikám nekompromisní renomované domácí motoristické magazíny, že je lepší jak evropská konkurence.

    Víš, problém některých evropanů je v tom, srovnávat právě ameriky s EU vozy v jiných třídách….
    A Mustang je široký pojem – od základního V6 přes V8 GT přes Shelby, Saleen atd.
    Tj. od základního kupé/kabrio pro zábavu a pohodovou jízdu po nabušený závodní stroj. Tomu samozřejmé odpovídá cenové rozpětí cca 800-2,5-3 mega, pokud se bavíme o českých cenách. Kdo čeká v autě za 800 tisíc shcponosti evropského ekvivalentu za 2 mega, je mimo.
    To si to BMW za dva míče musíte porovnat s tím shelby a saleenem a ono to srovnání zas bude trochu jinde, že.

    Co se týče mé naježděnosti amerikama, měl sem přes dva roky 300C 5,7 HEMI, měl sem předokolky Stratus, Sebring a mam Alero. Naprosto vše brzdilo, zatáčelo a v mnohém převyšovalo průměr českého vozového parku.

  • [74]

    30. 9. 2013 v 14:04Barrichello

    Jazva: já mam flamy rád, aspon je sranda. A je vidět kolik lidí se chytne – jeden z nekomentovanějších postů za poslední dobu.
    Navíc sposuta lidí sdílí stejný názor – rozjezdy, průjezdy zatáčkama a kruháčema atd.
    Z toho jasně vidíš, že to není žádná fikce, ale že tak skutečně lidi jezdí.

    Gro je v tom, že se tady smějí nedokonalým podvozkům, přičemž těmto lidem by naprosto stačily, protože díky stylu kterým jezdí, se nikdy ani nepřiblíží limitům, těchto nedokonalých podvozků :o))

    A je jedno zda je to amerik, nebo francouz nebo korejec….

  • [75]

    30. 9. 2013 v 14:25Joab

    Konkurencí Mustangu, kterej začíná na víc jak 300 koních a je asi tak dvanáctkrát větší, je Scirocco? No.. tak na to samozřejmě nemám argument. Nezbývá než zvolat, že máš pravdu. A možná jenom tak nesměle naznačit, že jsem přesně to, že se holt musej srovnávat s jinejma levnejma autama, psal..

  • [76]

    30. 9. 2013 v 15:02Emel

    Barichello: Proč do toho taháš Policii? Sám jsi jel stovkou, tedy nepovolenou rychlostí… no a chlapík v Superbu jel jen o něco vyšší nepovolenou rychlostí. Je v tom nějaký zásadní rozdíl? Když ho změří, no tak se s tím holt nějak vypořádá.

    PS: obligátní odpověď na otázku „proč jsem jel po okresce 140“ je, že jsem zrovna nikam nespěchal 😉

  • [77]

    30. 9. 2013 v 15:33webpaja

    (72) Ber to jako flame pokus a obhajobu vlastní garáže, napsat, že jsem to auto vždycky chtěl a teď jsem ho koupil pro radost na lítačku, protože splňuje přesně to co očekávám je prostě strašně složitý, tak to hodím na německý auta a začnu paušalizovat 🙂

    (76) Nejel 100, tacho proměřuje, to ví podle GPS přece?!!! 🙂 A story o výmluvách necháme na dlouhý večery 😀

  • [78]

    30. 9. 2013 v 16:39Barrichello

    Jistě že je Mustang větší.
    300C je taky velké jak BMW 7 a přesto je konkurencí BMW 5. To samé byl třeba Cadillac Seville, Lincoln TownCar a další….

    To si ještě nepřišel na to že u amerik se podle rozměrů neporovnává?
    To kde začíná výkon Mustanga a kde evropské konkurence – ano uhodil si heřebíček na hlavičku.
    Za 800 tis dostaneš 300 HP a V6, za 700 tis v evropě nějakou R4 1,8-2,0 s turbem nebo něco dost podbného.

    O faktoru zábavnosti nemluvě…Tady je ten zásadní rozdíl.
    On totiž Mustang a Camaro krom toho Genesisu prakticky nemaj žádnou konkurenci…..

  • [79]

    30. 9. 2013 v 16:48Emel

    Za 900 máš 370Z… například. Ale jinak jo, proč ne, Camaro je dost muziky za ty peníze.

  • [80]

    30. 9. 2013 v 16:50Barrichello

    Emel: vedle jak ta jedle…..já tu chci obhajovat Alero? Proč?

    Ne já obecně obhajuju auta s měkkčím, komfortním podvozkem který by cca 50-60% národa naprosto stačil protože by spíš ocenili ten komfort, než nějaké sportovní ambice, které při svém stylu jízdy nevyužijí…
    Což dokazují svědectví celé řady lidí tady se stejnými zkušenostmi….

    Jedinej kdo za tím vidí obhajobu garáže si ty.
    Pro mě je Alero americká Felicie. Což už sem tu xy psal.
    Žádný super stroj to není, je to obyčejný dělník a z dnešního pohledu stará plechovka, ale s naprosto dostačujícími jízdními parametry pro běžnou a svižnou jízdu měste i okreskama.

    Jinými slovy – to auto je schopné jezdit rychleji než polovina řidičů jezdí. K čemu tedy dokonalejší podvozek?
    Kdyby přišla krize?

    Hele, vono zrychlení z nuly na sto za 5 vteřin je taky super, kdyby přišli krizovka.
    Proč každej v čr nemá káru co zrychlí za 5 vteřin?
    Co víceprvková náprava? Taky fajn kdyby přišla krize ne. Proč jí nemaj všechny auta v základu? Jak si může někdo koupit auto s horší nápravou, co kdyby přišla krizovka???
    Už vidíš tu absurditu kterou ste tu kontrovali?

  • [81]

    30. 9. 2013 v 17:05Emel

    Ženeš to do extrému. Ta tvá Felicie je vlastně naprosto dostatečné vozidlo, proč má vůbec někdo potřebu jezdit něčím lepším? Nemělo by se to zakázat? Nejlépe všem… krom papalášů, samozřejmě?

    Když si někdo koupí „něco lepšího“, pak je to ze dvou důvodů – jednak chce a dvak může. A co je pro něj lepší si rozhodne sám. Někdo upřednostní 50kW navíc, jiný dvouzónovou klimu. Někdo se rozhoduje na základě bohatých zkušeností a znalostí, jiný impulzivně, třeba podle reklamy. Že sousedi jezdí spokojeně s Loganem pro mě není důvod spokojit se s ním taky, sorry.

  • [82]

    30. 9. 2013 v 17:15Barrichello

    Ale jo, klidně si kup Carreru GT.

    Ale odpust si ty a další borci zde hlody o špatných podvozcích pomalu všechno co němci nevyrobili.
    Protože to, že ty ten podvozek využiješ neznamená, že 10ti lidem kolem tebe co tu Carreru budou mít taky, je totálně k ničemu a stařil by jim podvozek Logana.

    Ted sem to záměrně přehnal výběrem vozu, abys viděl to absurdno….

  • [83]

    30. 9. 2013 v 17:21Emel

    Stačil je to klíčové slovo. Mě by Logan taky stačil. A stačilo by mi 25 hrubého a obecní byt a byl bych spokojený. Ale stačit mi nemusí.

  • [84]

    30. 9. 2013 v 18:45Joab

    Barrichello: Přesně tak. Je třeba porovnávat ho (Mustanga) s low endem. Na evropskou konkurenci má cenou za koně, ale to je bohužel všechno . S tou zábavností bych byl opatrnej – přečti si můj blog o vejletu v Kalifornii. Zábavnej je pouze při najíždění na dálnici:)

  • [85]

    30. 9. 2013 v 18:53jazva

    [83] tak keď už sme v tých extrémoch, stačila by ti aj nejaká diera v zemi niekde v lese… 😉

  • [86]

    30. 9. 2013 v 19:49Barrichello

    Joab: na dálnici si moc zábavy neužiješ, to musíš na okruh, na parkoviště na drifty nebo na okresky a jezdit to smykem, ale musíš to umět, samozřejmě :o)

    A nemít káru z půjčovny, kde se dá přepokládat že ten automat bude po pár tisících či desítkách tisíc mil ne zrovna ve 100% kondici. Víme jak s automatem jezdí ti co ho nikdy neměli nebo s níma najeli někde 1 000 km

  • [87]

    30. 9. 2013 v 19:52Barrichello

    Hezky se tu plácáte po ramenou, ale pletete si pojmy.

    Podvozek by tě lidem stačil na to jak jezdí.
    To nemá nic společnýho s tím, že když na to maj, koupí si třeba Bentley. Ale i to by klidně mohlo mít podvozek na úrovni Logana, protože to opět nikdo z nich nevyužije.

  • [88]

    30. 9. 2013 v 20:30Joab

    Tak teď ses odkopal. Teoretik. Jediná vhodná kára na drifty na parkovišti je samozřejmě ta z půjčovny, to ti poví každej, kdo měl někdy pučený auto. Zvítězil jsem a přestávám krmit:)

  • [89]

    30. 9. 2013 v 20:47Emel

    Každému by měl stačit podvozek z Loganu, 70kW a 640KB paměti. Vždycky, když se najde někdo takhle chytrý, najde se někdo chytřejší, kdo lidem nabídne víc.

    Bentley by mohl mít podvozek z Loganu stejně jako by oblek od Armaniho mohl mít podšívku z jutového pytle. Ale Bentley i Armani svému byznysu rozumí… takže ne, žádný Logan, žádné Alero, žádná juta.

  • [90]

    1. 10. 2013 v 03:12webpaja

    2 Barik bez pilulek: „Ale odpust si ty a další borci zde hlody o špatných podvozcích pomalu všechno co němci nevyrobili.“

    Bariku, kde jsi to od koho četl? Chovej se jako kulturní člověk, ne jako retarda. Lžeš, vymejšlíš si a nahráváš sám sobě na smeče, který pak napálíš do sítě…

  • [91]

    1. 10. 2013 v 09:30Barrichello

    90: Kde jsem to četl: Na auto.cz tak posledních 14 let :o)))

  • [92]

    1. 10. 2013 v 09:34Barrichello

    88: ne já sem viděl kolik převodovek se to opravuje a pro zábavu se občas s pár majiteli dal do řeči, jak že s tím jezdí.
    A jak se dělá údržba. Doslova mi vstávaly vlasy hrůzou :o)

  • [93]

    1. 10. 2013 v 09:41Barrichello

    89 emel: Jooo, je hezký mít ten pocit, že mam něco navíc.

    Ale pokud mi to něco navíc je k ničemu, tak jde jen oten pocit a o vyhozené prachy za komplikovanější a sofistikovanější věc, která není potřeba.

    Ale mam ten pocit…

    Sou taky lidi a už byli i za totáče, co měli na kontech xyz tisíc kč, dneska milionů a maj krásný pocit co by si mohli dovolit.
    Ale nikdy si nic nekoupili/nekoupí – aby jim neubylo.

    Ale maj ten pocit. Tak si ho užijte….ten pocit že máte podvozek co proejde zatáčkou jako Loeb a dál jí projíždějte 30kou.

    Další slova nejsou třeba. Tohle dokonale vystihlo celou věc.

  • [94]

    1. 10. 2013 v 10:05Emel

    Kolikrát v životě jsi použil airbag? Ani jednou? A koupil by sis auto bez něj? Na bezpečnost se statistika aplikovat nedá… protože cena života je nevyčíslitelná. A slušný podvozek je taky bezpečnostní prvek. Když ho nebudu nikdy potřebovat… tím lépe.

    Tu historku o lidech s miliony na účtě… jak se to vztahuje k tématu?

  • [95]

    1. 10. 2013 v 10:38Barrichello

    Ti taky měli pocit, že…..

  • [96]

    1. 10. 2013 v 15:18Ingister2

    Jéžžžiš, toľko roboty aby si vykopol otvorené dvere…
    Všetci tu predsa dávno vedia, že si jemne povedané – neobjektívny a tak trochu mentálne koktavý…
    Porovnávať Alero, ktoré je naozaj, ale naozaj hnusné auto (a sám dobre vieš že táto hrča nemá nič spoločné so starými Oldsmobilmi) s hocijakým európanom… Hmm, ked mi povieš že Tvoje 300C malo Charizmu a charakter, OK, tam sa nedá nič namietať, ale porovnávať hentú hrču s akýmkoľvek autom je už jednoducho trúfalosť…
    Pravdepodobne si absolvoval amputáciu centra súdnosti a rovno Ti vybrali aj vtip, humor, sebareflexiu a niečo Ti porobili aj so zrakom…

    ale určite… máš úpravdu… Alero sa s nijakým iným autom nedá porovnávať… lebo to nie je auto…

  • [97]

    1. 10. 2013 v 16:28Barrichello

    HAHAHA.

    Ano, Alero JE PLECKA – OVSEM SE DA MOC DOBRE POROVNAVAT S EVROPSKYMI PLECKAMI, ovšem je nutné vzít v úvahu třídu – tj. compact car, cenu Alera v USA a jeho výbavu, výkon a komfort.

    Ono totiž málokterá Oktávka, Astra Classic atd. měla v základu 150 HP motor, automat, kontrolu trakce, klimu, senzor tlaku pneu, ABS, tempomat, el. otvírání kufru, 15″ alu kola, plynové vzpěry kapoty atd.
    Tady bylo vše v základu.
    Lepší výbavy měly V6 – o výkonu přes 170 HP – o tom se téhle třídě evropských pleček nesnilo, navíc sedadla v kůži, el. ovládaná, cd changer.

    Taky málokteré z pleček vydržel zadní díl výfuku 13 let, svíčky maj inteval výměny 160 000 km u R4 atd.

    Smát se může pouze člověk jako ty, co o tom ABSOLUTNÉ NIC NEVÍ.

    Navíc já to koupil jako ojetinu, kdy za tu cenu co sem to koupil je Felicie v zachovalém stavu.

    Tam na kontrolu trakce, klimu, tempomat, kontrolu tlaku penu, automat a 150/177 HP můžeš zapomenout…..
    Přijd, svezu tě a uvidíš jestli má to Alero horší jízdní vlastnosti než Felda a Oktávka, pak se můžeš zasmát. Já tvrdím že ne.

  • [98]

    1. 10. 2013 v 16:33Ingister2

    Vtip, humor, ironia, sebareflexia…. hmmm porozumenie čítaného textu asi nebude Tvojou silnou stránkou….

  • [99]

    1. 10. 2013 v 16:33Ingister2

    A pre dokončenie, ja sa nesmejem z Tvojho auta, ale z Teba….

  • [100]

    1. 10. 2013 v 16:35Barrichello

    Ale můžeš se předvést, máš možnost.

    Sežen mi za 29 000 Kč lepší Evropskou konkurenci z roku 2001.

    http://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/alero/13517175?goFrom=list

    prosím chci automat, klimu, tempomat, kožený sedačky, 150 a víc koní, alu kola, abs, kontrolu trakce…. Plně funkčí, pojízdné s platnou STK

    Tak šup, šup máš možnost :o))

  • [101]

    1. 10. 2013 v 16:40Barrichello

    „Porovnávať Alero, ktoré je naozaj, ale naozaj hnusné auto (a sám dobre vieš že táto hrča nemá nič spoločné so starými Oldsmobilmi) s hocijakým európanom… “

    Alero sem koupil jako ojetý, nový bych si ho nikdy nekoupil.

    Máš pravdu, ono to opravdu není s čím porovnávat. Za uvedné sumy co stojí ojeté alero totiž evropa nabízí jen předražené vydechlé ludry bez výbavy a bez motoru, mnohem méně komfortní a v řadě případů i méně spolehlivé.

  • [102]

    1. 10. 2013 v 16:42Barrichello

    „ale porovnávať hentú hrču s akýmkoľvek autom je už jednoducho trúfalosť…“

    „A pre dokončenie, ja sa nesmejem z Tvojho auta, ale z Teba….“

    Kdyby sis aspon pamatoval co píšeš….vid….jednou se smějě, pak nesměje.
    Pokrytectví a ubohost na půdu

  • [103]

    1. 10. 2013 v 16:43Ingister2

    hrča je boule ty polyglot….

  • [104]

    1. 10. 2013 v 19:59Barrichello

    Naozaj mam vědět ako sa volá každá kravina po slovensky? Prečo?

    Označovat Alero za bouli, sem nějak nepochopil. Jestli náhodou nemáš bouli na kebuli, jak si šel ránokolem stavebnin a spadla ti na ní omylem tvárnice…. Třeba proto plodíš ty urážlivé výblitky na něco o čem nemáš absolutně páru :o)

    Prosil bych ty odkazy na tu evropskou elitu se stejnou výbavu, výkonem a pohodlím za stejnou cenu se stejným rokem výroby. Marně čekám a těším se :o)))

  • [105]

    1. 10. 2013 v 20:04Barrichello

    A já tu NIKDE netvrdím, že Alero má super podvozek, je to normální průměrný podvozuek, který ale plně stačí na to, aby to auto bylo stejně rychlé ba i rychlejší než polovina řidičů pohybujících se po pozemních komunikacích (mimo dálnice).

    To je to, oč tu celou dobu běží. To je to conikdo nechce pochopit.

    Zatím se tu viděl liché argumenty o bezpečnosti a krizovkách, jak může někomu pomoci v krizovce super podvozek, kdy by i ten průměrný využíval na 60%s bídou a když se plíží 35 ve městě a 50 na 70ce a zatáčky projíždí jak 90ti letý důchodce na vyhlídkový jízdě…

  • [106]

    1. 10. 2013 v 20:47Barrichello

    A pro ty co maj potřebu komenty stáčet na POUZE na Alero sem sepsal nový článeček – http://american.blog.auto.cz/2013/10/fenomen-alero-garazovy-kamen-v-zaludku/

    Tam můžete excelovat a hlavně mi konečně dokázat, co lepšího mi nabídne za stejné peníze evropská produkce,v čem to ubohé a šeredné Alero předčí :o)))

  • [107]

    2. 10. 2013 v 07:47Emel

    jak může někomu pomoci v krizovce super podvozek, kdy by i ten průměrný využíval na 60%s bídou

    Opravdu ti tohle musí někdo vysvětlovat??

  • [108]

    3. 10. 2013 v 17:05twistedTSD

    foto twistedTSD

    „A já tu NIKDE netvrdím, že Alero má super podvozek, je to normální průměrný podvozuek, který ale plně stačí na to, aby to auto bylo stejně rychlé ba i rychlejší než polovina řidičů pohybujících se po pozemních komunikacích (mimo dálnice).“

    S tím máš pravděpodobně pravdu. Ale opravdu se tu nesnaž se okecávat bezpečnost v krizových situacích. Nevím jak ty, ale já už zažil (nebo málem zažil – nebýt zkušenějšího spolujezdce…) nějakou tu situaci, kdy bych měl celkem jasno v tom, zda chci sedět v Aleru nebo „sdělano v helmut landu“.

  • [109]

    3. 10. 2013 v 20:33Barrichello

    Hm, jakou? Povídej, vyprávěj…

  • [110]

    5. 10. 2013 v 22:30twistedTSD

    foto twistedTSD

    Neodhadnutí nájezdové rychlosti do krátkého, nepřehledného, ale pěkně ostře stočeného výjezdu, a podobně…

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

American blog

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Únor 20221 Příspěvek
  • Leden 20221 Příspěvek
  • Březen 20212 Posts
  • Leden 20211 Příspěvek
  • Prosinec 20201 Příspěvek
  • Únor 20202 Posts
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Září 20192 Posts
  • Leden 20192 Posts
  • Září 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20181 Příspěvek
  • Leden 20183 Posts
  • Září 20172 Posts
  • Červen 20172 Posts
  • Duben 20173 Posts
  • Leden 20172 Posts
  • Srpen 20161 Příspěvek
  • Červen 20162 Posts
  • Duben 20161 Příspěvek
  • Březen 20161 Příspěvek
  • Únor 20162 Posts
  • Leden 20165 Posts
  • Říjen 20153 Posts
  • Červenec 20151 Příspěvek
  • Červen 20152 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Březen 20151 Příspěvek
  • Únor 20152 Posts
  • Leden 20156 Posts
  • Listopad 20143 Posts
  • Září 20143 Posts
  • Srpen 20142 Posts
  • Červenec 20142 Posts
  • Červen 20142 Posts
  • Květen 20142 Posts
  • Duben 20143 Posts
  • Leden 20145 Posts
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Říjen 20134 Posts
  • Září 20131 Příspěvek
  • Červenec 20131 Příspěvek
  • Červen 20131 Příspěvek
  • Květen 20133 Posts
  • Duben 20131 Příspěvek
  • Únor 20132 Posts
  • Leden 20134 Posts
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20123 Posts
  • Září 20123 Posts
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Květen 20123 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura