-
Kamaz nově v ČR
Společnost Kamaz CZ se stala výhradní zástupce fa OAO Kamaz. Tento tradiční ruský výrobce nabízí celou škálu nákladních vozů pro všechny obory průmyslu a stavebnictví nákladní vozy (40 modelů, přes 1500 variant), několik typů autobusů, přívěsy a návěsy, traktory a motory. KAMAZ nabízí na evropském trhu nákladní vozy o celkové hmotnosti 14 až 40 tun. V nabídce jsou také soupravy o celkové hmotnosti až 120 tun.
V nabídce jsou rovněž i autobusy.Robustnost, spolehlivost, technika prověřená Rallye Paris-Dakar a dalšími soutěži podobného rázu a halvně dobrá cena jsou důvody, které by mohli potencionální zákazníky zaujmout. V roce 2012 byl vyroben dvoumiliontý nákladní vůz Kamaz.
V každém případě se jedná o zajímavou alternativu na našem trhu a pro moho firem to může být zajímavá náhrada za dosluhující Liazky, Pragy či Tatry.
Dodge Challenger Hellcat boří mýty Cenová válka v Praze naplno zuří
7 Responses to Kamaz nově v ČR
[1]
25. 4. 2014 v 14:14michal
Důsledek ubohého upatlaného kuponového populismu.Česká cesta skončila ve slepé uličce. Dodnes platíme za chyby v privatizaci klíčových podniků ˝Vzápětí po volbách v roce 1992 byla náhle ukončena slibně se vyvíjející jednání s Mercedesem (Tatra Kopřivnice), s Renaultem (LIAZ Jablonec), se Siemensem (Škoda Plzeň), se zahraničními oceláři (Poldi) a tak dále. Nová vláda se vydala českou cestou. Nepovedená privatizace nebyla výsledkem spiknutí ani popletené profesorské učenosti, dokonce ani pravicového ideologického zápalu, ale důsledkem ubohého upatlaného populismu. Šlo o to, kdy se přijde na to, že žádné poctivé české miliardy neexistují a že je nakonec naši drzí privatizéři vytáhnou z kapes voličů,˝ řekl o české cestě před časem senátor a bývalý premiér Petr Pithart. Česká cesta dopadla nejtíživěji na strojírenství a hutnictví. Odnesly ji podniky jako ČKD, Vítkovice, Nová huť, Poldi Kladno ocel, Škoda Plzeň, Zetor, Tatra Kopřivnice a například i Junkův Chemapol. Smrtící nákaza předluženosti ale postihla i podniky, které byly privatizovány kuponovou metodou a přes investiční fondy se dostaly do vlastnictví polostátních bank, které do nich ochotně lily stamilionové úvěry, aniž by se staraly o to, proč podnik neprosperuje. Lidovky 18.8.2001
[2]
26. 4. 2014 v 13:58Pekelná Micinka
Kupovat v dnešní situaci cokoliv z Ruska, bez ohledu na emoce, bych si asi 2x rozmyslel.
[3]
28. 4. 2014 v 09:26Barrichello
Jde o cenu a užitnou hodnotu, politické hledisko je mimo. To bysme tu mohli křičet nekupujte němece, byli (a částečně furt sou) to fašisti a nekupujte brity a američany, zabili indiáni a otročili původní obyvatele kolonií :o))
[4]
28. 4. 2014 v 11:17Martin S.
Za dosluhující Tatru jedině novou Tatru. Nabídka Kamazu je v porovnání s plně pohonnými Tatrovkami výrazně chudší. K negativům patří i nižší výkony vznětových motorů a zdaleka ne tak rozsáhlá nabídka speciálních podvozků. O vyjmečné koncepci a kvalitě Tatry ani nemluvě .Zkrátka typický laciný gruzavik.
[5]
28. 4. 2014 v 12:56Pekelná Micinka
Nekoupit německý auto nejde. 🙂
[6]
28. 4. 2014 v 14:47Barrichello
Všechno jde, když se chce :o)
[7]
29. 4. 2014 v 08:43Barrichello
No a k Tatře – ano ta má lepší nabídku do terénu, osvědčenou a spolehlivou koncepci, zas nemá moc co nabídnout na silnici, narozdíl od Kamazu, který nabízí i tahače a další silniční modely.
Každému co jeho jest. Náhrada za Liazky vynikající
Komentáře nejsou povoleny.