• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > avantime.blog.auto.cz  > FUTURISTÉ (1. díl) – Mégane šel nakonec jinou cestou…

  • FUTURISTÉ (1. díl) – Mégane šel nakonec jinou cestou…

    Futuristé Publikováno: 3. 7. 2009

    Premiérou v seriálu o koncepčních automobilech jsem zasvětil automobil, který by se dal vzdáleně přirovnat k shoting – brake. Byl představen na pařížském autosalonu roku 2006 a jak je na první pohled jasné, mezi konkurenčními studiemi rozhodně nehrál druhé housle…

    Renault Altica
    … s velkým nadšením jsem si prohlížel design modelu Altica a musím říct, že jsem zde z mého pohledu nenalezl žádnou, byť sebemenší chybičku. Každý detail kompaktní karoserie je dotažen do konce…

    Příď je navržena ve zcela snadno identifikovatelném designovém jazyku Renaultu současnosti, který byl nastolen po pádu kultu Avantime. Jeho průkopníkem byl model Fluence.

    Charakteristický znak tohoto designového jazyku je absence klasické, do středu přídě centrované masky chladiče, kterou nahrazuje celek, tvořený otvory pod světlomety, společně s horizontálním nasávačem. Zde rovněž nalezneme průduchy pro přívod vzduchu do motoru (také v horizontální orientaci) a precizně tvarované mlhové světlomety, tvořené LED – diodami.

    Světlomety tvoří samostatnou kapitolu přídě. Nabízí zcela nevšední tvar a originální seskupení. A jak jinak, LED diody zde našli své uplatnění opravdu ve velkém…

    Profil je dynamický a dotváří dojem kompaktního automobilu. Ne nadarmo se po představení tohoto konceptu spekulovalo, zda – li se nejedná o zdánlivou předzvěst budoucího Renaultu Mégane…

    Jedním z nejvýraznějších prvků profilu je „rozbité sklo“ za B – sloupkem. Tohoto nesmírně originálního řešení se ale v sériové produkci budoucího kompaktního Renaultu s nějvětší pravděpodobností nedočkáme… věčná škoda.

    … no a záď jde ruku v ruce tradicí Renaultu – jako vždy je provokativní, nekonvenční a ničemu jinému se nepodobá.

    Beze slov...
    Interiér je oázou nápaditosti a nespoutané fantazie. I sem zavál, u Renaultu již tradiční, futurismus, který je zde kombinován s typicky francouzskou útulností…

    ... božský interiér...

    Kaplička působí dojmem, jakoby byla ve volném prostoru. Interiér je plný precizních a velice avantgardních detailů, vyvedených v chromovaném provedení. Tomu všemu vkusně sekunduje harmonické sladění barevných odstínů. Svétlá kůže, spolu s tmavou šedí a hnědou (byť ve velmi malé, ale přesto podstatně míře) zkrátka udělají své…

    Tento koncepční vůz jsem si zamiloval. Jeho design mě okouzlil maximální měrou. Když jsem si před časem lepil plakáty ve svém pokoji, krásný čelní pohled na Alticu v záplavě Alf Romeo, Renaultů a klasických italských aut nesměl chybět…

    Krásně modelované pozadí Alticy...
    … na úplný závěr nesmí chybět komentář tvůrce studie Altica, designéra Patricka le Quémenta:

    „Altica zosobňuje rovnováhu plynulého designu a sportovnosti. Jako futuristická a originální vize kombi přijímá silnou a inovační grafickou identitu“

Myšlenkové pochody… MĚSTSKÉ krabice

51 Responses to FUTURISTÉ (1. díl) – Mégane šel nakonec jinou cestou…

  • [1]

    3. 7. 2009 v 22:04T613

    foto T613

    Bohužel nesdílím tvé nadšení. Kdyby jsi řekl, že tento koncept spatřil světlo světa před deseti lety, řekl bych super. Ale na rok 2006 již působí staře.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    3. 7. 2009 v 22:06Culdaraztriptaco

    T613: dík za komentář. Já si nemyslím, že v roce 2006 působil staře. Podle mě by překvapil i dnes…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    3. 7. 2009 v 22:29Ronault

    [1] T613: Nemáš až tak pravdu, ne každý koncept musí ukazavat směr za 30 či 50 let, některé i blízkou budoucnost (Tudor, který bohužel nedospěl do výroby). Tady na tomto konceptu jde jasně vidět zadní dveře pro oba nové Grantoury (Megane + Laguna) a předek pro Megan. Laguna měla spíš takto vypadat než jak vypadá…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    3. 7. 2009 v 22:33Culdaraztriptaco

    Ronault: mě by se líbilo, kdyby se produkční Megane více inspiroval Alticou. Ale je pravda, že jeho předek z tohoto vychází… alespoň něco 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    3. 7. 2009 v 22:49kolmar

    ano predok sa na megane podobna, no mne sa paci to rozbite sklo… kde sa to da kupit 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    3. 7. 2009 v 22:50Emel

    foto Emel

    Pokud se ti opravdu líbí efekt rozbitého skla, nesmutni… můžeš ho snadno dosáhnout i na normálním autě. Neboj, nemyslím kladivo, stačí si pohrát se samolepkou.

    Jinak tedy… klasický prototyp, zvenku dost dobré, když tedy pomineme to rozbité sklo… a uvnitř bída. Co ta hnědá? Co ta přístrojovka? Co ten volant? Někdy mám pocit, že automobilkám o interiér nejde a tak ho splácají ze všeho možného, aby to auto nezůstalo prázdné 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    4. 7. 2009 v 0:02vrkuboy

    „Když jsem si před časem lepil plakáty“ To je voda na GTI-ho mlýn, opatrně 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    4. 7. 2009 v 5:49_Teddy_

    Myslim ze ten koncept by este dnes oslovil, a nestratil by sa medzi sucasnymi. Zaujalo ma najma to „rozstrapkane“ okno, prechadzajuce „do stratena“ – dava tomu autu vyrazne dynamicky nadych. Jedine co mi trochu nesedi su tie zadne svetla – prilis vsedne, a zvisla linia nesedi ani s blatnikom, ani so zadnymi dverami. Na rok 2006 to bolo dobre, dnes by ich uz asi urobili inak…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    4. 7. 2009 v 12:50Ronault

    [7] vrkuboy: To není až tak pravda, záleží na formulaci. Kdyby Avantime napsal v pracovně nebo ještě lépe v garáži, tak proč ne 🙂 Já mám taky plakáty v garáži, teda měl

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    4. 7. 2009 v 15:49Culdaraztriptaco

    Emel: mě se interiér velice líbí… a myslím, že i dobře ladí s exteriérem.

    Vrkuboy a Ronault: plakáty jsem si lepil opravdu jen před časem, považuji je za kýč… vždyť lepit si papír na zeď… kde to jsme? 😀 Garáž, to je něco jiného…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    4. 7. 2009 v 18:26Avantime

    Lovap – Tvůj příspěvek se nějak nechce zveřejnit, tak ho zveřejním touto cestou. Snad Ti to nebude vadit 😉

    „Práve pre tento avantgardný dizajn sa mi Renault ako firma moooooc pozdáva. Alfa a pod sú tak trochu “živočíšne” tvary – stále krásne. Renault však moderný dizajn podáva viac “technickejšie” a to sa mi páči“.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    4. 7. 2009 v 19:06Navtech

    Ty už si píšeš příspěvky sám, co?! 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    4. 7. 2009 v 19:08Navtech

    Co to je zase za příšeru na těch fotkách? Mobilní mabnetická rezonance? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    4. 7. 2009 v 19:15Culdaraztriptaco

    Navtechu, s uveřejněním příspěvku od uživatele Lovap byly opravdu problémy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    4. 7. 2009 v 19:18Navtech

    Já ti prostě nevěřim… teda pokud neni Lovap ta kyjevská blondýnka a ty nemáš zablokovaný slovo „sex“. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    4. 7. 2009 v 20:45Emel

    foto Emel

    Navtech: typický prototyp, na kterém se testují vizuální motivy spíš než reálná podoba nějakého auta. I když Renault patří k těm několika málo automobilkám, co občas mají tu odvahu uvést takové auto do života. Odvahu, naivitu, drzost… záleží na úhlu pohledu. Každopádně jsou prototypy moc zajímavá věc.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    4. 7. 2009 v 20:55Navtech

    Emel… máš jistě pravdu a u rendla to platí zvlášť. Ještě aby se úplně oprostili od aplikování konceptů do výroby, tak je to OK. Koukám na ty sračky kolem Laguny a můj Downův syndrom se potvrdil. Dneska neni doba na excesy, lidi převracej každou kačku a nechtěj se vymykat středu. Tam má rendl ještě velký rezervy… VW tou svojí „šedivostí“ sklízí úspěchy, kam se podíváš.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    4. 7. 2009 v 20:56Culdaraztriptaco

    Navtech, i mezi spamy, které nabízejí viagru a bůhví co ještě, se najde solidní příspěvek, který bohužel nelze zveřejnit… nevím, v čem je chyba.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    4. 7. 2009 v 20:58Culdaraztriptaco

    Navtechu, je spousta lidí, kteří uvítají prvky konceptů, uvedené do série…

    A k té Laguně – dneska jsem viděl kupátko… tobě se snad nelíbí? 🙂 Nějak jsem se ho nemohl nabažit… neskutečná krása!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    4. 7. 2009 v 21:04Navtech

    Hele Avante, mě ta Laguna celkem nevadí, ale ten xicht je prostě na přesdržku. Ten normálně degradoval celý auto. Nikdy nebyl rendl auto za kterym bych se otočil, krom Vel Satise, ale je to škoda. Pro ně. Ne pro mne. Mě je to šumák.

    Jo, ty příspěvky, to je bordel. Jak se ti dostane mezi 200 spamů a ty je vymažeš, je to fuč.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    4. 7. 2009 v 21:12Culdaraztriptaco

    Xichtík je ale na kupátku o poznání stravitelnější, než u Berline a Grandtour… ale ani z nich nemám takovou kopřivku, jako ty… něco na nich bude.

    Jen tak mimochodem, k těm Rendlům, za kterými se neotočíš, započítáváš i Avantime?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    4. 7. 2009 v 21:23Emel

    foto Emel

    Navtech: aplikování konceptů do výroby je záslužná činnost – mám rád rozmanitost, i když ne všechno je pro mě. SportSpider, Clio V6, Avantime… aspoň je na co koukat. S trochou nadsázky, děsím se doby, kdy se bude vyrábět univerzální auto v poslední existující automobilce (čínské).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    4. 7. 2009 v 21:25Navtech

    Avanta nepotkávám často, tam bych se možná otočil, ale ne až tak s hnusem, jako na satise. Na něj hlavně reaguje manželka a vždycky má takový nepublikovatelný poznámky. Vždycky z toho vyleze plešatej honimír, nebo nějakej balkánec.

    Ta Laguna je průser ve všech variacích. Někde z nějakýho pohledu to je OK, ale ten tragickej malej rozvor, jak u pažouta kupé a hlavně, jak to jede proti tobě… prostě hnus. Ale i tak přiznám, že je to škoda. Jinak je mi to fuk.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    4. 7. 2009 v 21:28Navtech

    Emel… jasně, v globálu ano, ale ten rendl… jako kdyby se mu to vymykalo z ruky. Ty koncepty. Clio V6 je snad jedinej rendl, za kterym se otočim i „několikrát“.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    4. 7. 2009 v 21:33Culdaraztriptaco

    Navtech: Laguna má bezvadnej interiér. Palubní deska je možná trochu nízko, ale design… a materiály… to se Ti snad nelíbí? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    4. 7. 2009 v 21:37Navtech

    Interier nehodnotim, tak blízko jsem se ještě neodvážil 🙂 Auto mě prvně musí zaujmout z venku a pokud mě vyloženě odpuzuje, tak se dál nedostanu. Pak je to vnitřek a až pak jízdní vlastnosti. Ale stejně se toho o rendlu asi víc nedozvim.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    4. 7. 2009 v 22:04Navtech

    http://katalog-automobilu.cz/clanky/mercedes-c63-amg-estate-5.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    4. 7. 2009 v 22:43Ronault

    Něco pro Navtecha:
    http://tugatotheworld.files.wordpress.com/2008/03/mercedes-tanga.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    4. 7. 2009 v 23:35Navtech

    Jo, díky… to mám sam doma z e-shopu a mám to na co navlíknout 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    5. 7. 2009 v 8:24Emel

    Navtech: Clio V6 jsem na silnici snad ještě nepotkal (když pominu blízké okolí Masarykova okruhu apod). Že by se to Renaultu vymykalo z ruky se mi nezdá, i když třeba ten Vel Satis byl po velmi slušném Safranu šlápnutí vedle a i o poznání povedenější Avantime byl po obchodní stránce propadák. Ale na druhou stranu, se Scenicem se to povedlo a troufám si tipnout, že to oba jmenované přehmaty zaplatilo a navíc to vneslo nějaké svěží prvky a fanouškům to dalo nějaký námět k diskusím.

    Laguna se mi vcelku líbí… ne sice tolik jako minulá generace, ale třeba GT ve stříbrné je vysloveně pěkné auto.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    5. 7. 2009 v 11:17nrV

    Zrovna včera jsem v „showroomu“ okukoval Lagunu Coupe a musím říct, že se mi moooóc líbila.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    5. 7. 2009 v 12:04Ronault

    [30] Emel: To ano, ještě pak v modré a nebo černé to Laguně sluší. Už jsem tu psal několikrát tyhle věty:
    Laguna svým příchodem nerozpoutala diskuze o senzačním designu plném drsných tvarů, jako Mondeo. Vlastně schytala hned od 80% veřejnosti jen kritiku a to dosti tvrdě. V žádném případě se ale neokoukala. Můj osobní pocit při prvních fotkách bylo zklamání. Osobní setkání a řádné prohlídnutí můj pohled na věc zlepšilo. Pohled na design Laguny je typickým zráním, ne jako u Mondea, kdy jsme unešeni prvoplánovitými křivkami.

    Prostě není to taková ta prvolíbivá vizáž laciné děvky z titulní stránky úpadkového pornočasopisu, ale oduševnělý výraz inteligentní ženy, kterou čím déle znáte tím víc vás dostává.

    Jinak co se týče líbivosti generací, tak to jde s Lagunou descendentně. Laguna I ve své době rozhodně nejkrásnější vůz střední třídy (i 405-6 předčila). I dnes dokáže zaujumout a oko potěšit. Navíc pofaceliftový kousek ve stříbrné je opravdu nesmrtelný design.

    Laguna dvě nadchla. Hlavně kombi spolu s Alfou byly to nejhezčí ve třídě. Dynamické křivky jen trochu kontroverzně narušovala přední maska, která se ještě více zhoršila po faceliftu, ale pořád se tohle auto dokázalo líbit snad více jak 80% lidí.

    Laguna III je známá píseň, jestli se líbí aspoň 40% lidí, tak by to byl statistický úspěch. Nehovoří to nic o kvalitě designu, kde profil, vyváženost, elegance, dynamika a nadčasovost jsou v pořádku, ale některé prvky přídě i zádě líbivosti nepřidají.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    5. 7. 2009 v 12:37Emel

    Ronault: já jsem založený na kombíky, takže mě se jednoznačně nejvíc líbí dvojka, ve své době to byla bomba. Záď je mistrně zvládnutá, trošku ve stylu minulé MB-E kombi (jakožto mého premianta této disciplíny) – tedy šikmé zadní okno pro odlehčení celkem hranaté zádě.

    Experiment u jedničky není sice špatný, ale se šikmou horní hranou zadních dveří to úplně harmonické není. A u trojky mě zase mrzí příliš malý zavazadelník s šikmým víkem – díky tomu vypadá někdy lehce nevyváženě, nebo možná nezvykle, třeba ve srovnání právě s Mondeem. Ovšem u 407SW je to ještě horší. Mimochodem, zajímavé je, že zatímco dvojka měla slušně fungující integrovanou anténu, trojka se opět vrací k prutovce – drobnost, která moc nepotěší.

    U liftbacků je méně asi více, tam se mi zase naopak dvojka zdá překombinovaná a jednička nadčasově elegantní, zejména verze po fl. Trojka ale taky není marná.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    5. 7. 2009 v 12:55Ronault

    [32] Emel: Ano, taky jsem spíše na kombíky. S tou anténou to taky nechápu, přitom funguje naprosto bezproblémově a chytá kde co, viz SZ 😉
    Jinak se všim souhlasím. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    5. 7. 2009 v 12:58Ronault

    [32] Emel: Napiš mi pls SZ, odpovím ti tím, co jsem chtěl napsat, nějak nemůžu najít tvůj profil

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    5. 7. 2009 v 20:10Culdaraztriptaco

    Tak s tím souhlasím – Laguna zraje, o tom není pochyb. Prokazuje svou nadčasovost, o které ještě všichni uslyšíme. No a Mondeo… po prvním nadšení se až nebezpečně rychle okoukalo… a některé detaily působí lacině, až kýčovitě…

    … a co teprve interiéry – Mondeo disponuje masivní palubní deskou s méně kvalitně zpracovanými detaily, lacinými povrchy dekorací a nepříliš uspokojivou ergonomií, kdežto Laguna má nádhernou, tvarově lehkou a precizní přístrojovku s opravdu kvalitními materiály a, ve vyšších verzích, také s pravým dřevěným dekorem…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    5. 7. 2009 v 20:22Emel

    foto Emel

    Avantime: Mondeo je trošku jinak pozicované auto, také je výrazně větší. Pokud je na hezkých kolech a v zajímavé barvě, tak se mi líbí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    5. 7. 2009 v 20:30Culdaraztriptaco

    Emel: mě se Mondeo líbilo na začátku kariéry, kdy mě, ve srovnání s usedlým předchůdce, mile překvapilo. Ale časem se, v mých očích, okoukalo… i přes to, že v daných metalízách se mi celkem líbí dodnes… ale i tak, myslím, že nebude tak nadčasové, jako Laguna (nehledě na jeho designové nedostatky, které jsem popsal ve svém předchozím příspěvku).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    5. 7. 2009 v 21:53Lovap

    To Navtech (18) : Iste VW žne svojou šedivosťou úspechy – ale taktiež je potreba povedať prečo. A odpoveď je strach, alebo nechuť tzv. obyčajných ľudí vyčnievať z davu. Veď v dave je tak pekne pohodlnúčko … všetci rovnaký …

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    6. 7. 2009 v 20:56T613

    Tak tvrdit o Lag3, že zraje je trochu silná káva. Tam nemá co zrát, ten design „smrděl“ už při narození

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    7. 7. 2009 v 6:09Emel

    T613: jde spíš o ten první pohled jak popisuje Ronault… Laguna I je designově zcela nekontroverzní auto, líbivé na první pohled… tedy alespoň liftback. Trojka je jiná, někdo k ní najde cestu za delší dobu, někdo vůbec. Pro mě ta cesta vedla přes GT, ta mě na první pohled nadchla a pak jsem se naučil ocenit stejné prvky i u obyčejné verze…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    7. 7. 2009 v 7:07T613

    foto T613

    Na jedničce se shodneme, je dodnes tím nejkrásnějším autem té doby (krom kombi). U trojky ovšem rozhodně ne. Na kupé verzi je totiž krásně vidět čím Lag3 nikdy nebude – krásným vozem. Tato generace nemá absolutně nic. Není ani pěkná, nemá ani šmrnc, kterým by mě upoutala na druhý nebo třetí pohled. To auto může někoho oslovit pouze technikou nebo cenou. Vzhledem k velké konkurenci nemá vůbec význam se tím autem vlastně zaobírat při výběru nového vozu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    7. 7. 2009 v 8:00Pierro

    Hoši nezlobte se ale ten koncept je dost ohavná obluda. Můžem se tu bavit o zajímavých detailech ale jako celek je to příšera z jezera. Toť můj názor….:-(

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    7. 7. 2009 v 19:12Emel

    foto Emel

    T613: kupé se mi dost líbí, i když maska mi tam vadí víc než jinde. Ale profil kupátka je nádherný a zadní partie je taky pěkná, přestože má trošku problém s proporcemi (Astonovské tvary prostě potřebují placaté auto, Laguna je i v kupé víceméně normálně vysoké a široké auto).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    7. 7. 2009 v 20:50T613

    foto T613

    Proti Laguně kupé nemám nic, naopak 😉 Proti Laguně 3 mám vše 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    7. 7. 2009 v 21:30Culdaraztriptaco

    Pierro – koncepty Renault z nové éry se skutečně inspirují oceánem, takže s vodou mají lecos společného 🙂 to ale asi nebude případ Alticy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    7. 7. 2009 v 21:31Culdaraztriptaco

    Pánové, četli jste nový AutoTip? Laguna ve statistice J.D. Power drtí veškeré konkurenty… včetně prémie 🙂 To nečekal nikdo…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    8. 7. 2009 v 17:55Emel

    Hmm, když jsem se podíval na J.D.Power satisfaction rating 2009, tak je Laguna nejhorší ve třídě: http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-owner-satisfaction-2009/family-cars/240819.

    O jaké statistice mluvíš ty?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    9. 7. 2009 v 19:29Culdaraztriptaco

    Myslel jsem J.D. Power, uvedený v AutoTipu… tam byla celkově čtvrtá a nejoblíbenější ve třídě… tak nevím.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [50]

    10. 7. 2009 v 8:08Emel

    Avantime: no tak by to chtělo trošku víc údajů, AutoTip se mi kvůli tomu kupovat nechce a přímo na J.D. jsem našel tohle.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

avantime.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20116 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Únor 20104 Posts
  • Leden 20101 Příspěvek
  • Prosinec 20093 Posts
  • Listopad 20093 Posts
  • Říjen 20092 Posts
  • Září 20092 Posts
  • Srpen 20094 Posts
  • Červenec 20093 Posts
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Duben 20094 Posts
  • Březen 20096 Posts
  • Únor 20094 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20083 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Září 20085 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura