-
THE BEST CAR DESIGN 2009 (1. díl)
Přicházím s prvním dílem hlasování. Dnešek se týká segmentů A – E.
Nuže, pojďme na to!
Segment A (mini automobily)FIAT 500C
FORD KA
CHEVROLET SPARK
NISSAN CUBE
TOYOTA iQ
Hlasování do ankety THE BEST CAR DESIGN 2009 - nominace automobilů kategorie A (mini vozy)CITROËN C3
Segment B (malé vozy)
CITROËN DS3
HYUNDAI i20
KIA VENGA
VOLKSWAGEN POLO
Hlasování do ankety THE BEST CAR DESIGN 2009 - nominace automobilů kategorie B (malé vozy)- Citroën C3
- Citroën DS3
- Hyundai i20
- Kia Venga
- Volkswagen Polo
Segment C (kompaktní vozy)CHEVROLET CRUZE
HONDA INSIGHT
OPEL ASTRA
PEUGEOT 3008
PEUGEOT RCZ
RENAULT FLUENCE
TOYOTA PRIUS
VOLKSWAGEN GOLF
Hlasování do ankety THE BEST CAR DESIGN 2009 - nominace automobilů kategorie C (kompaktní vozy)OPEL INSIGNIA
Segment D (střední třída)
SEAT EXEO
SUBARU LEGACY
SUZUKI KIZASHI
TOYOTA AVENSIS
Hlasování do ankety THE BEST CAR DESIGN 2009 - nominace automobilů kategorie D (střední třída)Segment E (vyšší střední třídy)
AUDI A5 SPORTBACK
BMW 5
BMW 5 GRAN TURISMO
HYUNDAI EQUUS
INFINITI G
JAGUAR XJ
MERCEDES – BENZ E
MERCEDES – BENZ E COUPÉ
SAAB 9 – 5
Hlasování do ankety THE BEST CAR DESIGN 2009 - nominace automobilů kategorie E (vyšší střední třída)Budu se těšit na vaše hlasy. Druhý anketní díl uvedu v pátek v noci, třetí pak v neděli večer.
Připomínám, že hlasovat můžete do 20. prosince.
THE BEST CAR DESIGN 2009 (2. díl) THE BEST CAR DESIGN 2009
78 Responses to THE BEST CAR DESIGN 2009 (1. díl)
[1]
30. 11. 2009 v 20:35Culdaraztriptaco
Donovane, dobrá volba. V mnohém souulasím.
kukino, to vwoko zase tak špatný nebude 🙂 A kombíků se dočkáš, bude tu speciální anketa o nejpřitažlivější kombi roku (bez ohledu na segment).
Robo, DS3 jsem zde uvedl při pohledu zezadu, neboť příď má příbuznou (nikoli však zcela totožnou) s C3.
[2]
30. 11. 2009 v 21:35Robo
vysledky vcelku zaujimave 😉
Inac myslel som, ze najvacsou pohromou sucasnej doby je HOSPODARSKA KRIZA. Ale ako vidim, odborne zhodnotene a slovami klasika vyjadrene, tak najvacsi problem je ten, ze „vwetsina hlasujucich ma vwypichle vwoko 😉 🙂
[3]
30. 11. 2009 v 21:54Martinez
[41] Přesně tak, třeba na tomhle obrázku to tolik není vidět a tak asi Insight boduje (ještě bych teda rád věděl, kolik v anketě hlasovalo robotů)… Na druhou stranu ta těžkopádná a přerostlá záď je nejspíš daní za technologie – ne náhodou má Prius v podstatě stejně „divnej“ zadek (pravda taky to může být snahou vytvořit něco jako „Prius pro chudý“, ale cenovej rozdíl mezi oběma auty není zase tak velkej)…
[4]
30. 11. 2009 v 22:31Culdaraztriptaco
Robo, hopsodářská krize při pohledu na mnoho letošních novinek jakoby nebyla. A to se ještě dočkáme anket o nej SUV, luxusní a sportovní vůz, kabrio a koncept… a soudě podle prozatimních výsledků, zas tak vwypíchlé vwoči nemáme 🙂
[5]
30. 11. 2009 v 22:33Culdaraztriptaco
Martinez, ty zadky u hybridů jsou opravdu podivné. U Hondy tomu dopomáhají hranaté tvary, Toyota je v zadních partiích, řekl bych, dynamičtější a elegantnější…
[6]
30. 11. 2009 v 23:14h.onzyk
Tak a mám to
A) F 5OOC bez debat
B) DS 3, taky jednoznačně
C) Prius, trvalo to ale nakonec jsem hlasoval přece jen pro něj, něco v sobě má, těžko se to popisuje, prostě na hybrida vypadá dobře
D) Legacy, jak už bylo řečeno, jednooký mezi slepými
E) Tady to byl boj, do užšího finále postoupily oba Mercedesy a pětkový bavorák, a vítězem se stává…… BMW 5
Těším se na pokračování
[7]
30. 11. 2009 v 23:57Culdaraztriptaco
h.onzyk: skvělé volby, i Prius má něco do sebe. V nové generaci a bílé barvě vypadá (ano, na hybrida) dobře.
Díky za podporu. V pátek večer tu bude další díl.
[8]
1. 12. 2009 v 2:50vrkuboy
A) Nelze jinak než F500
B) C3 ale váhal sem i nad Polem. Když mě se ta DS3 nelíbí a myslím si, že si to značení nezaslouží.
C) Po odstranění toho eko bio odpadu, Oteklého P3008, Trochu lowendově vypadajícího Cruze, Astry která se mě nelíbí, P RCZ (sorry ale podle mě je zařazení tohoto auta do kompaktů trochu vedle, byť je odvozen od 308) mě zbyl Fluence a Golf… takže Guru
D) Exeo… (já myslel, že tu hodnotíme plnohodnotné novinky ne facelifty :-D), Leagacy? Brrr to ne! Avensis je stejnej případ jako legacy no asi se na to musí koukat šikmíma očima. Kizashi není to tak hrozný. Takže Insignia.
E) Obě BMW pro mě zklamání, Equus ne nelíbí, Infiniti (vadí mě ten kontrast dlouhého předku a krátkého zadku jinak to neí až tak špatný), Jaguar není nic co by se mě na něm vyloženě nelíbilo, ale stejně tak nenacházím nic co by se mě líbilo, SAAB nádherné auto ale asi ne dost, Éčka… je zajimavý, že než člověk vidí fotky všech těchto aut pohromadě tak má jasno které auto je nejhezčí a pro mě byla jasná volba Éčko, ale vítěz je Audi.
Ták a teď si jdu dát sám sobě přez hubu za tu dezertaci k němcům 😀
[9]
1. 12. 2009 v 9:35kuko
[51]
Avantime
Supr, na kombiky se těším! Hlavně si ale nezapomeň zopakovat definici „kombi“, abys tam zase nevybral nějaké pseudokombikkupé křápy! 🙂
[10]
1. 12. 2009 v 13:55pepe
A. Jednoznačne, neodmysliteľne, zaslúžene F500C – na večné časy a nikdy inak
B.H i20, uvažoval som i o VW, ale Nemci sú u mňa favoriti inde
C. P3008 – ach-jo, asi nejaké chvíľkové zatmenie hlavy, ale páči sa mi to nafúknutie
D.Toyta, nomináciu SEATu beriem tak trochu ako pokus o vtipné odľahčenie vážnosti situácie pri ťažkom rozhodovaní
E.BMW5, váhanie nad MB-E, SAAB je u mňa úplne mimo misu, tento Jaguár si myslím patrí o triedu vyššie, ale aj keby si ju vypísal, tak by tam u mňa nevyhral
[11]
1. 12. 2009 v 13:57vsechna auta nasich snu
A) chevy spark. 500 je samozrejme hezci, ale soustredme se na novy design.
B) polo
C) golf, etalon funkce a dobreho vkusu
D) z uvedenych kandidatu nikdo. fuj.
E) E. MB E. protrepat, nemichat. ale vpodstate kdokoli.
[12]
1. 12. 2009 v 18:50element5
[22] Volvoklub zdraví Ostravu 😉
[13]
1. 12. 2009 v 19:05element5
Jo, a volil jsem takhle: F500, C3, Astra, Insignia, 9-5
[14]
1. 12. 2009 v 19:42T613
Ostrava zdraví elementa 😉 Slyšel jsem nepěkné pomluvy na tvou adresu od jednoho favoriťáka 😀
[15]
1. 12. 2009 v 19:52pepe
Hm, napísal som hodnotenie, asi skončilo v spame-asi nebolo dosť chytré…
[16]
1. 12. 2009 v 20:15Culdaraztriptaco
vrkuboy: samé dobré volby, dezertére : )) .A co se týká Peugeotu RCZ – ten spadá do nižší střední třídy, stejně jako 3008, proto jejich zařazení do tohoto segmentu. A Exeo… to je až příliš velký facelift : )) Nicméně, poměrně zdařilý (tím však nemyslím estetickou stránku věci).
[17]
1. 12. 2009 v 20:16Culdaraztriptaco
kukino, tu definici kombi by měl někdo pro všechny zopakovat :)) Neboj, budu se řídit fakty této teorie :))
[18]
1. 12. 2009 v 20:33Culdaraztriptaco
pepe, omlouvám se, ale Tvůj předešlý komentář jsem nenašel. Hledal jsem i ve spamech. Avšak ještě jednou to překontroluji. Komentáře dělají už delší dobu problémy…
[19]
1. 12. 2009 v 20:56pepe
a sakra, ja sa ospravedlňujem, naskočilo to tam…teda aspoň ja to vidím
[20]
1. 12. 2009 v 21:30LERAK
Jsem tady jedinej, komu se zdá tahle anketa až příliš silně obsazená mimoevropskou produkcí? Dobře, zaměřená je na novinky, ale … tohle je o ničem, tady vybíráme doslova jednookého mezi slepými.
Nižší střední – tam lze vybírat jen ze dvou, a to mezi Golfem a Astrou. Ten zbytek je přece hrůza.
A střední třída – no to je teprve hukot. Kizashi, Legacy, Avensis, Exeo. No prostě jedna perla vedle druhé. Palec dolů, z toho se nedá ani vybrat. Kde je MB C?
Palec dolů. Autorská snaha sice byla, obrázky jsou hezký, ale měli bychom volit spíše nejlepšího ve třídě, ne nejmenší šeredu roku.
[21]
1. 12. 2009 v 22:28Culdaraztriptaco
pepe, tak to tam je… a s to Exeo jsem nominoval jako poměrně frekventovanou novinku letošního roku.
[22]
1. 12. 2009 v 22:32Culdaraztriptaco
LERAK: při nominaci byly vybrány významné LETOŠNÍ novinky (proto se anketa jmenuje THE BEST CAR DESIGN 2009), tudíž Tebou zmiňovaný Mercedes – Benz C, jakožto ročník 2007, je tak trochu mimo mísu.
[23]
2. 12. 2009 v 1:35Martina
Teda od ty doby, co se v Subaru zblaznili, to je jedna perla za druhou… a takovej krasnej byl ten sedan Legacy v minuly generaci… no ja mu ten hlas dala, ale tak Avantime nemohl bys mu preci jen zachovat trochu dustojnosti a vymenit mu tu fotku za pohled zezadu?
Jinak Insight vyborne… 🙂
[24]
2. 12. 2009 v 8:50prekladys
[70] LERAK
ne nejsi, ale řeknu ti to takhle. když mi bylo dvacet, o golf jsem pohledem nezavadil. jako by pro mě neexistoval, jak byl tvarově fádní. dnes oceňuji jeho uměřené a vyvážené tvary (i když jsem ho zde nevolil). ti co se ti nelíbí, chtějí být avantgardní, za každou cenu jiní – právě to jsem tehdy také oceňoval. nakonec ale přece i tato anketa dopadá více méně dle očekávání. nebo se ti snad pětistovka nelíbí…? 😉
[25]
2. 12. 2009 v 13:23element5
[64] Favoriťákům není radno věřit, to bys měl vědět 🙂
[26]
2. 12. 2009 v 17:26Culdaraztriptaco
Martina: je pravda, že Legacy vypadá zezadu o poznání líp, ten předek se očividně nepovedl… ale vzhledem k jednotnosti fotografií raději zůstane tak, jak je 🙂 (výjimkou bylo DS3, jehož příď je velmi podobná C3)
[27]
3. 12. 2009 v 11:06Radek
cekal bych, ze tady na tomhle servru zvitezi:
POLO, GOLF, EXEO a A5 !! Ale co to ja nevidim? Co vsichni verni ctenari padli s letedlem do atlantiku?
GTI bude velice smutny
[28]
3. 12. 2009 v 19:25Culdaraztriptaco
Radek: ano, máme tu, na diskusní poměry místních lidí, poněkud překvapivé výsledky
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.