• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > avantime.blog.auto.cz  > THE BEST CAR DESIGN 2011 (2. díl) – Facelift roku

  • THE BEST CAR DESIGN 2011 (2. díl) – Facelift roku

    THE BEST CAR DESIGN Publikováno: 14. 12. 2011

    Tématem druhého dílu TBCD je modernizace. Facelift již z principu zasahuje do zavedeného a známého celku, ne vždy je však oblíben. Zvolte tedy, prosím, ten nejlepší, s nímž jsme se za letošní rok setkali.

    Stále můžete dát hlas svému oblíbenému koncepčnímu automobilu (více v prvním díle TBCD: //blog.auto.cz/avantime/2011-12/the-best-car-design-2011-1-dil-koncepcni-automobily/

    Kategorie Facelift roku

    Audi A4

    Audi A4

    Audi A4 (modernizace)

    Audi A5

    Audi A5

    Audi A5 (modernizace)

    FIAT Punto

    FIAT Punto Evo

    FIAT Punto (modernizace)

    FIAT Sedici

    FIAT Sedici

    FIAT Sedici (modernizace)

    Honda Accord

    Honda Accord

    Honda Accord (modernizace)

    Honda Jazz

    Honda Jazz

    Honda Jazz (modernizace)

    Hyundai Genesis Coupé

    Hyundai Genesis Coupé

    Hyundai Genesis Coupé (modernizace)

    Jaguar XF

    Jaguar XF

    Jaguar XF (modernizace)

    Mazda 3

    Mazda 3

    Mazda 3 (modernizace)

    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Peugeot 308 (modernizace)

    Renault Koleos

    Renault Koleos

    Renault Koleos (modernizace)

    Renault Twingo

    Renault Twingo

    Renault Twingo (modernizace)

    Toyota Hilux

    Toyota Hilux

    Toyota Hilux (modernizace)

     

    Který facelift považujete za nejzdařilejší?
    • Audi A4
      145% ze všech hlasů
    • Audi A5
      176% ze všech hlasů
    • FIAT Punto
      134% ze všech hlasů
    • FIAT Sedici
      21% ze všech hlasů
    • Honda Accord
      52% ze všech hlasů
    • Honda Jazz
      62% ze všech hlasů
    • Hyundai Genesis Coupé
      3812% ze všech hlasů
    • Jaguar XF
      11337% ze všech hlasů
    • Mazda 3
      52% ze všech hlasů
    • Peugeot 308
      3612% ze všech hlasů
    • Renault Koleos
      72% ze všech hlasů
    • Renault Twingo
      4013% ze všech hlasů
    • Toyota Hilux
      124% ze všech hlasů
    Počet hlasů: 308 Datum vložení: 14. 12. 2011 Zpět na stránku hlasování

    Zdroj fotografií: www.auto.cz

THE BEST CAR DESIGN 2011 (3. díl) – Segmenty A-E THE BEST CAR DESIGN 2011 (1. díl) – Koncepční automobily

21 Responses to THE BEST CAR DESIGN 2011 (2. díl) – Facelift roku

  • [1]

    15. 12. 2011 v 6:46T613

    foto T613

    XF, jednoznačně

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    15. 12. 2011 v 6:56Perun

    foto Perun

    Přidávám se k budoucím dlouhým zástupům pod XF 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    15. 12. 2011 v 8:53Magistr

    Opět nesnadná volba, pro 308 a Punto jsou facelifty zásadní a z obou je díky nim zase krásné (Punto) resp. alespoň velmi pěkné (308) auto, v obou případech mezi nejlepšími ve své třídě.

    Ale tentokrát půjdu s „davem“ (v dobrém smyslu slova) a přidám svůj hlas pro Jag XF. Z původního „nepovedeného Hyundaie“ je rázem krásné a přitažlivé auto, perfektně se začleňující do portfolia značky. Navíc jde nejen o exteriér, ale také interiér a techniku. Potlesk pro Jaguar!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    15. 12. 2011 v 9:30iudex

    Ako už písal tatrovák a boh hromu, niet o čom rozmýšľať. Jaguar svojím faceliftom dodal už tak vydarenému dizajnu šmrnc Aston Martinu a spravil z neho najkrajšie auto v triede. Takto má facelift vyzerať.
    Za zmienku stojí Hyundai, ktorý dal kupéčku s dizajnom 90. rokov razom moderný fíling a 308, ktorá pár drobnými ťahmi dosť zmenila charakter prednej masky a elegantne učesala už prekonanú veľkú tlamu.
    Naopak nepomohlo si Audi, tam je tá zmena silená a starej 14 nič nechýbalo. O Japoncoch sa ani nezmieňujem, oni facelift chápu ako výmenu guľatých hmloviek za hranaté či naopak a bez informácie o tom, že je to LF si nikto nič nevšimne.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    15. 12. 2011 v 10:41Emel

    foto Emel

    Mě se líbí Genesis, XF, Twingo, Koleos, 308. V rámci nich vidím tři kategorie:
    – Twingo a Genesis – radikální proměna, která vypadá naprosto přirozeně a vykazuje zásadní zlepšení oproti původní verzi. Pro mě meta nejvyšší a sem nakonec putuje i můj hlas.
    – Koleos – mohl by patřit do skupiny 1, jen to prostě ani po faceliftu není můj šálek čaje
    – XF a 308 – výborný výsledek zásluhou relativně malé změny, i to je samozřejmě velké mistrovství. Záměrně jsem nejdřív hlasoval a až pak četl komentáře… a souhlasím s kolegy, za svůj hlas pod XF bych se taky nestyděl.

    Jen tak na okraj, toto není žádná výtka pro designery Audi A5 – pokud to někdo trefí napoprvé, není potřeba se moc trápit s faceliftem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    15. 12. 2011 v 15:14Amerika

    foto Amerika

    Jednoznačně XF! Jinak facelift téměř nikomu nepomohl. Jak už jsem psal, Koleosu vzal jeho osobitou a moc pěknou tvář, Genesisu to stejné. Twingo zprasili úplně, stejně tak 308…. Audiácké minimalistické facelifty jsou opravdu v neprospěch věci… A tak v této společnosti jsou snad jen 3 auta, kterým facelift pomohl – XF – můj hlas, Punto a Hilux, jinak je to na škodu nebo to nejde asi poznat 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    15. 12. 2011 v 15:54GTI

    Plakátový lifting-rajc je samozřejmě XF, nahoře tohle diskusně dokonale předvádí nadšený hýkot Tatry… Reálně ovšem je nutno vyzdvihnout především Twingo (!) a P308, pro něhož je změna přídě de facto generační obměnou v duchu nové pětsetosmičky. Dávám hlas P508.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    15. 12. 2011 v 15:55GTI

    Tedy opravuji – dávám samozřejmě hlas P308.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    15. 12. 2011 v 18:19T613

    foto T613

    Pokud-li se budu držet toho, že facelift automobilu jsou pro mě maximálně drobné retuše, které odstraní nedostatky původního návrhu a navíc tyto retuše budou působit „přirozeně“, tak mám v zásadě na výběr z části Japonců, Audin, Pegeho a Jaguaru. Z tohoto výběru jednoznačně nejvíce pomohl facelift právě Jaguaru. Nic víc, nic méně.

    Ten kdo někoho osočuje z oslího hýkání by si měl dávat pozor na to, aby sám při tom nebučel.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    15. 12. 2011 v 20:05XTad

    Proboha ten genesis? Jediny koukatelny hyundai a oni to takhle zmrsi…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    15. 12. 2011 v 20:08twistedTSD

    foto twistedTSD

    Bez váhání dávám hlas XF.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    15. 12. 2011 v 21:28GTI

    Právě ten výraz „jednoznačně“ nalezl odraz v tom hýkání. Příliš to připomíná povrchní jásot plakátového potěru. Lifting přídě zpravidla neodstraňuje nedostatky, lifting aktualizuje to nejviditelnější, to nejpůsobivější na karoserii, to jest tvář vozu. Jaguar například byl krásný i před faceliftem. Někdo nahoře se tu hrdě avšak nesmyslně vymezuje vůči předchozí přídi jaguaru až ubohým poukázáním na korejský styl. Tak to samozřejmě nebylo a ani není, XF byl při vyjetí ve všem Jaguar. A jak chce Jaguar, aby vypadaly přídě Jaguarů dnes, to předvedl aktualizovanou přídí. Ta tvá jednoznačnost je evidentní úlet, a to i v tak pestrém spektru, který nám tu naservíroval Avantime. Jednoznačnost totiž můžeš uplatnit například i u AUDI A4, resp. u každého modelu, neboť aktuální tvář vozu v podstatě vždy „jednoznačně“ pomáhá, a to i například u Octavie. Snad jen u mazdy3, tam by pomohlo snad jen zavaření té tlamy… 😀 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    15. 12. 2011 v 22:25kolmar

    foto kolmar

    Punto a 308 konecne vyzeraju ako auta (u punta zas a znova). Moj oblubeny Accord vyzera stale super, no zmeny su velmi decentne a malo kto ich rozozna. Hilux sa mi viac pozdava ten prvy, je viac chlapacky a nadvedzuje viac na predchodcov. Najlepsi vysledok davam Hyundaiu a XF-ku. Male zmeny ktore spravili velke zmeny…klikol som na jaga, kto ho mal moznost vidiet vo viacerych farbach so svetlymi aj tmavymi interiermi v rade, dlho od nich asi neotrhol zrak…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    16. 12. 2011 v 5:14webpaja

    Přes drobnou předvánoční snahu vyvolat trošku vzrůša oko estéta padne pouze na jeden vůz. Je jím Jaguar.
    Callum snad účelově znaivnil tvář původního konceptu, aby bylo co faceliftovat. Ostatní partie totiž zásah nepotřebovaly. Stejně jako nové BMW 5 ani XF nepotřebuje prolisy, kudrlinky, zvýrazňování blatníků. Jde o jeden z nejčistších sedanů vůbec.
    Tedy volba až příliš jednoduchá 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    16. 12. 2011 v 16:34Emel

    foto Emel

    webpaja: mé oko (dobrá, estét nejsem) spočine se zalíbením i na A5. Přesto nelze mluvit o nejlepším faceliftu, protože popravdě… nejsem si jistý, že bych faceliftovaný model vůbec od předchozího poznal. XF je samozřejmě jiné kafe, od oka to vidím na zlepšení o nějakých třeba 20%. A u Twinga je to třeba 40%. Záleží, jestli hodnotíš spíš zlepšení nebo spíš výsledek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    17. 12. 2011 v 6:57webpaja

    (16) Naprostá pravda Emele, pakliže bereme výsledek a ne zlepšení Twingo by dosáhlo nejvyšších met, přesto Jaguar získal toliknavíc, že bych nejvyšší přícku dělil.
    A5? Geniální tvary již od počátku a konečně výměna tlustých LED v tvarově nepěkných světlometech.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    17. 12. 2011 v 14:54Emel

    foto Emel

    Pásek je lepší než „žárovičky“… jen si nejsem jistý, jestli by méně nebylo více. Pro mě ale jsou i původní světla ok, jejich tvar mi ladí s celkovým technicistním pojetím celého auta. Pokud bych chtěl auto sám pro sebe na dlouhé cesty, spíš rychlé než sportovní… byla by A5 zajímavý kandidát.

    Jaguar vypadá skvěle a pokud budu klást důraz na výsledek, pak mu zlato patří.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    20. 12. 2011 v 10:47igor77

    foto igor77

    co mě nejvíc mrzí, je twingo. měl jsem ho rád jak bylo teď.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    20. 12. 2011 v 13:20Andromeda

    foto Andromeda

    Tak Velká kočka u mne zvítězila, ale P 308 je taktéž velmi dobře odvedená práce. A 5 restyling předních světel taktéž prospěl a Twingu čelní „pestrost“ dle mne sekne…Celkově však s „davem“ 🙂 hlasuji pro ostrovní šelmu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    24. 12. 2011 v 14:08jakubMG

    Pro mne je zazitek roku setkani nazivi s R-klasse. Ta promena latimerie podivne v absolutni karu, provedena zmenou nekolika malo linek.Pro mne facelift roku. A ano, prvni fotky byly zverejneny uz loni, ale realne jde o modelovy rok 2011, takze by sem snad mohl patrit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    24. 12. 2011 v 15:28Culdaraztriptaco

    jakubMG – mohu Tvůj zážitek roku zařadit do hlasování o největší fascinaci roku? Viz poslední díl The Best Car Design.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

avantime.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20116 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Únor 20104 Posts
  • Leden 20101 Příspěvek
  • Prosinec 20093 Posts
  • Listopad 20093 Posts
  • Říjen 20092 Posts
  • Září 20092 Posts
  • Srpen 20094 Posts
  • Červenec 20093 Posts
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Duben 20094 Posts
  • Březen 20096 Posts
  • Únor 20094 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20083 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Září 20085 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura