• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dabomb.blog.auto.cz  > Count with me…3…2…1…COUNTACH !

  • Count with me…3…2…1…COUNTACH !

    Publikováno: 3. 6. 2007

    Tak jsem se opět po dlouhé době odhodlal ke spáchání nějaké zběsilosti. Poslední dobou to na Blogu žije trošku jiným žánrem…kraluje tomu GTI a jeho Bertoňák…GuaRosH a jeho dodávkář (a díky jeho článkům se nám tu začínají objevovat individua, která nás, ač neúmyslně, baví svými bystrými a moralizujícími postřehy pod článkem – kdo četl, určitě pochopí 🙂 )…prostě skvělé počtení. Já tento žánr neovládám, tak do toho radši nefušuju – moje zásada!

    Tak zpět k mému původnímu úmyslu – po McLarenu F1 si chci dnes vzít na mušku legendární Lamborghini Countach (1971 – 1990). Určitě se každému fandovi rychlých aut okamžitě vybaví ty brutálně ostré linie…né to nejsou linie, lepší bude asi slovo rysy…tak brutálně ostré rysy, že i pětice břitů od Gillette se klepe strachy. Bohužel jsem neměl tu možnost vidět tenhle skvost naživo (i McLaren F1 jsem viděl za výlohou v Londýně – zážitek na celej život) a nevím, jestli se mi to někdy poštěstí. Každopádně se mi někde v šuplíku válí Lamborghini Countach od Buraga bilé barvy – teda vlastně původně byla bílá. Ale ta barva mu neseděla, tak jsem ho „potunil“ červeným Centropenem. Dělali se s ním super šmejry (rozuměj smyky) na parketách….ale to je zase jinej příběh.

    Jako následovník legendární Miury to Countach vůbec neměl lehké, ale povedlo se a Countach ve své době predčil i konkurenci od Ferrari. Za návrhem Miury stál Giampaolo Dallara…navrh Coutache má na triku jeho asistent Paolo Stanzani. Ten převzal v roce 68 u automobilky Lamborghini místo hlavního inženýra a začal práci na projektu 112 (ne, to není ten televizní pořad o hrdinech dnešní doby).112 bylo kódové označení nového vozu. Práce na něm začaly hned potom, co byla v roce 71 dokončena Miura SV. Stanzani rozhodl, že u nového vozu bude opět vidlicový dvanáctiválec z Miury umístěn před zadní nápravou, ale nikoli v příčném uspořádání. Konstrukce se od Miury lišila také uložením převodovky. Ta byla uložena uprostřed vozu, což nebylo zvykem u podélně umístěných motorů před zadní nápravou. Výhoda tohoto uspořádání s pětistupňovou převodovkou umístěnou vedle řidiče se projevila ve snadném řazení, což byla vlastnost, kterou mnoho vozů s takto uloženým motorem nemělo.

     

    Objem 3,9litrového dvanáctiválce byl zvětšen na 4971 cm3 zvětšením vrtání a zdvihu. Záměrem bylo představit vůz na Ženevském autosalonu v roce 71. Jelikož konstrukce motoru zabrala příliš času, byl motor nakonec uchycen do jednoduchého podvozku ze čtyřhranných trubek. Tou dobou byla už konstrukce známa jako LP500, což byla zkratka pro „Longitudinale Posteriore 5 litri“ (podélný pětilitr vzadu). Stále ale ještě nebyla navržena odpovídající karoserie. Marcello Gandini od Bertoneho při této příležitosti předvedl své schopnosti a navrhl nezapomenutelnou karoserii. Výchozím bodem tohoto díla byla jeho karoserie umístěná na podvozku Alfa Romeo. Tento vůz Bertone Carabo (skarabeus) se objevil v roce 68 na autosalonu v Paříži. Kupé klínovitého tvaru s příznačným názvem podle dveří, které se otevíraly směrem nahoru jako když brouk roztahuje křídla.

     

    Bertone Carabo

     

    Z tohoto pojetí vycházel Gandini a vytvořil odvážný dvoumístný vůz, jen 1067 mm vysoký. Když dělníci v Turíně pospíchali s dokončováním vozu, jeden z nich náhle vykřikl „Countach“! V místním slangu to bylo údajně slovo pro údiv, úžas…chválu. Toto přiléhavé jmeno vozu už zůstalo a tak Countach netradičně nesl název nesouvisející s býkem či koridou. Vůz byl dokončen až v předvečer ženevské výstavy. Na výstavě se Countach setkal s příznivou odezvou , která Lamborghini přesvědčila, že se našel zdatný nástupce Miury.

     

    Countach 1974

     

    Stále zbývalo mnoho vývojových prací a trvalo další tři roky, než se veřejnosti představil první sériově vyrobený Countach, vystavený v roce 74 opět v Ženevě. Do této doby bylo provedeno několik zásadních změn na karoserii a na podvozku. Ty se týkaly chlazení motoru; dvojité chladiče byly místo po stranách instalovány kolmo k dvanáctiválci. Ale to si vyžádalo zavedení dvou velkých vstupních otvorů nad zadními blatníky. Velikost přívodních kanálů na bocích byla také zvětšena. Další významnou změnou byl návrat k motoru o objemu 3,9 litru s výkonem 280kW, protože unikátní pětilitrová verze zklamala. Podle toho pak bylo označení přejmenováno na LP400. Podvozek měl masivní trubkový příhradový rám. Kola byla zavěšena na lichoběžníkových nápravách s vinutými pružinami. Za cenu atraktivní karoserie musel Countach podstoupit určitou oběť v podobě její nepraktičnosti – cestující údajně velice obtížně nastupovali i vystupovali z auta, což bylo způsobeno „výškou“ vozu. Nedovedu si představit jak se soukám do metr vysokého vozu; napadá mě způsob „kotoulem letmo“.

     

    Doba, kdy se tento vůz ještě vyvíjel, spadala do doby rozchodu Ferrucia Lamborghiniho s firmou nesoucí jeho jméno. V roce 72 se zbavil menšího množství akcií a zbývající akcie odprodal v roce 74. Následná nestabilita firmy byla vyřešena až v roce 87, kdy automobilku zakoupil Chrysler. Továrnu Lamborghini v Santa Agata Bolognese opustilo v roce 74 pouhých 23 exemplářů, v roce 75 to bylo 60 kusů tohoto skvostu, ale v roce 78 klesl odbyt opět na pouhých 16. V tomto roce byl dokonce i stát donucen k zásahu do firmy s účelem zabránit jejímu krachu. Tento rok byl také pro model Countach významný v tom, že po vyrobení 150 exemplářů, byl model LP400 nahrazen verzí Countach S, která byla snadno rozeznatelná podle vyrazně vytažených blatníků, které musely pojmout kola Campagnolo obutá do pneumatik Pirelli P7. Došlo také k úpravě zadní nápravy. Zadní přítlačné křídlo bylo součástí mimořádné výbavy.

     

    Countach S

     

    Verze S se vyráběla až do roku 82, kdy bylo dokončeno 466 kusů. Téhož roku byla vystřídána typem LP500S, který byl představen opět na autosalonu v Ženevě. Jak název napovídá, došlo ke změně objemu. Bylo to nutné kvuli stále přísnějším předpisům pro emise škodlivin z výfukových plynů, které platily na důležitém americkém trhu a které snižovaly poněkud výkonnost vozu. Zodpovědný za tyto změny byl hlavní inženýr Giulio Alfieri – bývalý zaměstnanec firmy Maserati, který v roce 78 nahradil v Lamborghini Stanzaniho. Zvětšním vrtání a zdvihu se dosáhlo objemu 4,7 litrů a stejného výkonu 280kW. Tato verze byla někdy označována jako 5000S.

     

    V roce 85 se motor dočkal dalších změn. Došlo k přidání dvou ventilů na válec a opětovnému zvětšení objemu na 5,2 litrů. Výkon vzrostl až na 339kW, maximálka zůstala kolem 290km/h. Verze nesla označení 5000QV (Quattrovalvolve). QV se stalo nejpopulárnější verzí. Bylo prodáno 610 kusů. V roce 89 byl nahrazen verzí Anniversary, který vznikl na počest 25. výročí automobilky. Šlo pouze o několik úprav karoserie,které navrhla sama automobilka., nikoliv Gandini. Historie vozu skončila v roce 90, kdy byl postaven poslední Countach.

     

    Anniversary

     

    Lamborghini Countach LP400 :

     

    délka: 4140 mm
    šířka: 1880 mm
    výška: 1067 mm
    rozvor: 2426 mm
    pohotovostní hmotnost : 1065 kg

    motor : vidlicový dvanáctiválec 3929 cm3, vrtáníxzdvih 82x62mm, rozvod 2xOHC,
    kompresní poměr 10,5:1 ,výkon 280kW (380k)/8000 min-1, točivý moment 362Nm/5500 min-1,
    maximálka 290 km/h, zrychlení z 0-100 km/h za 6,9s

     

    Countach LP400

     

    motor

     

    Countach

     

    Countach

     

    pekelnej zvuk LP500S

     

    Mr. Lamborghini

     

    J. Clarkson

     

    docela kvalitni video,ale je nutny download

    Co chcete příště ?
    Zobrazit výsledky

TOUR DE FRANCE (nesouvisí s cyklistikou) Bestie všech bestií, legenda legend – McLaren F1

41 Responses to Count with me…3…2…1…COUNTACH !

  • [1]

    3. 6. 2007 v 19:01Alessio

    Jedno z aut, které určitě patří do hall of fame automobilismu

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    3. 6. 2007 v 19:10da_b0mb

    Mas recht Alessio…bere me vic nez Diablo

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    3. 6. 2007 v 19:31Alessio

    když mi bylo deset tak Quattrovalvolve v černé mi viselo nad postelí. Od těch dob na něj nedám dopustit

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    3. 6. 2007 v 19:47da_b0mb

    Tak to ja snil o F512 TR…a to bude nejspis dalsim cilem (blogovym:-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    3. 6. 2007 v 20:46Baracudaj

    Dobrý článek, jen tak dál :-). Countach je opravdu krásné auto, jedno z mých oblíbených. Ještě dnes ohromuje svými tvary, které nikdy nezestárnou. Poprvé naživo jsem ho viděl na autoshow v Letňanech. Neměl sice příliš zajímavou barvu, ale byl nepřehlédnutelný. Spousta lidí ani nevědělo co to je. Byla to verze s vytaženými blatníky. Osobně mám raději tu původní, protože tvar podběhu zadního kola- to je prostě něco. Slyšel jsem, že docela fyzicky náročný na řízení, nemá posilovač a člověk se s ním musí prát. Nasedání je stejně pohodlné jako za kulomet:)). Prostě krásně nepraktický. Navíc zvuk motoru nemá chybu, ostrý a výhružný.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    3. 6. 2007 v 21:03da_b0mb

    Me zarazila ta pomerne nizka pohotovostni hmotnost…to auto pusobi hrozne robustne

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    3. 6. 2007 v 21:32PekelnáMicinka

    Jedno z nejkrásnějších aut, souhlas s Baracudajou, původní verze je úplně nej. Baracudaj, myslel si toto? Škoda, že stálo na tak nedůstojným místě… http://img526.imageshack.us/img526/9417/lambovv7.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    3. 6. 2007 v 21:36da_b0mb

    Micka: peklo 🙂 Skoda toho laku a tech plastu vzadu…nebo co to je

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    3. 6. 2007 v 21:41PekelnáMicinka

    Který plasty myslíš? Mě trochu vadí to křídlo. Jinak tenhle kus nebyl v příliš dobře udržovaným stavu a některé části působí „fórově“. http://www.imagewoof.com/view_image/2dd9a1432/lambo2.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    3. 6. 2007 v 21:45da_b0mb

    Micka : presne tohle, co je na te fotce. Pokud se nepletu, tak to zebrovani na tom vytazenem blatniku neni tovarni zalezitost.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    3. 6. 2007 v 21:46PekelnáMicinka

    Tak už vím co myslíš, nějak jsem se nevšiml, ale ten bílý na fotce tady na blogu je nemá. Mě se ten letňanský zdál nějaký divný, ale nemohl jsem přijít na to, čím.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    3. 6. 2007 v 21:56venturi

    da_b0mb: perfektni pocteni:) Countach je muj oblibenec. Obecne mam radsi lambo než ferrari. Nedavno jsem delal maly pruzkum u kamosek a skoro vsem se Lamborghini (gallardo,murcie) zdalo osklive. Ale i tak me pripadaji vsechny modely lamba mnohem sexy:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    3. 6. 2007 v 22:02Baracudaj

    PekelnáMicinka: Jo to je přesně to, které jsem myslel. Ty plasty na to autě jsou ale hrozný. A zadní křídlo, to je úplná tragédie. Na těch fotkách vypadá ještě dobře, ve skutečnosti z blízka působilo docela chatrně. Snad přijelo po vlastní ose.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    3. 6. 2007 v 22:07da_b0mb

    venturi : uff tak to je skoro hrich srovnavat 😉 Kazdopadne od Lamba mi nesedi jen Diablo…ale celkove mam dojem,ze ten design,se kterym prisel Countach preziva i u soucasnych modelu (nutno brat s lehkou nadsazkou)…Ferrari muzu spis ty starsi modely…288GTO, Testarossu, F40 (F50 me nechytla)…348,F355…Modena,550 ani Enzo me uz tolik neberou…teda jasne,ze berou,ale proste ne jako ty klasiky. I kdyz kazdy eFko je vlastne klasika 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    3. 6. 2007 v 22:37da_b0mb

    tak jsem pro uplnost doplnil jeste fotku verze Anniversary,aby bylo videt v cem byly provedeny zmeny…Je videt,ze zmeny uz neprovadeli u Bertoneho,protoze je to fakt hnusny 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    3. 6. 2007 v 23:15PekelnáMicinka

    da_b0mb, skoro na vše mám úplně stejný názor, osobně mi přijde nejtragičtější Diablo z prvních sérií, působí nehorázně plastově. U Murcielaga, také vnímám určitý „duch“ Countache. U Gallarda už ne tolik, ale to je dané tím, že je níž v nabídce, tak by možná mělo odkazovat na nějaké starší, menší modely Lamborghini. Ta fotka co si doplnil – stříbrná mu nesluší a ty plasty taky ne, je to vpodstatě to stejný co některý tuning dnes, jen bohužel tovární.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    3. 6. 2007 v 23:20da_b0mb

    Micka : bohuzel jsem nenasel kvalitni fotku v lepsi barve…a i ve zlute to vypadalo stejne kycovite 🙁 Nevim jestli ta stribrna je original kazdopadne ty „vylepseni“ na karoserii bohuzel ano

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    3. 6. 2007 v 23:30da_b0mb

    tak jsem to nahradil fotkou v cervene barve…zebrovani je ted zretelneji videt

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    4. 6. 2007 v 1:24tRISk

    souhlasim, ze prvni model Countache je zdaleka nejlepsi. Jak tam zacali blbnout s tema blatnikama apod… to prehnali kamaradi:)
    Ovsem k diskuzi okolo Diabla. Podle me je Diablo (teda dokud mu nezlikvidovali vyklapeci svetla) posledni hezke Lambo, co prozatim vyjelo z tovarny. A proc? Pro tu jeho uzasnou siluetu…je z nej citit ta bejkovitost…sila. Coz mi u Murcielaga citelne chybi. Vedle Diabla vypada.. rekneme.. jak pro slecinky.. a nepomuzou mu ani ty vsechny mozny tovarni tuningy.. – muj nazor.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    4. 6. 2007 v 9:33Baracudaj

    4 da_b0mb, tohle video také není špatné-zvuk je opravdu brutální
    http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    4. 6. 2007 v 9:56da_b0mb

    Baraduca : jo,to jsem zahlidnul, ale zapomnel na nej mrknout. diky,ten zvuk je fakt silenej 🙂 Uz jsem ho pridal do clanku misto toho video z tunelu, ktery stalo za prd

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    4. 6. 2007 v 11:53GTI

    Moc pěknej článek. Bravo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    4. 6. 2007 v 12:11da_b0mb

    GTI : díky mistře 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    4. 6. 2007 v 12:34Sleeper

    Nádherná kára. Když jsi vzpomněl modely, mám countachy dokonce dva, jednoho černého a druhého v modré metalíze… Oba Bburago 1:24 :o) Díky za článek….

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    4. 6. 2007 v 21:51da_b0mb

    Sleeper: cernej musi bejt super 😉 Ale osobne si myslim,ze Maisto dela propracovanejsi modely…ale Bburago ma tradici 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    4. 6. 2007 v 22:05da_b0mb

    az ted jsem si vsimnul ze na te fotce Bertone Carabo jsou u zadniho leveho kola videt neci nohy 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    4. 6. 2007 v 23:08PekelnáMicinka

    Asi nejpropracovanější model v 1/18 dělá Kyosho. Samozřejmě kvalita něco stojí, u nás se prodává kolem 2.000,-

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    5. 6. 2007 v 0:53PekelnáMicinka

    Jak pěkně zvládli Miuru, se podívejte zde. http://210.253.122.57/blog/diecast/log/image/img06080009_1.jpg Sortiment Countach vč. prototypu http://www.kyosho.com/eng/products/diecast/lineup.html?s1=&s2=&s3=56&s4=&s5=&s6=&sx=&page=4

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    5. 6. 2007 v 9:02da_b0mb

    Micka: paradni 😉 koukam ze to ma i ventilky na kolech…“drevenej“ volant…Chtel bych Countach a De Tomaso Pantera (kdyz ne v realu,tak aspon model :-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    5. 6. 2007 v 10:57PekelnáMicinka

    Tak Countach by nebyl problém, když oželíš 2 litry. S Panterou to bude těžší, našel jsem jen modely v měřítku 1/43..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    6. 6. 2007 v 14:46ultra

    Strhujici auto, mel jsem v zivote stesti dokonce ho videt 3 krat, i 25th aniversary v Monacu 🙂 Slysel jsem ho 2 krat, to taky nejde zapomenout. A nezapomenme, jeho srdce – samozrejme vetsi a modernizovane – stale bije v LP 640 🙂
    Ta hmotnost ale asi nebude dobre, rozhodne ne pro pozdejsi verze, Contach ma kolem 1450 kg plus minus 🙂 A spis plus 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    6. 6. 2007 v 14:53da_b0mb

    Ultra : tak jsem zagooglil a http://de.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Countach verze LP400 skutecne vazila tak malo…dole je tabulka jednotlivich modifikaci a jejich hmotnosti

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    6. 6. 2007 v 15:32da_b0mb

    *jednotlivych samozrejme 😉 Jinak kolem 1400kg vazily az ty posledni „nadupanejsi“ verze (QV…)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    6. 6. 2007 v 16:48Sleeper

    Da B0mb – oba jsem dostal, takže darovanému koni…. :o) Sbírám teď hlavně auta do druhé světové války… a ta dělá málokdo :o) Micinko, ke Kyoshu: jo, japonské káry ze šedesátých let, které dělají, jsou super. A jejich kvalita….no, Japonci. Cena tomu odpovídá…. bohužel

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    6. 6. 2007 v 17:14GuaRosH

    Když už jste u těch modelů, tak doporučuji značku AUTOart, ale ta myslím Countach mají v edici Millenium… http://www.autoartmodels.com/images/photo/query/more/74533e2.jpg … Jejich modely jsou obvykle hodně dobře vypracované, ale stojí podle toho… mám od nich pár kousků a detaily si obyvkle s nikým nezadají.. zmíním například koberečky, funkční bezpečnostní pásy a další vychytávky… za těch pár tisíc to stojí 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    6. 6. 2007 v 21:05PekelnáMicinka

    Sleeper. Kyosho snad dělá super všechny výrobky, ne? Cena odpovídá, ale není nadsazená. AutoArt je řekl bych občas lehce předražený.

    GuaRosH. Možná se mi to zdá, ale řekl bych, že kvalitativně AutoArt občas pokulhává.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    6. 6. 2007 v 21:40da_b0mb

    koukam,ze pulka diskuze pod Countachem je o modelech 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    6. 6. 2007 v 22:09GuaRosH

    PekelnáMicinka: nevím.. nikdy jsem s nimi neměl jakýkoliv problém.. Ale je pravda, že nekupuju ty nejlevnější kousky 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    7. 6. 2007 v 0:00da_b0mb

    GuaRosH: problem ? Vzdyt to stoji na policce a cas od casu otres prach ne? Nebo s tim snad delas šmejry na parketach ? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    7. 6. 2007 v 11:58GuaRosH

    da_b0mb: Kdysi dávno jsem vyndával z krabice model od Bburaga a upadlo z něj kolo. Problém je i když nejde třeba něco otevřít nebo zavřít… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    7. 6. 2007 v 21:16da_b0mb

    nevite nekdo jak se vklada do clanku anketa ? chtel bych priste udelat anketu abyste si vybrali, o kterym skvostu mam psat priste 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dabomb.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20082 Posts
  • Červenec 20081 Příspěvek
  • Květen 20081 Příspěvek
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Červen 20071 Příspěvek
  • Březen 20071 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura