-
Nissan GT-R v ČR !
Co byste řekli tomu, že před týdnem se v ČR objevil Nissan GT-R, který je i prvním kusem v Evropě? A co kdybych Vám řekl, že jsem měl možnost jej vidět z blízka? A co třeba když Vám povím, že jsem měl možnost se s ním svézt dnes na okruhu v Brně a přináším Vám o tom nejen dojmy, ale i krátké video a pár fotek? Je tomu opravdu tak. Jen se mi špatně píše, protože se mi ještě teď třesou vzrušením ruce. Takže bez okolků k věci: GT-R působí monstrózním dojmem a to kompletně v 3D, tedy jak do všech čtyřech světových stran, tak i do výšky. Přední A maska vyvolává dojem, že Vás auto chce sežrat a v první chvíli si držíte odstup. Po překonání prvního ostychu a detailnějším zkoumání zjistíte, že vše perfektně lícuje, zadní světla jsou velká jak světla na železničním přejezdu, dvojité kotouče brzd, vnitřně chlazené, mají obrovský průměr a zapuštěné kliky splývají s linií automobilu. Stejný dojem je i uvnitř. Spousta místa, perfektně slícované díly s převládající kůží, perfektně padnoucí sedadla s bočním vedením, volant s velikými pádly pro řazení padne do ruky, jako kdyby vše vyrobili Vám na míru, zadní sedadla mají delší sedák, než jsme zvyklí např. u nouzových sedaček v Porsche 911 997. Subwoofer místo 5.místa je neotřelý nápad, který ocení každý audiofil, až se nabaží poslechu motoru. Ten je poměrně civilní, i když naladěný do vyšších frekvencí a to jak z venku, tak za jízdy uvnitř. Tím přecházíme k jízdním dojmům. A ani tady nemohu šetřit superlativy. Zátah překvapí úplně každého a je jedno jaké kdo má auto. Chvíli jsem musel zatnout bránici, abych se mohl vůbec nadechnout. To vše bez jediného proklouznutí kol či upištěného zvuku pneumatik ztrácejících adhezi. Bzdy mají neuvěřitelný nástup i neustupující výdrž, auto se při agresivním bržděním před zatáčkami staví doslova „na přední“, ale svých značných 1740 kg ubrzdí s naprostým přehledem a na velmi krátkém úseku a klidně i po půl hodině intenzivního ježdění po okruhu. Zcela ovladatelně se chová i při průjezdu zatáčkami. Při pokusu o drift udělá elektronika něco zcela nepochopitelného – okamžitě srovná auto do správného směru, ale to bez úbytku výkonu a tím spojené ztrátě rychlosti, tak jak jsme zvyklí u tradičních stabilizačních systémů. Působí to jako kdyby nebyl ubírán výkon jednotlivým kolům, ale těm protějším výkon přidáván. O řazení mohu napasat jen to, že rychlejší řazení jsem pocitově zažil jen ve Ferrari 430 Scuderia, no poslechněte si to ve videu sami. V zorném poli se Vám zobrazují naprosto vyčerpávající údaje o všem, co se s autem děje- od přetížení, přes procentuální využití brzd, až po aktuální tlak turba. Je zde kompletní sofistikovaná telemetrie a podezřívám Nissan, že někde v submenu najdu i frenkvenci svého tepu. Přemýšlím o nejbližším srovnání a napadá mne pouze jediné. Playstation… Víc už snad ani není třeba psát, jdu si otevřít své oblíbené Chateauneuf du Pape, naložit se do horké vany a budu přemítat o tom, jak na tohle asi zareagují konkurenční automobilky a Vy se podívejte na to, jak hravě a s naprostou rutinou se dá předjíždět Ferrari 430 a to autem za cenu méně než poloviční:
292 Responses to Nissan GT-R v ČR !
[1]
10. 8. 2008 v 18:52feferonka
da_b0mb
Sakra,už mi fakt polibte,protože na toto téma já nezačala!!!!!
Jen od začátku píši,že se mi Porsche nelíbí a že mě nudí a někdo tady(a nebyl jeden)na toto reagoval,že cituji: …Porsche přestává být nudou v momentě, kdy na něj máš tintili fintili….
Proto mě to vytočilo a bránila se tím,že toto u mě opravdu není důvod.
Sakra lidi,už se proberte a uvědomte si,že ne všichni MUSÍ obdivovat Porsche jen proto,že je to legenda a že má významné slovo na trhu.
Jsme různí,s různejma názorama a různým vkusem!A tak je to taky správný.Kdybychom měli všichni stejnej vkus,tak ostatní automobilky zkrachujou!
NĚKOMU SE PROSTĚ LÍBÍ GT-R A NELÍBÍ PORSCHE A OBRÁCENĚ!
A taky si uvědomte jeden důležitej fakt:NE KAŽDEJ,KDO MÁ LOVE,SE MUSÍ NUTNĚ ROZHODNOUT PRO PORSCHE!
[2]
10. 8. 2008 v 20:24muler749
no co sa tu clovek nedozvie..:)skoro vsetko som si cital a fuuu no divocina,ved ked mame auta radi ci uz Japonske.::)nemecke,alebo americke mali by nas spajat a nie rozdelovat.:)
[3]
10. 8. 2008 v 21:33babo
251 – Feferonka, nic si z toho nerob…. ono problem je, ze par ludi sa zapojilo do diskusie neskoro a nevidia, ze Ty si len reagovala na to, ze Porsche prestane byt nudne, ked na neho mas… Niekto si ale precital par poslednych prispevkov a zda sa im, ze sa tu vytahujes, ze mas prachy… No hold ke uz len mas Z-ko, tak na nejake to porschatko by uz asi bolo ze ano. Stale 100krat lepsie, ako GTI a jeho povysenecky ton, ktory prameni z nicoho.
Porsche mam pomerne rad, je fajn, len uz tiez to setrenie mi tam pride divne, ako medzinapravovy diferak bude tiez haldex, … Cayman mi moc nepadol do oka a Cayenne uz vobec nie… Zo sucasnych jedine ak, tak 911, ale to sa mi tiez najviac pacil povodny G modell pripadne vo verzii TARGA, sucasny 997 proste nejak uz nic moc, 996 mi prisla lepsia. alebo take menej zmane, typy, ako 959 trebars… Neviem ale perco by nutne ked mas prachy, to muselo byt PORSCHE. A ze by som o sucasnej dokonca 997 hovoril, ze som z jej dozainovo odviazany, tak to teda proste nie.
Ako som vravel, mam znemeho predajcu v Nissane a ludia, co uz zlozili zalohu su rozni.. Pre niektorych to bude prve auto podobneho typu, niektory uz mali aj Porsche a jeden dokonca aj Ferrari (a zrovna vravel, ze teda F430 za dizajnovy skvost teda nepovazuje). Niektori zas maju pocit, ze GT-R to bude lakat menej pozornost a zavist ludi a pri tom to mozno bude lepsie auto.
[4]
10. 8. 2008 v 21:48babo
(252) presne… malokto tu vie ale ocenit aj auta, ktore nie su od znacky, ktorej fandia. To mi pride fakt divne
[5]
10. 8. 2008 v 22:16feferonka
babo
Děkuju,někteří jsou fakt omezenci.Mám ráda sporťáky různých značek,ale fakt mě Porsche neoslovuje.Za to já nemůžu,tak to prostě cítím.Víc obdivuju sporťáky,z kterejch je cítit ta síla a které už exteriérem připomínají svalnatce,chuligána,dravce…
[6]
10. 8. 2008 v 23:31babo
navyse ked sme pri Z-ku.
1. je to fakt chuligan 😉
2. podla mna je coupe nie len svalnate, ale aj krasne a vtedajsie TT pri tom vyzeralo dost smiesne (aj dizajnovo, aj zabavnosotu). Ostatne ten diel sa da pozriet dodnes, ako na tom Clarkson jazdil 😉
A hoci sa nove TT zrejme zjavne zlepsilo, nemozem si pomoct, dizajnom ako keby sa trochu prisposobilo Z-ku…
[7]
10. 8. 2008 v 23:45feferonka
To máš naprostou pravdu.I když se musím tak trošku TTčka zastat,měli jsme ho na tři dny a jízda v něm – taky zážitek.Ale je to jiná třída než Zetko,to je fakt.Je komfortnější.Zetko je fakticky chuligán,jak vizuelně,tak při jízdě.Nové TT se mi moc líbí(ony Audiny mají opravdu krásnej design a to jak vně,tak uvnitř vozu),ale nepůsobí na mě rize sportovně.Motoricky je skvělé,ale prostě není to ten tvrdej,dravej sporťák,jako Zetko.
[8]
11. 8. 2008 v 1:08babo
Nove TT je uz o niecom inom, hlavne vraj TTS je fakt paradne. Ale stare sa mi nepacilo, ani to nebola zabava za ani z daleka taka (obvzlast 1.8T, co sice nebol zly motor, ale…)
rozhodne ale audi sa po starsom TT a prichode 350Z muselo podla mna tiez zamysliet a spravit nieco inak a ako som pisal – o tom to je 😉
[9]
11. 8. 2008 v 9:56Dinar
Vidím, že se osazenstvo o víkendu hezky bavilo. Reakce na to co jsem napsal, byly celkem předvidatelné. Nejlépe postoje GT-Ristů vystihuje Tatrova myšlenka, že supersport musí dobře jezdit a vzhled je jen nadstavba. Fakt zajímavé, zvlášť když kecy o duši a supervzhledu okupují debaty o obyčejných autech ve třídě kompaktů, a u auta v kategorii „rozdávač radosti“ (sporťák až supersport) nehraje vzhled, chycení za srdce, krása roli? Pokud bych měl brát tento názor jako leitmotiv diskuse, pak pro mě tímto veškerá diskuse končí, žijeme totiž každý v jiném světě, myslím autosvětě.
Babo: jako zapálenému řidiči ti celkem rozumím, tedy věřím, že svá slova o GT-R míníš upřímně, ale já ti jako zapálený řidič říkám, že v kategorii pod dvě mega je pro milovníka aut a automobilismu, což v sobě zahrnuje jak nadšeného řidiče tak člověka který vnímá krásu má vztah k automobilové historii, volbou mnoho jiných vozů, ale po GT-R ani nevzdechne. Nemyslím, jej nezkusit, proč ne, myslím jej vlastnit, a to je podstatný rozdíl. Pro mě je základní Carrera, kterou GT-R svým performance rozdrtí na prach, tisíckrát přitažlivějším a žádoucnějším autem, a to mimo všechno jiné také proto, že přesně vím, jaké jsou mé řidičské schopnosti. (myslím ty na skutečné silnici či okruhu, ne ty v NFS xté verze)
A k dezinterpretaci mé věty, že „za těch 1,8 mega se najde dost příznivců, jejichž životní program se tak nějak celkově odehrává s přívlastkem… pro chudé.“ Tohle opravdu neznamená, že bych o GT-R tvrdil, že je to Porsche pro chudé, ta chudost či chudoba se totiž k číslovce vyjadřující cenu GT-R vztahuje pouze relativně, myslel bych ale, že při předpokládané inteligenci zdejších diskutujících, tohle nebude třeba vysvětlovat.
[10]
11. 8. 2008 v 10:19Emel
Image není na nic, ale každému vyhovuje něco jiného. Pro mě osobně je image GT-R výborná – je podepřená technikou, tradicí, zpracováním a pro mě i designem (ten je samozřejmě individuální).
Dlouhé roky jsem plakal nad absencí varianty s levostranným řízením, teď je konečně tady. Nové auto je sice mimo moje možnosti… nebo lépe řečeno nehodlám tolik peněz za auto na hraní a potenciálně i rozbití utratit… ale za pár let bude peněz víc a Sky levnější, takže možná…
[11]
11. 8. 2008 v 10:45Dinar
Emel: absenci image má u GT-R kompenzovat cena. GT-R nemůže vycházet s image Skyline GT-R. GT-R prostě není Skyline GT-R, jako dřív, tedy ostrá verze relativně obyčejného kupé, jakási japonská variace na emtrojku. Nissan postavil GT-R jako speciál a sám jej staví proti Porschi či Ferrari, tedy do zcela jiné kategorie. Tady je image Skylinu GT-R na nic, je to jakoby Audi stavělo image R8 na image RS4ky. Nissan to také nedělá a Skyline od GT-R striktně odděluje, ví, že jeho image je jako novinky v segmentu nulová, proto ta cena. Tolik k image.
Jinak, dost se tu splétají pojmy, image GT-R jsem moc neřešil, ani není co, co tvrdím, je, že GT-R nemá styl. Nemá stylový design, chybí mu statický náboj, je to auto, kterým musíš jet, abys k němu, možná, pocítil nějakou emoci. A to, znova tvrdím, je v této kategorii málo, supersport musí „jet“, i když stojí, musím kolem něj chodit s knedlíkem v krku a na sucho polykat, musí být krásný. GT-R není, jeho designu chybí styl, tedy ono umění sladit jednotlivosti v úchvatný celek.
[12]
11. 8. 2008 v 12:16sůša jr.
podle mě má GT-R image má styl, ale né ferrari nebo porshe ale svuj vlastní styl, svoji vlastní image, unikátní skloubení velikosti sportovního auta s parametry supersportu. Jinak styl a image má každý auto ale jiný a každýmu se jinak líbí proto tahle diskuse o tom jestli má GT-R styl a image nebo ne, to je na názoru každýho z nás a ten názor bysme si měli držet a né se nechat ovlivnit druhejma který říkaj opak jelikož u auta jako GT-R je to pravděpodobný jelikož to byl jeden ze záměrů výroby tohoto auta, aby jej lidé vyzdvihovali i zatracovali a tak se o něm pořád mluvilo. Někomu se nelíbí auto jako celek viz. Dinar ,ale sou tu takoví kteří měli jako jedno z nejoblíbenějších aut Skyline GT-R a nová GT-R nese prvky které mu dávaly styl a image jenom obalené v novém hávu a podepřené parametry supersportu proto se lidem líbí i nový GT-R. Takže vpodstatě máte všichni pravdu. 🙂
[13]
11. 8. 2008 v 14:35ZZ
Krásná debata o autě, ve kterém tu jel (neřídil) akorát autor článku a které zdejší půlku diskutérů vůbec nebere. Že o tom GT-R vůbec čtete, když je to taková absence stylu? Že vás baví přesvědčovat nestylové fandy nestylového auta o té nestylovosti 🙂 Koukám, že se tu nic nezměnilo… Nemáš proněmecký názor = máš špatný názor.
Okurková sezóna buzních proněmeckých bratří GTI a Dinára mě velmi pobavila. Tihle páprdové nám vykládají o stylu? Doporučuji všem navštívit stylovou budovu, kde má pan GTI svou advokátní kancelář:
http://www.mapy.cz/#st=s@sss=1@ssq=id%3Apremise%20323693
🙂
[14]
11. 8. 2008 v 14:51babo
Dinare – neviem, stale ma ale nepresvedcil nikto, ze F430, ze z nej mam mat sucho v krku 😉 Minule som videl aj tu odlahcenu verziu v modrej (zrovna taka, aka bola vyfotena v AUTOCAR) a proste nemoooozem, ja vravim, Ferrari strasne milujem, ale toto nie, toto je oproti Modene a Fiorano des (dizajnovy, len dizajnovy). Alebo myslis, ze F430 tiez tvori ten uchvatny celok?
Porsche ktore sa mi pacili som uz pisal a z noveho modelu ani jedneho sucho v krku nemam. Ako tak 911 skor predchadzajuca 996 a v 997 – preco by som sa mal pozerat na ten stredovy display k Navi s ovladanim ako v Octavii??? Fukare to tiez pripomina proste koncern a to by som v aute za 2.5 mega fakt nemohol… A celkovo nemecka strohost.. Podobne ako ked vidim v RS4 par dielov z Fabie, tak mi to pride dost smiesne (otvaranie okien, v zaklade svihadla v zadu atd….)
Podobne ma este nepresevedcis s 330i E90, hoci by som ho ako nadseny sofer mozno chcel (ale diznovo, ked som ho prvy krat videl, napadlo ma len OMG)…. Takze asi ked uz E92, lebo to az na zadne svetla je naopak strasne krasne.
Mne GT-R nepripada krasne, ale podla mna styl svalovca a nieco aj na jeho dizajne je.
[15]
11. 8. 2008 v 14:57feferonka
ZZ
To jako fakt?To je jeho kancl??
btw jsi na MACZ??
[16]
11. 8. 2008 v 15:03babo
(263) Ja by som zas n Dianara az tak neutocil, oproti GTI je to jak noc a den. Ked uz, aspon 330i ma a v autach sa vyzna, vidno ze s nimi jazdi (neviem, ako to robi, ale zjavne jazdi, este skorej ako novinari casto).
ja som mal tiez super moznost jazdit s roznymi beznejsimi novymi autami diky znamemu motoristickemu novinarovi, ale hold uz s tym sekol a mam smolu ;-(
Dinar ale trochu moc pronemecky nazor ma, co uz 😉
[17]
11. 8. 2008 v 15:19hm
265 – ne, Most ne
[18]
11. 8. 2008 v 15:44Dinar
(264) babo: píšu, co si myslím, stejně jako kdokoliv jiný. Proč by mělo jít o přesvědčování, jak píšeš? Kdybych reagoval po tvém, napíšu, že ty mě o tom, že je Scuderia hnusné auto nikdy nepřesvědčíš. No, a? Budeš proto hůř spát? Nejde přece o nějaké přesvědčování, svůj názor na GT-R jsem vyjádřil, a myslím, že dostatečně, jde o to, že se snažím důvody, proč je ten názor jaký je, popsat a rozebrat. Pohybovat se jen v kategorii líbí/nelíbí je celkem na prd, diskuse by končila tím, že X řekne, mě se líbí a komu ne, je *, Y řekne, mě se nelíbí, komu ano, je *, která tomu vůbec nerozumí. Taková diskuse mě nezajímá, dokáže maximálně pod záštitou jakési falešné diskusní politické korektnosti dojít k podobným závěrům, jakože design je věc individuální, co se líbí jednomu nemusí se líbit druhému, nebo jiným nicneříkajícím frázím.
(266) babo: nemám 330i, ale 530i, třetí v řadě, a přesto jsem dalek toho tvrdit, že jedině BMW, nebo že nikdy mít auto jiné značky mít nebudu. Zdaleka mě neoslovují všechny bavorácké modely, naopak (pokud mluvíme o Japoncích) jsou Hondy nebo Infiniti, které v urč. modelových řadách stavím i nad BMW. Pokud jde o mé možnosti testování, proč je mám, jsem tu už psal několikrát, co se týká diskusního bahna typu ZZ v tom ať se brodí, kdo má chuť.
[19]
11. 8. 2008 v 16:08Emel
Dinar: Aha… a na čem že tedy staví Audi image R8?? Skyline GT-R minulých generací sice vychází z velkých kupé, nicméně vždy patřil k elitní skupině japonských supersportů a minimálně držel krok se Suprou a RX-7. Mezi nadšenci jsou poměrně běžné projekty nad 1000k (i v ČR) a i mezi dnes populárními „driftery“ je Skyline legenda. Jistě, nové GT-R je krok dále, ale ne zase tak velký a návaznost na předchozí Skyline je podle mě zcela jasná (vč. zachování označení GT-R).
Vizuální stránku věci ponechme stranou, pro mě je Skyline mnohem dynamičtější než třeba 911, která mi v poslední generaci připadá dost sterilní (a zřejmě nejsem sám, docela souhlasím s babem). Naopak R8 je hodně dynamická… skoro bych řekl až moc, ale obecně je to auto Skylinu svým pojetím docela blízké.
[20]
11. 8. 2008 v 16:53babo
(264) No takto ako to napises, tak to dava zmysel, ale pred tym si pisal, ze „Picasso má styl, Rembrandt má styl, 911 má styl, GT-R nemá styl. Je to jasné? Není o čem se hádat. ;-)“
OK, opytam sa inak, aky je Tvoj nazor na F430 Scuderia (dizajnovy), len ma to proste zaujima, lebo Tvoje nazory vacsinou beriem, nie su to take „grcky“, ktore tu pustaju obcas ini uzivatelia… A tiez co si trebars myslis o koncernovych prvkov v 911-ke (trebars ten stredovy panel), podla mna je to predsa len trochu znehodnocovanie znacky, ze sa to tak podoba na bezne auto z koncernu (ci to iba mne)?
530i – to som sa uklepol, viem, ze si niekde uz pisal, ze mas 5er (palec)
[21]
11. 8. 2008 v 17:08ZZ
Právě jsem si to nové GT-Rko prohlédl z bezprostřední blízkosti, viděl interiér, kufr apod. Pobavili jsme se s majitelem a shodli se na tom, že v té stříbrné mu to fakt sluší.
Na živo vypadá daleko líp než na fotkách. Z fotek v podstatě žádná krása. Na živo to má ovšem ohromnou porci stylu! Co vás překvapí jako první, je velikost. To auto je VELIKÉ. Interiér krásný, útulný, kufr obrovský… Ohromné koncové svítilny dávají jasně najevo, kam sahá historie. Čtveřice mohutných koncovek zas dává tušit, že to není otloukánek.
Hošíci, nejdříve si to auto alespoň živě prohlédněte a pak tu vůbec pište o stylu a podobně, ať nejste za trapáčky. Ve světle osobního setkání s GT-R je tato diskuze ještě trapnější, než byla dosud :))
[22]
11. 8. 2008 v 18:01Emel
ZZ: souhlasím, i když… mě vždy spíš imponovalo, jak je třeba RX-7 FD malá ;-).
[23]
12. 8. 2008 v 11:36figurka
Tiše závidim. Zajímavá diskuze ohledně image. V tomto vztahu mi GT-R přijde tak trochu jako nějaký „rebel“ který jde proti všem. On i v podstatě musí, protože jinak nemá cenu aby existoval. Musim ocenit „nesnahu“ zalíbit se „obecným“ designem supersportů a jít vlastní japonskou cestou. To, že ta věc pochází z jap. je jasné na první pohled. Už se skyliny R-GTR stál Nissan tak trochu „mimo“ konkurenci i když jezdil (mnohdy) lépe než konkurence a pokračuje v tom i s novým GT-R. A právě v tomhle bodě by mě docela zajímala potenciální klientela. To auto v oblasti image, historického odkazu a vlastně i „jména“ nemá takovou sílu jako zmiňované Porsche a Ferrari i když jízdně je více než zdatnou konkurencí. A i když se mi opravdu hodně líbí a udivuje mě technika, tak v případě odpovídajícího příjmu si tak nějak neumim představit, že bych byl majitelem. Takže ano, rád ho uvidim, rád se svezu, rád dám řeč s majitelem, ale můj sen to opravdu není. P.S. Obhajovači image – nepřijde vám tak trochu škoda, jak je právě image třeba Porsche, Ferrari a i Lamborghini válcována právě klientelou, která auto vytáhne jen před kasino, aby ukázala: já na to mám ? (já vim, už to dávno nejsou jen auta pro znalce a nadšence – škoda)
[24]
13. 8. 2008 v 0:52GT-R
Hoci som sa o GT-R vela nedozvedel, dobre som sa pobavil. Dakujem. GT-R je prve auto, za ktore som ochotny vyhodit take prachy. A to som ho este nazivo nevidel…
[25]
13. 8. 2008 v 1:34Maxima
Já si myslím, že Nissan postavil přesně takový auto jaký chtěl. Ten design je jen a jen otázka vkusu…Duši at si v něm každý najde podle libosti..Ale další jejich auto bude zrovna takový..To je jejich filosofie. Ferrari nebo Lambo stavěj k tomu všemu ještě na stylu, kdyby ho neměli…lidi by si je těžko s jejich cenovkama kupovali. Nissan tohle nepotřebuje. Hraje totiž trošku jinou notu.. S těmahle supersportama se srovnává pouze na závodním okruhu..Ne tím jak zapůsobí v monacu na tom jejich okruhu, kde potkáš jedno a to samý Ferrari osmkrát za den..
[26]
16. 8. 2008 v 1:38Martina
Ahoj davy,
ctu tvuj clanek a uz v prvnich vetach me zacina mrazit v zadech…predstavuju si, co to musi bejt za mazec…klikam na sipku play…neridis ty, ale o to to musel bejt vetsi zazitek…na sedadle spolujezdce je takova jizda dvojnasobnym adrenalinem. Vzivam se do ridice…slysim motor a spicka moji pravy nohy intuitivne zacina tlacit do my pantofle…citim volant misto klavesnice a vidim kolem ostatni se ztracet ve zpetnym zrcatku, vse je lemovany cervenobilym rychle se menicim srafovanim, nemyslim na nic nez…rychlejsi…chci bejt este a este a este rychlejsi…miluju tenhle pocit…az clovek v tom dopaminoadrenalinovym stesti zacina ztracet spojitost s realitou…a napada ho jen…boze ten zivot je krasnej.
Pak to skonci…este se tresu z toho zazitku, znas to, jaxe ti podlamujou nohy a ty premejslis, jestli si zivej nebo mrtvej, jestli to byla pravda nebo se ti to jen zdalo…ale to posledni, co me napadne je premejslet nad prestizi loga ty veci, co u me ten pocit dokazala vyvolat.
Davy, ty umis zit…az si budes v osumdesati pri venceni psa povidat v parku s ostatnima dedkama a babama, budou ti vsichni zavitet!!!
[27]
17. 8. 2008 v 12:53Sky
Nad príspevkami niektorých jedincov sa musím fakt len pousmiať. Neviem čo tu stále riešite, niekomu sa páči Porsche a niekomu Nissan…..
Ok teraz moj osobny nazor k tymto autam, auta ma vzdy prizahovali vseobecne a to nie len sportove ale aj ostre sedany typu Impreza, Lancer evo…. ako aj ostre combi typu Audi RS.
Ferrari, Lambo, atď su pekne auta a urcite dobre jazdia ale je vo mne nieco co ma vzdy pritahovalo hlavne ku Japonskej produkcii, kdesi hore v diskusii padlo ze Skyline GT-R ( a nie len gt-r ) sa presadilo vo svete len vdaka filmom typu F&F a tuningu, ze narodny drift sampionat v Japonsku je len nezmyselne palenie gum atď a ze prava ,,lahoda,, je nejaka GP.
Pre tých: poculi ste niekedy trebars o JGTC ??? kde Skyline, Supra, atď pravidelne vyhrávali a vyhrávajú?? Skyline GT-R je legenda hlavne pre svoj ,,surový,, štýl a auru, poznam dost majiteľov superaut a komukoľvek ked som pred pár rokmi povedal skyline tak kazdy vedel o co ide a nikdy nepohrdol ze jeho auto je lepsie a hladel na neho z určitym rešpektom.
Co tak citam tak pozdavaju sa mi hlavne nazory feferonky ( zdravim dalsiu 350Z ) a babo-a.
[28]
18. 8. 2008 v 8:38palacinkator
Není škaredej ale vypada jak namlaceny Zetko a skyline dohormady. myslím si že skyline byl hezčí.
[29]
18. 8. 2008 v 15:43king
to: Baracuda Hele chlape, jenom ti chci rict, ze tyhle lidi jako jsi ty nesnasim nejvic, koupi si sportach a tvrdi, ze to neni auto na okruh, takze si tim urcite chtel rict na machrovani… mam pro tebe radu, kup si peugeota 405, a predelej si ho na f360, opravdu to jde, a mas to levne, zamysli se nad sebou
[30]
18. 8. 2008 v 21:20davy
[53] Navtech, 9.8.2008 00:32 Nechci Ti brat iluze, ale do toho GT-R jsem presedl prave z te GT3, dokonce 997 a sport packet (ram, karbonove brzdy) a v te jsem najel pred tim hezkych par set km i mimo okruh a ten rozdil neni tak drasticky. Dobre, je to rekneme rozdil o +-15%, ktery dela mozna klasictejsi usporadani pristroju a displeju + znak Porsche na volantu, ale uzitna hodnota je velmi podobna a uvnitr rozdilnou image auta nepocitujes. Ale pomer cena vykon je preci nekde uplne jinde a to je treba pro mne faktor c.1. GT-R je opravdu bezvadne zpracovane. A svezes navic rodinu a zajedete si v zime na grog do hor. Nenasel jsem vadu. Soustredis se ciste na idealni stopu, zvuk motoru, zatah, otacky, pretacivost/ nedotacivost, brzdny ucinek…U GT-R bohuzel zatim porovnavam jen ze sedacky spolujezdce, ale zanedlouho pridam i recenci zpoza volantu. To budou fakta, byt ma subjektivni. Premyslel nekdo ze zastancu „image za kazdou cenu“ treba o tom, ze image muze byt pro nekoho nezadouci, i kdyz na ni ma? Nekdo uprednostnuje mensi napadnost, zavist je totiz nehezka vlastnost mnoha lidi. Je to neco jako kdyz jsem prisel pro RZ (SPZ) a na otazku, tak 4 stejna cisla jako obvykle? jsem odpovedel, od ted jen tu nejhorsi, jakou tu mate prosim. Mam pro to sve duvody. To je proste vyvoj, zkusenosti, mozna i starnuti. Stejne tak jako treba vcera- zastavil jsem za BMW, na zadi napis 1,6i ale 4 vyfuky a dalsi znaky hovorily jasne- nechci provokovat a at ai kazdy trhne a jen znalec oceni, M3 se nemusi chlubit jen samolepkou M3. Tedy opak 320d se samolepkou M3… [54] babo, 9.8.2008 00:38 Souhlasim, kdyz si budu vybirat mezi M3/ IS-F, i ma volba bude BMW (IS-F mi pri podrazeni padlem pri agresivejsi jizde nevedelo co zaradit a cca 2s vybiralo a nechalo auto v cervenem poli a take bylo tak luxusni, ze jsem neslysel ani zvuk motoru a pak mne dostaly spodni falesne koncovky na vyfuku a pak likvidita pri prodeji, tedy image samotna neni pro mne rozhodujici). Ale to se bavime o stejne drahych autech. Ale kdyz porovnavame GT-R a treba Turbo, bavime se o cene polovicni, neverim, ze Ti to bude jedno, kdyz nebudes zrovna stamilionar. Uznavam ale, ze treba GT2 997 bych si nechal libit, ale proste to je otazka penez a tady si proste musim priznat, ze na takove auto nemam money a basta. Max. se svezu s nekym na okruhu a tim muj sen konci. Prozatim. Me sny jsou neomezene a bez nich si je ani nemuzes splnit… [276] Martina, 16.8.2008 01:38 Martino, Ty jsi neuveritelna, s Tebou bych na lavicce opravdu a uprimne rad vedl v parku diskusi na tema auta. Mas prehled, nadseni, vlastni nazory i naprosto uletne mysleni, ktere predurcuje virtualni myslenky k realizaci v praxi. Ano, zivot je krasny a je potreba si ho zpestrit a obohatit i ostatni, ne se nad ne povysovat a vnucovat jim sve nazory. Jsi skvela, snim o tom, ze budeme mit spolecny domov duchodcu (samozrejme v designu neofunkcionalismu- tedy sklo, kov a pohledove betony a vsechno, co tu nestihnem pak jednou proberem.) To Feferonka a dalsi obdivovatele GT-R tady: na pristi sraz auto.cz se pokusim GT-R propasovat a zvu Vas ke svezeni, abyste na vlastni kuzi zakusili, ze to, co Vas zaujalo na fotkach a v clancich odborniku je ve skutecnosti jeste lepsi a s usmevem a bohorovnym nadhledem si pak cetli degraduji clanky teoretiku na tema „GT-R, absence image a stylu“
[31]
18. 8. 2008 v 22:35Martina
No, jelikoz moc lidi jako my dva teda neznam, tak predpokladam, ze v tom domove duchodcu budem sami. Ale to je vlastne dobre, aspon nam zbyde cely prizemi pro nase milacky…me bude stacit jedno misto…maximalne este jedno pro novou NSX, jestli budu jednou bohac a ty si nech ty zbyvajici :). A budeme tam mit nas vlastni okruh…konecne nebude nikdo prekazet :)…A az prijdou na exkurzi z jinejch domovu duchodcu a my jim budem vypravet, jaky se tehda delali diferencialy a za kolik udelame z nuly na stosede a zpet :), tak budou zirat, ze zili ten zivot nak blbe :)…a my si budem rikat… nojo…bohuzel…druhej pokus neni … a o to de :).
[32]
18. 8. 2008 v 22:42Martina
A davy…presne tak, jak pises o imagi, ze muze byt nezadouci…jo…muzu potvrdit, mne to teda dost vadi, kazdej me poznava a foti, kdyz stojim na cervenou na prechodu, nemam soukromi… a to mam jen obycejnou nizsi stredni…nejradsi bych si ten motor zabalila do kastle dieslovy octavky…takze v takovym GT-R bych si ja osobne uzila urcite vic nez ve Ferrari, teda za predpokladu, ze nejsem na tydle planete sama 🙂 a za druhyho predpokladu, ze to neni F50, pro kterou mam slabost :).
[33]
18. 8. 2008 v 22:57Martina
Jo a este sem zapomnela…ty fotky sou suprovy, me se moc libi a… :)…to zetko na zadnim skle…majitel musi bejt veeelkej vtipalek…ze ono to GT-R je tvoje?? 😀
[34]
19. 8. 2008 v 11:01Nezbednice
Ano, potvrzuji, že majitel je velký vtipálek. A vím to z jednoho prostého důvodu….boť ho mám doma. 🙂
[35]
19. 8. 2008 v 16:44davy
[284] Nezbednice, dnes 11:01 Tak ze necham pozdravovat:-) 283] Martina, včera 22:57 Tak slecna Ti odpovedela za mne, auto mi zel pane nerika a Z vzadu je fakt vtipny. NSX, to mne fascinuje i ve sve posledni verzi, ta cervena, co tu ve vybornem stavu jezdi mi bere dech doted, nova bude urcite jeste vymazlenejsi, jen kdyz vidim, ze Nissanu trva od predstaveni do uvedeni v EU temer 5 let, bojim se, kdy tu NSX bude k dostani… Vlastni okruh v domove duchodcu, Ty jsi fakt nejdal tohle mne nenapadlo ani ve snu:-) Ale rozhodne to beru!
[36]
21. 8. 2008 v 19:24feferonka
to davy
Díky za nabídku,ale musím se tu veřejně pochlubit,já už v GT-R jela a můžu jen potvrdit – úžasnej zážitek!!
Ten zvuk turbíček, ten neuvěřitelnej zátah do sedadla…Byla jsem naprosto v tranzu…:-))
A to nemluvím o tom,že samozřejmě GT-R ve skutečnosti vypadá ještě mnohem líp než na fotkách,což jsem si myslela,že už ani nejde,ale jak jsem ho uviděla,spadla mi čelist a naprázdno jsem polkla…
Designově na mě působí jako svalnatec,který si vyloženě o divokou jízdu říká.Prostě,byla to láska na první pohled.:-)
[37]
22. 8. 2008 v 20:42davy
286] feferonka Tak to jsi jedna z mala, blahopreji!!! Ja od te doby nemohu spat, tak mne ta myslenka relativne dostupneho supersportu vzrusuje… Jen nemohu pochopit politiku Nissanu, kdy GT-R pusti do EU az 1,5 roku po spusteni prodeje v USA. Podle mne tak podrazi i vlastni dealerskou sit, protoze lide, kteri tu slozili zalohu (Nissan pozaduje 5.000 EUR) a uvidi na silnicich GT-R importovana z USA, urcite nevydzi cekat a auto si nechaji za stejnou nebo za par mesicu nizsi cenu privezt z USA. Je to pro mne stejna zahada jako dvojspojkova automaticka prevodovka na Mitsubishi Lanceru Evolution (EVO X), ktera je temer o 1s pomalejsi pri zrychleni, nez manual. A to navzdory zcela opacnemu efektu napr. u Porsche a spol., kdy automat je rychlejsi nez manual… Ma nekdo odpoved?
[38]
23. 8. 2008 v 21:36Dumbass1
skillyne gtr je docela dobry (vykon) ale tu karosu posrali ten zadni naraznik je strasne protahli ale inak je docela dobry nechtel bych aby se prodaval tak levny
[39]
24. 8. 2008 v 20:07feferonka
to Dumbass1
Vidíš a o tom se budou věčně véct polemiky a spory,protože to je samozřejmě věcí názoru.Mně osobně se celej zadek GT-R moooooc líbí!VYDAŘENÁ PRDELKA!!! :-))
[40]
26. 8. 2008 v 10:41Stoupa
Tak ja se s nim teda taky svezu na zivo, kdyz tu pisete, jak je to super 😉
[41]
2. 9. 2008 v 13:41Pepa
Viděl jsem, nelíbil se mi, svezl se v něm a ihned objednal!!!!!!!
[42]
24. 9. 2008 v 9:26tomaskrtek
Teď o víkendu jsem ho viděl poprvé naživo, a je to skutečně bomba, nechápu jak to může někdo srovnávat se Zetkem, to auto je daleko mohutnější, čiší z něj agresivita a arogance. Nikdy to nebude auto pro pozéry a šampónky jako Ferrari nebo Lambo, GT-R je auto pro chlapy co si nepotřebujou něco dokazovat. A je to snad první auto ze kterého se mi nechtělo vystupovat… A je jen dobře že jich tady bude tak málo, nikdy se neokouká.
Gratuluju prvnímu majiteli ke krásnému autu i krásné ženě 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.