• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > New kid on the block (VW Scirocco 2,0 TSI DSG)

  • New kid on the block (VW Scirocco 2,0 TSI DSG)

    Publikováno: 25. 6. 2008

    Takže jsem nakonec dal na rady zdejších zkušených blogerů a založil svůj vlastní. Jeho náplní by měly být mé postřehy a dojmy z automobilových novinek, které se mi podaří osedlat.

    Dnes tedy díl první: Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG

    Stojí, tedy spíš se rozvaluje na parkovišti, bílý, mírně podmračený a naširokých osmnáctkách. Je trochu jiný než ostatní, ani zcela klasické kupátko ani hatchback. Ale o nalezení odpovědi na otázku, jestli je tím nebo oním, mi při setkání s novým sciroccem nešlo, hlavní bylo zjistit, jak jezdí. Přesto, Scirocco zaparkované vedle aktuálního CTR, (u B&B vždy jedno referenční mají) vypadá jako široká placka supersportu vedle nějaké městské boubelky. Samozřejmě nadsázka, chci tím ale říct, že šířka, nízká stavba a rozkročenost Scirocca vás rozhodně nenechají na pochybách v tom, jestli se náhodou nedíváte jen na nějaký poupravený golf. Tohle auto prostě jako sporťák vypadá.

    K dispozici byla verze 2,0 TSI DSG, což trochu zjednodušuje hodnocení, protože s touto kombinací mám v různých výkonových variantách, právě z produkce ladičů B&B, odjeto dost jak v golfech tak átrojkách.

    Po zapadnutí do sedaček přichází dinarovské pomlasknutí, ano, pozice za volantem je bezchybná. Tak nízko a na dlouhé nohy/krátké ruce se nedá sedět v ničem z relevantní konkurence, rychlé přesednutí do CTR dojem potvrzuje, příplatkové sedačky civicu jsou skvělé, jenže řidič i v nejnižší poloze sedí spíše na autě než v něm, tedy ve srovnání se sciroccem. Takže, posaz jednoznačně za jedna, popisovat kabinu a její ergonomii je, z pochopitelných důvodů, zbytečné, vnitřek jako celek na mě působil velmi dobře vč. volantu z GTI, je útulný a kvalitní.

    Jízda. Pro popis motoru a převodovky si stačí přečíst nějaký test golfu GTI, je to to samé, vytočený má pěkný mechanický zvuk prostý jakékoliv utrápené naléhavosti, v Sciroccu si možná mohl Volkswagen dovolit hrubší naladění výfuku, nějakou tu klapku do tlumiče produkující od určitých otáček sportovnější sound. Ale jinak motoru a převodovce není co vytknout, a stále platí, že obojí je to nejlepší, co lze, jako kombinaci, v dané třídě (za konkurenci beru HH) pořídit, přestože VW své 2,0 TSI i DSG nabízí už nějaký ten pátek.

    Takže teď to nejdůležitější – podvozek a jízdní vlastnosti. Bude Scirocco dost dobré na to, aby bylo schopné udržet krok třeba s Astrou OPC nebo R26? No, pánové, co pro VW nemáte než slova pohrdlivá, tady to budete mít těžké. Totiž, kouzlo se jmenuje Adaptive Chassis Control. Jako bych viděl reakce, zas nějaká elektronika, kdyby to mělo o tři sta kilo míň nic takového to nebude potřebovat, moje stará xy to nemá a jak zatáčí atd. atp., určitě se něco takového dočtu. Jenže, chyba lávky, jednak je Scirocco lehčí než GTI, a pak jeho „elektronický“ podvozek skutečně funguje, ve sportovním módu se nenaklání vůbec, ztěžkne i řízení a auto se chová jako motokára. Mně ale více zaujalo nastavení normal resp. komfort, totiž nižší těžiště a široký rozchod sami o sobě znamenají minimalizaci nedotáčivosti, a když se ta nakonec dostaví, dá se auto velmi efektivně řídit plynem, přestože jsou zadní kola prakticky v rozích, a při vší té ovladatelnosti zůstává Scíro pořád komfortní, prostě tyhle dva módy jsou např. pro české okresky mnohem vhodnější. Na předokolku má Scirocco pod plynem i bez samosvoru obrovskou míru gripu, řízení je čisté a přesné a ještě lépe vyvážené než u GTI. A ty brzdy, to snad ani není Volkswagen, progresivní a dávkovatelné. Ovladatelnost je tedy ve své třídě špičková, takže znovu upozorňuju na největší trumf scirocca, totiž, že to vše je v kombinaci s jízdním komfortem!!! Opravdu, kvalita jízdy např. CTR (hondaři prominou, ale jiný HH tam ke srovnání nebyl) je proti sciroccu jako jízda na trakaři, samé drncání. V tomto je naladění podvozku scirocca v komfortním nebo normal módu docela podobné cliu RS, ale ještě navíc bez těch náklonů. Sportovní mód je použitelný max. na okruhu nebo jako standardní nastavení pro masochisty.

    Tedy závěrem, přestože je mi jasné, že asi nezbude, než přiznat, že jsem prodejcem VW a jeho tajným agentem na zdejším fóru, říkám, že tohle je nejlepší podvozek mezi čímkoliv co se v nižší střední pohybuje a celkově, že nové Scirocco v kombinaci s DSG a některým ze čtyřválcových TSI bude tou generací, o níž si na autowebech za dvacet let přečtem, jo VW dneska, to jsou auta bez duše, ale takové Scirocco z dvatisíceosmýho, to byla kára pro řidiče, a za pár šupů.

Nová sedma!!!

2 030 Responses to New kid on the block (VW Scirocco 2,0 TSI DSG)

  • [1]

    26. 6. 2008 v 12:36Perun

    Moc pěkné! Že by VW s uzarděním vytvořil auto s duší? Tak přece farář nekecal, zázraky se dějí.. a já trouba mu nevěřil 🙂
    P.S. Až na ten poslední dovětek (no, ehmm) plec vzhůru! Doufám, že nezůstane jen u prvotiny a že se tu a tam objeví i něco mimo rámec fauvé.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    26. 6. 2008 v 12:40Pierro

    Pěkná práce Dinare, po tvém článku o BMW X6 jsem i tenhle tůj příspěvek o Šíru přečetl jedním dechem. Zdá se že jde o auto, které bude rozhodně stát za pozornost a jízdními vlastnostmi možná o nejlepší VW vůbec. Jakpak by asi dopadlo srovnání s kupř. Focusem ST anebo Méganem Sport??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    26. 6. 2008 v 12:55T613

    Super Dinare. Konečně někdo, kdo se připojí k Perunovi a bude zde psát o nových autech 😉
    Navíc tvé články se čtou náramně. Jak řekl Pierro – jedním dechem

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    26. 6. 2008 v 13:07Navtech

    Skvělý! Pěkně napsaný, dokonce mám pocit, že až pojedu kolem VW, tak přibrzdim z 200 na 180 a vzpomenu si na tebe! Teda ten článek!:)))) VW mě jako takový nikdy za duši nevzalo, nikdy jsem ho neměl a ani nechci, ale tobě to prostě věřim. Něco na tom autě bude.

    No a teď sem frkni tu X6, ať tady máme pořádný auto! Tomu už to věřim.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    26. 6. 2008 v 13:12jurajos

    …zeby prve VW ktoreho by sa bali korunky na ucte? Podla tvojho testu to tak zatial vypada. Za prispevok vrela vdaka. Verim ze po X6 pride vela dalsich nasledovnikov!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    26. 6. 2008 v 13:16Emel

    Na Scirocco jsem opravdu zvědavý. Přijatelný design a dobrá technika slibují zamíchat karty Hot Hatch kategorie. HotHatch to sice úplně není, relevantní konkurence se ale hledá těžko a ideální soupeř asi přijde až s novou Calibrou. Jestli to předznamená návrat i dalších předokolkových kupé od Hondy, Mazdy, Fordu… uvidíme.

    Co se recenze týče, rád jsem si ji přečetl, mám z ní ale trošku pocit nekritického uctívání typického pro některé příspěvky v diskusích. Člověk se ptá, jestli cílem bylo objektivně zhodnotit nové auto, nebo jen odborně a fundovaně pochválit. Ale možná Scirocco opravdu žádnou pihu na kráse nemá ;-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    26. 6. 2008 v 13:43da_b0mb

    Vitej na blogu Dinare. Snad se tvoje zdejsi tvorba bude rychle rozrustat. Ackoli VW nemusim, tak Scirocco se jim vazne povedlo. A snad Ti i uverim co se jizdnich vlastnosti tyce…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    27. 6. 2008 v 8:35Dinar

    Díky za pochvalu, pánové, snad mohu říct, že s v budoucnu budu důvěru ve mně vloženou snažit nezklamat. :-))

    Perun: s tím rámcem (VW) je to těžké, mám dvě možnosti, kde se můžu dostat k projetí novinky, jedna je v rámci testů marketingového odd. jedné automobilky (není to VW), testují veškerou konkurenci, a druhá, jako v případě scirocca, je u tunera B&B, kteří ale ladí jen koncern, takže jsem jel např. čtyři verze nastavení haldexu v S3, ale dodnes jsem se nedostal třeba za volant R26, není kde. Ale u B&B mají, jak jsem psal, vždy jako referenční alespoň to CTR, nebo když ladili ten haldex tak STI, takže nějaké srovnání je.

    Pierro: je obratnější a stabilnější než ST, Megane Sport je jen Megane, kterému vyměnili tlumiče za násady od košťat, hraje jinou ligu. Pozor nezaměňovat s R26.

    Navtech: nadšeného řidiče, obecně, VW moc vzrušovat nemůže, to je jasné, ale u mě to není z nějakých důvodů obyčejnosti VW nebo, že bych zvracel z jeho designu, mě vadí věci jako přeposilované brzdy, lehké řízení nebo, pro meziplyny, nevhodně rozložené pedály. Ale občas se jim podaří auto, které tyhle neduhy nemá, GTI nebo Scíro, a pak je z toho špičkový vozík své kategorie.

    jurajos: sám vyzkoušej a uvidíš, co sedí mě, nemusí sedět jiným. 😉

    Emel: míchat karty bude určitě, to si dovolím odhadnout. Cali je o číslo větší, ta bude tahat šetřílky od 3-er coupe nebo A5.
    A pokud jde o cíl recenze, je a bude jediný, popsat své dojmy, jinou ambici nemám, nejsem motoristický novinář, abych musel být zuby nehty objektivní, buď mě prostě auto zaujme nebo ne.
    K „uctívání“, já to vidím jinak, totiž, problémem zdejších diskusí je, že se k pihám na kráse v rámci debat o koncernových autech dostat ani nedá, protože se většinou reaguje na nesmyslné výkřiky o jejich zaostalosti apod., což se nese pochopitelně v opačném tónu a na nějaké detailnější hodnocení, skutečné plusy a mínusy se vůbec nedostane.

    da_b0mb: o lenivosti jsme si psali, sice mě v příštích týdnech čeká pár zajímavých aut, ale zas je léto, spousta jiné zábavy, takže radši nic slibovat nechci. Ale vynasnažím se. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    27. 6. 2008 v 9:51da_b0mb

    Jaky kousky konkretne? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    27. 6. 2008 v 10:07Dinar

    (9) 135i a konečně i pořádně M3,
    pak cenové soupeře pro 320d a 320i, to by mohlo být zajímavé
    a mám slíbenou i 997 po faceliftu. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    27. 6. 2008 v 10:33Pierro

    Dinare, kdy se chystá ta 911??

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    27. 6. 2008 v 10:51Dinar

    (11) asi poslední týden v červenci, ale s něčím mi to koliduje, tak jen doufám, že to vyjde.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    27. 6. 2008 v 17:23GTI

    Hezké, hezké, hezké… bravo blog (konečně…), bravo scirocco a bravo DINAR (palce).

    Nikdo jiný neumí fakt za pár šupů udělat auto s „obsahem“… Přitom je to tak jednoduché – být největším výrobce aut v Evropě, na představenstvu definovat zadání v podobě levného sportovního auta, které bude radost řídit jak v koloně po městské dlažbě tak na vlásenkách za městem, auto, které bude mít čtyři místa a parádní kukuč. No jo, ale dokáže to jenom ten Volkswagen. Možná je to proto, že VW umí opravdu vyhmátnout touhy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    27. 6. 2008 v 20:06Emel

    Nejvíc záleží na ceně… viděl už někdo oficiální ceník? Pokud to bude Golf +10-15% za design, bude to super :-).

    Dinar: ohledně objektivity… Perun tu nastavil velmi vysokou laťku, přesně tak to podle mě má vypadat. Žádné vyznávání jednoho boha, jsou v tom osobní preference, ale přiznané a pod kontrolou. Tohle je na pomezí recenze a fascinace – oba typy článků jsou fajn, jen je potřeba vědět, co člověk čte.

    GTI: když to VW tak dobře umí, tak by mě zajímalo, proč to dělá jednou za 30 let ;-). Ale tobě je snadné se zavděčit – když je Touareg drahý tak je to dobře (supermainstream), když je Scirocco levné, je to taky dobře.

    Aby to ale nevypadalo jako kritika, Scirocco se mi líbí, snad splní velká očekávání.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    27. 6. 2008 v 21:15Aleš Jungmann

    Předběhl jsi dokonce i redakci, na „šíro“ se chystám do lisabonu až příští týden…no…ale nemáš fotky :-D. Jinak, pěkné postřehy, docela se na něj už těším.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    27. 6. 2008 v 21:36Navtech

    Doufám, že se na fotkách objeví lisabonská scenérie a most Vasco de Gama v pozadí!:)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    27. 6. 2008 v 21:44Aleš Jungmann

    Nemohu slíbit, udělám co bude možné abych uspokojil i náročnější čtenáře 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    27. 6. 2008 v 22:04Emel

    Mimochodem, tak jsem tak přemýšlel o tom, kam vlastně to Scirocco zařadit. Takže… zaprvé, kupé s pohonem na předek. Dost široká kategorie, u mě ne moc oblíbená. Mazda MX-3 a MX-6, Nissan 100NX, Ford Probe a Puma, Hyundai Coupé a další podobné stroje mě nechávají víceméně chladným. Snad jediné, co mě chytilo za srdce, byla ostrá Integra Type R (jako jedna z mála Hond), s výhradami možná ještě Fiat Coupe. VW Samozřejmě také neměl přestávku na celých 30 let, po Sciroccu I přišlo vydařené Corrado s technicky zajímavou verzí G60.

    K čemu má Scirocco nejblíže? Asi ta MX-3, založená na Mazdě 3, s vylepšeným podvozkem a zajímavými motory V6. Díky postavení VW se dá čekat daleko větší rozšíření, Scirocco bude ideální volbou pro mladé, kteří podvědomě ctí tradiční hodnoty VW, nepotřebují ještě rodinné auto a troufnou si na malou vzpouru proti GTImu principu evoluce (děda Golf – táta Golf – syn Golf).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    27. 6. 2008 v 22:17Navtech

    Emele, „šíro“ je na vožení fanynek skupiny Tokio hotel, to nevíš? Vytahuje se jim v tom akné.
    Ovšem majitel je rodičema zajištěný německý fracek někde kolem dvaceti let.

    Nic evropskýho mě k tomu nenapadá.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    28. 6. 2008 v 12:40Emel

    Navtech: jako nadsázka dobrý :-)).

    V Evropě mě napadla jako první Calibra, jak ale správně upozornil Dinar, ta je postavená o třídu výš. A Puma je zase níž, zejména technologicky. Pokud ale pomineme marketingové řeči o kupé, pak můžeme s klidným srdcem vyjmenovat početnou kategorii HotHatch v nižší střední… Focus, Megane, Astra a další.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    28. 6. 2008 v 21:41GTI

    Pro koho Scirocco? Pro každého, kdo touží po sportovním autě za malé peníze a s velkou dávkou kvality. Je to dokonale vyblancovaný mix. To je vše. V mainstremu nemáš dnes jinou nabídku, jen Scirocco. 200 koní na DSG a inteligentním podvozku s klasickými VW vlastnostmi… to je přece dokonalá nabídka? Nebo snad toužíš po fiatu linea?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    29. 6. 2008 v 8:48Emel

    GTI: To je otázka přístupu. Já bych chtěl zadokolku, třeba Mazdu MX-5. Jenže ta je zase nepoužitelná na cokoliv jiného. Scirocco je víceméně klasický HotHatch… a tam je hodně z čeho vybírat. Scirocco bude jednou z nejlepších voleb pro toho, kdo chce univerzální auto se sportovním duchem, ale také na každodenní ježdění.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    2. 7. 2008 v 16:27marty321

    určitě klikejte na web pokud máte rádi auta…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    8. 10. 2008 v 16:02King

    Dinare, neboj, Honďáci ti nic za zlé mít nebudou. Přestože je CTR jedno z nejnižších kompaktních aut, stále je poměrně vysoké a vedle auta, co bylo navržené jako čistě sportovní asi bude vypadat vyšší. Stejně tak je všeobecně známo že posaz v CTR by měl být nižší. Sice to není tak zlé jako třeba u Focusu ST a Astry OPC, ale kdovíjak úchvatné taky ne. A konečně: že je podvozek CTR trakař nebude taky nikdo zpochybňovat. Sice si myslím, že rázy bere poměrně slušně, ale tvrdý je i na můj vkus – a to jsem trochu magor. 😉

    Ale je škoda, že tu máme povrchní srovnání Široka s CTR a chybí to podstatné – rozdíly na silnici. Docela nedávno jsem měl možnost porovnat CTR s GTI, tak by mě zajímal tvůj pohled na Široko vs. CTR.

    Mimochodem – sedadla v CTR jsou jen jedna, žádná příplatková. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura