• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Krosouvrem tam a zpátky

  • Krosouvrem tam a zpátky

    Publikováno: 10. 2. 2012

    Bmw X1 x-drive 20d

    Jsem sedanista, neplést se satanistou, a říkám, že začátek konce světa přišel se zrozením auta s „poetickým“ jménem Kaškaj, kterým nám Nissan oznámil, že napříště se od něj nedočkáme ničeho s klasickou karoserií, protože budoucnost je v krosouvrech. Tenhle, od Nissanu velmi úspěšný tah, kombinován s boomem SUV, jejichž obliba roste také směrem dolů třídami, znamená, že my sedanisti budeme za chvíli ohroženým druhem.

    Z toho důvodu, a také proto, že sám také vlastím i jedno SUV, přistupuju ke crossoverům s velkou nedůvěrou podezírajíc je z předstírání univerzality, která je ale dělána na způsob dortu pejska a kočičky (vezmi kastli kombi/SUV, zdvihni/sniž ji, přihoď 4×4, trochu plastů…) a výsledkem pak bohužel není očekávná spokojenost daná šíří schopností, ale spíše bolení břicha z toho, že auto nedělá pořádně…nic.

    Takže, když mě můj tatínek, jezdící aktuálně grand vitaru, požádal, zda bych mu nevybral něco na automobilový vejminek, a začal mluvit o tom, že chce zachovat zvýšený posaz, ale vzhledem k tomu, že tímhle autem už nebude obrážet farmy v širém kraji, nepotřebuje off road, ale zase o čtyřkolku přijít nechce, protože žije v oblasti věčného sněhu (na poměry ČR), tedy poté mi bylo jasné, že slovu krosouvr se při svém výběru nevyhnu.

    Nebudu to dále zamotávat, adeptů je několik, vzhledem k mé náklonnosti k BMW vedla logicky jedna z cest také k nim, přestože nějak podvědomě 🙂 tuším, že ten jejich krosouvr nebude pro mého tatínka to pravé, důvodem, proč o tom ale píšu, je, že to auto docela překvapilo mně.

    S BMW X1 jsem dosud měl čest jen jednou, a to s našlápnutou předváděčkou 28i, což bylo zajímavé auto pro spojení atmosferického šestiválce s primárně nesportovní kastlí. Na rozdíl od větších SUV  X3, X5 u nichž byl atmo šestiválec nevhodný, nestačí svým krouťákem na váhu těch aut, s X1 28i bylo svezení docela zajímavé.

    Teď tu mám ale podstatně prozaičtější verzi, a to X1 20d xdrive, která je, z hlediska zaměření X1ky velmi referenční variantou.   

    Design

    Chutě do toho, ať to máme odbyto, ano, často čtu o hnusu, obludách apod. ve spojení s X1, já s ní až takový problém nemám, vidím klasickou siluetu BMW, ze všech úhlů karoserie tvarově sedí, za vyloženě nepovedený ale považuju přední nárazník s náznakem radlice, či co to má být. Tady je určitě prostor pro facelift, aktuálně se dá tato partie vyřešit pořízením M paketu. Rozhodně mě tedy design X1 neuráží, a v pořízení by mi nepřekážel, na druhé straně nemůžu ani říct, že bych si X1 koupil právě proto, že vypadá skvěle.

    Co se prostoru týká, tady přichází první překvapení. S používáním různých modelů BMW mám celkem slušnou zkušenost a prostě nízkou praktičnost danou menším vnitřním prostorem (v porovnání s třídní konkurencí) tak nějak očekávám. Ovšem věci se mění, a tak jak fungují z hlediska praktičnosti a prostoru ostatní modely řady X, tak funguje překvapivě (překvapivě s ohledem na vnější rozměry) i nejmenší X1. Prostor pro řidiče je naprosto bezproblémový, nikde nic neutiskuje, prostoru pro nohy je dost, přitom je zachována typicky bavorákovská „sportovní útulnost“, přístrojovka řidiče obklopuje, posaz za volantem je perfektní. A vzadu? Ani vyšší řidič zvyklý na pozici „dlouhé nohy“ neznamená, že se za něj nikdo neposadí, jistě není to žádný superb, ale naprosto stejný prostor za mnou zůstává ve většině aut střední třídy. A podívám-li se ještě více dozadu, pak můžu pouze konstatovat kufr velikosti kombíku nižší střední, dle mého dostatečné.

     

    Jízdní vlastnosti

    Znova musím začít ve stylu Gargamela, „nemám rád…“, já ovšem ne Šmouly, ale auta od BMW osazená xdrive. Jde o to, že modely s xdrive jsou nastaveny více nedotáčivě, bavorákovské neutrální vyvážení je pryč, a také řízení je postiženo, je lehčí, tupější kolem středu, hůř vyvážené. O citu mluvit nechci, taková debata mi u moderních konfekčních aut přijde velmi legrační, ale celkově si myslím, že xdrive ubližuje projevu řízení mnohem více než proklínaný elektrický posilovač. Jinými slovy, když bavoráka, tak rwd, tedy tam, kde to má smysl, čímž mám na mysli, že modely X se z této kategorie dají vyjmout, protože chtít po dvou a půl tunové cihle (X5), aby byla přirozeně vyvážená a zábavná díky koncepci rwd, je nesmysl, tady naopak je třeba nacpat auto všemi dostupnými obezličkami, aby bylo jízdně schopné, byť ve svém projevu syntetické, od této kategorie se prostě více čekat nedá.  

    Takže obloukem zpět k X1, pro kterou, z toho co jsem řekl, neplatí prakticky nic. První, co tu „nesedí“, je absence adaptivního podvozku, X1 je poslední v modelové řadě BMW, která tuto věc nenabízí. Takže si musí vystačit s nastavením jedním, a to je dobře, protože u toho auta by bylo na škodu, kdyby měnilo charakter jako ponožky. Je totiž nastaveno ve stylu klasických BMW, do tuha a přitom zachovávající dostatek komfortu, což znamená, že se s ním dá jet na rozbitém povrchu velmi rychle, podvozek pod karoserií pracuje, ta jako tuhý ingot pouze pluje, zatáčí s lehkým náklonem a přes použitý xdrive s minimálním sklonem k nedotáčivosti. A xdrive dokáže i vrátit to, co primárně ze zábavy ubírá. Zkoušel jsem na sněhu legrácky s 5er xdrive, s X5, ale u nich je limitem váha, při trochu vyšších rychlostech už se člověk při snaze o zábavu lehce orosí, protože taková jízda vyžaduje více „rezervního“ prostoru, ale X1 je při něčem podobném naopak ve svém živlu. Jel jsem s ní zhruba dvacetikilometrový úsek krásně zasněžené silnice s barierami po stranách a minimálním provozem, po tmě, tedy bez neočekávaných protisetkání v zatáčkách, takže jsem si mohl dovolit ji před každou zatáčkou rozhodit a se šklebem Mad Maxe po kankunenovsku prolítnout bokem. Skutečně paráda, šestnáct set kilo pořád ještě dovoluje xdrivu vést auto plynem jak je libo, ovladatelnost je perfektní, byl jsem tak vysmátý, že jsem se otočil a dal si půlku té tratě ještě jednou. Nekecám! Prostě zábava ve stylu, který bych schopnostmi ovladatelnosti toho auta na sněhu přirovnal k impreze nebo třeba A4 quattro v kombíku, a přitom na suché silnici je X1 lepší, méně nedotáčivá, s harmoničtěším pérováním. Jinými slovy, tohle je první xdrive, který mi nevadí, naopak, jestli X1, musí mít xdrive. A to už je něco, protože např. 3er E90 ve čtyřkolce bych nikdy nedoporučil, tam je devalvace charakteru na suché silnici zásadní.  

     Motor a převodovka

    Hm, dýzl, čtyřválec, o tom motoru byly popsány stohy papíru, ano, turbodíru nemá, jede od volnoběhu, krásně se točí, má dobrou spotřebu, ale pořád je to čtyřválec s kulturou chodu horší šestiválce, což v karoserii modelů X, které s výjimkou nové X3, na které se v tomto směru zapracovalo, trpí horším odhlučněním. Tedy v X1 se 20d projevuje vibracemi na volnoběh a nehezkým vrčením, při ustálené jízdě je to o.k., ale pod plynem je motor prostě hlučný. Spotřebu jsem při svižném ježdění držel pod deseti litry, s benzinovým 20i bych byl nejspíš tak o litr dva výše, ale s mírně lepší dynamikou a za podstatně lepší zvukové kulisy. Ale tohle je otázka preferencí.

    Převodovka, zde opět X1 stojí v pozici posledního v řadě a čeká, nejspíš s faceliftem, na nový osmikvalt (mluvím o automatech), ale i tak tento „starý“ šestikvalt je pořád automatem, nad kterým by se spousta automobilek oblizovalo, mít ho v nabídce. S dýzlem spolupracuje příkladně, drží ho pěkně v oblasti největšího krouťáku, žádné řvavé vytočení při každém náznaku šlápnutí na plyn, prostě pohoda, v manuálním modu taky bez problémů, pro svižnou jízdu stačí řadit si mezi čtyřkou a pětkou, celkově i na dnešní dobu velmi slušný standard.

    Závěr

    Nemůžu, než to auto pochválit, jakkoliv tohle není třída pro mě, vidím to tak, že přemýšlí-li mladý otec rodiny nad nějakým kombíkem nižší střední příp. rozměrově menšími modely střední (a v případě, že chce navrch 4×4 tady ani moc možností nemá) nebo přímo crossoverem, měla by být  X1ka žhavým kandidátem. Z řidičského hlediska jezdí jako ty nejlepší hatchbacky, je praktická jako ostatní crossovery, má důstojnou image, já bych řekl, velmi dobrá volba, tohle auto se rozhodně nedá strčit do škatulky dámských kabelek nebo krosouvrů pro rozvážení dětí do škol, šíře jeho schopností je skutečně velká. 😉

Krosouvrem tam, esuvéčkem zpátky Tak kterou? (díl 3.)

27 Responses to Krosouvrem tam a zpátky

  • [1]

    10. 2. 2012 v 12:11GTI

    Není co řešit, jakkoli na diskusích pitváme kriticky každičký model (nejen od BMW) fakt až do těch ponožek, obecně se holt musí konstatovat – je to bavorák. Tvůj šoférský um umí nad obecnou mez vytěžit z vozidal maximum a to maximum pak výborně popsat. Tedy ano, beru na vědomí, je to bavorák. Díky.

    Zastavit se však ještě musím v tvém textu u užitého slova – tatínek. Příznám se, že mi to při čtení vehnalo slzu do voka (stárnu…), fakt a upřímně. Také svého tátu oslovuji „tatínku“… Je v tom pravda vztahu, pravda úcty, pravda lásky a pravda… života.

    Díky Dinare.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    10. 2. 2012 v 12:31T613

    foto T613

    Jupíí jej, to je počteníčko..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    10. 2. 2012 v 12:36_Teddy_

    neviem ci len mne, ale nezobrazuju sa mi obrazky. Miesto kde by mali byt je prazdne, biele. A ked nan kliknem pravym a dam zobrazit, ukaze sa len „unauthorized“, a link vedie kamsi na email.cz…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    10. 2. 2012 v 12:38Emel

    foto Emel

    Moc pěkně podáno, hlavně jízdní poznatky jsou výborné.

    Mě osobně se X1 nelíbí, zejména kvůli přední masce, ale ani z proporcí nejsem moc nadšený. Je možné, že i ty proporce jdou na vrub předního nárazníku, který místo aby relativně vysoké auto opticky odpíchl od silnice působí dojmem jakési rozplizlosti. Pokud SUV od BMW, tak za mě X3 po faceliftu… alespoň co se designu týče.

    Pokud jako mladý otec přemýšlím nad kombíkem v nižší střední, jsem zhruba na polovině ceny X1… ale to jen tak na okraj, řečí o ceně už bylo v poslední době dost.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    10. 2. 2012 v 13:09Dinar

    GTI: díky, vím, že tyhle věci cítíme podobně. 🙂

    T613: kdybys tak někde sehnal 603, tu bych rád zkusil, napsat to pak můžem spolu. 😉

    Emel: proporce mi přijdou o.k., takový zvýšený kombík, základní bavorácká linka s dlouhou kapotou tam je, převisy v pohodě, vzhledem k vybrání blatníků by to auto sneslo větší kola, myslím celkový průměr vč. gumy, nárazník s maskou jsou opravdu horší, ale zkus mrknout na tu empaketovou verzi, to je o dost lepší. S konkurencí těžko srovnávat, tohle není SUV, opravdu spíš crossover, sedíš jako v osobáku, žádná židle, ke srovnání je mnohem blíže scout než tiguan, například.
    Co se výběru týká, já to srovnání s kombíkem nižší střední nemyslím logicky z hlediska ceny, ono taky, který kombík C-segmentu má awd, ale to srovnání sedí z hlediska jízdních vlastností a prostoru. Tedy, ¨máme-li tu dobře situovaného mladého otce rodiny, který principielně nechce velké auto, protože rád řídí, pak může sáhnout po X1 a bude, dle mého, spokojen. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    10. 2. 2012 v 13:19Starfighter

    foto Starfighter

    Výborný test v Harrisovském střihu. To tady hrozně chybí, paráda Dinare 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    10. 2. 2012 v 13:19Emel

    foto Emel

    Koukám na to eMko (které jsem na silnici snad ještě neviděl) a je to fakt o hodně lepší… auto konečně má aspoň náznak offroad looku a nevypadá tak rozplácle.

    Převisy jsou samozřejmě ok, dlouhá kapota dejme tomu (u krátkého auta trošku diskutabilní),

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    10. 2. 2012 v 13:29krultheking

    moc dojemne hosi…
    k autu: x1 o tobe vypovida zhruba totez, co boxster
    k testu: ten zaver to zabil, mlady tata rodiny 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    10. 2. 2012 v 13:35T613

    foto T613

    joo, žel nikoho takového neznám. Teoreticky můžu posloužit jen vojenskými veterány.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    10. 2. 2012 v 13:37Dinar

    [7] Dlouhá kapota být musí, je to BMW. 😉 Do ofroadového looku bych X1 osobně ani netlačil, charakter toho auta je opravdu zcela jinde než u X3 a X5, což jsou jízdně taky schopná auta, ale o zábavě se v jejich případě bavit nelze. Ale protože nevybírám pro sebe a podstatnější vlastnosti než ovladatelnost jsou vyšší posaz a ticho na palubě, tak jsem si objednal ještě i tu X3 se stejným motorem, protože ceny se teď dají domluvit více než slušné na cokoliv. Rád bych zkusil, o kolik je dvoulitr v X3 utlumenější než v X1 (třílitr je o dost tišší než v akt. X5), tak uvidíme, chystám se na lyže, tak ji taky vezmu do hor a bude-li to stát za to, dám sem pak třeba nějaké srovnání. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    10. 2. 2012 v 13:41Dinar

    [8] k tobě: cos napsal o x1, potažmo boxsteru vypovídá o tom, žes zatím řídil max. šlapací autíčko. Co se mladého otce rodiny týká, je to opět o tobě, budeš-li předpokládat, že jsou na tom automaticky všichni stejně jako ty, tak tím looserem zůstaneš už na vždy. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    10. 2. 2012 v 13:45Dinar

    [9] Škoda, že jen vojenskými, jestli je něco, čím bych se chtěl svézt, tak je to 87ka, to auto je pro mě větší ikona než 911, mám po dědovi všechny „Hanzelky“, co kdy vyšli, jako kluk jsem v tom ležel, 603ku mám zas spojenou s jinými vzpomínkami, bohužel jsem ji nikdy neřídil. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    10. 2. 2012 v 14:29T613

    foto T613

    Bohužel s osobníma Tatrama přímo neznám nikoho, takže nemůžu posloužit. Kdysi jsem věděl od jedné odstavené a shnilé 603, ale ta už je asi taky fuč..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    10. 2. 2012 v 14:33Emel

    foto Emel

    [10] Dinar: dlouhá kapota musí být něčím vyvážená… jinak skončíš jako u Z3 Coupe. Ale budiž, u X1 je to ještě v pořádku.

    X3 mě docela zajímá… byť je to mimo mé cenové hladiny, tak je to jedno z mála SUV co se mi líbí a uměl bych si ho v garáži představit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    10. 2. 2012 v 20:34Ronault.

    Příjemné počtením, skoro jako vždy. I pro mne docela cizí kategorie, ale proč ne, na stáří to chápu, viz můj tatínek (když to používáš i ty), který taky volil něco s trochu vyšší stavbou, jen tedy se skoro třetinovou cenou 😀

    Na fotkách je už ten konkrétní zakoupený model? Já jen, že dle SPZ bych ho mohl někdy potkat 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    10. 2. 2012 v 21:45Dinar

    [15] Ne, to auto je půjčené u jednoho nejmenovaného dealera bmw z jednoho blíže neurčeného města. 🙂 😉 Teď mi tu stojí od nich X3ka dokonce s nápisy přes celé auto. Jak jsem ale zmiňoval někde v textu testíku, že X1 nebude favoritem výběru, tak se tak i stalo, auto je z pohledu mého tatínka moc sportovní, sedí se nízko a vůbec… Uvidíme, co X3, ale stejně si myslím, že to skončí tiguanem, možná sportage nebo naopak XC60, tajným tipem je novinková CX5, na svezení s ní se těším. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    10. 2. 2012 v 22:11Emel

    foto Emel

    Jo, CX-5 vypadá dobře… mě se nakonec líbí i ta CX-7. V prémii se mi líbí ještě GLK a Q5, ale čistě okem pozorovatele, jízdní zkušenosti nemám. Na XC60 byly brutální čekačky, nevím jak je to teď.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    10. 2. 2012 v 22:21Ronault.

    [16] Ten nejmenovaný dealer v nejmenovaném městě co má teď před nejmenovaným divadlem vystavená auta 🙂 teď hledal nějakého pisatele, co by jim psal do magazínu články, většinou překlady. Tak mě přesvědčovala má drahá, že u toho pořád sedím, čtu a píšu, že bych taky toho něco měl 😀 To tak… naštěstí ten inzerát už zmizel 🙂 Já a psát třeba o BMW, to by dopadlo…

    Tak možnosti to jsou zajímavé, což o to, doufám, že o nich budeš stejně referovat jako o X1 😉

    Taky pak dej vědět, co nakonec vyhrálo, ať vím, co v tom nejmenovaném městě pozorovat podrobněji, ale pokud to bude Tiguan, tak to vzdávám 😀 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    11. 2. 2012 v 0:05kyklop

    nadherne polnocne citanie 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    11. 2. 2012 v 17:42Dinar

    [18] Co to bude, nevím, posledně jsem vybral tu vitaru, i přes strašlivý kompromis tragického renault dýzlu se mi to jevilo jako nejlepší auto pro daný účel, a vzhledem k tomu, že se osvědčilo, dostal jsem důvěru i teď. 🙂 Ale jak jsem psal, potřeby se mění, a důchodci skutečně ocenňují jiné věci než my mladíci. Co se tigiho týká, nebyl bych zdaleka tak kritický, mě se v něm sice nelíbí posaz, ale jinak je to po fl auto jako fík, dvoulitr tdi s dsg je naprostá špička, rozhodně produkuje méně hluku než to samé v X1. Ale uvidíme, hodně jsem zvědav na tu mazdu, je to novinka, měla by být lepší, na druhé straně je tu zas zlaté pravidlo nebrat první ročník. Ať tak nebo tak, raději bych, kdyby byl tatínek méně racionální člověk a chtěl si na autovejminek pořídit třeba sportovní kupé, to bych vybíral určitě s větší chutí. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    11. 2. 2012 v 21:56Ronault.

    [20] Nalejme si čistého vína, Dinare, právě pro ten tragický Renaultí diesel se ta Vitara osvědčila. I místní uživatel woody alien si jej pochvaloval. Takže já být tebou, tak jdu ještě předvést tatínkovi Koleose 😀 (ten se mi povedl 😉 … no i když ta 2,0 dCi je o kus dál než stará 1,9 dCi, tady bude vadit naturel zbytku auta, ale ani bych se nedivil, kdyby seděl staršímu člověku)

    Špatně jsi mě pochopil, k Tigimu vůbec nejsem kritický, naopak proti němu krom interiéru a umístění klimatizace vůbec nic nemám. Jen při té četnosti na silnici bych vzdal možnosti, že na tebe v centru nejmenovaného města náhodou natrefím 😉
    To máš tak, když vidím určité auto, tak vyhlížím, jestli by to nemohl být GTI, totéž s WL a mnoha dalšími atd. 😉

    S Mazdou souhlas a to včetně prvního ročníku.

    Ne vždy je dobré lidi přesvědčovat o svých racionálních postojích. Taky jsem loni přesvědčoval, že na 12t km ročně a cesty do práce je zbytečný v relativně malém autě diesel, ať peníze za diesel vrazí do o třídy většího a tudíž pohodlnějšího. Neprošlo to… ale v konečném důsledku je spokojený nad míru, tak proč ne 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    12. 2. 2012 v 22:48lled

    Tohle jsem absolvoval v 2006 – Beskydy, auto pro dva + veliky pes, samota, v zime hure dostupne (ale traktor protahne), nakonec vyhral Subaru Forester – i kdyz to byl takovy krok do neznama. K staveni vede nezpevnena cesta takze vyssi svetla vyska byla podminka a take z duvodu horsi dostupnosti v zime pohon 4×4. Po case se ukazalo, ze svetla vyska neni az tak dulezia, pohon 4×4 nutnost. Dneska bych volil asi X1 – ktera se mi vizualne nesmirne libi.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    13. 2. 2012 v 0:06Navtech

    Ahoj Dinare…
    Nakonec to skončí v této kategorii u financí. Těžko zvolíš Dustera, protože se do něj nasedá lépe, než do X3, což je z podstaty hovadina. Jde o preference, čoklové, děti, tvoje děti, jestli je vozí na tátovu chalupu, nebo na tvojí, platí to auto táta, nebo ty… však víš… Jsi vrtulák, tak jaký testy? Chceš mu po vitaře asi polepšit, jinak by si ho nestrkal do báva a začal nějakým kaškajem, co ve finále s 4×4, dementním automatem a s ekokůží vyjde přes 8 stováků?! Kup mu auto a nespekuluj. Můj názor je, že mít v rodině víc značek, než jednu, je vždycky na ho.no:))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    13. 2. 2012 v 0:08Navtech

    Jo a ještě jednu… Lepší „hnusný“ bávo, než než „krásnej“ asiat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    13. 2. 2012 v 9:46GTI

    [24] 😀 Tohle je věta, která napřed vyrazí dech, a pak člověka donutí kejvnout hlavou… jo, životní pravdy, to nejsou slogany z filmů o Krtečkovi…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    13. 2. 2012 v 21:27jakubMG

    Dinare, dekuji. Dobry text o X1, GTI lepe popsal uzasnost Tveho textu o tatinkovi, ale absolutne poprve ctu „pravdu o podvozcich xDrive“. Konecne. Navic stejny devalvacni efekt na jizdni vlastnosti ma Haldex na PASSAT.

    Zkus projet jeste Scouta, techniku ma shodnou s Tiguanem a je vyrazne komfortnejsi a pritom jistejsi ( jasne ze je nizsi ). A nebo nove Subaru XV, tatinek by v nem jeste mohl honit vodu..:0)

    Ty tipy beru s pokorou, vis toho sam o autech dost.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    14. 2. 2012 v 21:45loydl

    kup mu GLK a mas po starostech

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura