• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Racing is Life IV

  • Racing is Life IV

    Publikováno: 24. 9. 2018

    Na konci léta přichází třetí podnik sezóny, a to na svém obvyklém dějišti, okruhu v Mostě.

    Přijíždíme den před závodem navečer zkontrolovat našeho koníka, který se od posledního závodu dočkal zásadní úpravy zevnějšku, převlékl se totiž do týmové černé barvy. Stojí v boxu lesklý a připravený, u něj spocení mechanici, kteří si museli pár dní hrubě máknout na opravách škody po havárii, která se stala našemu kolegovi při posledním testování před čtrnácti dny. Tehdy se v rámci volných jízd na mosteckém autodromu bohužel na trať dostala i auta, která by normálně myslící člověk na okruh nevzal, jenže stalo se a jeden takový nemyslící jouda s passatem B5 W8 týrající na trati svůj „supersport“, začal trousit na cílové rovince olej a než stačili traťový komisaři vyvěsit červené vlajky, byl náš kolega bohužel už na cílovce. Došlo k nevyhnutelnému, při šlápnutí na brzdu se radical okamžitě roztočil a v rychlosti kolem 200 km/h šel do svodidel. Naštěstí došlo jen na jeden náraz levým předním rohem, přesto škody byly značné, jak na zavěšení, tak na karoserii. Kolega se naštěstí ze zážitku oklepal celkem rychle, všichni jsem se ale klepali celou dobu do termínu závodu, zda mechanici stihnou auto znova poskládat dohromady.

    Stihli a my tak mohli ráno 6.9. natěšeně poskakovat v pitlane, obhlížet konkurenci a spřádat plány na závod. Tentokrát vyšel start na mně a musím říct, že mi to dělalo trošku těžkou hlavu, protože auto bylo sice poskládané, ale na žádný jízdní test už nezbyl čas a nikdo tak nevěděl, jestli nastavení od oka bude fungovat, respektive jak. Jinými slovy, na startovním roštu jsem seděl s mírně staženými půlkami a dumal, jak na to půjdu. Vzhledem k tomu, že po ne/výsledku na Slovakiaringu startujeme až na konci naší divize, a naše auto je z hlediska akcelerace a absolutní rychlosti v divizi nejpomalejší, smrskla se moje „taktika“ na prosté, rozjedu se a uvidím.

    Takže, pojďme na to. Dvě formovací kola jsou příležitostí pro usazení brzd, trochu se podaří zahřát i gumy a je tu start! Chrti vyrazili a já za nimi. Pár prvních kol do chvíle, než čelo začne předjíždět pomalejší auta nižších tříd, je prostým osaháváním podmínek, plná na rovinkách, v zatáčkách opatrně, cítím ale postupně jak gumy fungují lépe a lépe a začínám zrychlovat.  Čelo mi kupodivu nijak zásadně neujíždí, a protože radical na brzdách předčí jakoukoliv plechovku, vždy si je v technických pasážích dorazím. Vlaju tedy na konci vláčku, objíždím pomalejší auta a čekám až se to celé rozjede. Po půlhodině různě zmatených předjíždění a prvních výletů mimo trať se i čelo závodu na trati rozředí, trať se otevírá, já i auto si „sedáme“ a dostáváme rytmus. Jsem spokojený, všechno funguje jak má, nastavení je ok, cítím se komfortně a můžu více tlačit. V plánu je dojet první stint přesně na 1h20min, což je spolehlivá výdrž paliva s tím, že objeví-li se ve druhé pol. stintu na trati safety car, stáhnou mě na dotankování a prodloužím stint ještě o půl hodiny. Takto bychom měli ušetřit jednu výměnu jezdců na konci šestihodinovky. A je to tu, žluté vlajky s cedulí SC, dívám se tedy na signalizaci na boxovce a vidím, že stahují na tankování náš druhý týmový radical. Je to logické, jedou kousek před námi, aktuálně na první pozici, jdou tedy první. Takže zůstávám v koloně za SC a čekám, protáhne-li se doba SC na trati, mohl bych také stihnout natankovat. Bohužel v dalším kole safety car zajíždí do boxů, padá zelená a jdeme znova na to. Takže teď vše úplně jinak, plán A zůstává, momentálně jsme na prvním místě, dojedu tedy hodinu dvacet a budeme střídat. Znova chytám rytmus levá pravá seno sláma, dávám pár docela rychlých kol, když při jednom průjezdu cílovkou po šlápnutí na brzdy uvidím v zrcátkách bílý kouř. Motor, brzdy? Popravdě nevím, v tomto ohledu mi chybí jakékoliv zkušenosti, tedy následně trochu zvolním, poslouchám motor, projíždím kolo, cílovka, brzdy a znova, tentokrát byl i účinek brzd o něco slabší a projíždím místo šikanou retardérem. Zpomaluji, dojíždím kolo a zahýbám do boxů. V boxech hlásím problém, měníme se za volantem, následně mechanici odhalují příčinu. Přední panel karoserie se při brždění zakusuje do pneumatik, je v nich drážka. Broušení pneu při brždění byl ten kouř, který jsem pozoroval. Nutno říct, že závadu jsem nejspíš způsobil sám, když jsem se v jednom z kol nevešel do esíčka a trochu si zkrátil trať průjezdem přes trávu. Auto se sice další půlhodinu chovalo bezproblémově, ale evidentně jsem tím výletem poškodil upevnění předního panelu karoserie k rámu a čumák postupně klesal, až začal brousit přední kola.

    Závada je naštěstí rychle odstraněna, vyměněna přední kola a znova jedeme. Jdu si dát kafe, trochu se uklidnit, s webpajou řešíme, co dál. Uvidíme jak zato náš kolega vezme, kde budeme po další hodině a pak se rozhodneme jak s tankováním při webpajově stintu. Bohužel, po pár minutách přichází dejavu, protože slyším stejná slova jako na Slovensku, „radical v boxu“. A je to opět ten náš a opět s nepříjemnou informací – končíme! Stopku nám vystavilo prasklé ložisko zadního kola, oprava, kterou není možno udělat v boxu, takže finito.

    Zklamání je velké, u webpaji o to větší, že si do auta vůbec nesednul. Krásný den, jako stvořený pro závodění, pro nás končí smůlou, nadějí tak zůstává poslední závod sezóny v Brně.

    Takže 20.10.,

    See you in better times, hopefully. 😉

    Onboard

    Fotky

    m1 m2 m3 m4 m5 m6 m7

     

     

     

Racing is Life 1/19 Racing is Life III

86 Responses to Racing is Life IV

  • [1]

    4. 10. 2018 v 19:48speedfred

    foto speedfred

    E36 – som už troška rozmlsaný z výkonu,takze jej pár koní chýbalo

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    4. 10. 2018 v 19:50speedfred

    foto speedfred

    chýbalo

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    4. 10. 2018 v 19:51speedfred

    foto speedfred

    E36 – som už troška rozmlsaný z výkonu,takze jej pár koní chýbalo,ale auto krásne čitateľné aj keď mi “ustreľovala” prdeľ. Na naučenie sa brzdenia to chce viac času a celkovo brzdenie je môj najväčší problém .
    Radenie perfektné,asi tam majú chlapci shortshift?
    Tento rok už ništ,ale budúci rok si určite zarezervujem pár jázd,je to návykové!
    No a čo k tomu dodať že sa WP obetoval a zviezol ma 3 kolá v Radikale ? Iba ĎAKUJEM za troška iný level zvezenia a hlavne brzdenia,to je fakt bomba a priznávam že na to by som asi nemal “balls”. Tie placky to fakt krása ako sedíš na zemi,ako to zatáča a hlavne brzdí,brzdí a brzdí.
    Nastupovanie/vystupovanie hlavne co-drivera tak to je niečo a ešte s mojou postavou….. keď som išiel “in”tak som myslel že bude treba aj nejaký väčší obuvák a pri “out” zase vyprosťovacie zariadenie.
    V tomto celkom obdivujem Dinara ako tam musí odkrútiť svoju šichtu.
    Inak chlapci ešte raz Ď a aj za pokec.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    4. 10. 2018 v 20:03speedfred

    foto speedfred

    OT : troška som to tu zaßral pretože príspevok mi nechcelo odoslať celý,neviete ako to tu môžem vyčistiť ?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    5. 10. 2018 v 5:30Mazy_CZ

    @lyon – jak říkáš, psal jsem to i v předchozím příspěvku. Tu spojku jsem odrovnal já. Martin mi to pak říkal, že musím tu spojku hned pustit komplet. S tím simulátorem nemáš, si myslím, pravdu. Tam jsou pedály a hlavně jejich dráhy oproti klasickému autu strašně krátké, takže když řadím na simulátoru, tak tu spojku vlastně pustím hned. Problém je, že na simulátoru to udělám jen pohybem kotníku, a v E36 musím natáhnout a pokrčit celou nohu 😀 Každopádně jsem byl použen a při jízdě v Brně jsem to už nedělal.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    5. 10. 2018 v 7:04webpaja

    (47) Přesně tak jsme to brali, dát si dokupy nějaký závodní rytmus. Já chtěl ráno kvůli tomu, jak se bude SR4 chovat natankovaná na chladné trati. To bylo překvapivě celkem příjemné, odpo jsem pak chtěl zajet ještě jeden stint na sjetých pneu. Ranní časy na prochladlém asfaltu byly při relativně krátkém výjezdu kolem vysokých 2:26, odpoledne stabilně kolem 2:20 a na už notně opotřebovaných pneu jsem dal 2:19, Dinar, který jel přede mnou pěkné kolo za 2:17. Tentokrát jsme nehonili časy, jen si odzkoušet tempo do závodu bez atakování obrubníků. Rádi bysme se vyhnuli technickým trablům a trochu pošetřili techniku. Těch 2:19 bylo i bez doteku s vnitřní zebrou.

    (48) + (51) Potěšilo, že jsi se přijel podívat a hlavně bez okolků sednout do E36, je to taková příjemná a nezáludná plastovka. Moc příjemné nářadí na získání zkušeností na okruhu a napilování jízdy. Dnes už by měly být všechny onboardy, tak ti pošlu link ;-).
    A samozřejmě jsem tě rád svezl. Ačkoliv je každá zátěž navíc znát na vyvážení a celkovém chování SR4, tak jsem se snažil tě nevystrašit a užít si to trochu. Ve středu jsem vozil celkem 3 spolujezdce. Je i fajn slyšet, jak to každý bere jinak. Ten první nepříliš vyježděný byl naprosto bez obav a jen si užíval „horskou dráhu“. Druhý s lepším citem pro jízdu byl trochu vyděšený z brzd a úrovně přetížení v rychlých zatáčkách. Ty jsi to dal jako zkušený matador, je vidět průprava z NS 🙂

    A samozřejmě jsi vítán v teamu! Jinak příspěvky musí dočistit Dinar 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    5. 10. 2018 v 9:37kpt.Budha

    Tak jsem to nakonec měl taky veselé…nejdřív jsem to zahrabal do štěrku až po břicho, tak jsem z toho chtěl okamžitě vylézt, hned ze mě udělali taxikáře, s tím jsem se nedokázal nějak srovnat a jezdil jsem pomalu, takže ani nevím, jestli z toho spolujezdec něco měl. Nakonec, jak jsme pořád koukali na telemetrii a kluci mi hrozně nakládali, tak jsem do toho těsně před koncem ještě skočil…a dvakrát jsem na vychladnuté dráze při brždění ztratil záď a honil auto po všech čertech….já se tak netěším na ten závod 🙁

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    5. 10. 2018 v 10:55webpaja

    (54) Jezdění je radost a trénink je od toho, aby si člověk trať načetl a našel pohodlné tempo. Štěrk je v Brně ještě lepší způsob, loni s BMW A jím jeden z kolegů přeletěl a opřel to bokem o svodidla, to je horší 😉
    Hlavně se nenech vystresovat přes svůj limit. Je to první sezona v placce a nemá smysl to rozsekat jen kvůli snaze někde přidat z důvodu snahy o lepší křivku na telemetrii.
    Nikdo z nás ty nebožáky spolujezdce nevozí naplno, na to se u lehoučkého Radicalu až příliš mění těžiště a vlastnosti při obsazení dalším metrákem. Jde je nechat čichnout k tomu, co to umí 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    5. 10. 2018 v 11:02kpt.Budha

    „DALŠÍM“ metrákem…jsem uražen 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    5. 10. 2018 v 12:26webpaja

    (56) Ale prdlačky, bráno z celkové hmotnosti 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    5. 10. 2018 v 14:57Dinar

    Všichni jste šneci, já jsem jel dneska 400 km/h, s prstem v nose.
    Pudong-Shanghai magnetický vlak. 🙂
    Uvidíme se 20., Lyonovi to kafe donesu k nim do boxu, když k nám neumí dojít. 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    12. 10. 2018 v 14:46lyon667

    Chlapci, nedá mi to – už jste viděli předběžnou startovní listinu? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    12. 10. 2018 v 17:59webpaja

    (59) 40 aut!!! A spousta konkurence! Tak to je mega 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    12. 10. 2018 v 20:02lyon667

    (60) Část z nich jako obvykle nepřijede, na druhou stranu vím o 2-3 dalších, co pojedou a nejsou zapsaní. Takže to těch 40 možná nakonec i bude 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    13. 10. 2018 v 10:48webpaja

    (61) No bude to mazec, naštěstí je Brno široký 😉 Už máte rozhozený stinty? Jak jedeš?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    14. 10. 2018 v 0:03lyon667

    (62) Se rozumí, že jako poslední. Jak jinak 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    15. 10. 2018 v 5:13webpaja

    (63) Já zřejmě první a čtvrtý. Telefon máš v soukromé zprávě, na kafe čas bude! 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    15. 10. 2018 v 9:54Dinar

    Tak jsem konečně viděl tu startovní listinu a bude to hustý, doslova. Vypadá to, že na posl. závod sezóny se chystá všechno, co má kola. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    15. 10. 2018 v 11:48lyon667

    (67) Dík, snad se potkáme ještě v pátek. Jedu sice jako poslední, ale mám na starosti auto a celej den na uchu posádku, tak leda, že byste se na to kafe stavili u nás v boxech. Já se odtud nemůžu hnout 😉

    (68) Kumiega prý doveze nějaký historický speciál z LM. Sám jsem zvědav.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    15. 10. 2018 v 13:03webpaja

    (67) Přijdeme do Brna až v sobotu, ale určo se stavíme!

    (68) Tak jestli se jim to povede, to bude nářez!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    22. 10. 2018 v 16:42speedfred

    foto speedfred

    další blog nebude? ako ste dopadli cez víkend ?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    23. 10. 2018 v 10:02kpt.Budha

    Stálo to za prd…a u chlapců asi ještě mnohem víc. Ale nebudu mluvit za ně 🙁

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    23. 10. 2018 v 10:53lyon667

    Dana s Pájou je mi líto, mělo to být pódium aspoň za celkovou sezónu :-/

    (72) Budho, ty jezdíš vlastně na čem?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    23. 10. 2018 v 11:03kpt.Budha

    V druhém černém Radicalu než kluci.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    23. 10. 2018 v 11:07lyon667

    (74) Tam jste dopadli docela dobře, ne?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    23. 10. 2018 v 11:13kpt.Budha

    Výsledek byl super, to ano, ale třeba já jsem nasedal na prvním místě a vysedal na šestém, takhle mě to moc nebavilo 🙁

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    23. 10. 2018 v 11:46Dinar

    No, chlapci, další blog nebude, páč není o čem, do auta jsem sice sednul, ale stěží objel kolo, spojka byla po smrti.
    Pája se aspoň svezl, ale bohužel umřela nám kamera hned v první zatáčce (další záhada, páč prý zase normálně funguje), takže nemáme ani onboard z prvních dvou stintů, a psát blog o tom, jak jsme zase nedojeli, protože se pos.alo něco jiného než posledně, se mi už nechce.
    Teď přemýšlíme, co příští sezónu, na můj vkus té „smůly“ bylo příliš.

    Každopádně vám oběma gratuluju, jak se dívám Lyon klub těžce zabodoval a Budhisti zase klasicky na bedně. 😉 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    23. 10. 2018 v 12:08lyon667

    (77) Co napsat něco o velkolepých plánech na příští sezónu? 🙂

    Jinak dík za gratulaci. Snažili jsme se a ještě víc se modlili… 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    23. 10. 2018 v 12:15speedfred

    foto speedfred

    ajajáj,zase niečo? Tú spojku ste neriešili už na tej testovačke v Brne?
    Ostatným asi gratulácia k bedňe či bodom.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    24. 10. 2018 v 7:45webpaja

    Tentokrát se ujmu krátkého blogu já, hodím nějakou fotku a uvidíme. Frustrace se teď víc musela projevit u Dinara, já se aspoň svezl.

    Lyonovi super gratulace za obě auta a Budhovi gratulace k dalšímu vítězství a to i celkovému.

    (79) Ano, spojku jsme řešili my (jezdci), mechanici bohužel jen kontrolovali…asi měla vydržet.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    24. 10. 2018 v 7:50webpaja

    (80) Teď koukám, že celkově druzí, ale i to je super úspěch Budho!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    24. 10. 2018 v 11:12kpt.Budha

    Díky moc…ale prostě nám to tentokrát nějak nejelo 🙁 Každopádně, co si budeme povídat, nejlepší zážitek byla LeMans návštěva? 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    24. 10. 2018 v 11:20webpaja

    (82) JJ, jenže já to pořádně v pohybu neviděl. Vyjížděli jen občas a já se k nim na dráze nikdy nepřimotal.

    Nám to jelo…chvíli :-). A to jsem to tak šetřil.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    24. 10. 2018 v 11:30Dinar

    (82) To bylo porno, zvuk při podřazování do první zatáčky, uááá, tohle nám radical nikdy nedá. 😉

    Zjistil jsem nakonec, že to konkrétní auto je 1986 Argo JM19 s motorem Buick V6 4,4 litru, 440 koní. Mazec. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    25. 10. 2018 v 8:34lyon667

    (84) Tenhle konkrétní kus měl 520 PS, aspoň podle Michala Kumiegy.

    (80) Díky za gratulace a předávám totéž Budhovi. Škoda těch poláků na třetím, ti si to dle mého nezasloužili. 😛

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    25. 10. 2018 v 10:07kpt.Budha

    V tom případě to s 520 PS dost flákali…2:11? 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura