-
Racing is Life II
Ano, další skutečný „Život“ sice začne až 18.6. závodem na Slovakiaringu, ale i mezidobí se dá občas vyplnit nějakým tím „živořením“. Pro nás to tentokrát bylo testování v Mostě, které mělo pomoct vylepšit jak schopnosti naše, řidičské, tak schopnosti našeho auta změnami nastavení. Myslím, že obojí se celkem vydařilo, byl to hezký den a my jsme si ho užili. 🙂
Navíc, testovali jsme v rámci akce Klubu sportovních aut, což je spolek vlastníků sportovních a supersportovních aut, kteří se občas rádi svezou bez omezení. Takže kromě ježdění samotného bylo i co okukovat, krasavců různých značek tu byla spousta, celkově po mosteckém okruhu ten den jezdilo dohromady pěkných pár desítek milionů. Nevýhodou naopak je, že ne všichni účastníci těchto akcí mají větší zkušenosti s ježděním na okruhu, takže se můžou občas chovat nepředvidatelně, ježdění mezi nimi vyžaduje větší opatrnost než třeba v závodě a také se párkrát stane, že se trať na nějakou dobu uzavře, protože někdo z nich své auto tak trochu „roznese“. Ale celkově to byla vydařená akce, samotný KSA má na svém webu o ní článek http://www.klubsportovnichaut.cz/2018/05/sraz-klubu-sportovnich-aut-v-moste-10-5-2018/ doporučuju, je tam moc pěkná fotogalerie, vč. našich aut.Nějaké onboardy z našeho ježdění
Dinar http://www.youtube.com/watch?v=CxaMXBLudeo&t=133s
webpaja http://www.youtube.com/watch?v=tluq94QIZXM
A tohle je ukázka, proč se ladí a nastavuje. Když jsme si po prvním stintu stěžovali, že auto je přetáčivé, skočil do něj šéf týmu s tím, že „to není možný“, aby ve čtvrté zatáčce předvedl tyto elegantní hodiny a zjistil tak, že zadní gumy jsou na vyhození, protože vinou špatného nastavení se extrémně sjíždějí na hranách. Takže se přenastavovalo a vyměňovaly gumy a bylo to pak mnohem lepší. 🙂
http://www.facebook.com/RadicalteamPraha/videos/1672019736166804/
Racing is Life III Racing is Life. Anything that happens before or after is just waiting.
17 Responses to Racing is Life II
[1]
16. 5. 2018 v 9:11webpaja
Zkusím dát odkazy přes sebe:
https://www.youtube.com/watch?v=CxaMXBLudeo
https://www.youtube.com/watch?v=tluq94QIZXM
[2]
16. 5. 2018 v 9:17Dinar
(1) Zvláštní, v komentáři odkaz funguje, v textu blogu, ne. :))
https://www.facebook.com/RadicalteamPraha/videos/1672019736166804/
[3]
16. 5. 2018 v 9:18webpaja
Tak odkazy u mě v příspěvku fungují na kliknutí 😉 Musím poděkovat Dinarovi, jsem internetový asociál, umím napsat příspěvek, ale vložit video na YT jsem zatím nedával. Doufám, že mě nesmázne 😀
Chci vypíchnout, že nám poprvé vyšlo až dokonalé počasí. Teplo, ale ne vedro, nepršelo, téměř bezvětří. Bylo tak mnohem snazší se Radicalu přizpůsobit, ačkoliv zadní pneu byly v prvních dvou stintech už tak tak. Díky profi telemetrii je zajímavé vidět rozdíly oproti benchmarku, chyby a možnosti zlepšení. Chtělo by to ještě jeden stint, kdy už by snad mělo vše sednout.
A pocit, když dokážete smáznout silniční auta se supersportovními parametry (zvlášť kluci s posledními 911GT3 uměli) je úžasný. 😉
[4]
16. 5. 2018 v 13:56MariAchi
Vylozene se snazite o to, abych vam neskutecne zavidel 🙂
Jen tak dal, hlavne opatrne a vitezne 😉
[5]
16. 5. 2018 v 14:58webpaja
(4) K vítězně nepáruje slovo opatrně 😀
[6]
16. 5. 2018 v 15:57iudex
Tak to je pekná paľba, rýchlosť máte neskutočnú, k tomu rev vytočeného motora v otvorenej placke, ten dojem z videa je až formulový. Ako písal Paja, vedľa tohto aj 911ky vyzerajú ako štatisti na vychádzke. Veľká paráda a určite ohromný zážitok.
[7]
16. 5. 2018 v 17:12kpt.Budha
Takže do vracáku za čtyři a pravou zatáčku chvilku po něm projíždět taky za čtyři…ok, píšu si 🙂
[8]
16. 5. 2018 v 18:25Dinar
(4) Jak říkala ta maminka chlapci, co rukoval k letectvu, hlavně, synku, lítej pomalu a nízko. 🙂
[9]
16. 5. 2018 v 18:27Dinar
(7) Nee, do vracáku na dvojku a “sedmičku” na čtyřku, to jo, ta je na srdíčko. 🙂
[10]
16. 5. 2018 v 18:30Dinar
(6) Ony ty supersporty jedou jako prase, 488 zrychlovala tak, že jsem si říkal, jestli nemám něco s motorem, ale v zatáčkách jsme na tom líp my a na brzdy dostane Radical cokoliv. :))
[11]
16. 5. 2018 v 18:42webpaja
(9) Mysí před brzděním do vracáku myslím 😉
[12]
16. 5. 2018 v 18:42kpt.Budha
Myšleno před vracákem…tam já nikdy až na čtyřku nedotočil 🙁
[13]
16. 5. 2018 v 18:50Dinar
Ach, so… 😉
[14]
16. 5. 2018 v 18:53Dinar
Pro rychlé kolo je lepší trojka, celé to esíčko na trojku až k vracáku, ale musí být stopro stav gum, v závodě bude lepší jet to celé na čtyří, jistější a ne o moc pomalejší. 😉
[15]
16. 5. 2018 v 19:05webpaja
(12) U Radicalu je trojka na limitu, je hodně vytočená a když byly čerstvé gumy, tak díky gripu musela přijít na řadu čtyřka. Mě tam ale trojka a hraní si s plynem vyhovuje 😉
[16]
24. 5. 2018 v 17:13lyon667
Na Slovensku se dle mého ukážou výhody Radicalu naplno. Je tam spousta pasáží s rychlými zatáčkami a grip bude hrát velkou roli, třeba dvojka by snad šla projet i plnej. No, snad vám i závidím, ačkoliv ta absence plechů okolo mě poněkud znervózňuje 🙂
[17]
25. 5. 2018 v 6:17webpaja
(16) Nastudoval jsem onboardy z Radicalů a SR3, která má lepší aero tam maže téměř plný plyn na 6, kluci na SR4 dávali nohu z plynu, levá za druhou vracečkou směr nahoru před esíčko na protilehlé jakbysmet. Tak jsem zvědav, bude to mazec 😉
Bez plechů je to rajc, zkus a nebudeš chtít mezi plechy zpátky 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.