• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Racing is Life III

  • Racing is Life III

    Publikováno: 27. 6. 2018

    DSC_5955

    V neděli 17.6.  jsme na Slovakiaring, kde se jel druhý závod sezóny pod názvem „8h Le Slovakia Ring 2018“, přijížděli v dobré náladě a řádně natěšení. Před měsícem jsme potestovali v Mostě, auto následně prošlo úpravou nastavení podvozku a aerodynamiky, mělo by lépe sedět a přitom se dostat na vyšší maximálku, což je specielně na SK Ringu, rychlé trati s dlouhou cílovou rovinkou, důležité.

    Večer se v paddocku vedly odborné dišputace na různá závodní témata, hodnotilo se právě skončené Le Mans, pak padl i nějaký ten panáček na dobré spaní a šup do fotelu, protože v závodní ráno kokrhá kohout brzy a byť je start až v 10 hodin, je třeba připravit sebe i auto, absolvovat jezdeckou rozpravu, takže se vstává za kuropění.

    Ráno nás vítá sluníčkem, předpověď hlásí ideální počasí pro motorsport, takže dobrá nálada trvá. U Radicalteamu týmu je vše připraveno, naše posádka ladí závodní strategii, pořadí v jakém pojedeme, délku stintů, tankování… a jde se na to.

    Startuje webpaja a vzhledem k tomu, že jsme v prvním závodě v Brně skončili druzí, pojede z první řady hned za vítězi z Brna s Porsche. Úkol zněl jasně, nesmí ujet za žádnou cenu!  Ale ne, nic tak dramatického, pokud to půjde, budeme se Porsche držet, start bude šrumec, slovenská posádka má SK Ring najetý dokonale a my tu jedeme s Radicalem prvně, takže se uvidí. Poslední podání ruky, zdvižený palec, teď už je to na webpajovi. Zaváděcí kolo klaplo, SC jede do boxů, nájezd na rovinku, zelená a jedeme!

    Prvních dvacet minut nadšeně poskakujeme kolem boxové zídky, náš SR4 s webpajou se drží za devětsetjedenáctkou, po prvních kolech si porsche udělalo pársekundový náskok, ale ten se teď drží konstantní a je vidět, že po zahřátí gum je webpaja schopen jezdit stejné časy jako porsche. Skvělé. Jdu si tedy dát první „kafe závodu“ (v době závodu nejsem schopen jíst, zato vypiju pět šest káv) a v klidu podumat, jak to pojedu, protože zatím je to nadějné a svůj druhý stint jsem si dal až na závěr závodu, abych snad konečně také ochutnal průjezd pod šachovnicovou vlajkou a případný nájezd do parc fermé.

    Hm, snilo se hezky, jenže probuzení je o to bolestnější, slyším pokřik mechaniků „radical v boxu“, a je to bohužel ten náš, už po čtyřiceti minutách, tedy neplánovaně. Běžím k autu, kde webpaja už komunikuje s mechaniky, auto ztratilo výkon, masivně, v jednom kole, prostě nejede. Pár minut „ohledávání“ a je jasno, alternátor nedobíjí, baterka je prázdná. Pod dalších minutách je zřejmá i příčina, vadný regulátor napětí, bohužel náhradní nemáme, a tak zbývá jediná varianta, točit několik baterií, nabíjet a měnit. Jet se takto dá, ale je jasné, že závod pro nás skončil, jak se později ukazuje, intervaly zastávek jsou mezi 20 až 30 minutami, ke konci závodu i kratší, protože baterie už se nestíhají dobít, což dohromady s časy výměn baterek v boxech plus několika odtahy, kdy baterce došly síly tak rychle, že auto už do boxu nedojelo, znamenalo výsledek hluboko v poli poražených.

    Závod jsme tedy pojali jako trénink a testování, nutno říct, že úpravy na podvozku a nová geometrie zadních kol vedly opravdu ke zlepšení ovladatelnosti a pomohla také změna nastavení zadního přítlačného křídla, které nás díky lepší práci podvozku už nemuselo tolik tlačit k zemi a auto se zrychlilo. Oba jsme si s webpajou jízdní vlastnosti pochvalovali, tady jdeme dobrým směrem. Ještě zlepšit spolehlivost a budeme zpátky ve hře.

    Přestože to hlavní, o co tu jde a co mění životní mezihru v pravý Life, tedy racing, jízda na hraně, souboje, napětí, vítězství, jsem musel tentokrát oželet, musím říct, že jsem si docela dobře zajezdil, „nachodil si“ Slovakiaring s radicalem a tento krásný a rychlý okruh si jízdně užil. I když největší adrenalin dne jsem zažil ne přímo na dráze, ale na perimetru okruhu, kdy mě při jednom odtahu do boxů ze vzdálené části okruhu, životem a prací řidiče odtahového vozidla otrávený Maďar, vlekl po zakroucených cestičkách plných štěrku sedmdesátkou, já za ním vlál na čtyřmetrovém laně a do mně a radicalu bušil štěrk velikosti ptačích vajec létající od kol jeho navary. Sviňák, dobře věděl, co dělá a basom mu dušu… měl velké štěstí, že v boxu rychle sbalil lano a ujel než jsem se stačil vysoukat z kokpitu.

    Že každý den není posvícení, jsme si tedy bohužel letos na SK Ringu připomenuli, ale nevadí, dáme nějaké to letní testování a 6.9. v Mostě znovu začne správný Life, třeba i s bonusem bedny. See you… 😉

    Pár fotek a onboardy

    Na startu ještě vše zalité sluncem DSC_5531

     

     

     

     

     

     

     

    Dinar jede, ale jak dlouho? DSC_5992

     

     

     

     

     

     

    Typický obrázek dne, box, box, box… DSC_6663DSC_5771DSC_7077DSC_7083

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Závěr, webpaja ještě dumá, co se to přihodilo, dinar už to balí… 😉 DSC_7270

     

     

     

     

     

     

     

    Onboardy

    Dinar http://www.youtube.com/watch?v=0YGmDaqUlq8

    Webpaja http://www.youtube.com/watch?v=L6OYyM7hDyI

     

Racing is Life IV Racing is Life II

30 Responses to Racing is Life III

  • [1]

    27. 6. 2018 v 9:22Dinar

    Nezvládám formátování, v náhledu vše ok, v reálu takto rozhozeno, odkazy na onboardy opět nefunkční. ;(

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    27. 6. 2018 v 10:05webpaja

    Super, jako bych tam byl!!! :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    27. 6. 2018 v 10:47webpaja

    Onboardy

    Dinar
    https://youtu.be/0YGmDaqUlq8

    Webpaja
    https://youtu.be/L6OYyM7hDyI

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    27. 6. 2018 v 11:28iudex

    Veľká škoda, že vám to na Slovakiaringu nevyšlo. Práve SK ring je ako stvorený pre vašu rýchlu placku, nielen cieľová rovinka, ale aj iné úseky sú rýchle, naopak ostré vracačky náročné na brzdy, trať je zároveň dostatočne široká na predbiehanie, ak by technika vydržala, ste určite na bedni.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    27. 6. 2018 v 11:59webpaja

    (4) Dinar si dal práci s porovnáním průměrných časů na kolo našich a soupeřů a je to až k vzteku, i přes problémy s tím, že auto na baterky nejelo na plný výkon, jsme dosahovali v průměru na kolo časů srovnatelných s prvními dvěma. Ale i tohle k závodění patří. Každopádně SKring máme slušně natrénovaný. Ani jeden z nás dvou se nedostal mimo trať, jen já si při předjíždění neporozuměl s kolegou z týmu a trochu jsme se drcli. Od příštího závodu už by měla být naistalována světelná houkačka, je pravda, že nízká placka (museli jsme jezdit s vypnutými světly) se přehlédne.
    Mě těšila lehkost s jakou se auto na počátku drželo a zajíždělo krásná kola, opět jsme dojeli na jednu sadu (nemělo smysl za dané situace přezouvat) a i při naší poslední jízdě byly časy bezproblémových kol pod ostatními ve třídě nebo na jejich úrovni.
    Most by nám měl po změně materiálu brzdového obložení a větší možnosti opřít se o přední kola snad sedět 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    27. 6. 2018 v 12:00Dinar

    (4) Boj o bednu by byl náročný, byly tam další dva radicaly, naše černá SR4 a nově i jedna SR3, obě auta rychlejší našeho, a také Porsche GT3 RSR, to auto je velmi schopné i v zatáčkách a na rovinkách je výrazně rychlejší. Ale při „troše dobré vůle“ a vyvarování se jezdeckých chyb, z toho bedna být mohla, protože každý z jmenovaných měl nějaké dílčí problémy, buď s technikou nebo právě jezdecké. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    27. 6. 2018 v 14:08kpt.Budha

    Jojo, jezdecké problémy se hlásí 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    27. 6. 2018 v 18:54webpaja

    (7) Jeli jste jak z partesu, nebýt našeho nešťastného doteku, tak jste byli třetí 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    27. 6. 2018 v 19:01speedfred

    foto speedfred

    Takze pán kapitán je akoby konkurencia?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    28. 6. 2018 v 3:18webpaja

    (9) Konkurence, ale v rámci rodiny (týmu) 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    28. 6. 2018 v 4:53kpt.Budha

    Koukám, že jsem stále neprozrazen 🙂 Nicméně já už nejel v jedničce, já se trápil v padesát jedničce 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    28. 6. 2018 v 5:43webpaja

    (11) No tak to je zpráva jako Řemen! :-)) To mi nedocvaklo! Netrápil kamaráde, podívej se na časy, co jsi jezdil. Jako ostatní a někteří mnohem zkušenější. Všechny palce nahoru! A ještě k tomu při premiéře bedna! 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    28. 6. 2018 v 6:01kpt.Budha

    😀 No nicméně trápil…venku jsem byl dvakrát, naštěstí v obou případech jsem se vyhrabal sám.
    Ale zkoumal jsem vaše videa (samozřejmě já nemám tradičně svoje pořádné žádné) a přijde mi, že ta dvě auta musí být poměrně dost rozdílná…že to jedete úplně jinak, než já. Zejména co se týká rychlých zatáček. I podle telemetrie, kterou teda ze svých jízd také nemám 🙁

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    28. 6. 2018 v 6:03Dinar

    (11) Byls jako radical nováček při svém poprvé na SKRingu v kačírku? Byl a táhli tě? Ne. Byl tam pan instruktor s nájezdem desítek hodin v tomto konkrétním autě a x závody na SKRingu? Byl, dvakrát. A táhli ho? Dvakrát :)) Řekl bych, že trápení vaší posádky jde odjinud, nebýt toho, mohli jste být první. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    28. 6. 2018 v 6:09Dinar

    (13) Sám to můžeš porovnat nejlíp, jels bílým poměrně nedávno. Mě přijde největší rozdíl naopak v pomalých zatáčkách, kdy se předek černýho líp stáčí, my si musíme trochu víc nadjíždět, a potom rychlost, na cílovce SK ringu dá černý bílýmu vteřinu jako nic. 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    28. 6. 2018 v 8:01kpt.Budha

    To bohužel vůbec porovnat nedokážu. Soudím jen dle videí a paměti.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    28. 6. 2018 v 9:19speedfred

    foto speedfred

    pán kapitán je niekto známy z klubu?
    Vy aj driemete pocas prestávok alebo stále plný adrenalínu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    28. 6. 2018 v 10:20webpaja

    (17) Sednout si musíš, ale tentokrát jsem to skoro celé prostál a sledoval jestli někde nestojíme. V Brně jsem zaujal „Lemans“ posez na zemi a opřený o stěnu 🙂

    Pan kapitán odjel v SR4 první velký závod a hned na bedně 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    28. 6. 2018 v 12:10Dinar

    (17) Už jsem si kolikrát říkal, jaké by to asi bylo při 24 hodinovce, to už si člověk musí aspoň zdřímnout, ale do těch 10 max. 12 hodin, co jezdíme my, to jde, pořád nějak žiješ závodem a já to jedu na kafích, takže na pospávání zatím nedošlo. Ale únava je, stačí dva stinty a jeden je vyšťavenej, popravdě nechápu, jak jezdili z kraje 80. let Le Mans např. Bell se Stuckem ve dvou, to musel být masakr. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    28. 6. 2018 v 14:24lyon667

    Pánové, opět díky za pohled očima „konkurence“ 🙂 Naprosto chápu a sdílím zklamání v momentě, kdy selže technika a pilot s tím nenadělá vůbec nic. Tohle je motorsport a vytrvalostní závodění obzvlášť. Koneckonců – my dopadli stejně: odstoupení z druhého místa hodinu před koncem kvůli vysypané převodovce rozhodně nepotěší, ale pokud to člověk bere jako součást závodů, pak dokáže i tak ocenit alespoň to, co se dařilo.

    Mimochodem, těch výletů mimo bylo tentokrát extrémně mnoho a co jsem koukal, i váš „bělouš“ to pěkně schytal. Ačkoliv… není nic, co by nespravila lepící páska 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    28. 6. 2018 v 14:28lyon667

    @Speedfred: Mohu-li mluvit za sebe, tak je to kombinace adrenalinu na trati a stresu v boxech 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    28. 6. 2018 v 19:30kyklop

    Škoda technických problémov 🙂 . Dúfam len, že nás tu budete aj naďalej zásobovať zážitkami a onboard videami a Držím palce

    PS: ešte pár onbardov a budem opravovať prešlapanú podlahu v pracovni 🙂 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    29. 6. 2018 v 6:32Dinar

    (20) Pro vás to bylo určitě horší, skončit hodinu před koncem je o nervy, ještě hůř dopadl A-tým s audi, z bedny dolů v posledním kole. To je endurance, na druhou stranu, každý ví, že tohle se stát může, a tak má závod smysl i v případě, kdy posádka ztratí hned na začátku, páč člověk nikdy neví, co se může přihodit konkurenci. 🙂 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    29. 6. 2018 v 6:34Dinar

    (22) Dík za držení palců. 😉
    Zatím mě to baví, po každé akci asi něco sesmolím, je to pro mně i taková rekapitulace, já v hlavě „jedu“ ještě dva dny po závodě. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    29. 6. 2018 v 9:49speedfred

    foto speedfred

    Presne tak to je endurance, však pozrime na Toyotu v LeMans 2 roky späť?
    Úprimne Vám závidím takéto bláznenie na „staré kolená“ , ja zistujem že o čo viac neviem jazdiť tak musím naháňať výkonom.
    Do toho Mostu sa už snáď prídem pozrieť a povzbudiť.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    2. 7. 2018 v 9:17Dinar

    (25) No, to by bylo bezva, určitě přijeď, do Brna i na SK Ring nějaké fanoušky vždycky dostanem, s Mostem je to horší. Dostaneš i oběd. :))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    2. 7. 2018 v 11:21webpaja

    (25) Kdyz uz budes v Moste, tak stoji za to vyzkouset i to nejslabsi, co je ve staji. Porad to bude o par metraku mene nez bezne jezdis a na zavodnich pneu. Jen si musis umet odpovedet sam na otazku, proc nejet rovnou nasledne zavod 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    2. 7. 2018 v 11:59speedfred

    foto speedfred

    skúsiť ,prečo nie? No uvidíme.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    2. 7. 2018 v 18:18kpt.Budha

    Nechystá se nějaké výjezdní zasedání třeba na Ring? 🙂 Nějak se mi tam nedaří prolomit nějaký hezký čas, třeba by na to tyhle závoďáky byly vhodnější…minule tam jeden Radical lítal a vypadal poměrně svižný 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    3. 7. 2018 v 6:11webpaja

    (29) To snad jedině tréninkově, ale myslím, že to neklapne 😉 Ne, že bych to nechtěl zkusit!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Příspěvek
  • Červen 20201 Příspěvek
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Květen 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20171 Příspěvek
  • Leden 20171 Příspěvek
  • Říjen 20161 Příspěvek
  • Duben 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Únor 20141 Příspěvek
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20101 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Příspěvek
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Příspěvek
  • Září 20081 Příspěvek
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura