-
Frankfurtské ohlédnutí
Když dva dělají totéž, aneb názor nechť si udělá každý sám (a může ho i do diskuse napsat):
Teorie relativity, aneb jak může malé auto vypadat tučně a těžce a velké štíhle a lehce:
A na závěr mám jeden problém, snad TTTom by věděti odpověď mohl: Dmou se tomuto vozidlu prsa hrdostí a pýchou, či snad prsy vzrušením, anebo dutina břišní konzumací většího množství hybridních luštěnin?
Tož tak.
Ten hýbrid jsem neslyšel Stoping – téma léta
7 Responses to Frankfurtské ohlédnutí
[1]
5.10.2007 v 19:24GTI
Výborně jsi to vyhmát´. Trefné pohledy. BRAVO, done.
[2]
5.10.2007 v 20:00Lovap
Samozrejme že „se mu prsa dmou hrdostí a pýchou“ 🙂 Aj keď trochu nechcene: nebol totiž konštruovaný na veľkosť osemvalca, tak ho tam museli nejako napasovať. Mne sa celkom páči, vyzerá trochu „závodne“, M3 a AMG sú moc málo odlišné od série.
[3]
5.10.2007 v 21:48Alessio
velká kapota slibuje velké výkony :-). Ty vrchní dva postřehy nevypadají pro koncern vůbec dobře…
[4]
5.10.2007 v 22:33Lovap
Pravda je, že napr. minulá gen. Fabie Kombi bola IMHO krajšia. A Tiguan vs Kuga – no, VW sa nezaprie, že musí vyrábať pre dôchodcov 🙂
[5]
7.10.2007 v 16:05chytrak
no já to vidim trochu jinak – není náhodou design Tiguanu, v době kdy se sportovně tváří kdejakej japonec či kompakt, spíš to co z něj činí osibitý auto? Není těch sportovních křivek už nějak moc? Nechtělo by to zase něco vysloveně elegantního a nadčasovýho? Např. nějakou novodobou Xantii, Astru F či 206?
A S klasse právě na té fotografii na mě působí tučně a těžce. Např předchozí mi přišla daleko vyváženjěší. Zřejmě co člověk to názor.
[6]
8.10.2007 v 10:13blue.sun
Tak nevím… lehkost a štíhlost z třídy S necítím. To, jak vypadá Fabie je jen logický důsledek velikosti. On totiž P207SW nevypadá o nic líp. A design těch dvou prvních… nevím. Tiguan je v tomhle pohledu odvar z Touaregu, což není zase tak na škodu. Kuga se mi zdá být jako auto, které po dvou letech přestane být atraktivní.
[7]
13.10.2007 v 21:43Angličan
To je marný… příznivci hitlerových pohrobků stráví úplně všechno… 🙂 Jak si asi vysvětlují, že Japonci přešli od „geniálního tédéíčka od VW“ k commonrailu od PSA? Třeba je to sebekritika – že tak dobrej motor prostě nemůžou do svých aut dávat… 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.