• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > blog dona Pedra  > Hele bažant !!!

  • Hele bažant !!!

    Publikováno: 12.1.2008

    Tož jsem dnes ve 12:40 zapnul bednu, kanál ČT1, a co to slyším a vidím – už pět minut běží Roadlook. Libor si tam v krásném podzimním počasí prohání korejského kombíka ze Žiliny (muhehehe – černý pasažér v kufru – muhehehe). Pak to poračovalo pěkně dál: instruktážní cesta do Alp, matrixovské představení faceliftu FF (modří vědí), krušný traktoristův dnešek, a na závěr, last but not least, 911 snů v dietním RS3 provedení. Tak tedy velká poklona Redakci, velké hejno palců nahoru. Tu to je – Auto Moto Styl

J.C. Hádanka č.1

55 Responses to Hele bažant !!!

  • [1]

    12.1.2008 v 13:23t613

    Už se těším až se antiVW ozve ohledně skandování revolucionářů na konci roadlooku o Ceedu :o))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    12.1.2008 v 14:21honzarov

    Také jsem to zkouknul, zatím to AMR nesahá ani po kotníky, spíš to připomíná styl zdejší odnože autofun.cz , což nekritizuji, pouze konstatuji. Chtělo by to méně znělek a více informací, nikoliv postpubertálních výlevů. Určitě i lepšího moderátora. Své příznivce si každopádně najde.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    12.1.2008 v 14:51XF

    Je to o ničom. Ide len „Eurosong“, ale potom nejde nič.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    12.1.2008 v 14:52XF

    honzarov: Veď hovorím, že Auto.cz neviem urobiť nič poriadné čo sa týka televízie. Už som to hovoril, len tomu vraj PÁN ZEZULKA nerozumenl. Už len ten Roadllok vyzerá ako výlevy z garáže pubrťákov.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    12.1.2008 v 15:50honzarov

    To [4] XF : no jsem rád, že nemám jen já ten názor, že ten jejich pořad stojí za … . Rozdíl mezi nimi a třeba AMR je fakt propastný.

    Když už nechtějí dělat seriozní pořad o autech, ale puberťáckou verzi, doporučuji zhlédnout alespoň třeba na Discovery pořad Fifth Gear, což je seriozní pořad o autech v „odlehčené a zábavné verzi“, jehož důležitým rysem je to, že představované auta šoférují moderátoři, kteří umějí řídit ( i ženská ), a ne jen s připosraným výrazem sedět v GT3 a na rovince tam házet kvalty.

    Zase na druhou stranu, někdo čte Čtyřlístek a někdo Hospodářské noviny, obé si své příznivce najde.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    12.1.2008 v 15:57XF

    5: Ale čo ak porovnáme AMR s autosalonom. Úprimne ešte ten AMR nesahá po AS ani po členky.
    Ale k veci. Nepáčia sa mi tie blobosti, scénky, a aute povedané málo. Toľko k Roadlooku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    12.1.2008 v 16:10t613

    Ale no tak chlapci, na pořádné představení auta je tady AMR. Roadlook je o přiblížení pocitům z jízdy. Nepotřebuji slyšet po sté, že plasty jsou dobře slícovány a chutnají po malinách, ale pozor u kliky chutnají po tvarůžkách. NA druhou stranu roadlooky byly jediné co mě tam zaujalo. Kdyby byly vedle roadlooku byly radši motorky, motosport nebo třeba i opomíjené trucky. Co mi je potom jak se pražák dostane nejrychleji do Alp :o)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    12.1.2008 v 16:17Ricardo

    Nevím co tady kritizujete? Když chcete seriózní nekoukatelnou nudu tak se dívejte na to AMR…řidiči údajně ani nesmí přejet půlící čáru nebo jezdit agresivně. Pak se na to ani nedá dívat, protože jak známo televize nejenom přidává herečkám na tloušťce ale taky zpomaluje pohyb.

    Možná žiju v bludu ale celoplanetárně (no možná jenom celoevropsky) je nejpopulárnější a nejvíc ceněný pořad Top Gear. A to ne ten starý nudný kde testovali např. Favorit nebo z Jaguaru XJ220 udělali místo bestie auto na poklidné vyjížďky,ale ten nový. A proč? Protože má skvělé redaktory, kteří jsou nad věcí a mají smysl pro nadsázku, nebojí se zesměšňovat auta, nabízet neobvyklé pohledy na věc, srovnávat nesrovnatelné, vymýšlet blbosti (zimní olympiáda, zkouška max. rychlosti brabusu rocket v provozu apod.) a sem tam rozbít nějaké auto 😉 5th Gear je jenom odvar TG, ale pořád většinu těchto parametrů má.

    Ale třeba seriózní odříkávání čísel z tabulek spojené s plížením se krajinou při pravé straně silnice budou časem dávat na nějaké televizi pro seniory >:-D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    12.1.2008 v 16:21t613

    Ricardo, pravdu díš! Když se mi to nelíbí tak to přepnu nebo vypnu. Navíc mi osobně je jedno kde a kolik má přihrádek GT3 :o) Ale nějaký rychlostní okruh, kde by měřili těmhle lahůdkám časy by mohli udělat..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    12.1.2008 v 16:31Ferry

    Já si myslím, že tenhle pořad je něco nového. Nemůžeme ho hned kritizovat, protože je jasný, že se časem vyprofiluje podle názorů diváků. Myslím si ale, že jde o nový (a podle mě i dobrý) pohled na dění kolem aut. Moderátor byl trochu ujetej – ale proč ne, aspoň není nuda jako při monotónním výstupu moderátora AMR. Takže směle do toho!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    12.1.2008 v 16:36lancer24

    Zaujimave,ale osobne som sa viezol v traktore ,ktorý prekoná všetky traktori na trhu,fastrac 8250,či 3230 ,3220….4kotučove brzdy s ABS,250 až 180konovy motor,pruženie ako na osobaku, zadna hydropneumaticka naprava a nazáver maximalna rýchlost 70km/h bez obmedzovača aj viac…klíma, a cd prehrávač je už samozrejmost:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    12.1.2008 v 17:07donPedro

    Ano, jistě – šlo o premiéru, aneb ono si to ještě jistě „sedne“, nastartováno však má a rozjíždí se to IMHO dobře. A bude-li to mít, čemuž já si se odvažuji věřit, jako zdejší RoadLook stoupající tendenci, tak si to diváka jistě najde. Výkony, rozměry, spotřebu a spol. si najdu na netu, když už mne to daného vozu zajímá, zde já si cením lidskou subjektivitu a humor. No a „nabořit“ při natáčení něco dražšího asi nebude jen tak, když je pořad v začátcích, to bychom se taky mohli dočkat v dalších dílech třeba jen „trakařů“, i když jsou hoši jistě pojištění.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    12.1.2008 v 19:24Libor Zezulka

    Dobrý den všem, máte naprostou pravdu, sedne si to. Auto.cz zajišťuje sekci Roadlook a občas fascinaci, další části vznikají ve studiu Frame100R. První díl byl pochopitelně hodně náročný a dokončoval se za pět minut dvanáct, ale druhý bude o velký kus lepší. Uvidíte sami.

    Co se týče srovnání s AMR, nesrovnávejme. Od začátku víte, že Roadlook byl jiný, ale kdo chce psat bít, hůl si vždycky najde. Já dělám v auto oboru mnoho let a pokud se na věc podívám i hodně kriticky, vždy si budu stát za tím, že Roadlook má informační hodnotu, akorát některé věci říká jinak.

    Je pravda, že na webu jsme občas experimentovali a občas vypustíme ven věc, kterou by jiní vystřihli, hlavně aby neprovokovali. Ano, neseme kůži na trh, ale zároveň nejsme hluší a posloucháme názory kolem sebe. Na webu vidím hlavně negativní věci, osobně slýchávám, světě div se, i hodně chvály.

    Zvolili jsme styl, který vyvolává otázky, u někoho pohoršení, nicméně kdybychom ten styl odpárali, co zůstane? Jistě budeme střídat méně a více odvážné věci, ale za sebe mohu slíbit, že se budu snažit víc a víc hlídat také informační hodnotu a hledat způsoby, jak říct divákovi víc. Komu budou vadit montéři v kufru jako zpestření, má jinou volbu.

    Díky všem

    Hezký víkend

    Libor Zezulka

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    12.1.2008 v 19:45XF

    13: Roadlook má informačnú hodnotu. Ale to čo tam je rušivé sú scénky: Scénka u Volva, ktoré sníma pulzy, „Systém se stále chladí.“ A tak ste tam „boli“ až do večera.
    Za niektoré scénky aby sa človek-divák hambil. Znamená: REVOLUCI. Ách. A načo k tomu toľko ľudí? Že je to revolúcia. No dobre. Ale nie tá nežná. Opäť smiešná scénka.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    12.1.2008 v 20:37da_b0mb

    Top Gear je skvelej…skvela show, skvela kamera, skvelej strih…skveli moderatori, kteri se vzajemne doplnuji, popichuji…ma to riz. A taky ma ohromnej rozpocet. TG je kapitola sama…
    Osobne se mi vice libily prvni dily Roadlooku. Mam radsi humor mluveny, nez hrany, tzn. „revolucni“ scenky me neberou, bazant byl na me taky moc…Monter v kufru byl fajn, dobrej napad 🙂 Co se tyce moderatora, vic mi sedel „fanousek 4(3) kol“ 😉 Pan Zezulka pise, ze kvalita poradu bude mit stoupajici tendenci, takze se nechme prekvapit pokracovanim. Jo a jeste musim ocenit J. Deera 🙂 Dobry zpestreni

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    12.1.2008 v 20:44venturi

    14: Kazdy ma samozrejmne svuj nazor, ale me prave ty jejich „scenky“ paradne pobavy no a vo tom to prave je. Jestli se ti liby „suché“ (germanske) testy tak se muzes koukat na archiv AMR ci procitat SM. (paradoxne auto.cz, SM, AMS a jine patri do stejne „germanske“ rodinky, ale bohu dik AMS je uplne jinak pojaty nez AMR)
    Kdyz jsem dnes zapl bednu ze se kouknu na nudne AMR ,tak jsem byl uplne sokovan(ale mile), kurna tam je „zezula“. Urcite je AMS zmena k lepsimu i zpohledu zvetsene sledovanosti a tym padem vetsiho zizku z reklamy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    12.1.2008 v 23:17honzarov

    To [13] Libor Zezulka : Já nevím, kterou informační hodnotu myslíš. Já tam zatím nic neobjevil. No trochu sis naběhl svojí větou : „Zvolili jsme styl, který vyvolává otázky, u někoho pohoršení, nicméně kdybychom ten styl odpárali, co zůstane? “ … NIC a vo tom to je (či není)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    13.1.2008 v 00:28donPedro

    Tož abych se to pokusil lehce shrnout, když už jsem to spustil. Máme tu od počátku roku letošního na celoplošných českých TV pro příznivce čtyř kol tři magazíny – což je nabídka slušná, dá se tedy si vybrat: na Primě Autosalon, na řekněmež docela slušné úrovni, byť je hezká Jituš na můj vkus někdy až příliš rozverná a byť někdy dělaj s odpoštěním koniny (viz např. střelba do auta, atp.). Na ČT pak suchého staříka AMR a rozkoukávajícího se benjamínka AMS. Nova, pokud vím, nemá nic. A kdo usoudí že z toho není nic pro něj má minimálně dvě možnosti: sledovat např. TopGear, anebo stvořit něco vlastního a nabídnout to třeba zrovna té Nově. Tož tak.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    13.1.2008 v 01:20Ricardo

    Honzarov: no a i kdyby tak to je přece o stylu – způsobu podání. Zajímalo by mě jak si to představuješ jinak? že bude po rovné silnici pomalu projíždět auto a k tomu bude někdo monotónním hlasem odříkávat tabulku technických dat? A mezitím bude prostřih kde se bude ukazovat kolik a jak velkých je vevnitř odkládacích schránek ne? 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    13.1.2008 v 10:26Libor Zezulka

    To honzarov: Pokud mi chcete tykat, dobrá. Takže buď nechcete poslouchat, nebo začínáte vnímat pouze ve chvílích, když přidáváme něco, co se vám tak strašně nelíbí, ale jiným ano a odlišuje nás to od konkurence. Pokud byste pořádně poslouchal celý pořad, zjistíte, že tam auto hodnotíme úplně stejně, jako všichni ostatní. Abychom však nebyli jako všichni ostatní, děláme i něco jiného, včetně toho, že si hrajeme s obrazem, barvami atd.

    Takže pokud nám chcete pořád házet na hlavu, že nic neřekneme, nemáme se dále o čem bavit, dívejte se na pořad, který vám toho řekne víc (nebo si to alespoň budete myslet). Také si můžete přečíst test na Auto.cz, i když i v něm najdete v konečném důsledku to, co v testu v TV. Navíc dostanete hlavně technická data, která do TV v smysluplné podobě těžko dostanete. Respektive tak, aby si z toho někdo něco pamatoval.

    Náš informační směr bude stále více spočívat v tom, zaměřit se na dvě, tři konkrétní věci, kterými se auto odlišuje od své konkurence, které dělají auto výjimečným. Pokud totiž opravdu sledujete auto průmysl, víte, že technicky se auta sobě stále více a více podobají. Podrobně tedy popíšeme ony klíčové vlastnosti místo obecného tlachání. A pokud mě bude chtít někdo příště obviňovat z toho, že o autech nic nevím a neumím řídit, můžeme se setkat a poměřit znalosti a řidičské dovednosti. Dělám tuhle práci dost dlouho na to, abych věděl, co dělám.

    Hezký den

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    13.1.2008 v 12:53Radek

    Jsem fanda roadsteru-takže mě měkčené plasty a brikety řinoucí se z výfuku nic neříkají-ale jsem jiný-vnímám rychlost a ovládání z hlediska požitku,takže mě málokterý pořad uspokojí,ale konečně je tady něco nového a zajímavého-jsem rád že v naší kotlině plné kombíku se něco zajímavého objevilo,ale každý jsme nějaký a Libore v klidu jste dobří- jen tak dál-taky jsem si vyslechl spoustu kritiky a soudný člověk nechá prostor i na jiný názor-hodně štěstí-WWW.MX5.CZ

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    13.1.2008 v 14:06lowkick

    Z klipu roadlooku od pocatku cisi uroven regionalni tv, coz mi na auto.cz az tak nevadilo, ale na celoplosne CT to bohuzel vyniklo mnohem vice 🙁 Neni pochyb o tom, ze unylost redaktora AMR nelze prekonat, ale tento priserny porad by si auto.cz nemelo davat jako latku. Takze tady mame zmenu…no asi k lepsimu oproti AMR…ale prece jen to neni profi uroven. Nemyslim technicky, ale „balenim“, ktere je dost lacine a opakuje dokola stejne efekty (ktere se autorovi evidentne zalibily). Moderator hodne ovlivnuje uroven poradu ve smyslu vyse uvedeneho, „hele bazant“ je jen tresnickou na dortu. Pozice p.Zezulky je pretezka, ale jednou to rozhodnuti udelal a musi nest vsechny pozitivni a negativni dusledky. Tykani od cizich lidi na blogu a v diskusi bude jiste patrit k tem mene negativnim. No ale…at prospiva auto.cz!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    13.1.2008 v 15:31XF

    P.S. Pán Zezulka sa naštval. :=)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    13.1.2008 v 15:33XF

    lowick: Čo to porovnávate s AMR?? Veď to je program totálne o ničom. Porovnajte to s AS. Ten sa snaží byť štýlový. Rovnako ako sa „““snaží“““ ten Auto Moto „““““Styl““““““.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    13.1.2008 v 15:50lowkick

    XXF: „a kto to tu porovnáva?“ 🙂 nejdriv precist prispevek…potom reagovat…porovnej se 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    14.1.2008 v 11:53GTI

    Žádný bažant, TUNGUZSKÝ METEORIT… udeřil do stojatých vod ČT1. Je to jiné, dravé, svěží. S fórem. Celou dobu jsem držel palce, ani to nebylo zapotřebí. Prostě se to povedlo. Co se týká informační hodnoty, ani k té nemám výhrady… ostatně dokonalá traktor-story hovoří za vše… Cee´d jako by mi mluvil z duše… koneckonců Porsche též. Takže takhle povedenou premiéru člověk jen tak nevidí. Zvedám oba palce. BRAVO.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    14.1.2008 v 16:04XF

    GTI, a myslel som, že si sa vytratil.:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    14.1.2008 v 20:12Pes5

    Mě se to taky líbilo, mimochodem, ta traktorová reportáž neměla chybu!! Přesně to vystihlo dobu. A zajímavé to bylo od začátku do konce. Takže – Gratuluji, a jen tak dál!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    14.1.2008 v 23:10Alessio

    Já jsem ted zmatený,ale myslím, že traktory dělal někdo jiný…je to tak, Libore?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    15.1.2008 v 01:56peter

    zo zaciatku som bol milo prekvapeny….dostatok chvaly na Ceed ….az som zacinal mat pocit,ze Zezulka a cele auto.cz sa na smrt pohadali s vedenim VW :-)) Ovsem to bol len velmi kratky pocit, pokial nenastal okamih hodnotenia podvozku. V nom padla veta, ze KIA je podvozkom daleko -daleko za konkurenciou. Ze pan Zezulka nemyslel Peugeot, Fiat, atd….mi zacinalo byt jasne od chvile, ked vyriekol prve slova. A nakoniec to zaklincoval scenkou s tlupou pubertakov a hned mi bolo jasne:
    „a sme doma! VW pozitivny Zezulka“ je vo svojej VW pozitivnej forme :-)))
    Takze ziadna hadka s managementom VW, ziadna zrusena reklama. Zase len stary, „dobry“ , hnedy (od analov managementu VW) ZEZULKA !
    Takze ak si chcem pozriet OBJEKTIVNY a NEZAUJATY test automobilov, musim sledovat PRIMU a jej Autosalon. Ten je na velmi vysokej urovni a Roadlook musi este 20 rokov tvrdo pracovat, aby sa mu priblizil.
    Je mi na „bliti“ ked ciatm auto.cz a jej odporne pretlacanie koncernovej produkcie do popredia! Odkedy navstevujem server auto.cz mam totalny odpor ku koncernovej produkcii. To je myslim u viacerych podobne, pretoze diskusie to plne potvrdzuju.

    A mimochodom pan Zezulka, ono ten podvozok Ceedu staci bohate na prejazd zakrut po okreskach rozumnou rychlostou 100km/hod. My „slusni“ soferi sa nepotrebujeme nahanat po okredkach rychlostou 160-180 km/hod….ako je to bezne u majitelov „dovezenych ojazdenin“ z koncernovej produkcie 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    15.1.2008 v 02:39norday

    Top gear je jina liga, jina planeta a jinej vesmir, jsou to tri plus stig:-) magori kteri jsou schopni cehokoliv a kdykoliv.maji jinej rozpocet a to kvuli tomu kolik lidi jsou schopni prikovat k televizi.tecka.takze pokud nekdo chce srovnavat s roadlookem, asi si ani neskrtne, to ale neznamena ze se vam to nepovedlo. myslim si ze jste na dobre ceste poradne rozhybat stojate vody ceskych poradu o autech, az na tu 911 to bylo dost slusny a zabavny, z reportaze o porsche bylo videt ze je pujceny od soukrome osoby a asi nebylo radno riskovat poskozeni.anebo jsem zhyckanej prave top gearem kde clarkson rozstrelil shodou okolnosti taky gt3 o svodidla a jeste se tomu smal:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    15.1.2008 v 06:45t613

    (30) prvně nějaké hanění podvozku Ceedu jsem nějak nezaznamenal? Za druhé jsem čekal, kdy se kdo chytne na ten vykřikovaný slogan „revolucionářů“ na konci. Myslím, že v téhle třídě se konkurence srovnává s dvojicí automobilů, a to VW Golf a Ford Focus. Tak co měli skandovat, když nejbližší je premiéra právě nového Golfu? Měli snad hlásat příchod nového Ceedu? Jestli ty nejsi spíše příliš zaujatý?!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    15.1.2008 v 08:28peter

    32 vies dobre, ze na tomto serveri je znacka VW velmi ostro sledovana. Keby to skandovali na Prime, tak sa nad tym nepozastavim. Ide o pristup, ako nam tu podavaju informacie. Pri koncernovej produkcii sa kazda chyba a kazdy negativny POINT opise slovami: „jen trosku“ a nekoncernova produkcia je pri podobnom probleme „zatracovana“ spustou kritiky.
    Hru so slovickami redaktorov nemozno prehliadnut, je tak obrovska, ze je to az usmevne a zaroven polutovania hodne.
    Ano GOLF…niekedy som to auto uznaval. Dnes uz nie. Ako pisem vyssie, nenavist ku koncernu som nadobudol:
    1. zlymi skusenostami
    2. citanim auto.cz *

    Golf v dnesnej dobe povazujem za najhorsiu volbu. Este v case prichodu 5-ky som uvazoval nad jeho kupou a to velmi vazne. Ibaze pohlad do cenniku, porovnanie s konkurenciou a nasledne staznosti (na poruchy) novych majitelov, ma uplne odradili od kupy tohoto „skvostu“.
    Focus to je legenda….napr. dnes rano pri ceste do potravin som si vsimol jeden novucicky pred predajnou a dlho som mu venoval pohlad. Golf si ani nevsimnem. Ide o to, ze Ford bol niekedy tiez tam, kde je teraz KIA a preto treba vyckat…osobne jej fandim.
    A preco jej fandim? Neviem. Lebo su novi, su snazivi, neviem. Mozno len nechcem vidavat na cestach tolko skodovackych masiek ako doteraz 😉

    A povazujem za vrchol „bastardizmu“ , ked redaktor pise o tom, ze podvozok Ceedu nestiha. Osobne som jazdil Ceed na trase 1200 km a nemal som pocit, ze by nestihal. A to som jazdil vysoko nad povoleny limit. Takze hodnotenie podvozku od p. Zezulku mi pripada, ako keby navadzal na rychlu jazdu. Nieco v zmysle: Ceed pri 150 km/hod, nestiha a my „koncernaci“ chceme predsa jazdit 200 !!!!!!!!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    15.1.2008 v 10:16thomson

    Tak to je uplna bomba. Sleduji co se tu deje a musim se pridat.
    Zacnu asi takhle. Top Gear je bezkonkurencni a tak i zustane, jak zde jiz bylo receno. S tim nic nenadelame. A proc?
    1) oni (Clarkson, May, Hamond) maji k autum urcity vztah. A ten se pozna.
    2) Briti vi co to je suchy humor
    3) Panove i pri jejich „veku“ maji velice neotrele napady.

    O tom kolik TG stoji se nebavime, ale bavme se o tom co z toho se da udelat tady u nas v Cechach. Proto bych se zde chtel zeptat pana Zezulky, jaky je tym AMS?
    Z toho co jsem zatim videl mi plyne, ze pan Zezulka si udelal svuj soukromy porad, kterym se nas snazi krmit. Jako rozmazlene dite vystupuje ve vsech testech. A ruku na srdce. Jeho moderatorske umeni a ridicske jakbysmet opravdu za moc nestoji. Kdyby ten porad nejak reziroval a zbytek nechal na nekom jinem, bylo by to lepsi.
    Musime zde pochopit jednu vec. Porad o autech musi delat nekdo kdo je ma opravdu rad. A ne nekdo koho to zivi, potazmo se tim chce vytahnout pred zenskyma. Vezmem si priklad z AS. Frantisek je fajn chlap a treba ze nema melir na hlave, automobilisty si ziska. A proc? – UMI JEZDIT a vi o cem mluvi.
    A tady narazim na jednu duleziitou vec. Jak je mozne, ze vysokoskolsky vzdelany clovek (z blogu p. Zezulky) si muze myslet, ze pubertalni hlasky nekoho pobavi. Vzdyt to je na ostudu. Obcas si rikam: „snad se nediva nikdo mimo CR“.

    Zaverem: p. Zezulka berte toto forum jako poradenstvi zdarma a neplivejte ohen vsude kolem sebe, kdyz nekdo rekne na vasi adresu neco, co vas zrovna nevyzdvihuje do nebes.
    Cekam na reakce – perte to do me.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    15.1.2008 v 10:16t613

    (33) pokud si dobře pamatuji měl výtku jen k chování u příčných nerovností. Tvá nenávist je značná a hodně schizofrenní. Nesnášíš auto.cz, ale stejně jsi tady a navíc zde i píšeš komentáře. Trošku na hlavu..
    Opakuji co měli skandovat? Nejbližší novinka tohoto segmentu je Golf, alespoň co vím. Všichni ostatní své vozy již představili. A mě je úplně jedno jestli uvidím, že každé druhé auto bude Octavia, Ceed nebo Bravo. Tohle je spotřební zboží a hádat se kdo je lepší je jako se hádat, který mobil je lepší..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    15.1.2008 v 18:12Libor Zezulka

    Závěrem: nebudu na nikoho plivat, nezlobím se, když mi řekne někdo něco špatného. Mrzí mě, pokud mě někdo uráží a vynáší nepodložené soudy. Nedělám to já, takže bych čekal totéž od druhých. Netuším, jak někdo může říct, jaký mám a nemám vztah k autům. Auta jsou pro mě obrovská záliba a vášeň, což lidi, kteří mě dobře znají, také dobře vědí. Tedy opravdu nerozumím tomu, když mi někdo napíše – neumíš řídit. Co se týče pořadu, nikomu nic nepodsouvám. Není to má osobní aktivita, je to firemní aktivita. Vymysleli jsme nějaký koncept (který si někteří oblíbili, jiní ne, někteří asi ani nepochopili), vyzkoušeli na internetu a nyní v TV. Uvidíme výsledek. Předpokládal bych, že uspějeme-li, lidé napíšou – super, pokud ne, napíšou, zkusili jste to, nevyšlo to. Ale žijeme v Česku. Třeba budu překvapen. Byl jsem slušný a slušný zůstanu. Mějte se všichni fajn, jdu se dál ztrapňovat (ale nebojte, třeba v pravou chvíli zmizím).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    15.1.2008 v 19:23Jindra

    No AMS mi docela vyrazil dech, bohužel v tom negativním slova smyslu. Úroveň těch tzv. odlišovacích prvků od konkurence je velmi nízká. Scénka s revolucí, technikem v kufru… Pokud jsem to dobře pochopil, tak máte navíc smůlu v tom, že podobně nekvalitní produkce je i od toho druhého studia. Cesta do Alp má tu výhodu, že tam můžete zabít manželku… Tak to už je opravdu fekál stylu Tele Tele, čekám, kdy v rámci odlišení se a komerční úspěšnosti začnete v testovaných autech předstírat každých pět minut soulož, nebo tak něco, abychom dosáhli té správné úrovně, která lidi přitahuje k obrazovkám. Všechno se bulvarizuje a bohužel, AMS je opravdu ostudný pořad, kerý na obrazovku veřejnoprávní televize nepatří.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    15.1.2008 v 19:42lowkick

    no…vidim, ze „don Pedro“, ktery tuto „overovaci“ diskusi rozpoutal, zustal nemy beze slov zirat na klavesnici 🙂 takovou prevazne negativni smrst asi necekal 🙂 ovsem opravdu by se mohla obejit bez osobnich urazek p.Zezulky, protoze ja (a asi vetsina z vas) bych na tv obrazovku nevylezl, jelikoz si chci uchovat soukromy ksicht…za tu obet by mel dostat dost pridano 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    15.1.2008 v 21:54thomson

    to Jindra: souhlas. V podstate p. Zezulka zaslouzi omluvu. Kritika pada na hlavu ceske verejnopravni televize a ne jeho. Chyba je se na to divat a tim podporit CT, aby tento program dale nakupovala.
    Ale uvidime. Neni v tom zadna osobni zast, jen touha po poradnem poradu.
    btw: jsem rad ze AS se to dari (ti udelali za dobu sve existence opravdu velky pokrok) a za to jim patri dik, a taky sledovanost nas divaku.

    zaverem: doufam ze me pan Zezulka presvedci o opaku a nekdy se nam taky predvede, ale jinak me musi pochopit, ze drzet rovne volant a mluvit do kamery zvladnou i zaci autoskoly.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    15.1.2008 v 22:23donPedro

    Ano ano ano, don Pedro sedí a hledí jak tele z jara na nový vrata co to vlastně spáchal. Až mně je z toho smutno, ani se mi nechce dělat „Hádanku č.2“. Tato diskuse jest bohužel IMHO obrazem většiny diskusí z poslední doby zde na auto.cz – na můj vkus příliš mnoho agresivity a rychlých a jednoduchých soudů. No co k tomu tak víc ještě říct – asi snad nic … raději … snad jen redakci aby vytrvala – vaši diváci vám rozumějí. Tož tak.
    P.S. A slibuji že po dalším dílu jeho hodnocení psát zde nebudu, neb nic dalšího podobného co se zde odehrálo „na triku“ míti nechci.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    15.1.2008 v 22:35vojtech fric

    Zdravim vsechny fanousky 3kol!

    Dovolte mi o reakci, z pohledu producenta poradu AMS.

    Porad byl od zacatku koncipovan tak, aby byl jiny nez AMS i AS. Novy, moderni. Cele jsem to zpackal ja, oslovil tym RL v cele s Liborem a Daliborem Silnym (rezie). A to prave proto, ze mi jejich styl prisel jiny, zajimavy. Vedel jsem, ze spolecne muzeme format dale rozvijet.

    Z naseho pohledu se dnes TV porad o autech musi posunout vice k zabave, vice k lifestylu. Podle nas tu enni jen skupina „automobilovych fanatiku“, ale i spousty lidi, pro ktere mohou ata byt tema, byt je ani tak moc nezajimaji technicka dat. A kdyz uz, tak ty si mohou dnes uz najit jinde, zeby internet? 🙂
    Dnes je to proste vic o emocich, o pozitku, o designu a vkusu.

    ad pan PETER zo Slovenska

    Vase narazky na VW musim opravdu vyvratit. Jestli tady nekdo je hnedy, musim to asi byti ja, neb ja jsem hlavni producent poradu, ktery za porad zodpovida. Vase narazky bez jakehoholiv jasneho faktu jsou dosti ubohe, formu nekomentuji. Je legracni, ze dalsi redaktor AMS Kuba Rejlek neni v pozitivnim hodnoceni Libora tak uplne ve shode. Co redaktor, to osobost, to nazor. Planujeme „zdvojene“ recenze, kde to bude presne videt.

    Z vaseho textu ale usuzuji, ze vas cteni auto.cz tak emocne poznamenalo, zebyste mel nahlasit vasi IP – bude zablokovana ze zdravotnich duvodu, vase touha byt nastvan auto.cz je asi tak silna, ze vam to proste neda. Takze po zablokovani IP bych jeste doporucil navstevu toho pana s bilym plastem, co vam predepise antidepresiva. Mozna, ze pak nebudete psat sam sobe odporujici texty (viz pro nas slusne ridice a jel jsem vysoko nad limit.. :))

    ad Jindra

    Souloz neplanujeme, otazka verejnopravni televize je o poznani komplikovanejsi. Co na ni patri? Problem verejnopravni televize je, ze vetsina lidi ma pocit, ze patri prave jim a mela by vysilat prave pro ne. Pro vasi informaci, televize za tento porad neplati.

    ad Thomson

    predem bych vas chtel poprosit o kontakt na Vas. Verte, ze drzet rovne volant a mluvit smysluplne do kamery neni one sranda. Pristi tyden s Vami klidne muzeme natacet. Ptam se, proc Franta v AS defacto nemluvi?
    Pan Zezulka nevytvoril porad pro sebe, porad jsme vytvorili spolecne a ja oslovil Libora. Tym AMS tvori jadro RL a prazska cast, ktera je ve stadiu zrodu – tocime tez recenze z zenskeho pohledu a soustredime se i na portrety a story, coz si trofam rici v traktoristovi ukazalo, ze tento pohled na auta a motorismus ma sanci mit jisty presah, ne buhvi jak intelektualni, ale myslim, ze na Vasi verejnopravni TV patri.
    A jeste k AS – jste si jisty, ze se na AS diva vice divaku nez na AMS ci AMR?

    Zaverem bych rad poprosil – definitivni hodnoceni a soudy prosim delejte az po vicero dilech a dejte nam sanci. Mame v planu myslim, zajimave temata i formy zpracovani.

    diky

    taky grafoman 🙂

    PS. AMR vam zustane kazdych 14dni, takze mate alternativu a CT tak naplnuje svoji funkci verejnopravniho media.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    15.1.2008 v 22:38vojtech fric

    Pedro,

    nebojte, klidne piste, my prece chceme znat OBJEKTIVNI nazory divaku 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    16.1.2008 v 09:59peter

    41) 212.80.65.141
    ..a uz vam len chyba pan GTI a ste dokonaly „team“ …takze GTI volaj redakciu, caka ta miesto redaktora 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    16.1.2008 v 10:01Alessio

    Vojtěchu, mohu poznámku? Možná by to chtělo, aby si někteří také přišli na své, pustit štáb někam na okruh nebo letiště, kde bude mít libor či jiní (PS: Rejlek tam jako bude pořád?) dostatek prostoru na to, aby ukázal, jak se které auto chová. To je velká výhoda anglických magazínu, protože tam mají okruh za každou druhou vesnicí. Jinak se mi AMS líbil, myslím, že má potenciál do budoucnosti. Nechci se tu pouštět do debat, zda by nebylo vhodnější angažovat nějakého profesionálního komentátora, protože sám odpověď neznám. Takto na mě dýchá jistá bezprostřednost v pozitivním smyslu slova a jsem i tak trošku pyšný, že ten náš LZ je v TV. :-). Pěkný den všem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    16.1.2008 v 10:42vojtech fric

    to PETER

    zeby uz nejaka ta pilulka zafungovala? 🙂 zadny utok na libora… btw: GTI ale netvrdi, ze by to dokazal kazdy a on nejlepe…

    to Alessio

    Urcite mate pravdu. Taky chceme narozdil od AMR ci AS vice testovat na letisti, je to i prijemnejsi pro realizaci samotnou. Mame to tedy rozhodne v planu. Ono, problem je, ze spousty lidi si neuvedomi, ze jsme zacali vysilat ted, v lednu a o finalni realizaci se rozhodlo nedavno, takze ted nemame idealni podminky na rozjezd a porodni bolesti. Jen si vemte, jak dlouho je ted svetlo, ajk dlouho asi muzeme tocit, jak se asi chova technika kdyz je pod nulou…
    Ale urcite se mate na co tesit.
    Kuba se bude objevovat relativne pravidelne, je docela vytizeny. Bude vsak delat obcas fascinace a s liborem spolecne testy.

    vf

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    16.1.2008 v 11:28Alessio

    Ano, o jeho vytíženosti kolují zajímavé bajky :-). No nic, nechci pomlouvat. No tak směle do toho, at výsledek stojí za to!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    16.1.2008 v 12:19peter

    45 nie, nie…skoda slov na Libora. Stejne mam dojem, ze GTI je niekto z vasej radkcie 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    16.1.2008 v 12:38vojtech fric

    to PETER

    jasne, stejne jako ja mam dojem, ze PETER je z konkurence auto.cz 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    16.1.2008 v 16:17trak

    Všichni muži na světě si myslí, že umí bezvadně dvě věci. a) pomilovat ženu a za b) jezdit v autě. Většinou se ale ze 100% mýlí. Ani jedno, ani druhé není jednoduchá věc. Pro mne osobně byl AMS hezký obal bez obsahu. Aneb, když chci dělat livestyl, a podívat se na něco s nadhledem, jsem tak trochu v pozici klauna v cirkuse, který musí zvládat umění řady artistů. Jinak by se mu lidé nesmáli a jeho nadhled nepochopili. Takže pokud livestyl o autech, musí to mít víc jak 100% znalostní základ. Jinak je to jen sled hezkých obrázků – ale to se můžem dívat na delfíny. Rozhodně bych nepodceňoval inteligenci diváků motoristických magazínů, myslím si, že patří mezi ty nejchytřejší u TV obrazovek, a na tom bych, být producent, založil jakoukoliv strategii.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [50]

    16.1.2008 v 23:25Radek

    Stále se snažím nový magazín nějakým způsobem strávit. Moc mi to nejde. Informační hodnotu má, ale například náplň tématu „Revoluce“ podaná ležícím a roztrhaným panem Zezulkou … tak tohle asi ne.
    Tato sehraná scénka, prsten pana Zezulky v jednom z dílů Roadlooku a modré tónování oken na A4 pana Zezulky … nemohu raději psát, co z toho cítím a jak to vnímám, protože jsem fanoušek auto.cz a stejně tak fandím novému pořadu (součásti pořadu) ČT.
    Toto není moderní pojetí, ani to nemá šmrnc, ani to není osvěžení nudných AMR a AS, tento díl byl dojemná trapnost.
    Několik hodin po skončení pořadu jsem si položil otázku „co si z pamatuji z nového pořadu? Jaká informace mi v hlavě zůstala?“ Oh ano, rozthaný pan Zezulka a skupinka pubescentů. A to asi není dobře.
    Věřím, že tento magazín se dá dělat i bez pubertálních a nicneříkajích scén typu „Revoluce“ a zváleného pana Zezulky.
    Výtah zajímavých informací do 3-4 bodů ano, osobitý pohled a názor autorů pořadu ano, humor, ale jistě. Ale jaksi v nějakém stylu, ne ze 4.skupinové …
    Hodně úspěchů do dalších dílů.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [51]

    17.1.2008 v 08:27thomson

    to radek: moje rec…palec nahoru

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [52]

    17.1.2008 v 09:26t613

    Nevím co se všichni rozčilujete? U nás je to absolutně nový styl, a díky bohu za něj. A to, že každému nesedne? Ti dotyční zde mají AS nebo AMR. Takže dejte tomu týmu nějakou dobu hájení a vyčkejme až si to usedne.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [53]

    17.1.2008 v 09:29vojtech fric

    to radek:

    diky za konstruktivni prispevek, i kdyz moc nechapu souvislost mezi Liborovym autem a jeho recenzi na Kiu.

    Zkusme byt prosim jeste konstruktivnejsi a konkretnejsi – jak by podle vas melo vypadat moderni pojeti? Co by melo smrnc? V jakem stylu by mel humor byt? Zkusme priklady.

    diky

    vf

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [54]

    17.1.2008 v 13:00GTI

    Největší úspěch by sklidil klip… – jede Golf po silnici a šilhaj mu všechna čtyři kola, kolem proletí řízek v Yarisu a křičí z bočního – vidíš, já ti to říkal… jedině japonec. Nebo – nějakej chudák v BMW M3 se trápí v pangejtu a hledá tisící závadu… vedle to zadupne samuraj s navoskovaným copem a procedí – Lexus… jedině lexus, šlápne na to a je v prachu… poslední záběr je na plačícího emtrojkaře. A hlavní slogan pořadu by měl znít asi takto – To nejlepší auto na světě má přece váš tatínek v garáži… to všichni víme.

    To bychom se tu pak dočetli ód na kvalitní přístup. No, naštěstí se na to dívaj i dospělí lidé, kteří umí ocenit vtip bez ohledu na to, jestli si aktéři střílí z yarisů či z focusů… Dělejto to přesně tak, jak chcete. Jenom to má cenu. Neboť v životě je to tak, že jsou lidi, kteří uslyší větu od Lábuse – Zavolejte mi Staníka – a padají smíchy. Pak jsou ti, co se smějí tomu, že po sobě lidi hází dorty… no a pak je většina, která se (raději) nesměje nikdy ničemu a jenom kritizuje. Tak hodně štěstí v té nelehké práci.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [55]

    17.1.2008 v 16:31lowkick

    dobry, ale AMS byl bohuzel spis jen o „culibrkovi“ 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

blog dona Pedra

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Červen 20131 Příspěvek
  • Listopad 20121 Příspěvek
  • Srpen 20121 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Červen 20101 Příspěvek
  • Leden 20082 Posts
  • Prosinec 20071 Příspěvek
  • Říjen 20071 Příspěvek
  • Srpen 20071 Příspěvek
  • Březen 20071 Příspěvek
  • Září 20063 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura