-
Focus vs ??? …
… aneb taková malá srovnávačka.
V diskusi na „Hlavní“ padlo, víceméně logické, srovnání Focus vs. Golf. Mne však jeden článek o kósek níže přivedl ke srovnání jinému, asi méně logickému, a možná že mne zaň modří i ukamenují, nevím.
Nu však posuďte, a suďte, sami:
Fotografie zapůjčeny, doufám že se svolením redakce, z Auto.cz
Věřím že Ford má stále náskok díky technice, ale musí tomu tak býti forever, zda-li má ovšem tedy Chevy výhledově do budoucna až takové ambice (?).
Tož tak.
Pařížská očekávání. Odjinud, ale přesto to patří i sem
11 Responses to Focus vs ??? …
[1]
25.2.2011 v 17:16fandadoaut
Výborně, že mě to nenapadlo. Designerská, stylová myšlenka navlas stejná. Myšleno vážně, orpravdu souhlasím.
[2]
25.2.2011 v 17:57GTI
Dnes je to trefa, Done. Myslím však, že jsi nepovolil diskuze a tedy se zde nezobrazují příspěvky. Musíš to zatrhnout v konfiguraci blogu.
[3]
25.2.2011 v 18:29blowik
z fotek interiéru je jasně vidět, že focus designově míří na východ… akorát nevim proč to dělá… z venku je mi sympatičtější jednodušší vzhled krujzu
[4]
27.2.2011 v 16:20GTI
Diskuze funguje, bravo 🙂
Ano Don to trefil, focus je universální… „děvka“ Někde tu píší, že se začíná prodávat ve 120 zemích světa… tohle mě nezajímá, já chci auto pro Evropu, pro moje voči.
P.S. Umí si tu někdo představit Golfa kung pao. v prodejně v… Praze?
[5]
27.2.2011 v 18:47Navtech
A já myslel, že jedno z těch aut je lancer sportback
[6]
27.2.2011 v 19:03svůj k svému
já bych to apriori stavěl pobok s i30
jsem zvědav kdo sem jako první něco napíše o víceprvkový nápravě 😉
[7]
27.2.2011 v 19:11Navtech
íceprková náprava je typ nápravy typicky používané pro nezávislé odpružení. Má tři nebo více příčných a jedno či více podélných ramen. Tato ramena nemají stejnou délku a mohou se odklánět od svého „zjevného“ směru.
Typicky má každé rameno na každém svém konci kulový nebo pružný kloub. V důsledku toho jsou ramena zatěžována v podélném směru, tedy v tahu nebo tlaku, ale nikoli v ohybu. Některé víceprvkové nápravy používají vlečená ramena nebo A-ramena, mající na jednom z konců dva klouby.
Na přední nápravě je jedno z příčných ramen nahrazeno tyčí spojující převodovou skříň nebo převodku řízení se závěsem kola.
V zájmu jednoduššího pochopení se obvykle uvažuje funkce ramen v každé z tří pravoúhlých rovin.
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADceprvkov%C3%A1_n%C3%A1prava
[8]
28.2.2011 v 08:18svůj k svému
a stálo ti to zato navtechu ?
[9]
28.2.2011 v 10:03iudex
Tak kto vidí nejakú veľkú podobnosť medzi predkom Focusu a Cruze, pre toho musí byť podobné i víno z Chateau Mouton Rotschild a víno z Chateau Topoľčianky. Skrátka znalec. 😉
[10]
28.2.2011 v 10:53Dinar
Také tam nevidím podobnost, spíš je smutné, že ten americký korejec designově evropskou novinku převyšuje. Uvnitř si nemají co vyčítat, přihodil bych ještě hyundai jako třetího do party „globálních krasavců“.
[11]
28.2.2011 v 12:50_Teddy_
[9]: Gratulujem, spravna odpoved! Nasiel si ten jeden uhol, z ktoreho sa novy Focus a Cruze velmi nepodobaju… 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.