-
Hádej 3
Tak další várka. Tentokrát na vás čeká několik detailů výfukových potrubí a motorů.
—–Delahaye 165 V12 Roadster – tahle kráska není na hádání, jen vás měla nalákat.)
—–
1) Vanwall (1958)
—–
2) Renault R26 (2006)
—–
3) Renault Type 46 Vanderbilt Cup (1906)
—–
4) Ford GT40 (replika)
—–
Dnešním vítězem se stal jazva, který poznal 3 kousky ze 4. Gratulace.
Blog.auto.cz > element5.blog.auto.cz > Hádej 3
Zprávy
Sport
Zábava a celebrity
Pro ženy a maminky
Auto-moto
Věda a technika
Ekonomika a byznys
Recepty
Cestování
Servis
Zdraví
Pro nejmenší
Video
Nákupy
Mimibazar
- © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
- Autorská práva k publikovaným materiálům
- Podmínky pro užívání služby informační společnosti
- Informace o zpracování osobních údajů
- Cookies
- Nastavení soukromí
- Vlastnická struktura
48 Responses to Hádej 3
[1]
9. 7. 2008 v 9:34Pierro
4: Ford GT40
[2]
9. 7. 2008 v 9:39T613
(1) to by poznal každý :-))
ta dvojka není NW TL4?
[3]
9. 7. 2008 v 9:39jurajos
(1)resp. jeho replika
[4]
9. 7. 2008 v 9:45Pierro
Jinak ta Delahaye je jako sen… fantastická, neskutečná, nádherná…
[5]
9. 7. 2008 v 9:51T613
Pánové představte si, kdyby některý z těch rádoby tvůrců ikon přišel dnes s takovým „vznášedlem“
[6]
9. 7. 2008 v 9:58element5
[4,5] Jo, je to paráda. Myslete si co chcete, ale nejblíž je tomu v dnešní době Citroen, teda až na to nový C3 Picasso …))
Jinak mám ve sbírce spoustu podobnejch skvostů, ale zlobí mi scanner a nebere celá políčka, jen výřezy, takže většina aut co jsem včera skenoval zkončila bez nárazníků. Musím s tím něco udělat.
[7]
9. 7. 2008 v 10:01Pierro
Elemente, ono těch nádhernejch aut bylo v druhé půli třicátých let celá řada. Nakonec u nás v Čechách stavěl podobné záležitosti mistr designu, pan Sodomka. Jestli bys měl možnost vybrat podobná aerodynamická auta, pošli fota sem na blog…:o)
[8]
9. 7. 2008 v 10:10T613
(6) téhle době bohužel už není blízko nikdo.. možná RR a Bentley, ale i tam.. škoda, že už nikdo neudělá celokapotovaný aerodynamický zázrak
[9]
9. 7. 2008 v 10:11element5
Určitě sem něco dám, právě asi výběr z Cartier et Luxe několika ročníků Goodwoodu, kde je obecně k vidění největší počet těhle krásek hned po Pebble Beach.
Ale abyste nezapomněli, dnes se hádají motory.)) A 4. je samozřejmě GT40 (replika).
[10]
9. 7. 2008 v 10:11jurajos
(5,6,7)Triacate boli naozaj mimoriadne plodne. Mena ako Figoni&Faloshi, Saoutchik, Van Vooren, Sodomka a dalsi. Jedna z tradicii ktorej navrat by asi uvital kazdy z nas.
[11]
9. 7. 2008 v 10:15jurajos
2)Minardi?…Toro Rosso?
[12]
9. 7. 2008 v 10:45element5
Jurajos je blízko, jen by to chtělo se zaměřit „trochu“ výš ve výsledkových listinách.)
[13]
9. 7. 2008 v 11:19PekelnáMicinka
Pánové, zatím pořád nikdo nedal tu trojku… http://pekelnamicinka.blog.auto.cz/0807/kary-pekelne
[14]
9. 7. 2008 v 11:23T613
(13) už si napsal zezulkovi?
[15]
9. 7. 2008 v 11:26element5
Přidej nápovědu Micinko, vzdát se nechci, ale že je to evropan je málo …
[16]
9. 7. 2008 v 11:33PekelnáMicinka
[14] T613: ještě ne
[15] element5: vždyť tam je, že to vyráběl podnik, co dnes dělá satelity 😀 dnes se jmenuje pochopitelně jinak
[17]
9. 7. 2008 v 11:37element5
[16] Satelity? Sojuz!)) Jinak mě napadl Telefunken, ale jak píšu, je to pouze nápad.)
[18]
9. 7. 2008 v 11:40PekelnáMicinka
Přidal jsem tam další nápovědu…
[19]
9. 7. 2008 v 11:45507
DELAYAHE 165
[20]
9. 7. 2008 v 11:46507
1: SAAB 95 to asi nebude. Ale je mi to fakt povedomé.
[21]
9. 7. 2008 v 11:53jurajos
(12)Tak potom ma napada uz len Renault a viac sa mi tipovat nechce! 8-)))
[22]
9. 7. 2008 v 11:57507
Osca?
[23]
9. 7. 2008 v 12:00jazva
2: by mal byt renault. vsetky reklamne spol. na obr. ho sponzoruju v F1
[24]
9. 7. 2008 v 12:04507
Kedy bude ďalšie? Ako pre T613, tak aj pre element5.
[25]
9. 7. 2008 v 12:34element5
Tak už máme i číslo 2), pravdu má Jurajus – je to Renault R26 (2006).
[26]
9. 7. 2008 v 12:48element5
Malá nápověda:
1) – S. Moss a T. Brooks s tímhle autem získali pohár konstruktérů. A najdete ho tady na blogu.))
3) o tomhle autě se mluví jako o prvním supersportu
[27]
9. 7. 2008 v 12:57jazva
1) Vanwall ?
[28]
9. 7. 2008 v 12:59jazva
1) Vanwall VW5?
[29]
9. 7. 2008 v 13:01element5
Výborně, jednička je Vanwall (1958) – první britské auto, které vyhrálo pohár konstruktérů.
[30]
9. 7. 2008 v 13:06Pierro
Je dvojka Dixi???
[31]
9. 7. 2008 v 13:06507
A kde je tu na blogu?
[32]
9. 7. 2008 v 13:07507
Vieš vôbec čo to je Dixi? V licencii vyrábaný Austin Seven.
[33]
9. 7. 2008 v 13:20element5
[30] Myslíš trojku? Ne, není to Dixi, je to o dost starší.
[34]
9. 7. 2008 v 13:22Pierro
Či je to licenčný Austin seven neviem, ale auto ktoré mám na mysli sa vyrábalo v nemecko Eisenachu (ano tam kde Wartburg a aj legendárna 328) a vyhralo to nejaké preteky začiatkom storočia. Tuším jednu z prvých velkých cien. Mrkni na to, rád sa nechám poučiť..:o)
[35]
9. 7. 2008 v 13:27507
Ale veď Dixi bol základ BMW. BMW kúpilo Dixi a potom z toho vznikla automobilka BMW a ich autá. Dixi je v postate prvé auto BMW. Nie žeby ho skonštruovali, ako hovorím, to je model Dixi, ale jednoducho ho BMW prevzalo. A Eisenach bol závod BMW. Len potom čo vzniklo Východné Nemecko, tie zrudy to ovládli. A po vojne vyrábali autá EMW. Nemohli mať názov BMW. Tak B vymenili za E ako Eisenach. A keď už boli fakt staré, boli to myslím modeli 328 či 327, tak to premenovali na Wartburg.
[36]
9. 7. 2008 v 13:30element5
Pierro, nevím jestli máš pravdu ty nebo 507, ale každopádně směřování k prvním velkým cenám je správné. Ještě to nechci ukončit, ale další malou nápovědou může být rok 1906.
[37]
9. 7. 2008 v 13:30507
V čom mám mať pravdu s veľkými cenami?
[38]
9. 7. 2008 v 13:32Pierro
507: No práve to som mal na mysli. Auto, ktoré som mal na mysli ja bolo ešte značené ako Dixi. Presný typ ti nedokážem povedať, tipoval som takhovoriac odboku. Zkús pohladať, ktoré modely Dixy sa účastnily pretekov a v ktorých ročníkoch. Možno k tomu dojdeme…:o))
[39]
9. 7. 2008 v 13:34Pierro
507: o velkej cene (pretekoch) som sa zmieňoval ja. Tak zkús pohladať víťaza z roku 1906…:o)
[40]
9. 7. 2008 v 13:35jazva
3) je tiež renault? :o)
[41]
9. 7. 2008 v 13:37element5
Je to Renault.) Typ?
[42]
9. 7. 2008 v 13:37jazva
3) Renault Grand Prix 1906????
[43]
9. 7. 2008 v 13:39jazva
maximálka okolo 150… ja osobne by som sa v tom bál… :o)
[44]
9. 7. 2008 v 13:46element5
Myslím, že správné označení auta na obrázku je Renault Type 46 Vanderbilt Cup, ale Renault Grand Prix 1906 (Type AK) je jeho evoluční verzí a moje nápovědy k němu směřovaly, takže Jazva má pravdu.
[45]
9. 7. 2008 v 13:48element5
[43] Má to 13ti litrovej motor, tak se není čemu divit.)
[46]
9. 7. 2008 v 13:55jazva
tak ale vieš si predstaviť tú rýchlosť v takom kočári? ja teda nie…
[47]
9. 7. 2008 v 14:02element5
Na té lavici bez náznaku bočního vedení, nepřipoutanej a bez helmy? Bez posilovačů řízení a brzd, abs a na těch šlajfkách?? To si představit nedovedu a mít možnost, určitě bych to nezkoušel.)
[48]
9. 7. 2008 v 15:16507
Neviete niekto prečo sa mne blog nezobrazuje a ten u tudydydy áno? :-(( :-///
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.