-
PŘESTUPKOVÁ TORTURA
Tak ji tu máme, přestupkovou novelu, zákon č. 133/2011 Sb. Pomiňme číselnou garážovou ironii osudu v podobě čísla novely (133) čísla, které je současně vyjádřením maximální rychlosti, při které ti se zohledněním nepřesnosti tachometru dopravní policie možná i daruje život. Jinak je to ovšem takový brajgl, že vyznat se v tom může opravdu jen teoretik úrovně vykladače silniční teorie relativity.
Tak pojďme na to, soustřeďme se na rychlost, tedy to, co je skloňováno takřka v rovině hrdelního zločinu.
OBEC
překročení rychlosti max. o 5 km/h. – pokuta do Kč 1.000,- v blokovém řízení
překročení rychlosti o 6 až 19 km/h. – pokuta do Kč 1.000,- v blokovém řízení, 2 body
překročení rychlosti o 20 až 39 km/h. – pokuta do Kč 2.500,- v blokovém řízení, 3 body, opakovaný přestupek do 12 měsíců – zákaz činnosti 1 – 6 měsíců, a pokuta Kč 2.500,- až Kč 5.000.- (nelze projednat v blokovém řízení)
překročení rychlosti o 40 km/h. a více – pokuta Kč 5.000,- až Kč 10.000.- , 5 bodů, zákaz činnosti 6-12 měsíců, (nelze projednat v blokovém řízení)
MIMO OBEC
překročení rychlosti max. o 10 km/h – pokuta do Kč 1.000,- v blokovém řízení
překročení rychlosti o 11 až 29 km/h. – pokuta do Kč 1.000,- v blokovém řízení, 2 body
překročení rychlosti o 30 až 49 km/h. – pokuta do Kč 2.500,- v blokovém řízení, 3 body, opakovaný přestupek do 12 měsíců – zákaz činnosti 1 – 6 měsíců a pokuta Kč 2.500,- až Kč 5.000.- (nelze projednat v blokovém řízení)
překročení rychlosti o 50 km/h. a více – pokuta Kč 5.000,- až Kč 10.000.- , 5 bodů, zákaz činnosti 6-12 měsíců, (nelze projednat v blokovém řízení).
Ber na vědomí, že od uložení sankce za překročení rychlosti nelze upustit, současně však registruj malou, přesto živou naději, tu vkládej do zákonné možnosti udělovat u vybraných přestupků pokutu od nulové hranice. Nahoře jsou to pokuty uvozené předložkou „do“. Je sice teoretická naděje, abys obdržel flastr ve výši jedné koruny, avšak oblomit dopravního orgána by se ti asi nepodařilo ani srdceryvným pláčem na jeho prýmkách. Ovšem jako jistá procesní udice, pokud přestupek neuznáš, by se jistě možné rozpětí pokut využít dalo. Správní orgány totiž budou muset nepochybně v procesu rozhodování obhájit přiměřenost výše pokuty. A tehdy nastává tvůj čas, rozmetat v následném odvolání udělenou výši pokuty na cucky brilatní argumentací zahrnující jak životanenadějnou výši sociálních dávek, tak almužnové úroky současných rentiérů.
Když už nic jiného, naženeš čas, ktery plyne ve správním procesu všem stejně a nakonec třeba udeří poslední den dvanáctého měsíce od spáchání přestupku a ty se slavnostně zvedneš a poděkuješ všem za dokonalé procesně-správní drama, po němž by skočil jistě i John Grisham, drama v němž vítěz nebere nic, avšak nic také neztrácí. A než o to jde…
Točí se z toho hlava, co? Vkrádá se mi myšlénka, že snad si z nás opravdu už někdo dělá jenom srandu. Vlez do káry, naber směr Rozvadov, a dokonale se vybreč na německých dálnicích. Jiná šance v téhle silniční pakárně bohužel není.
P.S. Od srpna, tak nezapomeň.
PRÁZDNINOVÉ VYSVOBOZENÍ PASSÁTNÍ VÝCUC (sběratelská edice)
38 Responses to PŘESTUPKOVÁ TORTURA
[1]
29. 5. 2011 v 16:48gld
Tie sadzby pokút máte ešte mierne..u nás pri prekročení rýchlosti v obci do 10 km/h je bitka za rohom a desať mesačných platov..nad 10 km/h rovno strieľajú..
[2]
29. 5. 2011 v 18:34Rednaxela
A nebo jezdi slušně, dodržuj předpisy, nemachruj a všem bude na světě krásně.
[3]
29. 5. 2011 v 18:37Emel
GTI: nu.. co tím chtěl básník říci? Přijde ti to snad příliš přísné? Slušný řidič by se měl do +20 v obci a +30 mimo většinou vejít, 1000 Kč je dneska půl nádrže a při absenci hlídek na silnicích to lze jednou za čas akceptovat jako provozní náklady.
Při překročení do 10km/h je to navíc změkčení současné normy. Jediné co mi trošku dělá vrásky jsou zákazy řízení za opakované přestupky, z toho co jsi napsal není úplně jasné na jaké rychlosti se to vztahuje… dvakrát do roka 10km/h se stane i v těch nejlepších rodinách.
Frašky správních řízení jsou věc jiná… ale pokud se nemýlím, patříš spíše k jejich zastáncům…
[4]
29. 5. 2011 v 21:19igo
mrkněte na Čáslavskýho Hledání ztracenýho času, na archivu čétéčka..
je tam komplet výroba Laurin & K. z r.1927
video, 18 min.
PS: servus zítra v Brně na AMD, spešl pozvánka pro Trabarthy
[5]
30. 5. 2011 v 11:11ManInBlack
Zásadní poučka ale zní: S POLICAJTY NA MÍSTĚ NIKDY NIC NEŘEŠÍME A NEBAVÍME SE S NIMI A NIC NEPODEPISUJEME!
Pokud Vás přistihli opravdu při činu (na místě Vás zastavili a opravdu jste jeli kolem Lidlu těch 51km/h, ó hrůůůzo), tak to se nedá nic dělat a v přestupkový komisi Vám to vyměří. Rada: Hrajte o čas.
Může se stát, že ten policajt má už jen za 20min. padla a nenaplnil denní kvótu přestupků (těch potrestaných), takže Vás může zastavit jen tak z plezíru, i když jste nic neprovedli. Rada: Hrajte o čas a pokud jste si jistí, že jste nic neudělali, tak jste unikli ze spárů čárkového systému.
Poslední možnost (ohledně rychlosti) jsou stacionární kasičky CzechRadaru. Pokud si Vás pozvou na magistrát ohledně fotky z tohoto zařízení, trvejte na tom, aby Vás úředník osobně poučil o Vašem právu nevypovídat a jakmile tak učiní, řekněte pouze „ODMÍTÁM VÝPOVĚĎ“ (o osobě blízké nemluvte) a nic víc. Bude-li v zápisu cokoliv jiného, nechte to před Vašimi zraky roztrhat/zkartovat a napsat znovu pouze s větou, že jste odmítli výpověď. Rada: Buďte potížista a je-li v místnosti přepážek víc, mluvte nahlas – pro inspiraci ostatním 😉
[6]
30. 5. 2011 v 11:16ManInBlack
REDNAXELA: Ve městě 50 dodržuju, o tom žádná, ale pak za městem je krásná silnice s dobrým povrchem a když je sucho a není provoz, tak se dá tam několik kilometrů naprosto bezpečně jet 120 a nevidím důvod, proč tam v takovém případě těch 90 jezdit, když na to moje auto má (má sice na víc, ale já jezdím na pohodu), já taky a podmínky to dovolují.
[7]
30. 5. 2011 v 13:05Rednaxela
maninblack: Samozřejmě, můžeš klidně jezdit těch 120 i ve městě, ale až tě změří a příjde spravedlivý trest, tak o tom nepiš blogy a nestěžuj si na pravidla, která jsou dopředu nastavená a úžasně jednoduchá. A plky o 51km/h – to je ubohost. Pokud nejsi schopen jet 49km/h a ty dva km/h ti trhají žíly, tak ti auto do ruky nepatří.
[8]
30. 5. 2011 v 13:22Emel
Rednaxela: proč by mi nepatřilo do ruky auto? Pokud mi i po odečtení tolerance naměří něco přes padesát, prostě s úsměvem zaplatím pár stovek a jede se dál… moje zkušenost je spíš taková, že do 10km/h se to moc neřeší.
[9]
30. 5. 2011 v 13:52ManInBlack
Rednaxela: Jezdit 120 po městě je hovadina. Nejsem politik, abych to dělal. Po městě jezdím cca. těch 50 reálných (55 tachometrových), spíš něco málo pod a viděl jsem PaCh už měřit hodněkrát, ale ani jednou mě nestavěli. Teda stavěli, ale nikdy kvůli rychlosti, vždy to byla jen běžná silniční kontrola.
Já si myslím, že mimo obec by číselně stanovený limity být nemusely. Ale povinností každého řidiče by bylo jet takovou rychlostí, kterou dovolují jeho schopnosti, stav jeho a jeho auta a samozřejmě vozovky a to tak, aby dokázal včas a bezpečně reagovat. Zároveň by nesměl úmyslně omezovat či ohrožovat ostatní účastníky provozu. Polovina závodníků by se během týdne vyzabíjela a bylo by po pirátství 🙂 Navíc, a toho se bojí všechny ovce a vohnouti, by měl každý zodpovědnost sám za sebe.
[10]
30. 5. 2011 v 14:58Rednaxela
Emel: Psal jsem, že pokud neovládneš svoji nohu natolik, že prostě neumíš jezdit pod 50km/h, pak jsi (myšleno obecně) nejspíš psychicky labilní a nebezpečný pro kohokoliv včetně sebe.
maninblack: Źádný zákon není absolutně dokonalý a vždy najdeš situace, kdy ti bude připadat zbytečný nebo nedokonalý. Ale lidstvo za dobu celé své existence nedokázalo žít jinak, než podle zákonů. A stejné je to i s pravidly silničního provozu. Jsou nastaveny tak, aby zohlednili práva a názory co nejvíce účastníků silničního provozu. Kdybys nechal vypracovat alespoň rámcově nějakou podobu „ideálních“ pravidel skupinou řidičů osobních aut, další pak skupinou motorkářů, jinou bys vzal od cyklistů a svou by měli i chodci, to bys asi těžko dával dohromady. A co teprve „kamioňáci“ nebo třeba důchodci…
A pokud jde o přísnost trestání přestoupení těchto pravidel – to nedokážeš posoudit, dokud budeš na straně potresaného, ale až budeš (a já doufám, že nikdy nebudeš) v roli otce, kterému řidič jedoucí 60km/h v obci srazil dítě. Kdyby jel 50, nezemřelo by. Znalecky potvrzeno.
[11]
30. 5. 2011 v 15:36ManInBlack
Rednaxela: 50 v obci je, myslím si, rozumná, tu bych nezvyšoval. Kdo nechce, tak nedodržuje stejně ani tu 50, takže 60 by je nevytrhlo.
Chtěl jsem napsat další své názory a to už zabředávalo do politický debaty a protože mám dneska poměrně hezký den, tak si ho nechci kazit, takže snad zítra 🙂
Kamioňáci jsou slušnější řidiči než hodně vysoký procento řidičů OA. Hlavně ve městě mám s nima jen ty nejlepší zkušenosti (v kolonách pouští z vedlejších ulic, do kopce uhýbaj a umožňují předjetí apod.). To se mezi řidiči OA jen tak nevidí. A že se předjíždí na dálnicích? Beru to jako drobnou mrzutost na cestě, která mě ale nemůže rozhodit. Ty dvě minutky člověka nezabijou.
[12]
30. 5. 2011 v 15:49Emel
Kamioňáci hlavně jezdí přes vesnice 80 a nedodržují bezpečné vzdálenosti… nejednou se mi stalo, že jsem předjel náklaďák před vesnicí, ten mě pak v půlce obce dojel a málem vytlačil ven :-).
[13]
30. 5. 2011 v 16:29ManInBlack
Tak to mně se nikdy nestalo Jednou, ještě v autoškole, začal mě sice na konci Krušovic jeden „předjíždět“, ale pak nečekaně odbočil doleva na parkoviště pivovaru 🙂 Tak hlavní je, žes to přežil. Měls ho zase předjet a vybrzdit jako ten s tím ML AMG 😀
[14]
30. 5. 2011 v 17:14GTI
[3] Emele, jemně nyní muňkaříš… Básník tím nechtěl říci nic více, než že od srpna je účinná novela a sepsal přehledně přestupky vztahující se k rychlosti.
Jestli je to pro tebe nepřehledné (u opakovaného přestupku) pak opravdu nevím, jak to jinak napsat, vždyť tomu snad musí rozumět fakt i zdejší poslední diskusní muňkař 😉
[15]
30. 5. 2011 v 20:52Emel
GTI: dobrá, chápu.. naučil ses nové slovo, musíš si ho trošku užít.
Novela je všeobecně známá, já se spíš pídím po tvém komentáři. Z některých vět mám dojem, že ji považuješ za příliš restriktivní (Vkrádá se mi myšlénka, že snad si z nás opravdu už někdo dělá jenom srandu. Tak pojďme na to, soustřeďme se na rychlost, tedy to, co je skloňováno takřka v rovině hrdelního zločinu.)
Nebo snad ji máš za příliš komplikovanou? Nevím… ale jsem si celkem jistý, že názor máš.
[16]
31. 5. 2011 v 7:53ManInBlack
Emele, nerad to říkám, ale ohledně toho citátu „soustřeďme se na rychlost, tedy to, co je skloňováno takřka v rovině hrdelního zločinu“ musím s GTIm mimořádně souhlasit. Jezdit pomalu je dneska oficiálně považováno za správné. Co na tom, že je to široká, přehledná 3km rovinka – kdo po ní jede 60 a nedá se kvůli provozu předjet, je dobrý, kdo tam jinak jede 100, je silniční pirát a zaslouží vězení a zákaz řízení na tři miliony let. Tohle se bohužel dočteš a doslechneš ve všech médiích.
[17]
31. 5. 2011 v 8:45Emel
maninblack: to přeháníš… mediálním tématem současnosti je bezohledná jízda, ne rychlost. Navíc tady se bavíme o zákonné normě a ne o povyku médií… a ta norma je poměrně mírná. Za tu stovku dostaneš v praxi třeba 500, 1000 je horní hranice a v tvém případě přehledné rovinky by se neměla aplikovat.
Podívej se na to z druhé strany… jaké je vnímání společnosti? Pokud jezdíš rychle, tak jsi spíš frajer než pirát… nerad to říkám, protože osobně mi to docela vyhovuje… ale tohle by se mělo změnit, obyvatelstvo by mělo mít nějakou úctu ke svým zákonům.
[18]
31. 5. 2011 v 9:10GTI
[15] Samozřejmě, že je to nepřehledné a komplikované. Vždyť jen si vezmi i to, že nahoře jsem to velmi složitě, avšak ve výsledku přehledně vyzobal z textu novely, a ty přesto máš problém orientace v opakovaném přestupku. Skutečnost, že zákon ulevil v podobě další skutkové podstaty bez ztráty kytičky (ve městě do pěti a venku do deseti) přece není to, nad čím bychom měli jásat. To už je doslovná fraška. Chybí jen sankce v podobě malého pohlavku v limitu do tří kilometrů…
Příště si můžeme dát například alkohol či jiné návykové látky…
[19]
31. 5. 2011 v 9:23Emel
GTI: no to víš, to jsou ty tvé selektivní citace…. nebylo z nich zcela zřejmé, že opakovaný přestupek se týká jen +20 v obci a +30 mimo obec.
[20]
31. 5. 2011 v 11:06ManInBlack
Emel: Bohužel právě na těch rovinkách se to nejvíc uplatňuje (bukaření – docela rychle se ten název ujal), protože to je nejsnazší. Bezohlednou jízdu PaCh prakticky neřeší, dokud se něco nestane (viz. „piráti“ z D1) a není to v tv. A taky co jsem tak měl možnost číst a mluvit s pár lidma, tak třeba na dálnicích slavné Prassáty R36 – jedou za kamionem, začneš je předjíždět (klidně předpisovými 130km/h), oni se za tebe zařadí a začnou blikat a troubit. Abys tomu blbci uhnul, přidáš třeba na 160, pak tě předjedou, zapnou majáčky a „Pane řidiči, víte, kolik jste jel?“. Stalo se to na různých místech, takže nemyslím, že je to případ jednoho vyšinutýho PaCha. Prostě zvrhlost „čárkového systému“. Takže bojovat všemi možnými legálními prostředky! Viz. můj první příspěvek.
[21]
31. 5. 2011 v 12:41Emel
maninblack:Mícháš víc věcí dohromady, tak si vyber… bavíme se o médiích, veřejném mínění práci Policie nebo dopravních předpisech?
Co se PČR týče – jasně že někde v Policii slouží pár duševně slabších jedinců, ale je to důvod maximálně znepříjemňovat práci i těm ostatním? Napadlo tě někdy, jak ta práce vypadá z pozice řadového policisty? Pokud už tě chytí při nějaké prkotině, doporučuju trošku nadhledu a dospělý přístup.
Historka s blikajícím Passatem mi přijde trošku přitažená za vlasy, ze dvou důvodů:
– erkové Passaty s bixenony jsou notoricky známým elementem, trošku zkušený pilot si na ně dává pozor a při jejich zjevení v zrcátku dává nohu z plynu
– pokud vím, tak Passaty často používají pro měření souběžnou jízdu a kamerový záznam, což by v tomhle případě bylo dost nebezpečné
[22]
31. 5. 2011 v 14:51MariAchi
Emel:
– Na to, aby se clovek stal policajtem, musi mit dost pokriveny charakter. Ze dela policajta je jeho vec a sam si to vybral, nevidim duvod, proc mu zjednodusovat jeho praci, kdyz ta jeho prace taha penize z moji kapsy (at uz ve forme dani, ze kterych je policajt placen, nebo ve forme pripadne pokuty).
– Odmitnuti podani vypovedi proti sobe, ci osobam blizkym, je jedno ze zakladnich lidskych prav a svobod. V jeho vyuziti nevidim zadny problem, at uz ho vyuziva kdokoli.
– Historku s blikajicim Passatem ti klidne potvrdim. Posledne zrovna pred par hodinami, ja jsem jel asi 110 (ve 130) a passat za mnou hral nervaka tak dobre, ze mne malem zezadu sundal (jel jsem na motorce a bylo mi tudiz docela horko). Pak se uklidnil a zase zajel do praveho pruhu – asi dostal strach, ze se o nej zacnu zajimat. Dnes holt ani policajt nevi, kdo ma u sebe kameru a jestli se tudiz jeho extempore neobjevi vecer na nove.
– Nepouzivaji soubeznou jizdu (to by jeli vedle mereneho vozidla), ale jedou pred, nebo za merenym vozidlem a snazi se srovnat s nim rychlost. Jakmile se jim to povede (coz signalizuje merici a zaznamove zarizeni) alespon na vterinu, nebo dve, provede se zaznam a zapinaji majaky. Je sporne, jestli maji byt majaky zapnute i behem samotneho mereni, ale pokud jedes o 50 km/h vice, tak nez zjistis, ze mas za zady diskoteku, je to uz stejne v kelu a tezko bys dokazoval, ze zaznam je porizeny nepredpisove.
[23]
31. 5. 2011 v 15:06Emel
mariachi: souběžnou jízdou jsem myslel jízdu za tebou, lepší pojem mě nenapadl. Každopádně, pokud by měli záznam z kamery, jak tě nejdřív tlačí ke zrychlení a následně zastaví, asi by jim moc platný nebyl.
Pokud věříš, že u policie může pracovat pouze někdo s pokřiveným charakterem, pak je asi další diskuse zbytečná… s takovým předpokladem nemáš jinou možnost než třídní boj všemi prostředky.
[24]
31. 5. 2011 v 16:39ManInBlack
Tak nějak postupnou asociací zabředávám do všech témat. Je to hroznej zlozvyk 🙂
Co se týče policie, tak blbci se najdou na obou stranách barikády – mezi nimi i mezi námi. Bohužel pro řadový policajty oni odnášej to, co rozhodli ti v teple kanceláří (mám několik známých u PaCh, takže sem tam slyším, jak to chodí).
Ohledně Prassatů jsem to slyšel a čet vícekrát z nezávislých zdrojů. Ale já jsem v pohodě – tempomatových 125 (na dálnici, samozřejmě), pohodová hudba a když předjíždím a dojede mě nějakej takovejdle spěchal a bliká a troubí (a co mám jako dělat, když jsem vedle 40t kamionu?), tak na něj hážu bobek a finger a no stress. Když dokončím předjížděcí manévr a zařadím se doprava, může si jet zase jak chce. Ale jsou lidi, kteří se nechají „vyprovokovat“ a přidat, jen aby dřív uhnuli tomu za ním. A že to jsou PaCh – to už je pak pozdě (protože Prassat je oblíbený služebák).
Ach jo, zase se rozepisuju. Firewall potřebuju nejen mezi spojení huba-mozek, ale i prsty-mozek.
[25]
31. 5. 2011 v 18:30Emel
maninblack: fajn, začínám tě chápat :-). Takže, k té Policii… pár blbců na teplých místečkách spolu se služebním zákonem Policii hodně svazuje ruce. Nicméně kontrola na silnicích je potřeba a pokud jsem přistižen při nějaké nepravosti, snažím se to řešit slušně a důstojně. Zejména pokud jde o nějakou prkotinu.. pokud by šlo o papíry, bylo by to vážnější.
[26]
31. 5. 2011 v 19:52Nerez
GTI, jen poznámka k té výší pokud za rychlost. Píšeš tam pokuta do 1000 kč atd. Ale dle přestupkového zákona, je pokuta za rychlost přesně stanovena, stejně jako např. telefon, jízda na červenou atd. Takže překročení v obci pod 20 je přesně 1000, nad 20 je přesně 2500.
[27]
31. 5. 2011 v 21:04mariachi
Emel: samozrejme ze na kamere bude pouze tech par vterin, kdy te merili. Ze te k rychle jizde donutili se nikdo nedovi…
A pozor na slovicka: nepsal jsem, ze kazdy, kdo pracuje u policie, ma pokriveny charakter. Psal jsem, ze na to aby clovek mohl delat policajta, musi mit pokriveny charakter. Citis ten rozdil?
[28]
31. 5. 2011 v 21:20GTI
[26] To je právě to (staro)nové, u vybraných přestupků lze nyní, resp. od srpna opět uložit pokutu od nuly do stanovené výše, prakticky tedy od jedné koruny.
[29]
1. 6. 2011 v 7:03Emel
mariachi: ne, ten rozdíl necítím. Pokud někdo dělá policajta, pak logicky může dělat policajta. Aby mohl dělat policajta, musí mít pokřivený charakter. Tedy každý, kdo dělá policajta, má dle tebe pokřivený charakter. To je elementární logika…
[30]
1. 6. 2011 v 9:37Rednaxela
mariachi: Čtu ten tvůj výrok už po stošedesáté a nic než tvou mentální jednoduchost a předpojatost z toho nevyčtu. Styď se.
[31]
1. 6. 2011 v 11:10MariAchi
[30]
Na to aby clovek mohl delat policajta, musi mit pokriveny charakter.
Mas to cim vyvratit?
A mimochodem: Dle tvych komentu cislo 2 a 7 a toho jak se mne snazis odstrelit, soudim, ze jsi policajt.
Kazdopadne jsme trochu mimo tema, ja bych to spis ukoncil, nehodlam tu delat diskusni bordel.
[32]
1. 6. 2011 v 12:58Emel
mariachi: ano, mám to čím vyvrátit…. najdu ti nějakého policajta, který pokřivený charakter nemá. Protože já si myslím, že takoví jsou… možná jich je dokonce většina. Troufám si tvrdit, že hodně jich k Policii nastupuje proto, že považují ochranu lidí a zákonů za správnou věc.
Policajt nejsem… ale nestydím se říct, že pokud by ta práce byla trošku lépe placená a panovaly tam trošku jiné poměry, moc rád bych třeba na nějaké hospodářské kriminálce pracoval a byl pyšný na svou práci.
[33]
1. 6. 2011 v 13:23MariAchi
[32]
Emele, ja reagoval na nick rednaxela.
Ale kdyz uz ses ozval, tak aspon vysvetlim ten rozdil, o kterem jsem ti taky psal.
Psal jsem o rozdilu mezi „kazdy kdo dela u policie“ a „kazdy kdo dela policajta“.
Jde o to, ze u policie prekvapive nedelaji jen policajti.
Ale treba taky ti kriminaliste, laboranti, ucetni, ridici, kuchari, IT, uklizecky…
Uz mi rozumis?
[34]
1. 6. 2011 v 13:36Rednaxela
Mariachi, nedělám u policie (a dle tvé logiky nejsem ani „policajt“). Příspěvky 2 a 7 jsou moje názory na tvé (popř. Gtiho) pohledy na svět, ale nic osobního v tom nehledej.
Ale kdybys sem napsal, že všechny školní kuchařky jsou krávy, protože tobě v jídelně nechutnalo, tak se jich budu zastávat taky.
[35]
1. 6. 2011 v 13:48Emel
mariachi: dobře… kriminalista je taky policista, ale to je asi vedlejší. Ani o policistech bych si nedovolil říct něco tak paušálně negativního.
[36]
1. 6. 2011 v 18:46mariachi
[34]
Rednaxela: Ja bych kucharky takto nepausalizoval. A uz vubec ne kvuli edne prihode. To je rozdil.
[35]
Emele, nehledej v tom nic negativniho a mas to.
[37]
5. 6. 2011 v 13:43michal
Se slzou v oku vzpomínám na dobu, kdy jsem dělal papíry. Radar měla snad jen armáda, mimo obec byla rychlost neomezená, v obci mezi 23,00 a 5,00 taky. Na druhou stranu, kdo to nezvládnul, tak se napíchnul na volantovou tyč a umřel, anžto žádné pásy nebyly. Prostě Darwinova evoluční teorie v té nejkrystalovitější podobě. Po postupně zaváděných omezeních na jedné straně a technickým pokrokem na straně druhé, jsme jako řidiči bohužel nějak zdegenerovali. Dnes může s ESP jezdit rychle kdejaké kopyto, ale hlavu mu to nenahradí. A podle toho to taky tak na cestách vypadá. Kvůli těm bezmozkům je to samá značka, samé omezení a radost z jízdy zmizela.
[38]
16. 6. 2011 v 9:23Tomik
GTI, já vím, že to tu je teď mrtví, ale pokud tu někde jsi…můžeš mi ty, jako osoba zde nejvýše fundovaná, vysvětlit, jak je možné přenést zodpovědnost za spáchání přestupku na provozovatele (nedej bože příště trestného činu)? Není v tom nějakej ten háček v ústavě nebo co? Z toho, co se tu děje mi jde hlava kolem….. To jako příště až souseda naštve jinej soused a půjde si k tobě půjčit krumpáč, kterej druhýmu najdou druhýho rána zaseklej v hlavě, tak jako ty půjdeš sedět, že si snad provozovatelem onoho krumpáče?
Komentáře nejsou povoleny.