• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > gti.blog.auto.cz  > VW CC – SBĚRATELSKÁ EDICE

  • VW CC – SBĚRATELSKÁ EDICE

    Publikováno: 6. 11. 2011

    V těchto hodinách představil VOLKSWAGEN výrazně modernizovaný model Passat CC. Modernizace zasáhla i samotný název, už nikoliv PASSAT CC, nýbrž pouze a nepřehlédnutelně – VOLKSWAGEN CC.

    VOLKSWAGEN CC je, co se týká hodnoty, kvality designu dnešním jedním z vrcholů produkce nejen Volkswagenu jako takového, ale i koncernu jako celku. Razanční koncernová jednička (byť v klasické coupé konfiguraci, ale i jako derivát v podobě modelu sportback), bez započítávání produktů od Porsche a malosériové výroby v exklusiv třídě, je dnes jasně AUDI A5 coupé, v tomto modelu došlo k nejsilnějšímu prolnutí designového záměru, designových markant s obecným estetickým požadavkem kladeným na auta daného segmentu. A5 je současně jakýmsi vyvrcholením designových aktivit AUDI v posledních pěti, sedmi letech. Žádný jiný model z Ingolstadtu není tak designově vyspělý, sevřený a jednoznačný jako model A5. Model AUDI A5 coupé je absolutním démantem, ozdobou automobilky.

    Je až neuvěřitelné, že ze stejného koncernu mohl vyjít v jistém smyslu designový protipól, který však ve vizuálním vyznění svých kvalit nejen ápětce sekunduje, nýbrž v rámci svých ambicí doslova definuje svět úchvatných karoserií druhého desetiletí tohoto století v rovině mainstreamu. Zejména modernizovanou verzi modelu CC lze považovat za jeden z designových světových vrcholů současného designu mainstreamové produkce.

    Konfrontace s konkurenční mainstreamovou reprezentací je jednoznačná a drtivá, CC vítězí s absolutní převahou dokonce i tam, kde konkurenční produkt těží z výhody klasické konfigurace (Laguna coupé, či peugeot 407 coupé). Právě v předmětné konfrontaci vynikne nepomeřitelná kvalita modelu CC, jeho dotaženost doslova v každém centimetru. Vůz má charakter, špičkově nadávkovaný mix dravosti a milosti, je obdařen ceněnou ryzostí vyšlechtěného hřebce s respektovaným rodokmenem.

    V rámci produkce značky samotné byla Volkswagenem zvolena obdobná estetická taktika, jako je tomu u Mercedesu, neboť přesně tak, jako je vizuálním solitérem (klenotem) model CLS je zase u Volkswagenu klenotem model CC. Příznačně pak se tyto dva modely (každý ovšem na opačném pólu), setkávají ve své subtřídě velkých čtyřdveřových (přestřídních) coupé.

    Volkswagen prokázal modelem CC, že patří oprávněně na automobilový vrchol. A je-li jeho technika špičkou mainstreamu, jsou jeho některé produkty z estetického pohledu doslovnou prémiovou produkcí. Ne náhodou lze proto současné modelové portfolio Volkswagenu označit přesným a korespondujícím termínem – SUPERMAINSTREAM.

    Pozn. aut.: Velkorysý fotozdroj – AUTO.CZ

BMW X1 – SUVERÉNNÍ KOČKA ŠKODA CITIGO – SBĚRATELSKÁ EDICE

17 reakcí na VW CC – SBĚRATELSKÁ EDICE

  • [1]

    6. 11. 2011 v 9:56Magistr

    Zase jednou jsi pěkně zabodoval GTI, zasmál jsem se :-D

    Fakt jen ty umíš vzít ty reklamní kecy, výplody všech těch „kreativců“ z PR a dovést je krásně do absurdna, do extrému tak, aby se staly groteskou, karikaturou samy sebe a ukázaly tu původní prázdnotu. Perfektní!

    Aneb jak se dá dokonale „opentlit“ i jinak velmi nepovedený facelift. Samozřejmě, že když na zaoblené, skoro se chce až napsat „ženské“ linie původního CC naroubuješ naprosto necitlivě hranatou, ostrou a „tvrdou“ příď současného stylu VW, tak to fungovat nemůže a taky nefunguje. Dnešní CC vypadá, jako by ses zepředu a zboku díval pokaždé na jiné auto (pohle zboku je alespoň pěkný)…

    No a ještě k tomu dodáš ten tvůj „supermainstream“ :-D Opět krásný příklad dokonalé absurdity – jako by značka, která má v názvu „lidový vůz“ a která v Německu po válce mainstream prakticky založila mohla být něčím víc. To je ovšem zase perfektní zrcadlo těm zoufalcům, kteří si myslí že VW má snad blíž k BMW než k ostatnímu mainsttreamu, což je jistě dokonale absurdní.

    GTI: dnes paráda, palec nahoru.

  • [2]

    6. 11. 2011 v 11:35GTI

    Musím tě tradičně zklamat, BEAUMONTE, to co je nahoře k vidění, má přesný odraz v textu. Samotného mě až v té přímé konfrontaci potěšilo, jak blízko to VW stvořil směrem k CLS, proto akcentuji i příbuznou kvalitu designu, nejen obecnou karosářskou příbuznost subtřídní. Jen snad, a to veřejně uznávám, pochop, na prosťáčka tvého garážového kalibru tu dnes prostor není. Časem ti dám však možnost se dokonale příspěvkově udělat na nějakém tom bazarovém avensisu, aby sis taky přišel na své… :-D

  • [3]

    6. 11. 2011 v 13:55webpaja

    Z krasavce latitůda…škoda. Obloučky byly jednoznačně originálnější ;-)

  • [4]

    6. 11. 2011 v 14:06XTad

    Nove CC je skutecne tak krasne, ze rikat tomu Passat by bylo prinejmensim troufale :-p
    Premyslim, co by se mu ze soucasne produkce mohlo rovnat. Krome superbu combi a CL65 AMG me skutecne nic nenapada. A5ka je fajn, ale nejkrasnejsi audinou za poslednich 7 let je, dle meho, A6ka 4F pred FL.

  • [5]

    6. 11. 2011 v 18:39vrkuboy

    Auto je to elegantní, ale co musím ocenit více je marketingové oddělení VW. Přesvědčit lid o tom že je tohle coupé to chce opravdovej majstrštyk. :-D

  • [6]

    6. 11. 2011 v 19:05XTad

    Kdyz muze byt coupe tridverovy hatchback, nebo SUV, tak u sedanu bych takovy problem nevidel.

  • [7]

    6. 11. 2011 v 19:51MariAchi

    Coupe, necoupe – to je jen slovickareni.
    Kazdopadne je fajn to CC zasadit mezi konkurenty – tedy tu Lgunu coupe a P407 coupe. Ano, samozrejme vzhledem k modelovemu stari (mladi v pripade FL CC) tedy ten puvodni Passat CC. Slovy autora blogu – kdyz po ulici ladne pluje CC, tak hosi z kupeckovych Lagun a ctyristasedmicek salutuji.

    Jinak se obcas vyrobci povede udelat nejake neuveritelne auto, ktere lidem proste vyrazi dech. Namatkou aspon nektera: Mercedes-Benz 500K, Jaguar E-type, Porsche 911, VW Golf, Peugeot 205, Ford Sierra, Ford Mustang (dame i amikum)…
    Nicmene nekdo je dela jaksi programove, jinym se to podari spise nahodou a pak nevi, jak dal.
    CC jde evidentne tou spravnou cestou.

  • [8]

    6. 11. 2011 v 20:07XTad

    P.S. Ttuto „americkou“ masku bude mit CC i v evrope?

  • [9]

    6. 11. 2011 v 22:13GTI

    [3] To nemůžeš myslet vážně. Nahoře máš absolutního, ale absolutního mainstreamového boha (v základu za sedm stvováků) a ty tu máváš latitůdou, Pajo, sakra…

  • [10]

    6. 11. 2011 v 22:15GTI

    [7] Souhlas, Mariachi, napsal jsi to přesně.

  • [11]

    6. 11. 2011 v 23:47jazva

    [9] Ale on má pravdu, ten Latitude je tam viac ako zreteľný. Ako sa u nás hovorí: „Ako by ich jedna mater mala!“ http://www.aktuality.sk/clanok/165356/auto-francuzky-elegan-a-la-renault-latitude/

  • [12]

    7. 11. 2011 v 7:35webpaja

    (9) Bohužel CC přišlo o auru jedinečnosti a optické přiblížení se Samsungem je až děsivé (přední část).

  • [13]

    7. 11. 2011 v 12:35krultheking

    dneska je text nejaky upoceny, spatne ses vyspal nebo ti nekdo delal subdodavku?

  • [14]

    7. 11. 2011 v 14:47nextright

    Tak že ten předek je půjčený z Latitude (Samsungu), o tom žádná. Ale číms mě GTI naprosto rozsekal, je ta technika, která je špičkou mainstreamu. Ještě tu o Karkulce, a můžeme to vydat jako svazek pohádek…:D
    Ale vážně, auto to není ošklivé, bohužel ale srovnávat ho s designem A5 a CLS je urážka těch dvou skvostů. A to nemluvím o králi segmentu kupé a „polo“kupé v GT segmentu – nové 6er. U všechn zmíněných tří aut totiž všechny pasáže na sebe navazují, protože byla projektována vcelku, ne jako CC stylem boky ze starého Passatu CC, zbytek domalovat.

  • [15]

    7. 11. 2011 v 17:18Tomik

    Na tohle jsem dlouho dlouho! čekal. Skutečně se jedná o designový klenot. Spousta místních si totiž vůbec neuvědomuje, že i před tím i teď není mezi CLS a CC nic než vzduchoprázdno. Je pod i nad, ale mezi tím prostě nic. Posuď ty nekonečný možnosti výbav, náhonu kol, motorizace, samozřejmě obecně kvality. A to všechno, jak GTI píše, doslova za babku! Já osobně tohle CC považuji v kategorii do 0,7-1,0 míče jako jeden z nejlepších vozů světa.

    Abych jen nechválil. Jedinou výtku k CC mám a to k příliš shodnému interiéru ke klasickému passatu. Beru to ale tak, že si nechávají ještě nějaký esa v rukávu. Oni moc dobře ví, co potřebujeme a co chceme. Jen prosťáčkovi stačí vyhrát jedno kolo….

    CC palec nahoru, GTImu samořejmě taky!

  • [16]

    7. 11. 2011 v 21:41webpaja

    Jistě a proto 2x škoda ztráty vizuální osobnosti…

  • [17]

    7. 11. 2011 v 23:01palmexman

    Géťáku, srovnávat lagunu coupé a CC je jako srovnávat maso divoké kachničky s masem candáta. oboje plave ve vodě, oboje žije u nás, oboje žere drobné živočichy a oboje žeru já. tím ovšem veškerá podobnost končí.
    každý z těchto vozů je stavbou úplně jiný a na obojí se rád podívám. na tu lagunu možná raději, protože je mi vzácnější.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

gti.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Listopad 20141 Post
  • Březen 20142 Posts
  • Leden 20141 Post
  • Prosinec 20131 Post
  • Listopad 20131 Post
  • Září 20131 Post
  • Červenec 20132 Posts
  • Červen 20132 Posts
  • Květen 20131 Post
  • Únor 20131 Post
  • Leden 20131 Post
  • Prosinec 20121 Post
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20122 Posts
  • Červenec 20121 Post
  • Červen 20123 Posts
  • Duben 20123 Posts
  • Listopad 20111 Post
  • Říjen 20111 Post
  • Září 20111 Post
  • Srpen 20111 Post
  • Květen 20111 Post
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20112 Posts
  • Prosinec 20101 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Koronavirus ONLINE: 7979 hospitalizovaných. A rozčilené sestřičky kvůl... Zápisy do prvních tříd i mateřinek bez dětí: Připravte si distanční pl... Pejska drželi na řetězu, dokud mu nezarostl do masa! Za jeho krutou sm...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
West Ham - Leeds 2:0. Souček a Coufal u výhry, trefili se Lingard a Da... Škriniar rozhodl o sedmé výhře Interu v řadě. Milánský klub si drží pr... NHL ONLINE: Nosek s Vegas proti Minnesotě, hraje i Šimkovo San Jose
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Německo otevřelo obchody, zoo i fitka. Hamáček naznačil, kdy se dočká ... „Je strašné říkat špatné zprávy.“ Lékařka z přetížené nemocnice promlu... Kmotr Benda se vyhne pokutě za opulentní nelegální party. Nebyly důkaz...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Veronika Kašáková se bojí o syna. Několik týdnů po porodu mu diagnosti... Ezoterika: Přečtěte si ve své ruce… Zajíc jako zápich do květináče aneb Tip pro začátek jara...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
James May prodává své oblíbené auto. Důvod prodeje byste zřejmě neuhád... Atmosféra dražší než turbo? U ojetých sporťáků se ukazuje zajímavý tre... Lamborghini Jalpa (1981-1988): Juniorské lambo mělo nadlouho poslední ...
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Vývojáři Wordpressu přemýšlí nad ukončením podpory Internet Exploreru.... Yamaha SR-B20A: bezdrátový soundbar 2.1 s integrovaným subwooferem a D... Geocaching na Marsu: sonda Perseverance obsahuje kód, na který čekají ...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
McAfee prodá podnikovou divizi za čtyři miliardy dolarů. Zaměří se na ... Glosa Petra Peška: Spolčení hlupců, verze 2.0 EP Infrastructure vydala dluhopisy za půl miliardy eur
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
0 0 2
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Toulky íránskou přírodou: Barevná mozaika vykládaná nespočtem nádherný... Žena pracuje jako uklízečka v těžebním táboře: Týdně si přijde na 34 t... Prach a písek Sahelu aneb Jak si koupit velblouda v jedné z nejchudšíc...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
Klášterec nad Orlicí 216, Klášterec nad Orlicí Česká rozvojová společnost, a.s. v likvidaci - 25061330 -20 °C na Šumavě. Česko čeká i déšť a vichr, sledujte radar Blesku. Kd...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Tajemné kouzlo neobvyklých očních stínů Jarní únava nemá šanci. Jak se připravit na nové roční období? Pravda o Ivermektinu pro zvířata: Opravdu dokáže léčit koronavirus?
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Herní filosofie: redaktorem snadno a rychle aneb noční šichta hráčů Stronghold: Warlords - nejzbytečnější strategie tohoto roku | Recenze Pérák: Jantarová komnata 14
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Losování Denní hry Trháku 8. 3. 2021! Podívejte se na video, jestli js... Hamáčkův vzkaz demonstrantům: Styďte se! Poslat na covidová oddělení, ... Zloděj vykradl v Brně auto, přišel si téměř na čtvrt milionu korun.
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 12 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura