• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > gti.blog.auto.cz  > PROVOZOVATEL JAKO POLICEJNÍ SPARINGPARTNER

  • PROVOZOVATEL JAKO POLICEJNÍ SPARINGPARTNER

    Publikováno: 26. 11. 2012

    V minulém článku jsme nahlédli na dopravní delikty z pohledu osoby blízké. Rozšiřme dnes úhel zájmu a soustřeďme se v uvedených souvislostech na  centrální osobu předmětného vztahu,  na provozovatele vozidla.  Provozovatel  je dle zákonné definice vlastník vozidla nebo jiná fyzická či právnická osoba zmocněná vlastníkem k provozování vozidla vlastním jménem.  Osoba provozovatele   požívá v zákoně o silničním provozu  vážný status. Její odpovědnost je natolik významná, že je jí  v zákoně vyhrazen samostatný díl. A právě v něm stanovuje zákon to, co nás zajímá, totiž povinnosti provozovatele vozidla.

    Provozovatel tak nesmí přikázat ani dovolit, aby bylo v provozu na pozemních komunikacích užito vozidlo, které nesplňuje podmínky stanovené zvláštním zákonem. Nesmí taktéž svěřit vozidlo osobě, která nesplňuje podmínky stanovené zákonem (ve zkratce osoba bez řidičského oprávnění), jakož i přikázat či svěřit samostatné řízení vozidla osobě, o které nezná údaje potřebné k určení její totožnosti.

    Až potud jsou uvedené povinnosti důvodné a jistě nevyvolávají hlubší úvahovou averzi.

    Jak však shora patrno,   provozovatel může (a tedy nemusí) vystupovat v rámci zákonem vymezených pravidel v dvojjediné roli, totiž v roli provozovatele a též (řídí-li vozidlo) současně  v roli řidiče. U řidiče obecně  může nastat i absence jedné z uvedených rolí, totiž vozidlo může řídit řidič, který není provozovatelem vozidla.  A právě na možném odtržení osoby provozovatele od osoby řidiče je vystavěna část povinností, které zákon ukládá provozovateli.  Zákonodárce totiž provozovateli vozidla uložil povinnost, aby zajistil, že  při užití vozidla na pozemní komunikaci budou  dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená  zákonem.

    Za situace, kdy provozovatel vozidla současně vozidlo i řídí, jistě nedochází k interpretační kolizi ve stanovené povinnosti, provozovatel „sám sebe“ ovládne a dodržováním pravidel provozu naplní uloženou povinnost. Jak však pojímat daný požadavek zákona, kdy řidičem je jiná osoba, než osoba provozovatele vozidla?  Domnívá se snad zákonodárce, že provozovatel vozidla  disponuje prostředky, kterými může zajistit dodržování pravidel provozu  třetí osobou? Vybavil snad zákonodárce provozovatele speciální „zajišťovací“ pravomocí? Samozřejmě, že provozovatel není vybaven ani schopností, ani jakoukoliv pravomocí zajistit  splnění předmětné povinnosti.   K tíži provozovatele je nutno nyní uvést, že jeho odpovědnost je odpovědností objektivní, tedy zákon zavinění předpokládá, a důsledně tomu zákon zmocňuje příslušný správní orgán k postihu  provozovatele finanční sankcí  za nesplnění předmětné povinnosti.

    Jak tedy dostát zákonné povinnosti?  Domnívám se, že splnění dané povinnosti  možné není,  provozovatel je plně odkázán na řidičskou konformitu toho, komu vozidlo svěří. Disponuje-li řidič řidičským oprávněním a splňuje-li  všechny ostatní povinnosti kladené na řidiče zákonem (příčetnost, školení,  apod.), pak provozovatel nemá žádný jiný prostředek, jak zajistit, aby řidič dodržoval své povinnosti, než morální apel, případně modlení. To však jistě nebude liberačním důvodem v případném správním řízení.

    Nechtěné postavení jakéhosi nuceného policejního sparingpartnera čeká na důslednou procesní obranu ze strany postižených provozovatelů, koneckonců možná i na autoritativní stanovisko nejvyšší soudní instance.

     

ŠKODA RAPID – EUROTEST 301 LEV V ROUŠE BERÁNČÍM (EUROTEST)

28 Responses to PROVOZOVATEL JAKO POLICEJNÍ SPARINGPARTNER

  • [1]

    26. 11. 2012 v 9:56paulos

    ze strany provozovatelů to spíš čeká na procesní útok, jinak samozřejmě souhlas

  • [2]

    26. 11. 2012 v 10:23Emel

    Na druhou stranu je nutno říct, že objektivní odpovědnost není ojedinělá. Jak odpovídá majitel za svého psa či rodič za své nezletilé dítě, tak holt bude provozovatel odpovídat za svého řidiče.

    Ani u dítěte nelze objektivně zajistit, aby žádnou škodu nespáchalo. Nechal jsem se tedy inspirovat a nechal si patentovat nový výrobek, který řeší problém v samotném jeho zárodku. Jedná se o gumovou ochranu vozidla, která zamezí vniknutí nežádoucího řidiče. Nasadí se na přední nárazník, naroluje se k předním kolům, poté je nutné předními koly najet dovnitř, vystoupit a pokračovat v rolování až k zadním kolům. Tam se ochrana přetáhne přes zadní část auta, přibouchne do víka zavazadelníku a normálně dálkovým ovladačem uzamkne.

  • [3]

    26. 11. 2012 v 10:28gil54

    Správné upozornění na obtížnou realizaci jak zajistit……. .

    Bude-li chtít provozovatel bezezbytku dodržet literu zákona, nezbývá mu nic jiného, než vozidlo nikomu nesvěřovat. (Což je v praxi zcela nemožné a jedná se vlastně o demagogii z mé strany jen proto, aby byla zřejmá absurdita chyby zmíněného zákona.)

    Původně jsem uvažoval, že by stačilo aby provozvatel řidiče, jemuž svěřuje vozidlo, pouze poučil nebo jen upozornil, že musí dodržovat ……..bla, bla. Ale to je zbytečně nadbytečné. U každého držitele ŘP je, si myslím snad, samozřejmé, že je osoba svéprávná, způsobilá a že má dodržovat veškerá pravidla s tím spojená.

    Takže z mého pohledu – pasáž o zajištění provozovatelem vypustit. Povinnost dodržovat uvedená pravidla se přece svěřením vozidla osobě, která splňuje všechny ostatní povinné podmínky (školení atd.), přenáší na samotného řidiče, který již vlastnictvím ŘP se zavazuje a je povinen tato pravidla dodržovat.

  • [4]

    26. 11. 2012 v 11:07CenturionCz

    Je tu takzvaný regres neboli možnost toho, kdo plní (náhrada škody, pokuta) podle objektivní odpovědnosti, se domoci náhrady škody na tom, kdo jednání subjektivně způsobil. Protože si řidič, který ve mnou provozovaném voze dostal pokutu 2000Kč, nepočínal v souladu s §415 Občanského zákoníku (obecná zásada předcházení škodě), tak se mohu domáhat náhrady škody na něm. To samozřejmě za předpokladu, že to mohu dokázat. Pak je dobré mít v autě kameru nebo dělat rozpis jízd. Co se týče zapůjčení vozu kamarádovi, tak snad není takový parchant, že by vám odmítl pokutu proplatit.

    Jinými slovy – objektivní odpovědnost provozovatele platí jen mezi poškozeným a odpovědným (provozovatel), ne mezi provozovatelem (který je nově poškozeným) a skutečným subjektivním viníkem (řidič).

  • [5]

    26. 11. 2012 v 11:29michal

    Provozovatel vozidla zajistí, že při užití vozidla na pozemní komunikaci budou dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená zákonem tím, že vozidlo nechá řídit pouze oprávněnou osobu, tedy s platným ŘP a eventuálně profesním průkazem, potvrzemím o školení řidiče či jiným, k danému vozidlu, nebo věku řidiče se vztahujícím dokumentem. Víc bych v tom nehledal.

  • [6]

    26. 11. 2012 v 11:56CenturionCz

    [5] Toto ustanovení je na první pohled v pořádku. Souhlasím s tím, že je správné být odpovědný za to, když půjčím auto někomu, kdo nemá ŘP a podobně. Kritickým bodem je první část:

    „že při užití budou dodržovány povinnsti řidiče a pravidla provozu“.

    Z toho vyplývá ta objektivní odpovědnost řidiče při hrazení pokut, pokud vůz řídila „osoba blízká“. Jak zmiňuji výše, v oprávněných případech, kdy řidičem je někdo jiný, se mohu na něm hojit právně. V případech, kdy jsem si osobu blízkou vymyslel, platím já.

  • [7]

    26. 11. 2012 v 14:57GTI

    Jemná korekce – nejde o osobu blízkou, jde o to, že v případě, kdy policii nebude známý pachatel přestupku ( tedy řidič vozidla), například kamera nafotí překročení rychlosti, pak postih dopadne automaticky na provozovatele.

    Může se dokonce stát, že řidičem bude provozovatel (asi nejčastější výskyt), potom, se provozovatel přizná k tomu, že vozidlo řídil, zaplatí pokutu a přijde o body, nebo se nepřizná a zaplatí „paušál“ v pozici provozovatele. O body samozřejmě nepřijde. Není to zvláštní? 🙂

  • [8]

    26. 11. 2012 v 15:03Emel

    GTI: dnes je situace taková, že se buď přizná, zaplatí a přijde o body, nebo nepřizná, nezaplatí a nepřijde. Není to ještě zvláštnější?

  • [9]

    26. 11. 2012 v 15:14GTI

    No když vozidlo neřídil, tak čemu by se měl přiznávat? 🙂 Platí zásada, že deliktní jednání ti musí být prokázáno. Pokud prokázáno není, nemůžeš být trestán.

  • [10]

    26. 11. 2012 v 15:18Emel

    GTI: ve svém posledním odstavci řešíš situaci, kdy provozovatel vozidlo řídil a řeší, zda se k přestupku přiznat či ne. Stejné dilema má i dnes a je ještě podivnější, než bude po platnosti novely.

  • [11]

    26. 11. 2012 v 15:32GTI

    Pokud provozovatel řídil, a je-li mu řízení prokázáno, zaplatí pokutu. Tohle platí a platit bude. Nově bude to, že provozovatel zaplatí i když neřídil.

  • [12]

    26. 11. 2012 v 15:34Emel

    Může se dokonce stát, že řidičem bude provozovatel (asi nejčastější výskyt), potom, se provozovatel přizná k tomu, že vozidlo řídil, zaplatí pokutu a přijde o body, nebo se nepřizná a zaplatí „paušál“ v pozici provozovatele. O body samozřejmě nepřijde. Není to zvláštní?

    Odpovídám ti na tuto situaci, tedy že provozovatel řídil – a nepřizná se. Ostatní situace neřešme.

  • [13]

    26. 11. 2012 v 20:13krultheking

    proložení textu řadou radobyprávních formulací a termitů může u laika vyvolat dojem, že i obsah je kvalifikovaný, bohužel se však jako obvykle jedná o povedenou demagogii
    ne, jsem si jistý, že svěřuje-li zaměstnavatel služební vozidlo zaměstnancům, nespoléhá na modlení

  • [14]

    26. 11. 2012 v 21:35GTI

    [13] Ty tvé rádoby úvahy 😀 Pokud jde o pracovněprávní vztah, pak možnost trestat zaměstnance ze strany zaměstnavatele skončila dokonce ještě za komunismu, pokud si to vybavuji dobře tak novelou Zákoníku práce v roce 1988. Zaměstnavatel a zaměstnanec jsou si v rovném postavení. Zaspal jsi (tradičně) dobu o tři sta let.

    Co se týká zákonných povinností zaměstnavatele, to jest udržování kvalifikace zaměstnance, případně jejího rozšiřování/prohlubování, to se dané problematiky dotýká okrajově. Jakmile totiž sedne řidič za volant, je on sám odpovědný za jízdu, a také odpovědný deliktně. Na tom je ostatně vystaven právě horní článek, ale tohle překračuje meze tvé orientace, spíš se snaž tu vždycky jako kolem sebe kopat, to je mi milejší, než když se tu křečovitě pasuješ do role znalce. Ty… intelektuální prosťáček 🙂

  • [15]

    26. 11. 2012 v 21:56GTI

    [12] Emele, jo, já tě chápu. Touhle změnou zákona však přece nelze řešit… co vlastně? No to, že orgány státní správy prostě nestíhají.

  • [16]

    26. 11. 2012 v 23:00Emel

    GTI: o rychlosti jsem ochoten diskutovat, tam je to prostě řešitelné tak, že měřit holt nebudou automaty, ale výlučně policisté, kteří budou pokuty ihned vybírat. Ale u parkování je to na palici, jakmile nechytneš výtečníka za límec přímo při odstavení vozidla, pak už mu přestupek neprokážeš. Jistě, můžeš teoreticky odchytávat lidi na ulici a mámit z nich svědecké výpovědi, ale asi oba cítíme, že to je plýtvání časem policistů a v konečném důsledku i penězi daňových poplatníků. Dnes je parkování anarchie a něco se s tím udělat musí. Tohle je možná až příliš pragmatické řešení, ale konec konců, funguje i v zavedenějších demokraciích.

  • [17]

    27. 11. 2012 v 11:36MrBeranek

    Pane kolego, je zřejmé, že zákonodárce tu povinnost nastavil záměrně a úmyslně jako nesplnitelnou. Nemohl totiž napřímo do zákona zakotvit, že provozovatel odpovídá za delikty řidiče (to by bylo totiž nejen značně nepopulární, ale hlavně snadno u soudu „sestřelitelné“), tak to obešel tím, že si vymyslel zvláštní povinnost, kterou provozovatel nebude schopen splnit a pak bude zákonodárce argumentovat, že nepostihuje provozovatele za jednání řidiče (to by opravdu neustál), ale za porušení zcela „jiné“ povinnosti. Že jsou to spojené nádoby a že ta povinnost je tam takto záměrně „nastrčená“, aby se nemuselo naplno říct, že se trestá provozovatel za delikty řidiče, je zřejmé.

    Samozřejmě zákonodárce pak „sladce“ pokračuje, když říká:“Nelíbí se ti to? Tak ho práskni!“. Zákonodárce tedy záměrně odebral provozovateli možnosti, jak neudávat, i když naoko tvrdí, že tu možnost má (zajistit, aby řidič pravidla neporušoval), ačkoliv to je zjevně nesplnitelná povinnost.

    Ale, samozřejmě možnosti jak čelit tomuto drzému útoku ze strany tyjících tvůrců pokutových penězovodů je naštěstí stále ještě dostatek. 🙂

  • [18]

    27. 11. 2012 v 15:40GTI

    [17] 🙂 Díky za smysluplnou reakci. Souhlas.

  • [19]

    27. 11. 2012 v 17:25lled

    Emele ano fungují, ale jedná se o ohýbání věcí, které se z principu ohýbat nemají/nesmějí a nic na tom nezmění fakt, že třeba Německo má obdobnou normu. Parkování není anarchie je to jen logický důsledek neschopnosti státu, měst plánovat. To, že de facto podporují prodej aut ať už přímo (šrotovné) či nepřímo (daňové úlevy pro výrobce etc.) a současně vybírají daně nejen z prodeje, ale také z pohonných hmot – jaksi – generuje na straně zákazníka potřebu parkovat. Stát a hlavně města tuto neschopnost řeší buzerací – zóny, cílené nálety MP do oblastí kde všichni ví, že sekundu poté co někdo dostane pokutu, popřípadě je odtažen se na jeho místo dostaví další auto….čistě z důvodu nemožnosti parkovat někde jinde. To co bude platit od 19/1/2013 je jen další level ve hře všechno se hodí na daňového poplatníka….

  • [20]

    28. 11. 2012 v 9:44Emel

    foto Emel

    Iled: no jistě, když vznikalo historické centrum Prahy, tak holt nikdo neplánoval že těch aut bude tolik 😉 . Měl by snad stát dávat auta na příděl dle toho, kolik místa na parkování je v místě bydliště žadatele? Věřím, že takové řešení bys taky nepodpořil.

    Nemožnost parkovat jinde je výmluva, ve skutečnosti je to lenost podpořená tím, že stát není schopen špatné parkování postihovat. Vždycky se dá zaparkovat jinde, jen to nejspíš bude znamenat strávit pár minut chůzí nebo jízdou MHD…

  • [21]

    28. 11. 2012 v 11:52GTI

    [20] Emele, domnívám se, že parkování (v Praze) je poměrně úspěšně řešeno, tedy ve vztahu k volným parkovacím místům, a to důslednou odtahovou činností. Pár zkušeností s odtahem a už nikdy nezaparkuješ na zákazu. Nedávno jsem kroužil kolem Ludmily asi půl hodiny, než se uvolnilo místo. Jen jsem zkusmo najel na místo, kam jsem to měl zapovězené, a do minuty byl u mě strážník. Ano, to je ta správná prevence.

  • [22]

    28. 11. 2012 v 12:27Emel

    Odtah je dost drastické řešení… podle mě nikoli správné. Můžeš kvůli němu zmeškat letadlo apod. Navíc vlastně taky trestáš bez toho, abys prokázal vinu konkrétnímu řidiči…

  • [23]

    28. 11. 2012 v 13:00GTI

    [22] Chválím tu prevenční aktivitu strážníků u té Ludmily. Odtah je (paušálně) extrém, avšak i morálně akceptovatelný, neb tam, kde je zákaz stání, je odstavené vozidlo třeba nebezpečnou překážkou provozu. Problém je, když jsou třeba dopolední vymetené ulice (pražáci odjedou do práce) a nějaký mimopražan jede prázdnou ulicí někde na Vinohradech a nemůže zastavit za modrou čarou, to je nesmysl, a odtah takového vozu nemá ani morální korespondenci.

  • [24]

    28. 11. 2012 v 13:45Emel

    Přesně, v mnoha případech je potřeba mírnější postih.

    Jak se díváš na pozici provozovatele vozidla v případě odtahu? Není také neoprávněně postižen tím, že jeho auto stojí na odstavném parkovišti? Například v situaci, kdy auto půjčil jinému řidiči a ten ho při vrácení odstavil na zákazu stání, odkud bylo následně odtaženo?

  • [25]

    28. 11. 2012 v 16:11GTI

    [24] No to je kruté. Tady už jsme i ve vztahu k nákladům na odtah v rovině žaloby na náhradu škody proti řidiči. Musel bys prokázat, že ovšem to byl on, který tam vozidlo odstavil. Dobré maso 🙂

  • [26]

    29. 11. 2012 v 8:32Emel

    foto Emel

    Otázkou je, zda bys jako vlastník mohl vyžadovat vozidlo zpět bez zaplacení pokuty s poukazem na to, že ty jsi přestupek nespáchal a pachatele neudáš…

  • [27]

    29. 11. 2012 v 8:33Emel

    foto Emel

    …jinými slovy… v takové situaci už tam ta „objektivní“ odpovědnost de facto je i dnes.

  • [28]

    29. 11. 2012 v 10:35GTI

    Odtahy jsou hodně hutným tématem, navíc to v nich neustale pulzuje. viz nedávné rozhodnutí o povinnosti vracet auta na původní místo (při úklidu). Můžem se tomu věnovat v samostatném blogu.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

gti.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Listopad 20141 Příspěvek
  • Březen 20142 Posts
  • Leden 20141 Příspěvek
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Září 20131 Příspěvek
  • Červenec 20132 Posts
  • Červen 20132 Posts
  • Květen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Leden 20131 Příspěvek
  • Prosinec 20121 Příspěvek
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20122 Posts
  • Červenec 20121 Příspěvek
  • Červen 20123 Posts
  • Duben 20123 Posts
  • Listopad 20111 Příspěvek
  • Říjen 20111 Příspěvek
  • Září 20111 Příspěvek
  • Srpen 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20112 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura