-
Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – nominácia
Ak minulé kolo počtom svojich kandidatov expandovalo do naozaj zaujímavých rozmerov, dnešná nominácia bude patriť k tým relatívne skromnejším. A tak po období oblých tvarov, prichádzajú na rad priame linky, jasné tvary a ostro rezané črty. Autám to však stále svedči, tak verím že si tam to svoje nájdete.
Ak budete mať dojem, že sa na nejaký automobil zabudlo a určite by sa mal objaviť v nominácii, posialajte svojich favoritov v známej veľkosti a forme na mail jurajgric@yahoo.com až do pondelka 22.9.2008, kedy od 13.00 bude prebiehať samotné hlasovanie.
Pomerne očakávateľným a zaslúženým víťazom minulého kola sa stal…
1966 Jaguar E-type
Nominanti na obdobie 1970-1979 sú:
1977 Alfa Romeo Giulia 1600 Super
1973 Alfa Romeo Montreal
1970 Alpine A110 1600
1979 Alpine A310 V6
1970 Aston Martin DBS V8
1976 Aston Martin Lagonda
1971 BMW 3.0CSL
1973 BMW 2002tii
1978 BMW 635CSi
1971 Buick Riviera
1970 Cadillac NART Zagato Coupe
1970 Chevrolet Corvette C3 convertible
1970 Citroen SM
1971 De Tomaso Deauville
1970 Dodge Challenger Frua Coupe Special
1973 Ferrari Dino 246 GT
1973 Ferrari 365 GTB-4 Daytona
1974 Ferrari Dino 308 GT4
1979 Ferrari 308 GTS
1970 Ford Mustang Boss 429
1971 Ford Mustang Boss1
1970 Holden Torana GTR-X
1979 International Harvester Scout II
1973 Jaguar XJ12
1975 Jaguar XJS
1979 Jaguar XJ6
1977 Jeep CJ7 Renegade
1978 Jeep Wagoneer Limited
1975 Jensen Interceptor
1970 Lamborghini Miura P400S
1970 Lamborghini Urraco
1975 Lamborghini Countach LP400
1970 Lancia Stratos Zero
1975 Lancia Stratos HF
1972 Lincoln Continental MarkIV
1977 Lotus Esprit S1
1971 Maserati Ghibli SS Spyder
1975 Maserati Bora
1976 Maserati Quattroporte
1977 Maserati Khamsin
1979 Maserati Merak
1975 Mazda RX3
1971 Mercedes-Benz 230 SE
1971 Mercedes SL
1979 Mercedes S-classe
1977 Mitsubishi Lancer
1970 Monteverdi Hai 450 GTS
1971 Monteverdi 375-4
1974 Moskvič 2140
1973 Opel GT
1978 Opel Kadett C Coupe
1973 Porsche Carrera 2.7 RS
1978 Porsche 928
1970 Plymouth Barracuda
1971 Plymouth GTX
1977 Reliant Scimitar GTE
1973 Rolls-Royce Phantom VI Frua Drophead Coupe
1979 Rolls-Royce Silver Wraith
1971 Stutz Blackhawk
1970 Škoda 1100GT ÚVMV
1974 Škoda 110R
1977 Škoda 130 RS
1977 Tatra 613
Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – hlasovanie. Poznávačka – časť II.
2 093 reakcí na Najkrajší automobil rokov 1970-1979 – nominácia
[1]
19. 9. 2008 v 13:39Lonestarstate
Riviera je fenomenální. Ale ještě pošlu svoje koně
[2]
19. 9. 2008 v 14:08carmik
Jak vidím, zase jsem se pěkně snažil. :-))
[3]
19. 9. 2008 v 14:24Arnold Hackel
Riviera.. To je něco neskutečnýho. Měl jsme tu čest se v ní kdysi projet, ne v tomto konkrétním typu, ale ve starším 1964. Obsah 6500. V německu na srazu amerik ji měl nějaký pán ze švýcarska, dali jsme se do řeči a když viděl moje nadšení- dovolil mi abych se projel (seděl vedle mě pochopitelně). To auto je můj sen, nikdy nebylo a ani nemohlo být vyrobeno nic lepšího. Byl to vrchol zlatého věku, nejkrásnější éry automobilismu.
[4]
19. 9. 2008 v 14:36jurajos
carmik: ak sa nehneváš, vymenil som tie Tvoje maserati za ich europske verzie…predsa len tie 5 míľové nárazníky to dosť kazili.
[5]
19. 9. 2008 v 15:34carmik
(4) V pohodě, nevidím v tom žádný problém. Hlavně ať je v nominaci hodně krásných aut. Bohužel mám tak trochu dojem, že do nominace nás posílá auta málo. Chtělo by to větší zapojení ostatních.
[6]
19. 9. 2008 v 15:41da_b0mb
to je pruser…tak zatim DBS, Countach a Miura…je to naprd, ze zrovna dva tyhle skvosty s bejkem na kapote se tu sesly..
[7]
19. 9. 2008 v 18:30Navtech
Úplně v tý 613 vidi Husáka s nudlí u rypáku a ty jeho půllitry na tlamě… Tatra mě asi zabije, ale uplně se mi chce vedle těch skvostů z ní zvracet. Ne z auta jako takovýho, ale co mě to všechno připomíná.
Carrera se skoro nezměnila a pořád je to maso… Monteverdi, Jensen…škoda jich.
[8]
19. 9. 2008 v 18:31Baracudaj
Nechci být puntičkář, ale hodnocená auta by měla být na fotce v originálním stavu. Žádný tuning jako velká nízkoprofilová kola, lak apod jako je to u „1971 Plymouth GTX“, „1975 Mazda RX3″. Působí to jako pěst na oko.
[9]
19. 9. 2008 v 18:44jurajos
BaracudaJ:zrovna to GTX mne osobne dáva zmysel len po poriadnej „restoration“ a „customized“. A čo si budeme vravieť, tak či tak nemaju obaja šancu.
[10]
19. 9. 2008 v 19:23Navtech
Tak nějak to vypadá, když se vylíhne malej ptáček a dívka se divně uculuje.
[11]
19. 9. 2008 v 19:24marek.g
do pi.če co to je?ten šmejd 507 jeste zije?
[12]
19. 9. 2008 v 19:28Navtech
A měl tě rovnou kopnout doprdele!
[13]
19. 9. 2008 v 19:31marek.g
113: dobros,ale staci to napsat jednou.treba nejsme v pomocne skole aby se vsechno rikalo a psalo 100x
[14]
19. 9. 2008 v 19:32Navtech
Vim o co jde, jsi kokot, co se chce prosadit, ale na špatnym místě.
[15]
19. 9. 2008 v 19:47marek.g
neser me ti rikam!bez si prznit jinou diskusi na jiny web nejlepe na jine planete…nebo bud tak laskav a prestan pouzivat net uplne
[16]
19. 9. 2008 v 19:53marek.g
no myslim,ze mam dost roku na to abych se na tebe vysral a sel radsi na pivko nez se tady dohadovat s takovym dementem jako jsi ty.tak ja si dam jedno i za tebe a ty si tady muzes napsat treba 500 stejnych prizpevku ty trosko.adios amigo
[17]
19. 9. 2008 v 20:22Avantime
Teda dnes je jako opět těžký výběr. Doslova mě uchvátila Lancia Stratos Zero, v mém srdci stále převládá Alpine, k tomu ještě nazpozamsky krásné kupé Alfa Romeo Montreal…Motá se mi hlava:-))
[18]
19. 9. 2008 v 22:21Lonestarstate
507: Tady nikoho nezajímá tvoje zraněné ego psychopata. Přestaň tapetovat a spamovat! K podobnému odreagování slouží třeba bušení hlavou do zdi. Určitě se ti uleví víc než jenom ťukáním do klávesy s vykřičníkem.
Svým chováním už dopředu sám odhaluješ, kdo se neumí chovat a kdo uráží ostatní. A hláškama typu „Ty tupec kde je Aston Martin Bulldog!“ navíc odhaluješ, že jsi nedokázal pochopit ani princip téhle ankety….a na to by stačilo i IQ 50. Každý si nominuje svoje oblíbené auto…Astona si měl nominovat sám, když ti tu chybí. Ale to by ses nejprv musel naučit používat email. :-O
[19]
20. 9. 2008 v 1:33da_b0mb
Je krasne videt, co znamena 10 let v automobil. prumyslu… Spusta kontrastu…Lagonda, Countach, Stratos Zero….proti konzervativnimu zbytku…Countach zaslouzi hlas…
[20]
20. 9. 2008 v 7:41prekladys
ad riviera:
lonesi, jsi přesvědčen o tom, že má smysl vedle riviery nominovat další ameriku? sama riviera má poměrně velké šance, nač tříštit síly? (Mk IV je sice určitě elegán, ale neodpovídá místnímu vkusu …)
ad 507:
jako v Zelené míli. kdo viděl, ví o čem mluvím…
[21]
20. 9. 2008 v 10:00Miro
1971 Plymouth GTX
[22]
20. 9. 2008 v 10:12Franke
Plymouth ‚Cuda, jednoznačně AAR 340 Sixpack (440 nebo 426 Hemi je taky dobrý)…
[23]
20. 9. 2008 v 10:43jurajos
Ma mohlo napadnuť kto že asi stoji za 133 príspevkami. Toto snáď nie je ani možne! 8-(((
[24]
20. 9. 2008 v 11:14Marek
To se neda – proste neda 70a leta byla dle meho snad nejlepsi – jeste bych s dovolenim pridal 2 citroeny CX a SM
[25]
20. 9. 2008 v 11:16Marek
Ale mel li bych vybirat, tak Lagonda, Daytona,Countach a Hai jsou ve finale
[26]
20. 9. 2008 v 12:44dCi
Škoda kol u Bory. I přesto jasná volba. Hned za ní posléze Esprit.
[27]
20. 9. 2008 v 14:08Skydriver
Já dávám přednost Maserati Bora a lanceru.
[28]
20. 9. 2008 v 16:22T613
Navtechu: máš pravdu, za to zvracení u T613 bych tě ubil znakem od Ronaultu!
jurajos: poslal jsem ti ještě dvě nominačky. Přeci jen sedmdesátá léta bez 130RS a 1100GT ÚVMV nejsou sedmdesátá léta (i když nemají šanci).
all: koukám, že je tu živo! Člověk přijede z ráje a furt při starým :-))
[29]
20. 9. 2008 v 19:35T613
Tady se fakt nic nezměnilo
[30]
20. 9. 2008 v 21:29Navtech
Změnilo… ta 613 je ještě hnusnější, než jsem si myslel:)))))))) Najdi aspoň nějakou fotku z fabriky na jogurty, co v něm lítal říďa a ne hned na Hradu! A třeba červenou.
[31]
20. 9. 2008 v 21:59T613
Takhle kopnout do ř.. bys nechtěl? :-))
tož takové fotky jsou, ale vesměs prťavé
http://www.fotodoprava.com/images_ruzne_v/hasici_tatra613.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1439/1213714472_a61e571ae0.jpg?v=0
http://farm1.static.flickr.com/52/134999686_966d376176.jpg?v=0
http://farm1.static.flickr.com/145/346864775_3497b6adfc.jpg?v=0
[32]
20. 9. 2008 v 22:07Navtech
Ty hasiči jsou dobrý… skora tak zrezlý, jako ta, co jsem ti onehdá poslal:))) Tu tam dej:))))))))))))))))))))))))))
[33]
20. 9. 2008 v 22:13T613
http://www.t613.ic.cz/ pěkná je bleděmodrá ze sekce moje auta
chtěl jsem pohledat slavnou Tatru 613 safety car, ale zdá se že byla až z osmdesátých..
[34]
20. 9. 2008 v 22:18Navtech
Jo, to už je lepší:))
[35]
20. 9. 2008 v 22:20Navtech
Byl se někdo podívat na tu ruskou krávu v Mošnově?
[36]
20. 9. 2008 v 22:33T613
Já dneska přijel ve tři, takže se nezdařilo. Ale Ruslan jsem viděl před dvaceti lety (září 88), když byl představen československému bratrskému lidu v Mošnově. Bylo mi sedm let a pamatuju si ty obrovské rozměry, obří jeřáby apod. Prostě zážitek na celý život.
[37]
20. 9. 2008 v 22:36Navtech
Pak to někde hnilo, než to zase vytáhli, ne? S tim by se už dalo něco odstěhovat
[38]
20. 9. 2008 v 22:48T613
Si pleteš s Mrijou.. Ruslany byly v Ruské a Ukrajinské armádě, taky lítaly v Aeroflotu. Celkem jich bylo vyrobeno okolo stovky (myslím, nevím). Antonov zachránily před krachem, neboť jich pár vlastnil a začal je ze zoufalství nabízet pro nákladní dopravu. Tož a poptávka byla tak velká, že mohli oživit odstaveného An-225 Mriju (Sen). V současnosti prý zvažují dostavění druhé Mriji, která byla rozdělaná v 80.letech (obě co by nosiče raketoplánů Buran)
Ruslan má nosnost okolo 150tun.
[39]
20. 9. 2008 v 22:53Navtech
Aha…a ta má asi i víc motorů, ne? Protože tady se mi jich nějak nedostávalo… kdysi byl nějakej pořad v TV, byl do toho zamotanej i ten Buran a ten jejich Concord… nebylo to tak dávno, určitě to bude někde v archivu ČT.
[40]
20. 9. 2008 v 23:07Navtech
http://www.youtube.com/watch?v=Z4hjufuVf6I
tam je všechno
[41]
20. 9. 2008 v 23:29T613
An-124 Ruslan http://farm4.static.flickr.com/3004/2454221571_032fc5a154.jpg?v=0
První vzlet: 1982
zařazení do služby: 1987
První představení v ČSSR: září 1988 Ostrava Mošnov
Protiváha: Lockheed C-5 Galaxy, Boeing 747-400F
délka: 69m (C-5: 75,5m; 747: 70,6m)
rozpětí křídel: 73m (C-5: 67,8m; 747: 69,4m
výška: 20,8m (C-5: 19,8m;747: 19,4m)
prázdná hmotnost: 175tun (C-5:169,5t; 747: 180t)
max.vzletová hmotnost: 405tun (C-5:379,5t; 747: 363t)
nosnost: 150tun (C-5: 120t; 747: 113t)
Max.Dolet: 16 500km (C-5: 10 411km; 747: 13 390km)
Max.Dolet s nákladem 150tun: 4500km (C-5:5526km)
Motory: 4x D-18T o výkonu 229kN
An-225 Mrija http://home.i-cable.com/dick_ming/images/Antonov-AN225.15.jpg
Vyvinut jako nosič raketoplánů Buran (záložní přistávací dráha měla být v ČR, tuším Milovice)
První vzlet: 21.12.1988
představení v ČSSR: rok 1989 – neplánovaná návštěva Ruzyně (letěl z Pařížského aerosalonu. na zádech měl raketoplán Buran a uvnitř měl trosky MiG-29 (ten spadl během ukázek na aerosalonu po té co nasál ptáka, pilot ještě stačil otočit stroj od diváků a katapultovat se)
délka: 84m
rozpětí křídel: 88,4m
výška: 18,2m
max.vzletová hmotnost: 600t
nosnost: 250t
Motory: 6x D-18T o výkonu 229kN
Program Mrija byl ukončen spolu s programem Buran. Jeden vyrobený stroj byl odstaven a nechal se hnít. Druhý částečně vyrobený pak odsunut někam stranou.
[42]
20. 9. 2008 v 23:39Navtech
Tebe snad za to platí Putin!:))
[43]
20. 9. 2008 v 23:53T613
Kéž by
Mám rád mimoamerickou/čínskou techniku. Nějak se z těch Amíků neumím správně připosrat
[44]
21. 9. 2008 v 12:11Marek
Hmm zato z ruskyho srotu ti to jde celkem dobre koukam
[45]
21. 9. 2008 v 15:02jurajos
Október sa blíži a dúfam že T613 sa nemýlil.
[46]
21. 9. 2008 v 19:04T613
já ti ten mejl klidně přepošlu
[47]
21. 9. 2008 v 19:12T613
Jo Juraji mám prosbu.. vyměň prosím tu fotku tatry za tu bleděmodrou ze stránek http://www.t613.ic.cz/ a nezkoušej to na mě s mejlem! Díky moc
[48]
21. 9. 2008 v 20:13jurajos
Čo by som pre „otca zakladaťeľa“ nespravil! 8-)))
Máš šťastie že ju mám v archíve…len som bol z tej farby v rozpakoch.
[49]
21. 9. 2008 v 20:21507
Ty úbožiačik, príspevky Navtecha nie sú vulgárne? Ano, je to Navtech, tak je to v poriadku. Chmulo.
[50]
21. 9. 2008 v 20:29T613
Koukám že 507 začíná chápat, že někteří lidé jsou si vždy rovnější
Joo když se „přátelé“ oslovují sprostými výrazy tak to holt není urážka. Ale když to řekne někdo jiný tak to urážka je. Čím to asi je? :-))
[51]
21. 9. 2008 v 20:31T613
Juro měl bych ještě jednu věcnou
Bylo by fajn, kdyby fotky měly stejnou velikost.. myslím, že to je 800×600. :-)) A klidně mě kopni do řiti
[52]
21. 9. 2008 v 21:04da_b0mb
hele hele nebyl v tyhle dekade uz na svete XJS ?
[53]
21. 9. 2008 v 21:12Navtech
Narodila se hlavně moje stará a tu tam nikde nevidim?! Bordel je to tady!
[54]
21. 9. 2008 v 21:14Navtech
[49] 507 …ty tupko tupý, ja som sprostý od prírody, to sa nerátá!
[55]
21. 9. 2008 v 21:15jurajos
Tak mám dojem že až Ťa budem kopať tak sa Ti radšej postavim čelom!
Ak mysliš XJ6 tak wikwpédia hovorí a letopočte 1968-1997.
[56]
21. 9. 2008 v 21:21jurajos
do_bOmb: ja by som sa mal naučiť poriadne čitať! 8-))) Áno, XJS už bol na svete, ale nik si naň nespomenul. 8-(
Navtech: pošli foto…snáď jej niekto dá hlas. ;-)))
[57]
21. 9. 2008 v 21:24Navtech
Nepošlu, to byste ty veterány mohli rovnou zabalit!
[58]
21. 9. 2008 v 21:29Navtech
Kdyby se ta S-kláda začala znovu vyrábět, tak bych se vůbec nezlobil. Jen bych tam prdnul ty šilhavý xenony, maximálně dalších 70 dnešních vymožeností a už by se frčelo.
[59]
21. 9. 2008 v 21:41T613
Joo tohle eSko je jedno z nejkrásnějších.. tohle a Mamut
[60]
21. 9. 2008 v 21:49Navtech
Ale stejně by si radši vlez do tý 613 s tim vixlajvantem a umakartem, co?!:))))))
[61]
21. 9. 2008 v 21:54T613
To je jako by ses mě ptal jestli si mám vybrat mezi vymíškováním a vykastrováním. Nejraději bych bral obě, a kdybych si musel vybrat tak si hodím mašlu B-)
[62]
21. 9. 2008 v 21:58Navtech
Nehodíš, vybereš si 613, protože příští rok končí 30-letá záruka u MB na karoserii, přičemž Tatra jí nikdy neměla.
[63]
21. 9. 2008 v 22:02T613
Být tebou tak si nejsem tak jist
Chromka mě nikdy moc nebrala. Nejvíce se mi líbila T613-4 Mi Long nebo T613-3. Pro ty dvě mám slabost. Nicméně nejsem tak padlej na palici abych svoje miláčky dával někde nahoru. To možná byly v druhé polovině šedesátých let, když je ve Vignale navrhovali. Po druhé polovině sedmdesátých let je už ten design out :-/
[64]
21. 9. 2008 v 22:06T613
Juraji dej tam nakonec tuhle fotku.. Má jen 39kb :-)) http://www.tatraportal.com/popisky/t613/prototypy/t613proto_14.jpg
Navtech: Mi Long je tahle http://www.tatraportal.com/popisky/t613/m95/t613-4m95_01.jpg z r.95
[65]
21. 9. 2008 v 22:06Navtech
Nojo Tatra nezná bratra:))
[66]
21. 9. 2008 v 22:08jurajos
Počuj…sedieť vedľa mnňa tak už ju máš!!!
[67]
21. 9. 2008 v 22:10Navtech
Hlavně ty fotky měň, až se bude hlasovat a kdyby to nefungovalo, tak víš, co máš dělat?!:))))))))))))))))))))
[68]
21. 9. 2008 v 22:11Navtech
A hlavně ať má aspoň šířku 900, když ostatní max. 800…díky!
[69]
21. 9. 2008 v 22:11T613
nejkrásnější tatry jsou nákladní (jak se píše zamilovaný smajl?)
http://www.youtube.com/watch?v=c-csaMjxkz4
[70]
21. 9. 2008 v 22:11T613
Juraji díky
[71]
21. 9. 2008 v 22:15Navtech
Přejel tyčku, blbec!
[72]
21. 9. 2008 v 22:16T613
Kdo? Juraj?
[73]
21. 9. 2008 v 22:20Navtech
To řídí Juraj tu Tatru?:)))))))
[74]
22. 9. 2008 v 1:52Kuba
Není ta Lagonda náhodou series 4 z osmdesátých let?
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/info.html
Navrhuji vyměnit foto – tahle vypadá dobře:
http://freespace.virgin.net/roger.ivett/abudhabi.jpg
[75]
22. 9. 2008 v 9:19jurajos
Kuba: jeden by sa z Teba zbláznil…ale máš absolútnu pravdu.
[76]
22. 9. 2008 v 9:43T613
Jediný z koho se zblázníš jsem já.. přihoď tam ještě tohle http://www.tatraportal.com/popisky/t613/prototypy/t613proto_05.jpg :-))
[77]
22. 9. 2008 v 9:47T613
tak nic tam nakonec nedávej
[78]
22. 9. 2008 v 11:55carmik
Do pr…, kdo si z toho má vybrat, a to tam ještě nejsou všechna auta z té krásné éry 70.let. Tuhle volbu si budu muset pořádně promyslet u Plzeňské 12ky.
Komentáře nejsou povoleny.