-
Před pikolou za pikolou (vás ZCENZURUJI)
Nechal jsem se inspirovat sousedním blogem a vytvořil drobný sumář věcí, které lze vytknout jednomu z rozšířených lowcosterů nižší střední třídy. Jakákoli podobnost s jinými blogy je čistě náhodná a není způsobena tím, že mi ze „záhadného“ důvodu nejde vložit do inkriminované diskuze komentář, který, ač je napsán ve slušném a věcném duchu, někomu asi nehraje do krámu.
Vezměme tedy seznam negativ, která shledali redaktoři auto.cz na Fiatu Bravo a srovnejme je s oním neznámým vozem nižší střední třídy, který momentálně užívám.
Tento vůz má:
• špatný výhled šikmo vzad;
• jízdní vlastnosti v zatáčkách nijak zázračné, těžký motor vpředu je znát;
• tupé řízení s nulovou zpětnou vazbou a uměle posílenou středovou polohou, což je k ničemu, byť na zmatení některých „novinářů“ a nadšené výkřiky o výborné zpětné vazbě stále stačí. Nicméně informací poskytuje stejně jako v případě Brava, tedy nula;
• možnost připlácet za prvky výbavy, které ma Bravo v základu;
• ovládací panel klimatizace a okolí řadičky není z měkčeného plastu, středový sloupek překáží pravému kolenu a úzké a krátké sedáky vpředu;
• přehmaty v ergonomii – přes volant a páčku blikačů/tempomatu nelze za jízdy měnit sklon světel a intenzitu podsvícení, přístrojová deska neobsahuje indikaci zapnutých předních mlhovek;
• nedostatek odkládacích prostorů, absence klimatizované schránky na nápoje.A co je ještě horší, tento vůz se vyjma příčných nerovností v zatáčkách „jízdním projevem v situacích, kdy se podvozek přibližuje svým limitům, blíží víc Škodě Fabia než kompaktním warm-hatchům a hot-hatchům, ke kterým by jej mohl řadit výkon nebo rozměr pneumatik.“
A co z toho plyne? Oba dva lowcostery nejsou ideálními vozy a najdeme na nich vady, ale službu přesto dobře odvedou. Jedním z nich je Fiat Bravo, kterým je ale ten druhý?
4 Responses to Před pikolou za pikolou (vás ZCENZURUJI)
[1]
8. 9. 2010 v 13.21wolff
Já vím, já vím, je to škoda Octavia Combi s naftovým motorem.
No jo, jenže tohle se dá napsat na každé auto ve třídě (má-li ovšem) s nabídkou silného naftového motoru.
Tedy.. Zaplať pán Bůh, že tato volba u Brava či Golfu a jiných je. Hodně jich tuto možnost ennabízí a jiní ji už stáhli z trhu..
[2]
8. 9. 2010 v 13.25m4lcolm
To je rychle po hádance 🙂
Mě spíš zaráží, že tomu bravu místo některejch pytlíkovin za každou cenu novináři nevytknou věci, co opravdu vadí, tj. např. subjektivní stísněnost na zadních sedadlech danou nízkými okny a vysokou hranu kufru.
Jinak srry za schvalování příspěvků, já nevěděl, že to jde vypnout.
[3]
8. 9. 2010 v 13.49wolff
Jo tady de, na autorevue.cz ne… :-))
Tak to nešlo Malci neuhodnout.
Teď sem zase najel 250 km s Yetinou a to je to samé. Hnusné výplně dveří, aerodynamický hukot při vyšších rychlostech, drnčení nejen od víka zavazadelníku, prostoru na pravou nohu míň než v tom bravu, plast na spodní přístrojovce škaredější a snad i tvrdší než v tom bravu a to se jedná o top model. Já to nekritizuju, to auto má svoje zase v něčem jiném.., ale spoustu těchto věcí lidi v testech nezmíní a při tom jsou to opravdu rel. fatální vady (pro běžného uživatele)… A pak si tady jeden šašula mastí lofasa nad rel. normálně napsaným testem. Ale jak sem psal jinde.. čekal sem, že se na tu větu s tou Fabií chytí.. a při tom… No raději nemluvit.
[4]
8. 9. 2010 v 14.03m4lcolm
Tak zrovna vnitřek yeťáka bych nechal bejt, to nejni nijaká tragédie. To jsem spíš málem vrhl z interiéru Fábie RS, měkčenejch plastů všehovšudy 20 cm pruh na palubce, jinak všechno tuhý, takže bych čekal od novinářů kritiku. Místo toho ticho po pěšině…
BTW najednou mi začalo jít přispívat vedle a zjevily se i příspěvky, co byly předtím neschváleny, takže tam je můj kvalitní názor třikrát 😀
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.