-
Co je tohle za auta? 3.díl
1) Na tohle jsem vážně zvědav.
2) Dát pouze detail interiéru může vypadat příliš těžké, ale jedná se o opravdu nezaměnitelný model….
3) A na závěr trocha sportu
Anketa o zlatý blábol Léto 1/64 – díl 3. – Léto na Riviéře
1 054 Responses to Co je tohle za auta? 3.díl
[1]
10. 7. 2008 v 19:00507
No to je nuda. 🙂
[2]
10. 7. 2008 v 19:01507
1: THUNDERBIRD. Ale nejaký zmenšený. :-)))
[3]
10. 7. 2008 v 19:03Lonestarstate
Vedle :-))) Není to Thunderbird, i když vypadá podobně jako Thunderbird 1967-69. Všimni si, že „razor – žiletka“ jakoby leží na kapotě, není místo světel a chladiče.
[4]
10. 7. 2008 v 19:06Kuba
Trojka by mohla být Panoz A.I.V.
[5]
10. 7. 2008 v 19:08Kuba
A jedno z těch dvou dalších bude určitě Studebaker… 🙂
[6]
10. 7. 2008 v 19:09Lonestarstate
[4] Ano. Kuba to uhád. 🙂 Panoz AIV roadster
[7]
10. 7. 2008 v 19:09Lonestarstate
[5] Proč myslíš? 🙂
[8]
10. 7. 2008 v 19:11507
Kedy bude ďalšie?
[9]
10. 7. 2008 v 19:12507
No dovoľ! Že sa nehanbíš! Aby Studebaker mohol byť ten hranáč.
[10]
10. 7. 2008 v 19:14Lonestarstate
[8] Ještě jste neuhádli ani tyhle fotky 🙂 za dlouho, za dlouho 🙂
[11]
10. 7. 2008 v 19:19507
Daj sem už konečne niečo zo šesťdesiatych rokov! 🙂
[12]
10. 7. 2008 v 19:21T613
(2) prvn verze Kita z Knight Rider B-)
[13]
10. 7. 2008 v 19:22507
Skôr posledná.
[14]
10. 7. 2008 v 19:22Lonestarstate
[12] čekal jsem, kdo s tím přijde :-))) Ale mohu Vás ubezpečit, že dvojka je sériové auto!
[15]
10. 7. 2008 v 19:27T613
Lonesi bez tvého dovolení ti tu šoupnu malé OT, ať ušetřím 507 rozhodování. Tito už byli nominováni:
Cadillac Model A Runabout, Mercedes Simplex 18/28, Lancia Alfa,
Rolls-Royce The Silver Ghost, Bugatti Type 10, Locomobile Model I,
RAF H10, Benz Prinz Heinrich
[16]
10. 7. 2008 v 19:32Lonestarstate
Klidně. Kdo jen mohl nominovat ten krásný Cadillac? 🙂
[17]
10. 7. 2008 v 19:34T613
(16) asi úchyl, jinak si to nedokážu představit 🙂
Jinak když se koukám na první kolo, tak je to tak jak jsi kdysi říkal. Vyhraje ta největší šílenost, která je možná 😀
[18]
10. 7. 2008 v 20:47507
Myslíš Lancia Alfa Landaulette? 🙂
[19]
10. 7. 2008 v 21:32Capajevko
2ka je cadillac allante okolo roku 1988.. vyrabalo sa v pininfarine a letecky alitaliou sa dovazali karosierie priamo do cadillacu kde ho dokoncili.. toto je volitelna led pristrojovka z led ale viacej sa mi v nom pacia klasicke ,,rucickove,, ukazovattele 😉
[20]
10. 7. 2008 v 21:41Navtech
Jo, Capko, to bylo království tlačítek! Je jí jen půlka. Tohle auto jsem viděl „live“ v showroomu a nešlo mě to do palice, stejně, jako suchej zip a další bejkárny.
[21]
10. 7. 2008 v 21:47Capajevko
[20] viem viem… este chyba otackomer aaa taka mala skulinka s ukazovatelom prevodoveho stupna 🙂 to boli casy ked stara dobra amerika vyrabala kvalitne auta… teraz je to bieda :(((
[22]
10. 7. 2008 v 21:54Navtech
Já už si nepamatuju modely, ale ty auta už z přelomu 70/80 let k řidiči i mluvili… Nikdo mě to v ČR nevěřil.
[23]
10. 7. 2008 v 22:00Capajevko
mna dostalo ze palubne pocitace s real spotrebou na zaciatku 80. rokov… auta ako chrisler new yorker, 5th avenue alebo imperial 1981.. boze to bolo auto.. este aj pentagram na kapote bol vyrobeny Cartierom z krystalu… o takych veciach ako elektricke okna alebo tempomat nehovorim…
[24]
10. 7. 2008 v 22:08Lonestarstate
Trefa. Cadillac Allante. Každopádně je zajímavé ten názor, že zrovna 80.léta byla léta poctivých amerik. 🙂 Já bych spíš řekl drastických úsporných opatření. Ale tohle asi každý vnímá podle doby, kdy byl zrovna mladý. Nemám pravdu 😉
[25]
10. 7. 2008 v 22:13Capajevko
[24] no moze byt ale teraz je to este horsie… moc si na tu dobu nepamatam 🙂 urcite usa valcovala europu v technickych vychytavkach… tam uz hadam v polovici 50. rokov mali vsetko na elektriku a tu sme boli radi 2 valcom s konstrukciou z pred 2. sv…
[26]
10. 7. 2008 v 22:14Ricardo
Ano ano, Panoz jsem hned poznal, hrotil jsem ho ve hře Midtown Madness (rok cca 2000) 😉 😀
[27]
10. 7. 2008 v 22:16Lonestarstate
Válcují pořád, jen to média opomíjí. Cadillac měl jako první noční vidění už v roce 2000, jako první celá zadní světla z LED už v roce 2000, jako první od 2002 magnetic ride control, teď teprve za drahý příplatek v Audi R8 atd…. V 80. a 90.letech se ale ošklivě šetřilo na vnějších rozměrech a interiérech, které se šedivostí a plastovostí přiblížily evropským.
[28]
10. 7. 2008 v 22:18Navtech
[24] …dítě už jsem zrovna nebyl, ale do US jsem se dostal až s Gorbačovem, takže po tom „temnu“ to byl šok.
[29]
10. 7. 2008 v 22:23Lonestarstate
Jo, já si tím šokem prošel asi 99 prostřednictvím 300m ’98 a Seville ’98. Když mi pak někdo tvrdil, že ameriky mají hnusný interiéry, tak jsem si to v duchu porovnal s těma hranatýma, tvrdýma a jednobarevnýma vnitřkama bavoráků a mercedesů a jen se pousmál. 🙂 Ale na 80.léta je hrdá asi málokterá značka. Byť zrovna ten Allante je tehdejší špička. A tehdá kdeco vypadalo moderně…třeba digitální tachometry, každý nosil digitální hodinky a boty na suchej zip. A dneska bysme se tomu posmívali.
[30]
10. 7. 2008 v 22:30lorenz
Lonestarstate: Anebol to tiez Cadillac, kto ako prvý (spolu s Lanciou) prišli s elektrickým osvetlením auta?
[31]
10. 7. 2008 v 23:36T613
stejně ty ameriky žerou malé děti kolem cest.. fuj hanba jim! Nechť žije ekologický Zil 41044! B-)
[32]
11. 7. 2008 v 1:31Capajevko
[31] mno hej.-. ale preco rusaci volaju auta len cislami. to je strasne. same 4ky 1ky.. hruza :)))
[33]
11. 7. 2008 v 8:56king
interier aston martin lagonda
[34]
11. 7. 2008 v 12:27507
King, kde ty žiješ?
[35]
11. 7. 2008 v 13:28Pierro
2. Interier je z corvetty???
[36]
11. 7. 2008 v 14:39Kuba
(7) Původně jsem to myslel jako fór (reakci na komentáře u Léta na Riviéře), ale pak jsem vyštrachal tohle:
http://www.theavanti.com/studebaker_museum.htm
Studebaker Spectre
😀
[37]
15. 7. 2008 v 18:43Lonestarstate
[36] Máš pravdu! :-DDD 507 z toho raní mrtvice, ale číslo 1) je Studebaker 🙂
[38]
15. 7. 2008 v 18:43Lonestarstate
Dvojka odolala. Je to interiér Cadillacu Allanté. Luxusní spolupráce 80.let USA s Itálií 🙂
Komentáře nejsou povoleny.