-
Saab Performance Team
Saaby se považují jako auta s né moc dobrými jízdními vlastnostnmi (neberte mě za slovo – mám všechno přečtený z časáků, takže až budu moc tak se klidně svezu). Jestli to je pravda, tak co teprve dokáže BMW nebo Porsche, když se Saaby s né moc dobrými jizdními vlastnostmi se může takhle kravit. Asi je to hodně o umění řidiče. Občas zůstává rozum stát, jak je to možný. Ti chlápci mají absolutní kontrolu nad autem. Můj lehce najivní sen je, abych ovládal auto stejně dobře jako v tomto videu. Poslední údaje – rok 1987, Saab 9000 a kdesi na nějakém letišti.
a mezi těma skladbami je i jedna od Antonína Dvořáka. Radím vám, dokoukejte se až do konce, dělaj tam na konci strašný pakárny. Tak užíjte si video:-) Tady je pokračování Saab Performance Team. Tentokrát z roku 2005 a Belgického okruhu Spa. Jsou tam sice jenom dva, ale opět to stojí za to. Učinkuje tam Saab 9-3 Sport Sedan. Příjemné koukání:-)
Pikes Peak Race to the Clouds Rendezvous v Paříži
15 Responses to Saab Performance Team
[1]
3. 2. 2007 v 17:59Angličan
:-))) Nečti jenom německý časopisy… Saab má excelentní jídní vlastnosti, a projeví se zejména na horším povrchu… ve Švédsku totiž jezdí i pošťák denně v prostředí, který evropský automobilky považují za testovací… 🙂 třeba s Saabem 9000 si já, a to nejsem žádnej Carlsson, vytřu … s každým BMW7xx. Teda na okresce, nejlépe zasněžené, ne na suché dálnici… 🙂 Nemoc Saabů byla elektronika. A tuším, že pořád je…
[2]
3. 2. 2007 v 18:08kkk
my mame doma 9000aero a presto, ze to je uz stare auto, tak jsou jizdni vlastnosti famozni!
[3]
3. 2. 2007 v 18:15čenda fára
ctu nejvice anglicke casopisy – autocar, speed, topgear a obcas si koupim naky ten SM a Auto Tip a prave autocar nedavno konstatoval ze jizdní vlastnosti Saabu 9-3 SportCombi nejsou nejlepsi. na druhou stranu ja to mam vsechno precteny z casaku takze nezazil sem zadneho Saabu ve skutecnosti. z toho vyplývá, že hodne dám na casopisy o autech – jestli to je dobře to nevím. až budu moc tak se Saabem svezu a zjistim jestli se v tisku mýlili. Kazdopadně to nic nemení na faktu, že umění řidičů ve klipech je famozni:-)
[4]
3. 2. 2007 v 18:43Petic
Niečo úžasné, toto som ešte nevidel, fantázia… SUPER. Toto sa chcem naučiť
[5]
3. 2. 2007 v 19:49michal
9-3ka používa platformu z Vectry….takže pravý SAAB to nieje:-))
[6]
3. 2. 2007 v 20:26cread
Tak tohle video sleduju uz 2 roky zpatky docela casto a vzdycky ziram co kluci dovedou.. excelent..
[7]
3. 2. 2007 v 21:23Alessio
tohle video není o schopnostech vozu,pánové. vsadím se, že by tam klidně mohly jezdit felicie… Tohle je o mistrovství těch řidičů. Bravo, řidiči!
[8]
3. 2. 2007 v 22:05SpeedyRam
Až doteď jsem si myslel že umím řídit… Procitnul jsem. Zítra odlétám do Švédska a vyhledám ty řidiče 😀 Tohle byli opravdoví borci!! Díky autorovi za videa.
Jinak staré Saaby jsou super! Ty nové mě už moc neberou 🙁 ale aspoň že některé můžou jezdit na etanol. Vodík a hybridi mi nějak nevoní.
[9]
4. 2. 2007 v 2:49papluh
Alessio: No felicia mozno, ale urcite nie stock, ale nieco upravene. Na taketo hranie treba mat hlavne presne a predvidatelne riadenie.
michal: Presnejsie to znie nova 9-3 pouziva globalnu GM platformu epsilon, pri jej navrhu boli obe auta v plane. Ponechana je tam relativne velka volnost, tie podvozky nie su kompatibilne, ale maju zhodne (nariadene) konstrukne postupy.Predosla 9-3 bola na tom este volnejsie co sa konstrukcnych nariadeni tyka. Ale do buducnosti to bude horsie, nova Epsilon platforma bude mat predpisanych este viac veci, aj ked to neznamena ze bude len jeden typ. Za posledny pravy SAAB sa z toho pohladu da povazovat klasicka 900ka, uz 9000 ka mala surodencov u Lancie, AR a Fiatu. Ked sme pri tom tak tam bola podobnost taka, ze sa dali menit niektore diely, co u 9-3/vectra je vzacnost.
Anglican: Myslim, ze sucasne saaby niesu na tom z elektronikou nejak moc horsie ako ine auta, skor sa im vycitaju hrkotajuce spracovanie a podobne ergonomicke uchylky najam u tvrdsich podvozkov. Predosla generacia si uzila svoje najma s problemami ohladom turbo motorov a kontaminacie oleja. Este predtym, 900ku z ruk GM radsej ani spominat netreba.
čenda fára: Zalezi co porovnavas, 9-3ka patri medzi spicku predokoliek v danej triede, avsak pri silnejsich motoroch sa dostava medzi konkurenciu zadokoliek a stvorkoliek a to je uz o niecom inom.
Predchadzajuca 9-3 trpela urcitymi neduhmi, zadok na nerovnostiach vedel dost kvalitne nadskakovat, ale na dobrom asfalte predcil aj niektore niektore multilinky. Silnejsie motory maju turbolag a Viggen patri medzi kralov torquesteer-u. Ale ale stale si poda velku vast konkurencie aj v sucasnom vydani. Nehovoriac, ze stara 900ka ci 99 Turbo vymetie pavucinu roznym sucasnym autam takze az take strasne to nebude. Bohuzial v sucasnosti trpi pomalymi vyvojovymi cyklami, zatial co povedzme aktualna 9-3 bola pri predstaveni pred 4 rokmi konkurencieschopna 3kovemu bmw, teraz je v takom istom stave zatial co bmw pribralo par motorov a podobne.
[10]
4. 2. 2007 v 11:49Angličan
Čendo tak to bude v tom… v Autocaru píšou o 9-3 v kombíku… a to je úpně jiná píseň než starý dobrý 9000, se kterýma se tady blbne! Papluh to napsal dobře – i když hodně složitě: prostě 9-3 stojí de facto na stejným podvozku jako Vectra, k tomu je těžší a výkonější, v kombíku navíc velká… a to že ani Vectra nepatří mezi excelentní kousky! Věčná škoda… 🙂 Do detailů zabíhat asi nebudem … že ne. 🙂
[11]
4. 2. 2007 v 21:03gilmour
Saabu docela fandím,
myslím, že ty auta mají něco do sebe – kupují si je lidé, kterým je
německá konfekce (a to fčetně té prémiové) něco stále masovýho a neoriginálního.
PS – občas myslím, že diskuse tady tady vedou akademici, kteří čerpají informace pouze z časopisů do kterých píšou nenažraní, vychcaní, prodejní a ke fšemu ještě hloupí novináři. Pokud něgdo řekne, že SAAB 9-3 jezdí na podvozku Vectry, tak by se v těch autech projet. Kecy o tom, jaký auto jezdí na podvozku nějakýho jinýho jsou opodstatněný asi tak jako, že všechna auta jezdí na pneumatikách z gumy.
Ty dvě auta se liší v tolika nastaveních a dokonce i měřitelný parametrech , že jenom blbec může říct že jsou na stejným podvozku.
HOWG
[12]
4. 2. 2007 v 22:32papluh
Anglican: To neni az tak pravda, podvozkova platforma nieje zhodny pojem s podvozkom. Podovzkova platforma definuje urcite technologicke veci ako su rozmery,montazne body atd. V priapde splnenia tychto podmienok a zachovania rozmerov si jednodlivy vyrovca moze dovolit upravy. Ako som pisal v pripade starej Epsilon platformy sa u niektorych (saab u cabria, ale ini tiez) zaslo s upravami az tak daleko, ze prekrocili kompatibilitu v ramci platformy. V novej to chcu odstranit prisnejsimi definiciami,ale to neznamena, ze bude len jedna moznost v ramci platformy. ///
Alebo inymi slovami Golf a Octavia zdielaju podvozkovu platformu, spravaju sa rovnako ? Alebo podme dalej standartny Golf a Golf GTI dokonca su na rovnakom podvozku len s rozdielom niektorych dielov a nastavenia … spravaju sa rovnako ? ///
9000 vs 900/9-3OG tak tu mensie modely maju mierne navrch co sa obratnosti tyka. A prave tvoja vytka vahy tu hraje v prospech tazsej 9000ky, zatial co prazdnej starej 9-3ke skace zadok ak sa dostane na hrboly, 9000ka to vahou vyzehli. Ked pride rovna cesta tak 9-3 vedie, o kusok ale vedie. Nova 9-3ka s viac-linkom vzdadu a pasivnym natacanim napravy sa sprava v horsich podmienkach lepsie ako stara 9-3.
[13]
5. 2. 2007 v 18:11Angličan
Papluhu, a to je právě to, co jsem myslel tím „nebudeme zabíhat do podrobností“… 🙂 Ale jak myslíš: Napsal jsem „de facto stejný“… podlahová plošina totiž určuje to nejdůležitější: poměr rozchodu a rozvoru… a torsní tuhost – tedy odolnost proti kroucení. To je nejslabší místo téhle „plošiny“… sebelepší vedení kol selhává, když pruží to, na čem je připevněno… 🙂 A srovnání hmotností je myšleno Vectra x Saab, pochopitelně. A to že už relativně lehké Vectře uhýbá plošinama pod „kolama“…
[14]
30. 3. 2007 v 10:50DodoSTI
9-3 na platforme Vectry???
nie na platforme Imprezy? alebo to iba v USA
[15]
5. 4. 2007 v 12:12A Message From Randy Ray & Wendy Lewis
A Message From Randy Ray & Wendy Lewis
http://eboss.myffi.biz/
Wendy Lewis and Randy Ray (Co-Owners) welcome you to FFI. We hope you see the opportunity we do and have the desire to help other people save money on their gas or diesel, and show others how they can make money doing the same thing you are doing. We have been involved in computer business for the last twenty-five (25) years. During the last fifteen (15) years we have been privileged to work with several MLM companies, running their entire Web presence. We have learned what works and what doesn’t work in the MLM industry.
In this new video, Jerry Lang shows you exactly how MPG-CAPS™ work.
http://www.myffi.biz/hiw/
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.