• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Profi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • Formule 1
  • Motorky
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > m-power.blog.auto.cz  > Saab Performance Team

  • Saab Performance Team

    Publikováno: 3. 2. 2007

    Saaby se považují jako auta s né moc dobrými jízdními vlastnostnmi (neberte mě za slovo – mám všechno přečtený z časáků, takže až budu moc tak se klidně svezu). Jestli to je pravda, tak co teprve dokáže BMW nebo Porsche, když se Saaby s né moc dobrými jizdními vlastnostmi se může takhle kravit. Asi je to hodně o umění řidiče. Občas zůstává rozum stát, jak je to možný. Ti chlápci mají absolutní kontrolu nad autem. Můj lehce najivní sen je, abych ovládal auto stejně dobře jako v tomto videu. Poslední údaje – rok 1987, Saab 9000 a kdesi na nějakém letišti.

    Saab 9000

    a mezi těma skladbami je i jedna od Antonína Dvořáka. Radím vám, dokoukejte se až do konce, dělaj tam na konci strašný pakárny. Tak užíjte si video:-) Tady je pokračování Saab Performance Team. Tentokrát z roku 2005 a Belgického okruhu Spa. Jsou tam sice jenom dva, ale opět to stojí za to. Učinkuje tam Saab 9-3 Sport Sedan. Příjemné koukání:-)

    Saab 9-3 Sport Sedan

Pikes Peak Race to the Clouds Rendezvous v Paříži

15 reakcí na Saab Performance Team

  • [1]

    3. 2. 2007 v 17:59Angličan

    :-))) Nečti jenom německý časopisy… Saab má excelentní jídní vlastnosti, a projeví se zejména na horším povrchu… ve Švédsku totiž jezdí i pošťák denně v prostředí, který evropský automobilky považují za testovací… :-) třeba s Saabem 9000 si já, a to nejsem žádnej Carlsson, vytřu … s každým BMW7xx. Teda na okresce, nejlépe zasněžené, ne na suché dálnici… :-) Nemoc Saabů byla elektronika. A tuším, že pořád je…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    3. 2. 2007 v 18:08kkk

    my mame doma 9000aero a presto, ze to je uz stare auto, tak jsou jizdni vlastnosti famozni!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    3. 2. 2007 v 18:15čenda fára

    ctu nejvice anglicke casopisy – autocar, speed, topgear a obcas si koupim naky ten SM a Auto Tip a prave autocar nedavno konstatoval ze jizdní vlastnosti Saabu 9-3 SportCombi nejsou nejlepsi. na druhou stranu ja to mam vsechno precteny z casaku takze nezazil sem zadneho Saabu ve skutecnosti. z toho vyplývá, že hodne dám na casopisy o autech – jestli to je dobře to nevím. až budu moc tak se Saabem svezu a zjistim jestli se v tisku mýlili. Kazdopadně to nic nemení na faktu, že umění řidičů ve klipech je famozni:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    3. 2. 2007 v 18:43Petic

    Niečo úžasné, toto som ešte nevidel, fantázia… SUPER. Toto sa chcem naučiť

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    3. 2. 2007 v 19:49michal

    9-3ka používa platformu z Vectry….takže pravý SAAB to nieje:-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    3. 2. 2007 v 20:26cread

    Tak tohle video sleduju uz 2 roky zpatky docela casto a vzdycky ziram co kluci dovedou.. excelent..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    3. 2. 2007 v 21:23Alessio

    tohle video není o schopnostech vozu,pánové. vsadím se, že by tam klidně mohly jezdit felicie… Tohle je o mistrovství těch řidičů. Bravo, řidiči!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    3. 2. 2007 v 22:05SpeedyRam

    Až doteď jsem si myslel že umím řídit… Procitnul jsem. Zítra odlétám do Švédska a vyhledám ty řidiče :D Tohle byli opravdoví borci!! Díky autorovi za videa.
    Jinak staré Saaby jsou super! Ty nové mě už moc neberou :( ale aspoň že některé můžou jezdit na etanol. Vodík a hybridi mi nějak nevoní.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    4. 2. 2007 v 2:49papluh

    Alessio: No felicia mozno, ale urcite nie stock, ale nieco upravene. Na taketo hranie treba mat hlavne presne a predvidatelne riadenie.

    michal: Presnejsie to znie nova 9-3 pouziva globalnu GM platformu epsilon, pri jej navrhu boli obe auta v plane. Ponechana je tam relativne velka volnost, tie podvozky nie su kompatibilne, ale maju zhodne (nariadene) konstrukne postupy.Predosla 9-3 bola na tom este volnejsie co sa konstrukcnych nariadeni tyka. Ale do buducnosti to bude horsie, nova Epsilon platforma bude mat predpisanych este viac veci, aj ked to neznamena ze bude len jeden typ. Za posledny pravy SAAB sa z toho pohladu da povazovat klasicka 900ka, uz 9000 ka mala surodencov u Lancie, AR a Fiatu. Ked sme pri tom tak tam bola podobnost taka, ze sa dali menit niektore diely, co u 9-3/vectra je vzacnost.

    Anglican: Myslim, ze sucasne saaby niesu na tom z elektronikou nejak moc horsie ako ine auta, skor sa im vycitaju hrkotajuce spracovanie a podobne ergonomicke uchylky najam u tvrdsich podvozkov. Predosla generacia si uzila svoje najma s problemami ohladom turbo motorov a kontaminacie oleja. Este predtym, 900ku z ruk GM radsej ani spominat netreba.

    čenda fára: Zalezi co porovnavas, 9-3ka patri medzi spicku predokoliek v danej triede, avsak pri silnejsich motoroch sa dostava medzi konkurenciu zadokoliek a stvorkoliek a to je uz o niecom inom.
    Predchadzajuca 9-3 trpela urcitymi neduhmi, zadok na nerovnostiach vedel dost kvalitne nadskakovat, ale na dobrom asfalte predcil aj niektore niektore multilinky. Silnejsie motory maju turbolag a Viggen patri medzi kralov torquesteer-u. Ale ale stale si poda velku vast konkurencie aj v sucasnom vydani. Nehovoriac, ze stara 900ka ci 99 Turbo vymetie pavucinu roznym sucasnym autam takze az take strasne to nebude. Bohuzial v sucasnosti trpi pomalymi vyvojovymi cyklami, zatial co povedzme aktualna 9-3 bola pri predstaveni pred 4 rokmi konkurencieschopna 3kovemu bmw, teraz je v takom istom stave zatial co bmw pribralo par motorov a podobne.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    4. 2. 2007 v 11:49Angličan

    Čendo tak to bude v tom… v Autocaru píšou o 9-3 v kombíku… a to je úpně jiná píseň než starý dobrý 9000, se kterýma se tady blbne! Papluh to napsal dobře – i když hodně složitě: prostě 9-3 stojí de facto na stejným podvozku jako Vectra, k tomu je těžší a výkonější, v kombíku navíc velká… a to že ani Vectra nepatří mezi excelentní kousky! Věčná škoda… :-) Do detailů zabíhat asi nebudem … že ne. :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    4. 2. 2007 v 21:03gilmour

    Saabu docela fandím,
    myslím, že ty auta mají něco do sebe – kupují si je lidé, kterým je
    německá konfekce (a to fčetně té prémiové) něco stále masovýho a neoriginálního.
    PS – občas myslím, že diskuse tady tady vedou akademici, kteří čerpají informace pouze z časopisů do kterých píšou nenažraní, vychcaní, prodejní a ke fšemu ještě hloupí novináři. Pokud něgdo řekne, že SAAB 9-3 jezdí na podvozku Vectry, tak by se v těch autech projet. Kecy o tom, jaký auto jezdí na podvozku nějakýho jinýho jsou opodstatněný asi tak jako, že všechna auta jezdí na pneumatikách z gumy.
    Ty dvě auta se liší v tolika nastaveních a dokonce i měřitelný parametrech , že jenom blbec může říct že jsou na stejným podvozku.

    HOWG

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    4. 2. 2007 v 22:32papluh

    Anglican: To neni az tak pravda, podvozkova platforma nieje zhodny pojem s podvozkom. Podovzkova platforma definuje urcite technologicke veci ako su rozmery,montazne body atd. V priapde splnenia tychto podmienok a zachovania rozmerov si jednodlivy vyrovca moze dovolit upravy. Ako som pisal v pripade starej Epsilon platformy sa u niektorych (saab u cabria, ale ini tiez) zaslo s upravami az tak daleko, ze prekrocili kompatibilitu v ramci platformy. V novej to chcu odstranit prisnejsimi definiciami,ale to neznamena, ze bude len jedna moznost v ramci platformy. ///
    Alebo inymi slovami Golf a Octavia zdielaju podvozkovu platformu, spravaju sa rovnako ? Alebo podme dalej standartny Golf a Golf GTI dokonca su na rovnakom podvozku len s rozdielom niektorych dielov a nastavenia … spravaju sa rovnako ? ///
    9000 vs 900/9-3OG tak tu mensie modely maju mierne navrch co sa obratnosti tyka. A prave tvoja vytka vahy tu hraje v prospech tazsej 9000ky, zatial co prazdnej starej 9-3ke skace zadok ak sa dostane na hrboly, 9000ka to vahou vyzehli. Ked pride rovna cesta tak 9-3 vedie, o kusok ale vedie. Nova 9-3ka s viac-linkom vzdadu a pasivnym natacanim napravy sa sprava v horsich podmienkach lepsie ako stara 9-3.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    5. 2. 2007 v 18:11Angličan

    Papluhu, a to je právě to, co jsem myslel tím „nebudeme zabíhat do podrobností“… :-) Ale jak myslíš: Napsal jsem „de facto stejný“… podlahová plošina totiž určuje to nejdůležitější: poměr rozchodu a rozvoru… a torsní tuhost – tedy odolnost proti kroucení. To je nejslabší místo téhle „plošiny“… sebelepší vedení kol selhává, když pruží to, na čem je připevněno… :-) A srovnání hmotností je myšleno Vectra x Saab, pochopitelně. A to že už relativně lehké Vectře uhýbá plošinama pod „kolama“…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    30. 3. 2007 v 10:50DodoSTI

    9-3 na platforme Vectry???
    nie na platforme Imprezy? alebo to iba v USA

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    5. 4. 2007 v 12:12A Message From Randy Ray & Wendy Lewis

    A Message From Randy Ray & Wendy Lewis

    http://eboss.myffi.biz/

    Wendy Lewis and Randy Ray (Co-Owners) welcome you to FFI. We hope you see the opportunity we do and have the desire to help other people save money on their gas or diesel, and show others how they can make money doing the same thing you are doing. We have been involved in computer business for the last twenty-five (25) years. During the last fifteen (15) years we have been privileged to work with several MLM companies, running their entire Web presence. We have learned what works and what doesn’t work in the MLM industry.

    In this new video, Jerry Lang shows you exactly how MPG-CAPS™ work.

    http://www.myffi.biz/hiw/

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

m-power.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20082 Posts
  • Leden 20081 Post
  • Říjen 20073 Posts
  • Září 20071 Post
  • Červenec 20071 Post
  • Červen 20072 Posts
  • Květen 20074 Posts
  • Duben 200717 Posts
  • Březen 200710 Posts
  • Únor 200711 Posts
  • Leden 20074 Posts
  • Prosinec 20061 Post
  • Listopad 20062 Posts
  • Říjen 20061 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Rakev a svíčky pro Blatného: U ministrova domu demonstrovaly desítky l... "Černý baron" Božetěch Kostelka: Komunisté ho nezlomili, slaví 90 let Babiš viní z problémů s registrací na očkování nemocnice. Pro Dzurillu...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
SESTŘIH: Opava - Zlín 0:0. Slezané zůstávají poslední, nastoupilo šest... SESTŘIHY: Jablonec rozdrtil Teplice 5:0, Boleslav remizovala s Brnem NHL ONLINE: Boston hraje s New Jersey, Hertl jde do akce večer
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2019
Grilování
Volby USA 2020
Takhle hasiči vystříhali na D1 řidiče z auta! Zezadu narazil do kamion... Další smutek v rodině Hryce bojujícího s leukemií: Zvláštní vzpomínka ... Neštěstí programátora, který si kdysi vydělal 7 tisíc bitcoinů: Ztrati...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Trendy: Novoroční rady pro krásnou pleť... Pohodlné oblečení pro domácí lenošení... Pořád se rvou jako koně. Už si se syny nevíme rady, svěřila se zoufalá...
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Rallye Dakar 2021: Podmol a Enge, zkušení borci a stejně nováčci Rozhovor s Janem Kopeckým: Co bude teď? Láká ho i Dakar Verstappen nemá obavy z nákazy koronavirem
Věda a technika

Katalog mobilů
Klimatizace do bytu
Počítačová poradna
Google dokončil akvizici Fitbitu. Co bude dál? Bitcoin vyroste na pětinásobek, akcie Tesly na trojnásobek, tvrdí amer... Xiaomi má nejlevnější GPS hodinky. Neuvěříte, co všechno umí [TEST]
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Naočkováno proti koronaviru je zatím přes 105 tisíc lidí, prohlásil pr... Vladan Gallistl: Zkapalněný plyn poráží dokonce i bitcoin Polští Slezané bojují za uznání vlastního jazyka
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Sekane znojemske biftecky Kuřecí prsa plněná bylinkovým sýrem Kuřecí špízy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Polenská synagoga: V historickém objektu ze 17. století dnes najdeme R... Tip na výlet: Zimní krása vodopádů v krkonošském údolí Bílého Labe Rarita v centru Brna: Místo steaků teď nabízí restaurace bruslení! Hod...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
DAMS spol. s r.o. - 48173746 Na Česko udeří mráz, teploty spadnou k -18 °C. A přijde i sněžení, sle... Podcast: Máme chladnější počasí díky utlumené letecké dopravě? Odhalil...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Fit mozek v každém věku: Co pro to můžete udělat? Odteď budete ovesné vločky jíst! Tahle fakta vás přesvědčí Předsevzetí, která mají smysl. Využijte kouzlo mindfulness
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Jak udělat hru 4: Bez makra to nejde Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem Virtuální výlet do vědeckých a technických muzeí světa
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Slovácko - Karviná: Papadopulos při penaltě selhal! Slovácko - Karviná: Po ruce Havlíka penalta pro hosty Liberec - Bohemians: Pulkrab dorazil Puškáčovu ránu do sítě, 1:1!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 11 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí