-
Mercedes-Benz ML
Mercedes-Benz ML
Vzhled– Neoslní ani neurazí.Je hodně konzervativní.První verze před faceliftem byly až skoro ošklivé a dnes působí zastarale, ale po faceliftu se vše výrazně vylepšilo.Zajímavé bylo, že při troše představivosti modely před faceliftem svým vzhledem dostály přezdívce-medvěd.Tomuto zdání přispěla obzvláště obří zrcátka, která připomínala uši.V interiéru to také není špatné, ale i to bylo občas terčem kritiky.Příjemný je zde dostatek místa. Nejčastěji se s kritikou setkalo skládání sedaček. Zde je však kritika oprávněná, protože je to práce i pro člověka s perfektním logickým myšlením těžká a výsledek tohoto snažení je naprosto k ničemu.Celkově působí interiér velice masivně a pokud nemáte podobné auto, tak si při prvním usednutí do něj připadáte jako na zaoceánské lodi.A místy je tu i trochu „přeplastováno“.
Jízda- Ta se podle verze velmi liší. Šestiválec je pro toto auto asi optimální.Musíte mu však prominout jeho vysokou spotřebu. Existuje řešení- převedení na LPG.Někdo si pod tímto pojmem představí stařičké auto, co zapáchá plynem na „sto honů“ a v podzemních garážích vyvolává exploze. Na dnešním trhu je mnoho špiškových systémů, které hraničí až s hybridním pohonem. Do interiéru vozu je zavedena malá krabička (zhruba velikosti od sirek), na níž je údaj o stavu plynové nádrže a přepínač benzín/plyn.Tento systém stojí asi 50000 CZK.Ten, kdo chtěl ušetřit a pořídil si ML 230 (po faceliftu zrušen), u něho není jednoduché posoudit zda udělal dobře.Dalo by se říct, že ano.To však v případě, že nikam nespěcháte.Je nutno „smeknout“ před motorem, který tento vůz pohání. Je obdivuhodné, jak se polovina onoho osmiválce vypořádává s více jak dvoutunovým autem.
Co se týče podvozku, jeho naladění je spíše komfortní, až lehce houpavé.Někomu to může vadit, ale například mě to vyhovuje.Dále je nutno zahrnout mezi klady tohoto auta perfektní průchodnost teréném. Například v porovnání s našim minulým vozem – Opelem Frontera – je to obrovský skok.Ani v 45cm vysokých závějích se „meďák“ nezastavil.
Závěrem nutno říci, že ačkoli si toto auto vysloužilo mnoho kritiky, není vůbec špatné.Já osobně ho mám moc rád, a z prodejních čísel se dá vyčíst, že i mnozí ostatní automobilisté si ho oblíbili.
9 Responses to Mercedes-Benz ML
[1]
25. 3. 2007 v 21:14pepocoollmann
Podla mna ale tato generacia bola revolucna hned na zaciatku. Mercedes v nej pouzil novu dizajnovu liniu, ktoru si porom prepozicalo aj do A-cka…alebo ML-ko z A-cka? Jedno. Ale co je iste, ze ohlasy na ML-ko boli viac nez priaznive aj napriklad este ako na prototyp vo filme Jursky Park. Doteraz si spominam ako polka kina jasala nad krasnym autom namiesto toho, aby bola napata, ze co sa stane s visiacou vyskumnou stanicou. Samozrejme, je to vec vkusu, ale osobne si myslim, ze hoci stale sa zlepsujucemu designu mercedesov, uz toto ML-ko, hoc aj bez viac nez osviezujuceho faceliftu, bolo na svoju dobu prekrasne umelecke dielo s vysackou tohto renomovaneho nemeckeho vyrobcu automobilovych skvostov. A ano, mam rad mercedesy…ale za to nie som medacky sovinista. Co na zaver? Asi tolko, ze len tak dalej…a nech sa pani designeri nesnazia kopirovat krivky Chrisa Bangle-a, a nech je nove E-cko aspon tak krasne ako to terajsie.
[2]
26. 3. 2007 v 9:22musta
Ano scéna z Jurského Parku kde vystupovalo ML jako zachránce je legendární, bylo tam však poznat, že se jedná o ML 230, protože mělo manuální převodovku a ta se jinam než do 230 nedávala.
[3]
26. 3. 2007 v 10:04Simca_1301
No, Nevím. Mercedesy se me moc líbí, ale zrovna of road mě k této značce moc nesedí…. nějak jsem tento fakt stále ještě nerozdýchal. Myslím, že na výrobu terénních aut jsou tady jiní specialisté…
[4]
26. 3. 2007 v 10:51musta
Ano, to je pravda, ale v plánech Mercedesu nikdy nebylo ML jako pravý off-road, ale jako SUV, off-road měla být třída G.A navíc, většina ML (prodaných v s.Americe) se do terénu moc nepodívala.
[5]
26. 3. 2007 v 17:33sauron_2
celkem hezký auto, já osobně bych za podobnou cenu koupil
hummer H3 objem 3,0 ; benzin 5-ti válec.
a asi bude, úspornější a s lepší průchodností terénem:-)
ale kdyby takto přemýšlel každý, neprodalo by se tolik mercedesů, kolik se jich prodá:-)
[6]
26. 3. 2007 v 19:07musta
Zvláštní, máme stejný vkus, H3 je v plánu.
[7]
5. 4. 2007 v 9:46pepocoollmann
Filozofia tohoto vozu spocivala a nadalej spociva v tom, ze to ma byt komfortne az luxusne vozitko so zlepsenou priechodnostou…nie daky nekompromisny offroad. A k tomu H3, to uz nie je HUMMER. Uz aj H2 je oproti originalnemu H1 „šuvix“. Mal som tu cest, ze som mohol pozriet H2 v servise so zdemolovanou zadnou napravou. Manik s tym nabehol v 70 km/h rychlosti na hrbolatu polnu cesticku, ale for bol v tom, ze tam boli priecne nerovnosti s vyskovymi rozdielmi cca 10 cm. Predna naprava mala najlepsie casy za sebou a zadna sla do invalidneho dochodku. Ako sa zda, podvozok H2 je mierne poddimenzovany vzhladom na vahu auta. Teraz take kusky stvara s Ladou Nivou, najnovsie na Range Rover 4.4 V8…a nic…v pohode. Takze nechapem to cele HUMMER-ove sialenstvo. Ano, kvoli imageu…ale nanajvys ako 4-5 auto do rodiny.
[8]
28. 10. 2007 v 8:41GT
No, toto auto vlastním, verzia 270 CDi automat/ cena 2 526 000 .- SK /a musím povedať že síce je pekné a vozenie pohodlné, priestoru je tiež dostatok a dáva pocit bezpečia je to auto z naj poruchovostou aké som kedy mal. Mám najazdené 127.tis km za tu dobu som menil alebo opravoval: 3 x sanie do motora, 3 x alternátor cena nového aj s prácou 80 000 .- Sk otváranie okien- 2x a už je zase polámané , 1 x komplet predná náprava – čapy. plastové doplnky praskajú zadná náprava vŕzga jak na … štartér je tiž v háji čidlo na volante / ESP/ pokazené sviti kontrolka sem tam, vraj treba vymeniť, zadné sedačky su tam také tlmiče na sklopenie ulomia sa pri častejšom používaní, všetky otváraci veci postupne odpadávajú prtože su tam nasunuté len osičky bez istenia a sami sa vysuvajú a potom kritka odpadne, čidlá v motore ale tam neviem názov, to sa menilo asi 3x, rezonovanie výfuku a dalšie drobnosti tu ani nebudem spomínať no proste porucha na poruche a naviše aj karoseria hrdzavie na 7 ročnom aute su chrasty uf.
Ak nemáte dostatok financií tak nekupovať!!! auto si vyžaduje neustálu pozornosť vašej peňaženky :-)))
[9]
8. 6. 2008 v 10:56marty321
jj vypadá dobře ale pokud byste ho chtěli nově obout tak klikejte na web
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.