• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > perun.blog.auto.cz  > LESK A BÍDA SUBKOMPAKTŮ

  • LESK A BÍDA SUBKOMPAKTŮ

    Publikováno: 19. 2. 2010

    Je mírně pod nulou a studený vítr se vtírá pod kabát. Ještě mnohokrát za ten den jej budu muset sundat a běhat s Nikonem jen tak v košili, abych laskavému čtenáři mohl obrazem přiblížit text dalšího seriálu srovnání jedné důležité třídy aut.

     

    Pokud mám správná data, tak celkem 38% všech prodaných vozidel v uplynulém roce spadalo do kategorie „B“ – tedy místním jazykem nazývané jako „subkompakt“ – v českých poměrech tedy třída bezmála rodinného vozu

    Dívám se trochu kriticky na řadu zaparkovaných a ne právě čistých aut, těším se na přímé srovnání a ještě víc se těším na to, že si žádnou nectnost „premiantů“ nenechám jen pro sebe, ale podělím se o ni s Vámi..

     

    Na druhou stranu, kde bude třeba chválit, tam to udělám a tak platí zlaté „Padni komu padni“ a věřte, že třída malých aut je natolik jednoduchá a dobře porovnatelná, že mi i za těch pár kilometrů mnoho neuniklo.

     

    Tak jako vždy, i v tomto případě se jedná jen a jen o mé osobní pocity a nejsem ostatně ani žádný profesionální testér.. berte tedy mé závěry tak, jak sami uznáte za vhodné – diskuze (ta slušná) je více než vítána.

     

    Hned na úvod poznamenávám, že jsem neměl možnost jakkoliv ovlivnit výběr aut, jejich výbav a motorizací, a kdo alespoň trochu tuší, jak je těžké dostat deset různých značek v určitý čas na určité místo, ten také ví, že je nemožné zajistit srovnání srovnatelného. A tak se v testu objevily motorizace od 44 až po 110 kW, auta holá jako dětská zadnice i auta vybavená kůží a navigací.

     

    Budu se snažit své postřehy nějak zevšeobecnit, ale ne vždy to bude snadné, laskavého čtenáře tedy prosím o… shovívavost 😉

     

    Pořadí vozů tak, jak jsem je také testoval, trochu stylově i testovaných barvách:

     

    ·       SEAT IBIZA 1,4 63 kW

    ·       PEUGEOT 207 1,6 THP 110 kW

    ·       VW POLO 1,2 HTP 51 kW

    ·       HYUNDAI I20 1,4 CRDi 55 kW

    ·       CITROËN C3 1,4 VTi 70 Kw (nová generace)

    ·       FORD FIESTA 1,25 44 kW

    ·       RENAULT CLIO 1,5 DCi 63 kW

    ·       OPEL CORSA 1,2 (automat) 59 kW

    ·       ŠKODA FABIA 1,2 HTP 44 kW

     

    K jízdě se ještě nabízela Toyota Yaris, kterou už jsem ale neměl čas vyzkoušet a abych byl upřímný, nijak mi to nechybělo, už jsem tak učinil dříve. Yarise do hodnocení tedy řadit nebudu.

     

    Vážení kolegové, užijte si to – brzy 😉

     

SEAT IBIZA STYLE 1,4 (63 kW) Citroën C5 3.0 HDI V6

4 577 Responses to LESK A BÍDA SUBKOMPAKTŮ

  • [1]

    19. 2. 2010 v 12:12Navtech

    To ti tak žeru, že zrovna pažout a citrón má těch kW nejvíc náhodou a ještě u tebe! Nejsem včerejší! 🙂 🙂
    Na jak dlouho ty šotky vidíš?

  • [2]

    19. 2. 2010 v 12:20Iudex

    Necakal som, ked som si pred dvomi hodinami cítal Tvoje avízo na novú sériu, ze to bude tak skoro; thumb up!

  • [3]

    19. 2. 2010 v 12:24Amerika

    foto Amerika

    Má to být srovnání? Pokud ano, tak proč srovnáváš Fabiu 1,2 a Peugeot 1,6. Dost dobře to nechápu. Asi si sedím na vedení. Nebo nevím.
    Ber to jako připomínku. Né vítku. Hodně štěstí při testování…

  • [4]

    19. 2. 2010 v 12:28Iudex

    Ad Fiesta: je zaujímavé, ze sa u vás predáva Fiesta so 44 kW motorom. U nás je základ 1,25 16v – 60 kW.
    Ako píses, zohnat porovnatelné motorizácie je nemozné, ale dojem to ovplyvní (rovnako, ako uskodil slabý motor a základné gumy Focusu v Tvojej predoslej sérii). Ale to ostatne platí i pre Fabiu (tú ale vsetci poznajú), naopak bude to tazsie odmysliet si predpokladané velmi pozitívne dojmy zo 150 k motoru Peugeotu.
    Najviac zvedavý som na Tvoje hodnotenie novej C3, Pola a Fiesty. Tak hor sa do zverejnovania jednotlivých adeptov. 🙂

  • [5]

    19. 2. 2010 v 12:39Mr.Murphy_

    Ježiš vy děláte, jak kdyby auto tvořil jen motor…. Ergonomie, prostornost, pohodlí apod. jsou přece stejné ať už máte motor 1.2 nebo 2.0….

    Mě spíš mrzí absence Punta Evo…. Holt (řečeno slovy klasika) bude konečné pořadí až od druhého místa 😉

  • [6]

    19. 2. 2010 v 12:40Perun

    foto Perun

    [1] Navtech: No ty jsi taky strašně zmlsanej, tak se ani nedivím 😛 Je to o tom, co má ten kterej import zrovna k dispozici..
    A jak dlouho.. nevím, budu se snažit :o)

  • [7]

    19. 2. 2010 v 12:44Perun

    foto Perun

    [4] Iudex: No vidíš, já o motorizacích Fiesty nevím téměř nic, opisoval jsem z techničáků 😉
    Stran excesů ve výkonech motorů.. to se budu snažit eliminovat – není myslitelné, že bych chtěl postavit šedesát koní ve Fabii proti sto padesáti ve 207.. Jak jsem psal výše, zkusím to zevšeobecnit, nejde přece o nějaký profi test, spíš o zábavu a tak trochu i zamyšlení nad tím, co vlastně potřebujeme vs. chceme..

  • [8]

    19. 2. 2010 v 12:45Perun

    foto Perun

    [3] Amerika: Dík za připomínku, ale já to už zmínil v textu – nebylo v mé moci ovlivnit výběr motorizací a výbav, takže je to trochu o hruškách a… borůvkách.

  • [9]

    19. 2. 2010 v 12:46Perun

    foto Perun

    [5] Kubas: Na Punto jsem se také ptal.. Import Fiata sliboval, ale nakonec dělal Zagorku a úplně se na to vykašlal.. Možná dobře vědí proč 😎

  • [10]

    19. 2. 2010 v 12:53kuko

    Těším se a už předem chválím (tvůj blog je sázka na jistotu). Sice tahle kategorie není můj šálek kávy – i když občas ještě poslední zbytky racionality ve mně problesknou, že přesně tohle bych potřeboval na to dojíždění do práce… ale když já tak rád ty velká auta 🙂 – ale určitě to bude zajímavé počteníčko. Docela zvědavej jsem na Opla – jak funguje spojení relativně malého motoru s automatickou převodovkou.

  • [11]

    19. 2. 2010 v 12:55Amerika

    foto Amerika

    Ještě bych tam dal Kiu Rio a Chevy Aveo.

  • [12]

    19. 2. 2010 v 12:56Perun

    foto Perun

    [10] kukino: Díky 😉
    P.S. Funguje docela dobře.

  • [13]

    19. 2. 2010 v 12:58Perun

    foto Perun

    [11] Amerika: Já taky, ale jezdil jsem, fotil a psal několik hodin… zkrátka měl jsem toho ke konci „plný brejle“ a byl jsem rád aspoň za těch devět aut.. vlastně deset, ale k tomu se ještě dostanu.

  • [14]

    19. 2. 2010 v 13:01Mr.Murphy_

    [9] tahle třída aut mě defacto nezajímá (doufám že jezdit v tom nikdy muset nebudu), ale Punto Evo jsem si projel a je to opravdu velice dobré autíčko. Konkurence se český dovozce bát nemusí…. Spíš se jedná o klasický případ totální neschopnosti a ignorance, kterou český dovozce předvádí poměrně často, no….

  • [15]

    19. 2. 2010 v 13:24webpaja

    (10) Souhlas s první větou! Taky jsem zvědav 😉 Už třeba kvůli nedávnému kopání do Corsy, kterou beru jako velmi povedené supermini…

  • [16]

    19. 2. 2010 v 13:48Emel

    Jsem zvědavý.. jak je mým zvykem, tipnu si výsledky:

    1) Citroen C3: podle všeho výborně udělané auto – hezké až roztomilé, zvenku i zevnitř. K tomu ideální motorizace… co víc si přát? Těším se na osobní setkání. PS: až na ty ceny…
    2) VW Polo: s 1.2TSI by to byl adept na zlatou (i když pro městský vůz je to diskutabilní), HTP je ale handycap.
    3) Hyundai i20: počítám, že tady se asi neshodneme, ale mě se to auto líbí zvenku i zevnitř a i na základní 1.2 mám dobré vzpomínky
    4) Renault Clio: po faceliftu vypadá zvláštně, ale komplexně je to dobré auto s dobrým motorem
    5) Peugeot 207: THP musí být masakr, 207 jako takovou ale moc nemusím a vlastně ani neznám
    6) Seat Ibiza: až do představení kombíku šel nějak mimo mě… budu někdy muset vyzkoušet, s technikou z Pola to nemůže být špatné auto
    7) Ford Fiesta: se slabým motorem asi nebude příliš působivý, i přes ódy na podvozek… no, možná u tebe dopadne lépe. Mnohem víc se mi líbí Mazda 2…
    8) Škoda Fabia: Polo i Ibiza nabízejí za srovnatelné ceny lepší techniku
    9) Opel Corsa: ne že by to bylo špatné auto, ale už má něco za sebou.

  • [17]

    19. 2. 2010 v 13:58Perun

    foto Perun

    [14] Kubas: Rozumím a v podstatě souhlasím.

  • [18]

    19. 2. 2010 v 13:59Perun

    foto Perun

    [15] webpaja: Děkuju 😉 Měl bys tu Corsu vyzkoušet… ale vlastně co, počkej si 😀

  • [19]

    19. 2. 2010 v 14:01Perun

    foto Perun

    [16] Emel: Cha chá 😉
    Pořadí máme jinak.. ale můžeme to pak diskuzně rozebrat do šroubku. Po technické stránce souhlas, jen to silnější HTP v Polu není vůbec tak špatné..

  • [20]

    19. 2. 2010 v 14:12webpaja

    (16) To je hozená rukavice 🙂

    C3, do města patří hravé auto a to už napohled, to vše C3 splňuje, jsem zvědav na jízdní dojmy

    VW Polo, je to dopsělé malé auto, tedy tak dospělé, že odhodilo triko a vzalo si košili a místo sepraných módních džínsů navléklo bavlněné kalhoty. Ne každý se chce však tvářit stále seriózně

    Hyundai i20, poplatné době vzniku, taková příjemná alternativa Corsy, ale z Koreje

    Renault Clio, takový pohodový rošťák, kterému někdo k narozeninám nasadil náhubek, aby právě rošťákem nebyl, prosil se však o to někdo?

    Peugeot 207, nesluší mu tlama ze všech pežotů nejvíc? Pro mě přímý konkurent Clia a povedenější

    Seat Ibiza, jakkoliv byla studie Boccanegra poutavá, tak je běžná verze nehezká. Snaha o odlišení se od koncernových sourozenců vyšla tak nějak nejhůř. A naučí už někdo dělat Seat útulné interiéry?

    Ford Fiesta, pravý opak Pola. Jakoby ani nepatřili do stejné třídy a jak může Polo vyvolávat negativní reakce kvůli serióznosti, tak Fiesta může působit naopak expresivně. Mě se líbí.

    Škoda Fabia, těžko soudit domácího matadora. Od začátku stavěná tak, aby vyhověla specifikům českého trhu, tedy jediného vozu v rodině. Až tak, že je při všech kavlitách disproporční a přesto stále dobrá

    Opel Corsa, mix tehdejšího stylu značky a přitom akcent na důstojnost. Interiér sice nudný, ale příjemný a i v nižších verzích nepůsobí levně. Spolu s Polem sázka na tvarovou jistotu bez extravagancí

  • [21]

    19. 2. 2010 v 14:12Emel

    Perun: subkompakty nejsou můj šálek kávy, to přiznávám a na rozbory se těším.

    Je mi jasné, že pro Polo bude HTP vyhovující motorizace… ostatně, vzpomínám si na Uno 1.5 55kW, které jsem ve své době považoval za sportovní náčiní :-). Ovšem C3 vnímám jako auto podobných kvalit a VTi by mělo stačit na to, aby se jazýček vah přiklonil k Citroenu.

    Předpokládám, že budeš více nadšený z Peugeotu a Fordu, možná i Opelu… méně z Hyundai… no, nebudu předbíhat.

  • [22]

    19. 2. 2010 v 14:13webpaja

    (18) Corsu znám a málem mi skončila doma, nebýt neodolatelné nabídky španělů. Celkově z mého pohledu lepší než Ibiza.

  • [23]

    19. 2. 2010 v 14:17Emel

    webpaja: jestli Fabia byla stavěna pro specifika českého trhu tak fakt nevím… podle mě naopak Škodovka striktně zařízla rodinnou Fabii ve prospěch krátkého a úzkého městského vozítka, ke kterému se pak dolepil kombík – jediný nepodařený kombík v celé historii automobilky.

    Ta i20 není zase tak stará… oproti Corse na mě působí vzdušnějším dojmem.

  • [24]

    19. 2. 2010 v 14:18Perun

    foto Perun

    [20] webpaja: Kdo zná, ten zná 😉 Rychle, stručně a kvalitně, skoro ve všem souhlasím. No vždyť to říkám, u těch textů se budu báječně bavit 😀

  • [25]

    19. 2. 2010 v 14:20Perun

    foto Perun

    [21] Emel: Nech se překvapit, já samotný byl překvapený taky.. leckerým zdejším diamantovým jezdcům by takový den se subkompakty otevřel oči 😎

  • [26]

    19. 2. 2010 v 14:22Perun

    foto Perun

    [23] Emel: I20 je uvnitř někde v půlce devadesátých let…. sedmnáctého století.

  • [27]

    19. 2. 2010 v 14:29Iudex

    (16) (19):
    Ja skúsim svoj odhad poradia:
    1. Polo – komplexné, dospelé malé auto, ako uz u VW obvykle vyvázené, síce v nicom asi výrazne nedominuje, ale vo vsetkom minimálne slusné. Preto bude bodovat vyrovnane a v celkovom súcte asi najviac. A ten handicap HTP taký horúci nebude, jednak to Perun moc nezohladní a jednak pri relatívne lahkom Pole aj tých 51 kW na mestské jazdenie stací.
    2. Citroen C3 – absolútna novinka, dizajnovo velmi vydarená, so spickovým motorom od BMW, pri Perunovej slabosti na Citroeny 🙂 zrejme bude bodovat. I ked Klaudius bol relatívne sklamaný jazdou.
    3. Ibiza – technika a podvozok Pola, o nieco tvrdsie, menej vydarený interiér ako Polo, zato lepsí motor
    4. Fiesta – vydarené malé auto s úplne opacnou filozofiou ako konzervatívne a triezve Polo, Fordovsky vydarený podvozok vhodne kombinujúci sportovú istotu a komfort, ktorého potenciál ale Perun pri 44 kW asi úplne neodhalí
    5. 207 – pácivé tvary, slusný interiér a vseprebíjajúci motor; celkove mna osobne ale velmi sklamal (jazdné vlastnosti, priestor a jeho vyuzitie)
    6. i20 – nenápadné, ale vyvázené auto, so základnou 1,2 prekvapuje, neviem, ako s dízlom. Slusný priestor, vyvázené jazdné vlastnosti a hlavne value for money
    7. Clio – vobec nepoznám, ale teoreticky komfortný commuter do mesta so slusným motorom
    8. Fabia – priestranná, slusne jazdiaca a vypracovaná, ale uz technicky zaostávajúca, s kontroverzným lookom a zúfalým motorom
    9. Corsa – opomínaná, mozno vsak právom, uz technicky tiez starsia, ale slusne priestranná, vyvázený podvozok, vyssia hmotnost a tým poznacená dynamika, celkovo v nicom neexceluje.

  • [28]

    19. 2. 2010 v 14:30Emel

    [26] Perun: jasně, to jsem přesně čekal… já nevím, mě se ta i20 z nějakého důvodu líbila.

  • [29]

    19. 2. 2010 v 15:26kolmar

    Nazdar Perun, tak super…mame sa zase na co tesit… novy serial od teba – aspon nuda nebude! Hoci ma trosku zaskocila kategoria ale nevadi…casto sedim za volantom B-cku len ak tak pozeram vela z tychto co si napisal som nesiel, sedel napr. v tom co tu nemas 🙁 … alebo siel starsie generacie… tak musim sem-tam nieco prehnat aby bolo o com diskutovat 🙂 Co bude ako prve? Ibiza dufam nie… tu ma sused, ale na Supe mu (ako inak) praskla hlava tak je chuderka spanielka teraz vytazena nonstop…

    (3) PS: Amerika, ak chces vediet o co tu ide prelistuj si stare blogy peruna – porovnaval nizsiu strednu… fakt paradne texty!

  • [30]

    19. 2. 2010 v 15:55Perun

    foto Perun

    [29] kolmar: Ahoj kolmare 😉
    Jako první přijde… Ibiza 😀 Budu se řídit pořadím, jak jsem je projel…
    Soused se přestěhoval z haly do spižírny? 😉 Ona nikomu ta exkurze do nižších tříd neublíží, spíš naopak..

    A dík 😉

  • [31]

    19. 2. 2010 v 16:40kolmar

    Nie… maju doma 2 auta… po tom co dcera mu zosrotovala Golfa 3 tak jeho miesto nahradila Ibiza. No kedze je Sup v „nemocnici“ (sam sa cudujem, ze nepredal a kupil daco nove, kedze auto je pol roka po zaruke a vyhrazal sa…) a teraz vyuziva to jedine co mu na dvore ostalo…spanielku 🙂

  • [32]

    20. 2. 2010 v 1:31janseb

    [4], [7] Asi jste si nepřečetli jednotky za výkonem – těch 60 nejsou kW ale koně (44 kW=60 koní).

  • [33]

    22. 2. 2010 v 5:06webpaja

    (32) Asi jsi si nepřečetl co píší 🙂

  • [34]

    22. 2. 2010 v 22:50element5

    foto element5

    Pane Bože…, Perune sorry, že ti do toho takhle vpadám, ale musím se některých přispěvatelů zeptat, zda jim opravu porozumění psanému slovu mimo heslovitých zkratek dělá takové problémy nebo zda mají potíže se zrakem a fonty menší než 12 bodů prostě nerozluští :-O

    PS: Na hlavní chod se opravdu těším.

  • [35]

    23. 2. 2010 v 8:42Perun

    foto Perun

    webpaja + element5: K některým textům je třeba nejen očí 🙂

    Ď

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

perun.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20121 Příspěvek
  • Září 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Listopad 20103 Posts
  • Srpen 20101 Příspěvek
  • Červenec 20101 Příspěvek
  • Duben 20102 Posts
  • Březen 20101 Příspěvek
  • Únor 20103 Posts
  • Prosinec 20091 Příspěvek
  • Listopad 20093 Posts
  • Srpen 20091 Příspěvek
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Leden 20091 Příspěvek
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20084 Posts
  • Srpen 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Květen 20087 Posts
  • Únor 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Červenec 20072 Posts
  • Květen 20074 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura