-
Auto za sto
Nedávno tady padla výtka – a souhlasím, že opodstatněná – že tento blog poslední dobou není tak úplně o autech. Statistiky proto nechám na chvíli stranou, na pohledy do historie momentálně nemám čas, ale pokusím se vám místo nich nabídnout něco jiného. Budu tomu říkat „Auto za sto“.
Proč zrovna takový název? Je to jednoduché. Nebudu zbytečně skromný, a tak na auta, která se zde objeví vám bude stačit sto tisíc liber, a někdy ani to ne. Abyste nemuseli hledat kalkulačku a na internetu lovit aktuální kurzovní lístek, přiblížím vám tuto hodnotu v naturáliích. Představte si, že máte atraktivní přítelkyni a koupíte jí i sobě BMW M3. Každému zvlášť, čili dva kusy. Trochu peněz zbylo, takže si dopřejete týdenní dovolenou v hotelu Burj Al Arab. Může se stát, že ještě zbudou nějaké peníze, protože jste na ty bawory získali slevu. Takže můžete pozvat přítelkyni na luxusní večeři, tam ji požádat o ruku a dát prsten osázený pravými diamanty. Tak, to bylo sto tisíc liber.
Nemůžu taky vyloučit možnost, že jste šílenci a koupili jste místo toho všeho čtyři Imprezy STI – modrou, černou, bílou a červenou.
Asi vás napadne otázka: proč sto tisíc liber? Důvodů může být celá řada. Už třeba jen to, že by bylo určitě příjemné takovou částkou volně disponovat. Ale člověk, který má auto za Ł 100.000+ má zcela určitě hned na několik dalších. Hlavní motivací nicméně bylo, že ze hry vypadly běžné sny všech tunerů, daní za to je samozřejmě i nepřítomnost řady zajímavých aut. Výsledkem je, že vás zde budu konfrontovat s automobilovým „créme de la créme“.
Ještě malá poznámka na závěr – doufám, že nesklouznu k lacinému obdivnému slintání. Cílem akce je ukázat krásu těchto vozidel a v lepším případě přidat pár náhodně vybraných zajímavostí. Nic víc, nic míň.
TOPLESS CONTI Verdammt, wir leben noch
15 Responses to Auto za sto
[1]
3. 2. 2007 v 23:18Alessio
Dobrá myšlenka! Já navrhuji ještě variantu „poloviční blázen“ , kdy člověk koupí jedno STI (v týmových barvách, ovšemže) a jednoho Bentley Continentala GT…myslím, že se do ceny vlezu, když ne, tak smlouvat se dá vždycky 🙂
[2]
3. 2. 2007 v 23:44cread
no ja mit ty petikoruny tak sem hroznej blazen 🙂 A misto 4 Sti mam aspon 4 pritelkyne 🙂
[3]
3. 2. 2007 v 23:45PekelnáMicinka
Já jsem tu výtku nezaznamenal, ale rozhodně mi to nevadí. Beru auto.cz jako takovou virtuální „hospůdku“ (kavárničku, čajovnu – co je komu příjemnější), kde se dá povídat o autech a kde se tedy hlavně mluví o autech, nebo u nich aspoň debata začíná. To, že na blogu každý může prezentovat i třeba něco ze svých zájmů, postřehů atd. mi vůbec nevadí a naopak mě to baví. Jediné co bych možná vytknul v poslední době, ale né (jen) tobě, je to, že těch článků a novinek v blozích je tolik, že není možné je pohodlně sledovat. Když tak koukám třeba kolik máš už článků a rubrik.
K tomu tématu co si nadhodil – se 100.000 librami by se dalo dělat hodně věcí. Otázkou je, zda je investovat do moderního auta, nebo do veterána.
[4]
3. 2. 2007 v 23:57PekelnáMicinka
Teď už jsem unavený to hledat – myslím cenu, ale zajímavostí je třeba Vector. To je hodně exotický auto. Ale mnohem raději bych zainvestoval do Ronart Lightning. Je to jedno z mála malosériových/kusových aut, co se mi líbí – vím i proč. Ono je v některých liních dost inspirované Jagem XK180/F-Typem. Ale zároveň vidím i masivnost, z tohoto snímku mi vzdáleně připomíná koncept Shelby GR1. http://www.ronart.co.uk/HOME/LIGHTNING/LSF/Lightning_silver_fnt_ws_lge.jpg Interiér je sice „malosériový“, ale společnost nabízí i kompletní návrhy nových aut, takže při dostatku peněz by se dal vyrobit i úplně jiný. Typickou „vadou“ jsou pro mě zadní světla, ale pořád si mi líbí mnohem víc než TVR nebo Wiessmann. To je jen příklad, že bych věděl co s těma penězma. 🙂
[5]
4. 2. 2007 v 0:06Ricardo
Alessio, ty jsi trojnásobný blázen… příští týden se dozvíš proč 😉
[6]
4. 2. 2007 v 0:08Ricardo
Creade, projet čtyři přítelkyně dá určitě víc práce než 4 STI 😀
[7]
4. 2. 2007 v 0:16Ricardo
Micinko, já bych se s 100k GBP na auta určitě vykašlal… ale je pravda že veterán, to by byla sympatická investice.
Články… no přibývají. Snažím se držet určité tempo, ale hlavně musím sebekriticky přiznat, že poslední můj článek doopravdy o autech byl 16. prosince. Ostatní nasadili zběsilou rychlost, hlavně Venturi – kdo mu má stačit. Každopádně první „auto za sto“ tady proběhne příští týden a pak vám všem dám na chvilku pokoj.
[8]
4. 2. 2007 v 0:17Alessio
Ricardo: záleží na tom, koho chceš projíždkou uspokojit 😀 . Ale to sem opravdu nepatří….i když jao „trojnásobný blázen“ si to mohu dovolit 🙂
[9]
4. 2. 2007 v 10:52Ricardo
Alessio, nikoho projížďkou uspokojovat nebudu – ropu jsem na zahradě pořád nenašel. Počkej a uvidíš… bude to nejlepší čtyřkolka na světě 😉
[10]
4. 2. 2007 v 10:56Ricardo
Ad Ronart – zatím se soustředím na „konvenčnější“ stroje 🙂
[11]
4. 2. 2007 v 11:03Alessio
Ricardo, to jsem zvědavý…buď lambo nebo subaru 😀
[12]
4. 2. 2007 v 12:06PekelnáMicinka
K těm tvým článkům – myslel jsem to tak, že budu rád, když se budeš držet svého „britského“ tempa, nepostrádám pět článků týdně, tolik času/energie na to všechno číst nemám, takže když dáš třeba dva týdně, tak to je víc než OK. Tím myslím jakýkoliv příspěvek do blogu, ne jen články o automobilech. 🙂 Nejraději bych byl, kdyby se rozrůstal tvůj web ;-). Jinak asi máš pravdu, 100k GBP vlastně není zas tolik i já bych věděl, chtěl a v reálu investoval jinak. Ale na veterána by mi zbylo…
[13]
4. 2. 2007 v 13:22Ricardo
Někdy si sednu a za pár minut je na světě článek, jindy to jde ztuha. Web se momentálně pohybuje v té druhé fázi.
[14]
5. 2. 2007 v 14:52Sleeper
Auto za 100? Tisíc liber? Určitě ne jedno… Dvě. Alespoň prozatím. Když liber, tak samozřejmě anglická…. Když anglická, tak pochopitelně v britské závodní zeleni. Žádný Rolls. Auta krásná, leč na můj vkus až příliš vyjadřují výši konta svého majitele. Co takhle ta z Coventry? Ano, ta, honosící se emblémem s hlavou kočkovité šelmy? SS 100 Jaguar 1936, první toho jména, i když tehdy bylo jen jako dodatek k typovému označení. A pak E-Type. Ročník 1961. Když tohle auto občas zahlédnu, začnu se vždycky třást. Klenot. Automobilová ikona, která dnes nemá obdoby…. Úžasné tvary, se kterými snese srovnání jen to, co pro nás, muže, stvořila Matka Příroda….. Někdy je potřeba se utrhnout od práce a prostě se jen tak trochu zasnít…..
[15]
6. 2. 2007 v 19:02Ricardo
Budou to auta nová…. stará (a časem prověřená) nechám na chvíli stranou
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.