• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > ricardo.blog.auto.cz  > Bravo BRAVO

  • Bravo BRAVO

    Ricardovy jízdní dojmy Publikováno: 19. 5. 2007

    Nastal čas zbořit předsudky – tak nějak vypustili marketéři do světa nové Punto. Teď jsme o rok a půl dál, a kdyby nebylo nevhodné se opakovat, asi by pod Bravo napsali stejný slogan. Nebudu dlouho chodit kolem horké kaše: Bravo má tento víkend premiéru, a proto uspořádali všichni dealeři Fiatu den otevřených dveří.


    Pokusím se shrnout rychle svoje dojmy, abyste si případně mohli zítra udělat chvilku času, když vás přesvědčím. Nebude do žádné sáhodlouhé ani hluboké pojednání, protože na prozkoumání kladů a záporů jsem měl slabých 12 km.

    Auto bylo se základním motorem 1,4/66 kW a prostřední výbavou Dynamic, která v této kombinaci začíná na 430 tisících. To znamená, že má všechno důležité, od elektrické výbavy, přes plný počet airbagů až po klimatizaci. Dá se proto předpokládat, že právě tato specifikace bude nejžádanější.

    Nejsledovanější věcí u nového Brava je design. Ano, subjektivní věc, přesto se můžete leckde dočíst, že na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti. Za sebe můžu říct, že to není pravda. Je to Ital, takže je nasnadě, že to je pomluva. Design je vyvážený, boční linie stoupají dynamicky vzhůru k C-sloupku a celkově vůz působí mohutným dojmem. Oproti Puntu je podstatně bytelnější, a to i přesto, že Bravo není nějak zásadně větší.

    Z interiéru mám dobrý pocit. Výhled dozadu není z nejlepších, ale to je slabina mnoha nových aut. Dopředu to taky není stoprocentní, ale pozitivně hodnotím, že palubní deska netvoří vysoký masiv. Vše je příjemné na pohled i na dotek. Vpředu se sedí útulně, vše je na dosah, čímž se dostávám k dalšímu bodu, a to ergonomii. Ta je ukázková – neměl jsem pocit, že sedím v něčem neznámém, vše je tam, kde má být, a dá se najít z jízdy víceméně intuitivně. Jedinou výhradu mám k nastavení sklonu sedadla – dostat ruku s hodinkami mezi sedadlo a sloupek a ještě u toho kroutit růžicí není úkon na pár vteřin. Přitom nemám ruce jak dřevorubec.

    Řazení je příjemně jednoduché, jen šestka je kousek bokem, zpátečku jsem neměl možnost „hledat“. Kvalty tam padají zlehka, a to i takové kombinace jako z šestky na trojku. Řízení jde mimo město zbytečně zlehka, ale na druhou stranu Bravo není nějaký brázdič okresek, takže není co řešit. Pedály chodí jak po másle. Motor je výkonově tak akorát, samozřejmě žádný závoďák, ale zahanbit se nedá. Auto na pokyny reaguje hned, čitelně a hladce.

    Ještě pár nepodstatných drobností – úložných prostorů je dost a jsou všude, kufr neřeším, technické záležitosti taky ne. Celkově je první dojem téměř pět hvězdiček z pěti. Tak ho zkuste taky ;-) Na hlubší hodnocení třeba bude čas a možnost později.

XF spy photos podruhé + něco navíc Sexiest Cars by Ricardo

78 reakcí na Bravo BRAVO

  • [1]

    19. 5. 2007 v 19:25yoyo

    vyzera dobre, pravda. skocim ho kuknut :-) vdaka za mensiu recenziu :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    19. 5. 2007 v 21:26DanielDesign

    Aj na slovensku je to???Ďakujem!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    19. 5. 2007 v 22:03Ricardo

    Pánové, jak je to přesně na Slovensku nevím, ale podle internetových stránek tam tu akci máte taky. Určitě za vyzkoušení stojí ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    19. 5. 2007 v 22:58Ricardo

    Vlastně až teď když jsem vložil propagační CD do počítače a vidím možnost česky/slovensky tak jsem si uvědomil, že oba státy patří pod jednoho dovozce :-)
    Takže máte to určitě, běžte se podívat

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    19. 5. 2007 v 23:59Kubas

    taky jsem se dnes povozil… Najel jsem o dost víc – v Imofě jsem dal občanku, dostal auto a prostě bez doprovodu odjel :-) Sám mám Stilo, takže mě nepřekvapilo, že v Bravu se opravdu cítím jako doma a s ničím nemám problém…. Že se stejně dařilo i Ricardovi jen dokazuje, že ergonomie je opravdu výborná…. Jezdil jsem s motorem JTD 120HP a jede to pěkně, o vibracích a hluku v interiéru nemůže být ani řeč, navíc oproti Stilu je i neskutečně tichý podvozek a také hluk od odvalujících pneumatik neuslyšíte (a to mělo Bravo obuté 205 R 16). Seděl jsem ve verzi Sport s černo-červeným interiérem a i tady souhlasím s Ricardem, v reálu je to ještě lepší než na fotkách…. To auto se mi obrovsky líbí a kdybych momentálně něco v této třídě hledal, tak neváhám ani chvilku ;-) Až jej tady na serveru budou testovat, tak určitě něco vyšťourají – třeba to zprofanované otvírání kufru, malé kapsy ve dveřích, stísněný pocit na zadních sedadlech (ne kvůli prostoru, ale kvůli vysoké linii oken) a já nevím co ještě, ale podle mě pokud to jen trošku jde, měl by si člověk auto kupovat tak, aby z nákupu měl radost a to u Brava určitě platí!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    20. 5. 2007 v 8:49max

    Samozrejme, že je už aj u nás, už pred dvoma týždnami stál pred predajnou Fiatu v Petržalke a včera som ho na tmavých 17tkach videl pred Autoimpexom….:-}

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    20. 5. 2007 v 9:25Alessio

    No jo, FIAT tlačí na pilu…GrandePunto je moc pěkně udělané auto, Bravo(Ritmo) také…Navíc mají perfektní reklamu, jak ho obarví načerveno (ta dáma to tam opravdu pěkně zpívá). :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    20. 5. 2007 v 9:28Tomiss

    Není to sice auto o kterém bych snil,nicméně italové design vždy uměli(chce se mi dokonce říci,že v designu jsou nejlepší),takže vzhledově je Bravo opravdu hezké.Ono už předchozí Bravo/Brava byly na svou dobu podařené vozy,hlavně Brava s těmi zadními trojdílnými světly předběhla dobu.Takže navnaděn tímto článkem a hodně emoční reklamou v TV…Bravo půjdu určitě omrknout:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    20. 5. 2007 v 9:31Tomiss

    Alessio:Takže nejsem sám koho ta reklama dostala…člověk dostane okamžitou chuť si koupit Bravo a vyrazit s ním někam do Itálie:-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    20. 5. 2007 v 10:34Ricardo

    Kubas: určitě se k tomu taky jednou dostanu, ale zatím je případná koupě vzdálená záležitost, tak ať ten demovůz poslouží jiným.
    Dozadu jsem si sedl jen na showroomu a špatný pocit jsem z toho neměl. Místa je všude dost a Bravo není MPV, tak ten výhled tomu musí odpovídat.

    Alessio a Tomiss: ta reklama nemá chybu

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    20. 5. 2007 v 11:05Alessio

    Kdyby někdo věděl co je to za hudbu…je fakt 100% padnoucí k tomu auto a pěkně dokresluje náladu klipu…jednoznačně jeden z nejlepších klipů co jsem viděl za poslední dobu. Další krásný je také z itálie, a to ten na ferrari a shell.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    20. 5. 2007 v 12:05Jozef

    Alessio: Ak sa nemýlim, tá speváčka je Gianna Nannini. Neviem, čo je to za pesničku, či bola naspievaná direkt k tejto reklame alebo je z niektorého jej albumu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    20. 5. 2007 v 12:36Alessio

    Rychle stahujte než to smažou!!!!
    http://myspace.czweb.org/Gianna_Nannini-Meravigliosa_Creatura(Acustica).mp3

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    20. 5. 2007 v 14:50Ricardo

    Tímto děkuji Jozefovi a Alessiovi za detektivní práci. Ta písnička je úchvatná, asi si paní/slečnu Nannini trochu proklepnu na internetu ;-)
    Reklama s ní velmi dobře pracuje, protože se mě při prvních slovech hned vybavuje.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    20. 5. 2007 v 15:25Neo

    Jak to stáhnu, když nemám aktivní „uložit jako“ ? Dík

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    20. 5. 2007 v 16:42PekelnáMicinka

    Neo: jestli máš winamp apod, tak to rovnou otevři, pak si v přehrávači zobraz menu otevřít soubor a měla by se otevřít složka s tím souborem ať už se ukládá kamkoliv. Nebo se to dá udělat ještě tak, že, pokud máš IE je někde nastavení, aby se ti zobrazila nabídka otevřít/uložit/storno, ale musíš trochu pohledat. No a nebo třetí možnost odebrat si mp3 jako registrovanou příponu, tudíž ti to nabídne i uložit. Pak musíš znovu asociovat mp3 s nějakým přehrávačem.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    20. 5. 2007 v 16:44PekelnáMicinka

    Neo: tak ještě to jde tak, že si ve winampu (nebo jinde) zobrazíš ID3tag a tam je v záhlaví uvedena cesta k souboru.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    20. 5. 2007 v 20:18chegue

    stahnout se to da (a nejen to) celkem jednoduse i tady> http://btjunkie.org/search?q=Gianna+Nannini&c=1&t=0&o=52
    jen si to chce nainstalit nejaky torrent klienta a je to:)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    20. 5. 2007 v 20:35chegue

    jen doplneni.. neni to akusticka verze z reklamy…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    20. 5. 2007 v 22:04Ricardo

    Neo: dá se to snadno ve Firefoxu – zkopírovat odkaz a potom zvolit uložit jako

    Chegue: to nevadí, je to nádherná písnička s ještě nádhernějším textem.
    Mimochodem paní Nannini se narodila roku 1956 a její bratr Alessio závodil v F1. Doytčná písnička pochází z alba Dispetto (1995).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    20. 5. 2007 v 22:29wolff

    Tuším je i v albu Bonboni… NA konkurenčním serveru sem kopíroval celý text… Nádhera… Nemusí člověk umět ani italsky… Ten text je jasný…. nad slunce… Už to teď poslouchám asi po 25. Mám to jako zvonění… Ach jo… Nádhera…Meravigliosa, nádherná italština…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    20. 5. 2007 v 22:57Ricardo

    Myslel jsem to samozřejmě na zvukovou stránku, italštině bohužel tolik nevládnu abych pochytil víc než sem tam slovíčko :-(

    Jinak ta souvislost s Alessandrem Nannini mě vůbec nenapadla…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    20. 5. 2007 v 23:04Ricardo

    Ještě bych tě Wolffe poprosil, můžeš se mě ozvat na mail z mého profilu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    20. 5. 2007 v 23:24Dušan

    Jo jo copak Nannini….to jsou pro me vzpominky, když jsem byl malej kluk (ted je mi 26) tak táta ji poslouchal a ja děsne fandil Alessandrovi ve formuli…..škoda že skončil tak smutně….(myslim náká nehoda s vrtulnikem?)…..písníčka je fakt moc pěkná…..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    20. 5. 2007 v 23:55Ricardo

    Wikipedie tvrdí že žije a dokonce se chystá na Grand Prix Masters….

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    21. 5. 2007 v 1:17Dušan

    hmmm vidíš to, máš pravdu….on tehdá nejak přestal jezdit a ja ho nejspíš tehdá nejak odsunul a našel si jiný vzor :-) jo to byli časy Ayrtona Senny…ale moc si to nepamatuju….tak se omlouvam jestli jsem vas mystifikoval…….jo a text mužete najit na supermusic.cz a zadejte si tam hledat podle nazvu pisne (meravigliosa) sem koukal ze uz je z roku 1995!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    21. 5. 2007 v 7:21wolff

    Jo je to staré jak Jetuzálém… LOL Ale song je to párání…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    21. 5. 2007 v 7:37Beaumont

    Dušan: naštěstí to s Alessandrem nedopadlo tak zle… Při havárii helikoptéry mu sice list rotoru usekl ruku v zápěstí, ale doktoři mu ji přišili tak, že zase mohl závodit – sice už ne ve Formuli 1, ale s cestovními auty ano (a dobře).
    Viz http://en.wikipedia.org/wiki/Alessandro_Nannini

    Jinak Alessandro, Gianna i Bravo PALEC NAHORU!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    21. 5. 2007 v 12:11Sleeper

    Ta stoupající linie oken u nového Brava mě moc nebere, ale naživo jsem ještě neměl tu čest. Zato Giannin song je bomba, i když, jak tu píšete, je to letitá věc (její diskografii zmapovanou moc nemám, znám jen pár věcí). A Sandrovu nehodu s vrtulníkem jsem tenkrít skoro oplakal… No, do F1 už se bohužel nevrátil, ale sledoval jsem ho v DTM…..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    21. 5. 2007 v 12:15STS Chvojkovice-Brod

    …v Imofě jsem dal občanku, dostal auto …

    To je Fiat značka pro nesvéprávné, že odebírají občanky a MUDr. Chocholoušek má v Imofě pobočku? Z některých emocionálních reakcí přímo čiší tento pocit.

    Aby bylo jasno – mě se to auto líbí (i když bych si ho rozhodně nepořídil zrovna právě proto jak vypadá, to přenechám jiným cílovým skupinám), ale taky si pamatuju, jaké stejné nadšení provázely všechny jeho předchůdce a jaká byla pozdější realita. Takže – klídek.

    PS: Auto jsem viděl jenom zvenku – první dojem: na obrázkách vypadá mnohem líp než v reálu. Navíc jsem neměl pocit, že by to designerky byl nějaký skok (jako u prvního Brava či prvního Punta).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    21. 5. 2007 v 12:24Kubas

    Koudelka: to s tou občankou asi myslíš na mě, že? Já nevím, prostě mi přišlo fajn, že mi to auto půjčili a mohl jsem se jet prostě sám projet, aniž by vedle mě seděl prodejce, který do mě buď hučí, jak je to auto super, nebo se bojí, abych s tím něco neudělal… Nic víc, nic míň… Nevím, proč ty odkazy na Chocholouška… :-/ Se zbytkem příspěvku téměř v ničem nesouhlasím…. Každopádně trh prověří, jak na tom Bravo skutečně je…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    21. 5. 2007 v 13:55Ricardo

    Sleeper: je to věc vkusu. Mě to auto oslovilo v reálu víc než na fotkách, včetně této poměrně výrazné linie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    21. 5. 2007 v 13:59Ricardo

    Chvojkovičák: no s tím prvním dojmem se asi neshodnem :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    21. 5. 2007 v 14:06Ricardo

    Kubas: s tou občankou to není zrovna dvakrát košér, ale jestli je to jediná věc co chtěli… Náš trh ho neprověří, spíš ho předem odsoudí k neúspěchu, i když rád bych se pletl.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    21. 5. 2007 v 14:50STS Chvojkovice-Brod

    ……. Náš trh ho neprověří, spíš ho předem odsoudí k neúspěchu, i když rád bych se pletl….

    Všechny modely co pamatuju -tj. od Tipa novější byly o chlup větší, levnější a vybavenější než třeba Golf a provázelo je ohromné až nekritické nadšení (hlavně z designu) – nejen u nás.

    Jak to dopadlo (nejen u nás) víme – zkusme najít aspoň jeden argument, proč by nové Bravo mělo být řádově úspěšnější než jeho předchůdci. Zatím jsem takový neslyšel a ani mě nenapadá.

    Jinak moje zkušenost je taková, že po jednom svezení – byť bez prodejce na sedadle spolujezdce – se nedá usuzovat na nic. To chce aspoň týden. Lecos co se tváří skvěle pak tak skvělé není a obráceně.

    A taky bych řekl, že Fiat je takový hráč, že jakákoliv novinka bude z definice v době uvedení spíše nadprůměrný než podprůměrný vůz. Z definice. Podprůměrné nové auto bych spíše čekal od nějaké Asijské značky (třeba Suzuki nebo Chevrolet-exDaewwo, dnes i třeba Nissan óóó), které primárně cílí na úplně jiné trhy než Evropu a nemá velké ambice mít v Evropě několik % z trhu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    21. 5. 2007 v 16:30da_b0mb

    meravigliosa creatura ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    21. 5. 2007 v 19:31DodoSTI

    to bravo podľa mňa riadne rozvíri vody vo svojej triede….nádherná pesnička :-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    21. 5. 2007 v 20:02wolff

    No Fiatu se občas vytýkalo ledabylé zpracování některých detailů… Jiank asi entřeba diskutovat o tom, že Fiaty byly a jsou výtečná auta (budou)… A Bravo je podle mě vyvážené auto a přes to s emocemi… A ty emoce mnoha jiným konkurentům chybí…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    21. 5. 2007 v 21:52Ricardo

    STS: je to věc pohledu – podle mě redakce v testu vytýká jen malichernosti, to je podle mě jasný důkaz pozitivního prvního dojmu. K Fiatu se u nás přistupuje primárně s despektem a ty – bez urážky – jsi jasný důkaz. Každé auto si zaslouží být hodnoceno hlavně samo o sobě a pak teprve v kontextu se značkou.
    Mimochodem Suzuki i Nissan dělají dobrá auta, designovaná v Evropě a pro Evropu. Ale to je jen tak na okraj a mimo téma.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    21. 5. 2007 v 21:57Ricardo

    Dodo STI: nejde než souhlasit

    Wolff: já jsem to myslel absolutně v přátelském duchu – doublesix zavináč centrum.cz

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    21. 5. 2007 v 22:22da_b0mb

    me teda nadchnul interier…to je fakt spica! Ale z toho exterieru uz tak jednoznacny dojem nemam…bude hodne zalezet na barve laku…cervena bude urcite krasna (jsem ovlivnenej reklamou)…ale treba ta barva kterou meli redaktori auto.cz pri testovani me vubec neoslovila a Bravo se mi v ni nelibi…je ta predni cast v realu opravdu tak dlouha jako to vypada na fotkach ?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    22. 5. 2007 v 0:45Otto

    OT: Ricardo sorry za OT ale nasiel som tu skrytu chybu v tvojom predoslom clanku :)))
    …….
    Bravo je pekny a verim ze aj adekvatne kvalitny ;) super clanok.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    22. 5. 2007 v 7:14STS Chvojkovice-Brod

    „…podle mě redakce v testu vytýká jen malichernosti, to je podle mě jasný důkaz pozitivního prvního dojmu. …“

    1) Zase… přeci nečekáme, že významný evropský hráč jako Fiat (VW, Opel, BMW,….) přestaví nějaké PODprůměrné auto z hlediska měřítek evroského trhu (v době vzniku auta pochopitelně). Nic jiného se čekat nedá a pokud byse tak náhodou stalo, tak by to byl obrovský průšvih.

    2) V drtivé větině testů, kór této kategorie aut se vytýkají malichernosti, dneska nikdo slabá auta nedělá.

    Čili Fiat má to povinné na plechu, gumách a plastech odpracováno a teď jde o to, jak to přijmou zákazníci na což samo auto už nestačí – to je taky o prodejní síti, image, spolehlivosti a podobně.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    22. 5. 2007 v 7:26STS Chvojkovice-Brod

    …K Fiatu se u nás přistupuje primárně s despektem a ty – bez urážky – jsi jasný důkaz….

    O tom nic nevím, já prostě dávám přednost konzervativnějším autům a auta z Apeninského poloostrova jsou mi vcelku volná, aniž bych měl puzení je jakkoliv srážet. Maximálně se tak bavím emocionálními reakcemi, která provázejí některá auta s poněkud výstředním designem, což není zdaleka jenom o Fiatu.

    „Mimochodem Suzuki i Nissan dělají dobrá auta, designovaná v Evropě a pro Evropu. “

    Jo, třeba Nissan Tilda, že (ohromný šmajlík) . Jaké může mít prodejní šance právě třeba proti diskutovanému Fiatu co je přímý konkurent ? Řekl bych že ani výrobce si nedělá přehnané iluze – on prodá svých 50 tisíc kousků na některých vybraných evropských trzích a bude rád, protože tohle auto je primárně navržené pro jiné trhy a vyvíjet spešl auto pro Evropu se v téhle kategorii nevyplatí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    22. 5. 2007 v 9:27Ricardo

    da_b0mb: Možná přímo z bočního pohledu, ale jinak jsem tam žádný nesoulad nevnímal. Předek vypadá úplně normálně, a navíc hezky

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    22. 5. 2007 v 9:41Ricardo

    STS: to už se blížíme k mému názoru na testy přímých konkurentů VW (nedej bože Škody), který si nechám raději pro sebe. O flamewar nestojím, protože na něj ani nemám čas. Jen ve zkratce k samotnému:
    1) zadní náprava – nikde není přece psáno, že méně náročné řešení musí být horší. Naopak věřím tomu, že když se porovná vliv víceprvku na jízdní vlastnosti a na konečnou cenu, není v této kategorii tak opodstatněný. Pokud se někdo chce plavně přesouvat přes české tankodromy, musí koupit SUV a ne hatchback.
    2) prostřední hlavová opěrka mě fakt dostala :D když si někdo sedá doprostřed tak to asi není nejvyšší člověk v autě a není to na dlouhou trasu. Od toho jsou zase MPV.
    3) tlačítka na středovém panelu jsou možná z hlediska ergonomie vhodnější než vlevo u volantu. Ovládání světel na páčce je věc zvyku.

    Jestli se ti líbí „konzervativní“ auta, tak se nedivím, že tě Fiat neoslovuje.

    Nissan Tiida je auto pro US a Japonsko, co se bude dovážet i do východní Evropy. O jeho významu svědčí už to že měl premiéru v Bratislavě. V západní Evropě se Nissan rozhodl tento segment opustit a na východě se jedná jen o přechodné řešení.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    22. 5. 2007 v 11:30STS Chvojkovice-Brod

    Proboha Ricardo …. každýmu autu někdo něco vytýká, protože žádný auto bez výtek asi neexistuje. A nebo skoro jo a pak jsou zase výtky k ceně.

    A Vy místo toho abyste to přešel s poklidem (přece se Vám to auto líbí, ne ?) , tak tady místo rozmazáváte subjektivní soukromý názor asi pouhých pěti lidí z redakce http://www.auto.cz a ještě něco naznačujete o vau-vé (ano, je to samožřejmě všechno podplacený a VW jsou dozajista šílené šunky…) nebo aby si někdo místo hatchbacku koupil SUV. Upřímnou soustrast s těmito názory.

    PS: Na dotazy proč jezdím s tím čím jezdím odpovídám – protože se mi to líbí. Odpadá tak spousta nesmyslných keců a rádoby zdůvodnění proč koupit tohle a né támhleto. Někomu ale holt není dáno :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    22. 5. 2007 v 13:43Ricardo

    Asi si nějak nerozumíme. Čím jezdíš jsem se neptal a ani po tom nechci pátrat. Netvrdím, že je Bravo bez chyby, to není žádné auto. Jen poukazuju, že se hledají drobnosti a že se neustále srovnává s Koncernem. Není to z mé strany kritizování redakce Auto.cz, která je v tomto směru stále jedna z nejobjektivnějších. Jedná se o takovou novinářskou kulturu, doporučuju někdy prolistovat „seriózní“ AutoTip a Svět Motorů. Tímto na dané téma raději končím.

    Na závěr ještě vypíchnu, že SUV nejsou opravdu stavěná do terénu (kromě výjimek jako Pathfinder nebo Land Rovery) ale na komfortní cestování. A japonské automobilky navrhují auta s ohledem na cílový trh, narozdíl od evropských ;-) Občas se vůz navržený pro Ameriku nebo Japonsko dostane i k nám, ale jen jako doplnění nabídky – případ Legendu nebo právě Tiidy.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    22. 5. 2007 v 14:52wolff

    Ad ta barva v testu… Viděl sem ji v Brně v Hypernově a v té barvě se mi bravo taky nelíbí. Prostě ta barva tomu nesedí… Chce to tmavé barvy.. Já ještě uvažuji o bílé… Ale musel bych ji prvně vidět

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [50]

    22. 5. 2007 v 15:09Ricardo

    Tím co jsem jel, i ta vystavená na showroomu byly v šedé. Myslím, že mu ta barva sedne

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [51]

    22. 5. 2007 v 15:58STS Chvojkovice-Brod

    „Jen poukazuju, že se hledají drobnosti “

    Zákonitě – to je ale právě známka kvality. U Logana (nic proti němu) někdo nezkoumá vhodnost umístění nějakých čudlíků.

    To platí i v životě – pokud Vás někdo popotahuje jenom za krávoviny, tak je to symptom toho, že něco děláte dobře. Jsou lidi, který nikdo nekritizuje – protože vůbec nikoho nezajímaji.

    “ že se neustále srovnává s Koncernem.“

    Logicky – má tu i v okolních zemích největší podíl na trhu, jinde zase srovnávají s nějakým jiným koncernem – třeba PSA nebo Toyotou. A nebo Fiatem (v Itálii). Přeci to nebudou srovnávat s něčím, co má nula-nula nic na trhu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [52]

    22. 5. 2007 v 18:32Ricardo

    Už se tím asi nebudu zabývat. Pořád se jenom chytáš na jednotlivá slova nebo drobnosti a to, co se tady snažím sdělit je ti očividně šumák

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [53]

    22. 5. 2007 v 20:23Neo

    Díky za ten postup na stažení tý muziky, Všem. A přestaňte se už dohadovat, jel jsem s ním taky, je úžasnej. Jasně , že bude mít nějaký chyby, ale je to ITAL a tomu je odpustím. Go Fiat, Go!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [54]

    22. 5. 2007 v 20:38Žiletka

    Krásne auto, ale zlý imidž. Fiat by sa chcel s BRAVOM už uchytiť, ale to sa mu nepodarý. najväčší konkurent je preňho KIA ceed s ktorou tento suboj prehrá. GO KIA, GO

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [55]

    22. 5. 2007 v 21:04Kubas

    jasně, žiletko… Zato KIA je vyloženě imidžová kára :-D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [56]

    22. 5. 2007 v 21:23Žiletka

    Fiat stratil imidž kvalitou a preto mu úspech nehrozí. Mne sa páči, bola to moja značka, ale moje skusensti so starym bravom a putom ma od fiatu odrádzajú. Od kedy mám japonca poznám len výmenu oleja a Kia ceed určite za japoncami v kvalite nezaostáva. Aj ine modeli kie su v spolahlivosti lepšie ako doposial vyrábané modeli fiatu. To je realita.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [57]

    22. 5. 2007 v 22:07Ricardo

    Dneska se s kvalitou potýká mnoho značek, od Francouzů až po Mercedes. Ale Fiat je v tomto směru vděčným cílem a řekl bych že spíš neprávem (ta anglická zkratka z Tondou apod., že). V Evropě se čas od času trápí většina značek, tady hrají Japonci (+ poslední dobou i ti Korejci) prim.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [58]

    22. 5. 2007 v 22:13Žiletka

    Moja reč !

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [59]

    22. 5. 2007 v 23:49robert37

    jednu chybu ta reklama má. To, že není na AR :-) Bravo FIAT

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [60]

    23. 5. 2007 v 7:05Neo

    ……Krásne auto, ale zlý imidž. Fiat by sa chcel s BRAVOM už uchytiť, ale to sa mu nepodarý. najväčší konkurent je preňho KIA ceed s ktorou tento suboj prehrá. GO KIA, GO…..

    Možná prehrá, možná neprehrá. Každopádně, svezl jsem se i se Sídem. Nic proti, pěkný auto za dobrý prachy, ale ten příšernej posilovač řízení mně osobně pěkně odradil, hrůůůza.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [61]

    23. 5. 2007 v 7:42žiletka

    Každá automobilka výraba auta aby na nich aj zarobila to podstata biznisu. Fiat sa topi v dlhoch a darmo vyroby dobre auto, ale ked sa nepredava ako by chcel tak bude stále na dne. Drviva väčšina ludi dnes pozera na cenu a to je rozhodujuce. Ceed ma ešte nedostatky ale je uplne novy model a každym facefiltom bude lepšie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [62]

    23. 5. 2007 v 8:14Neo

    No, nevím, nevím. Mám takovej pocit, že FIAT je už v plusu, kdežto KIA je neustále ve ztrátě. : )

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [63]

    23. 5. 2007 v 9:35Ricardo

    Ano, Fiat je přinejmenším na nule ale spíš dokáže vydělávat. Dluhy z minula samozřejmě má, ale v tom nebude sám. Panda a Punto ho dost zvedly, Kia teď v podstatě doufá udělat to samé se Cee’dem. Výsledek úplně jistý není, tak jako u Brava.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [64]

    23. 5. 2007 v 9:43žiletka

    Taliani vedia robiť krásne a výborne auta nehadam sa. Ale aj Stilom chceli poraziť GOLF a bol to prepadak tak sa rychle vratili k Bravu. Určiťe je to vyborne auto ale ceed sa bude predavať viac. Fiat lame rekordy len s Pandou a možno bude aj s novou 500. Tie su krásne vydel som ich v behať v polsku ešte s malou kamuflažou. V mini autach je král.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [65]

    23. 5. 2007 v 11:59Ricardo

    Stilo byla marketingová chyba, Fiat se snažil dělat ze sebe něco co není. Podle mě se ani designově moc nevydařil, k tvarům předku se hodila záď 3dv hatchbacku, ostatní karosérie pokračovaly příliš usedlými tvary vzhledem k hranám vpředu.
    Fiat si IMHO konečně uvědomil, že je pro něj nejdůležitější úspěch na domácím trhu, který se svým významem blíží tomu německému. Měli by využívat svých silných stránek, tzn. na méně náročných trzích jsou zavedení levnými auty jako je Palio nebo Panda, pokračování výroby Punta II se jim taky jedině vyplatí.
    Ta 500 vypadá nadějně, taky jsem ji viděl s lehkou kamufláží, dokonce u nás. Prodjce mě už na ni lákal, tak se taky zajdu podívat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [66]

    23. 5. 2007 v 13:43STS Chvojkovice-Brod

    „Pořád se jenom chytáš na jednotlivá slova nebo drobnosti a to, co se tady snažím sdělit je ti očividně šumák“

    No jistěže je – protože to považuju za nepodstatné. A Vy si tím akorát zkracujete život :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [67]

    23. 5. 2007 v 14:55wolff

    Žiletko pobavil si mě, zejména s tím jak se Fiat topí v dluzích… Fiat patří mezi 6 automobilek, které jsou v plusu, což se třeba o duu Kia + Hyundai říct nedá,ale budiž… Jinak během dvou let dokázal vymazat ony údajně ničivé dluhy, které nasekal za cca 6 let… No uvidíme komu se to ještě povede… Jinak dovol abych tě trochu poučil. Mezi modely které se dobře prodávají od Fiatu nepatří pouze Panda a možná F500. ALe výborně se v současné době prodává i GP, Croma a Sedici. Stejně tak jsou vyprodány dodávky užitkových vozů Ducato, Doblo a dále se výborně prodávají Lancia Y a AR GT a AR 159. Ani ostatní modely se neprodávají zle. Dodávky Brava se posouvají, neboť zatím nestačí pokrývat poptávku… Uvidíme ale jak to s Bravem bude vypadat dál… Jinak další info, kde Fiat válčí výborně je pokrytí trhu s užitkovými vozy pod zančkou Iveco, kde je víceméně evropskou jedničkou a trh s autobusy, kde je Iveco Irisbus Karosa dokonce evropskou jedničkou an trhu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [68]

    23. 5. 2007 v 15:17Ricardo

    Tuhle logiku nachápu – samotné sdělení tě nezjímá jen jednotlivé slovní obraty???
    Díky za zájem, myslím, že si diskutováním život nezkracuju ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [69]

    23. 5. 2007 v 15:31Ricardo

    To je na tom Fiat tak dobře? Já žasnu… je fakt, že se jim podařilo pořádně rozjet modelovou ofenzívu, letos Bravo, 500, Linea, loni a předloni GP, Croma, Sedici – takové tempo nikdo jiný nedrží. Pokud neudělají nějaký kiks tak je zlepšení image jen otázka času

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [70]

    23. 5. 2007 v 16:15Kubas

    Ricardo: jestli se ti chce, tak na http://www.italiaspeed.com je dost článků o ekonomice Fiatu a jejím vývoji – akorát jsou celkem dlouhé a v angličtině…. Jinak je ale pravda, že Fiat jede neskutečně – pěkné číslo je třeba 25.000 objednávek na nové Bravo za první dva měsíce prodeje v Itálii a Francii…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [71]

    23. 5. 2007 v 18:20Ricardo

    Díky za tip! Angličtina nevadí, délka trochu jo :-) až budu mít čas tak se na to rád podívám.
    25 tisíc je dobrý start

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [72]

    23. 5. 2007 v 19:43wolff

    úspěch nad úspěch. I kdby byla jen polovička pravda co píše Italiaspeed, tak jsou to hoodně dobré výsledky… A nejlepší je na tom to, že už pomalu ale jistě trvají třetím rokem…Ad ta image… Ta už jako že v Evropě neplatí třeba ani v Anglii… Ale my sme hold ještě kus za tou lepší Evropou…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [73]

    23. 5. 2007 v 21:58Ricardo

    Škoda neše značka a jenom VW dělá auta – co bys chtěl. Fiat nemá ani motory TDI, ani ovládání světel kroutítkem vlevo od volantu, tak co bys chtěl ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [74]

    23. 5. 2007 v 22:51wolff

    Jo to kroutítko vedle toho volantu já považuji snad za nejstupidnější řešení. Taky mě to zarazilo… Ve všech koncernových autech s tím mám problém. U všech ostatních sednu a svítím a blikám a stírám jak o život… No jo.. Ale ten koncern to má nejpromakanější… To je exht gut…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [75]

    24. 5. 2007 v 11:41@madeus

    FIAT BRAVO REKLAMA – GIANNA NANNINI
    http://myspace.czweb.org/system.zip
    prekvapko…:oP

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [76]

    24. 5. 2007 v 17:43Ricardo

    Taky jsem tak zvyklý, dokonce mě to (nezávisle na tom) přijde logické, navíc Fiat je v tomto směru dokonce celá desetiletí připravený na celodenní svícení! A ta tlačítka na středovém panelu místo vlevo od volantu bych hodnotil jako přínosné řešení – aspoň jsou blízko zorného pole řidiče.

    Z těch jiných řešení mě asi nejvíc zaujal Chrysler Voyager minulé generace, který má všechny ovladače na levou ruku. Chce to chvíli zvyku, než se člověk zorientuje, ale taky zajímavý přístup.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [77]

    1. 6. 2007 v 11:42Mates

    Nevim, nevim Fiat proste neni moje oblibena znacka. Proste si nemuzu pomoct.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [78]

    16. 6. 2007 v 12:36Ricardo

    Já se snažím běžná auta posuzovat bez ohledu na značku…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

ricardo.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20083 Posts
  • Červenec 20081 Post
  • Červen 20081 Post
  • Leden 20081 Post
  • Prosinec 20072 Posts
  • Listopad 20071 Post
  • Říjen 20072 Posts
  • Srpen 20073 Posts
  • Červenec 20071 Post
  • Červen 20071 Post
  • Květen 20073 Posts
  • Duben 20074 Posts
  • Březen 20073 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20075 Posts
  • Prosinec 20067 Posts
  • Listopad 20064 Posts
  • Říjen 20066 Posts
  • Září 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Koronavirus ONLINE: Vláda probere další rozvolnění. A nově nakažených ... V Česku se do lavic vrátily další děti. A po týdnu se k rotační výuce ... Vláda projedná Vrbětice a koronavirus, dorazit má i šéf BIS. Co Babiš ...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Krvavá bitka ve finále! Tohle u nás funguje, usmíval se třinecký Kanaď... Vůdci týmu. 6 nejlepších kapitánů v historii české hokejové extraligy Ročník 1972. Připomeňte si 5 bývalých skvělých českých hokejistů, kteř...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Rozchod Radky Třeštíkové s manželem! Loni začali stavět dům! Co se sta... Vrbětice ONLINE: Vláda má odtajnit zprávu BIS, míní Babiš. Hamáček o r... Obchodník se smrtí nakoupil zbraně ve Vrběticích, pak otrava jedem v l...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Když matky milují i ničí: Nadměrná kritika a žárlivost může zcela znič... Hemangiom a oheň. Jak se léčí dva časté kožní problémy u kojenců? Rajčatové omáčky není nikdy dost! Tuhle variantu si zamilujete
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Lamborghini Miura SV slaví 50 let. Víte, proč přišla o osobité řasy? Kytarista Black Sabbath jezdil vzácným Lamborghini. Býkovi je věrný do... Palou slaví první vítězství v IndyCar, Grosjean nejlepším nováčkem
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Rusko chce ještě letos přistát na jižním pólu Měsíce a plánuje další m... Audio-Technica ATH-AWAS: prémiová, audiofilská Hi-Fi sluchátka z Japon... Teac PD-301DAB-X: kompaktní CD přehrávač s DAB/FM tunerem pro konzerva...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Jaroslav Bukovský: Jak znásobit investici a nepadnout do pasti kryptom... Havlíček: Účast Rosatomu v tendru na dostavbu Dukovan je téměř vylouče... Rizikové bondy, i ty prašivé, se vracejí na výsluní. Jejich hodnota st...
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Okurky Ukrajinský boršč Husa po starocesku
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Ha Giang Loop: Kouzelný okruh po severním Vietnamu okořeněný pestrou š... Z Čerchova zmizí zchátralé stavby: Zůstane jen budova bývalé roty, bud... Exploze barev a vůní: Probouzející se příroda odhaluje kouzelnou tvář ...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
Hostinského 1538, Praha Z holobytu je konečně domov! Jarka získala vysněnou kuchyni a útulný o... Trendy zahradám vládne letos beton!
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Rakovina prsu: 6 varovných příznaků, které nepřehlížejte. A bulka to n... Jak chránit zubní sklovinu a předcházet jejímu poškození Váhu ovlivňují i hormony. Co jíst, abyste udrželi jejich správnou hlad...
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Duchové pralesa: Lovci hlasů objevili nový druh Pustila jsem si porno Mass Effect: Legendary Edition nabídne i propracovaný fotorežim
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Smělé srdce měj! První video z natáčení pohádky Tajemství staré bambit... "Necháváme tomu volný průběh," seriálový herec chce v padesáti dítě Lenka Kořínková v Prostřeno!: Co na to řeknou ostatní?
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Zahradní bazén Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura