-
auto.cz roku
Loňská anketa o nejlepší auto se vydařila, a proto vám přináším další ročník. Princip je stjný jako před rokem. Dnes začíná nominační kolo.
V komentářích nominujte auta podle svého vkusu. Jediným omezením je, že se muselo v ČR začít prodávat v průběhu roku 2007, může se jednat o zcela nový model, novou karosářskou verzi nebo zásadní facelift. Základní seznam jsem vložil do diskuse zde ale jistě najdete i další auta, která tam chybí. Navrhnout můžete klidně i více kandidátů, nejvýš pět, a můžete navrhovat i ty, které napsal už někdo před vámi. Kritéria pro výběr jsou čistě na vás.
Do finále postupuje pět automobilů s nejvyšším počtem nominačních hlasů, kde se utkají v anketním hlasování. Takže, vaše návrhy prosím….
K ukončení nominací dojde v sobotu 22. prosince. Do té doby můžete stále hlasovat a své nominace rozšiřovat.
Finále auto.cz roku 2007 Čtyři písmena – X J R a S
63 reakcí na auto.cz roku
[1]
13. 12. 2007 v 12:52Corleone
1. Volvo C30
2. Ford Mondeo
3. Saab 9-3
4. Mercedes-Benz C
5. Mitsubishi Lancer
[2]
13. 12. 2007 v 13:06HH (HotHatch)
ja bych bral jako CZ Auto Roku Fiat 500 nebo Mondeo,ale spis Fiat 500
[3]
13. 12. 2007 v 13:14Bischop
Jedině Fiat 500
[4]
13. 12. 2007 v 13:17PekelnáMicinka
Vybíral jsem jen ze seznamu v odkazu, tam jsou snad všechny auta.
Do nominace bych ještě zařadil Tiguan a Fiat 500, ale ani jedno jsem zatím nepotkal na silnicích, takže se do pětice nevešla.
Audi A5
Citroen C4 Picasso
Mazda CX-7
Škoda Fabia
Volvo C30
[5]
13. 12. 2007 v 13:24LL
A teraz vyber z týchto!
Ford Mondeo
Hyundai i30
Fiat Bravo
Fiat 500
Mazda CX-7
Mazda 2
Peugeot 308
Škoda Fabia
Volkswagen Tiguan
Nissan Quasqai
MERCEDES-BENZ C
[6]
13. 12. 2007 v 13:53LL
Nissan Quasquai
SUPERCrossOver. Pekný, vynikajúci. Automobil, ktorý nasadil latku Nissanu veľmi vysoko. S vynikajúcim úspechom. Tak to je on! ->AUTO ROKA.
[7]
13. 12. 2007 v 14:26miso
Audi A5
[8]
13. 12. 2007 v 14:53Ricardo
Nechtěl jsem dávat svoje návrhy hned na začátek, abych vás moc neovlivnil. Takže až teď:
SAAB 9-3 – facelift udělal z nicneříkající 9-3 auto co má duši, navíc jde částečně pro současným designovým trendům. Sedan je neuvěřitelně okouzlující, u SportCombi konečně spolu ladí přední a zadní část. Z fotek jsem byl zoufalý, ale pak jsem ho viděl u dealera, měli ho půjčený ze Švédska, červený sedan – láska na první pohled. Škoda jen že to TurboX je tak moc limitované.
LANCER – když jsem ho před týdnem viděl tak jsem byl jako opařený, v té vínové jednoznačně nádherný design, moderní s odkazy na ty svkělé a úspěšné „mäkkinenovské“ Lancery. 1,8 podle čísel vypadá jako velmi dobrý motor.
NITRO – americká auta moc nemusím, ale Nitro je pecka. Strčí do kapsy všechny současné Jeepy.
C4 PICASSO – podstatně vkusnější než Grand Picasso, prosklení a zalomená boční linie mají myšlenku. Azurově modrá je nejlepší MPV.
BRAVO – velmi milý design, příjemně mě překvapilo designem, cenou i jízdními vlastnostmi. V levných verzích mu to ale zase tak moc nesluší.
[9]
13. 12. 2007 v 14:56gianelle
Fiat 500
Mitsubishi Lancer
Audi A5
[10]
13. 12. 2007 v 15:27Petic
BMW X5
M-B C
Saab 9-3
Volvo V70
Maserati GT
Zaradil by som ešte Porsche Cayenne, no nezmestilo sa
[11]
13. 12. 2007 v 15:51LL
ricardo: Saab:
Ricardo 93 už ale stratila tú charizma Saabu. To čaro. Keď sa pozriem na 93 z roku 2003, tak vidím stále pravý Saab. Ten konzervatívny, ale zároveň špičkový automobil. Takto je to zaradenie do konfekcie.
[12]
13. 12. 2007 v 16:51marianek
Kia Cee’d SW
F500
Nissan Qashqai
Saab 9-3
Subaru Impreza
Mazda 2
[13]
13. 12. 2007 v 17:05Humbert
Citroen C4 Picasso
Volvo C30
Saab 9-3
Maserati GT
Kia Pro_cee‘d
Škoda, že jen 5 – uměl bych dát víc
[14]
13. 12. 2007 v 17:07Humbert
Ricardo, mel by si zvýraznit pocet 5 aut v zadani.
[15]
13. 12. 2007 v 17:43Forester
Subaru Impreza
Mercedes C-Klasse
Fiat 500
Mazda 2
BMW M3
[16]
13. 12. 2007 v 17:44Sleeper
Fiat 500
Mazda 2
Volvo V70
Dodge Nitro
Mazda CX-7
[17]
13. 12. 2007 v 17:45Sleeper
samozřejmě s pořadím, pětikilo je prostě úžasné, i když v něm mám hodně málo místa :o)
[18]
13. 12. 2007 v 17:49LL
V 70 sa mi nepáči. Táto trieda má mať bez diskusii aj airbagy na zadné sedadlá.
[19]
13. 12. 2007 v 18:24okristan
Volvo V70
Mercedes C-Klasse
Audi A5
C4 Picasso
Audi R8
…taková prima garáž :-)))
[20]
13. 12. 2007 v 18:27LL
:-)))
[21]
13. 12. 2007 v 18:31kkk
Saab 9-3
Mercedes-Benz C
Audi A5
Maserati GT
Fiat Bravo
[22]
13. 12. 2007 v 19:11Horacio
Maserati GT
Nissan Qashqai
Subaru Impreza
Toyota Corolla Sedan
Jeep Compass
[23]
13. 12. 2007 v 21:18Kyslik
Mazda 2
Mercedes-Benz C
Maserati GT
[24]
13. 12. 2007 v 21:48donPedro
Tož i já se přidám s svou pětkou do mlýna:
1) Mercedes-Benz C
za v pravém smyslu tohoto slova esenciální etalon automobilismu 21.st.
2) Subaru Impreza
za odvahu přijít po letech sedanů s hatchbackem a to vůbec ne špatným
3) Nissan Qashqai
za překvapení, neb mne při live setkání zaujal víc než bych očekával
4) Ford Mondeo
za velmi solidní mainstreamové střednětřídní dílo
5) Dodge Avenger
za stylovou drzou svalnatou chlapáckost
Tož tak.
[25]
13. 12. 2007 v 22:12Kuba
V abecedním pořadí:
Audi R8
Citroën C4 Picasso
Fiat 500
Mercedes-Benz C
Lada Kalina
[26]
13. 12. 2007 v 22:13Kuba
tak to nakonec nebyl v abecedním pořadí
[27]
13. 12. 2007 v 22:30DRiver
Nissan Qashqai, Mitsubishi Lancer, BMW 1er třídvéřko
[28]
13. 12. 2007 v 22:36Ricardo
Díky za zájem. Omlouvám se, že jsem do seznamu zapomněl zařadit BMW M3. Zároveň do něj přidávám i facelift Fordu C-MAX.
[29]
13. 12. 2007 v 23:50GTI
Mám jen silnou trojku, takže podle abecedy:
- BMW M3
- Mercedes C-klasse
- VOLVO V70
[30]
14. 12. 2007 v 1:47mozgog@post.c
Mazda CX-7
Toyota Corolla sedan
Subaru Impreza
[31]
14. 12. 2007 v 7:42Beaumont..
Tak abecedně:
Audi R8
Za odvahu postavit se 911 a za to, že to (skoro) vyšlo
Fiat 500
Co dodat?
Fiat Bravo
Za design, za motory 1.4 T-Jet a za Giannu Nannini v reklamě
Ford Mondeo
Nový etalon třídy.
Mercedes-Benz C
První Mercedes, o jehož koupi bych vážně uvažoval, nejlépe s kompresorovým čtyřválcem.
Nevešlo se Maserati GT, ale až vyhraju ve Sportce, bude moje!
[32]
14. 12. 2007 v 9:49Alessio
já se radši nezůčastním…i když palce budu držet 9-3 i Céčku a M3ce
[33]
14. 12. 2007 v 10:54Sleeper
LL: Co s airbagy na zadních sedačkách? Kolikrát za život bouráš se spolujezdcem na zadním sedadle?
[34]
14. 12. 2007 v 12:30DRiver
Já bloud zapomněl na M3.
[35]
14. 12. 2007 v 15:27musta
Když už tu vidím tu R8 jako zástupce toho dražšího, tak bych navrhoval Porsche 911 997 GT3 a 997 GT3 RS.Z normálnějšího soudku Volvo S80.
[36]
14. 12. 2007 v 16:52GTI
Sleeper: Hergot! Airbagů není nikdy dost… I kdybys za život boural s těmi pasažéry jenom jednou…
[37]
14. 12. 2007 v 17:07Ricardo
Musta: Volvo S80 bylo myslím už loni
GTI ad Sleeper: souhlas, airbagy se hodí vždycky, určitě víc než spousta jiných prkotin co se dneska do aut dávají
[38]
14. 12. 2007 v 17:11LL
No veď. Keby bol, nemal by jeden náš člen posádky veľkú hrču na hlave. A to sa ten Favorit len rozbiehal! Takže čo tá 60? Alebo 90? Či je to raz za život, treba to. A keď to ponúka aj Golf, alebo 308, tak je prehrešok, že to nemá auto vyššej strednej triedy prémiovej značky. Inak ale nemám čo proti Volvu povedať. No bezpečnosť je prvoradá a to viac ma drzí, že to podcenili akurát u Volva.
[39]
14. 12. 2007 v 18:34trigger
Volvo C30
Hyundai I30
Citroen C4 Picasso
Fiat 500
Skoda Fabia
[40]
14. 12. 2007 v 18:58Ricardo
LL: Volvo není prémiová značka v pravém slova smyslu.
[41]
14. 12. 2007 v 19:14LL
No, nieje to mainstream. Viem, že niečo mu chýba, ale druhej strane to potom môžem povedať aj o Audi. Tiež je to skôr luxusné auto ako čisto prémiové.
[42]
14. 12. 2007 v 20:19Ricardo
Přesně tak, akorát Audi se víc snaží.
[43]
15. 12. 2007 v 10:50Kony
Mercede Benz C
Audi A5
Fiat 500
Mitsubishi Lancer
Volkswagen Tiguan
[44]
15. 12. 2007 v 11:52wawawa
Saab 9-3. Ak by som si mal vybrat auto, ktore dokonale odraza moju predstavu o idealnom aute(s ohladom na vsetky kriteria, ktore len mam), je to tento novy Saab.
[45]
15. 12. 2007 v 12:20LL
wawawa:SUPER!;-)PALEC PALEC:-)
[46]
15. 12. 2007 v 23:09Baracudaj
BMW M3
Úžasný motor, skvělé jízdní vlastnosti (Někoho překvapilo jak je komfortní, přesněji řečeno jak se dokáže vypořádat s nerovnostmi. Je to dáno jednak větším využitím hliníku na zavěšení, správně naladěné odpružení, ale hlavně divize M zamítla použití pneu runflat), a pak její design.
Citroen C4 Picasso
Nádherný design, je to pár dní co jsem si viděl v tmavě vínové, výbava Exlusive-ta chromovaná linka kolem oken je parádní. Škoda spojení silnějších naft jen s robotizovanou převodovkou. Ani interiér nezaostává za vnějškem, úžasné čelní sklo, zajímavá a praktická přístrojovka.
Mercedes-Benz C
Jeden z nejlepších M-B vůbec, podvozkově se může rovnat s BMW 3. Ale pozor stále je to mercedes se vším všudy. Skvělá technika, kvalita, design.
Mini Clubman
„Praktické Mini“, nečekaně prostorné, zajímavý systém bočních dveří.
Audi R8
Obrovské překvapení, pět let zpátky by takový vůz od Audi čekal jen málokdo. Vůz s motorem uprostřed, pohonem všech kol, a maximální rychlostí atakující 300km/h. Vůz který se může postavit legendě- Porsche 911. Navíc přidává skvělou techniku jako hliníkový prostorový rám či vyjící motor z RS4.
[47]
16. 12. 2007 v 9:59Jyrki
1) Fiat Bravo (vybral jsem si jej i pro sebe,objednavka uz je podana)
2) Fiat 500 (tak tohle bych koupil predevsim pritelkyni, ale nerikam, ze bych se treba s verzi Abarth nesvezl)
3) Mazda 2 (skvela prace Mazdo! Mensi, lehci, uhledne a prakticke, proste nelze opomenout)
4) Volvo C30 (jeste si pamatuju Volvo 480, takze C30 je pro me srdcovka, kterou nelze vynechat i pres pomerne malou prakticnost)
5) BMW M3 (netreba nic dodavat)
[48]
16. 12. 2007 v 10:16Martyr
GTI: já tedy airbagy nemusím vůbec. Počet airbagů v autě sleduji a čím míň jich je, tím líp.Airbag je nebezpečný, když se člověk nepoutá a já se nepoutám a poutat nebudu (pás mě vadí, nemohu se pak vklidu soustředit na jízdu)
[49]
16. 12. 2007 v 12:28Baracudaj
Jyrki: Skvělá práce? Ty chvalozpěvy ohledně nižší hmotnosti Mazdy příliš nechápu. Snižení hmotnosti nebylo dosaženo žádnými vyjmečnými přístupy. Je to jen důsledek menších rozměrů, a samozřejmě různých úsporných opatření jako náhrada plechu za plast. Nová Fabia je také lehčí než ta předchozí a narozdíl od Mazdy 2 působí její interiér mnohem dospěleji a nabízí více možností individualizace.
[50]
16. 12. 2007 v 12:31Baracudaj
Martyr: V čem tě pás omezuje, že se nemůžeš soustředit na jízdu? Pokud máš správně nastavené sedadlo, pásy a volant, pak o pásech během jízdy člověk ani neví.
[51]
16. 12. 2007 v 13:54GTI
Martyr: Neplácej tu nesmysly. Každej jednou nabourá, tak se modli, abys nám tu o tom potom mohl napsat…
Jyrki: evidentně jsi v mazdě2 ani neseděl, ani nejel. Nemohl bys ji jinak nominovat. Oproti Fabii, například, je Mazda2 autem z jiného segmentu. První, co tě napadně, když si do ní sedneš, že je to dokonalej konkurent Pandy. A když ji rozjedšeš, budeš se domnívat, že místo podběhů máš papír, natolik tě bude šokovat neodfiltrovaný hluk od pneumatik. Mazda dvě je městská skákačka pro holky. Hezká, ovšem není to subkompakt tak, jak ho známe třeba v podání Fabie či 207.
[52]
16. 12. 2007 v 16:58Baracudaj
GTI: Jj „městská skákačka pro holky“ to je přesný. Mazda patří po bok Swiftu a Pandy.
[53]
16. 12. 2007 v 18:42Alessio
Apeloval bych na všechny řidiče, aby jezdili připoutaní…nehodlám vám platit do konce života bolestný za vaši blbost, když to neubrzdím (moje blbost, ale stane se), tuknu do vás a vy budete mít trvalé následky díky kombinaci airbag+nezapnutý pás. Nadto je nenošení pásů naprostá hovadina a říct mi tohle někdo z kamarádů, tak ho profackuju a vemu na pitevnu, aby se podíval zblízka. Je mi jasné, že někdo má s pásy problémy, že ho škrtí a škrábou…ok, znám jedno auto, kde je mít nemusíte – Karosa. A protože nemáte papíry na autobus, tak na vás zbyde místo na stojáka u dveří…
[54]
16. 12. 2007 v 21:06Ricardo
Baracudaj: kolikrát bude potřeba zopakovat že Panda je o třídu níž než Mazda2, Swift a Yaris?
[55]
16. 12. 2007 v 21:13kysky
1)Bugatti Veyron
2)Pagani Zonda
3)Mercedes benz McLaren SLR
4)Ferrari 599GTB Fiorano
5)Ferrari 612 Scaglieti
6)Lamborghini Murcielago Lp640
7)Lamborghini Gallardo
8)Aston Martin DB9
9)BMW M6 coupe
10)Audi R8
11)Porsche 911 997 GT3 RS
12)Porsche 911 997 GT3
13)Chevrolet Corvette Z06
14)Chevrolet Corvette C6
15)BMW M3 E90 sedan
16)BMW M3 E92 coupe
17) celé startovní pole závodu Gumball 3000
[56]
16. 12. 2007 v 21:55Ricardo
kysky: tak to je nominace za posledních cca. 7 let
ale M3 a R8 bereme
[57]
17. 12. 2007 v 9:42danny
MB C
A5
M3
Bravo
V70
[58]
17. 12. 2007 v 15:03kysky
Ricardo: ee, v tomhle roce se začlo u nás prodávat: Zonda, LP640, GT3 RS, M3 coupe prodává a M3 limousine teprv bude
[59]
18. 12. 2007 v 3:24Lancer
BMW M3 !!!!!!!!
Audi R8
Mitsubishi Lancer
Ford Mondeo
Mazda 2
[60]
18. 12. 2007 v 12:39da_b0mb
Audi A5
BMW M3
Ford Mondeo
.
.
.
[61]
20. 12. 2007 v 9:32lonestate@seznam.cz
Huf, časové omezení mi sebralo vítr z plachet pro CTS :-))) Tak z onoho seznamu asi Volvo V70 (za vzorovou evoluci), Ford Mondeo (za posunutí střední třídy zase o kousek dál), Fiat 500 (za povedené retro).
[62]
20. 12. 2007 v 9:33Lonestarstate
No a ještě ke všemu sem se ve spěchu blbě podepsal
[63]
3. 6. 2008 v 17:20marty321
je jedno jaké je vaše oblíbené auta, každopoádně jestli chcete něco nového do toho svého pak klikejte na web
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.