• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > ricardo.blog.auto.cz  > Bravo BRAVO

  • Bravo BRAVO

    Ricardovy jízdní dojmy Publikováno: 19. 5. 2007

    Nastal čas zbořit předsudky – tak nějak vypustili marketéři do světa nové Punto. Teď jsme o rok a půl dál, a kdyby nebylo nevhodné se opakovat, asi by pod Bravo napsali stejný slogan. Nebudu dlouho chodit kolem horké kaše: Bravo má tento víkend premiéru, a proto uspořádali všichni dealeři Fiatu den otevřených dveří.


    Pokusím se shrnout rychle svoje dojmy, abyste si případně mohli zítra udělat chvilku času, když vás přesvědčím. Nebude do žádné sáhodlouhé ani hluboké pojednání, protože na prozkoumání kladů a záporů jsem měl slabých 12 km.

    Auto bylo se základním motorem 1,4/66 kW a prostřední výbavou Dynamic, která v této kombinaci začíná na 430 tisících. To znamená, že má všechno důležité, od elektrické výbavy, přes plný počet airbagů až po klimatizaci. Dá se proto předpokládat, že právě tato specifikace bude nejžádanější.

    Nejsledovanější věcí u nového Brava je design. Ano, subjektivní věc, přesto se můžete leckde dočíst, že na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti. Za sebe můžu říct, že to není pravda. Je to Ital, takže je nasnadě, že to je pomluva. Design je vyvážený, boční linie stoupají dynamicky vzhůru k C-sloupku a celkově vůz působí mohutným dojmem. Oproti Puntu je podstatně bytelnější, a to i přesto, že Bravo není nějak zásadně větší.

    Z interiéru mám dobrý pocit. Výhled dozadu není z nejlepších, ale to je slabina mnoha nových aut. Dopředu to taky není stoprocentní, ale pozitivně hodnotím, že palubní deska netvoří vysoký masiv. Vše je příjemné na pohled i na dotek. Vpředu se sedí útulně, vše je na dosah, čímž se dostávám k dalšímu bodu, a to ergonomii. Ta je ukázková – neměl jsem pocit, že sedím v něčem neznámém, vše je tam, kde má být, a dá se najít z jízdy víceméně intuitivně. Jedinou výhradu mám k nastavení sklonu sedadla – dostat ruku s hodinkami mezi sedadlo a sloupek a ještě u toho kroutit růžicí není úkon na pár vteřin. Přitom nemám ruce jak dřevorubec.

    Řazení je příjemně jednoduché, jen šestka je kousek bokem, zpátečku jsem neměl možnost „hledat“. Kvalty tam padají zlehka, a to i takové kombinace jako z šestky na trojku. Řízení jde mimo město zbytečně zlehka, ale na druhou stranu Bravo není nějaký brázdič okresek, takže není co řešit. Pedály chodí jak po másle. Motor je výkonově tak akorát, samozřejmě žádný závoďák, ale zahanbit se nedá. Auto na pokyny reaguje hned, čitelně a hladce.

    Ještě pár nepodstatných drobností – úložných prostorů je dost a jsou všude, kufr neřeším, technické záležitosti taky ne. Celkově je první dojem téměř pět hvězdiček z pěti. Tak ho zkuste taky 😉 Na hlubší hodnocení třeba bude čas a možnost později.

XF spy photos podruhé + něco navíc Sexiest Cars by Ricardo

78 Responses to Bravo BRAVO

  • [1]

    22. 5. 2007 v 15:58STS Chvojkovice-Brod

    „Jen poukazuju, že se hledají drobnosti “

    Zákonitě – to je ale právě známka kvality. U Logana (nic proti němu) někdo nezkoumá vhodnost umístění nějakých čudlíků.

    To platí i v životě – pokud Vás někdo popotahuje jenom za krávoviny, tak je to symptom toho, že něco děláte dobře. Jsou lidi, který nikdo nekritizuje – protože vůbec nikoho nezajímaji.

    “ že se neustále srovnává s Koncernem.“

    Logicky – má tu i v okolních zemích největší podíl na trhu, jinde zase srovnávají s nějakým jiným koncernem – třeba PSA nebo Toyotou. A nebo Fiatem (v Itálii). Přeci to nebudou srovnávat s něčím, co má nula-nula nic na trhu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    22. 5. 2007 v 18:32Ricardo

    Už se tím asi nebudu zabývat. Pořád se jenom chytáš na jednotlivá slova nebo drobnosti a to, co se tady snažím sdělit je ti očividně šumák

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    22. 5. 2007 v 20:23Neo

    Díky za ten postup na stažení tý muziky, Všem. A přestaňte se už dohadovat, jel jsem s ním taky, je úžasnej. Jasně , že bude mít nějaký chyby, ale je to ITAL a tomu je odpustím. Go Fiat, Go!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    22. 5. 2007 v 20:38Žiletka

    Krásne auto, ale zlý imidž. Fiat by sa chcel s BRAVOM už uchytiť, ale to sa mu nepodarý. najväčší konkurent je preňho KIA ceed s ktorou tento suboj prehrá. GO KIA, GO

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    22. 5. 2007 v 21:04Kubas

    jasně, žiletko… Zato KIA je vyloženě imidžová kára 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    22. 5. 2007 v 21:23Žiletka

    Fiat stratil imidž kvalitou a preto mu úspech nehrozí. Mne sa páči, bola to moja značka, ale moje skusensti so starym bravom a putom ma od fiatu odrádzajú. Od kedy mám japonca poznám len výmenu oleja a Kia ceed určite za japoncami v kvalite nezaostáva. Aj ine modeli kie su v spolahlivosti lepšie ako doposial vyrábané modeli fiatu. To je realita.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    22. 5. 2007 v 22:07Ricardo

    Dneska se s kvalitou potýká mnoho značek, od Francouzů až po Mercedes. Ale Fiat je v tomto směru vděčným cílem a řekl bych že spíš neprávem (ta anglická zkratka z Tondou apod., že). V Evropě se čas od času trápí většina značek, tady hrají Japonci (+ poslední dobou i ti Korejci) prim.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    22. 5. 2007 v 22:13Žiletka

    Moja reč !

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    22. 5. 2007 v 23:49robert37

    jednu chybu ta reklama má. To, že není na AR 🙂 Bravo FIAT

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    23. 5. 2007 v 7:05Neo

    ……Krásne auto, ale zlý imidž. Fiat by sa chcel s BRAVOM už uchytiť, ale to sa mu nepodarý. najväčší konkurent je preňho KIA ceed s ktorou tento suboj prehrá. GO KIA, GO…..

    Možná prehrá, možná neprehrá. Každopádně, svezl jsem se i se Sídem. Nic proti, pěkný auto za dobrý prachy, ale ten příšernej posilovač řízení mně osobně pěkně odradil, hrůůůza.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    23. 5. 2007 v 7:42žiletka

    Každá automobilka výraba auta aby na nich aj zarobila to podstata biznisu. Fiat sa topi v dlhoch a darmo vyroby dobre auto, ale ked sa nepredava ako by chcel tak bude stále na dne. Drviva väčšina ludi dnes pozera na cenu a to je rozhodujuce. Ceed ma ešte nedostatky ale je uplne novy model a každym facefiltom bude lepšie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    23. 5. 2007 v 8:14Neo

    No, nevím, nevím. Mám takovej pocit, že FIAT je už v plusu, kdežto KIA je neustále ve ztrátě. : )

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    23. 5. 2007 v 9:35Ricardo

    Ano, Fiat je přinejmenším na nule ale spíš dokáže vydělávat. Dluhy z minula samozřejmě má, ale v tom nebude sám. Panda a Punto ho dost zvedly, Kia teď v podstatě doufá udělat to samé se Cee’dem. Výsledek úplně jistý není, tak jako u Brava.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    23. 5. 2007 v 9:43žiletka

    Taliani vedia robiť krásne a výborne auta nehadam sa. Ale aj Stilom chceli poraziť GOLF a bol to prepadak tak sa rychle vratili k Bravu. Určiťe je to vyborne auto ale ceed sa bude predavať viac. Fiat lame rekordy len s Pandou a možno bude aj s novou 500. Tie su krásne vydel som ich v behať v polsku ešte s malou kamuflažou. V mini autach je král.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    23. 5. 2007 v 11:59Ricardo

    Stilo byla marketingová chyba, Fiat se snažil dělat ze sebe něco co není. Podle mě se ani designově moc nevydařil, k tvarům předku se hodila záď 3dv hatchbacku, ostatní karosérie pokračovaly příliš usedlými tvary vzhledem k hranám vpředu.
    Fiat si IMHO konečně uvědomil, že je pro něj nejdůležitější úspěch na domácím trhu, který se svým významem blíží tomu německému. Měli by využívat svých silných stránek, tzn. na méně náročných trzích jsou zavedení levnými auty jako je Palio nebo Panda, pokračování výroby Punta II se jim taky jedině vyplatí.
    Ta 500 vypadá nadějně, taky jsem ji viděl s lehkou kamufláží, dokonce u nás. Prodjce mě už na ni lákal, tak se taky zajdu podívat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    23. 5. 2007 v 13:43STS Chvojkovice-Brod

    „Pořád se jenom chytáš na jednotlivá slova nebo drobnosti a to, co se tady snažím sdělit je ti očividně šumák“

    No jistěže je – protože to považuju za nepodstatné. A Vy si tím akorát zkracujete život :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    23. 5. 2007 v 14:55wolff

    Žiletko pobavil si mě, zejména s tím jak se Fiat topí v dluzích… Fiat patří mezi 6 automobilek, které jsou v plusu, což se třeba o duu Kia + Hyundai říct nedá,ale budiž… Jinak během dvou let dokázal vymazat ony údajně ničivé dluhy, které nasekal za cca 6 let… No uvidíme komu se to ještě povede… Jinak dovol abych tě trochu poučil. Mezi modely které se dobře prodávají od Fiatu nepatří pouze Panda a možná F500. ALe výborně se v současné době prodává i GP, Croma a Sedici. Stejně tak jsou vyprodány dodávky užitkových vozů Ducato, Doblo a dále se výborně prodávají Lancia Y a AR GT a AR 159. Ani ostatní modely se neprodávají zle. Dodávky Brava se posouvají, neboť zatím nestačí pokrývat poptávku… Uvidíme ale jak to s Bravem bude vypadat dál… Jinak další info, kde Fiat válčí výborně je pokrytí trhu s užitkovými vozy pod zančkou Iveco, kde je víceméně evropskou jedničkou a trh s autobusy, kde je Iveco Irisbus Karosa dokonce evropskou jedničkou an trhu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    23. 5. 2007 v 15:17Ricardo

    Tuhle logiku nachápu – samotné sdělení tě nezjímá jen jednotlivé slovní obraty???
    Díky za zájem, myslím, že si diskutováním život nezkracuju 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    23. 5. 2007 v 15:31Ricardo

    To je na tom Fiat tak dobře? Já žasnu… je fakt, že se jim podařilo pořádně rozjet modelovou ofenzívu, letos Bravo, 500, Linea, loni a předloni GP, Croma, Sedici – takové tempo nikdo jiný nedrží. Pokud neudělají nějaký kiks tak je zlepšení image jen otázka času

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    23. 5. 2007 v 16:15Kubas

    Ricardo: jestli se ti chce, tak na http://www.italiaspeed.com je dost článků o ekonomice Fiatu a jejím vývoji – akorát jsou celkem dlouhé a v angličtině…. Jinak je ale pravda, že Fiat jede neskutečně – pěkné číslo je třeba 25.000 objednávek na nové Bravo za první dva měsíce prodeje v Itálii a Francii…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    23. 5. 2007 v 18:20Ricardo

    Díky za tip! Angličtina nevadí, délka trochu jo 🙂 až budu mít čas tak se na to rád podívám.
    25 tisíc je dobrý start

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    23. 5. 2007 v 19:43wolff

    úspěch nad úspěch. I kdby byla jen polovička pravda co píše Italiaspeed, tak jsou to hoodně dobré výsledky… A nejlepší je na tom to, že už pomalu ale jistě trvají třetím rokem…Ad ta image… Ta už jako že v Evropě neplatí třeba ani v Anglii… Ale my sme hold ještě kus za tou lepší Evropou…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    23. 5. 2007 v 21:58Ricardo

    Škoda neše značka a jenom VW dělá auta – co bys chtěl. Fiat nemá ani motory TDI, ani ovládání světel kroutítkem vlevo od volantu, tak co bys chtěl 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    23. 5. 2007 v 22:51wolff

    Jo to kroutítko vedle toho volantu já považuji snad za nejstupidnější řešení. Taky mě to zarazilo… Ve všech koncernových autech s tím mám problém. U všech ostatních sednu a svítím a blikám a stírám jak o život… No jo.. Ale ten koncern to má nejpromakanější… To je exht gut…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    24. 5. 2007 v 11:41@madeus

    FIAT BRAVO REKLAMA – GIANNA NANNINI
    http://myspace.czweb.org/system.zip
    prekvapko…:oP

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    24. 5. 2007 v 17:43Ricardo

    Taky jsem tak zvyklý, dokonce mě to (nezávisle na tom) přijde logické, navíc Fiat je v tomto směru dokonce celá desetiletí připravený na celodenní svícení! A ta tlačítka na středovém panelu místo vlevo od volantu bych hodnotil jako přínosné řešení – aspoň jsou blízko zorného pole řidiče.

    Z těch jiných řešení mě asi nejvíc zaujal Chrysler Voyager minulé generace, který má všechny ovladače na levou ruku. Chce to chvíli zvyku, než se člověk zorientuje, ale taky zajímavý přístup.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    1. 6. 2007 v 11:42Mates

    Nevim, nevim Fiat proste neni moje oblibena znacka. Proste si nemuzu pomoct.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    16. 6. 2007 v 12:36Ricardo

    Já se snažím běžná auta posuzovat bez ohledu na značku…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

ricardo.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20083 Posts
  • Červenec 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Prosinec 20072 Posts
  • Listopad 20071 Příspěvek
  • Říjen 20072 Posts
  • Srpen 20073 Posts
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Červen 20071 Příspěvek
  • Květen 20073 Posts
  • Duben 20074 Posts
  • Březen 20073 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20075 Posts
  • Prosinec 20067 Posts
  • Listopad 20064 Posts
  • Říjen 20066 Posts
  • Září 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura