• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > ricardo.blog.auto.cz  > SRN 2006: 100% úspěšnost

  • SRN 2006: 100% úspěšnost

    Statistiky Publikováno: 11. 1. 2007

    V roce 2006 obsadily první příčky prodejnosti téměř ve všech kategoriích německé vozy. V 60% případů to byly vozy značky VW. Zde je přehled jednotlivých tříd.

    Bohužel sportovní vozy nejsou vyčleněny zvlášť a, tak jak je zvykem v celé Evropě, SUV a MPV jsou naopak v jedné skupině bez ohledu na velikost.


    A – SUPERMINI
    Tady zvítězil VW Fox, tedy v případě že budeme počítat kolínská trojčata zvlášť. Dohromady se jich totiž prodalo o pět tisíc víc než Foxů. Všechny modely s výjimkou některých výběhových (Agila/Wagon R, Ka, Seichento, Smart, Daihatsu Cuore a Twingo) zaznamenaly nárůst.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Fox 35 657 23,1% + 39,3%
    Toyota Aygo 17 120 11,1% + 245,2%
    FIAT Panda 16 168 10,5% + 18,6%
    Smart ForTwo 13 923 9,0% – 20,5%
    Peugeot 107 12 179 7,9% + 315,2%
    Citroen C1 11 069 7,2% + 416,0%
    celkem ve třídě 154 191 + 15,3%


    B – MALÉ VOZY
    V Německu druhý nejsilnější segment nepřinesl žádná překvapení. První čtyři místa obsadily vozy, které se vyrábí v Německu nebo k němu mají nějaký vztah. Další tři v pořadí potom také nejsou nijak nečekané. Relativně nízký výsledek Grande Punta lze vysvětlit silnou konkurencí a také nedůvěrou německých zákazníků. Navíc třeba takový Peugeot 207 dosáhl jen těsně pod dvacet tisíc. Nevětšího přírůstku dosáhly Suzuki Swift (101%) a Fiat Grande Punto (96%).

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Polo 85 676 14,0% + 20,6%
    Opel Corsa 60 696 10,0% + 15,4%
    Ford Fiesta 58 388 9,6% + 1,4%
    Škoda Fabia 54 672 9,0% + 16,4%
    Renault Clio 38 237 6,3% + 53,4%
    Toyota Yaris 31 893 5,2% + 36,5%
    Fiat Grande Punto 30 249 5,0% + 96,3%
    celkem ve třídě 610 839 + 9,6%


    C – NIŽŠÍ STŘEDNÍ
    Zde se opakuje situace z předchozího segmentu – na prvních dvou místech VW a Opel. Výrazněji se ale prosazují i prémiové produkty. Celkově zde můžeme zaznamenat menší pokles, který mají na svědomí především méně prodávané vozy jako Lacetti, Stilo, Cerato, 307 nebo Megane, ale také některé vozy z předních příček. Skokanem roku je Dacia Logan s + 208,2% 🙂

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Golf/Jetta 236 968 27,4% – 0,4%
    Opel Astra 101 275 11,7% – 15,9%
    AUDI A3/S3 77 044 8,9% + 15,4%
    Ford Focus 72 072 8,3% – 8,7%
    Mercedes-Benz A 71 294 8,2% – 16,8%
    Škoda Octavia 56 744 6,6% + 11,2%
    BMW 1er 56 293 6,5% + 1,2%
    Toyota Corolla 43 465 5,0% – 3,7%
    celkem ve třídě 864 440 – 3,8%


    D – STŘEDNÍ
    I ve střední třídě VW drží první místo, ale zdaleka ne tak přesvědčivě. Prémiové vozy válcují zbytek světa. První příčka zůstává v rukou mainstreamu, ale to mohou novinky od Mercedesu a Audi brzy pomoci změnit. „Vlajkové lodě“ běžných značek jako Mondeo, Vectra, Mazda6, Superb nebo Avensis zůstávají pod úrovní zástupců svých značek v segmentu B i C. Legacy je naopak deklasováno Foresterem. Největší skok zaznamenala Alfa 159, která si oproti loňskému roku polepšila o 1079%! Další zajímavostí je, že úzkoprofilový vůz Alpina D3 je v prodejích jen kousek za Cadillacem BLS.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Passat 124 611 21,6% + 27,0%
    BMW 3er 109 998 19,1% + 23,0%
    AUDI A4/S4 88 511 15,4% – 7,6%
    Mercedes-Benz C 62 380 10,8% – 19,9%
    Ford Mondeo 28 108 4,9% – 14,7%
    Opel Vectra 25 337 4,4% – 19,1%
    Mazda6 21 921 3,8% + 16,9%
    celkem ve třídě 576 520 + 1,5%


    E – VYŠŠÍ STŘEDNÍ
    Svatá trojice drtí zbytek světa – AUDI, BMW a Mercedes dohromady drží 85%, nikde jinde nevládne tak pevnou rukou. Nemůžu si odpustit šťouchnutí na adresu fantastického Lexusu GS a povím vám smutnou pravdu. Hrdinně bojuje v pásmu 900-1000 kusů s Peugeotem 607, Citroenem C6 a Saabem 9-5. A to měla 607 špatný rok – propad o 40%.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    AUDI A6/S6 64 643 32,2% + 1,6%
    Mercedes-Benz E 56 801 28,3% – 8,5%
    BMW 5er 50 828 25,3% – 14,8%
    Volvo V70 10 254 5,1% – 1,7%
    Mercedes-Benz CLK* 5 314 2,6% – 20,4%
    Chrysler 300C 3 105 1,5% + 176,5%
    Volvo S80 1 660 0,8% + 26,3%
    Jaguar S-Type 1 341 0,7% – 8,8%
    celkem ve třídě 200 956 – 5,7%

    * verze cabrio dalších 4596, celkem tedy 9910 kusů

    F – OBERKLASSE
    Tady už pro přehlednost oddělím sporotvní vozy od limuzín, protože jejich pořadí se prolíná. 7er, A8 a CLS bojují doslova o každého zákazníka. Mercedes ukazuje, kdo vyrábí „nejlepší“ auta. A Lancia (71) se předhání s Cadillacem (38 + 40) a Lexusem (105), kdo prodá méně aut. Třeba je jednou předběhne Maybach (32). Cadillacu to u obou modelů akutně hrozí.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    Mercedes-Benz S 10 985 26,3% + 63,5%
    BMW 7er 5 837 14,0% – 4,7%
    Mercedes-Benz CLS 5 712 13,7% – 27,5%
    AUDI A8/S8 5 558 13,3% + 5,7%
    VW Phaeton 2 371 5,7% – 26,2%
    Jaguar XJ 765 1,8% + 38,3%
    Maserati Quattroporte 226 0,5% – 27,3%
    celkem ve třídě
    (i se sportovními vozy)
    41 838 + 10,6%


    G – SUV, OFF-ROAD, TERÉNNÍ A CROSSOVER
    Nejrozmanitější třída, a taky nevíce rostoucí. Osobně bych se přimlouval za rozdělení na tři kategorie – menší SUV, větší SUV a off-roady. Bohužel zatím tomu tak není. Proto pokud nechci všechno přepočítávat a škatulkovat, musím použít data tak, jak jsou.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    BMW X3 23 256 10,3% + 5,6%
    Toyota RAV 4 20 429 9,1% + 16,9%
    Mercedes-Benz ML 19 664 8,7% + 45,6%
    VW Touareg 14 008 6,2% – 21,5%
    Hyundai Tucson 13 645 6,1% + 66,4%
    AUDI Q7 11 593 5,2% + 3041,7%
    BMW X5 10 676 4,7% – 21,8%
    Kia Sorento 8 954 4,0% – 9,3%
    celkem ve třídě 225 096 + 16,5%


    H – CABRIOLET A ROADSTER
    Jestli u předchozích dvou tříd mohly být zmatky, tady je nepořádek. Opakují se tady modelové řady z předchozích tříd – A4, 911, XK, CLK ale i off-roady jako G-Klasse nebo Suzuki Jimny.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    Mercedes-Benz SLK 13 321 9,2% – 23,7%
    Peugeot 206 CC 12 475 8,7% – 33,2%
    VW Eos 11 275 7,8%
    Opel Tigra 8 203 7,5% – 38,2%
    AUDI A4/S4 Cabrio 7 899 5,5% – 54,5%
    Mini Cabrio 7 859 5,5% – 9,5%
    Renault Megane CC 7 237 5,0% – 19,9%
    celkem ve třídě 144 151 – 2,1%


    I – MPV A VELKOPROSTOROVÉ
    Předposlední třída jsou dnes oblíbené velkoprostorové vozy, opět všechny velikosti pohromadě v jedné skupině. Pokud sečteme modelové řady jednoho výrobce, jasně zde vede Opel se 105 tisíci Merivami a Zafirami.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Touran 83 461 17,7% – 9,2%
    Mercedes-Benz B 63 348 13,5% + 102,8%
    Opel Meriva 55 201 11,7% – 1,2%
    Opel Zafira 49 758 10,6% + 10,7%
    SEAT Altea/Toledo/Leon 31 198 6,6% + 4,4%
    Ford Focus C-MAX 27 597 5,9% + 11,0%
    Renault Scenic 27 139 5,8% – 10,9%
    celkem ve třídě 470 854 + 10,3%


    J – UŽITKOVÉ, NÁKLADNÍ A VAN
    Na závěr pro ty, co se těší na to, co bude dál… ještě třída, kde VW má 50%. Nejprodávanější stěhováci v Německu aneb s čím jezdí Němci do OBI.

    Model ks podíl rozdíl proti 2005
    VW Transporter/Caravelle 43 957 29,7% + 14,1%
    VW Caddy 28 238 19,1% + 22,7%
    Mercedes-Benz Vito/Viano 13 908 9,4% + 19,1%
    Citroen Berlingo 12 525 8,5% – 2,6%
    Renault Kangoo 10 805 7,3% – 1,7%
    Opel Combo 7 328 5,0% + 26,5%
    celkem ve třídě 147 920 + 8,3%

    TĚŠÍTE SE NA KONEC? TADY JE – BONUS PRO TY, CO VYDRŽELI

    Výčet vybraných sportovních a supersportovních vozů napříč třídami:

    model ks model ks
    Porsche 911 8 393 Ford Mustang 369
    BMW Z4 6 270 Maserati Coupe/Spyder 222
    Mazda MX-5 5 768 Lexus SC 116
    Porsche Boxster 2 841 Ferrari 612 Scaglietti 85
    BMW 6er 2 358 Ferrari 599 GTB 84
    Mercedes-Benz SL 2 338 Mercedes-Benz SLR 68
    Porsche Cayman 2 079 Dodge Viper 61
    Nissan 350Z 1 068 Cadillac XLR 44
    Jaguar XK 874 Ferrari 550/575M 44
    Mercedes-Benz CL 840 Porsche Carrera GT 43
    GM Corvette 548 Ferrari Enzo 5
    Ferrari F430 467 Maserati MC12 4

    Bohužel „koncernové“ Lamborghini, Bentley a Bugatti chybí… co se dá dělat.

    Zdroj: Kraftfahrt-Bundesamt Flensburg, www.kba.de

Sraz Jaguarů (improvizovaný fotoromán) Sir William Lyons

49 Responses to SRN 2006: 100% úspěšnost

  • [1]

    11. 1. 2007 v 14:18prekladys

    díky za ostatní. měl bych jen jednu připomínku a jednu poznámku:
    – u takového výčtu už není od věci uvést zdroj (předpokládám KBA)
    – jednotlivé třídy jsou v D děleny trošku jinak než u nás, takže se může stát, že „to své“ nenajdete prostě proto, že je v jiné třídě a „zapadlo“

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    11. 1. 2007 v 14:20Jozki.

    za 1. :-)) Vela info a malo reci = super prehlad. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    11. 1. 2007 v 14:52Alessio

    já nahoře přehlédl ten ohromný nadpis že se jedná o prodeje v SRN a myslel jsem, že se jedná o evropu…no, trochu jsem se zapotil, když jsem nevěřícně kroutil hlavou :-)))
    PS: jak je myšleno to, že např. legacy je na tom hůře než jiní zástupci subaru? vsadím gatě, že nejprodávanější model od Sub. v SRN bude lexacy/outback PPS: doufám, že nepudu s holou řití 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    11. 1. 2007 v 15:07Tomiss

    Mám rád Tvé články,velká informační hodnota bez zbytečných“ peripetiček“…Tak jako v pořádném německém autě,vše je tam ,kde to má být:-)Pěkně jsi to napsal u vyšší střední“svatá trojice drtí zbytek světa“,to si musím zapamatovat!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    11. 1. 2007 v 15:14Alessio

    tomiss…snad jsi v německu nečekal něco jiného, že ne… V USA nebo v japonsku to asi taky bude vypadat jinak (tak to drcení bude přesně naopak)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    11. 1. 2007 v 15:43Vektor

    Díky za tvrdá data, která nepotřebují komentáře…Zaujal mě poměrně žalostný výsledek Corolly oproti G5. Že by Němci byli tak hloupí, že by vzdor statistikám poruch a vyšší dorovnané ceně dávali přednost horšímu autu? Jak se tady samurajští bojovníci snaží občas tvrdit…
    Herzlichen Glueckwunsch taktéž Oktávce, která se dotáhla na šlechtice-juniora BMW 1.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    11. 1. 2007 v 16:28Lonestarstate

    Když jsem přečetl jen nadpis, nejdřív jsem myslel, že si „syn svého otce“ založil blog. 😀 😀 Jinak super přehled, já jsem s výsledkem Cadillaců spokojen a výsledkem Corvette přímo nadšen, tam jsou nárůsty oproti minulé generaci přímo fenomenální. A doslova rozdrtila Viper. Weiter machen.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    11. 1. 2007 v 17:21Kubas

    pěkný přehled… sice nechápu, proč na základě výsledků z jednoho (a navíc velmi specifického) trhu hned někteří vyvozují všeobecné závěry, ale nevadí… Doufám, že se tady objeví stejně hutná statistika i za celou Evropu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    11. 1. 2007 v 18:06"syn svého otce"

    Tak dneska to jsou samé dobré zprávy,německé vozy z převahou drtí svou konkurenci a to je přeci skvělé…Zpráva pro Alessia:Němci vládnou nejen doma,nýbrž v celé Evropě.Sedm z deseti prodaných vozidel má německý původ a žebříčku suverénně kraluje VW Golf /Jetta.Do desítky se samozřejmě vešel i další jeho král Passat a také Polo.Co k tomu dodat,snad jen Germany forever….. 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    11. 1. 2007 v 18:31SARS

    100% výsledek!To,že na Německém domácím trhu a na největším trhu v Evropě zvítězí domácí se dalo čekat,ale že tak drtivě?O něčem to samozřejmě vypovídá,asi o tom,že jsou německá auta dost dobré.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    11. 1. 2007 v 18:33Ricardo

    Prekladysi, díky za upzornění. Samozřejmě jsou ty čísla z KBA.de

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    11. 1. 2007 v 18:35Ricardo

    Jozki, díky.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    11. 1. 2007 v 18:39Ricardo

    Alessio, omlouvám se. Legacy tam vniklo nedopatřením. Pokud tedy nebudu slovíčkařit, protože Justy a Imprez se dohromady prodalo víc než Legacy 🙂
    Každopádně o gatě přicházíš a odcházíš s „holou řití“: Forester 4939, Legacy 2344, Justy 1700, Impreza 1692, Tribeca 291 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    11. 1. 2007 v 18:40Ricardo

    Tomissi, díky. To potěší 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    11. 1. 2007 v 18:43Ricardo

    Alessio (podruhé), je to tak, nebo by to spíš být mělo. Vlastně jediné neutrální trhy v Evropě jsou ty, které jsou bez automobilového průmyslu a jsou relativně bohaté. Samozřejmě kromě Rakouska.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    11. 1. 2007 v 18:48Ricardo

    Vektore, odstup domácích produktů od zahraničních je v Německu opravdu velký. S dvěma vyjímkami – RAV4 a 206 CC. Síla japonských značek je ve vyrovnaných výkonech.
    Jinak s Oktávkou jsem taky spokojen. Značku Škoda neprožívám, ale na to, že na nejnáročnějším trhu v Evropě (jak se běžně říká) se malá středoevropská značka probojuje ve dvou nejdůležitějších segmentech na přední příčky, můžeme být všichni hrdí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    11. 1. 2007 v 18:56Ricardo

    Lonesi, teď nevím o kom mluvíš, ale i já jsem syn svého otce 😉
    Jestli jsi s výsledkem Cadillacu spokojen, není co řešit. Sám bych čekal od BLS trochu lepší výsledek. Naopak CTS a Seville není co vytknout. Každopádně vše ukáže až tento rok, v roce 2006 byl Caddy i Hummer ještě řekněme v ochranné lhůtě. A ‚Vette, ta to zvládla na výbornou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    11. 1. 2007 v 19:12Ricardo

    Kubasi, díky. „Nechápu, proč na základě výsledků z jednoho trhu hned někteří vyvozují všeobecné závěry“… protože se jim to tak hodí a líbí 🙂 Stejně hutná statistika za celou Evropu se asi neobjeví. Bohužel nevím, kde bych ji našel. Ale viděl bych ji rád.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    11. 1. 2007 v 19:16Ricardo

    Synu svého otce, nevím co dodat, je to tak 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    11. 1. 2007 v 19:19Ricardo

    SARSi, nenárokuju si právo to posuzovat. Ale asi to většinou platí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    11. 1. 2007 v 20:10Alessio

    Ricardo: to mi nepovídej, že v číslech pro legacy máš započten i Outback! BTW, teď jsem přišel z projíždky outbacka MY07 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    11. 1. 2007 v 20:18Ricardo

    Alessio, protože Outback ve statistice KBA nefiguruje, určitě je připočítaný k Legacy 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    11. 1. 2007 v 20:40Alessio

    Mno tak asi jo…ale sejně, u nás to je Lesník/(legacy+outback) skoro 1:1 , proč v německu „milují“ lesníka? Asi mají víc lesů :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    11. 1. 2007 v 20:45Ricardo

    Alessio možná… Subaru stejně jako Lexus a Alfa se v Německu nechytají. Až na toho Forestera – to je solidní výkon.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    11. 1. 2007 v 20:46Ricardo

    Pro Prekladyse a Alessia – text jsem už opravil.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    11. 1. 2007 v 21:00Alessio

    ty si peetcha :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    11. 1. 2007 v 21:41Ricardo

    Alessio, asi ti nerozumím. Co to znamená?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    11. 1. 2007 v 21:43Alessio

    to je takové…mno…zeptej se svojí dívky 🙂 PS: bylo to byšleno v dobrém…o tom deklasování legacy :-). Rozumíme si?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    11. 1. 2007 v 21:47Ricardo

    Tak takhle… 😀
    PS: Superba jsem taky deklasoval? Pláčeš na špatém hrobě, Alessio 🙂 Když koupíš v Německu tak ze dva nebo ze tři tisíce Legacy můžeš se tady příští plácat po ramenou 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    11. 1. 2007 v 22:07Alessio

    myšleno tak, že věta „Legacy je naopak deklasováno Foresterem.“ je docela rejpavá…proto ta peetcha 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    11. 1. 2007 v 22:15Ricardo

    Frantu Váňu může zase urazit spojení „nejprodávanější stěhováci“… Lones se kvůli srovnání Caddy BLS s Alpinou D3 neurážel 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    11. 1. 2007 v 23:10Alessio

    já se neurazil, já jsem se zasmál a bral to jako přátelské popíchnutí, tak byla taky myšlena ta „učitelka na čtyři“ :-))))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    12. 1. 2007 v 7:32Ricardo

    Jestli se ta učitelka jmenuje „Peetcha“ tak na čtyři určitě není 😀

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    12. 1. 2007 v 9:33GTI

    Ricardo… BRAVO. Tohle jsou přesně ty informace, které člověk potřebuje. Výborně jsi to sestavil. Paráda. Palec nahoru.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    12. 1. 2007 v 9:50Angličan

    Hezký… Výsledky podle očekávání. Už proto, že „Škoda“ je dnes jednoznačně německou automobilkou… vyrábějící své vozy v zemích Koruny české… 🙁 Němci byli vždycky nacionalisti, vedli kvůli tomu minimállně tři velký války! Tak kdo se diví, že kupují téměř výhradně svoje auta? 🙂 O jejich kvalitách, těch aut, to neříká vůbec NIC. Ale ani to, že jsou špatná – prostě NIC! Správnej Němec MUSÍ mít NĚMECKÝ auto. To je celý… Takže ty čísla de facto říkají, kolik dnes v Německu žije „gastarbaitrů“… :-))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    12. 1. 2007 v 12:12Lonestarstate

    Já se neurazil ale myslím si svoje 🙂 A to, že Cadillac je mnohem úzkoprofilovější než Alpina. Alpinu koupí kdokoliv, kdo na ní má. Být Němec a koupit Cadillac – to je uhozené 🙂 A koupit Cadillac, když mým ideálem je malinkatý auto v turbodieselu, to je ještě uhozenější :-))) Se divím, že vůbec někdo BLS koupí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    12. 1. 2007 v 15:51Ricardo

    GTI, díky. Jsi po asi dvaceti příspěvcích první spokojený 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    12. 1. 2007 v 15:55Ricardo

    Angličane, cítím nadhled ale i trošku popichování. Na tom že domácí automobilka/y hraje na svém trhu hlavní roli není nic nenormálního. Nemyslím si že Němci by byli víc nacionalističtí než my a než Francouzi už vůbec ne – to jsou taky země s podílem domácích 50%+…. Uvidíš to dál, všude je to více méně stejně. I v Anglii. Němci akorát mají zdaleka nejvíc automobilek a další značky vlastní.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    12. 1. 2007 v 16:00Ricardo

    Lonesi… já jsem si vždycky myslel že BLS má být (s trochou nadsázky) ta Vectra co je aspoň tak dobrá jako Saab. Proto jsem si myslel že GM se bude snažit dostat řekněme na úroveň 50% X-Typu. Uznávám že tento rok byl pro BLS první a ještě se úplně nezabydlel, ale dlouhodobě růst v řádech destítek procent ročně je utopie. A kde jinde by se měl prodávat líp než v Německu?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    12. 1. 2007 v 16:20Lonestarstate

    Jasně Ricardo, jenže teď nemluvíme o tom, zda je BLS dobré nebo špatné auto. On JE to sice špičkový Saab 9-3 s krásnějším interiérem a exteriérem. Fakta neprodávají, bohužel. Prodávají pocity. A pokud jsi druh člověka, který preferuje malé auto, manuál, motor s turbem…. budeš fanda Cadillacu? Budeš vůbec o Cadillacu uvažovat? Cadillac BLS je větší nesmysl než Volkswagen Phaeton. Volkswagen Phaeton mířil tam, kde VW viděli jeho lehce nadřazeně se cítící majitelé. Ale ze skutečně majetných lidí si ho koupili jen skalní fanoušci značky. BLS je na tom ještě hůř! Ten si nekoupí ani skalní fanoušek značky, protože ten si nepřeje, aby se z Cadillacu stal výrobce malých aut. BLS nenabízí nic, co by kdokoliv ze zákazníků chtěl. Nabízí to, co chce management Cadillacu. Pokud Cadillac vydrží s dechem, je pro něj nutností vydržet v kategorii 3 generace, pak má šanci na vybudování úplně nové skupinky lidí. Zatím takoví lidé žijí jen ve snech GM.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    12. 1. 2007 v 16:24Ricardo

    Je jasné že první generace skončí ve ztrátě ale jestli chce Caddy dělat i další generace tak se přece tato musí uchytit. Aspoň tak aby ty příští měly vyhlídky na kladný finanční výsledek. Proto bude chyba asi v marketingu, takové auto by IMHO potřebovalo kampaň typu a rozsahu jako měla nová 3er. Když už Caddy fo tohoto segmentu vstoupil, neměl by ho opouštět. Z toho vyplývá že by měl udělat všechno možné pro dobrý výsledek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    12. 1. 2007 v 16:29GTI

    Lonesi, to je dobrá úvaha (40)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    12. 1. 2007 v 19:00Lonestarstate

    Máš pravdu Ricardo, ač nejsem zastáncem zmenšování, ustoupit nesmí. Naopak rychle uvést BLS II na platformě Epsilon II s náhonem 4×4 a prodávat ho i v USA. A měla by to být dechberoucí bomba, jinak nemá v EU šanci.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    12. 1. 2007 v 19:20Ricardo

    Tak, tak. Nezbývá než v to doufat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    13. 1. 2007 v 12:00Sleeper

    Sorry, ale prodeje v Německu pro mě nejsou směrodatné…. Osobně by mě zajímaly statistiky prodejů v celé Evropě, pokud jsou někde k dispozici…..

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    13. 1. 2007 v 19:16musta

    Na žebříčku prodeje supersportů se vítězství Porsche 911 dalo čekat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    13. 1. 2007 v 23:48Ricardo

    Sleepere, bohužel asi nejsou – tedy zdarma. Ve spoustě zemí se podobný přehled prodává za docela horentní sumy. ČR a SRN jsou v této oblasti světlou výjimkou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    13. 1. 2007 v 23:51Ricardo

    Musto, to určitě dalo, ale další pořadí už tak očekávatelné nebylo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    21. 4. 2007 v 14:55Fish

    dobry to tu mas a plosim koukni se na muj blog

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

ricardo.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Srpen 20083 Posts
  • Červenec 20081 Příspěvek
  • Červen 20081 Příspěvek
  • Leden 20081 Příspěvek
  • Prosinec 20072 Posts
  • Listopad 20071 Příspěvek
  • Říjen 20072 Posts
  • Srpen 20073 Posts
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Červen 20071 Příspěvek
  • Květen 20073 Posts
  • Duben 20074 Posts
  • Březen 20073 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20075 Posts
  • Prosinec 20067 Posts
  • Listopad 20064 Posts
  • Říjen 20066 Posts
  • Září 20062 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura