• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > Ronault  > Scénická projížďka

  • Scénická projížďka

    Publikováno: 4. 4. 2017



    Naskytla se mi možnost vyzkoušet nového Scénica. Vzhledem k tomu ,že jsem měl auto ani ne hodinu a tomu i odpovídá nájezd, berte spíše jako „První dojmy“ než obsáhlý rozbor Scénicu do posledního šroubku.

    Co mi tedy půjčili – Renault Scénic 1,5 dCi EDC ve výbavě Premiére Edition a ve velmi působivé barvě žlutá Miel s černou střechou.

     

    Příchod se neliší od jiných současných Renaultů, tedy elegantní a efektní, ale krapet větší karta, auto asi z pěti metrů rozpozná majitele, blikne na pozdrav, vyklopí zrcátka a pak stačí zatáhnout za kliku. Je to příjemné, kdo měl, uzná, že naprosto návykové. Usedám do dostatečně dimenzovaných sedaček, dokonce i když sedím v MPV a patřím k těm, co sedí v autech v podstatě vždy nejníže jak jen to jde, zde to není nutné, rezerva posunu níže ještě je (183 cm, 105 kg). Stejně tak volant nemám na dlouhé ruce, jak bylo třeba v minulém Meganu, ale rozmezí nastavení je konečně více jak dostatečné. Jinak se interiér nese v duchu nových Renaultů, tzn. pěkné materiály, ve vyšších výbavách místy kůže, na sedadlech místy příjemná alcantara, decentní chromové doplňky, kvalitní materiály, jak se sluší a patří. Z mého pohledu nemám co vytknout. Poprvé se ale setkávám s menší verzí R-link systému, dosud (Espace a Megane IV) jsem měl vždy auta s větším displayem. Menší display je logicky krapet méně efektní, ale plně postačuje, umožňuje všechny důležité a užitečné funkce R-linku, navíc rozšiřuje množství manuálních tlačítek klimatizace a kritizované „patlance“ na dotykových tlačítkách nejsou tolik vidět. Takže klidně bych doporučil si za větší display nepřiplácet. Jiná proti Espacu je také kulisa automatické převodovky. Tedy ne jen kulisa, ale i volič, který není futuristický, ale stejný jako mají ostatní EDC, což je škoda. V Espacu v D režimu k podřazení či odřazení stačí ťuknout a děje se tak, zde je nutné přesunou páku do boku do manuálního režimu. Někomu to vyhovuje více (třeba WL řešení v Espacu kritizoval), ale mě k typu auta sedí více plně automatický režim s možností si třeba při potřebě brzdění motorem jednoduše podřadit. Samotný volič by mohl být precizněji navržený, stejný „klacek“ jako v Cliu do vyšperkovaného interiéru Scénicu nesedí.

    Dost bylo dojmů, jedeme… po startu se osvědčená jednapětka lehce ozve, ale nic rušivého, rozjezd je plynulý, bez cukání a v ideálních otáčkách. Samozřejmě, co asi nejvíce zajímá mě a asi i všechny ostatní… komfort na 20“ kolech. Zkouším výmoly, dlažbu i kousek opravdu rozflákané cesty a nemám výhrad. Větší kola velmi dobře vykrývají větší nerovnosti i ve větší rychlosti, díky dobře naladěným tlumičům auto nijak netluče a až opravdu díra velikosti malého Twinga jde pocítit. Tady tedy klobouk dolů. Po rozbité cestě se vydávám na nově opravený úsek klikaté okresky, kde se před lety jezdily závody do vrchu….pro Scénica sice cizí prostředí, ale když tu takovou silnici máme… Přepínám multi sense do režimu sport, výsledkem je, že převodovka odřazuje až ve vyšších otáčkách, což jako u většiny dieselů ničemu moc neprospěje, protože nahoře už „krouťáku“ moc není. Zdá se mi, že je motor krapet hrubší, ale možná je to stejně jako v Espacu nebo Meganu jen kulisa z reproduktorů, to jsem nestihl ověřit, každopádně se to dá případně vypnout. Ideální nastavení pro každého z nás nakonec stejně bude buď „Normal“ nebo „Individual“. Ale zpět k jízdě… V docela prudkém stoupání si základní dieselová motorizace s prázdným autem vede obstojně, zrychlení není problém, horší to jistě bude s plně naloženým rodinným autem. Klidnému řidiči toužícím především po komfortním a úsporném svezení motor stačit bude. Vrhám se do prvních zatáček s obezřetností čekajíce naklánění a houpání, to tu samozřejmě je, nejedu tudy jako před 14 dny Mini Cooperem, ale nic děsivého nebo dokonce zrádného. Srovnám-li s konurentem Picassem, příjde mi Scénic jistější, méně se naklání a na ostrých nerovnostech méně bouchá. Jsem nahoře, ani jsem se nezapotil, teď dolů a vyzkoušet brzdy – pryč jsou doby příliš ostrých brzd dvojkových Meganů, dávkování je příjemné, nezáludné.

    Po zastavení si auto znovu obcházím…nelze upřít líbivost, i okolí se otáčí, 20“ kola rozbíjí jinak velkou hmotu MPV, docela chápu ženu, že se jí Scénic tolik líbí. Nicméně, MPV není jen krása, ale především praktičnost, takže jak jsme na tom vzadu.? Vzadu je posuvná lavice 2/3 a 1/3, takže proti předchozím generacím krok zpět. Stále jsou sice místa stejně široká a na šířku tady je prostoru relativně dost, ale pořád je to omezení variability. Samotné sedačky mají proti předním očekávaně kratší opěradla, ale po vytažení hlavové opěrky se mi na nich sedí dobře…tedy dobře… Když sedím za sebou, zbývá mi při nastavení posuvné zadní řady sedadel úplně vzad před koleny tak do 2-3 cm, oož tedy není nijak hitparáda. Velmi chválím přítomnost dvou portů USB pro nabíjení tabletů, mobilů a jiných zařízení sloužících k zabavení havěti na zadních sedadlech. Není nic otravnějšího než poslouchat „kdy už tam budém“ poté, co se tablety vybijí. Kufr má 506 l, pravidelný tvar, nízkou ložnou plochu, v podstatě nic jiného než takový kufr kombíku střední třídy.

    Závěr

    Nový Scénic je opravdu designově povedený zástupce středně velkých MPV, který má pěkně a hodnotně zpracovaný interiér, i na 20″ kolech na svou třídu komfortní a jistý podvozek, 1,5 dCi svou postupnou evolucí stále drží krok ve své výkonové třídě, je dobře ergonomicky zvládnutý a z výbavových prvků včetně infotainmentu toho moc nechybí

    Jako pihu na kráse vidím podélnou prostornost na zadních sedadlech v případě, že se převáží 4 dospělí cestující nad cca 180 cm. V tomhle má být zlepšení v prodloužené verzi Grand Scénic, který bude mít i větší zavazadlový prostor. Trochu se zamýšlím nad klientelou, ale asi se toho moc nezměnilo – i v minulé generaci byla prodávanější verze Grand, protože pro početnější rodiny je stejně vhodnější větší kufr, takže zde bych to viděl buď na rodinu s 2-3 malými dětmi do cca 10-12 let věku, důchodce oceňující vyšší posaz a občas vozící vnoučata.

    Za zapůjčení děkuji autorizovanému prodejci Renault a Dacia Auteco BS Boskovice.

     

Souboj tempomatů

16 Responses to Scénická projížďka

  • [1]

    4. 4. 2017 v 20:40Kubas_AR

    já jsem měl možnost najet asi 50km verzí Grand, nějakou nejvyšší výbavou (kůže, Bose), s motorem DCi tuším těch 160 koní nebo kolik to má…..a jako klobouk dolů, jelo to fakt pěkně…. žádný adrenalin ze zrychlení se samozřejmě nedostavuje, ale dynamika je prostě adekvátní pro toho kdo se na okreskách nechce táhnout za náklaďáky a na dálnici chce jezdit 130-150 tacho…. převodovka taky na pohodu, při klidné jízdě (prasit jsem ani nezkoušel, to u takového auta nedává smysl….)

    Jinak podvozek i za mě bez výhrad, kola 20″ sice znějí absurdně, ale jsou na nich relativně úzké gumy s vyšším profilem (195/55?), takže nějaká guma mezi silnicí a ráfkem je…. mimochodem ani cena těch gum není nějak fatální, něco přes 3000 s DPH, to myslím jde….

    Celkově z pohledu řidiče pohodová kára, tichá, plavná, dobré sedačky, skvělý výhled…. těžko hledat chyby, pokud to tedy hodnotíme jako MPV, samozřejmě v zatáčkách bude nízké kombi vždycky lepší, to je jasné…. Moc jsem nezkoumal ten velký tablet co to mělo, vypadalo to celkem schůdně, akorát tedy ovládání funkcí klimy přes dotykáč nesnáším, to nevím, jestli bych si zvykl….

    Celkově se mi to auto hodně líbilo, mít potřebu takové káry, klidně bych do něj šel a v pohodě s tím i jezdil služebky atd….

  • [2]

    4. 4. 2017 v 21:23Ronault.

    [1] Kubas – měli jsme loni na Velikonoce půjčeného Espace Initiale Paris, ujeli jsme cca 700 km a všem se líbilo, sice bych si představil ještě tak 5 koníků…no a nastavení klimatizace na tom tabletu mi nevadilo. Prostě jsem nastavil teplotu a nechal tak, automatika se o to vše postará. Ani ve svém autě na to skoro nešahám, málokdy mám potřebu měnit teplotu za jízdy, prostě je ta automatika dost rozumné. Občas to přepnu na režim „soft“, když se mi zdá, že to moc vane, ale jinak by mi ovladače ventilace nechyběly.

  • [3]

    5. 4. 2017 v 17:37Ja Prvni 123

    Hezke cteni.
    🙂
    Tech kol se „bojim“ spis z duvodu ceny takovych pneumatik… kolik stoji jedna?
    A da dohromady cenu maleho auta?
    😉
    Tohle me trochu nastvalo i u 500X – atypicky rozmer pneu, byt jen 17″ a nejednou skoro dvojnasobna cena zimaku.
    🙁

  • [4]

    5. 4. 2017 v 19:41Ronault.

    [3] Ja první. člověče, vůbec nic drahého. V Renaultu mají už i ceník gum a cena je skoro na korunu stejná jako moje letní 17″ na Megana:
    http://local.renault.cz/servis/katalog-letnich-pneumatik/
    Takže na Scénica Continental 3 289 Kč
    a na Megana 17″ 3 159 Kč, což je celkem na pohodu… 🙂

  • [5]

    6. 4. 2017 v 16:06jurajos

    Skoro to vyzerá ako keby predajci povinne fasovali rovnakú predvádzačku. Vozil som sa na rovnako vyzerajúcej aj „omotorizovanej“ verzii. Schválne som hľadal tie najhoršie cesty v okolí a teda nejazdilo to o nič horšie ako ktorýkoľvek HB s vlečkou ktorý sa aktuálne dá kúpiť. Poloha za volantom výborná, sedačky (teda aspoň tie predné) nebojím sa povedať fantastické, ale ako píšeš. Pozdĺžny priestor žiadna sláva a ani ten kufor na 500l nevyzerá.
    Nakoniec to vyhral Carens. Lebo benzínová atmosféra, lepšia variabilita a nakoniec aj cena.

  • [6]

    7. 4. 2017 v 13:54Dinar

    Moc pěkný testík, scenic je v této barvě krasavec. On vůbec Renault tyhle „živé“ barevné odstíny umí. 😉

  • [7]

    9. 4. 2017 v 12:08rohYpnol

    foto rohYpnol

    No ta cena pneu mi příliš ok nepřijde. Tahle politika se mi prostě nelíbí, i když chápu co za tím asi mohlo stát. Renault se domluvil s konkrétním výrobcem, ten vyvinul pneu a za vývoj dostal výhodu monopolního dodavatele… Ale i tak.

    Za mě je Scénic určitě fajn (nejel jsem), ale v dnešním pojetí mi trochu schází smysl. Krátký Scénic ztratil praktičnost a variabilitu (část)… V dnešní nabídce zkrátka nevím, proč bych neměl vzít Kadjara místo Scénicu 😉

    Mimochodem, myslím, že by to bylo hezké srovnání. Výhoda Scénicu pravděpodobně mírně nižší provozní náklady a pořizovací cena a nižší podlaha interiéru a zavazadelníku. Ostatní zřejmě ve prospěch Kadjaru.

  • [8]

    9. 4. 2017 v 14:47Ronault.

    [5] Jurajos: Tak ke Carensovi by byla konkurence asi Grand Scénic. Každopádně já bych právě kvůli tomu atmosférickému benzínu Carense nechtěl…v dnešní době do tohodle typu auta totální sebemrskáčská sebevražda. Smysl vidím dneska díky ekouškrceným dýchavičným atmosférám leda tak třeba v MX-5 nebo Toyobaru, ale jinak ne.

    [6] Dinar: díky, já bych třeba ani neřekl, že je to dobrý testík. 🙂

    [7] Rohypnol: tak ty jsi zvyklý na to své přibližovadlo na 14″ kolech po 800 Kč za kus, ale já bych prostě na auto velikosti Scénica nedal nic menšího než 17″, klidně i 18″, takže pokud je cena stejná, proč ne. Na výběr je samozřejmě více výrobců v té velikosti, i když ne všichni, ale jestli si udělal Renault smlouvu, tak mi to nevadí, je to běžné, do prvovýroby taky mají smlouvy.
    Kadjar by to projel třeba v interiéru, kdy ten Nissan je teda cítit hodně. A když to sečtu, tak těch důvodů je docela dost – cena, provózní náklady, kvalita zpracování interiéru…

  • [9]

    9. 4. 2017 v 17:02speedfred

    foto speedfred

    no,troška sa pridám aj ja ako ex-majitaľ už predposledného Scénárika 1.6i
    takýto malý atmosférický motor je ozaj iba na premiestňovanie z bodu A do B,keď tomu človek troska naloží140-150 km/h tak to hučí a žere k 9l mozno aj viac.
    Takto pred rokom som sa auta zbavoval (malo 5rokov-absolútna spokojnosť) a tiež sme rozmýšľali čo dalej a aký povoz kúpime (3 dorastajúce deti),krátky Scenic nám celkom stačil a hlavne sa nám páčil,Grand už menej.Malilinký problem bol že na sučastný model by sme museli cca rok čakať a tie benzínové motorizácie…aj keď možno svižnejsie ako atmo 1.6.
    V Renó sme pozerali Kaďára a Espejsa a ten nám celkom padol do oka,aj ked motorizácie tiež žiadny rokenrol.
    Čo ma ale vcelku odradilo od Espace-a bol adaptívny tempomat:
    a)nedal sa prepnúť na obyč tempomat
    b)max nastaviteľná rýchlosť 140km/h
    to bolo pre mňa vcelku veľké mínus,inak auto parádne a hlavne sa mi páčilo natáčanie zadnej nápravy.
    Nakoniec sme skončili u Galaxy.
    Ktovie,keby boli ohlásili pred rokom nejakého Scenica GT asi by som aj počkal.

  • [10]

    9. 4. 2017 v 19:42jurajos

    Ronault_ iste, Zafira s 1.4T jazdila výrazne lepšie – pri +/- podobnej spotrebe, ale pri ročnom nájazde cca. 10t km a prevažujúcich jazdách trvajúcich do 10min. to žiadne sebemrskačstvo nie je. Veľkosti som nejak neriešil a predpokladám že pri Grande by bol ten cenový rozdiel v neprospech Renaultu ešte väčší.

  • [11]

    10. 4. 2017 v 11:06iudex

    Tak MPV idú totálne mimo mňa, ale testovaný Scénic v zlatej s čiernou strechou a 20″ diskami vyzerá parádne, aktuálne asi najkrajšie MPV.
    Ale ako tu bolo povedané, z hľadiska praktickosti krátka varianta nemá moc oproti kompaktnému kombíku čo ponúknuť, aby tam bola pridaná hodnota, musel by to byť Grand Scénic a ten už logicky tak dobre nevyzerá. Ale to platí všeobecne pre kompaktné MPV na báze nižšej strednej, v základe vyzerajú dobre, ale bez výraznejšieho prínosu a v dlhej verzii, kde dávajú priestorový zmysel, už jednoducho ten jazvečíkovský natiahnutý tvar vidieť (Grand C-Max, 2GT a i.). Trochu by som mal aj problém s motorizáciami, ak by to nemal by obligátny dízel a nájazd 20t+. Benzínová 1,2 s 85 kW mi príde (na Grand) zúfalo málo, aj tá 96 kW verzia je len tak-tak a celkovo mi 1,2ka, hoc fúkaná, príde na veľké 7-miestne MPV ako zúfalo nedostatočná (top)motorizácia. Kto chce viac, musí chtiac-nechtiac brať naftu s biturbom. Takže Jurajosova atmo 1,6ka s 99 kW nie je nejaká veľká nevýhoda oproti GS. Okolo komína to stačí a na výlety s celou famíliou a batožinou bude málo ako 1,6, tak 1,2TCe.

  • [12]

    10. 4. 2017 v 13:51Ronault.

    [9] Speedfred: Ta 1,2 TCe je rozhodně silěnšjí a dynamištější s 1,6… ale je pravdda, že pořádnější benzín prostě v nabídce ¨chybí a alespoň podladěná 1,6 TCe Scénicu chybí.
    Ad Espace – měl jsem ho na 4 dny půjčený loni, je pravda, že je celkově parádní, 1,6 dCi 118 kW mi stačil na typ auto, ale je pravda, že třeba dalším cca 30 koním dvoulitru bych dal přednost, kdyby nějaký dvoulitr v nabídce byl. Adaptivní tempomat se podle mě normálně přepnout dá na normální, je v nabídnce R-linku, to vím docela jistě. Máš pravdu, že ta limitacxe adaptivního do 140 km/h je škoda, ale opět, tolik jsem to nepocítil, protože přes 140 na dálnici skoro nikdy nejedu. Jinak mi ale tempomat fungoval velmi dobře a hodně se mi líbilo, že když byl neaktivní, tak ukazoval vzdálenost v sekundách od auta jedoucího předemnou. Velmi dobrá fünkce, kterou by měli všichni „lepiči“ na zadek.
    Volbu Galaxy chápu, tak ať slouží.

  • [13]

    10. 4. 2017 v 13:59Ronault.

    [10] jurajos: pokud se jezdí opravdu krátké trasy, chápu volbu, ale přesto by mi ten výkon a přecejen omezenější dynamika chyběly, ne vždy se jezdí po městě. Pak je ještě nutno zvážit, že pokud třeba kupuju auto na třeba 3 roky a najedu fakt málo, tak sice diesel nedává smysl, ale zase se není co obávat problémů z provozování dieselu na krátké trasy, ty se projeví až auto prodám a taky prodejní cena bude vyšší než benzínu… ale jasně, ideální to není.
    No ono Scénic je novinka a to platí napříč všemi značkami – ceny jsou v tu chvíli nejvyšší.

    [11] iudex: Mě se teda docela líbí i ten grand scénic, proti konkurenci pořád paráda. Ta 96 kW je podle mě docela postačující, ne raketa, ale stačí. Kolega má v Grandscénicu minule generace právě tenhle motor, jako druhé auto má Octaviu II 1,4 TSI 96 kW a výkon Scénicu si i proti Oktavii pochvaluje. A ono je jedna věc 99 kW na papíře kdesi v otáčkách u červeného pole (1,6 GDI jsem jel v i30…) 96 kW s točivým momentem daleko lépe umístěným pro to každodenní ježdění. Jinak ano, asi bych u tohodle volil při troše většího nájezdu 1,6 dCi, klidně i s 96 kW, protože to je podle mě na charakter a účel auta docela dost. Event. silně bych zvažoval 118 kW, ale proto, že má automat.

  • [14]

    10. 4. 2017 v 15:32speedfred

    foto speedfred

    (12) buď to predajca nevedel,alebo to tam ozaj nebolo to prepínanie tempomatu adap. vs normál. A ja som sa tam tiež trosku vŕtal v menu a nič.
    Galaxy má obyč,adaptívny,inteligentný a cca 80% tempomatových jázd je na obyč.
    ja jazdievam zväčša 140-160km podľa chuti a nálady,občas aj viac.

  • [15]

    10. 4. 2017 v 20:36Ja Prvni 123

    [4]

    Tak jo, tak to je dobrý… snad to tak vydrží.
    😉

  • [16]

    10. 4. 2017 v 21:04pogo26

    Do Kadjaru už se 1.6 TCe 165 dostal, tak snad výrobní kapacity ho časem pustí i do Scénica.
    Pokud jde o ten adaptivní tempomat, tak už to zvedli na 150 km/hod

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

Ronault

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20171 Příspěvek
  • Prosinec 20161 Příspěvek
  • Březen 20161 Příspěvek
  • Červen 20151 Příspěvek
  • Prosinec 20142 Posts
  • Červen 20131 Příspěvek
  • Květen 20131 Příspěvek
  • Leden 20121 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura