• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > Keine napkins  > Maserati Quattroporte GT S – Čtverydveře GT Schizofrenie

  • Maserati Quattroporte GT S – Čtverydveře GT Schizofrenie

    Publikováno: 18. 12. 2009

    Maserati. Už jen při vyslovení jména této slavné automobilky zaplesá srdce každého nadšence, nemluvě o možnosti se svézt. A co teprve možnost posadit se za volant! Na parkovišti mě čeká tmavé Quattroporte v nejsilnější verzi GT S a nenuceně dává najevo svůj majestát. Dlouhá, přitom relativně úzká karoserie je uhlazená a štíhlá, jako by říkala: „já jsem gepard, žádný sauerkrautem vycpaný Helmut“. Pokud jste měli někdy v zoo chuť pohladit si tygra, pak stejné pocity zažijete i tváří v tvář ladným křivkám Quattroporte. Nicméně statické dojmy může člověk nabýt i bez klíčků v kapse a je tedy škoda plýtvat časem na exteriér.

    Trochu zarazí, že klíčky, respektive klíč, vypadá jak z nějakého laciného Fiatu. Ani sedačky nejsou zrovna z Maranella a navíc se sedí dost vysoko, během jízdy jsem asi dvakrát marně zkoušel, jestli je sedadlo skutečně nadoraz dole a jestli přecejen nějaký ten centimetr nezbývá. Nezbýval. Probouzím stádo 440 italských plnokrevníků. Motor temně zahřmí a „qporte“ se dává lehce do pohybu. Na křižovatce mám možnost zjistit, že ergonomie při návrhu interiéru moc vysoko na žebříčku priorit designérů nebyla. Páčky blinkrů a stěračů jsou kvůli pádlům převodovky nepřirozeně daleko a pro jejich dosažení je potřeba se natáhnout. V Modeně se asi při jízdě nebliká a déšť znají jen z televize.

    Vyjíždíme na dálnici, podvozek je sice tuhý, ale překvapivě komfortní a naleštěná šelma letí levým pruhem. Od výfuků jde stále jen zlověstné dunění, aerodynamický hluk je neznatelný a nejvýraznějším zvukem je tlumené hučení „dvacítek“ na nekvalitním asfaltu a – bohužel – ostudné drnčení z B-sloupku na straně řidiče. Asi by to chtělo k obědu místo vína minerálku a třeba by se Tonymu na montovně neklepaly ruce. Blíží se náš exit, páka automatu jde těsněji k tělu a volba stupňů je od teď na mě.

    Než začnu řezat okresky, je tu ještě něco. Tlačítko s výmluvným nápisem SPORT, které dodá jízdě tu správnou dávku italského koření. Mohutnému osmiválci zhrubne hlas a podřazení doprovází efektní meziplyny. Cihla na pedálu promění temné dunění v hrozivou symfonii pekla a Maserati vyráží jako dravec za svou kořistí. A tou je prakticky vše, co se objeví v dosahu dlouhého čumáku. Běžná auta člověk ani tak nepředjíždí, jako spíš přeskakuje. Zrychlení je fascinující a štěknutí meziplynu při podřazení ježí chlupy na zádech nejen posádce, ale především okolí.  Při vytočení motoru k červenému poli se chodci otáčejí doslova stovky metrů před autem. Zatímco uvnitř je motor ještě stále slušně odhlučněný, venku vládne děs, něco jako když Nazgúl útočí na Minas Tirith. Maserati na svých stránkách píše o „závodním výfuku, skutečném klenotu“ a má pravdu, tohle nemá s běžnou luxusní konfekcí z Německa či Japonska nic společného. Tohle je zvuk, který si budete pamatovat ještě dlouho po odevzdání klíčků majiteli. Tohle je mechanická surovost v kontextu doby. Pravé emoce však čekají jinde, rovně umí jezdit kdejaká silná limuzína. Nezbývá, než marketingové řeči PR oddělení o úžasném „racing-style“ podvozku podrobit praktické zkoušce.

    Ladnost a mrštnost, s jakou se dvoutunová limuzína protahuje zatáčkami je až neuvěřitelná. Qporte příkladně drží stopu a jeho limity jsou tak daleko, že tam běžný řidič sotva dohlédne. Dostat Maserati do úzkých není snadné, i ve chvílích, kdy už člověk očekává zásah stabilizace zůstává elektronika ledově klidná. Pohyby karoserie jsou čitelné, řízení ve vysokých rychlostech tuhé a přesné. Váha je znát v podstatě jen na brzdách, tam fyziku ani Italové neokecají. Navíc brzdový pedál má překvapivě „nijaký“ chod – samotné brzdy nebrzdí špatně, ale nejsou ani extra učinné a na dokonalost kombinace řízení-převodovka-motor se dívají jen z povzdálí.

    Řazení je bezchybné, převodovka je v manuálním režimu rychlá a optimální okamžik k přeřazení ukazuje displej mezi otáčkoměrem a tachometrem. Ani jednou jsem se na něj při ostré jízdě nepodíval, v tomhle autě se totiž řadí podle motoru (a displej je stejně mimo periferní vidění, diody na horní straně budíků by sice nevypadaly tak dospěle, ale byly by aspoň k něčemu dobré). Stačí pár kilometrů a jekot vám dá jednoznačný signál, že je čas zabývat se pravým pádlem. Stejně tak podřazení bez problémů odhadnete podle zvuku, který u pěti tisíc přechází z brutálního řevu do hrozivého barytonu. Při jízdě přes obce se neubráníte podřazovaní „jen tak“, prostě pro radost z dychtivého zvuku motoru, lačnícího po otáčkách. Pro klidnou jízdu je jedinou volbou automatické řazení s vypnutým režimem SPORT, který dokáže bestii pod kapotou trochu zkrotit a Maserati ukáže i svou mírnější tvář.

    Co říci závěrem. Quattroporte je ztělesněním označení „driver’s car“ a konkurenci do příchodu Panamery a Rapide vůbec neznalo. Společně s nimi nyní pobaveně shlíží na marnou snahu „plebsu“. Sice nemá v nabídce V12, nemá turbo a není ani posedlé touhou být nejtišší ze všech, ale má charisma a schopnost být víc, než jen rychlou limuzínou. Po svezení s Quattroporte působí snaha BMW o sportovní „sedmu“ jako pokus digitálek trumfnout mechanický chronograf tím, že se na ně nabalí dalších dvacet funkcí a dají se do naleštěné, módní krabičky. Pokud oceníte skvělé jízdní vlastnosti, fantastický motor a umíte jezdit i jinak, než rovně, máte tady horkého favorita, který se nebojí jít proti proudu a umí se držet podstaty na úkor tuny elektronických cingrlátek.

Panamera Turbo – Cayenne de-offroadized Clio RenaultSport – RazneSvezeni

20 reakcí na Maserati Quattroporte GT S – Čtverydveře GT Schizofrenie

  • [1]

    18. 12. 2009 v 8.49Beaumont

    Díky za super článek! Qporte je jednoduše (super)sport s čtyřdveřovou karoserií. Tím ostatně navazuje na dlouhou tradici, první generace byla svého času nejrychlejší sedan (či limuzína chcete-li) světa.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    18. 12. 2009 v 9.57jirka s.

    Paráda! Ano, přiznám se bez mučení: služební auto snů :) teď ještě najít firmu, kde to tak chodí :) aneb jak říkal můj kamarád: GranTurismo na zimu, GranCabrio na léto a když už teda musim do tý firmy, tak QPorte :)

    BTW: v průběhu čtení článku jsem se přistih, že se toho všeho účastním.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    18. 12. 2009 v 10.15Skyline

    jirka.s:

    „“BTW: v průběhu čtení článku jsem se přistih, že se toho všeho účastním.“

    Diky, doufal jsem, ze se mi podarilo dostat aspon cast zazitku na papir/monitor. ;-) Firmu, kde davaji QP jako sluzebaka zatim neznam, asi to chce jit delat rovnou do Maserati, predpokladam, ze tam by to mohlo klapnout :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    18. 12. 2009 v 15.23babo

    ked sme pri tych firmach, tak Berlusconiho museli skoro zlyncovat, kym vymenil „sluzobnu“ A8 (alebo S8, ja neviem) za Masserati Qporte :) :) Aj ked ono je to nieco in predsa len, keby som sa mal vozit len na zadnom sedadle, tak asi vyhraje suverenne S-klasse.

    Perfektne jizdne dojmy, citalo sa to fakt dobre. Pre mna je to tiez limuzina snov, limuzina s dusou :) V8 z maranella, prevodovka, podvozok, riadenie… mnam manm.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    21. 12. 2009 v 9.51babo

    je inak vazne neuveritelne, ze perfektny test o perfektnom aute skoro nikto necita… Dufam, ze si radsej vsetci preictaju GTIho kraviny v piatej reedicii

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    21. 12. 2009 v 10.03jurajos

    (5) Ale číta, len nás už možno nebaví donekonečna onanovať nad tým aké je QP aj vo svojich nedokonalostiach úžasné auto. Čo je možno aj škoda. Pretože aj pre mňa by to stále bola voľba číslo jedna( Rapid a Panamera isto prepáčia) :-D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    21. 12. 2009 v 10.27Skyline

    jurajos: „donekonecna onanovat“ – tady je tech testu vic? Pamatuju si jen jeden a tam jsem se dozvedel, ze je to o nicem a ze je 750i lepsi, coz me uprimne rozesmalo :-) Takze „nekonecne chvaleni“ se nejak nekonalo.

    Nicmene by me urcite zajimalo, v cem vidis jeji nedokonalosti ty. ;-)

    PS: Panameru uz mam napsanou a rovnou rikam – pro GT S to neni konkurence.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    21. 12. 2009 v 13.46jurajos

    (7)To „onanovanie“ neber nijak v zlom. Len som sa už aj v rámci diskusii na auto.cz nie jeden krát vyjadril o QP ako o svojej limuzíne snov. A tak mi ďalšie ódy na radosť nepripadajú potrebné. To však nijak neznižuje hodnotu Tvojho blohu.
    A k tým nedokonalostiam: sú to len prkotiny typu klima/radio z Citroenu?, aj Tebou zmieňovaná vyššíía poloha sedáku, typicky „talianska“ ergonómia a aj v rámci konkurencie pomerne vysoká spotreba. (pozor: nie vlastná skúsenosť, ale spomína sa to v súvislosti s QP zakaždým)
    Za ten tvar a hlavne zvukový prejav by som mu však odpustil čokoľvek. ;-)
    Tvoje výhrady k 750i som zaregistroval a myslím aj upozornil na to že sa v mnohom zhodujú s tým, ako ho videli aj testeri na auto.cz.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    21. 12. 2009 v 14.23Skyline

    jurajos: OK, myslel jsem, ze je tu uz moc oslavnych testu :-) Klima/radio z Citroenu ale slysim poprve, mrknul jsem na C5 i C6, zvlast plastak C5 (zde v testu s 2.2 HDI) vypada priserne, nicmene v QP to teda nevidim…?

    Vysoka spotreba v ramci jake konkurence? Docela by me zajimalo, cemu u tohoto auta nekdo rika konkurence a jak moc velky ten rozdil ma byt?

    Ad 750i – ano, dival jsem se do diskuse (uz je to pekne davno:-) ), byla sranda to videt takhle naraz po delsim case, nad nekterymi reakcemi jsem se znovu s chuti zasmal. :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    21. 12. 2009 v 14.40jurajos

    (9)Toho Citroša som len tak „plácol“ pretože mi je to strašne povedomé, ale neviem si spomenúť kde som to už videl.
    http://auto.sohu.com/piclib/fiat/maserati/quattroport/big/Maserati_Quattroporte_2004_031.jpg
    Ak je to však originálny diel Mase, tak to beriem spať.

    Priamou konkurenciou som myslel S8 alebo S AMG (aj keď mi je jasné, že až taký konkurenti ti vlastne nie sú) a v jednej zrovnávačke pýtalo dokonca viac ako Flying Spur.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    21. 12. 2009 v 14.45babo

    ja si myslim, ze je hlavne zaujimave precitat si test bezneho cloveka (nie novinara), co si sadol do qporte.
    A to ma udivuje, ze to nikoho prakticky nezaujima. Za to GTI ho do kola opakovane zvasty (fakt to uz prestala byt dobre aspon rok sranda) boduju tusim stale

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    21. 12. 2009 v 14.49Skyline

    Uff, tak to je hruza to drevo s plastem jak od tamanu… V GT-S to vypada o dost lip, prestoze zadny zazrak to neni. Ja jinak koukal na C5 a zas tak zle snad nevypada ani to QP, cos sem hodil ty: http://magazin.auto.cz/index.php?seo_rubrika=999&im_id=4905749a1adae&ga_id=490574a4cc848&cr=1&auid=490571090f9ec

    Ani S8, ani S AMG jsem nejel, ale neverim ani tomu, ze takove AMG zere min, ani tomu, ze by snad tahle auta byla konkurenci. Jak rikam, konkurenci neni ani Panamera a tam bych cekal, ze kdyz to ma taky supersportovni DNA, bude z toho neco zajimavejsiho. Flying Spur je podle me uz uplne nekde jinde. Nejak nevidim cloveka, ktery by chtel QP a soucasne FS. O mainstreamu jako je audi nebo MB ani nemluvim.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    21. 12. 2009 v 14.57jurajos

    Ja Ti to v zásade nerozporujem. Možnosť zviesť sa na QP či na niečom podobnom nemám a tak mi ostávajú iné zdroje. A v jednom z nich v konkurencii s S8 a FS žral najviac(a to o dosť podstatne). Ostáva mi tomu veriť alebo neveriť, podobne ako Tvojmu blogu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    21. 12. 2009 v 15.03babo

    (12) mne by sa itnerier C5 aj celkom pacil, ale je pravda, ze tie gombiky na radiu su jak z plastoveho clia.
    ono je to asi trendom, aj nova C klasse ma gombiky na radiu priserne :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    21. 12. 2009 v 15.14Skyline

    Nerikam, ze to rozporujes, jen prihazuju svuj nazor :-)

    Tak jsem se dival na ten Continental FS. W12 6.0 biturbo a 450 kg navic a zralo to podstatne min, nez 4.7 V8? Nemas link na ten test? Fakt tomu neverim, ale to je jedno, to auto uz na pohled pusobi dojmem tezke luxusni kravy, nikoliv sportovniho naradi. Proste kdyz tohle nekdo hodi jako konkurenta QP, ztraci duveryhodnost driv, nez vubec zacal psat, jake to v tom aute je. Jedine, ze by clovek na okreskach dal na tom FS tempomat na 100 km/h a nudil se, zatimco v QP by to projel s rvoucim motorem na plne otacky, pak bych tomu i veril :-)

    Jinak pro srovnani – QP mi zralo (na stejne trase) asi o pul litru vic, nez 370Z – obe auta jela za zhruba 31 litru. 750i byla na 30 taky. Prumer pri bezne jizde vc. mesta byl u 750i asi 16-17 litru. QP jsem takto nemeril, ale verim, ze se pri stejnem stylu do 20 vejde – problem je, ze to auto jede tak skvele, ze bude problem s tim jen jezdit a neuzivat si to. Ta 370Z sla tusim na cca 13 litru, pri pomale jizde se ten mensi objem hodi. S TT RS se dalo jet za 10 i za 40 (na okruhu) :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    21. 12. 2009 v 15.20Skyline

    babo: nejde jen o gombiky, vypada to hrozne cely :-) Ale tak za ty penize, co by clovek dneska nechtel :-) Jinak ke ctenosti – docela by me zajimala statistika, skoda, ze zrovna tohle blog nezobrazuje. Treba to lidi ctou, jen se jim nechce psat do diskuse :-) GTIho zvasty jsou psane pro jinou cilovou skupinu, takhle bych klesnout nechtel :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    21. 12. 2009 v 15.21jurajos

    Viem že na dôveryhodnosti mi to zrovna nepridá, ale vôbec si nepamätám kde to bolo. Autocar? Auto Motor und Sport? Naozaj neviem. Okrem CH&P nič nekupujem a vtedy som bol v núdzi. Ale tiež mi bolo divné že proti sebe postavili tak diametrálne odlišné autá. Ale ležiac v špitáli takéto veci neriešiš. :-D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    21. 12. 2009 v 15.23jurajos

    (16)Na čítanosť alebo počet príspevkov sa vykašli…pozri kto a čím mu tam pod tým ventilkom prispieva, týmto pozdravujem 507.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    21. 12. 2009 v 15.28Skyline

    jurajos: :-) :-) No, dovedu si predstavit, jake auto by z teto trojice v AMS vyhralo :-) Diametralne odlisna auta postavili asi proto, ze nic jinyho se jim ve stejnou dobu nepodarilo sehnat. Kdo se nekdy v necem takovem nesvezl tezko pozna, jak nesmyslne to srovnani je.

    Pokud jde o ctenost, tak ta logicky musi zajimat kazdeho, kdo pise – jestli to otevre 10 lidi, je to ztrata casu a radsi to hodim jinam. Pokud jde o prispevky, tak ty neresim, jen me to prekvapilo (asi jako baba). A ano, nez prispevky jako pod nekterymi clanky, tak to radsi nic :-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    21. 12. 2009 v 15.45jurajos

    (19)Možno že to bolo poňaté aj ako tri rôzne prístupi k výkonnému konfortu. Síce neviem kto vyhral ale viem že QP to nebolo. :-D
    Tak o čítanosť by som sa neobával…slovíčko Maserati priťahuje ako magnet. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

Keine napkins

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Červenec 20101 Post
  • Březen 20101 Post
  • Leden 20101 Post
  • Prosinec 20091 Post
  • Červenec 20091 Post
  • Březen 20091 Post
  • Únor 20091 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Bitva o Kavčí hory: Dětinské hrátky politických klik Ha Giang Loop: Kouzelný okruh po severním Vietnamu okořeněný pestrou š... Psychicky nemocnému mladíkovi úřady odebraly brokovnici: Pořídil si dv...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
NHL ONLINE: Voráček proti Islanders. Krejčí dvakrát pálil, Pastrňák 0+... Život jako na obláčku: Cristano Ronaldo dopřává své milované obrovský ... Třesk ve Spartě: Končí TOP bek i řada útočníků. Řeší se posila z NHL
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Ohlédnutí zdravotního bratra Tomáše za rokem s covidem: Tolik mrtvých ... Psychicky labilní učitelka a syn věčně na počítači, popsala máma peklo... Předplacené pohřby v Česku: Umírání je u nás tabu, říká Petr (38). Ins...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Objevte nejvýraznější koupelnové trendy roku. Vede mramor, technologie... Rajčatové omáčky není nikdy dost! Tuhle variantu si zamilujete Odrosty naruby nebo batika. Objevte tři vlasové trendy z Instagramu
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Palou slaví první vítězství v IndyCar, Grosjean nejlepším nováčkem GP Emilia Romagna 2021: Nejrychlejší kola a strategie Fotogalerie: Velká cena Emilia Romagna 2021
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Audio-Technica ATH-AWAS: prémiová, audiofilská Hi-Fi sluchátka z Japon... Teac PD-301DAB-X: kompaktní CD přehrávač s DAB/FM tunerem pro konzerva... Stavíme asistenta Živáka. Dnes ho naučíme poslouchat a mluvit česky
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Poslanci budou řešit regulaci Airbnb. Krátkodobé pronájmy chtějí omezi... Rizikové bondy, včetně prašivých, se vracejí na výsluní. Jejich hodnot... Může být hůř, připouští Schillerová. Chce šetřit a revidovat spotřební...
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Tlacenka Obrácený koláč Francouzské řezy
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Z Čerchova zmizí zchátralé stavby: Zůstane jen budova bývalé roty, bud... Exploze barev a vůní: Probouzející se příroda odhaluje kouzelnou tvář ... Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Polné je jedna z nejnádherněji vyzdob...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
Za Mostní branou 1791, Cheb Z holobytu je konečně domov! Jarka získala vysněnou kuchyni a útulný o... Trendy zahradám vládne letos beton!
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Rakovina prsu: 6 varovných příznaků, které nepřehlížejte. A bulka to n... Jak chránit zubní sklovinu a předcházet jejímu poškození Váhu ovlivňují i hormony. Co jíst, abyste udrželi jejich správnou hlad...
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Duchové pralesa: Lovci hlasů objevili nový druh Pustila jsem si porno Mass Effect: Legendary Edition nabídne i propracovaný fotorežim
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
"Necháváme tomu volný průběh," seriálový herec chce v padesáti dítě Lenka Kořínková v Prostřeno!: Co na to řeknou ostatní? TOP góly 27. kola: Ewertonův blafák nebo luxusní Ba Louův obstřel
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Zahradní bazén Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura