• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > Svět v pohybu  > Kapky

  • Kapky

    Publikováno: 12. 6. 2016

    IMG_1545_web

    Mohl bych asi v tuto chvíli napsat, jak dešťové kapky padají jedna za druhou po okně neúprosnou gravitací směrem dolů, mohl bych mít tisíc a jedno přirovnání a tvářit se jako vítěz obecní soutěže v poezii. Fakt je, že jsem otrávený, protože to mokré okno vede na balkón a z onoho balkónu vidím dost nervózní Jaderské moře. Tak takto začíná má dovolená v Chorvatsku. Jezdíme tam s rodinou už tradičně, tedy pokud jako tradici berete tři roky zpět a tři desetidenní pobyty. Jenže tento rok je to jiné, jeli jsme i s rodiči. Vlastně jsem tento poněkud bláznivý nápad dostal já, abych ospravedlnil prostý fakt, že musíme jet novým autem. To auto bylo objednáno na základě pragmatických kalkulací, logických konstrukcí a nezpochybnitelných analýz. A já mám 830 kilometrů na to, abych zjistil, jak moc úsporné může být. K tomu mi bude dělat společnost současný rodinný kombík se skoro 170 tisíci nestočenými kilometry. Oba vozy od výrobce, ke kterému mám tak rozporuplný vztah, že by to vydalo na dost podařenou závěrečnou práci budoucího psychiatra. Moment, já přece vidím tu hrůzu v očích drahého čtenáře. Jak moc úsporné? Bude psát o tom, co si před nedávnem koupil? Opravdu bude popisovat ekorally s BMW M3? Abych to vysvětlil. Ono je to dost pochopitelné hlavně pro ty, kteří vezou tchýni a tchána, případně vlastní matku někam stovky kilometrů za sluncem. Jednoduše nemůžete jezdit dvě stě pade a zrychlovat stylem, vyvolávajícím dost zběsilé škubání pohybovým aparátem dříve narozených.

    Vezl jsem tedy 250 kg živé a neživé hmoty a cca 50 litrů paliva, které jsme v plynném skupenství zanechávali na evropských dálnicích. V takovém režimu má M3 přes 1800 kg hmotnosti a spolu s neustále zapnutou klimatizací to je jasná pozvánka na mnoho čerpacích stanic po cestě. Jenže emtrojka mě už po několikáté příjemně překvapila. Zaprvé je třeba říct, že od doby, kdy jsem ji převzal, měla to nejlepší možné zajetí a tu nejluxusnější péči. Po 2017 km šla na první olejový servis a krmil jsem ji pouze dvěma palivy. OMV 100 a Benzina Verva 100. Takže i to chladné ráno měla plnou nádrž vynikajícího benzinu. Udržoval jsem tempo 110 až 115 po liduprázdných okreskách a 135 na dálnici. Společnost mi neustále dělala světla BMW 520D a musím říct, že bylo příjemné zjistit, že její xenony s tak dobrým výkonem prostě neoslňují. A to, že tam byla pětka s mou ženou a dalšími stovkami kilogramů na palubě, mě vlastně přinutilo přemýšlet. O kolik může být dvoulitrový diesel úspornější než extrémně silný šestiválec s dvěma turby, který ani nemá žádný nastavitelný eko režim. Obě auta měla před jízdou povinný reset všech údajů a mě čekalo zajímavé srovnání.

    IMG_1547_web

    Nebudu vás dlouho napínat, ale ještě předtím, než se dostaneme k tvrdým číslům, je tady trasa celé cesty. Praha – České Budějovice – Linz – Graz – Ljublana – Krk – Baška. Celkem 830 kilometrů s ospalými pasažéry na palubě. Mé oči, zatímco ostatní spali, věrně sledovaly přerušované čáry na silnici a ticho v kabině mě automaticky vyzývalo k bilancování uplynulých šesti týdnů. Od převzetí, přes její první krůčky a kilometry naplněné radostí. Nejdříve ale to, co jsem očekával a na co jsem tím pádem byl připraven. Opět se projevilo vrzání kolem lesklého plastu CD mechaniky a dost nepříjemné je taky skřípající zvuk zpoza středového sloupku, někde v mechanismu pásů. Klasika, prostě BMW. Neumí a myslím, že nebudou nikdy umět udělat interiér, který nevrže a neskřípe. Je mi to jedno, toto je záležitost servisu, prostě se něco někde uvolnilo při průjezdu kočičích hlav a pražské dlažby. Co mi ale není jedno je kůže individual, která na své zadní lavici přinesla velké výstupky a zápis o reklamaci. Po šesti týdnech přišla kůže nová, takže kluci ze servisu budou muset přečalounit celá zadní sedadla. Otázka nemá být položena stylem, co se má udělat, aby to bylo odstraněno. Otázka má znít, jak je možné, že to pustili dál až k zákazníkovi? BMW Individual program. Opakuji, nejedná se o standardní kůži, jedná se o jejich chloubu. Proto píšou o BMW jako o luxusní automobilce, přece proto ji mnozí považují s Mercedesem za představitele prémiovosti. Mají tam program Individual, to nejlepší, ta nejvyšší úroveň. Přesto na zadních sedadlech objeví, jejich předtím frustrovaný zákazník, opět botu v podobě třiceti centimetrů vypouklé žíly. Helmut a Karl to ale ve výrobě pustili dál. Je to asi jen pro nějakého Čecha. Takže to jsou dvě vlnky na jinak klidném oceánu spokojenosti a radosti. BMW M3 je bestie. Chce vás zabít, pokud ji trochu povolíte opratě. Je to závodní auto na značkách. Má dokonalé vyvážení a perfektně vede stopu. Motor, převodovka, brzdy a podvozek jsou jedno pevné spojení. Vy, jako řidiči, máte prostě pocit, že ta trakce musí jednou skončit a auto se někde převrátí nebo narazí do nejbližšího stromu. Není to tak, M3 vám dává najevo svůj aktuální stav. Pokud vypnete stabilizaci, dává vám jasné informace, kde jste co přehnali. Jediný její problém je přenos výkonu. Pásky gumy na zadní nápravě (2x 275mm šířky) prostě jen prokluzují a prokluzují a když je zapnutá kontrola trakce, tak vám uberou tolik výkonu, že s vámi zamete i Golf R. Chce to ideálně třistapětky a taky tam do budoucna budou. Obujte je ale jen v tom případě, že nechcete jezdit neustále bokem a užívat si zavřený samosvorný diferenciál. Já se přiznám, že jsem pro čisté vedení stopy. V myšlenkách kolem hranic se Slovinskem jdu ještě dál. Mnohokrát jsem četl názory, že M3 se zadním náhonem vlastně ani neumí jezdit rychle do zatáček, protože jde okamžitě do driftu. Není to tak, M3 je možné vést přesně, kontrolovaně a s naprostou precizností utahovat i ty nejostřejší zatáčky. Je to fenomenální auto, které na drobné vady v podobě vrzání dává rychle zapomenout. A hlavně mě potěšila ta touha a odhodlání polykat dlouhé dálniční kilometry. Kdybych si měl dnes vybrat, čím jet skoro tisíc kilometrů někde na jih Evropy, nechal bych vyšší střední zamčenou a vzal bych do ruky klíček od M3. Sedadla jsou super – sportovní a perfektně vedou tělo, ale zároveň jsou excelentní na dlouhé cesty mezi státy. A pak je tady ještě jeden faktor. Nebudeme ho nazývat písmeny, ale je to o tom, že emtrojka je magnet. Zdvižené palce a pohledy, úsměvy, fotky v mobilech. To všechno je příjemné a doplňuje zážitek z jízdy. Bohužel nejvíce toto auto zajímá kluky a chlapy. Dámské části světa je moje nová bílá láska zcela lhostejná. Ach jo!

    IMG_1557_web

    Dojeli jsme do Bašky. Na displeji čtvrtinou tuny nákladu zatížené BMW M3 svítí spotřeba 8,7 litrů na 100 kilometrů a průměrná rychlost 93,9 km/h. Ošuntělý a stařičký displej BMW 520D ukazuje 5,8 litrů na 100 kilometrů. Jeli jsme celou trasu přibližně se stejným zatížením, zapnutou klimou a podobným tlakem v pneumatikách. Rozdíl jsou tři litry paliva. Oba palubní počítače mají odchylku cca 0,1 litru od reality. Kapky vysoko oktanového benzinu se zvolna ztrácí v dešti radosti a vášně. Vlastně je ten déšť docela snesitelný, člověk si uvědomí spoustu věcí. Díky za přečtení…

     

    IMG_1572_web IMG_1573_web

Doba elektrická BMW M3 do detailu – nyní včetně motoru

34 Responses to Kapky

  • [1]

    12. 6. 2016 v 14:40_Karel_

    Fajn. Tak ať máte lepší počasí.
    Koukám, že na pětce nemáš češtinu.Předpokládám, že jsi kupoval novou v ČR. Netýká se to jen BMW, ale je to neskutečná arogance od všech těch německých nabobů, že nejsou schopni dát do auta češtinu. Pro sousední stát, který ročně kupuje tisíce jejich drahých produktů.
    Blbá levná Mazda, která v ČR prodá pár kusů, většina Japonců zřejmě ani neví, co to je Czech republic, auta stojí polovinu co prémiovky, a češtinu mají.
    Spotřeby nepřekvapují, tohle BMW umí.
    Tak hezkou dovolenou.

  • [2]

    13. 6. 2016 v 09:34iudex

    Díky za report, ono mňa ako priaznivca benzínu vždy poteší potvrdenie, že dnešné benzíny dokážu aj pri parádnych výkonoch jazdiť so slušnou spotrebou. A 8,7 litra s trojlitrovým šesťvalcovým biturbom je paráda (aj s vedomím toho, že je to mimomesto); naopak ma skôr prekvapuje, že 2,0d v päťke takúto pre dízel ako stvorenú trasu nespravila za menej.
    Btw. dnes moja polovička tiež cestuje služobne na Hvar a tiež podľa predpovede je 100% pravdepodobnosť búrok. Tak nech sa vám počasie zlepší. 🙂

  • [3]

    13. 6. 2016 v 11:18MariAchi

    Tak za 8.7 bych to asi nezajel ani s 2.4 Fiatem, budiz mu vrakoviste lehke 🙂

    Dotaz: Prsi, zastavis na krizovatce, stojis na brzde a sterace jedou. Citis pohyby steracu v pedalech? V kombajsu, nebo ve sportaku, to je fuk.

    Jinak samozrejme preji brzke umoudreni pocasi a na zpatecni cestu se mrkni na to Slovinsko, ja si z motorky pamatuju treba passo Predil, to byla liduprazdna cesta, plna zatacek, zakoncena klesanim k jezeru…proste parada 🙂

  • [4]

    13. 6. 2016 v 12:56webpaja

    (2) Garantuju, že 3,0d by to zajela úsporněji. Velký auto a malý motor nefungují (Dinar potvrdí to samé u F30).

    (3) Když jedu pohodovým tempem, tak jsem pod 8,5. Pravda je, že do výkonu M3 mi zatím pár koní schází 😉

  • [5]

    13. 6. 2016 v 13:26Dinar

    Stealth: spotřeba pod 9 u M3 je paráda, jakkoliv je to na dlouhé trase při pokusu o ekojízdu.
    Kapky po cestě vem čert, hlavně ať vám svítí při pobytu.

    Webpaja: 20d na pětku stačí, ale je jasné, že se u toho namáhá víc než 30d. A jak říkáš v f30 je to taky rozdíl, s 320d xdrive (nový B47) jsem prostě nebyl schopen se pod 7 litrů v mixu podívat, průměr byl 8, s 330d bez problémů, průměr kolem 6,5 při stejném stylu jízdy a současná 335d s teprve 1,5 tis. km na bc ukazuje 7 litrů, a to má taky xdrive. Kromě ceny nevidím u čtyřválce žádnou výhodu, všechny jsou na straně šestiválců. 😉

  • [6]

    13. 6. 2016 v 13:39iudex

    (5) 335d? Evidentne som túto novinku prehliadol. Čo si zistil, že ani čip 330d nepomohol? 😉

  • [7]

    13. 6. 2016 v 14:11Dinar

    Ještě jsem 330d s čipem a 335d nesrovnával napřímo, ale nemyslím, že bude 330d pomalejší. Problém byl v tom, že jak jsem se projel 3er po fl, začalo mi řízení před fl verze vadit ještě víc. F30 po fl má dotaženější podvozek i řízení, a to i ve verzi 4×4, že má auto awd, nejde ani poznat, je to první bmw, u kterého to můžu říct. Proto jsem 330d posunul kolegovi, chvíli jezdil jeho 320d a objednal 335d, když už, tak už. Mám ji dva týdny, zatím 1,6tis. takže jsem ji ještě pořádně neprotáhnul, ale udělám jak srovnání s čiplou 330d, tak s webpajovým divochem. 😉

  • [8]

    13. 6. 2016 v 15:03webpaja

    (7)…už příchází doba… Teď přeladím na více S verzi a po létě uvidím, jestli bude i upgrade na výkon blízký M3 😉

    Ale pojďme do toho, navíc bude opět Spires exhaust, když už pro nic jinýho, tak 13kg dole.

  • [9]

    13. 6. 2016 v 15:14MariAchi

    A Apexy skoncily kde?

  • [10]

    13. 6. 2016 v 16:07Dinar

    [9] jsou tam, kde byly.

  • [11]

    13. 6. 2016 v 16:27MariAchi

    [10]

    Zajimalo me, jestli jsou na novejsim modelu jeste vubec potreba, nebo uz to v BMW vychytali.

  • [12]

    13. 6. 2016 v 17:03stealth01

    [3] Ne, to mi nedělá. Ale když stojím na volnoběh, auto se celé dost chvěje. Koukám na otáčkoměr a je tam vidět jemné kolísání otáček. Vždycky jsem si myslel, že R6 (V6, B6) jsou přirozeně vyvážené a nějaké chvění je jim cizí 🙂 Ale možná to je něčím jiným, nejsem profesionál.

  • [13]

    14. 6. 2016 v 09:08Dinar

    [11] U bmw udělali u faceliftu přesně to, co já s 330d, dali tužší péra a měkčí tlumiče a zesílili stabilizátory. Auto se nehoupe a pruží, v kombinaci s posl. verzemi rft (conti sport 5) je to i na devatenáctkách stejné (aspoň já rozdíl necítím) jako s non rft. Tím nechci říct, že by to na lehkých kolech a non rft gumách nebylo ještě lepší, jistě bylo, ale teď už aspoň není nutné ta kola měnit.
    side by side: http://www.zonerama.com/Dinar/Photo/690414/62599626
    S xdrivem bohužel nejde mít snížený mpaket podvozek, takhle je to trochu „kozovité“ 😉

  • [14]

    14. 6. 2016 v 11:50Emel

    foto Emel

    Dinar: modrá je dobrá 🙂 , těžko říct která je lepší…

  • [15]

    14. 6. 2016 v 12:21MariAchi

    [13]

    Takze klasika – po FL to jezdi tak, jak ma, to je proste BMW. Nevim, proc to porad zkousi jinak, aby se zase vratili ke klasice.
    K side by side – ta setla se mi nijak extra nelibila, ale svetla vyska dela hodne, hlasuju pro snizenou verzi 🙂

    BTW.: Pred prezutim jsem vazil kola, jen tak pro orientaci, a 245/40 R17 Pirelli P7 na rafcich „die cast in China“ maji 22.7 kg. Tolik urcite nevazily ani ty Apex 19.

  • [16]

    14. 6. 2016 v 15:15boost.

    foto boost.

    [15] 19″ ARC-8 váží necelých 10 kg, guma může mít tak přes 10.

    Hoď na to pružiny, xDrive dehonestuje celkový vzhled auta. 🙂

  • [17]

    14. 6. 2016 v 15:18boost.

    foto boost.

    P. S.: Slyšel jsem 340i s M Performance Power & Sound Kitem… Se zvukem se teda BMW vytáhli, na turbomotor fakt super.

  • [18]

    15. 6. 2016 v 07:28webpaja

    (17) Tady je a zní výtečně!

    https://www.youtube.com/watch?v=AVV81HSJBCk

  • [19]

    15. 6. 2016 v 07:29webpaja

    Omluva:
    http://www.youtube.com/watch?v=AVV81HSJBCk

  • [20]

    15. 6. 2016 v 09:16iudex

    (19) Pri najbližšom stretnutí si vypočuješ môj laďák od A.M.A. exhausts, tiež celkom slušné (v intenciách R4 samozrejme). A to som až po montáži zistil, že to vedia robiť aj s klapkou, aktivovanou diaľkovým ovládaním; v budúcom aute dám taký.

  • [21]

    15. 6. 2016 v 09:18Dinar

    [15] Až budem přezouvat na zimu, tak zvážím obutá kola, jak origo 19″ tak ty Apexy, sám jsem zvědav, jaký rozdíl tam přesně bude, protože při potěžkání v ruce je cítit výrazně. Samotné ráfky ARC-8 mají v devatenáctkách 9,2 kg, ty origo bmw 19″ ráfky tipuju přes 12kg, rft vs. non rft možná kilo dvě rozdílu, uvidíme.

  • [22]

    15. 6. 2016 v 09:23Dinar

    [16] Není to žádná víkendovka, upravovat daily car má pro mně smysl, jen když to zlepší vlastnosti, u preface F30 stačilo pár zásahů, aby z toho bylo o 50% lepší auto, u poface to není nutné, i když by z toho o fous lepší auto bylo asi taky. Proč si soudruzi z Mnichova myslí, že kdo chce awd chce i offroad look, to nevím, ale dělat s tím nic nebudu, jak říkám, na funkci to nemá vliv. 😉

  • [23]

    15. 6. 2016 v 09:25Dinar

    [19] Hmm, to je fakt moc pěkný soundík. Kromě awd se u bmw nakonec naučí dělat i výfuky. 🙂

  • [24]

    15. 6. 2016 v 09:26Dinar

    [20] Je na gti s tímhle výfukem nějaký odkaz na YT?

  • [25]

    15. 6. 2016 v 09:50iudex

    (24) Nie, G7GTI robili len moje a ja som to na web nedal. Majú aj nejaké hotové kity, ale 99% robia custom, individuálne. Aj ja som dal najprv cat-back bez stredového tlmiča, ale to už bolo pre mňa príliš hardcore, tak som ho tam nechal dorobiť a teraz je to také akurát, o dosť lepšie ako séria, ale stále decentné. Inak daj si na YT AMA exhaust, príp. ich FB stránku sk-sk.facebook.com/ama.exhaust.

  • [26]

    15. 6. 2016 v 10:47jazva

    Páni moji!!! Ja sa v poslednej dobe neviem dostať pod 10… 😀 O mesiac pojdem aj ja do HR, tak si resetnem počítadlo a uvidíme za koľko to bude.
    [25]

    Čo sa týka výfuku, tak do budúcna uvažujem aj ja o upgrade, len som sa zatiaľ tomu vôbec nevenoval.

  • [27]

    15. 6. 2016 v 10:48Dinar

    [24] Hm, to nezbývá, než že budeš muset přejet přes kopec, ať si to poslechnem. 😉

  • [28]

    15. 6. 2016 v 11:22iudex

    (27) Nie je problém, Tvoju a Pajovu novinku som aj tak ešte nevidel. 🙂

  • [29]

    15. 6. 2016 v 15:38MariAchi

    [28]

    Tak az budete delat tu vyfukovou DB drag race, tak mi dejte vedet, rad bych si to taky poslechl a spravil tak usim naladu, zkazenou poslouchanim ctyrvalcoveho dieselu. 🙂

  • [30]

    15. 6. 2016 v 16:25webpaja

    (27) (28) (29)

    …o víkendu má být hezký počasí 😉

  • [31]

    16. 6. 2016 v 07:31HaroldKytka

    Teda, nikdy bych neveril, ze me bude tak bavit, cist clanek o M3, ve kterym se vlastne nedozvim o jizdnich vlastnostech, rychlosti a zvuku 😉
    Palec nahoru :yes:

  • [32]

    16. 6. 2016 v 12:55stealth01

    Harold: díky moc ;). Pokud chceš techniku M3 tak zde: http://youtu.be/7FEVNOzTldE a pokud nějaké jízdní dojmy, tak zde: https://youtu.be/CLYiNmkexJQ

  • [33]

    17. 6. 2016 v 07:53HaroldKytka

    [32] To je tak nadherny auto, ze vsech stran a predevsim, i v realu na silnici. Moc bych si ho pral, ale u me je to trosku slozitejsi, protoze manzelka by mi nikdy neodpustila, kdybych tu M3 koupil jenom jednu a pro sebe. M3 je jeji, zatim, nesplnenej sen 😉

    Mozna tip na (alespon pro me) zajimavej blog je, kdyby jsi se casem rozepsal o provoznich nakladech, rad bych mel nejakou predstavu ….

  • [34]

    22. 6. 2016 v 23:13praděda7

    M3 v manuálu jsem měl jednu chvíli v zaměřovači. Ale jen do té chvíle než jsem se s ní svezl. Ano, performance je dech beroucí a právě ta performance by mě buď zabila nebo finančně zruinovala na pokutách. Nedovedl jsem si představit, že bych mohl dlouhodobě odolávat pokušení ji často povolit opratě. A tak jsem se něco málo „zkrotil“ a objednal jen 250kW/500Nm M140i. V Renocaru by měla být v polovině srpna. Jinak ta spotřeba stealth je neskutečná. Já jsem se s mojí bývalou MPSou na dálnici „svižným tempem“ pod 9.5l nedostal.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

Svět v pohybu

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Prosinec 20171 Příspěvek
  • Duben 20171 Příspěvek
  • Prosinec 20161 Příspěvek
  • Červen 20161 Příspěvek
  • Duben 20161 Příspěvek
  • Leden 20161 Příspěvek
  • Listopad 20153 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura