• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > t613.blog.auto.cz  > Mé šílenství dosahuje vrcholu!

  • Mé šílenství dosahuje vrcholu!

    Publikováno: 21. 6. 2008

    Je léto, čas oběda a tak je při trávení třeba trochu odlehčit tělu a mozku. Povšimněte si na konci devět set jedenáctky 😉


    Trochu seriózněji – Tatra 600 Tatraplan


    a na konec T700


    Všechny videa jsou staré, ale po obědě chutné 🙂

Trocha dobových reklam Česko hledá Tatrastar

25 Responses to Mé šílenství dosahuje vrcholu!

  • [1]

    21. 6. 2008 v 12:38ladlen

    Krásne staré kusy, hlavne Tatraplán bol veľmi originálny, ten zvuk motora v kabíne, krása, ale Tatra 700, to už je len narýchlo pozliepané auto na báze T-613. Škoda, keď vedeli tatrovky udržať úroveň osobných limuzín za socializmu, v tejto dobe to fakt nemusel byť problém.

  • [2]

    21. 6. 2008 v 13:00Ronault

    Tatrováku, tatrováku… kdyby si byl aspoň z části krásný jako tyhle auta, tak by se na Tebe Maruška aspoň usmála 😀

  • [3]

    21. 6. 2008 v 16:08Ondore

    Chyťte ho, tatra sa nám zbláznil! 😀
    Výborné, potešilo, zabavilo. Zaspomínal som si na časy, keď ma takým vozili :-)))))))))))

  • [4]

    21. 6. 2008 v 17:01Ricardo

    Pán s T600 to Amíkům hezky vysvětluje! :yes:

  • [5]

    21. 6. 2008 v 17:19Alessio

    V životě jsem žádnou tatrou nejel…škoda, škoda. PS: ten první filmeček je zajímavý, pěkně udělaný, příběh sice nula, ale to přece nevadí! hlavně, že na konci odtlačí spolehlivá tatra poruchové porsche (ano..realita by asi byla nekde trochu jinde….:-D)

  • [6]

    21. 6. 2008 v 17:33T613

    (3) já nejsem blázen! Já jsem MiTo! 🙂
    (4) je to dobře udělané video
    (5) já jednou, po parkovišti velkoskladu Prioru, před 22lety! Hádej co si z toho pamatuju? :-))))

    Jinak včera jsme se special-line probírali ze srandy inzeráty na T613. No ještě, že nemám ani floka! Hned bych si jednu odvezl. Renovovanou T613/4 r.v.93, krasavice nebeská.

  • [7]

    21. 6. 2008 v 18:14da_b0mb

    Pri tom prvnim videu jsem si rikal co to je za zhovadilost…a ze jsi fakt magor :-)) Ale to video ma neco do sebe…jsem asi taky magor 😀

  • [8]

    21. 6. 2008 v 19:21Special-line

    Všechny videa sou bomba. Mě se teda líbí nejvíc ta sedmistovka, to video si pouštím pořád. Prostě se mi moc líbí to auto, ty záběry, ta hudba a prostě ta atmosféra. Ta znělka je taky bomba:-))

  • [9]

    21. 6. 2008 v 20:45T613

    (7) když jsem to viděl poprvé, tak jsem si říkal co je to za.., ale to porsche na konci mě dojalo :-))

  • [10]

    23. 6. 2008 v 13:06GTI

    [5] Alessio: to buď rád, žes žádnou tatrou nejel. Z hlediska dnešních požadavků, by ses ošíval i v šestsetřínáctce. Tak jako byl tehdy falešnej režim, tak byla falešná i ta 613ka. Klima bylo takové, že my otroci jsme jezdili v nenormálních autech, pak bylo pár veksláků v tuzexovejch unech a escortech, pár umělců v mercedesech a volvech a… papaláši. Jejich řidiči dělali z tatry jaguára… směšné. Samozřejmě v době kdy jsme tu byli zadrátovaní si na tohle mohli hrát. Ovšem když jsi šel na detail, uvnitř to bylo celé jako… napůl. Žádná velkosériová výroba, všechno takřka rukodělná práce. Ovšem pozor – práce socialistická, žádná facha á la aston… Obstát to mohlo opravdu jen za rudou zdí.

    Bohužel… i design je (byl) totální prohra, neb s příchodem 613 došlo k vizuálnímu přetžení s minulostí a na silnice vyjel než italsko-socialistický vykastrovaný hřebec. Auto s vizáží nula. Dokonale.

    Jel jsem v tom 200 a vypadalo to, že se to do deseti vteřin rozpadne…

    Myslím, že nejlepší je si číst cestopisy od H+Z… a snívat případně o tom, jaká tatra mohla být. Jaká byla, na to raději nevzpomínat. To je vše.

    P.S. Ta horní animace je fantastická…

  • [11]

    23. 6. 2008 v 13:22T613

    (10) Vignale navrhlo stejný typ karoserie, který na konci šedesátých, resp.na počátku sedmdesátých let frčel. A bůhví cos jel ve vraku :-))

  • [12]

    23. 6. 2008 v 13:25GTI

    Jel jsem (nejdnou) ve velmi šlechtěném kuse. Vignale navrhlo něco, co s tatrou nemělo společného vůbec nic. Ano, navrhli to, co frčelo – velká boční skla a kostrbatá linie. Zázrak, tedy Tatra se nekonal… Koneckonců, dnes kdybys 613ku spatřil na silnici, tak se budeš křižovat :-)))

  • [13]

    23. 6. 2008 v 13:35T613

    (12) tak Tater potkávám stále více (díky bohu) a křižovat se rozhodně nebudu, spíš budu slintat 🙂

  • [14]

    23. 6. 2008 v 13:48GTI

    Když tak tu vypiš důvod toho slintání. Rád si to přečtu. Je to to samé, jako bychom tu slintali nad škodovkou 100. Je to naprosto stejné. Žádná ikona, jen jedno komunisticky až ostudné auto.

  • [15]

    23. 6. 2008 v 13:58T613

    sakra chlape, je to moje srdcovka přes všechny jeho nedostatky 🙂 Mám rád zvuk toho motoru, líbí se mi karoserie. Po chromce je nejhezčí pak T613-4Mi95. A ano beru to v kontextu doby, protože když se mrkneš okolo co vznikalo za sračky a Tatra přes to dokázala vydupat a prosadit do výroby vlastní auto (možná jediný dobrý počin Štrougala, že jej vytrucoval na Moskvě). A samozřejmě, že při její jízdní vlastnosti odpovídají své době a technologické výbavě ČSSR.

  • [16]

    23. 6. 2008 v 16:57mam_las

    (14,15) Jak už kdysi trefně poznamenal Pavel Záleský, těžko lze udělat světové auto, za komunální peníze.

  • [17]

    23. 6. 2008 v 17:26GTI

    [16] mam_las: Přesně. Pak ovšem to slintání je také jen komunálním sliněním. A o tom píši. Mohu milovat staré MINI, mohu milovat kachnu, mohu milovat Brouka… mohu milovat Miuru, tedy geniální díla. Ovšem jásat tu na jedním zapomenutým a zapomenutelným autem, tohle je na hlubokou úvahu…

  • [18]

    23. 6. 2008 v 17:42T613

    (17) a víš, že tyhle názory jsou mi úplně šumáč? 🙂

  • [19]

    23. 6. 2008 v 18:55GTI

    [18] T613: O to přece vůbec nejde, jde o auto.

  • [20]

    23. 6. 2008 v 19:17T613

    (19) tobě nejde o auto, tobě jde o to kde vzniklo. Já si tohle auto zamiloval, a co si kdo o něm myslí.. Schválně jsem si první 613 porovnal (samo tabulkově) s XJ6. Co se týče výkonů zas tak o moc za ním nezaostával 😉 (samo se nebavím o zpracování, výbavě apod.). Jsem TATROVÁK a jsem na to hrdý.

  • [21]

    23. 6. 2008 v 19:29Ricardo

    [20] jestli jsi jenom náhodou neporovnával s XJ6 2,8 🙂

  • [22]

    23. 6. 2008 v 19:36T613

    4,2 😉

  • [23]

    23. 6. 2008 v 20:57Ricardo

    No maximální rychlost je u Tatry menší a zrychlení jsem nikde nenašel 🙂

  • [24]

    23. 6. 2008 v 21:14T613

    T613-1 (1970)
    max. 195km/h
    0/100 – 11s
    129kW
    1615kg

    XJ6 4.2 (1971)
    205km/h
    9,1s
    137kW
    1676kg

    vcelku podobné data :-)))

  • [25]

    30. 6. 2008 v 15:50Donovan

    [20] T613: No jistě 🙂 Já už po několika GTIho výrocích taky přestávám věřit, že právě jemu jde skutečně o auta.

    Např. snižování úspěchů Renaultu ve formuli 1 hláškou „šedesátikoňové Clio mi s tím nějak nekoresponduje“ a tudíž naprostá ignorace všech legendárních sportovní Clií od nesmrtelného Williamsu přes V6, které je už dneska sběratelským kouskem, až po dnešní brilantní 197 RS, tomu se může člověk jen smát. Stejně jako výrokům o tom, že T613 je „zapomenutelné auto“ – zvlášť v kontextu toho, že Tatra bude opět vyrábět osobáky, protože je po nich – mimo jiné i díky T613 – obrovská poptávka.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

t613.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Červen 20111 Příspěvek
  • Únor 20111 Příspěvek
  • Září 20102 Posts
  • Červen 20102 Posts
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Leden 20102 Posts
  • Březen 20091 Příspěvek
  • Únor 20091 Příspěvek
  • Listopad 20082 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Srpen 20084 Posts
  • Červenec 200810 Posts
  • Červen 20085 Posts
  • Květen 20089 Posts
  • Duben 20082 Posts
  • Březen 20081 Příspěvek

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura