-
Sen o československém sporťáku (2.)
K-1 Attack (rok 2001, SR)
Slovenská firma K-1 Styling&tuning představila veřejnosti, v roce 2001 v americkém Carslile, svůj návrh sportovního roadsteru pod názvem K-1 Attack. Bylo to vyvrcholení jejího vývoje, kdy od vzniku firmy (1991) se zaobírala výrobou laminátových doplňků, a později stavbou replik.
Jak již bylo řečeno K-1 Attack je sportovní roadster. Jeho karosérie je laminátová na prostorovém trubkovém rámu z oceli. Protože se jedná o roadster a nelíbil se Vám, respektive Vaší spolujezdkyni letní deštík, tak je k dispozici třídílný skládací hardtop. Uprostřed je umístěn třilitrový šestiválec Ford, který pohání přes šestistupňovou převodovku zadní kola. Tento motor nahradil dvoulitr od Hondy, který byl kombinován s pětistupňovou převodovkou. Obě nápravy pochází z Audi TT (zde se ovšem zdroje liší, podle některý je zadní náprava původem z Hondy Accord, výrobce o tom neuvádí nic. Vyberte si dle gusta). Z Audi TT také pocházejí brzdy. Protože je to ryzí sporťák, tak zapomeňte na elektronické pomocníky, včetně ABS. Můžete si jej objednat buďto jako stavebnici nebo jako hotový vůz.Popis:
Dvoumístný roadster s motorem uprostřed a pohonem zadních kol
Motor: řadový šestiválec Ford (z Mondea ST220)
Obsah motoru: 2967cm3
výkon: 242koní (na přání je motor vyladěn na 320koní)
Točivý moment: minimálně 280Nm/4900ot/min (jedná se o hodnotu z Mondea ST220, nikoliv K-1)
Počet převodových stupňů: 6
Maximální rychlost: 250km/h
Zrychlení z 0 na 100km/h: 4,9s
Hmotnost: 992kg (na přání lze odlehčit)
Rozměry (dxšxv): 4040x1860x1055mm
Pneumatiky: 215/45 ZR17 (vpředu), 265/35 ZR18 (vzadu)Zdroj: K-1 Styling, auta5p.eu, internet
Česko hledá Tatrastar Šťastnou cestu – reklama na Tatru 603
48 Responses to Sen o československém sporťáku (2.)
[1]
14. 6. 2008 v 21:46da_b0mb
no co dodat…Kazdopadne pred nima smekam, ze se do neceho takovyho pustili. Designove se mi to moc nelibi, ale interier je peknej. Cekal jsem taky, ze to bude krapet lehci. Nejaky video na youtube neni? Mrknu. Jinak porad cekam na tu MTX. Tak snad priste. Ale jinak dik 😉
[2]
14. 6. 2008 v 21:51Ronault
No sedel som v tom a mozem povedat, že ty plasty niesu kvalitné lebo niesu makčené
[3]
14. 6. 2008 v 21:52T613
vidíš nekoukal jsem.. tenhle „seriál“ je na dlouhé lokte, a o některých typech se fakt blbě shání info. někde je jen fotka 🙁
Takže jsem to už nevydržel a dal tady další díl, byť jen o jednom autě. Snad to nevadí.
[4]
14. 6. 2008 v 21:53T613
ronault dej pokoj s plastama! tohle je o benzínu a smradu se spálených gum! A tím nemyslím latex pánové!
[5]
14. 6. 2008 v 21:55Navtech
Neklepší a nejměkčí plasty dělá Durex o tom žádná!
Skvělý Tatro…tohle celkem sleduju, ale nikdy jsem snad nic, krom Metalexu nepotkal.
[6]
14. 6. 2008 v 21:56T613
Metalex je legenda. Když jsem hledal stránky o laďáckých wankelech, tak na ruských stránkách o Ladách prošlých úpravami od Metalexu hovořili pomalu s božskou úctou.
[7]
14. 6. 2008 v 21:56Ronault
(4) Sorry, to už je asi degradace nejdůležitější části vozu:-P
Jinak moc hezké, designovvě se mi to líbí, jen přemýšlím, kde jsem viděl ty zadní světla, připomínají mi Avii:-(
[8]
14. 6. 2008 v 22:03T613
Ronaulte ty už prosím tě nic nekraď z té Vaší fakultní lékárny :-)))
[9]
14. 6. 2008 v 22:07Navtech
Klébr je vařič?:))))
[10]
14. 6. 2008 v 22:09Ronault
(9)Klébr bude do měsíce na ÚP :-)))
[11]
14. 6. 2008 v 22:09T613
(9) Klébr je budoucí řezník, teda když dostuduje :-))
[12]
14. 6. 2008 v 22:09T613
(9) a podle všeho asi nedostuduje :-)))
[13]
14. 6. 2008 v 22:10Navtech
Jako chirurg v Rendlu? To se radši podřežu rybičkou:))
[14]
14. 6. 2008 v 22:13T613
(13) jsme stejného názoru :-))
[15]
14. 6. 2008 v 22:22jurajos
…nesedel a uz vobec som nemal sancu sa v tom previezt ale s tym sestvalcom fantasticky zvuk…akurat som pocul ze prvm kuskom ta laminatovka hrka ako keby mali sadu hrncov z tescomy v kufri
[16]
15. 6. 2008 v 11:25lancer24
pekné,extravagantné a rýchle…text bez zbytočných veci to sa mi pači…zozačiatku to robili tak,že kup skladačku plus accorda buračku či bez papierou,veci z interieru a všetky možne sučiastky sa brali motor aj s napravou išli dozadu podla priania mohla byť aj riaditelna/alebo sa to aspon planovalo/ a zadne svetla by mali byť z Lamba diablo,ale niesom isty
[17]
15. 6. 2008 v 11:36T613
(16) díky. Jinak ty zadní světla jsem viděl na tramvajích vyráběných v Ostravě ;-))
[18]
15. 6. 2008 v 11:36da_b0mb
[16] Fakt ze jo…fakt z Diabla http://img.yauto.cz/tapety/Lamborghini_Diablo_9.jpg
[19]
15. 6. 2008 v 11:45da_b0mb
a nebo teda jeste je tu moznost ze i do Diabla montovalo Lambo svetla z tramvaji 😉
[20]
15. 6. 2008 v 11:51T613
(19) tak teď budu muset najít ty tramvaje, ať nejsem za trotla :-))
[21]
15. 6. 2008 v 12:01da_b0mb
No tak se koukej snazit, protoze ja se taky priklanim k tvoji variante 😀
[22]
15. 6. 2008 v 12:16T613
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/s-bulwa_soubory/bulwa-03.jpg
jsou hodně podobné .-)
[23]
15. 6. 2008 v 12:16lancer24
/17/
tak tie vaše električky,tramvaje su tiež exkluzivne kusky 😀 inak ešte som si spomenul isty čas uvažovali aj nad 1.8T silny ,lahky motor myslim,že ten ford je dosť ťažky na lahky športak teoreticky 1.8Tčko vyladený na 220k by uplne stačilo na zabavu
[24]
15. 6. 2008 v 12:17T613
http://tramvajak-ostrava.wz.cz/s-3wana_soubory/3wana-05.jpg
[25]
15. 6. 2008 v 12:18T613
(23) je to hlavně pro USA, takže šest válců je šest válců 😉
[26]
15. 6. 2008 v 12:19lancer24
22/ podarené 😀 maju,resp.mali kedže diablo sa nevyraba ,rovnakeho dodavatela 😛
[27]
15. 6. 2008 v 12:21da_b0mb
[24] :-))) kuuuul
[28]
15. 6. 2008 v 12:28lancer24
/2/ juesej nevie čo je dobre:D nech si žiju v sladkej nevedomosti:)
[29]
15. 6. 2008 v 12:40T613
A pak, že je Lambo exkluzivní značka! Nejen páčky z Fabie, ale i světla z tramvaje! :-)))
[30]
15. 6. 2008 v 12:43lancer24
/29/ presne aspon vieme kto udava smer v dizajne superšportou 😀
[31]
15. 6. 2008 v 12:48T613
Dopravní podnik města Ostravy :-))
[32]
15. 6. 2008 v 13:07lancer24
31, Najnovšie info!! Dopravní podnik,Ostrava podpísala kontrakt s Lamborghini,kontrakt sa týka vývoja a naslednej výroby série električiek a modelov značky lamborghini s rovnakymi dizajnovymi prvkami 😀 podla dostupných informacii by sa malo jednať a murcielago s privlastkom tramvajline 😀
[33]
15. 6. 2008 v 13:40T613
lancer24 nestraš! Tramvaj od Porsche pro Prahu je jasným příkladem, že z toho vznikne hnusný paskvil :-))
[34]
15. 6. 2008 v 13:55lancer24
33! musíme dúfať,že to ostane len pri svetlách 😀 inak ake planuješ članky ešte ak smiem vedieť,inak kedže si taký tatrovkar neplanuješ niečo o Tatre 805 „kačena“ 🙂
[35]
15. 6. 2008 v 14:24T613
(34) právě protože ji mám rád, tak se jí vyhýbám. Toto téma přenechám jiným 😉 Mari napsal na svém blogu hezký článek o T613, je už staršího data, ale stojí za to si jej najít doporučuji!
Jinak průběžně hodlám pokračovat ve snu o československém sporťálu. Spolupráci mi přislíbil Special-line, a snad to smím prozradit i GTI. Ale tohle je opravdu na dlouhé lokte.
dál Ruského obra – to značí ZIL, GAZ a některé „husté“ speciály
no, a taky pomalu rozdělávám „seriál“, který by měl zmapovat automobilový průmysl ve Východním bloku. Chtěl bych to udělat v pořadí DDR, PLR, MLR, BLR, SSSR etc.
A mezi tím podle chuti nějaké jednohubky 🙂
[36]
15. 6. 2008 v 14:59Marko
Ja len dodam, ze v Attacku pripravuju druhy model s kodovym oznacenim „F1“ – existuje uz vraj funkcny prototyp. Ma ist o vacsie a silnejsie auto nez je K1.
[37]
15. 6. 2008 v 16:43lancer24
jasne znie to dobre tak nech sa to podari:) tu tatru si isto prečitam ,diky
[38]
15. 6. 2008 v 17:44zg5vtb
no slusny oproti ceskym fabiim
[39]
16. 6. 2008 v 7:10T613
(36) Marko: zní to zajímavě, snad se jim to povede dotáhnout do úspěšného konce, tj.dobré prodeje 😉
[40]
16. 6. 2008 v 11:26trigger
A nezapomněl někdo na český supersport Grafit? nebo Mantu ?:-)
[41]
16. 6. 2008 v 11:37T613
(40) není všem dílům konec 😉 Grafit znám, ale Mantu si nevybavuji. Máš někde na ni odkaz?
[42]
16. 6. 2008 v 16:24Donovan
Díky za tyhle články, je to skvělé čtení. Bude Tatra V8? 🙂
[43]
16. 6. 2008 v 17:02T613
(42) bude bude, ale měl by je udělat kolega special-line. 😉
[44]
18. 6. 2008 v 20:27marty321
jestli máte rádi auta tak klikněte na web
[45]
21. 6. 2008 v 20:39twint
co takhle neco prihodit o „ceskem sportaku“ myslim ze to byl innotech mystero , ale nejsem si jistej
[46]
22. 6. 2008 v 14:55T613
(45) viz první díl 😉
[47]
22. 6. 2008 v 19:12trigger
sorry ten prototyp AML Lanta http://www.autoabeceda.cz/rarity/splneny-sen-aml-lanta.htm
[48]
22. 6. 2008 v 19:20T613
(47) dík, joo to znám, ale už jsem na něj zapomněl :-/
Komentáře nejsou povoleny.