-
Sexy, žhavá reklama na Fiat Abarth 500, kvůli které se naučíte italsky!
Fiat se pokouší zvýšit prodej svého modelu 500C ve Spojených státech a zaplatil si celebritu první ligy – Jennifer Lopez alias J.Lo – aby si do auta nasedla a přesvědčovala Americký národ o tom, že se v něm cítí jako „doma“ v Bronxu, odkud pochází, a v luxusnější vozu edici od Gucciho jezdí na galavečeře a jiné nóbl události… Tak či onak, pro řádnou propagaci vytuněné sportovnější, rychlejší a výkonnější verze tohoto vozu, konkrétně Fiatu 500 Abarth, šarm matky dvou tříletých dětí zřejmě nestačí: Tady Fiat sáhl do „vlastních řad“ a použil italskou modelku s ostrým jazykem, které sluší výstřih… a nejen to. Ale podívejte se na tuhle sexy reklamu raději sami!
„Na co koukáš?!“
(Překlad toho, co říká svůdnice v reklamě, tak, jak nám ho poslala čtenářka-Italka: – Na co cumis, uh?? – Na co cumis…me slikas s ocima? – Chudinko…nemuzes se z toho vyhibat…ti boucha srdce?…se ti mota hlava?… ses mimo z predstavy ze budu navzdy tva…)
500C v rámci kampaně účinkuje i na jevišti přímo při koncertech J.Lo – a nedávno jí málem způsobil problém, když měla v rámci rychle hopnout za volat (a zřejmě zachránit svět) a zámek dveří se zasekl a nechtěl zpěvačku pustit dovnitř. Duchapřítomná Jennifer ale rychle strčila hlavu dovnitř otevřených oknem a otevřela si zevnitř. Techniku přelstila, ale i tak s ejí média vysmála… Každopádně pokud chcete vědět, čím tahle skvěle vydělávající hvězdička skutečně jezdí, na Fiat nedejde a raději si to přečtěte v bulváru. 500C to nebude 😉
„Tady, to je můj svět. Tohle místo mě inspiruje, abych byla tvrdší, stála příměji, myslela rychleji. pro vás jsou to možná jen ulice. Pro mě je to hřiště.“ (Ještě že Jennifer neřekla „domov“, to by byl výsměch)„Ať už jste odkudkoli, elegance je dřina. Vyžaduje styl, výkon a originalitu… a aby to vypadalo jako hračka“ (všimněte si, jak se v prvním střihu po vystoupení z auta Jeniffer mračí, asi se jí nejde moc pohodlně – narozdíl záběru v detailu, kde přímo září)
Napsáno pro blog.ucar.cz
Přetištěno se svolením autora.
Sledovací zařízení a GPS lokátory: užitečný nástroj i zmar soukromí iCar žije!
One Response to Sexy, žhavá reklama na Fiat Abarth 500, kvůli které se naučíte italsky!
[1]
25. 11. 2011 v 13:38Nove Milla Giri
Reklama na Abarth je vtipna a ucinna, zaznamenava vseobecne pozitivny ohlas, len jedna pripomienka: modelka je Rumunka zijuca v Milane, vola sa Catrinel Menghia.
Reklamy s J.Lo sa mi naopak zdaju nemastne-neslane. Na product placement na vystupeni nazivo prenasanom v televizii sa zniesla velka vlna kritiky. Nehovoriac o tom, ze auto jej tam nechali zamknute a len vdaka duchapritomnosti J.Lo a tomu, ze nechali otvorene okno na dverach vodica, sa dostala dnu a vyhli sa tak obrovskemu faux pas.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.