• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > venturi.blog.auto.cz  > Pohled na automobilový závod Škoda z roku 1982

  • Pohled na automobilový závod Škoda z roku 1982

    Publikováno: 7. 8. 2007


    Více zajimavostí naleznete zde…

Jaguar XF: první video Fiat 500 od 10.500 € (+ 4x Video)

20 Responses to Pohled na automobilový závod Škoda z roku 1982

  • [1]

    7. 8. 2007 v 22:55GTI

    Pěkné. Jako by to bylo tisíc let…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    8. 8. 2007 v 7:25Nek

    Tahle auta byla stará a ošklivá už když sjížděla z výrobní linky 🙁

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    8. 8. 2007 v 9:54xcgxvcxvc

    120 keby nemali take o nicom chladenie ,a kasnu tak su to super auta

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    8. 8. 2007 v 9:591.6Dynamic

    PR kecy tak ako ich poznáme aj dnes. Moderné, bezpečné, progresívne a bez kompromisov. Skutočnosť bola iná. Zastaralé ruské žiguláky boli oveľa lepšie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    8. 8. 2007 v 11:23Solan

    Úplne nejděsnější tam byla ale ta hudba. Vidět to tenkrát, tak si to nekoupim už vůbec 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    8. 8. 2007 v 12:49GTI

    Solan: A co by sis koupil? Nic jiného sis koupit nemohl. Žigulíky dostávali přednostně komunističtí papaláši, a Trabant nebylo auto. Na sklonku komunismu, pokud jsi chtěl bejt eso silnic, vymodlil sis Oltcita… chápeš to vůbec?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    8. 8. 2007 v 13:451.6Dynamic

    GTI: no neviem, žigulíka mali všetci moji kamaráti. Ale je fakt, že sa platilo 10.000 úplatok, škoďárna bola bez úplatku. Keď si zoberieš že 120GLS stála nejakých 73.000 a LADA2105 nejakých 78.000 plus 10.000 úplatok, bolo to drahé jak sviňa.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    8. 8. 2007 v 14:36josefopava

    Což teprve takový W 353….
    Tohle auto mělo jednu velkou přednost.Stačily dva klíče 14/17 a 19/22
    šroubovák,kleště a kladívko a mohli jsteho rozebrat v garáži do šroubku a potom opět složit.Vlastní zkušenost.Jen na sundání kastle jste potřebovali jednoho pomocníka…
    Můj osobnmí rekord v demontáži a montáži motoru (výměna spojky)v kempu v DDR 43 minut…
    Levné ND v DDR nás naučily dělat GO v kempech….co jsme ušetřily za ND to nám zaplatilo dovolenou….
    “ FAKT NEKECÁM….. “
    Kdyby mi ho nesežrala rez….jezdí do dnes….

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    8. 8. 2007 v 15:391.6Dynamic

    Na Wartburgu som nikdy nevedel otvoriť dvere a vystúpiť 😉 To nikdy bolo dvakrát v živote 😉 Viac príležitostí nebolo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    8. 8. 2007 v 16:48king

    driv tam misto robotu lakovali vezni

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    8. 8. 2007 v 21:38PepaSFI

    jojo škoda 105 S stála 53 tisíc bez držadel na dveřích a bez štelovacích opěradel.To měl i ten Trabant a navíc živější motor,menší spotřebu a skoro žádnou údržbu.A jak škodovkáři záviděli když jsem lehce startoval v -25 stupních a naděloval jim dlouhej táhlej kdykoliv jsem si vzpoměl.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    9. 8. 2007 v 9:59GTI

    PepaSFI: dlouhej i táhlej jo, ale z kopce :-))))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    9. 8. 2007 v 15:13PepaSFI

    asi jsi nikdy nejezdil ani se škodulí ani s trabošem.Možná s nějakým chudákem kterého prase majitel utrápil špatným palivem.Tam kde stopětka podřazovala na dvojku,tam trabant roztáčel trojku a s velkým přebytkem rychlosti mizel v dáli. Jo ale to se nesmělo jezdit na technickej ve směsi 10:1 s vyjetým M6A

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    9. 8. 2007 v 16:34Andrew

    Tak ono se to Rusákům vyrábělo, když se škodovce hromada vecí zakázala! Od kastle až po motor!;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    10. 8. 2007 v 20:10Martin

    Pocit většího zrychlení Trabanta je dán jeho velikostí,hlučností a jízdními vlastnostmi,které dávají pocit sportovní jízdy.Že Trabi na Š105 nemá nej.rychlostí ani zrychlením není zbožné přání,ale fakta doložená tehdejším měřením při kterém zcela určitě nebyly použity vozy před smrtí.Tím nijak nechci trabiho hanět,sám vlastním model 601S,ale vím,kde leží limity tohoto vozu.
    Poznámky,kde se a s jakým vozem přeřazuje jsou zavádějící.Od charakteristik motorů přes převodovku až po stálý převod jsou Š105 a T601 odlišné vozy.Např. u Tatry 613-3 běžně bez přetáčení motoru řadím 2 při 50km/h, 3 při 100km/h a na tu samou rychlost jde krásně zrychlovat až ke 180km/h.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    10. 8. 2007 v 22:38PepaSFI

    jo teorie je jedna věc a praxe druhá 🙂 Podstatný rozdíl je právě v tom pocitu.Zatímco trabiho můžeš bez pocitu nějaké křivdy klidně několik kilometrů držet na plném plynu na trojce,průměrný škodovkář při vyslovení zaklínadla „vytoč to“ omdlí,vynadá ti,začne lamentovat nad spotřebou a podobně.Nahoru řadí maximálně při 3500 otáčkách(ono to taky při vyšších vydává neuvěřitelné zvuky,vibrace a vůbec je to takové příjemné),nepodřazuje a kdyby to mělo osm kvaltů tak všechny kopce pojede na devítku na krutě vytočených 900 otáček.Tihle lidi ke slabším typům škodovek neodmyslitelně patří,dnes jsou jejich doménou motorizace HTP a SDI a nic je nenasere víc než dlouhej táhlej od litrovýho taliána.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    11. 8. 2007 v 18:16Martin

    Vidíš a teď si protiřečíš.Kdybych Ti neoponoval,tak si mnozí mohli myslet,jaký že je Trabant žihadlo apod. A že každý holt na semaforech nemá ambice s Tebou závodit není vina vozu. Starší Škodovky se přebytkem výkonu nevyznačovaly a když už bylo potřeba svižněji jet,nezbylo než při řízení přemýšlet a kalkulovat,kde včas přeřadit apod.
    Spoustě řidičů je však cit pro techniku cizí a na jejich jízdě je vidět jak by na ně auta žalovaly,kdyby mohli.To samé platí i pro jiné slabší vozy včetně Trabanta-jsou to malé motory a rády se točí. Nic se však nemá přehánět.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    12. 8. 2007 v 11:59PepaSFI

    jen pro upřesnění, Š 105 bylo první auto se kterým jsem jezdil,před těmi cca 20 lety byla ještě dost zachovalá. Trabant bylo první auto které bylo opravdu moje.Několik let jsem je používal soubežně podle toho kam a s kým se jelo protože tátovi se do trabiho špatně nastupovalo kvůli zdravotnímu stavu. Je pravda že jsem se setkal i se škodovkami které celkem šly ale většina včetně té naší byly strašné dejchavičníky které prostě nejely přes veškeré snahy o seřízení.Kupodivu mě nepotkalo ono kultovní upadnutí zadního kola,zažil jsem jen tekoucí vodní pumpu,louži benzínu,louži oleje (vypumpován běžícím motorem za pár sekund po vypadnutí jakési záslepky z bloku),marné snahy o odstranění děsivé vůle šnekového řízení,brzdy střídavě váznoucí a nebrzdcí,o korozi,hluku a podivných jevech v elektroinstalaci nemluvě.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    4. 9. 2007 v 16:32tRISk

    neni to uzasne?.. kdyz si vzpomenu na filmecek, kde byla ukazana vyroba Trabanta, je tohle hi-tech.. 🙂
    .. k prispevku, ze jsou to oskliva auta.. nevim, je to subjektivni, ale mi se, zvlaste GLS a Garde libi.. a hlavne, jsou to zadokolky!! 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    15. 11. 2007 v 21:29gls

    pekny video to se hned tak nevidi

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

venturi.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20071 Příspěvek
  • Srpen 20072 Posts
  • Červenec 20071 Příspěvek
  • Květen 20072 Posts
  • Duben 20071 Příspěvek
  • Březen 20074 Posts
  • Únor 20075 Posts
  • Leden 20076 Posts
  • Prosinec 20069 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura