-
PASSÁTNÍ FAUX PAS
Tak to máme na hlavní v černé na bílém. Koncern VW prodal 1 309 618 vozů Passat/Santana a tento údaj pochopitelně přivodil erekci i jinak impotentním fanouškům automobilky Volkswagen (gratuluji).
Předmětný článek zde: http://www.auto.cz/vw-group-roce-2012-9-3-milionu-prodanych-aut-1-milionu-passatu-73521
Pokud jim tato erekce ještě neopadla pak se pravděpodobně jedná o jistou formu priapismu. Žádný strach pánové, mám lék. 😉To že většina lidí nečte textíky tzv. pod čarou, příbalové letáky a složení masa z Alberta (myslím ten obchod ne řidiče Fluence) tak to nikoho nepřekvapí, ale to, že někdo nečte text za lomítkem tak to už překvapivé je.
Passat/Santana… co je to ta Santana? No ona je to celkem hodná holka, ale ono se ji prodává tisíce! Co tisíce!? Statisíce abych tak řekl. A jiní jí podobní, například Passat LingYu.
Soudruzi tady si musíme nalít čistého vína! Není Passat jako Passat a co je Passat není Santana.Nyní nastává toliko očekávaný okamžik priapistů. (i když věřím, že některým to bude i chybět). Tak tedy podívejme se co vše je započítáno v kolonce Passat.
PASSAT – nepochybně právoplatný zástupce názvu kterým se honosí jeho zavazadelník.
PASSAT LINGYU – no a tady už jde do tuhýho (priapisté omluví slovo tuhý, není to dvojsmysl). Je to omlazená verze B5.
SANTANA – automobil postavený na platformě PQ25 platforma, kterou používá Audi A1, Škoda Rapid, VW Polo. Moc společného to s Passatem nemá že? A to i navzdory hojnému sdíléní součástek ve stylu páčky z Golfa v Lambu.
SANTANA VISTA – No a tady už zabrousíme hodně do minulosti… respektive do současné reinkarnace modelu. Toto auto vlastně Passat je, ale je to stará B2 kterou se snažil nějaký blázen omladit a moc se to nepovedlo.
Všechny zmíněné vozy jsou stále nabízeny na Čínskem trhu. Možná i jinde i když nepředpokládám, že by měl koncern VW odvahu tohle nabízet někde směrem na západ od hranic Číny. Takže tabulka čísel je lživá… ostatně je to statistika tedy přesný součet nepřesných čísel. To že to nikdo z VW fans neprokouknul je pochopitelné… mozek se odkrvil a krev byla přesunuta do mezi-mozku.
Proč nás o tom, ale neinformuje redakce je záhadou. Buď je pan Vaverka neinformován nebo je informován, ale z důvodu odkrvení mozku nám to zapoměl napsat.
Tak tedy drazí priapisté doufám, že i s nedostatečně prokrveným mozkem byl u vás zachován dech i zrak a jste úspěšně na konci tohoto textu a máte po problému. 😉
Škoda Rapid trochu jinak… Cenová realita: VW Golf vs. Rapid
18 Responses to PASSÁTNÍ FAUX PAS
[1]
19. 3. 2013 v 9.18LOL]2000
Jossalito ma erekci celoročně.
[2]
19. 3. 2013 v 14.57CenturionCz
Navíc máš v úvodu obrázek Passatu pro Americký trh, který se liší v rozměrech od toho evropského.
[3]
19. 3. 2013 v 15.04vrkuboy
[2] Ano liší se rozměry, ale Passat to je. Je to jen jedna z karosářských variant. Problémem nejsou karosářské verze. Tato US verze a evropská včetně kombi jsou v tabulce právem. Problém je nesmyslné sčítání různých modelů aut a pojmenovat je Passat. Tedy prodalo se 1,3 miliónu Passatů + Passatů LingYu + Santan + Santan Vista…. hrušky a brambory
[4]
19. 3. 2013 v 17.35GRAHAM
2Vrkoboy:Pravdu díš….ta diskuze pod článkem o které píšeš fakt nemá chybu.Vyvolává to ve mne dojem, že někteří musí vlastnit minimálně 10% akcií zmíněné firmy.:-) a mít od každého typu auta jedno na dvorku.Taková VW rodina.:-)
[5]
19. 3. 2013 v 18.09vrkuboy
[4] Já proti fanouškům VW nic nemám, pokud tedy mají trochu soudnosti. Já se o značku VW moc nezajímám, ale i s tou špetkou co o těch vozech vím dokážu zjistit že je nám tu servírována nepravda. Pominu-li naprosto nelogický fakt sčítání Passatů a Santan, tak ten údaj o prodaných vozech sedí. Jenže v článku není ani slovo o tom že se nejedná pouze o Passaty a redakce nám to naservírovala tak, že se vyrobilo 1,3 milionů Passatů. A to je lež!
[6]
20. 3. 2013 v 0.35Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Ano… ale s Toyotou Corolla by to byl velmi podobný příběh
[7]
20. 3. 2013 v 1.01vrkuboy
[6] Mám radost, že zabrousíte na blog a najdete si čas na reakci. Děkuji!
Nicméně vaše odpověď snad ani nelze považovat za odpověď a beru to jako signál, že nevíte skutečný počet prodaných Passatů. Každopádně je to ta lepší možnost. Lepší než úmyslná lež. V titulku máte napsáno, že se prodalo 1,3 milíonu Passatů a to není pravda.
Jistě se shodneme na tom, že sčítání automobilů s naprosto odlišnou platformou, rozměry, technikou… atd je nesmysl a je jedno jestli jde o Toyoty, Volkswageny nebo cokoliv jiného.
Přiznám se že jsem po číslech pátral, ale bez úspěchu.
[8]
20. 3. 2013 v 20.19random.jitter
„Ano… ale s Toyotou Corolla by to byl velmi podobný příběh“
Carter: „Pane Brežněve, musím říct, že jsem znepokojen stavem dodržování lidských práv v Sovětském svazu.“
Brežněv: „No a u vás zase bijí černochy.“
[9]
20. 3. 2013 v 20.21random.jitter
Passat – nejprodávanější model na světě.
Někdy, když nemohu usnout, neberu si prášky na spaní – to bych byl další den nepoužitelný. Místo toho si vezmu do postele katalog od VW – to mě uspí do 5 minut. Tolik asi k praktickému dopadu informace, že VW Passat je nejprodávanějším modelem na světě.
[10]
24. 3. 2013 v 23.55ThinkPro
fajn clanok, vela ludi si to urcite nevsimlo
[11]
26. 3. 2013 v 8.42já osobně
zdravím, fajne postřeh, ale nemá to smysl, tento ryze reklamní web je, už delší dobu, co se týká věcného a korektního přístupu k tématice auto-moto,zcela definitivně v pr…i, pokud chceš k autům něco seriózního, tak, holt, musíš jinam, tady je to jen a pouze ztráta času…
[12]
26. 3. 2013 v 21.58TT
Je to primitivismus autora originalniho clanku, nebo zamer? Proč auto.cz je tak nepresne a chybujici, je to v posledni dobe nuda cist tento server….
[13]
27. 3. 2013 v 8.43SCHROJF
Sice mam auto z VW,ale po precitani clanku sa mi vobec neodkrvil mozog,a pravdu povedat,je mi uplne jedno kolko Passatov sa predalo…len mam dojem,ze tebe sa prekrvilo pri tomto zisteni nieco ine…Ze by Panda?(-:
[14]
31. 3. 2013 v 20.27vrkuboy
[13] Nějak nemohu najít spojitost mezi tímto článkem a Pandou… opravdu se ti neodkrvil mozek? 😀
[15]
6. 4. 2013 v 18.15sacs chanel
whoah this blog is fantastic i like reading your articles. Keep up the good paintings! You understand, a lot of people are hunting round for this info, you could aid them greatly.
[16]
8. 4. 2013 v 12.31šmoula nešika
vrkuboy: Pokud jsi to nepochopil, tak se ti kolega snažil naznačit, že se sám vzrušuješ při pohledu na pandu a ustavičně se pokoušíš VW shodit.
[17]
10. 4. 2013 v 19.19Ja_Prvni_123
já jen vím, že jsem v práci vyfasoval služební auto… VW Passat diesel 103kW s DSG.
Při prvním výraznějším zabrzdění mi zpod sedačky vyjela plastová trubka… prý je na vedení teplého vzduchu k zadním cestujícím… namontovali mi ji zpátky na počkání – zatím drží.
Po 2 dnech přestala řadit DSG převodovka v manuálním režimu… a co hůř – rozsvítily se všechny kontrolky a auto začalo žhavit! Zůstal jsem stát v zatáčkovitém úzkém úseku – proto jsem přepínal na ruční řazení – a tím de facto ohrozil minimálně dvě auta za sebou…
Když jsem počkal asi minutu s vytaženým klíčem, tak se to vrátilo do „default“ nastavení a dojel jsem aspoň do servisu…
Jasně, může se to stát… ale přestaňte hýkat o „etalonu spolehlivosti“!
Je to střep lehce podprůměrný, dost předraženej a za svoje peníze bych si to nikdy, NIKDY nekoupil… a to asi nikdo – zjistěte si, kolik VW bylo prodáno z důvodu „firemní politiky“ firm s německými vlastníky.
Howgh.
[18]
14. 4. 2013 v 17.51vrkuboy
[16] Shodit?! Ale kdepak… to spíš redakce nás klame. Pouze jsem uvedl fakta co vše bylo započítáno do kolonky Passat. P.S. pohled na Pandu mě nijak nevzrušuje.
Komentáře nejsou povoleny.