Kdo toho týpka v americkejch brejlích učil držet volant?
Mohl bych si dělat srandičky na téma „hahaha Hojandéé“, ale když se podívám, co po tom autě chtějí a jak se k tomu snaží dostat, tak všechna čest, že se to vůbec udrží na cestě…
[2] To co po tom autě chtějí zvládají až na vyjímky téměř všechna auta bez sebemenšího problému. Chtěl bych vidět tvoji reakci kdyby ti v půlce vyhýbacího manévru vypnulo servo. Zatoč volantem na místě s vypnutým motorem ať si uděláš trochu představu. 😉 No a pak si to představ za jízdy s autem na limitu a fakt, že se ti tohle stane samovolně v momentě kdy to nečekáš.
Jo tak, já to měl puštěné bez zvuku, sorry.
Nevěděl jsem, že jim vyplo servo – to je opravdu vážný fail, tak sorry, pane Hjondéé, že jsem o vaší kvalitě přestal na chvilku pochybovat 😀
Není to náhodou stejný časopis, který kdysi testoval Škodu Fabii a nefungovaly jí brzdy? http://www.autoweb.cz/proc-skoda-fabia-v-zime-nebrzdi/. Taky se to „stalo“ nejspíše jen jim a už se to nikomu nepodařilo zopakovat
tak to je moc špatné…. tohle může mít fatální následky….
Mě by zajímala jedna věc: signalizuje tu náhlou poruchu serva elektronika vozu? pokud ano, snad se dá vyčíst nějaká chyba a řešit to…. Pokud ovšem ne, mají technici u Hjondé co dělat….
Nevím, zda jsou první, kdo si ztěžuje na posilovač v Hyundai při prudších manévrech. Drobná zmínka je i ve zdejším testu i10, ačkoliv to nedošlo k úplnému výpadku:
15 Responses to Hyundai i30 versus losí test
[1]
25. 5. 2014 v 11.53webpaja
Tak to je pekelnej průšvih!!!
[2]
25. 5. 2014 v 20.02MariAchi
Kdo toho týpka v americkejch brejlích učil držet volant?
Mohl bych si dělat srandičky na téma „hahaha Hojandéé“, ale když se podívám, co po tom autě chtějí a jak se k tomu snaží dostat, tak všechna čest, že se to vůbec udrží na cestě…
[3]
25. 5. 2014 v 21.55lled
Mno podle webu (http://www.teknikensvarld.se/2014/05/23/48465/styrningen-pa-hyundai-i30-dor–livsfara/ ) rikaj, ze v polovine manevru se vypne posilovac rizeni a ze to nedela pokazde.
[4]
26. 5. 2014 v 0.07vrkuboy
[2] To co po tom autě chtějí zvládají až na vyjímky téměř všechna auta bez sebemenšího problému. Chtěl bych vidět tvoji reakci kdyby ti v půlce vyhýbacího manévru vypnulo servo. Zatoč volantem na místě s vypnutým motorem ať si uděláš trochu představu. 😉 No a pak si to představ za jízdy s autem na limitu a fakt, že se ti tohle stane samovolně v momentě kdy to nečekáš.
[5]
26. 5. 2014 v 5.24webpaja
(2) Tohle je velkej problém. Vem si, že potřebuješ řešit nějakou kritickou situaci a servo není…
[6]
26. 5. 2014 v 6.43MariAchi
Jo tak, já to měl puštěné bez zvuku, sorry.
Nevěděl jsem, že jim vyplo servo – to je opravdu vážný fail, tak sorry, pane Hjondéé, že jsem o vaší kvalitě přestal na chvilku pochybovat 😀
[7]
26. 5. 2014 v 10.28GTI
Problémek…
[8]
26. 5. 2014 v 10.49woody-alien
Neočekávané vypnutí serva není problémek, to je průs…švih. Zajímavé, že jsem na to zatím nikde nenarazil. Chyba kusu ?
[9]
26. 5. 2014 v 11.17Horst Fuchs
Není to náhodou stejný časopis, který kdysi testoval Škodu Fabii a nefungovaly jí brzdy? http://www.autoweb.cz/proc-skoda-fabia-v-zime-nebrzdi/. Taky se to „stalo“ nejspíše jen jim a už se to nikomu nepodařilo zopakovat
[10]
26. 5. 2014 v 11.18vrkuboy
[8] může být a nebo softwarová chyba.
[11]
26. 5. 2014 v 13.41GTI
[8]
Nezlehčuji to, naopak.
[12]
26. 5. 2014 v 20.01Mr.Murphy
tak to je moc špatné…. tohle může mít fatální následky….
Mě by zajímala jedna věc: signalizuje tu náhlou poruchu serva elektronika vozu? pokud ano, snad se dá vyčíst nějaká chyba a řešit to…. Pokud ovšem ne, mají technici u Hjondé co dělat….
[13]
26. 5. 2014 v 22.24lled
Jo, rikal, ze signalizuje…ale to, ze se mu neco rozsviti na palubovce asi problem neresi.
Nejak se mi nechce verit, ze takovyhle manevr udelal teprve tento tester.
[14]
27. 5. 2014 v 6.38MariAchi
[12]
Ano, diagnostika hlásí: 핸들
[15]
27. 5. 2014 v 7.14kotzitzaq
Nevím, zda jsou první, kdo si ztěžuje na posilovač v Hyundai při prudších manévrech. Drobná zmínka je i ve zdejším testu i10, ačkoliv to nedošlo k úplnému výpadku:
http://www.auto.cz/hyundai-i10-1-0-d-cvvt-nechci-byt-prcek-78230
Komentáře nejsou povoleny.