-
CLS 2011
A protože se dnes „urodilo“, můžeme si prohlédnout první reálné fotografie M-B CLS. Vnější tvary zřejmě překvapí málokoho. Nakonec jsem překvapen, že linie střechy a jejích sloupků vypadá podstatně štíhleji než na maskovaných prototypech a tedy lépe. Přední světla vypadají trochu překombinovaně, ale jinak se dá těžko něco vytknout.
První snímek interiéru naopak potěší, přespříliš umělé a násilné hrany modelů GLK a hlavně třídy E jsou podle všeho pryč, střední část podle jediného snímku připomíná spíše SLS než cokoliv jiného…a to je snad jen dobře.
A7 poprvé za volantem Clio 2011
19 Responses to CLS 2011
[1]
18. 8. 2010 v 6.05Dinar
Paráda!! Staré clsko ctím pro styl, a zejména pro interier, ale některé designové prvky jeho vnějšího designu mně neoslovovaly. Tahle novinka je při zachování základní siluety docela jiná káva, předek zbavený bumerangů je parádní a retro vlna zadního blatníku tu sedí mnohem více než u éčka. A ten vnitřek, jednoduché (středová konzola vypadá shodně s gullwingem) a přitom noblesní. Tohle auto bude pro vyšší verze éček těžkým soupeřem. Mercedes má palec. 😉
[2]
18. 8. 2010 v 6.24webpaja
(1) Nákladově nevýrazné změny budou pro M-B oproti Ečku honorovány tak 4kEUR…a to se vyplatí 🙂 Po Céčku opět Mercedes, který se mi líbí.
[3]
18. 8. 2010 v 8.10Perun
Darwin by jásal… To je evoluce v tom nejlepším smyslu slova a CLS (takto krásně nafocené 😉 ) se mi opravdu moc líbí.
P.S. S interiérem souhlas, u GLK to tak nějak dává smysl, u Éčka mi interiér připadá jako největší slabin(k)a vozu.
P.P.S. Geniální a opravdu krásný volant..
[4]
18. 8. 2010 v 8.31webpaja
(3) skvělý doplněk k jednoduchým tvarům A7, CLS je rafinovanější s výraznou muskulaturou a klasicky krásným interiérem. Ještě zbývá BMW a máme německou trojku kompletní 🙂
[5]
18. 8. 2010 v 8.44Emel
Mám mírné pochybnosti o zadních světlech, na první pohled bych dal možná přednost něčemu méně bombastickému, nezasahujícímu tolik do bočního pohledu – po zkušenosti s E to ale bude naživo určitě lepší než z fotek. A možná zpětná zrcátka mohla být trošku elegantnější…
Ale to jsou samozřejmě drobnůstky, jako celek je to bomba :-).
[6]
18. 8. 2010 v 8.46T613
No po dlouhé době Mercedes, který se mi líbí. Jak jsem si myslel (spíše jsem doufal), že si mé oko navykne, či dokonce najde zalíbení v novém Éčku (tak jak se mi to stalo v „5“ předchozí generace), tak se děje spíše pravý opak. A s tím GLK bych si dovolil Pájo nesouhlasit. 😉
[7]
18. 8. 2010 v 9.38iudex
Ja by som to zhodnotil asi tak, ze takto (by) malo vyzerat E-cko. V dobe, ked su vsetky sedany sportove sa mi javi zbytocna a mierne umela diferenciacia na klasickejsie E a sportovejsie CLS (obzvlast ked cela sportovost je tvorena len plynulejsie klesajucou zadnou castou). Poziciu A7 ako „prveho medzi elegantnymi“ to neohrozi, kazdopadne je to jeden z krajsich Merccedesov.
Teda este raz: pekne nove E-cko. 😉
[8]
18. 8. 2010 v 9.57Dinar
[7] „Ja by som to zhodnotil asi tak, ze takto (by) malo vyzerat E-cko.“ Jo, tohle je oblíbená věta, jak u CSL tak u passatu CC a až přijde s gran coupe i BMW, pak uslyšíme, že tak měla vypadat i pětka příp. sedmička. Ale takhle to není, stačí si do některého ze čtyřdveřových „kupé“ sednout a dojde ti, proč se tomu říká kupé, prostoru je tam totiž stejně, jsou tam opravdu jen ty dveře navíc. Klasický sedan to nenahradí, prostor vzadu je nouzovka, prostor vpředu svým pojetím stísněnosti taky vyhoví jen těm, co vlastně chtějí kupé. Jinými slovy, vyrábět mercedes éčko s těmito parametry, ztratí polovinu trhu, bylo by sice hezčí, ale polovina typických zákazníků éčka by ten „prostor“ nezkousla, nemluvě o éčku jako taxíku apod.
[9]
18. 8. 2010 v 10.18iudex
(8) Dinar: Ano, tento argument beriem. Otazka znie, ci takmer patmetrove stvordverove auta mozu obhajovat nedostatok miesta vzadu tym, ze „to je (stvordverove) kupe“.
[10]
18. 8. 2010 v 10.59Dinar
[9] Nemyslím, že by to nějak obhajovaly, tahle auta si kupujou ti, co jim prostor kupé stačí, jen tu aktovku a sako neradi strkají dozadu skrz sedačky. Na všechno ostatní je tu mástrkárt… teda sedan. 😉
[11]
18. 8. 2010 v 11.30GeekStar
Tak tenhle kousek má u mě, přátelé, za jedna. Mercedes v současné době vévodí německému designu s naprostou suverenitou.
[12]
18. 8. 2010 v 15.53Navtech
Nojo, Mercedes! Co byste chtěli, že?!
[13]
18. 8. 2010 v 17.41Emel
Navtech: rýpnul bych si.. ale pro tentokrát si to odpustím 🙂
[14]
18. 8. 2010 v 18.36Navtech
Jen si rýpni, myslím, že to Mercedes unese 🙂
[15]
18. 8. 2010 v 20.56Emel
Ne, tady se to nesluší.. rýpnu si třeba do toho éčka 🙂
[16]
20. 8. 2010 v 19.45kolmar
No diky za ukazanie novej cls! Vyzera to naozaj velmi velmi dobre. Trochu som sa bal ako krasnu CLS prekrstia hranami ale vyzera to nad moje ocakavania, apropo na zadok E-cka som si dodnes nezvykol… Skoda ne nevidiet sedadla, no interier a hlavne ten volant! parada!
[17]
20. 8. 2010 v 21.28Navtech
Kolmare… když jsi „vně“, tak se na nějakej zadek můžeš vysrat. Pořád je to král světa ve třídě/všech, i kdyby měl sedlo z koně. Však vidíš i Emela, co má v sobě soudnosti a za to si ho cením, i když by ho nejradši natřel nějakou mazdou od hlavy až k patě. :)))
[18]
22. 8. 2010 v 18.57kolmar
Navtech, proste som len povedal svoj nazor na design zadku, ako vidiet na E coupe alebo tejto CLS v Stuttgarte to vedia ozaj famozne…len mierili asi na ine ako moje oci… O kvalitach E-cka na rozdiel od niektorych zazratych audi chvalenkarov absolutne nepochybujem, no no new E vs. new 5er by som asi skoncil v Bave… ale E coupe je fakt famozna 🙂 hlavne s AMG paketom…
[19]
8. 6. 2018 v 4.15My Drone Choice
An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who was conducting a
little homework on this. And he in fact ordered me dinner due
to the fact that I stumbled upon it for him…
lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your blog.