• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > webpaja  > Hybridní téma

  • Hybridní téma

    Publikováno: 1. 2. 2017

    Slíbil jsem dokončení blogu o výběru SUV s testem XC90 T8. Pomalu jsem si zvykl na zadní část auta, která mi zprvu připomínala první Ceed v kombíku a tak můžu prohlásit, že v jakékoliv verzi vypadá „devadesátka“ velmi dobře. Mohutná, místy ostřeji řezaná, neotřelá a zajímavá (co by za to Q7 dala). Testovaný exemplář má pěkna 21″ kola, šedivou metalízu a pastelkově hnědá sedadla. Thorovo kladivo je ojedinělé, světla svítí pěkně čistě, ale bez fičur typu Matrix apod, slušné xenony udělají tu samou práci.
    Interiér je vepředu prostorný, místo na zadních sedadlech je pak spíš průměrné, potěší délka kufru. Na cukačku s lyžemi nemusíte při jejich uložení napříč do takových 170cm brát střešní box. Bohužel T8 nedostanete údajně nikdy v 5-ti místné verzi, takže na větší schránky pod víkem dna můžete zapomenout, přesto jedna zadní je slušná.
    Infotainment má pěknou grafiku, ale spoustu menších ikonek, kdy jízdu obecně bych dal pod jeden soubor, odezva je však rychlá. Nastavení klimatizace preferuji pomocí klasických ovladačů, tady to není. Navigace kupodivu nezná novou D8 (většina ostatních výrobců vás přes nově otevřený úsek navádí už nějaký ten rok, protože zřejmě průšvihový úsek vypadal ze satelitu dokončený), jinak ale relativně pohodová, údaje jsem si promítal mezi budíky.
    Trochu překvapuje zpracování, auto se nestydí si vrznout, kůží potažené plastové prvky jsou podřené, potah je prostě příliš tenký. Sedačky se dají zároveň vyhřívat i větrat, což dělá málokdo a za to palec nahoru. Bohužel však ta krásná křesla mají vadu, odhlédnu-li od složitého nastavování, tak se nejen mě na dlouhou cestu zdají nepohodlné. Problém je ve výsuvném segmentu sedáku, který je výš než tělo sedadla. Tudíž ti zvedne přední část stehen, střední je bez opory a sedíš pak až čistě zadkem, ten mě jednoduše po pár desítkách km začal bolet.

    Aktivace pohonu Volva se děje přes zajímavý knoflík na středovém tunelu před skleněným dildem, jiné pojmenování voliče jízdních režimů mě nenapadá. Elektrický dojezd ukazuje cca 30km, ale šlo mi o běžné jezdění, tam kapacita rychle klesá. Umím si ale představit skoro čistě elektrickou jízdu do kanceláře, zřejmě by mě to vyšlo. Pokud je ještě kapacita baterií slušná, je potřeba zkusit jak se projevuje deklarovaných 400koní…
    Přes všechny papírové předpoklady to vypadá, že jich pár běhá ještě na trajektu mezi Čínou a Švédskem, nebo se utopili v Baltu při přepravě k nám. Takhle, XC90 je rychlé to ano, ale nepřijde mi rychlejší než cca 300koňové ropáky konkurence. Bohužel v téměř jakémkoliv režimu slyšíte vyjma podvozku ke kterému se ještě dostanu i motor. Běžná jízda je jakoby čtyřhrnek spaloval naftu a ne benzín, snaha o zrychlení přinese utrápené sténání, kdy vám připadá, že motor prostě nechce. Celková spotřeba bez dynamické jízdy (tam cca 13,5) byla 10,5l/100km. Jezdil jsem v režimu hybrid a striktně dodržoval předpisy, maximálně využíval režimu B, kdy se kinetická energie vrací pomocí většího brzdného efektu do baterií. Jet kombinaci na trase cca 50km a udržet prvních 30 na elektriku, asi bych normované spotřeby dosáhl, ale bez dálnice.
    Jízdní vlastnosti začnu v zásadě na veselou notu…jaksi gumovou kůží potažený volant (zklamání, protože sedadla mají jemnou kůži) v případě dynamické jízdy pěkně přesně nasměruje volant, sice jen tušítě jak jsou natočená přední kola, ale pokud taháte, XC90 se nádherně stáčí do zatáčky zřejmě i díky vetorování přenosu výkonu na kola a jejich přibržďování. To vše za předpokladu, že je silnice maximálně mokrá. Jakmile zasněží přesnost je ta tam a nebyl jsem si vůbec jistý, stejně tak při běžné jízdě s menšími oblouky je patrná vágní odezva kolem středové polohy, to na druhou stranu má ráda spousta lidí. Ten, kdo umí citlivě v T8 dávkovat brzdy by si zasloužil Nobelovku. Buď nic nebo moc, je mi líto, ale za 2 dny jsem se s nimi nenaučil. Další kousek je chybějící mechanické spojení mezi motorem a zadní nápravou, tu pohání jen elektromotor. Už z toho je jasné, že AWD nemůže fungovat zcela ideálně, pokud vybijete baterky, sedíte v dost drahém FWD velkém SUV, které se za aktuálních podmínek dost trápí. Běžné verze pak disponují klasickým Haldexem, myslím, že to je mnohem lepší řešení.
    No a nakonec jízdní vlastnosti. Jednalo se o MY16, údajně nějaké úpravy proběhly tady ale nebyly ještě aplikovány. Podvozek je hlučný, uskákaný, tvrdý a karoserie se přitom kolébá. Rozbitější vozovka, trochu rychlejší jízda a přestože tě pérování oblažuje ranami, tak se při houpavém zmítání zbytku auta dostavuje rychle mořská nemoc.

    Mám domluvenou ještě jízdu v modelu D5 MY17 a věřím, že by to mělo být mnohem lepší, pro mě totiž verze T8 nedává v žádném ohledu smysl.

Downsizing (ne)FUNGUJE Gazíková koleda

36 Responses to Hybridní téma

  • [1]

    1. 2. 2017 v 8.40Dinar

    Pěkně jsi to shrnul. 😉

    Já můžu hodnotit jen těch cca 50 celkem dynamických kilometrů, takže za sebe říkám, plusy – povedený design exterieru, agilní podvozek, dobře vyvážené řízení, pěkný infotainment, velký kufr, interier umí na pohled zaujmout. Mínusy – nekomfortní odpružení, odskakování zadní nápravy, hluk od kol, aerodynamický hluk, hluk od motoru, kroucení karoserie – vrzání interieru, nižší kvalita kůže, pitomé sedačky (při prodloužení sedáku se sedí půlkou zadku v díře, chabé boční vedení), málo místa v druhé řadě, hybridní pohon – citelné prodlevy při spínání el. motoru, nedokonalé sladění s motorů s převodovkou, reál performance neodpovídá 400 koním.
    Za 2,5 milionu se dají v této třídě koupit výrazně lepší auta.

    Odpovědět
  • [2]

    1. 2. 2017 v 8.43Dinar

    A ještě dodám, ať je tu trochu živo, projel jsem vrcholnou specifikaci kodiaqa, což je auto za poloviční cenu, a například v odhlučnění a odpružení se na něj tohle vrcholné XC90 dívá pěkně s odstupem, je prostě horší, aby mi bylo rozuměno. 😉

    Odpovědět
  • [3]

    1. 2. 2017 v 8.47webpaja

    (2) To je odstřel 😀

    Odpovědět
  • [4]

    1. 2. 2017 v 9.27woody-alien

    foto woody-alien

    [2] Ty máš štěstí, že blogy jsou přece jen malinko schovaný a není tam tolik vykřičníků v nadpisech. Jinak si ani nedovedu představit ten humbuk, co by nastal. 😉

    Odpovědět
  • [5]

    1. 2. 2017 v 9.31webpaja

    (4) Asi pár vykřičníků přidám 🙂

    Odpovědět
  • [6]

    1. 2. 2017 v 9.40woody-alien

    foto woody-alien

    Jakkoli je Vám (ano, i tobě Zdeňku :D) v diskusích pod články podsouváno kdejaké fandovství a fanatismus, nacházím na blogu opět textík věcný, plný zajímavých informací, ve kterém se ani pasáž o jízdních vlastnostech neokecává tisíckrát omletými frázemi, ale jde se k jádru věci. Dobrá práce.

    Odpovědět
  • [7]

    1. 2. 2017 v 10.00Dinar

    [6] Zajímavé je, že v tom, v čem S90 vyniká, a co jí umožňuje srovnání s premiovou konkurencí, tj. komfortně odladěné odpružení, výborné odhlučnění, jsou naopak slabinami XC90. Z ní jsem přesednul bezprostředně do svého Range Sporta, takže si troufám tvrdit, že to hodnocení je relevantní, je v kontextu přímé konkurence. Ten Kodiaq je tam navíc, ale mně to auto překvapilo právě tím, jak je odhlučněno a jak funguje odpružení. Že dostanu čočku, budu fanda koncernu a bla, bla, s tím počítám, ale ať si to jde každý sám zkustit. Každopádně je třeba to na blozích trochu rozproudit. 🙂 😉

    Odpovědět
  • [8]

    1. 2. 2017 v 10.22Emel

    foto Emel

    Třeba s tím řízením se úplně neshodnete… ale z obojího vyplývá, že i přes super design nemá smysl o T8 uvažovat. A to to byla verze, do které jsem vkládal největší naděje. D5 fajn, ale s přefouknutou R4 naftou by se mi do toho nechtělo… i v Tiguanu bych s tím měl problém.

    BTW, potkal jsem dneska první dvě čtyřočka (v Active na plecháčích). Můj dojem je, že to naštěstí v šedi silnic do očí nebije, při delší „kochačce“ to bude asi horší, ale takhle při letmém setkání se to dá.

    Odpovědět
  • [9]

    1. 2. 2017 v 10.24Emel

    foto Emel

    Dinar: že by byl fakt důvod uvážit Kodiaq proti Superbu kvůli komfortu? Co to bylo za verzi, nějaká typická 2.0TDI 4×4 DSG?

    Odpovědět
  • [10]

    1. 2. 2017 v 10.37Dinar

    Emel: na řízení jsme se shodli na suchu, bez citu (kdo ho má), ale pěkně vyvážené, webpaja s tím pak odjel do hor, já jsem s tím na sněhu nejel.

    T8 opravdu nemá čím zaujmout, její bezradnost jen zvýrazňuje, jak moc volvu chybí pořádný motor. D5 bude nejspíš lepší, už jen pro klasický haldex awd, které bude zcela jistě fungovat lépe, než ta pseudočtyřkolka v T8. Ale zas, pokud za stejné peníze dostaneš u konkurence šestihrnek, viz. srovnávačka s touaregem, pak se XC90 obhajuje fakt těžko. Ale vzhledem k tomu, kolik jich jezdí, to zjevně kupcům nevadí.

    Ano, byl to vrchol, 140kW tdi, awd, dsg, veškerá výbava. 😉

    Odpovědět
  • [11]

    1. 2. 2017 v 10.56Dinar

    Jen pro zajímavost, jak je to s dynamikou XC 90, data z youtube videí zrychlení, takže přesnost v řádu sekund.

    0-200 km/h

    XC90 D5 – 48,3 s (225 hp)
    XC90 T8 – 35 s (400 hp)

    Kodiaq 2,0 tdi – 43 s (190 hp)
    Range sport SDV6 – 30 s (306 hp)

    Odpovědět
  • [12]

    1. 2. 2017 v 11.02woody-alien

    foto woody-alien

    [8] Emel: Dneska jsi je potkal ? No tak to muselo být takhle nějak. http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600×338/Oct2014/1699315.jpg?d41d
    To pak jo, to už se celkem dá. 😀

    Odpovědět
  • [13]

    1. 2. 2017 v 11.10webpaja

    (6) Vše nej k svátku Hynku a díky za slova uznání 🙂

    (12) Jo :-DDD

    Odpovědět
  • [14]

    1. 2. 2017 v 11.11webpaja

    (8) Bohužel nové R4 benzíny chlastají první ligu a je potřeba se držet nafty.

    Odpovědět
  • [15]

    1. 2. 2017 v 11.20MariAchi

    Aplikovat pidimotor do velkeho auta je asi proste blbost. Kor u auta za davapul mega. Zakladni verze muze byt zklamanim, proti tomu nic, ale pokud je zklamanim i verze TOP, tak tomu rikam pruser. Nicmene nova XC90 o zakazniky nouzi nejak nema, asi typicky kupec konkurenci neresi, nebo co…

    Odpovědět
  • [16]

    1. 2. 2017 v 11.57Emel

    foto Emel

    woody: uvidíme… ale čím horší to bude, tím lépe si bude držet cenu to moje 😉 … právě jsem po opatrném rozhlédnutí se po trhu potvrdil plánovaný odkup od firmy… nějak nevidím na trhu nic, co by mě v mých cenových hladinách chytlo u srdce.

    BTW, ten Swift je na sněhu fakt neposeda 🙂 , asi budu muset zainvestovat do nových gum.

    Odpovědět
  • [17]

    1. 2. 2017 v 14.05webpaja

    (16) Pořád trváš na superuniverzálu, tj. výkonný motor, hodně místa a kufr v kombíkový kastli? 😉

    Odpovědět
  • [18]

    1. 2. 2017 v 14.28Dinar

    [16] Jo, jo, ono se to na netu pindá, oktávka je na prd a všechno ostatní je lepší, jenže jak dojde na lámání chleba a chceš univerzalitu s prostorem a motorem pod milion, pak těch variant mimo koncernové sourozence moc není. Lidí, co jezdí eresa coby firemní auta s tím, že je mají právě z důvodu použitelnosti pro rodinné potřeby je spousta. 😉

    Odpovědět
  • [19]

    1. 2. 2017 v 14.32woody-alien

    foto woody-alien

    [16] Hele, a máš na něm vůbec zimáky ? 😉
    Mě včera se Swištěm dostihla karma, nebo jak to říct. Ranní cesta po českolipsku na sněhu v pohodě a pak cestou domů jsem potřeboval něco koupit a zajel jsem na parkoviště v centru Děčína.
    http://www.koraldecin.cz/galerie_foto/15/364.jpg
    Ten výjezd/sjezd do druhýho podlaží je sice chráněnej střechou, ale odtávající sníh tam vytvořil ledovou krustu. Takže ač připraven, stejně jsem byl dole u závor natošup. Jenom jsem se snažil držet přímej směr a doufal, že se dole nebude nikdo motat, protože zastavit nešlo. Ale dobře to dopadlo.

    Tak nasadil sis laťku výš, to se pak hůř hledá nějakej „srdcerváč“ za podobný peníze. Čerstvá zkušenost s podobným autem mě nutí ještě si to „dobře na dvoře promyslet“. 😉

    Odpovědět
  • [20]

    1. 2. 2017 v 14.38Emel

    foto Emel

    webpaja: lze se odchýlit v tom nebo v tom, pokud by za to byla odpovídající protihodnota. Třeba vyměnit silný motor za lepší řízení a řazení (dále viz Mazda 6) nebo objem kombíku za siluetu liftbacku (např. Superb, nová Insignia, teoreticky Civic). Že bych ale šel do sedanu nebo hb, to asi ne… a SUV se zatím taky vyhýbám.

    Co by mi vrtalo hlavou by asi byla Giulietta v kombíku a benzínu, ale musel bych hodit oko na servisní náklady, pojistku apod.

    Odpovědět
  • [21]

    1. 2. 2017 v 15.10manitou

    foto manitou

    Dinar: mám na Tebe otázku ? Kodiaq na 18* nebo na 19* ? standard podvozek nebo nastavitelné tlumiče ? díky

    Odpovědět
  • [22]

    1. 2. 2017 v 15.15HaroldKytka

    ja nevim, je pravda, ze XC90 vypada dobre, ale je to par dni, co jsem vedle nej na semaforu videl BMW X5 a Volvo vypadalo jen jako chudej pribuznej. to se vubec nedalo srovnat. ale je klidne mozny, ze to byla nejaka „lowcost“Volvo verze versus top verze BMW.

    Odpovědět
  • [23]

    1. 2. 2017 v 15.32webpaja

    (22) X5 nutně potřebuje M Paket nebo lux barvu a velká kola, XC90 v základu nevypadá vůbec špatně. „Moje“ T8 byla celkem vyšperkovaná a musím říct, že slušelo 😉

    Odpovědět
  • [24]

    1. 2. 2017 v 15.33Emel

    foto Emel

    woody: karma by tě dostihla, kdyby tam šel chlapík s nákupem z Bauhausu 😉 . Zimáky jasně, na pohled vypadaj ok, ale už to není úplně ono.

    Jaká zkušenost, Astra, MegGT?

    Odpovědět
  • [25]

    1. 2. 2017 v 15.34webpaja

    (20) Myslíš Giulii, že jo? 😉

    (19) Led je mrcha, mě ale dokázal horký chvilky s XC90 připravit i sníh.

    Odpovědět
  • [26]

    1. 2. 2017 v 16.01Emel

    foto Emel

    webpaja: ups, jasně… Giulii.

    Hrál jsem si s konfigurátorem, do milionu to ani v sedanu a s tím 200k benzínem moc není, koupit to bez xenonů nepadá v úvahu a ochudit se o samosvor a pádla by byla taky asi škoda.

    Hodně mě pobavil paket klíma plus… bohužel zimní paket se jmenuje normálně zima a ne zíma 🙂

    Odpovědět
  • [27]

    1. 2. 2017 v 16.52iudex

    Paja: ako vždy, vecné, jasné, uveriteľné, palec hore. A potvrdzuješ už x-krát povedané, že postaviť luxusné SUV len na štvorvalcoch je blbosť.
    Kamarát a jeho brat si nedávno kúpili nové autá, jeden Mercedes V – Klasse (veľká rodina) a druhý XC90. Keď zastanú vedľa seba ráno pred školou, Véčko v štýle skriňovej dodávky si nik nevšimne, ale za Volvom sa všetci obzerajú. Ale majiteľ Véčka jednoducho zotrie brata hláškou, že on má vo svojej „polo-dodávke“ šesťvalec, zatiaľ čo to parádne veľké SUV len R4. 😉

    Odpovědět
  • [28]

    1. 2. 2017 v 17.05woody-alien

    foto woody-alien

    [26] Tak to je škoda….mohlo ti to v zimě hrát hity z Vlachovky. Takhle ti to maximálně přečte Milence na jednu noc. 😀

    MegGT. Ne, že by to bylo zase něco superturboextra, ale rozhodně zaujal.

    Odpovědět
  • [29]

    2. 2. 2017 v 7.22Dinar

    Manitou: adaptivní podvozek na devatenáctkách.

    Odpovědět
  • [30]

    2. 2. 2017 v 8.43Emel

    foto Emel

    woody: to se pozná intelektuál, mě napadly Černé ovce 🙂

    Odpovědět
  • [31]

    2. 2. 2017 v 9.42MariAchi

    [27]

    v-class se jeste dela se sestivalcem..?

    Odpovědět
  • [32]

    2. 2. 2017 v 10.28simon_sez

    foto simon_sez

    vdaka za test – klikol som nan, aj ked nebol v titulke pouzity otaznik/vykricnik a ani zaklinadlo ‚Vime jak na to’… – takze kludne ostan pri ‚suchych‘ nadpisoch.

    Co sa tyka auta, tak je to pre mna cisto bycharska kategoria, ak by som mal vybrat velke suv, tak podla exterieru X5 2gen. s 30d.
    Tato XC90 ma dizajnovo az tak nezaujala, narozdiel od S/V90. XC60 je tiez este celkom fesanda, na svoj vek, ale skor pre zenu a mne osobne sa paci este stara XC70.
    Tie sedadla ma dost prekvapili, predsa len nastavit podvozok, alebo kombinaciu el. a spal. motoru je alchymia, ale vyrobit dostatocne pohodlne sedadla a este vo volve? – ved ich sedadla niekedy odporucalo 9 z 10tich ortopedov…

    Odpovědět
  • [33]

    2. 2. 2017 v 10.28iudex

    (31) To je dobrá pripomienka, ako pozerám stránku M-B, najvýkonnejšia verzia je 250d. Tak buď sa tam v minulosti dával V6, alebo chalan sám nevie, čo má pod kapotou (aj také sa občas stáva; kolega mi tvrdil, že má GLK so šesťvalcom a ukázalo sa, že je to 2,2 R4). 🙂

    Odpovědět
  • [34]

    2. 2. 2017 v 13.15speedfred

    foto speedfred

    ľudom asi ozaj nevadí ako to jazdí (alebo máš extra nároky 🙂 ) ,pretože tu v CZ XC90 vidím celkom dosť na cestách.
    pekné čítanie,ale na druhej strane asi aj sklamanie z top motorizácie.

    Odpovědět
  • [35]

    2. 2. 2017 v 14.42MariAchi

    [33]

    Zalezi kdy to kupoval, ale soucasna generace v6 nema, ta predchozi ho mela. Znamy ma prave V s V6 3.0cdi a za soucasnou generaci zatim nehodla menit prave kvuli motoru.

    Odpovědět
  • [36]

    2. 2. 2017 v 16.59webpaja

    (27) Bohužel to auto minimálně v této specifikaci funguje jen tvarově. Uvidím po vyzkoušení D5. Díky 😉

    (32) Ano, sedačky překvapily. Bohužel negativně. Máme s Dinarem jiné tělesné rozměry (ne totálně) a pocit stejný.

    (34) Obal prodává, jinak by se psalo o vědcích, lékařích, technicích a ne pipinách, které si „zapoměly“ vzít spoďáry 😉

    Odpovědět
  • Napsat komentář: simon_sez

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Založit nový blog

webpaja

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20201 Příspěvek
  • Červen 20191 Příspěvek
  • Duben 20191 Příspěvek
  • Březen 20191 Příspěvek
  • Únor 20191 Příspěvek
  • Říjen 20181 Příspěvek
  • Září 20181 Příspěvek
  • Červen 20181 Příspěvek
  • Únor 20181 Příspěvek
  • Leden 20182 Posts
  • Říjen 20172 Posts
  • Květen 20171 Příspěvek
  • Únor 20171 Příspěvek
  • Prosinec 20161 Příspěvek
  • Říjen 20162 Posts
  • Červen 20161 Příspěvek
  • Květen 20161 Příspěvek
  • Listopad 20151 Příspěvek
  • Říjen 20151 Příspěvek
  • Srpen 20151 Příspěvek
  • Červen 20153 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Únor 20151 Příspěvek
  • Říjen 20141 Příspěvek
  • Září 20141 Příspěvek
  • Květen 20141 Příspěvek
  • Březen 20141 Příspěvek
  • Únor 20142 Posts
  • Leden 20141 Příspěvek
  • Prosinec 20131 Příspěvek
  • Září 20131 Příspěvek
  • Srpen 20131 Příspěvek
  • Březen 20131 Příspěvek
  • Únor 20131 Příspěvek
  • Srpen 20121 Příspěvek
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20111 Příspěvek
  • Listopad 20111 Příspěvek
  • Srpen 20111 Příspěvek
  • Červenec 20111 Příspěvek
  • Červen 20111 Příspěvek
  • Květen 20111 Příspěvek
  • Duben 20111 Příspěvek
  • Březen 20111 Příspěvek
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20111 Příspěvek
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Listopad 20101 Příspěvek
  • Srpen 20102 Posts
  • Červenec 20102 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura