• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Diskusní fórum
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > webpaja  > Z4 M40i

  • Z4 M40i

    Publikováno: 26. 6. 2019

    Po zajímavých názorech v diskuzi pod dvojtestem nové „zetčtyřky“ jsem uvítal strávit den za jejím volantem. Nevím kolik je v ČR předváděcích čtyřhrnků, ale moc jsem se těšil na to, jak bude fungovat sametový R6.
    Šedá matná metalíza, devatenáctky s lepivými tretrami Michelin PS, hnědá kůže a dle mého názoru veškerá doplňková nutná výbava. Tady si neodpustím smutnou poznámku, že stejně jako v 3er není možné mít odvětrávané sedačky. To je fail, BMW by se mělo chytit za rypák a podívat se třeba na nabídku i menších Hyundai!!!
    Nově řešený infotainment se mi líbí, někdo bude hořekovat nad matnými plasty kolem iDrive, ale já to jen kvituju…žádné lány lesklých černých plastů, dekor je příjemný texturovaný hliník, ale není ho tolik, aby vás terorizovala prasátka, kdykoliv svítí slunce.
    Volant by mohl mít lehce menší průměr a jeho tloušťka je optimální spíš pro dřevorubce. Nic však, co by obtěžovalo.

    Startovací tlačítko probudí se zavrčením a vyštěknutím motor, nechávám režim Comfort a vyrážím. Už od nejnižších otáček běží R6 jemně a důrazně. Krásně se dávkuje výkon dlouhým a měkkým plynem, volant nemá tu otravnou dead zone v neutrální poloze, jen bych řízení uvítal o něco strmější. Posaz je tak nízko jak bych to chtěl a obecně jsou sedačky pevné, ale v určitých partiích krásně poddajné, to je na jedničku.
    Prvních pár km vede městem, včetně různých neduhů na vozovce. V cestovním nastavení je mi to ale úplně jedno. Odpružení je evidentně nastaveno na 19″ kola s RFT, nebýt to roadster, řeknu, že je tlumení nerovností až konejšivé. Střecha maže dolů i nahoru, kdykoliv se držíte pod obligátní městskou padesátkou a rychlost s jakou střecha funguje je více než uspokojivá.
    Dálnice ukázuje, že plátěná střecha z hlediska izolace hluku pokročila a není problém cestovat zcela nelegálními rychlostmi (jediný komu to vadí, je mikrofon telefonu, hluk vás nutí zvyšovat hlas při hovoru). Se stáhnutou střechou se dá jezdit cca do 140kph, pak roste výrazněji hluk, turbulence jsou však minimální.
    Okresky zkouším jak v komfortním setupu, tak ve Sport+. Komfort pouze pohupuje a nechá vás v klidu cestovat kamkoliv potřebujete. Takto se dá denně ujet klidně 1000km a to bez nějakých omezení. Pohodlí je opravdu ukázkové a Z4 splní většinu požadavků daily caru.
    Sport+ přidává pevnost, uklidní vláčnější pohyby karoserie na divočejším povrchu, ale stále je relativně měkký. Řekl bych, že zhruba na úrovni komfortního nastavení plnotučných M modelů. Dalším a naštěstí konfigurovatelným faktorem je řízení. To samosebou ztuhne a to tak, že kdyby takto někdo naladil posilovač v M4 pro DTM, tak mu Glock rozkope počítač. Je to zbytečné, chybí konzistence, místo jemnosti se řidič zbytečně pere s umělou protiváhou a navíc zůstává řízení stále relativně pomalé. Pokud by bylo rychlejší a konzistentnější, pak bych to akceptoval, takto však ne. Na sérii nerovností při sportovní jízdě pak chybí balanc a odezva ne úplně odpovídá tomu, co se děje pod koly. Jakoby měla elektronika nějakou tu desetinu sekundy prodlení. Jindy dokonalý automat by také mohl mít v nejostřejším nastavení rychlejší reakce, speciálně směrem dolů. Tady ale spíš už naráží na své limity a jinak mu nelze vůbec nic vytknout.
    Lepivé mišelinky bylo potřeba párkrát přeprat plynem, aby se zadní pneu dostaly nad ideální teplotu a dalo se pěkně sklouznout. Vyvážení je perfektní, stačí jemná korekce plynem a kontra, auto si nechá líbit hrozně moc a je vyloženě hodné. I jůtuberka z Nice nebo Petrohradu si bude připadat mnohem lepší řidičkou, než reálně je. K tomu přispívají i dokonalé brzdy, silné, citlivé a s perfektně nastaveným ABS, které zasahuje na hranici smyku.
    Před závěrem spotřeba a jedna drobná libůstka…navečer jsem si potřeboval s autem trošku zařádit a i tak zůstala těsně pod 13l/100km. Ráno jsem jel sice dynamicky, ale plynule a ehle kombinace město/okresky/dálnice byla s rychlostmi lehce přes na číslici začínající 8. To je naprosto perfektní!
    Bonus: tím je zvuk! Bublající odfrkávání při odstavení plynu je dnes běžné, ale BMW konečně odolalo touze ladit zvuk á la AMG modely s V8 a nechalo vyznít klasický až ječivý ryk řadového šestiválce. Ten ječák je naprosto božský a jasně identifikovatelný, až do omezovače před 7000rpm pak s rychlejším otáčením kliky intenzivní a získává vyšší tón. Za to mnichovským děkuji a říkám KONEČNĚ!

    Závěrem tedy: Z4 rozhodně není ultimativním otevřeným sporťákem. Jezdit s ním na okruh dává smysl snad jen kvůli hledání limitů a sžití s autem, případně na pálení pneumatik před jejich výměnou. Aby to smysl dávalo, bylo by potřeba přeladit řízení, pohrát si se SW převodovky a přidat další tvrdší úroveň tlumičů. Je však dokonalým autem na denní použití se sportovními geny, úžasným motorem, skvělým komfortem a nádherným zvukem s klasickým systémem pohonu a tedy dostupnou zábavou za volantem.

    P.S.: o čtyřválci bych vážně neuvažoval ;-)

QV a Phoenixův řád 3er G20 – Nový etalon?

25 reakcí na Z4 M40i

  • [1]

    26. 6. 2019 v 11.11Dany

    Díky za dojmy. Zhltol som to na šup ako vždy. Škoda toho riadenia. Pri Z-tku si mohli dať trošku viac záležať. Vyzerá, že sestrička od Toyoty bude mierne športovejšie ladená, ľahšia vďaka pevnej streche a tiež pevnejšia. Otázka, či si riadenie ladili sami. Len ten design…

    Odpovědět
  • [2]

    26. 6. 2019 v 11.18webpaja

    (1) U Toyoty mi nesedí vzhled ještě víc, mrzí mě to, ale neumím ji nakoukat. U Z4 jsem si musel zvykat na čenich, ale právě ta šedá ho dokáže celkem fajnově zamaskovat. S řízením nevím…kdyby BMW nemělo tovární motorsport team, tak neřeknu.
    Na druhou stranu, je to spíš jen na zvyk, když opravdu zatlačíš. Každý to má jinak, já preferuju ostřejší a me těžké řízení.

    Odpovědět
  • [3]

    26. 6. 2019 v 11.50Dany

    Áno, čenich vyzerá, ako keby zaprel spodkom o obrubník a k tomu moc členité nasávanie. Negatívny sklon masky sa mi páči, ale tým spodkom to rozbili. Mohli to vyriešiť elegantnejšie. Proti Toyote je to ale fešanda.
    S tým riadením je to trochu nemilé. Nechcel som to písať verejne, ale posledná skúsenosť so zadokolkovou jednotkou neodhalila žiadnu výnimočnosť nezaťaženú pohonom. Nie moc strmé riadenie, hluché okolo stredu… Hondie a Mazdie riadenia, aj keď zaťažené pohonom, sú mi bližšie. Očakával som, že vyššie v hierarchii sa to bude lepšiť.
    Z M3 E9x si nič také nevybavujem.

    Odpovědět
  • [4]

    26. 6. 2019 v 12.07Emel

    foto Emel

    Z4 je roadster, Supra jen automat… mám to těžké. Asi bych vzal toho Caymana :-)

    Odpovědět
  • [5]

    26. 6. 2019 v 12.29Dinar

    Pěkné, pěkné, měl jsem ty tvé zážitky včera po tel. naživo, takže vím, že min. v jednom je Z4 pravý roadster, má plátěnou střechu, tak je hlučnější a telefon není slyšet zrovna nejlíp. :)

    Ale jinak, je to trochu rozpačité, ač na jednu stranu chápu, proč bmw udělalo ze Z4 takové malé GT, protože se takto bude výborně prodávat, na stranu druhou mi to trochu zavání promarněnou šancí udělat zase jednou malé mrštné bmw. Tohle asi zůstane nadále na 2er coupe, ale je to škoda, potenciál Z4 jistě má, věci typu pomalé řízení, příliš komfortní podvozek, jsou jen otázkou naladění. Aspoň zůstane prostor pro případné emko, resp. tunery všech zemí…

    Hezký testík. ;)

    Odpovědět
  • [6]

    26. 6. 2019 v 13.03webpaja

    (3) To řízení je jen věc naladění posilovače. Zkusíš Speedfredovu Giulii nebo Jaga a je to tam, bohužel i Medvěd je teď čistší a vyváženější.

    (4) Nemám vůbec představu, nakolik si cenově konkurují s kajmošem, ale ten má šestihrnek až za 2,5 v GT4. Zase je tam možnost manuálu třeba u GTS. Ale tahle R6 za to prostě stojí ;-)

    Edit: Když vezmu tedy GTS, tak jen barva, kola a sedačky, jsem tam za 2,3M. Nevím jak vypadá smlouvání u Porsche, ale u BMW jsi tam, lehce přes 1,5M

    (5) To auto mrštnost má, ale takovou vyměklou. Ta samozřejmá asi bude za příplatek :-D

    Odpovědět
  • [7]

    26. 6. 2019 v 14.37Tomik

    Pájo, perfektní a vyčerpávající počtení :-) Děkuji! Chystám se na test taky, tak se o to víc těším.

    Osobně si neodpustím poznámku. BMW se doslova připosralo s designem oproti slibovanému. Veškeré šmrncovní prvky jsou oproti koncept pryč. Celkem nezvykle. Protože jinak jim koncept s finální výrobou celkem vychází. Tohle je pro mně po designové stránce nakonec zklamání. A přitom jsem se fakt hodně těšil.
    Tvoje barva a kombinace je jediná možná. Ve všem ostatním to vypadá vyloženě tuctově. Starej se ale o matný lak!

    Odpovědět
  • [8]

    26. 6. 2019 v 21.07speedfred

    foto speedfred

    Malo tá Z4 aj špéru?
    Za mňa ale veľmi pekné auto,na okruh asi ale moc nebude (čo asi žiadna ani sebelepšia seriovka) a keď už s touto technikou tak asi Supru. Inak neviem aké volanty majú BMW teraz ale donedávna boli vynikajúce pretože ja mám radšej hrubšie vence. V Alfe som si už zvykám ale tam mi príde stále nejaký tenký ten veniec.

    Odpovědět
  • [9]

    27. 6. 2019 v 5.11webpaja

    (7) Souhlas, u studie byly všechny detaily dotažené do celku mnohem lépe, pak jakoby nastoupila banda internetových tunerů. ;-)

    (8) Elektronicky řízený samosvor, ten fungoval perfektně. Volant tloušťky asi jako jsi měl v M235i. Na moje ruce už je to moc hrubé. :-)

    Odpovědět
  • [10]

    27. 6. 2019 v 8.10Tomik

    Nedělal bych si závodní choutky ať to má samosvor či nikoli. Nemá smysl tohle auto už od samotného začátku plánovat na okruh, ačkoli je ve všem lepší než předchozí verze. Mělo to mít sexepíl, na sešlápnutí ohromit. Za přijatelný prachy nahradit „motorku“ pro chlapy v přechodu aby mrkaly na kolemjdoucí na přechodu. Měla to bejt na oko dobře řezaná kára a ne vožužlanej bonbón se stahovacím krovem.

    I „tuctovej sedan“ 3er je v dobrý konfiguraci mnohem víc vau. A to nemá cenu vůbec zmiňovat jeho jizdní vlastnosti ve stejné verzi, tedy M340i.

    …a stejně ho jdu zkusit, abych to pro sebe se slzou v oku a naději v lepší budoucnost definitivně uzavřel.

    Odpovědět
  • [11]

    27. 6. 2019 v 11.01webpaja

    (10) Jen mám obavu, že řízení G20 je lehkým krokem zpět po FL F30. Včera jsem koukal na šourůmu na trojku, kompletně v individuálu a vypadala moc pěkně navzdory M Paketu.

    Odpovědět
  • [12]

    27. 6. 2019 v 12.19Tomik

    S řízením ještě nevím Pájo. Čekám aktuálně na poslední „zkoušky“. Trojka M40i ale teprve dorazí. Bohužel se ale znám. Nakonec skončím stejně u pětky. A tak se bude o mě jednou vyprávět:“…to je ten, co měl celý život pětky.“ :-)

    Každopádně po prvotním šoku se mi Mpaket na 3er líbí. Pro moje šihlavý oko je to jediná možnost. Všechno ostatní mi otáčí oči v sloup.

    Odpovědět
  • [13]

    28. 6. 2019 v 12.18webpaja

    (12) Když ona nejhezčí trojka je právě 5er v M-Paketu :-D

    Odpovědět
  • [14]

    1. 7. 2019 v 7.37Tomik

    :-D to si vystihl pěkně. Přesto… já tak kritickej k 3er úplně nejsem, obzvlášť ve vztahu k některým modelům v minulosti.

    PS: Doufám, že tvá nabídka stále trvá a potkáme se ;-)

    Odpovědět
  • [15]

    1. 7. 2019 v 7.37Tomik

    :-D to si vystihl pěkně. Přesto… já tak kritickej k 3er úplně nejsem, obzvlášť ve vztahu k některým modelům v minulosti.

    PS: Doufám, že tvá nabídka stále trvá a potkáme se ;-)

    Odpovědět
  • [16]

    1. 7. 2019 v 9.39webpaja

    (14) Určo potkáme, te’d pořád hektický, ale něco namaluju, ať máš na výběr z termínů. ;-)

    Odpovědět
  • [17]

    2. 7. 2019 v 20.48GeekStar

    Díky za skvělý text! Z4 M není úplně můj šálek, ale svezení to musí být vynikající.

    Odpovědět
  • [18]

    3. 7. 2019 v 10.39webpaja

    (17) Jsem rád, že to zaujalo! Z4 není určitě kulervoucí, ale ten kdo chce stylový roadster, se kterým se dokáže i pobavit si tam svoje najde. Možná jsem měl moc očekávání od M verze, která vlastně není pravým „eMkem“. Test nebyl zklamáním, jak by se možná mohlo zdát, jen očekávání byla neskutečně vysoká. ;-)

    Odpovědět
  • [19]

    3. 7. 2019 v 14.35woody-alien

    foto woody-alien

    A zase jedno příjemný počtení. Díky za něj.

    Z4 taky není zrovna moje auto snů, ale jako stylovka s parádními dynamickými parametry to musí být fajn. Navíc vítr ve vlasech, resp. spíš na plešce :D, to zavání romantikou.

    Testík vystihl vše podstatné a zpříjemnil trávení času na tomhle rozpolceném webu. Takže nic jiného než palec hore dát nemůžu. ;-)

    Odpovědět
  • [20]

    4. 7. 2019 v 6.26webpaja

    (19) Od mistra pera to potěší ;-) Mě to samozřejmě rozfoukalo trvalou taky :-D

    Odpovědět
  • [21]

    6. 7. 2019 v 10.26praděda777

    Minulý pátek jsem v Renocaru hodil na Z4 čučku. Je to fešák. O motoru v M40i nepochybuju. Mám ho ve svém „baby M“. Open top isn´t my cup of tea, however…..

    Odpovědět
  • [22]

    8. 7. 2019 v 16.34iudex

    (18) Myslím, že presne v tom bude chyba, totiž ak si v tom hľadal čistokrvné ///M (a ako bývalý majiteľ Mka si zrejme podvedome porovnával), tak to sklamanie muselo byť, športiak na okruh to nie je a nebude. Ale ak na to pozeráš ako na potentný roadster na okresky, tak Z4 funguje nádherne, výkonný, pružný a výborne znejúci motor, ktorý naviac výborne reaguje na plyn, dynamiky viac než dostatok, pritom si stále podvozok zachováva dostatok komfortu, keď chceš len taký cruising, k čomu je open-top určený rovnako (ak nie viac), ako na to športovanie.

    Odpovědět
  • [23]

    9. 7. 2019 v 12.00webpaja

    (22) Asi máš pravdu, prostě prostor na plnohodnotné M tam je. Podvozek snese daleko víc, tady mi chvílemi přišel na limitu až moc měkký a motoru neodpovídající. Nakonec i ten motor během pár hodin by snesl americkou výkonovou verzi 380HP. ;-)

    Odpovědět
  • [24]

    9. 7. 2019 v 15.51iudex

    (23) Z tohto pohľadu škoda, že nebude Z4M, to by potom neboli žiadne výhrady k tomuto M Performance. Takto je to ale vrchol rady a potom logicky môžu byť očakávania vyššie.
    Btw. tiež nerozumiem, prečo tam nedali najnovšiu verziu B58, ktorá je/bude v M340i, t.j. 275 kW, ale dali tam 250 kW verziu zo starej 1er. Na druhej strane nemyslím, že M340i s výkonnejším motorom bude dynamickejšia ako Z4 M40i, ten výkon zožerie vyššia hmotnosť.

    Odpovědět
  • [25]

    12. 7. 2019 v 17.08pradeda777

    Nový motor B58 je udušen GPF filtrem a WLTP požadavky a proto i krouťák zůstal na 500Nm.

    Odpovědět
  • Napsat komentář

    Odpověď na komentář zrušíte zde.
    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Založit nový blog

webpaja

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Duben 20201 Post
  • Červen 20191 Post
  • Duben 20191 Post
  • Březen 20191 Post
  • Únor 20191 Post
  • Říjen 20181 Post
  • Září 20181 Post
  • Červen 20181 Post
  • Únor 20181 Post
  • Leden 20182 Posts
  • Říjen 20172 Posts
  • Květen 20171 Post
  • Únor 20171 Post
  • Prosinec 20161 Post
  • Říjen 20162 Posts
  • Červen 20161 Post
  • Květen 20161 Post
  • Listopad 20151 Post
  • Říjen 20151 Post
  • Srpen 20151 Post
  • Červen 20153 Posts
  • Květen 20151 Post
  • Únor 20151 Post
  • Říjen 20141 Post
  • Září 20141 Post
  • Květen 20141 Post
  • Březen 20141 Post
  • Únor 20142 Posts
  • Leden 20141 Post
  • Prosinec 20131 Post
  • Září 20131 Post
  • Srpen 20131 Post
  • Březen 20131 Post
  • Únor 20131 Post
  • Srpen 20121 Post
  • Červen 20121 Post
  • Leden 20121 Post
  • Prosinec 20111 Post
  • Listopad 20111 Post
  • Srpen 20111 Post
  • Červenec 20111 Post
  • Červen 20111 Post
  • Květen 20111 Post
  • Duben 20111 Post
  • Březen 20111 Post
  • Únor 20112 Posts
  • Leden 20111 Post
  • Prosinec 20101 Post
  • Listopad 20101 Post
  • Srpen 20102 Posts
  • Červenec 20102 Posts

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Zemřel František Lízna (†79): Chartista a kněz podlehl těžkému průběhu... Manželky prezidentů: Bojovnice za práva žen Charlotta Masaryková byla ... Nejnemravnější film všech dob stál režiséra nejspíš život. Temný příbě...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Dva góly Zadiny nezabránily prohře Detroitu. Za Carolinu pálil Nečas Fotbal je kacířská hra a zvrácená ohavnost, hřímá saúdskoarabský šejk Stanciu: nejlepší období ve Slavii. Stres je pryč, zlepšil černou prác...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Mrakodrap v Hostivaři? Městská část nechala vypracovat studii na nové ... Tohle nám běhá po obličeji i v ochlupení! Parazit trudník může zhoršov... Masivní kybernetický útok: Hackeři napadli úřad Maláčové i Prahu. Může...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Můžete po císaři rodit přirozeně? Ano. Víme, co se ukrývá pod zkratkou... Děti tloustnou v domácí izolaci. Nudí se a stres řeší jídlem. Co s nim... 5 sukní, které se budou na jaře nejvíc nosit. Kterou už máte doma?
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Dakar 2021
Video: Aston Martin AMR21 poprvé na trati Land Rover Defender V8 má české ceny. Pod tři miliony nejde, barvami n... Nejlepší BMW, která nesou logo úplně jiné automobilky
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Gebrian: Nejkrásnější stanice metra. Ale co je na ní špatně? Spekulace: iPhone 13 zmenší výřez, iPhone 14 dostane nenápadný průstře... Samsung Q950A nabídne 11.1.4 kanálový zvuk, nechybí ani další soundbar...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Banksy ozdobil bývalou věznici kresbou utíkajícího Oscara Wildea Zápisník Marka Schwarzmanna: Komu věřit Na trhu se přetřásá prodej obří hazardní společnosti, uvádí Mergermark...
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
0 0 2
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Nový život Ralska: Bývalý vojenský prostor je dnes cílem rodinných výl... Majáky: Navigační stavby s puncem romantiky slouží svému účelu i v dne... Léto v Chorvatsku: Nová bezpečnostní opatření kvůli covidu!
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
P o p e l k a v.o.s. v likvidaci - 48172961 Pletení a háčkování nás zase baví! Vytvořte si věci krásné i praktické Prostor garsonky zvětšil chytře řešený nábytek. V jediném pokoji je vš...
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Bylinky v těhotenství: Po kterých sáhnout a které raději vynechat? Opakující se noční můry mají skrytý význam. Chcete pochopit ty své? 7 zdravých návyků, kterými prospějete svému srdci každý den
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Nevím, jak jí dát pusu Nebezpečné objetí: Jed stokrát silnější než kyanid Hry zadarmo nebo se slevou: strategie Wargame a Ratchet & Clank zdarma
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Alena Antalová: Nejsem tlusťoška, co se válí doma.. SÁZKAŘSKÉ TIPY: Slavia slízne Smetanu, Plzeň si poradí se Sigmou Blesk Podcast: Další nakažená zvířata v Zoo Praha. Richardovi je lépe,...
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Apple iPhone 12 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura