Tretí do partie… Neviem, zatiaľ z daných obrázkov to na mňa pôsobí až príliš sedanoidne, neviem, či vedľa 5er to bude mať samostatný priestor na trhu. Chcelo by to výraznejšie odlíšenie, jednoducho „viac kupé, menej sedan“.
Iudex: já jsem zas za ten sedanoidní výraz rád, a s pětkou si to nespleteš, ono to z těch fotek nevyznívá, ale šestka je o dost nižší a linie střechy mnohem subtilnější. Ale souhlas s tím, že na rozdíl od snahy MB nebo Audi, aby tvar vyzníval do kupé, je tohle spíše placatý sedan.
čím dál tím víc pozoruju, že čím jsem starší tím méně se mi líbí, do teď preferované, Mercedesy a naopak se mi čím dál více líbí BMW. Zraju nebo blbnu? 😀
A7 je snad jedná Audina, která se mi líbí. Nicméně díky tomu, že se každý den přetahuju s jejím majitelem o parkovací místo, tak wow efekt velice rychle pominul. Ale nejhorší je, když nás předběhne Matiz >:-[]
Absolutn kláda. Přikrčenost k silnici ještě výraznější než u pětky, sportovní elegance, která se jen tak nevidí. AUDI bude muset stáhnout brzy sedmičku z oběhu. Nemá šanci.
Jestli někdo umí ukázat prostředníček a při tom nikoho neurazit, pak je to nepochybně BMW. Jako kdyby všichni ostatní jezdili v jeho stínu stejně, jako študáci na skůtrech okolo Eiffelovky. Tak vysoko trčí 🙂
(7) S odstupem času oceňuji spíš nadčasovost nové A6 a opět mi vyvstává problém se zadní částí A7.
(8) V řadě 6 jsem ještě bohužel nejezdil, ale první statické dojmy (interiér je úžasně technicistní) potvrzují snad nejsilněji pojatou zadní část vozu napříč běžnějšími vozy a úžasný předek (jak fotky klamou). Už pětka sedí jako pr… na hrnec a o GrandCoupé si nedělám vůbec starosti. Přístup obecně vidím blíž k famoznímu CLS 😉
(9) Jsem celkem ohebnej, ale senioři většinou ztrácí svou serioznost vystupujíce z nízkých vozů s přihlédnutím k rozvíjející se artroze kloubů…tohle je kategorie jiná 😉
(10) Poslední novinky M-B mě utvrdily, že švábští se našli a nesmírně oceňuji jejich práci s motorovou paletou zážehových jednotek. Projetí 350CGI mě vážně nadchlo 😉
(11) Nazval bych to spíš hrdě vztyčenou bradou a setsakra rovnými zády 😉
Tak on se ten zadek A7 velmi rychle přejí, především při každodenním styku. A6 je v tomto směru vskutku povedenějším, ale přesto řadím A7 esteticky výše (zatím)
[12] Myslím, že ty máš do 60ky ešte ďaleko. Ale vždy sa pobavím na nejakom 60nikovi keď sa súka z nejakého „športiaku“. Najlepšie keď ho sprevádza manželka vo veku jeho vnučky. Dúfam, že ja tak nedopadnem… 😉
Nemůžu se rozhodnout, jestli je předek naprosto dokonalý, nebo mírně překombinovaný… při trošku jiné perspektivě a bez samolepek sázím na to první :-).
No neviem, podsúvať tu dokonale elegantné takmerkupé A7 ako auto pre dôchodcov, to je trošku silná káva. Ja na rozdiel od tatrováka vždy so záľubou pozriem na Sportback a nikde nevidím žiadnu optickú ťažkopádnosť, ani prvoplánovosť. Ak je snahou týchto 4/5-miestnych sedanov ísť cestou smerom ku kupé, A7 to zvláda najlepšie a pritom vyniká svojou praktickou použiteľnosťou vďaka 5 dverám. O dokonalosti interiéru v štýle luxusnej jachty, ktorý je o pol ligy vyššie, ako konkurencia, nehovoriac.
[14] Proč by se šedesátník nemohl soukat ze sporťáku, to jako že v šedesáti už máš nárok sedlat jen nějaké mpv? A co se manželek ve věku vnuček týká, aby ses v těch šedesáti na to „dúfam, že ja takto nedopadnem“ nedíval přesně naopak… páč láska je láska v každym věku. 🙂 😉
[20] K šedesátce mám stejně daleko jako ke dvacítce, takže zatím jen potrefené house, ale nevidím na šedesátníkovi ve sporťáku nic divného, proč by mělo být vlastnictví silného/imidžového auta ohraničeno věkem? A pokud jde o mladé manželky, silná prohlášení třicátníků, jsou silná prohlášení třicátníků, každý z nás je přesvědčen o tom, že jeho se podobné „zblbnutí“ netýká, ale protože s přibývajícími léty vidím kolem sebe x různých případů „zblbnutí“, došel jsem prozatím do stadia nevydávání silných a kategorických prohlášení na toto téma. 🙂 😉
(12)..to ano, ale od vtedy ako prichadazju na svet vytvory Gordona Wagenera, neviem prist na chut tomu dizajnu. Vsetky nove Mercedesy vyzeraju strasne mohutne – chyba tomu nenutena lahkost. Dalsie veci: niektore dizajnove celky su pre mna nepekne (napr. mohutne masky, ktore sa zahryzavaju az niekde do naraznikov). A uplny „vrchol“ neestetiky su tie linky v pontone karoserii, ktore idu od nikade nikam. Pride mi to ako taky „infantilny“ a prvoplanovy graficky prvok… 🙁
[19] Tak keď mám pravdu povedať, tak v rámci svojich možností som si tú skoro vnučku už našiel… A čo sa týka tých áut, ja 60nikom neberiem túžbu byť znovu mladý(ší), ale som zástancom „všetko z mierou“. Pokiaľ sa 60nik vezie v X6, alebo CL, alebo … nemám nič proti. Ale keď vidím ako sa 140 kg dedulo súka z SLK, alebo zo Z4, tak mi to príde smiešne. Nič viac a nič menej, iba smiešne… 😉
Zásadní problém mladých zobáků v nazíráním na život (takoví jsme byli všichni v těch letech) spočívá v tom, že se domnívají, že tak jako se mění fyziognomie (vrásky, pleš…) tak jako se menší fyzická výkonnost, kornatí i mozek. Mozek, hoši, ten (pokud je zdravý) je stále stejný. Jen to umíš všechno lépe maskovat. Tedy pokud jsi byl v mládí pako, můžeš si být jistý, že budeš tím pakem i v důchodu.
Speciálně pro mladé zobáky píši, že stejnej mentální kluk jsi ve dvaceti i v šedesáti (ne tedy, že by mi těch 60 už bylo…).
Z uvedeného důvodu je tedy úplně jedno, jestli valíš devětsetjedenáctku ve třiceti nebo v šedesáti. Tak nějak se mi zdá, že v těch šedesáti to má dokonce o chlup větší kouzlo.
Závěrečná poučka – mladý pako je pakem i ve stáří. Mladej eurodrzek zůstává eurodrzkem i na smrtelný posteli. Pokus se to pochopit.
P.S. Pro jazvu – Už jsi viděl stočtyřicetikilového otlemeného dvacátníka se soukat do eselkáčka… to bys smíchy prasknul… Bože jazvo…
[25] pri tom dvadsiatnikovi by som videl problém v tom, že na SLK nemá… JA teda neviem, ale moje slová netreba brať ako dogmu, skôr upozorňujem na to, že všetko treba z mierou. Sean Connery bude vyzerať dobre aj keď bude mať 100 rokov a bude vystupovať z Octavie… 😉
[27] Ale veď to je samozrejmé. S tými autámi, vekom a „mierou“ som to proste myslel tak, že niektoré „veci“ sa už k nejakému veku proste nehodia. Ja som tiež pred 10-13 rokmi vydržal slopať týždeň v kuse niekde na chate, ale teraz by som to už proste nespravil. Možno by som to zvládol tiež, ale doba rekonvalescencie by sa neúmerne natiahla. To isté, by si mohli uvedomiť aj niektorý majitelia niektorých áut. 😉
Jen mimochodem, před časem jsem koukal do prospektu původní šestky ze 70. let. A tam bylo napsáno něco jako „Auto für Leute, die Raum der Limousine nicht oder nicht mehr brauchen.“, tj. auto pro ty, kteří prostor limuzíny (míněna byla samozřejmě tehdejší sedmička) nepotřebují nebo UŽ nepotřebují.
Z toho je jasné, že minimálně tehdy byla skupina starších kupců (s odrostlými dětmi) pro šestku dost důležitá. Jak je to dnes těžko říct, ale stejně bych se vsadil, že věkový průměr kupců šestky bude poměrně vysoký.
[31] Samozřejmě, a je dobře, že jsi na takový prospekt narazil zrovna ty, reprezentant klubu „šestiválcových kvedlačů“ i v sedmičkových bavorácích. Šestka nikdy nebyla myšlena jako bavorácká odpověď na supersporty, to že je obratná je dáno hlavně koncepcí, je ale třeba se na ni dívat jako na sedmičku bez zadních dveří. A vzhledem k ceně se do ní už v osmdesátých letech soukali mnohem více stodvacetikiloví Hermannové s vysokým čelem než dvacetiletí Jurgenové s řídkým knírem. Je to velké a drahé GT.
Tem verdadeiramente muito complexo neste cheio de actividade vida para ouvir notícias
TV , então eu só usar world wide web para que razão, e obter o mais novo notícias .
Isto é um muito bom ponta particularmente para aqueles
fresco para blogosfera. Simples mas muito precisos informação …
Obrigado por partilha este. Uma leitura obrigatória artigo
!
36 Responses to Třetí šestka
[1]
23. 6. 2011 v 7.40iudex
Tretí do partie… Neviem, zatiaľ z daných obrázkov to na mňa pôsobí až príliš sedanoidne, neviem, či vedľa 5er to bude mať samostatný priestor na trhu. Chcelo by to výraznejšie odlíšenie, jednoducho „viac kupé, menej sedan“.
[2]
23. 6. 2011 v 9.43Dinar
Iudex: já jsem zas za ten sedanoidní výraz rád, a s pětkou si to nespleteš, ono to z těch fotek nevyznívá, ale šestka je o dost nižší a linie střechy mnohem subtilnější. Ale souhlas s tím, že na rozdíl od snahy MB nebo Audi, aby tvar vyzníval do kupé, je tohle spíše placatý sedan.
[3]
23. 6. 2011 v 10.04T613
čím dál tím víc pozoruju, že čím jsem starší tím méně se mi líbí, do teď preferované, Mercedesy a naopak se mi čím dál více líbí BMW. Zraju nebo blbnu? 😀
[4]
23. 6. 2011 v 11.07Dinar
[3] Aby z tebe nakonec nebyl kabinet, čoveče, rozhodně zraješ správným směrem. 🙂 😉
[5]
23. 6. 2011 v 12.05T613
Tento trend mě zatím děsí, takže tou správností si tak nejsem jist 😀
[6]
23. 6. 2011 v 12.41webpaja
(1) Boční profil musí zůstat BMW, ale garantuji ti, že si 6 s 5 nespleteš 🙂
(2) S odstupem času jsem rád, že cesta A7 byla ojedinělá 😉
(3) Welcome 😉
[7]
23. 6. 2011 v 12.57T613
A7 je snad jedná Audina, která se mi líbí. Nicméně díky tomu, že se každý den přetahuju s jejím majitelem o parkovací místo, tak wow efekt velice rychle pominul. Ale nejhorší je, když nás předběhne Matiz >:-[]
[8]
23. 6. 2011 v 15.03GTI
Absolutn kláda. Přikrčenost k silnici ještě výraznější než u pětky, sportovní elegance, která se jen tak nevidí. AUDI bude muset stáhnout brzy sedmičku z oběhu. Nemá šanci.
[9]
23. 6. 2011 v 16.23jazva
[8] neblázni!!! treba aby tu bolo aj auto pre dôchodcov… Vieš si v tomto predstaviť nejakého 60tnika? Ja nie. Ale v A7 určite áno. 😀
[10]
23. 6. 2011 v 20.30Marko
(3)…ale to je asi v pohode. 🙂 U mna je to rovnako…..
[11]
23. 6. 2011 v 21.26Perun
Jestli někdo umí ukázat prostředníček a při tom nikoho neurazit, pak je to nepochybně BMW. Jako kdyby všichni ostatní jezdili v jeho stínu stejně, jako študáci na skůtrech okolo Eiffelovky. Tak vysoko trčí 🙂
Až jí budeš mít a pojedeš kolem, tak se ozvi 😎
[12]
24. 6. 2011 v 4.49webpaja
(7) S odstupem času oceňuji spíš nadčasovost nové A6 a opět mi vyvstává problém se zadní částí A7.
(8) V řadě 6 jsem ještě bohužel nejezdil, ale první statické dojmy (interiér je úžasně technicistní) potvrzují snad nejsilněji pojatou zadní část vozu napříč běžnějšími vozy a úžasný předek (jak fotky klamou). Už pětka sedí jako pr… na hrnec a o GrandCoupé si nedělám vůbec starosti. Přístup obecně vidím blíž k famoznímu CLS 😉
(9) Jsem celkem ohebnej, ale senioři většinou ztrácí svou serioznost vystupujíce z nízkých vozů s přihlédnutím k rozvíjející se artroze kloubů…tohle je kategorie jiná 😉
(10) Poslední novinky M-B mě utvrdily, že švábští se našli a nesmírně oceňuji jejich práci s motorovou paletou zážehových jednotek. Projetí 350CGI mě vážně nadchlo 😉
(11) Nazval bych to spíš hrdě vztyčenou bradou a setsakra rovnými zády 😉
[13]
24. 6. 2011 v 6.16T613
Tak on se ten zadek A7 velmi rychle přejí, především při každodenním styku. A6 je v tomto směru vskutku povedenějším, ale přesto řadím A7 esteticky výše (zatím)
[14]
24. 6. 2011 v 8.19jazva
[12] Myslím, že ty máš do 60ky ešte ďaleko. Ale vždy sa pobavím na nejakom 60nikovi keď sa súka z nejakého „športiaku“. Najlepšie keď ho sprevádza manželka vo veku jeho vnučky. Dúfam, že ja tak nedopadnem… 😉
[15]
24. 6. 2011 v 8.44Emel
Jako celek moc pěkné, všechno je tam kde má být.
Nemůžu se rozhodnout, jestli je předek naprosto dokonalý, nebo mírně překombinovaný… při trošku jiné perspektivě a bez samolepek sázím na to první :-).
[16]
24. 6. 2011 v 9.35iudex
No neviem, podsúvať tu dokonale elegantné takmerkupé A7 ako auto pre dôchodcov, to je trošku silná káva. Ja na rozdiel od tatrováka vždy so záľubou pozriem na Sportback a nikde nevidím žiadnu optickú ťažkopádnosť, ani prvoplánovosť. Ak je snahou týchto 4/5-miestnych sedanov ísť cestou smerom ku kupé, A7 to zvláda najlepšie a pritom vyniká svojou praktickou použiteľnosťou vďaka 5 dverám. O dokonalosti interiéru v štýle luxusnej jachty, ktorý je o pol ligy vyššie, ako konkurencia, nehovoriac.
[17]
24. 6. 2011 v 10.47webpaja
(17) Sportback ano, ale v řadě A5, ten má zadek dokonalý 😉 A7 takový kačeří 😉
[18]
24. 6. 2011 v 11.36T613
Já kačery mám rád vy frfně! Taková kachnička na oběd.. mňam 🙂
[19]
24. 6. 2011 v 12.16Dinar
[14] Proč by se šedesátník nemohl soukat ze sporťáku, to jako že v šedesáti už máš nárok sedlat jen nějaké mpv? A co se manželek ve věku vnuček týká, aby ses v těch šedesáti na to „dúfam, že ja takto nedopadnem“ nedíval přesně naopak… páč láska je láska v každym věku. 🙂 😉
[20]
24. 6. 2011 v 12.45iudex
(19) Trafená hus? 😉 Lebo pár tu takých je, čo by spadali do vzorca: vyšší vek – mladšia (vo väčšine druhá) manželka – silné/imidžové auto. 🙂
[21]
24. 6. 2011 v 13.54Dinar
[20] K šedesátce mám stejně daleko jako ke dvacítce, takže zatím jen potrefené house, ale nevidím na šedesátníkovi ve sporťáku nic divného, proč by mělo být vlastnictví silného/imidžového auta ohraničeno věkem? A pokud jde o mladé manželky, silná prohlášení třicátníků, jsou silná prohlášení třicátníků, každý z nás je přesvědčen o tom, že jeho se podobné „zblbnutí“ netýká, ale protože s přibývajícími léty vidím kolem sebe x různých případů „zblbnutí“, došel jsem prozatím do stadia nevydávání silných a kategorických prohlášení na toto téma. 🙂 😉
[22]
24. 6. 2011 v 14.17iudex
(21) Len zľahka provokujem, no fight. Myslel som, že si starší.
[23]
24. 6. 2011 v 14.33Marko
(12)..to ano, ale od vtedy ako prichadazju na svet vytvory Gordona Wagenera, neviem prist na chut tomu dizajnu. Vsetky nove Mercedesy vyzeraju strasne mohutne – chyba tomu nenutena lahkost. Dalsie veci: niektore dizajnove celky su pre mna nepekne (napr. mohutne masky, ktore sa zahryzavaju az niekde do naraznikov). A uplny „vrchol“ neestetiky su tie linky v pontone karoserii, ktore idu od nikade nikam. Pride mi to ako taky „infantilny“ a prvoplanovy graficky prvok… 🙁
Ale zas novy Actros je super 🙂 „AMG truck“ 😉
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/1024_01.-11C637_077.jpg
[24]
24. 6. 2011 v 15.14jazva
[19] Tak keď mám pravdu povedať, tak v rámci svojich možností som si tú skoro vnučku už našiel… A čo sa týka tých áut, ja 60nikom neberiem túžbu byť znovu mladý(ší), ale som zástancom „všetko z mierou“. Pokiaľ sa 60nik vezie v X6, alebo CL, alebo … nemám nič proti. Ale keď vidím ako sa 140 kg dedulo súka z SLK, alebo zo Z4, tak mi to príde smiešne. Nič viac a nič menej, iba smiešne… 😉
[25]
25. 6. 2011 v 12.42GTI
Důchodce v amoku?
Zásadní problém mladých zobáků v nazíráním na život (takoví jsme byli všichni v těch letech) spočívá v tom, že se domnívají, že tak jako se mění fyziognomie (vrásky, pleš…) tak jako se menší fyzická výkonnost, kornatí i mozek. Mozek, hoši, ten (pokud je zdravý) je stále stejný. Jen to umíš všechno lépe maskovat. Tedy pokud jsi byl v mládí pako, můžeš si být jistý, že budeš tím pakem i v důchodu.
Speciálně pro mladé zobáky píši, že stejnej mentální kluk jsi ve dvaceti i v šedesáti (ne tedy, že by mi těch 60 už bylo…).
Z uvedeného důvodu je tedy úplně jedno, jestli valíš devětsetjedenáctku ve třiceti nebo v šedesáti. Tak nějak se mi zdá, že v těch šedesáti to má dokonce o chlup větší kouzlo.
Závěrečná poučka – mladý pako je pakem i ve stáří. Mladej eurodrzek zůstává eurodrzkem i na smrtelný posteli. Pokus se to pochopit.
P.S. Pro jazvu – Už jsi viděl stočtyřicetikilového otlemeného dvacátníka se soukat do eselkáčka… to bys smíchy prasknul… Bože jazvo…
[26]
25. 6. 2011 v 15.52jazva
[25] pri tom dvadsiatnikovi by som videl problém v tom, že na SLK nemá… JA teda neviem, ale moje slová netreba brať ako dogmu, skôr upozorňujem na to, že všetko treba z mierou. Sean Connery bude vyzerať dobre aj keď bude mať 100 rokov a bude vystupovať z Octavie… 😉
[27]
26. 6. 2011 v 17.33Emel
Pokud si chlap v šedesáti může vybrat, jestli si nabrnknout třicítku nebo šedesátku… minimálně po fyzické stránce je mi jasné, čemu bych dal přednost.
[28]
26. 6. 2011 v 18.56jazva
[27] Ale veď to je samozrejmé. S tými autámi, vekom a „mierou“ som to proste myslel tak, že niektoré „veci“ sa už k nejakému veku proste nehodia. Ja som tiež pred 10-13 rokmi vydržal slopať týždeň v kuse niekde na chate, ale teraz by som to už proste nespravil. Možno by som to zvládol tiež, ale doba rekonvalescencie by sa neúmerne natiahla. To isté, by si mohli uvedomiť aj niektorý majitelia niektorých áut. 😉
[29]
27. 6. 2011 v 7.09palmexman
pánové brzděte se. až vás někdo v 60 označí za dědka, tak budete vyskakovat.
[30]
27. 6. 2011 v 9.04webpaja
(29) To bez diskuze :-)!
[31]
27. 6. 2011 v 11.55Magistr
Jen mimochodem, před časem jsem koukal do prospektu původní šestky ze 70. let. A tam bylo napsáno něco jako „Auto für Leute, die Raum der Limousine nicht oder nicht mehr brauchen.“, tj. auto pro ty, kteří prostor limuzíny (míněna byla samozřejmě tehdejší sedmička) nepotřebují nebo UŽ nepotřebují.
Z toho je jasné, že minimálně tehdy byla skupina starších kupců (s odrostlými dětmi) pro šestku dost důležitá. Jak je to dnes těžko říct, ale stejně bych se vsadil, že věkový průměr kupců šestky bude poměrně vysoký.
[32]
27. 6. 2011 v 13.23Dinar
[31] Samozřejmě, a je dobře, že jsi na takový prospekt narazil zrovna ty, reprezentant klubu „šestiválcových kvedlačů“ i v sedmičkových bavorácích. Šestka nikdy nebyla myšlena jako bavorácká odpověď na supersporty, to že je obratná je dáno hlavně koncepcí, je ale třeba se na ni dívat jako na sedmičku bez zadních dveří. A vzhledem k ceně se do ní už v osmdesátých letech soukali mnohem více stodvacetikiloví Hermannové s vysokým čelem než dvacetiletí Jurgenové s řídkým knírem. Je to velké a drahé GT.
[33]
24. 6. 2015 v 10.28aldo toledo
Recommeneded websites
[…]Here are some of the sites we recommend for our visitors[…]…
[34]
19. 2. 2016 v 14.15strony internetowe kielce
Sources
[…]check below, are some totally unrelated websites to ours, however, they are most trustworthy sources that we use[…]…
[35]
27. 7. 2017 v 7.28estofados curitiba
Tem verdadeiramente muito complexo neste cheio de actividade vida para ouvir notícias
TV , então eu só usar world wide web para que razão, e obter o mais novo notícias .
[36]
10. 8. 2017 v 23.07gradil standard curitiba
Isto é um muito bom ponta particularmente para aqueles
fresco para blogosfera. Simples mas muito precisos informação …
Obrigado por partilha este. Uma leitura obrigatória artigo
!