-
Rychlovky
Postřehy k pár autům, který mi za poslední dobu prošly rukama…
Toyota Prius
Prius je na trhu už nějakým rokem, ale zatím nebylo moc důvodů a příležitostí do něj sednout. Na první pohled už auto nemá takovou tu patinu designový hrůzy, křičící na dálku…jsem hybrid, musím být divnej. Z některých úhlů dokonce může vypadat i přitažlivě.
Pro většinu lidí bude asi nezvykem startovací procedura, auto se oživí tlačítkem, ale kromě spuštěných přístrojů a klimy necítíte nic, co by znamenalo, že auto může jet. Jednoduchý volič jízdních režimů má kromě klasických poloh ještě polohu B, která brzdí motorem a rychleji dobíjí baterky.
Pokud uživatel jezdí převážně po městě, je odměněn leckdy až zábavnou jízdou na elektriku a díky sériovýmu head-upu nemusí neustále koukat na palubní desku, aby zjistil jak na tom je se stavem baterií. Mě připadala jízda s Priusem minimálně z tohoto pohledu zábavná a rychle jsem si zvykl na tramvajový zvuky při brždění motorem a dobíjení baterek.
Za městem už nemá Prius moc co předvést, motor 1,8 není žádnej silák a monotonní zvuk vytočenýho čtyřválce napojenýho na CVT neoplývá zrovna libými tony.
Celkově je auto naprosto jednoduše ovladatelný z hlediska používání, řidičský zážitky na okreskách ale nečekejte, na to není stavěnej.Shrnutí: Do města, příměstskej provoz ano, ale vyhněte se 17″ kolům, jsou nekomfortní.
Toyota Prius+
Absolutní novinka Toyoty má pro mě nepříliš působivej techno design exteriéru, vnitřek tematicky vychází z menšího Priusu. Zacílení vozu je zřejmě primárně na matky s dětmi pohybujícími se v rámci intravilánu. Tam fungovat může, jako rodinný auto si ho ale představit úplně neumím. Tam kde krátkej Prius ještě dokáže mimo město rozumně zrychlit, větší + už nemá sílu utáhnout zjevně vyšší hmotnost. Baterky jsou údajně pod loketní opěrkou, nicméně velikost kufru ovlivňuje 7-mi místný uspořádání a díky zapuštěný třetí řadě sedadel je prostor pro bagáž příliš nízký.Shrnutí: Město, pro ženu co ráda dopřeje dětem vzdušnost na zadních sedačkách a občas s sebou vozí psa nebo potřebuje větší kufr než u základního Priusu, jako jediný rodinný auto si ho neumím představit.
Opel Zafira Tourer 2,0CDTi
Aktuálně s S-Maxem asi nejhezčí MPV a podle mě i vyjma Astry Coupé nejhezčí Opel. Jel jsem šedou metalízu (vážení prodejci…vaše fantazie je na nulový úrovni), střední naftu a MT. Motor je trochu hrubší a spojka poměrně tuhá, jinak se vůz chová standartně. Na 17″ kolech poskytuje velmi dobrej komfort a po rozjetí i naftový kadlání ustoupí do pozadí. Na to, že Zafira nemá nijak špičkovou techniku podvozku se chová až neuvěřitelně dobře, žádný bouchání nebo odskakování zadku na boulích se nekoná. Řízení je přesný, ale spíš hodně utlumený…
Interiér opět šedivej až černej, ale jinak tvarově povedenej a moderní, na množství tlačítek se dá rychle zvyknout. Prostorový poměry na prvních dvou řadách jsou i pro větší postavy bez problémů.Shrnutí: Doporučuju pustit chlup a vyhnout se základním výbavám, ideál je podle mě Cosmo a vůbec se nebát jít do většiny extras. Hoši od Opelu umí kouzlit s cenou. Určitě do takovýho auta doporučuju automat a to ve spojení s naftou nebo 1,4T…jo a nezapomeňte na panoramu…
Ford S-Max 2,2TDCI aut
Dnes už klasik a stále asi nejpovedenější MPV na trhu stárne navenek důstojně až neznatelně (paráda je samozřejmě ve verzi Titanium S). Nemá smysl auto představovat nějak zevrubně, každopádně nabízí přehršel místa pro 5-ti členou rodinu a jejich zavazadla. Interiér už snáší stárnutí hůř a potřebuje ideálně doladit velkou navi (nezapomenout na kameru, navi mi nezobrazovala graficky vzdálenost od překážky) i lepšími sedadly (koupit ne stále obvyklý odvětrávání je povinnost). Zajímavej poznatek je, že panorama propouští pocitově míň tepla do vnitřku než plechová střecha.
Motor 2,2 ve spojení s automatem se může zdát jako to nej, přesto pocitově nijak zvášť nepředvádí svých 200koní a je evidentně udušen klasickým automatem. Ten neřadí ani rychle, ani jemně. Doporučuju jít do zážehovýho EB nebo 2,0TDCi se 163k. Ten jsem projel krátce s Powershiftem a subjektivně nejede o nic hůř, je kultivovanější a minimálně o litr a půl úspornější. Nehledě na to, že dvouspojka je už parádně vyladěná.
Kde se nechytá ani spousta aut střední třídy je podvozek…pevnej, pohodlnej, jistej…opravdu paráda. Ve spojení se snad nejlíp naladěným řízením běžný předokolky (připadá mi ještě lepší než u Mondea, FFII měl taky horší) dostanete něco, čemu se při vědomí rozměrů a hmotnosti ani nedá věřit. Cesta po dálnici je stejná jako v každým jiným autě, pokud ale mažete po okreskách, budete překvapeni agilitou a lehkostí s jakou se Max dá vodit a jednoduchým „mrsknutím“ auta do zatáčky, který prostě jede kam chcete.Shrnutí: Motory, podvozek viz. výše, nešetřit na výbavě ať nejste za pár dní zklamaný jak auto vypadá uvnitř a vzít ho. Jak nedávno psal Dinar…nikdy nevíte co povedenýho se rozhodne Ford ponechat v příští generaci.
Mercedes-Benz E350CDI Coupé
To nejlepší nakonec ne? Šedá technicistní metalíza, AMG paket, hezký kovaný kola, špičkově vybavenej interiér… Je třeba říkat něco víc? E Coupé (jasně, je to vlastně Céčko) je jednoznačně nejhezčím příslušníkem vozů označených přídomkem E. Zvláštní linie oken a ne tak těžkej zadek jako u sedanu působí velmi dobře. Interiér po lehký modernizaci a se spoustou příplatkový výbavy taky lepší než výchozí Céčko, unifikovanej, ale pěknej volant se příjemně drží…co zůstalo je nevzhlednej volič automatu…brrr. Pohybuje se v kostrbatý kulise jako za krále klacka, u M-B preferuju páčku pod volantem nebo to nádherný udělátko v novým SL.
4 lidi se dovnitř vejdou jako nic, řidič má k dispozici slušně vyladěnej Command, pěkná grafika a celkově útulno.
Motor je při běžný jízdě celkem tichošlápek, ale když mu dáte pravou pokyn, umí se i řádně ozvat. Uvnitř nemá rozhodně odpudivou kulisu a sekunduje mu podstatně vylepšenej 7° automat. Každopádně je jízdně 195kw naprosto suverénních.
Podvozek je… Jak kdy a kde.
V komfortním modu se mi zdá na okreskách moc měkkej, auto se jakoby při dynamičtější jízdě kymácí a vlní. je to spíš pro velmi klidnou jízdu, ve sportu je zase na horším povrchu dost tvrdej. Ale asi jde jen o zvyk, nebo jsem vybral ty nejhorší silničky za Prahou. Na dálnici samozřejmě naprosto v pořádku.Shrnutí: Žádnej sporťák, ale poctivý a příjemný auto ve stylu GT. Absolutně pohodový jako denní nářadí na všechno. Jo a nezapomeňte vyzkoušet famózní 350 benzín 😉
webpaja
- Duben 20201 Příspěvek
- Červen 20191 Příspěvek
- Duben 20191 Příspěvek
- Březen 20191 Příspěvek
- Únor 20191 Příspěvek
- Říjen 20181 Příspěvek
- Září 20181 Příspěvek
- Červen 20181 Příspěvek
- Únor 20181 Příspěvek
- Leden 20182 Posts
- Říjen 20172 Posts
- Květen 20171 Příspěvek
- Únor 20171 Příspěvek
- Prosinec 20161 Příspěvek
- Říjen 20162 Posts
- Červen 20161 Příspěvek
- Květen 20161 Příspěvek
- Listopad 20151 Příspěvek
- Říjen 20151 Příspěvek
- Srpen 20151 Příspěvek
- Červen 20153 Posts
- Květen 20151 Příspěvek
- Únor 20151 Příspěvek
- Říjen 20141 Příspěvek
- Září 20141 Příspěvek
- Květen 20141 Příspěvek
- Březen 20141 Příspěvek
- Únor 20142 Posts
- Leden 20141 Příspěvek
- Prosinec 20131 Příspěvek
- Září 20131 Příspěvek
- Srpen 20131 Příspěvek
- Březen 20131 Příspěvek
- Únor 20131 Příspěvek
- Srpen 20121 Příspěvek
- Červen 20121 Příspěvek
- Leden 20121 Příspěvek
- Prosinec 20111 Příspěvek
- Listopad 20111 Příspěvek
- Srpen 20111 Příspěvek
- Červenec 20111 Příspěvek
- Červen 20111 Příspěvek
- Květen 20111 Příspěvek
- Duben 20111 Příspěvek
- Březen 20111 Příspěvek
- Únor 20112 Posts
- Leden 20111 Příspěvek
- Prosinec 20101 Příspěvek
- Listopad 20101 Příspěvek
- Srpen 20102 Posts
- Červenec 20102 Posts
43 Responses to Rychlovky
[1]
22. 8. 2012 v 9.11Emel
Zajímavá směska… mě se líbí ta Zafira, pokud tedy mluvíme o nové Zafiře Tourer… kupodivu jich moc nepotkávám, asi by bylo záhodno promítnout nějaké to kouzlení s cenou i do ceníků, takhle je dominance Pabla a Ádovy můry evidentní. Nebo je to možná tím, že Opel má na stránkách jen starou Zafiru (a Corsa v bílé na plecháčích taky nevypadá moc lákavě).
http://www.opel.cz/nabidka-a-sluzby/aktualni-nabidky/nabidka-vozu.html
E coupe mě při představení moc nebral, ale naživo jsem mu docela přišel na chuť. Jen bych se asi vyhnul té bílé, ve které ho MB z neznámých důvodů prezentuje – v bílé přece jen vynikne to, že plechu kolem zadního kola je o kousek víc než by mělo.
[2]
22. 8. 2012 v 9.22webpaja
K Zafiře na webu… http://www.opel.cz/vozidla/prezentacni-mistnost/vozidla/new_zafira/prehled.html
Pravdu máš, že jich jezdí málo a je to i tak trochu tím, že mají na salonech spíš základnější verze v naftě. Tady se mi líbí přístup Fordu, kdy ukazují topy. Když mi poslali nabídku, byly v ní v zásadě téměř všechny extras zdarma. Což není špatný.
E Coupé vypadá nejlíp v AMG paketu, velký kola trochu stáhnou hmotu nad zadním kolem. Ale celkově na to, že je to vlastnhě Céčko funguje výborně 😉
[3]
22. 8. 2012 v 9.40Emel
Ale jo, já vím že tam je, ale ne na té úvodní fotce, ta je podle mě dost hrozná. Naftě bych se v MPV asi nebránil… dokonce jsem si říkal, že možná i nějaká ta 1.6 by mohla stačit přinejhorším (do S-Maxe asi ne).
[4]
22. 8. 2012 v 10.02webpaja
(3) Nafta i turbobenzín jsou v pohodě 😉 Jen je to nej s automatem.
[5]
23. 8. 2012 v 8.47Dinar
Tady si zas někdo vozí zadek každej den v něčem jiným, místo, aby dělal něco užitečnýho. 🙂 😉
Se vším souhlas, akorát tu zafiru jsem viděl jen na fotce. Co se fordu týká, tak při vědomí zprasenosti současného focusu a toho obra, co ukazují jako nové mondeo, bych vážně neváhal, s velkou pravděpodobností něco tak výborného jako je S-Max už nevyrobí.
Cos nakonec vybral? Nebo ještě výběr probíhá?
Éčko kupé je mazel, v šedé amg pakettem nebo světlešedomodré je k sežrání. A navíc hezky jede. Ale souhlas s nedostatky, ten volič převodovky je už out, v tomhle oběma z D3 ukazuje BMW záda, ten joyistick je naprosto dokonalé řešení, které navíc dobře vypadá, kvedlat dneska v nějaké zubaté kulise je mimo, ale oni tu obdobu bavoráckého řešení, co mají zatím jen v amg modelech zavedou, tipuju už s faceliftem éčka. 😉
[6]
23. 8. 2012 v 9.05webpaja
(5) Nevybral…doma je jasnej favorit a začínám o něm uvažovat…XC60. Nějak mě to zklamalo před rokem a půl, když jsem ho jezdil v D5 a slušnej benzín a navíc dobrej automat nemá. Ale jinak je to mazel.
Zafira je překvapivě dobrý auto, podle mě nejlepší Opel, kterej se vyrábí…jen mě straší úroveň servisů a holding od kterýho beru je nedělá.
Největší zklamání byl Prius+, nečekal bych, že Toyota pustí do světa něco tak nedotaženýho z hlediska komfortu a jízdní dynamiky.
E kupé v paketu je asi nejhezčí běžnej Mercedes, vnitřek by mohl být o něco noblesnější, ale to už je jen takový rýpnutí. ten šaltrklacek je tam ovšem jak pěst na oko a jeho ovládání je děsný. Ale jízda je zábavná, jak by člověk od derivátu Céčka snad ani nečekal. Moc jsem toho s ním nenajezdil (a navíc v 250CDI ještě s 5°), ale moc se mi líbí. Má víc nenucenosti než E92 (není tak ultimativní) a přitom dokáže pobavit. Jen podvozek by snesl nějakej mezistupeň mezi soft a hard. 😉
[7]
23. 8. 2012 v 9.08Emel
webpaja: mezi soft a hard… třeba trans ;-)?
[8]
23. 8. 2012 v 9.19webpaja
(7) Myslíš jako na Aurise? :-))
[9]
23. 8. 2012 v 9.54Dinar
XC60, zajímavý, jak se tohle auto líbí ženám, tady se volvo ukrutně trefilo. S benzinem bacha, je tam teď fordovský turbodvoulitr s powershiftem, může to být celkem v pohodě, akorát spotřeba je děs, dýzl je na ježdění, co potřebujete, celkem na prd, ten pětiválec se proti konkurenci extrémně dlouho prohřívá, aby tolik nebručel, a spotřeba taky nic moc. Převodovku tak tragicky nevidím, podstatně horší je navigace, otázka, jestli je v tom autě důležitá.
[10]
23. 8. 2012 v 10.03webpaja
(9) S benzínem bych musel čekat na výrobu, spíš jsem myslel nějakou skladovku na lusknutí prstu. Ale D5 je obhroublej a bručivej. Tak dva roky zpátky jsem tuším na autorevue.cz četl o tom, jak má až benzínovo-osmiválcovej zvuk 🙂 Toho redaktira museli podle mně poslat tak na měsíc na jachtu, aby to napsal…
Navi od minulýho roku není povinností, prostože konečně udělali místo strašlivý záslepky display, předtím to bylo podstatně horší. Krásnej interiér končící záslepkou místo navigace, kam sis mohl dát rodinnou fotku.
Každopádně je to favorit, druhý místo zatím okupuje CX5, ale tam mě ten benzín bez turba přijde slabej.
[11]
23. 8. 2012 v 10.30Emel
webpaja: jo, Auris.
Pojď do Mazdy… budem dělat tuningový srazy a lepit si samolepky na okýnka. Aspoň se na tom motoru nemá co pokazit…
Display místo záslepky? A dá se na tom aspoň hrát ta hra jak vlk chytá vajíčka?
[12]
23. 8. 2012 v 12.05webpaja
(11) Když mi prodáš tygří potahy, tak do toho jdu 🙂
Má velikost půlky ipadu :-))
[13]
23. 8. 2012 v 12.08Emel
Tygří potahy nemám, ale měl bych jeden červenej volant.
Zadní nebo přední půlky?
[14]
23. 8. 2012 v 12.34webpaja
(13) Přední, zadní jsou od včera pro Auris 2013 🙂
[15]
23. 8. 2012 v 13.32Dinar
Ta volví navigace má na dnešní dobu příšerné rozlišení a TMC mě bere nervy, v D to chodí jednou o.k., podruhé nesmysl, ale u nás tak s třídenním zpožděním, úplně k hounu. O ovládání ani nemluvě.
Z toho cos mi psal o potřebách a z čeho vybíráš, mi přes mou neoblibu X3 vychází s 20i pořád nejlíp. Ukaž ji manželce v bílé na hezkých kolech a třeba se jí zalíbí. 😉
[16]
23. 8. 2012 v 14.08Emel
Dinar: X3 je ale řádově dražší než Zafira nebo CX-5, ne?
[17]
23. 8. 2012 v 15.23webpaja
Úplně řádově to není. CX5 taky nechci holodrbku 🙂
Zafira samo, že ano.
[18]
23. 8. 2012 v 16.34Dinar
Tak hlavně je to otázka priorit, SUV nebo MPV? Já jsem u rod. auta spíš pro suv, páč awd a kufr zbytečně nezabírají dvě „povinné“ sedačky navíc, které jsou reálně nevyužitelné. Cena suv je logicky vyšší, Volvo nebo BMW ještě s příplatkem za značku, kdybych se musel nutně držet v cenách např. Smaxe a chtěl prostorem srovnatelné suv, pak by nezbylo než zamáčknout slzu a odevzdat peníz korejcům, u mě by to bylo nejspíš sorento. 😉
[19]
23. 8. 2012 v 21.28woody-alien
Jak pravil Dinar, pořád jenom jezdíš a dělat má v tomhle státě už kdo ? 😉
Jen ještě k tomu spojení 2.2 TDCI + automat. Může být, že to vychází z mých menších zkušeností s automaty, přesto myslím, že v Mondeu řadí dost rychle, jemně vždycky ne, ale rychlost bych mu nevyčítal. A k samotnýmu motoru, svezl jsi se s manuálem ? Neřekl bych, že automat ten motor dusí, ten motor se totiž dusí sám svojí propastnou turbodírou. Nezbývá než řadit a řadit a řadit. A v tom případě považuju spojení s automatem za přínosné.
[20]
23. 8. 2012 v 21.38jazva
Ja ťa hlavne obdivujem za to, že sa ti to tu chce písať. Ja som prešiel za posledné mesiace H i40, i30; Mondeo, Avensis, Passat, Superb, MB E Coupé, BMW X6, MB ML, Ceed, Opel Astra, R Laguna, Mazda 6 a … asi som na niečo aj zabudol. Aj som veeeeľmi rozmýšľal, že to budem niekde zapisovať a potom to sem hodím, ale nejako nevydalo. Za to máš u mňa veľký palec hore! Najväčšie prekvapenie jednoznačne ten Ceed. A najväčšie sklamanie asi X6. Jednu trasu tam som šiel na X6 a s5 zase ML a bolo to ako biela a čierna. Je pravda že X6 bola bez vzduchu a na runflatoch – čiže kostitras + tie vaše „schody do Prahy“ – no proste katastrófa. 🙂 Ceed ma najviac prekvapil podvozkom. Jednoznačne špička triedy. Automat + Diesel= ideálna voľba. Teda pre mňa. Zabili to však cenou. „Veľkorysá“ zľava z fulky cca 500ojro, ma priam dojala a KMSS som dal zbohom. Za tú cenu je predsa Passat v strednej výbave s dieslom a manuálom. Inak čo sa týka strednej triedy, tak moje dojmy boli také, že kombinácia diesel 100kW + manuál, je vlastne jedno aká značka. Z kvarteta Avensis, Mondeo, Passat, i40 je to proste iba o osobných sympatiách, prípadne antipatiách. Ale to som sa už rozpísal zase mierne OT… 😉 prepáč. Z týchto tvojich postrehov(aj z tých v SZ 😉 ) si ma navnadil na S-maxa a teraz aj na tú Zafiru. Máš pravdu, že Opel veľmi čaruje s cenou. Tak asi pôjdem niečo počarovať a uvidíme.
[21]
24. 8. 2012 v 0.08Navtech
Ahoj Pájo, nevím přesně o čem je blog, ale nedávno jsem nasál Smax, samozřejmě v černý a automatem a jsem velmi překvapen, jak to auto jezdí! Z venku nic velkýho, ale vnitřní prostor nadstardantní, variabilita OK, kočárky už nevozíme a mamina je nadšená, že nemusí jezdit s žádnou relativně velkou „krávou“. Nikoho to nesere, všechno se tam vejde a snad poprvý v životě máme auto, s kterým jsem ujel 1000km na jednu nádrž:))
Vřele všem doporučuji, ačkoliv se mi ani ve snu nezdálo, že bych tohle někdy napsal!
PS: pro blbečky upřesňuji, že jsem tím myslel pouze tu poslední větu…
[22]
24. 8. 2012 v 5.33webpaja
(19) Jezdím…14dní jsem zkoušel reklamovat zapráskaný Pirellky, ale nakonec vzhledem k tomu, že za 2 měsíce stejně přezuju, takže jsem se spokojil jen s 40-ti kily závaží na předních kolech. Nicméně od Pirelli ani gumu na tužku 😉
Jak jsem psal, motor 2,2tdci mě překvapil, že reálně není lepší než 2,0tdci. Ale stejně nejlíp funguje EB240HP 🙂
Automat na 100péro!
[23]
24. 8. 2012 v 5.38webpaja
(20) Moc se mi nechtělo, ale nějak jsem k tomu ráno zasedl a bylo to. Já mám x6 rád, na mě by jsi si se ssangyoungodidním ML nepřišel 🙂
Na příkladu Kie a Hyu je vidět, že vyrovnat se nejlepším jde, ale prostě to stojí prachy a pak je najednou ta úžasná novinka neprodejná…vyjma verzí cena od 😉
Myslím, že na S-Maxu se shodnou téměř všichni, že to je jedno z těch aut, který ve větším funguje jako Golf. zedník, doktor, inženýr, obkladač, dělník…a furt funguje.
[24]
24. 8. 2012 v 5.47webpaja
(21) 嘿,壓扁 !
🙂 tebe potkat, štěstí míti…jsi vzácnej jak 29.únor 🙂
Řeším něco na firmu a něco domů. Horní linie je tak nějak daná a požadavky taky, ale jestli to bude Ferda nebo Stig je mi fuk 😉
Prius+ nebejt tak drahej, tak ho vezmu do firmy jako poslední výstrahu. Nefunguješ…nemáš prémie, nefunguješ znova…máš na kvartál Priuse a pak… 🙂
Je to horší než jsem si myslel a spíš udělám radost lidem pořádným kombíkem se slušnou výbavou.
Domu je mi to fuk, něco vždy dovezu, paní se sveze a řekne jo nebo ne. S-Max byl horkej favorit, ale nelíbí se jí (jedna z mála věcí, který nepochopím). Včera mi poslali ještě naprosto ideálního sklaďáka ve stříbrný (špatně), ale absolutně v topu a 2,0d s powershiftem. Ještě zkusím toho. A pak už jen zbývá nějaká lepší SUVka.
S jakým jsi to vzal motorem?
[25]
24. 8. 2012 v 6.18Dinar
[20] Člověče, ty se tou X6 masíruješ co půl roku, podobné „sklamanie“ jsem tu už od tebe četl několikrát, interier hrůza, jízda hrůza. Může být, u toho konkrétního kusu, který evidentně není vybaven adaptive drive, což je kouzlo bmw dělající z řady X5/6 auto s nejlepšími jízdními vlastnostmi (nejlepší sladění agility a komfortu) ve třídě, kde na něj stačí pořád jen cayenne a nikdo jiný. X5/6 bez adapt. drive je jako ML bez vzduchu, nepředstavitelné. Že někdo musí nutně mít X6 a přitom je mu líto těch 80tis. za adapt. drive dát je jen jeho problém. Nejlíp když si pak na to auto strčí 21″ obruče, to pak má skutečnou masírku.
[26]
24. 8. 2012 v 6.20Dinar
[21] No, Pája to s tím 29. únorem trefil, přestaň se poflakovat a občas něco napiš.
Co se Smaxe týká, rozumím, roky tu píšu, že to je jediný Ford, který bych si s klidným svědomím pořídil. 😉
[27]
24. 8. 2012 v 6.25Dinar
[24] S tou stříbrnou bych s tvou paní souhlasil, buď tmavá metla nebo bílá, ta smaxovi sekne velmi.
Takže prius u Tebe ve firmě bude fungovat jako Morris Marina v Top Gearu? 🙂 Dobrá motivace pro hoši. 😉
[28]
24. 8. 2012 v 6.38webpaja
(27) Což o to, já bych s ní taky souhlasil 🙂
Za ty prachy je to drahý nasíradlo 🙂 Možná jeden krátkej, ale plus je ničema ničemná. Na druhou stranu jsem se po městě celkem bavil…ale jen s vědomím, že ho kdykoliv můžu vrátit a nemusím s ním jezdit. Představoval jsem si, že bude elektromotor fungovat jako KERS nebo turbo a ono to bez něj prostě nejede vůbec a s ním jako 1,2TSI (a možná ještě hůř). Do zatáčky ti připadá, že skládáš tirák naloženej dřevem a instinktivně je projíždíš stylem člověka +70 a taškama z Tesca v kufru, aby se nevysypaly.
Do Plusu jsem ženu ani neposadil 🙂
[29]
24. 8. 2012 v 8.47Dinar
:-)) Jo, jo, já zcela souhlasím, priusem jsem se párkrát svezl, mám kamaráda, který je priuspozitivní už od jedničky, aktuálně má dva, kufry narvané dodatečnýma baterkama, lítá s tím po Brně prakticky jen na elektriku, ideál. Jenže k tomu má velké suv a hondu 2000, záleží na potřebě. To je ta potíž priuse, jako univerzální auto nefunguje. 😉
[30]
24. 8. 2012 v 9.22jazva
[23] [25] Ono to možno vyznie tak, že ja tú X6 nemám rád. Opak je pravdou. Mne sa to auto neskutočne páči. Len tak nejak od veľkých áut čakám oveľa viac komfortu ako športovna. Najviac mi v tomto ohľade asi „sadol“ Jeep Comander. 😀 To je skôr plavba a to sa mi páči. Tak mi to proste k SUV tejto veľkosti viac štimuje. 😉 K interiéru som mal výtky iba ohľadom okolia ovládača svetiel. Je škoda že som to neodfotil, pretože ten nesúlad medzi kožou, plastom a drevom čo bol na tom kúsku ma až zarazil. Každý materiál v inej výške, každý trochu vyosený… Potom tie špáry vyzerali strašne. To by som proste na aute s cenovkou 100t ojro nečakal. Možno to bola len „chyba“ daného kusu, možno to proste nejde lepšie spraviť na tom malom priestore a možno som len veľký úchyl na takéto veci. 😀 Takže mier ľudia! 😉
[31]
24. 8. 2012 v 9.38Emel
webpaja: hele, a co nějaký normální střednětřídní kombík? Opravdu užiješ to SUV / MPV?
[32]
24. 8. 2012 v 9.42Dinar
[30] O.K., tak ještě jednou, má to auto adaptive drive nebo nemá?
[33]
24. 8. 2012 v 9.54jazva
[32] Nie nemá(l), už som to tu myslím niekde písal. A boli na nej 20″ kolesá. Ale je to už hudba minulosti, k tomu autu sa už nedostanem, takže… Proste som si spravil obrázok po tých pár sto km s ním, zrejme bude veľmi subjektívny a skreslený, ale myslím že naň mám plné právo. Či mi chceš povedať, že X6 bez adaptive na 20″ runflatoch nie je autom od BMW? 😉
[34]
24. 8. 2012 v 10.08webpaja
(29) Na to člověk musí bejt nadšenec 🙂
(31) Manželka chce vyšší posaz…
(33) Dnes jsem si prohodil s architektem auto a kromě předFL hrubšího 35d je výbornej. Má komfortní sedačky, AD a auto jezdí parádně 🙂
[35]
24. 8. 2012 v 12.08Dinar
Zkus ML bez vzduchu na dvacítkách, pak mi přijď říct, jak si užil „plavnost“ Mercedesu. Jinými slovy, zahodit model kvůli tomu, že jsem jel jednu verzi, a priori tu, jíž chybí podstatný option, je nesmysl, proto jsem se ozval, S adpative drive, nemá x5/6 problém srovnat se komfortem s ML, dynamikou podvozku ho hravě přebije. Jak píše pája, problémem X5/6 je motor 35d, ale i 40d verze, jsou hrubé, auto s nimi jede, ale hlukem od motoru neopovídá třídě. 30d je v tomto lepší, s 35i je to auto naprosto jinde. 😉
[36]
17. 6. 2015 v 16.02white romper playsuit
Recent Blogroll Additions…
[…]usually posts some very interesting stuff like this. If you’re new to this site[…]…
[37]
16. 8. 2015 v 19.22Brugte cykler
Read was interesting, stay in touch…
[…]please visit the sites we follow, including this one, as it represents our picks from the web[…]…
[38]
16. 8. 2015 v 20.44Brugte cykler
Awesome website
[…]the time to read or visit the content or sites we have linked to below the[…]…
[39]
19. 8. 2015 v 10.51porno
Read was interesting, stay in touch…
[…]please visit the sites we follow, including this one, as it represents our picks from the web[…]…
[40]
12. 10. 2015 v 18.29film izle
thank you share i like helped
[41]
9. 11. 2015 v 9.39glen checkley
Blogs ou should be reading
[…]Here is a Great Blog You Might Find Interesting that we Encourage You[…]…
[42]
18. 11. 2015 v 16.04m88
Recent Blogroll Additions…
[…]usually posts some very interesting stuff like this. If you’re new to this site[…]…
[43]
19. 2. 2016 v 14.29strony internetowe kielce
Related…
[…]just beneath, are numerous totally not related sites to ours, however, they are surely worth going over[…]…