-
TOPLESS CONTI
BENTLEY CONTINENTAL GTC (od 2006) – poslední přírůstek do portfolia klasického britského výrobce zahajuje seriál o krásných a drahých autech. Jak jistě víte, může se pochlubit celou řadou zajímavostí.
Takže jen ve zkratce a pro pořádek, protože o to tady tolik nejde. Nejrychlejší kabriolet na světě pohání nebentleyovský dvakrát přeplňovaný šestilitr W12 s výkonem 550 koní (412 kW) a 650 Nm. Maximální rychlost je s nataženou střechou 312 km/h, bez ní o kousek míň, ale to je lepší snad nezkoušet – stejně to vzdáte dřív než auto, tak proč se trápit. Mimochodem zrychlení z 0 na 100 proběhne za pouhé 4,8 sekundy. Ekologové vám za 410 gramů oxidu uhličitého na km asi nepoděkují, a britský daňový systém to naopak ocení maximální daní 35%. Ale co byste pro ten nádherný pocit neudělali, s otevřenou střechou je nálada hned lepší. Těch 130 tisíc liber vaše yorkshirská tetička jistě ráda pro tu trochu radosti oželí…
Nasávejte tu krásu, a tomu dole nevěřte ani nos mezi očima – do GTC ho jenom posadili a ještě mu za to platí.
617 BRUCEOVÝCH KONÍ Auto za sto
27 Responses to TOPLESS CONTI
[1]
6. 2. 2007 v 19:21Petic
Pekný článok o peknom aute 🙂
[2]
6. 2. 2007 v 20:03GTI
Stylové a silné téma. Bravo, Ricardo.
[3]
6. 2. 2007 v 20:29PekelnáMicinka
Nějak nevím – těch sto byla nejnižší částka? 130 už se mi zdá hodně „mimo“, to jen věcná.
[4]
6. 2. 2007 v 21:28Ricardo
Petici, díky
[5]
6. 2. 2007 v 21:30Ricardo
GTI, díky. Příště bude…. auto o krapet silnější, rychlejší – a dražší.
[6]
6. 2. 2007 v 21:34Ricardo
Nějak jsem se uklepl a poslal to, chtěl jsem ještě napsat něco ve smyslu, ano dnes vyváženě stylové a silné, příště víc silné než stylové.
[7]
6. 2. 2007 v 21:36Ricardo
Micinko, 100 liber byl startovní můstek. Budou auta dražší i levnejší než GTC. Ale hlavně jsem chtěl začít s jistou grácií a navíc, když za chvilku už bude léto… 😉
[8]
6. 2. 2007 v 21:58PekelnáMicinka
Jasně, jen jsem si to ujasnil 🙂
[9]
6. 2. 2007 v 22:32Alessio
Ricardo…já jsem říkal, že v něm pojedu na jaře (všechny palce zaťaté) a ty sem dáš článek…no nic, snad si to lidé rádi přečtou i po druhé (a tentokráte snad s dojmy z jízdy…uff, snad to vyjde
[10]
6. 2. 2007 v 22:52Ricardo
Alessio, to mě nějak vypadlo z paměti Ale tady jde opravdu jen o ty fotky.
[11]
6. 2. 2007 v 23:27yoyo
prijemny clanok, Ricardo.
a ten dole 😀 ten vyzera ako uspesny plasticky chirurg z Miami 🙂
[12]
6. 2. 2007 v 23:51rexton666
to mas pravdu 😀 Klidne jsi tam mohl sedet treba Ty nebo ja:))jinak pekny clanek:))skoda ze nemam tu teticku…
[13]
7. 2. 2007 v 11:49musta
Hezký malý článeček, moc hezké fotografie.Já bych radši jen GT než GTC.
[14]
7. 2. 2007 v 16:33Ricardo
Rextone, asi ano. Myslím že bych se tvářil víc spokojeně a na zbytku by zapracovali vizážisti. Ty na tom budeš velmi podobně, jestli ne líp 🙂
[15]
7. 2. 2007 v 16:35Ricardo
Musto, díky. Na GT se tady jistě taky dostane, chce to svůj čas.
[16]
7. 2. 2007 v 17:00Lonestarstate
Hmmmm, něco nevěřím ani tomu autu. Ale je přenádherný.
[17]
7. 2. 2007 v 20:23Ricardo
Nesmíš být sentimentální… vzpomeň si na toho Opela co se prodával i jako Caddilac (nebo to bylo naopak?) 😀
[18]
8. 2. 2007 v 17:03Lonestarstate
Ricardo: 1)Cadillac není Bentley. Bentley je ještě vyšší liga. A mít všechno společné s VW je takové…. 2)Je to minulost, tohle je současnost a když i Cadillac vyvinul vlastní platformu, proč jí nemá Bentley 3)Vím, žes chtěl jen provokovat 😉
[19]
8. 2. 2007 v 18:36Ricardo
Já nad koncernovou technikou taky dvakrát nejásám, ale uvědomuju si že je to asi tak jediné co mohli v danou chvíli dělat. Koupili značku která po osmnácti letech konečně dokončila nový model (s motorem BMW). Jestli to bylo rozhodnutí moudré, to ukáže až čas a budoucí kroky. Můj názor je, že Bentley řadou Continental vyzdvihlo řadu tradičních hodnot a to i za cenu konstrukčních ústupků koncernovým komponentům.
A provokuju rád 🙂
[20]
9. 2. 2007 v 20:47BaracudaJ
Ten chlapík na fotce je na mě až moc dokonalý. Jinak to GTC nemá chybu. Ten volant v jemné modré kůži…krása…úplně ho cítím v rukou. I když má motor základ v koncernu, tak ho používá jen Bentley. Takže mi to zas tak nevadí, že nejde o klasu 6.75l V8. Jo Ricardo, doufám že ti neunikl exkluzivní test nejluxusnějších vozů. Byl otištěný a Carauto. Postavily se proti sobě M-B S, LS, Arnage, Rolls a Range Rover. Výsledek byl opravdu překvapivý.
[21]
9. 2. 2007 v 21:09Alessio
Interní poznatek: GT je z 60% dílů shodné s phaetonem (včetně konstrukčně důležitých jako je podvozek nebo převodovka) a když chcete nasrat majitele bentley C GT, stačí říct – „pěknej folkswágn“ 😀
[22]
9. 2. 2007 v 23:28Ricardo
Baracudo, jestli to bylo v poslední době, tak mě to zcela určitě uniklo.
[23]
9. 2. 2007 v 23:32Ricardo
Alessio, to znamená 40% dílů unikátních? To se dneska hned tak nevidí. Převodovka je jestli se nepletu šestistupňová ZF a to je jeden z mála (nebo snad jediný) automat v této výkonostní kategorii. Asi to není dvakrát nejlepší, že Conti je „pjeknej focvágn“, ale už jsem se o tom rozepisoval výše. Mimochodem ten Phaeton není vůbec špatný auto, akorát přišlo ve špatnou dobu nebo u špatné značky. PS: vím že jenom zlobíš. Mstíš se za Lonese co? 😀
[24]
10. 2. 2007 v 0:32Alessio
Ricardo: ano, 40% dílů unikátních – světla,kapota atd :-)…pod sukní Phaeton. Je to úžasné auto, já se do něj zamiloval a mám ho rád i přes to, že má motor,podvozek(plošinu) i ta převodovka je opravdu od VW(psali to v TG,nevím),pohon 4 kol,některá tlačítka… mám ho rád! PS: jsou i výkonnější auta s automatem, napadají mě mercedesy (vrcholné AMG) nebo SLR
[25]
10. 2. 2007 v 7:40Ricardo
Možná v tom bude nadsázka, W12 ve Phaetonu má např. „jen“ 414 koní. Zkus se na to poptat v Lamborghini Praha 😉 Ten automat – to je jasná věc, kdo by chtěl Bentley s manuálem? 😀
[26]
10. 2. 2007 v 12:03Alessio
W12 je biturbo? GT má tuším 550 hřebečků.
[27]
18. 2. 2007 v 17:24Ricardo
Ano, přesně tak 🙂
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.