• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > American blog  > Pozdrav od Goodyear Dunlop

  • Pozdrav od Goodyear Dunlop

    Publikováno: 27. 5. 2014

    Jen 55 % českých řidičů přezouvá pravidelně na letní pneumatiky, uvádí v tiskové zprávě společnost Goodyear Dunlop.

    Uváděných 55 procent se opírá o dva roky starý průzkum, ve kterém bylo dotazováno 1000 českých řidičů. Z výsledků nelze vyvozovat, že zbývajících 45 % jezdí celé léto na zimním obutí. „Ostatní respondenti uvedli, že jezdí buď na zimních pneumatikách, nebo zimní pneumatiky v létě dojíždějí, nebo přezouvají pouze někdy, či jezdí na pneumatikách celoročních,“ upřesnil na náš dotaz Václav Buchbauer z agentury Temper Communication, která Goodyear Dunlop zastupuje.

    Těch bláznů nějak přibývá, že :o))

     

ZIL Gorbačova a Jelcina na prodej Dodge Challenger Hellcat boří mýty

37 Responses to Pozdrav od Goodyear Dunlop

  • [1]

    27. 5. 2014 v 15:15webpaja

    Ano, je to smutný. Nejhorší pak u těch, který auto denodenně užívají, prsí se vysokým výkonem a nejsou ochotni věnovat peníze za slušný obutí. Myslím, že Michalpneu to vysvětlil velmi dobře.

  • [2]

    27. 5. 2014 v 19:03Emel

    foto Emel

    Ono to hezky koresponduje s vozovým parkem v ČR… průměrný věk je 14 let… nechci stavět automaticky rovnítko mezi stáří auta a péči o něj, ale prostě pro nízkorozpočtové občasné ježdění se asi fakt dá na těch zimácích přežít. Kdo jezdí každý den… a jinde než po městě… ten by na tom bez ohledu na rozpočet šetřit neměl.

  • [3]

    27. 5. 2014 v 20:08T613

    foto T613

    doražení zimáků se dá pochopit… nedá se pochopit výkonné auto na zimních gumách po celý rok. To je prostě zoufalost nejvyššího zrna.

  • [4]

    27. 5. 2014 v 21:06Barrichello

    doporučuju si přečíst diskuzi na autorevue….k článku věnující se tomuto tématu. Budete se trochu divit, protože se tam vyskytující pro vás nepřijatelné názory, že letní a zimní pneumatika s vysokým indexem nosnosti se zásadně nedrolí, což mohu já osobně za 8 sezon potvrdit, mě se nikdy žádná nedrolila a žádné kusy gumy na blatníkách a podobné katastrofy, které sem tady od jistých lidí četl sem nikdy nezaznamenal (pokud si dá s prominutítm nějaký idiot na auto gumy s indexem 90 když tam má být 100, místo aby tam dal 110 – jeho boj) ; že vysokorychlostní zimní pneu vůbec nemusí být hlučnější jak nekvalitní letní a v neposlední řadě že odvod vody – o kterérm tu argumentují mnozí, že je velmi špatný – odborník na pneu tvrdí že je lepší u zimní jak u letní.

    Ono je to vcelku logické , on v zimě není POUZE sníh, ona je v zimě hlavně brečka a rozsolená srajda s vodou. Pokud by tedy zimní pneu neuměla odvést vodu, bylo by to hodně smutný. Toho sněhu je na silních u nás totiž minimum. Nejvíc je vody, často odoslova kaluže v zimě. Jo a na ledu jako zrcadlo nefunguje nic – ani letní, ani zimní ani superhrabáky – jedině pneu s hřeby.

    Co vodu ale 100% neumí odvést sou letní slicky, tedy gumy sjeté někam na hranici 1-2mm které sice super sedí na suchu, ale pri lehčím deštíku kloužou a při tom co bylo dnes máte aquaplanning jako pra*e už v 50ti.
    A že na nich jezdí dost lidí, hlavně otuzené bmw z poč. 90. let, golfy, astry a podobné nádhery v rukou kloučků s čerstvým razidlem na řidičáku.
    Ale o tom se nemluví…..to je tabu.

    Jenom sem tu chtěl nastínit, že těch exotů co nejezdí na letních je celkem dost, že.
    Univerzály nebudeme komentovat, leckteré levné univerzály sou mnohem horší jak kvalitní zimák a to nejen v zimě (což je logické) ale i v létě.

    Ted kontrolní otázka -jaká guma je lepší na rozblácené polnačce v létě? zimní nebo letní?

    Míru zdar :o))

  • [5]

    28. 5. 2014 v 06:21webpaja

    Citát testera pneu:
    „Ačkoli existuje pár krajních situací, kdy dokáží zimní pneumatiky v létě fungovat dobře, z dlouhodobého hlediska je jejich používání nevhodné. Jde pak zejména o jejich neschopnost dobře brzdit a zatáčet. V tom se nemůže zimní pneumatika těm letním rovnat na suchu ani při teplotách kolem nuly, natož pak ve třicetistupňovém vedru na rozpáleném asfaltu.“

    Tvoje obhajoba vlastní hloupý šetřivosti a falešnýho frajerství je jen trapnější a trapnější… 😉

  • [6]

    28. 5. 2014 v 08:02woody-alien

    foto woody-alien

    Tohle nemyslíš úplně vážně, že ne ? Rozdíl (a dost markantní) mezi letními (CSC 2) a zimními pneu (Pirelli SC3) při projíždění zatáček nebo brzdění vnímám i na Swišťovi s 69 kW, o nějakých výkonnějších autech nemluvě. Že jsem se doslova těšil, až budu moct přezout na letní a trochu si zajezdit, o něčem vypovídá. Kdybychom blogovali na serveru o pečení moučníků, tak to snad přejdu, ale promiň, tady se předpokládá jisté zanícení pro auta. A k tomu patří i nezpochybnitelný fakt, že pneu (a nejen zimní vs. letní) často zásadně ovlivňují chování auta. Pokud chceš ušetřit, je to tvoje věc. Když přizpůsobíš styl jízdy, dá se jezdit opravdu v podstatě na všem. Ale je to spíš chování dědy z Horních Počáplic, kterej jednou za rok ze svý leštěný 120L stáhne plachtu a vyrazí na návštěvu k sestře do Ouholiček. A argumentovat letňáky sjetými „na plátno“ je úplně mimo.

  • [7]

    28. 5. 2014 v 08:22webpaja

    (6) Co k tomu dodat…pravdu díš, příteli 🙂

  • [8]

    28. 5. 2014 v 08:47MariAchi

    A jako příklad mohu uvést obvykle vysoko hodnocené (a sakra drahé) Pirelli Sottozero – na suchém asfaltu jsem mohl párkrát při plnejch brzdách prdelí trojku kulatinu štípat, jak jsem se bál, že to nedaj a mrknu se tomu přede mnou do kufru. Zimní gumy jsou podstatně horší, než letní jak na suchém asfaltu (a to i při mínusových teplotách), tak na mokru, kdy odvod vody je možná v pohodě, ale brzdí to a sedí rozhodně podstatně hůř.
    Na sněhu a ledu (ano i ledu jako zrcadlo) mají zase zimní pneu hodně navrch, doporučuju vyzkoušet, byť na ledě se dá jet kontrolovaně a bezpečně tak maximálně do 20 km/h (na letních však ani krokem).
    Jinak odpověď na Barikovu otázku: Na „zimních“ gumách je obvykle označení M+S = Mud + Snow, takže na rozbahněnou polňačku jsou v létě i v zimě lepší „zimní“ gumy, ale ježto po rozbahněných polňačkách nejezdím, je mi to fuk.

  • [9]

    28. 5. 2014 v 09:30Barrichello

    Pár zajímavých postřehů z diskuze: (pouze cituji názory jiných): „Výrobci tenhle blábol už odvolali. Hromadily se jim ve skladech pneumatiky starší a i podle jejich argumentace nepoužitelné a tak toto odvolali s tím, že pravidlo čtyřech let neplatí, protože pneumatiky najednou netvrdnou. Hlavně nechcou, aby jim tvrdly ve skladech.
    Takže stejné to bude i s dalšími zásadními argumenty tzv. výrobců. Je to jenom manipulace se stádem.“

    To k tématu staré, nepoužité gumy

  • [10]

    28. 5. 2014 v 09:31Barrichello

    Další citace „lánky z pera výrobců pneumatik jsou úsměvné, zeptejte se lidí, kteří jsou vyučení v oboru a mají letité zkušenosti, většina z nich vám potvrdí, že kvalita směsí na letní i zimní se hodně zlepšila a parametry se k sobě přiblížily, řada zimních dělá menší hluk, odvádí dobře vodu, nemění se tak rapidně jejich přilnavost a valivý odpor jako kdysi. Pak je nutné si položit otázku, jezdím stále po dálnici, nebo používám vůz na cestu do práce a zpět po většinu roku? Podle toho také volím pneu, hezký den přeji „

  • [11]

    28. 5. 2014 v 09:32Barrichello

    „Co jsem viděl, tak lidé mají na autech většinou pneumatiky s naprosto nevhodným hmotnostním indexem (nízkým), asi proto, že 90% lidí neví co to číslo znamená a ani neví jaký minimální index výrobce vozu předepisuje. Měkká zimní pneumatika na těžkém autě se potom v létě opravdu drolí jak stará houba. Řidiči co jezdí i v létě na zimních naopak mají rozum a kupují pneumatiky s vyšším indexem hmotnosti než je nutné, taková pneumatika pak snáze nese hmotnost vozu i v létě a nedeformuje se.

    Měkké gumy totiž na autě jedou jenom po stranách, pneumatika se hmotností vozu provalí dovnitř a teď si představte v letním horku, jak se v takové situaci chová letní pneumatika a zimní, která je navíc ještě měkčí.

    Jenže 80% lidí s tím co mají na autě stejně nemá šanci zastavit. Protože ty pneumatiky na to auto ani nepatří“

  • [12]

    28. 5. 2014 v 09:33Barrichello

    Co říkáte na tyhle názory, molodci? Podotýkám že to nejsou moje názory, ale názory diskutérů z autorevue :o))

  • [13]

    28. 5. 2014 v 10:00webpaja

    (12) Jsou to kecy šetřílků…nic víc. Papouškuješ-li názory podobných lidí a sám nepoznáš rozdíl, tak ti to tvoje ježdění schvaluju 🙂

  • [14]

    28. 5. 2014 v 10:22michal

    K vytvoření nějakého názoru k otázce, zda lze dojíždět v létě zimní pneu od slušných výrobců, jsme před pár lety s kolegy udělali amatérské hodnocení. Spočívalo to v tom, že na vybraném úseku opuštěné asfaltové trojky s průměrnou hrbatostí, se rozjelo auto na rychlost 100 km/h a pak se zastavilo. Měřítkem byla brzdná dráha a pozor, spuštění ABS při brzdění. Ano, sjetá zimní oproti nové a zajeté letní je horší. Nicméně, vedle pneu se neméně rozhodujícím pro spuštění ABS, ukázal vliv stavu brzd a stavu tlumičů. Když je problém tam, tak to nezachrání ani nová letní guma. Dále se ukázalo, že nikdo z nás neměl stejný rozměr zimních a letních pneu. Takže výsledky nebyly aplikovatelné všeobecně, ale jen na srovnání konkrétních zimní užších a vyšších oproti širším a nižším letním. Z toho samozřejmě plynou i jiné schopnosti obou rozměrů pneu přenášet boční síly v zatáčkách. Ale jak píšu, bylo to amatérské měření a nedělám z toho jiné závěry, než to
    – že při běžném defenzivním ježdění v koloně ráno do práce a večer zpět, má na brzdnou dráhu větší vliv, zda jsou v pořádku brzdy a tlumiče, než jestli tam je čtyřmilimetrový zimní Nokian, nebo čtyřmilimetrová letní Barumka.
    – a na autě s problémem v tlumičích, nebo brzdách, nepomůže ani nová letní Michelinka. A to nejen při brzdění, ale i při průjezdu zatáčkou.
    – v létě se opravdu nedají bezpečně dojet zimáky po dálnici k moři, ale to by snad nikoho soudného ani nenapadlo

  • [15]

    28. 5. 2014 v 10:28Jirik

    Že to jsou zpola konspirační teorie a zpola rádoby zasvěcené výmysly a polopravdy. Diskuze o tom, která pneu je lepší za jakých podmínek, je na tomto serveru snad zcela zbytečná. A dodržet potřebný hmotnostní a rychlostní index? To není o šetřivosti, ale intelektu a informovanosti každého z nás.

    Každého volba a každého odpovědnost, dá-li přednost své pohodlnosti (o šetření bych snad ani nemluvil), nevynaloží hodinu svého času k přezutí a nechá si na svém voze zimní pneu celý rok. Čas od času se dívám a nerozumím zimním pneu na zánovních ikspětkách, esklasse a jiných.

    A ne, zimní pneu nebude nikdy fungovat v létě stejně dobře jako letní srovnatelné kvality. Že ten rozdíl poznáš, až když dojde na lámání chleba a ne při cestě do kina, je nabíledni.

  • [16]

    28. 5. 2014 v 11:24webpaja

    (14) Michale napadlo…pokud někdo nedopřeje svýmu vozu adekvátní obutí (přepodkládám, že takoví lidé chodí v zimě v sandálech a v létě v bufách), nedá se očekávat, že by dbal na na věci, který nevidí na rozdíl od pneumatik vůbec.
    Souhlasím s Woodym, asi se nadá očekávat od postaršího člověka obecně dojíždějícího svůj starý vůz se vším všudy, ale tací tu nediskutují.
    O to je to smutnější, když někdo tvrdící o sobě jaký je fanda do aut, sjíždí pravidelně zimní v létě (případně naopak) s argumentem, že rychle nejezdí a nebude budoucímu kupci jeho vozu kupovat sezónní obutí.

  • [17]

    28. 5. 2014 v 13:04Emel

    foto Emel

    Barik: hmotnostní index? Pokud jukneš na nějaký eshop, pak drtivá většina gum je s hmotnostním indexem 91 (615kg) nebo 94 (650kg). To dává při rovnoměrném zatížení nosnost 2460-2600kg, pro osobáky naprosto dostatečnou.

    V reálu máš víc váhy na předku, třeba 60:40… jenže při nákladu se to srovnává. I kdybys ale počítal 60:40, je celková hmotnost 2×615 + 2×410 = 2050 pro většinu aut ok.

  • [18]

    28. 5. 2014 v 13:26Barrichello

    Vidíš, já mam třeba hmotnostní index 101

  • [19]

    28. 5. 2014 v 13:30Barrichello

    Michal a webpaja:

    1) K michalovi – no já právě nikdy menší a užší zimáky nedával, vždy stejný rozměr jako mají mít letní. Třeba na Jaguaru tedy klasika 235/50 R18 101V XL. Žádný 17″, žádný užší kola, to samé i tříkilo a všechny auta předtím

    2) paja – brzdy sou základ. Takže na BMW mám vzadu fungl nový ATE kotouče i destičky a přední brzdy sou OK, ty se neměnily, ty měnil někdo přede mnou.

    Na Aleru je budu měnit tento týden, kotouče zimmerman, desky brembo předek i zadek, stojí to směšný 4 litry( komplet předek i zadek).
    Za to je s bídou jedna 18″ pneu.

  • [20]

    28. 5. 2014 v 14:22webpaja

    Tlumiče určo taky 🙂

  • [21]

    28. 5. 2014 v 14:22Emel

    foto Emel

    Barik: no to jsi teda frajer 😉 , takže můžeš auto naložit až na celkové 3,3 tuny? A k čemu je to dobré? Jsi si jistý, že pneumatika s vyšším hmotnostním indexem nebude na lehčím autem horší než ta přiměřená?

  • [22]

    28. 5. 2014 v 14:37Barrichello

    to se zeptej výrobce, proč vyrábí tyhle 18″ v předepsaných rozměrech pro auta co sem měl s tímhle indexem nosnosti. Jinak třeba letní goodyeary, co sem měl na 300C (byly tam když sem to koupil) měly označení SUV 4×4, takže tam dal někdo kola pro SUV…

    To se dostáváme k další kapitole, že kolik lidí má na autě předepsaný rozměr gum schválený výrobcem. 25-35% mimo služebáky?
    Já z těch 6ti aut co sem kupoval tak krom Stratuse a BMW dali lidi všude jiný rozměr pneu.

    Často docela dost rozdílný….na Aleru místo 215 bylo 205, na 300C zas naopak dal někdo místo 225 235, na jagua se někdo rozhodl že dá dozadu jiný rozměr pneu než dopředu, aby to nebyla nuda…a na Sebringu byly místo 16″ daný 17″.

    Stačí si pročíst pár diskuzí na netu a řeší se tam něco ve stylu můžu dát na auto pneu 235/40 20 ? A vono výrobce žádnou takovou gumu schválenou pro auto nemá.
    To taky nikomu nevadí krom pojištoven, které v takovém případě zdaleka neplní v plné výši. Zajímavý co.

  • [23]

    28. 5. 2014 v 14:38Barrichello

    Emel: ale abych odpověděl na tvojí otázku: podle mě je lepší mít věci naddimenzovaný, než poddimenozovaný.

  • [24]

    28. 5. 2014 v 14:42Barrichello

    webpaja: tlumičům dle mechanika, který mi to servisuje nic není. Měnit netřeba. Ale třeba na Stratusu sem je měnil :o) Dával sem KYB

  • [25]

    28. 5. 2014 v 14:51Emel

    foto Emel

    Barik: guma s větší nosností bude zřejmě tvrdší, o to hůře pak bude filtrovat nerovnosti, možná bude těžší… ? Nevím, jen teoretizuju. Pro běžnou Octavii (dosaď si dle libosti) je ale limit 2,4t dostatečný i s rezervou.

    Co se špatného rozměru týče – s tím se tedy nesetkávám. Možná u jezdců amerik je to problém, protože se tam vyskytují exotické kombinace… ale evropský mainstream má pár klasických rozměrů typu 205/55/16, ty jsou také nejlevnější… a s výjimkou tunerů, kteří se snaží na auto nacpat za každou cenu co největší gumu to většina kupuje tak jak to má být.

    Ne že by se něco stalo, pokud nahradíš 205/55/16 za 205/50/16 nebo 225/45/17… jen tím můžeš ovlivnit tachometr.

  • [26]

    28. 5. 2014 v 15:12Barrichello

    U amerik se vyskytují exotické kombinace pouze v tom, že maj výsoký profil pneu, typicky 60 nebo 65. Šérka bývá typicky evropská typu 195/205/225/235

    Vyjimkou je Alero a tehdejší Malibu, kde v rozměru 215/60 R15 je v zimních pneu výborný výběr – Toyo a jinak nic. :o))

    Ale jak vidno na Jagu, což je klasický evropan i tam někdo dal jiný gumy než tam měly být, aspon dozadu.

  • [27]

    28. 5. 2014 v 15:54Emel

    foto Emel

    Barik: no právě… chápu, že pokud se 215/60/15 nabízí jen drahé Toyo, tak holt kupec sáhne po něčem jiném, levnějším. Nebo že někde dostanu čtyři starší gumy a prostě je obuju bez ohledu na to, co je v TP. Ale pokud jdu kupovat nové gumy ve standardním rozměru…

    Pro zajímavost… co bylo u toho Jaguára a co tam mělo být?

  • [28]

    28. 5. 2014 v 16:03Barrichello

    255/40 místo 235/50

  • [29]

    28. 5. 2014 v 22:59jazva

    Nebude, tá „politika“ – obujem na to auto hocičo, daná skôr tým že kupuješ autá od podobných ľudí ako si ty sám? Rozumej: Ľudia čo sa chcú za každú cenu prezentovať veľkým autom a potom nemajú na banány? 😀

  • [30]

    29. 5. 2014 v 09:14Barrichello

    No tak já auto od sukromé osoby kupoval jednou. Jaguar.

    Zbyek bylo přes bazar, co si tak vzpomínám, prvním majitelem 300C byla firma na výpočetní techniku z Ostravy, První majitelkou Sebringa jistá velmi solventní podnikatelka ze Znojma, BMW měl jeden VIP pán z Kampy, nebudu si dělat reklamu, ale kdybych tu napsal jeho jméno, mnozí z vás ho budete znát.

    No takže zbývá Alero a Stratus, to měly nějaké obyč paní z Prahy, tak ty možná na banány neměly no.

    Já na ty gumy samozřejmě mam, ale nerad vyhazuju prachy za zbytečnosti. A nerad trávím čas prodejem něčeho, co nemusím prodávat, nehledě na ušetřený čas při přezutí.

    To je asi jako platit měsíčně nájem 16 000 Kč, když můžu platit 3800 se vším všudy vč. elektřiny a plynu. A ještě sem měl 2100 přeplatek (teplá voda, elektrika a plny – seřteny přeplatky dohromady).
    Takže krom toho, že sem ušetřil za 10 let 100 000 Kč za gumy a eventuálně 100 tis kč za disky, sem proti některým kamarádům a kolegům ušetřil zhruba 1 200 000 Kč na nájmu, který by jinak schlamstnul nějaký slovutný pronajímatel popř nějaké veselé družstvo a či banka v rámci hypotéky(tam je to ještě větší masakr) – tak jako těmto ty prachy odevzdávají lidé kolem mě.

    No – někdo holt má oktávku nebo jiný podobný sazomet a platí měsíčně 15 000 nájem a jezdí na dehet, někdo holt osmiválcový Jaguar, BMW či šestilitrové HEMI v benzínu – protože platí měsíčně 4 000. Ted budu dělat výměnu ATF a filtru(součást vany – modří vědí) v bawu,
    sranda asi za 7-8 litrů s prací. Takže tomu že někdo nemá na banány se můžu akorát zasmát. Je potřeba si zvolit proiority a pro mě třeba větší proioritou mít dobré brzdy a vyměněné náplně a filtry, než mít na autě super letnáky, btw dneska se ty zimní gumy děsně přehřívaj, ráno bylo 9 nad nulou. To bylo loni v listopadu taky, když byly povinný zimáky, hehe.

    Míru zdar :o)))

  • [31]

    29. 5. 2014 v 10:51Emel

    foto Emel

    255 místo 235, no dobrá… a co jsi tím chtěl vlastně říct? Předpokládám, že důvodem bylo to, aby to „vypadalo hustě“, možná okrajově zlepšení trakce při prudkých rozjezdech. Tohle asi žádné bezpečnostní riziko není…

  • [32]

    29. 5. 2014 v 11:44woody-alien

    foto woody-alien

    [30] Smát se tomu můžeš, ale na věci to nic nemění. Znovu opakuju, že od toho, kdo má rád auta, bych čekal jiné chování. Člověk může šetřit na barvě, na výbavě….ale škudlit na tom, co přímo ovlivňuje chování auta ? Ne, zimáky opravdu nejsou totéž co kvalitní letní gumy a pokud tě trápí, že ti při následném prodeji zbyde jedna sada, prodat se dají snad i zvlášť. S tvojí logikou si sice koupíš kvalitní sýr, ale budeš ho pižlat sekáčkem na maso, protože proč investovat do speciálního nože…Nicméně to je tvoje věc, jen ten pokus o „obhajobu“ vyznívá dost křečovitě.

  • [33]

    29. 5. 2014 v 12:23Barrichello

    Ano je lepší pižlat kvalitní sýr nožem za 50 kč než mít nůž za 800 a krájet s ním eidam za 99 :o))

    Když to vezmeme ad absurdum. Na tom kvalitním sýru si pochutnám, zatímco na to, čím sem to pižlal si za 2 minuty ani nevzpomenu.

  • [34]

    29. 5. 2014 v 17:08woody-alien

    foto woody-alien

    Nechám sýr sýrem a zeptám se: A vážně si „pochutnáš“ na letní vyjížďce s nazutými zimáky ? To jsi tedy gurmán….

  • [35]

    29. 5. 2014 v 18:23MariAchi

    Ano je lepší pižlat kvalitní sýr nožem za 50 kč než mít nůž za 800 a krájet s ním eidam za 99 → to je přesně to „nemít na banány“, ale ty to asi nepochopíš, to už je mi po pročtení téhle diskuse jasné. Takže míru zdar hahaha

  • [36]

    30. 5. 2014 v 10:38Barrichello

    woody: ano vychutnám. Mě se nic nedrolí, nic nesmýká pokud teda nechci jet stylem aby se to smýkalo schválně. Mě ty gumy v ničem neomezují, jak sem ale psal kdysi – BMW je první auto s kterým sem jel ty 200, ono nějak svádí k ostřejší jízdě, sedany ač měly 350-400 Hp k ní nějak moc nesváděly.

    Okreskovou 100ku ty gumy zvládají naprosto v pohodě. To i při ostřejším projetí zatáček, ani nebliká ESP.
    To jedině při ostřejším rozjedzu se kola protočí, ale to umí i 150 HP Alero když zašlápneš plyn do podlahy, taky bliká kontrola trakce :o))
    A to má letní, takže to zjevně gumama nebude.

    (kdyby se někdo divil proč má Alero letní, tak tam je to naopak – letní za 800 kč ks a zimní za 2400 ks jediné zančky Toyo – za rady dát tam jiný rozměr děkuju, ale ten je mi platný jak mrtvýmu cvičky – z legální stk tě s jiným rozměrem vyrazí a pojištovna ti bude taky krátit plnění, kdyby něco).

  • [37]

    10. 6. 2014 v 22:27Moje stránka

    Chápu, že někteří řidiči chtěljí své zimní pneumtaiky v létě dojet, ale musí mít nějakou soudnost a vědět. jestli už stav pneumatik není natolik špatný, že by tím ohrozili svůj život a bezpečnost ostatních.

Komentáře nejsou povoleny.

Založit nový blog

American blog

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Únor 20221 Příspěvek
  • Leden 20221 Příspěvek
  • Březen 20212 Posts
  • Leden 20211 Příspěvek
  • Prosinec 20201 Příspěvek
  • Únor 20202 Posts
  • Říjen 20191 Příspěvek
  • Září 20192 Posts
  • Leden 20192 Posts
  • Září 20181 Příspěvek
  • Duben 20181 Příspěvek
  • Březen 20181 Příspěvek
  • Leden 20183 Posts
  • Září 20172 Posts
  • Červen 20172 Posts
  • Duben 20173 Posts
  • Leden 20172 Posts
  • Srpen 20161 Příspěvek
  • Červen 20162 Posts
  • Duben 20161 Příspěvek
  • Březen 20161 Příspěvek
  • Únor 20162 Posts
  • Leden 20165 Posts
  • Říjen 20153 Posts
  • Červenec 20151 Příspěvek
  • Červen 20152 Posts
  • Květen 20151 Příspěvek
  • Březen 20151 Příspěvek
  • Únor 20152 Posts
  • Leden 20156 Posts
  • Listopad 20143 Posts
  • Září 20143 Posts
  • Srpen 20142 Posts
  • Červenec 20142 Posts
  • Červen 20142 Posts
  • Květen 20142 Posts
  • Duben 20143 Posts
  • Leden 20145 Posts
  • Listopad 20131 Příspěvek
  • Říjen 20134 Posts
  • Září 20131 Příspěvek
  • Červenec 20131 Příspěvek
  • Červen 20131 Příspěvek
  • Květen 20133 Posts
  • Duben 20131 Příspěvek
  • Únor 20132 Posts
  • Leden 20134 Posts
  • Listopad 20124 Posts
  • Říjen 20123 Posts
  • Září 20123 Posts
  • Červen 20121 Příspěvek
  • Květen 20123 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura