Dnes tu mám otázku, který současný hot hatche je váš nejoblíbenější. Jde o čistě subjektivní názor. Dávám tu anketu, ze které 3 nejoblíbenější odpovědi postoupí dál. Za pár dnů tu bude podobá anketa, jen o starších hot hatchých. Zase postoupí 3, no a pak bude velké finále, kde vyberete nejoblíbenější hot hatche. At´ se vám anketa líbí a doufám, že budete přispívat. 🙂
Abarth 500
Abarth Punto Evo
Audi S3
Dodge Caliber SRT-4
Fiat Panda 100HP
Ford Focus ST
Ford Focus RS
Ford Focus RS500
Honda Civic Type-R
Mazda 3 MPS
Mini Cooper S
Mini Cooper JCW
Mitsubishi Colt Ralliart
Mitsubishi Lancer Ralliart
Mitsubishi Lancer Evo
Opel Corsa OPC
Peugeot 207 RC
Peugeot 308 GTi
Renault Twingo R.S.
Renault Twingo Gordini
Renault Clio R.S.
Renault Clio Gordini
Renault Mégane R.S.
Seat Ibiza FR
Seat Ibiza Cupra
Seat Leon FR
Seat Leon Cupra
Seat Leon Cupra R
Subaru Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STI
Suzuki Swift Sport
Škoda Fabia RS
Volkswagen Polo GTI
Volkswagen Golf GTI
Volkswagen Golf R
Volkswagen Scirocco R
Citroen DS3 Racing-přidáno na přání čtenáře
Který ze současných hot hatchů je váš nejoblíbenější?
52 Responses to Který ze současných hot hatchů je váš nejoblíbenější? (Anketa)
[1]
25 května, 2010 v 11:31 pmEnthusiastic.driver
Mám pár výtek… Zdá se mi úplně zbytečné rozdělovat téměř totožné modely u Renaultu nebo Seatu, rovněž si myslím, že Lancer a Preza nemají v této kategorii co dělat.. a poslední věc- kde je safra DS3 Racing? 🙂
[2]
26 května, 2010 v 7:17 amAmerika
Totožné modely myslíš Gordini a R.S.? No vidíš. Já citím potřebu je rozdělit. Lancer a Impreza tu myslím si mají co dělat. Pokud je budou různá periodika srovnávat s Golferm R nebo Méganem R26 předchozí generace. No a DS3 Racing je pokud vím vím, pouze limitovaná edice 1000 kusů. Takže nic stálého. A taky jsem si na ni jaksi nevzpomněl :-).No a ještě k rozdělování. Možná to vadí jen tobě, protože kdybych je tu nerozdělil, tak by se do mě dost lidí obulo, že jsem nerozdělil Grodini a R.S. nebo Cupru a FR.
[3]
26 května, 2010 v 7:18 amAmerika
A k DS3 ještě, jestli jí tu chceš mít, tak jí sem dám, ale bude to pro ní hendikep, protože už tu hlasovalo 92 lidí a tak by nemusela mít šechny hlasy. Ale budiž ti DS3 dodána.
[4]
26 května, 2010 v 9:41 amskejpa
Ruka mi málem upadla ale musím volit Ford. Ten Focus RS, to prostě není Ford. To je FFFFFantazie 🙂
[5]
26 května, 2010 v 9:50 amkuko
Dal jsem hlas Twingu Gordini. Je prostě k nakousnutí 🙂 I když… kdyby mělo raději interiér z Clia, neprotestoval bych
[6]
26 května, 2010 v 10:14 amhetzer
Impreza a EVO nepatri mezi hot hatche
[7]
26 května, 2010 v 10:16 amAmerika
A co teda jsou?
Supersporty nebo co?
Pokud to nejsou H-H tak nevím no…
[8]
26 května, 2010 v 12:00 pmR3ALista
Proč je zde pouze Scirocco R a normální verze chybí?
[9]
26 května, 2010 v 12:26 pmAmerika
Protože, normální Šíro není hot hatch, ale spíše kupé. To je samozřejmě Rko taky, ale hodí se mi tu…
[10]
26 května, 2010 v 4:24 pmwebpaja
No, když jsou tu sedany a kupé, tak pro mě nejlepší je Trabant 601S Limousine.
[11]
26 května, 2010 v 4:26 pmShadik
siro je hatch stejnak jako brera … impreza uz je taky hatch, takze to muze bejt hot hatch …. evo zustalo jako sedan takze to sem nepatri ale ralliart co vim, tak delaj jako sportback, cize hatch … 😛 pokud chcete slovickarit … 😀 … takze Breru bych pridal (superhot-hatch) a lancer evo odebral … HOWGH 🙂
[12]
26 května, 2010 v 10:44 pmNavtech
Nejlepší HH je X6M, proč tam není?
[13]
26 května, 2010 v 10:56 pmNavtech
[10] webpaja… líbí se mi tvoje výslovnost z oblasti Warnemünde
[14]
27 května, 2010 v 11:11 amGTI
No, s odkazem na to, co všechno se tu vydává za hot-hatch, pak za nejlepší hot-hatch považuju sousedku od vedle.
P.S. Navtech – 😀 😀
[15]
27 května, 2010 v 11:20 amAmerika
[14] GTI
Tak mi řekni co tu, krom Eva není H-H. Evo je sedan, ale dát jsem ho tu zkrátka musel.
[16]
27 května, 2010 v 12:22 pmT613
A musel jsi tady dát Evo proč? 😀
[17]
27 května, 2010 v 12:24 pmGTI
[15] Amerika
Spíše ses měl zeptat, co z toho hot-hatch je…
Historicky to vzniklo task, že VW udělal Golf 1 GTI, tím vzikl první hot-hatch. Hot-hatch je tedy „nadupaná“ kára vyrobená z auta, které má tvar karoserie hatch-back a velikostně (jak tě dokonale poštouch´Navtech) vychází ze třídy kompakt, tedy nižší střední.
Hot-hatch je tedy cenově nejširším masám přístupný (mainstream) výkonově oproti standardu vyladěný kompakt. Tedy – Golf GTI, (nikoliv už však AUDI S3) Focus ST avšak samozřejmě nikoliv F500…
Ten výkon současně nemůže být z kategorie „brutal“, HH se užívají ke každodennímu ježdění, na to pozor.
S rostoucími rozměry karoserií se na klasické (kompaktní) hot-hatche, tlačí zdola jaksi nová subhot-hatch kategorie, a sice hot-hatch subkompakt, viz POLO GTI, Fiesta ST (už jí vubec dělaj?).
[18]
27 května, 2010 v 12:55 pmAmerika
[17] GTI
Jo super, ale kdybych se řídil podle tebe, tak mi tu zůstane asi 10 aut.
No a pokud tedy F500 není H-H tak je to co? Supersport? Tak co je potom Enzo? Já si za svým výběrem stojím…
A k otázce T613ky. Evo jsem tu dal, protože tu mám Imprezu… Není to důvod, ale myslím si, že tu prostě patří, i když to není hatch…
[19]
27 května, 2010 v 1:29 pmT613
Evo bo Impreza 🙂 Buď dělej anketu hot hatch nebo hot něco. Ale nervi někde něco někam z nějaké tradice.
[20]
27 května, 2010 v 1:37 pmAmerika
[19] T613
Já tu nic nervu z nějaké tradice. Ještě mi řekni, že M3 sedan a Evo jsou konkurenti a patří do stejné ligy…
[21]
27 května, 2010 v 1:39 pmGTI
18] Amerika:
Takovou lehkou poučku – F500 není hot-hatch, neb to prostě není ani hatch-back. Kapiš?
Co si o tom myslíš, či za čím si stojíš není rozhodné.
Připadá mi to, jako kdybychom soutěžili o nejkrásnější blondýnku a tys sem tlačil plešatou hajzlbábu z vaší hospody s argumentací, že blondýnka byla… před padesáti lety 😀
Tedy klid, Ameriko – Hot-hatch je jen to, co splňuje daná kriteria:
– třída kompakt
– mainstream resp. cenová dostupnost pro široké masy
– „jen“ nebrutálně zvýšený výkon
– určeno ke každodennímu užívání.
Možná nedáš ani těch 10. A co jako?
[22]
27 května, 2010 v 1:52 pmAmerika
Focus není hatchback? Tak to snad slyším poprvé… 😮 A tedy pokud není H-H tak se tě tedy ptám, co je to za kategorii. Pokud mi řekneš, kam patří, ok, přiznám chybu. Pokud ne, budu si stát za svým. Můžeš si o mě myslet co chceš, že jsem mimo atd. Ale pokud tedy není Focus hatch, tak 911 není kupé, ale SUV… No a pokud tedy Focus není hatch, co je? Sedan? Kupé? Mimo to. Dostupné pro masy. Podívej se do ceníku, Golfa GTI Focusa ST a dalších. Jestli se ti zdá toto:“Focus ST již od 728 190 Kč“ jako dostupné pro masy, tak nevím. Nebo si myslíš, že skoro třičtvrtě milionu má dneska každý?
[23]
27 května, 2010 v 1:55 pmT613
M3 sedan a Evo jsou stejní konkurenti jako Evo a Panda100HP :-))
[24]
27 května, 2010 v 1:59 pmAmerika
Pozor. Evo patří do jiné ligy H-H nebo lépe ostrých sedanů, ale de fakto nemá žádného přímého konkurenta… Proto je zde mezi H-H
[25]
27 května, 2010 v 2:17 pmGTI
On tu, Ameriko, mimo tebe snad někdo píše, že Focus ST není hot hatch? Koukám, že v tom máš pěknej brajgl. Koneckonců nahoře ti píši – GTI, Focus ST ano. S3, F500 ne.
Pokud jsi tu chtěl udělat tabulku hot-hatch, měl jsi tu udělat tabulku hot-hatch, ale křečovitě tu nyní odůvodňovat nesmyslné účastenství ostrých sedanů… tomu už nevěříš ani ty, viď… Jinak ti tam chybí, při tvé optice, i Škoda Octavia RS a Superb 3,6…
P.S. Tos tomu zde dal… Mimochodem F500 jako hot hatch 😀 😀 tohle budu muset zaparkovat do Zlatého ventilku.
[26]
27 května, 2010 v 2:24 pmAmerika
Píšu, že Focus ST a Golf GTI nejsou H-H? Kde to vidíš? A co je prosím tě tedy S3 a F500. Píšeš mi, že to nejsou H-H, ale zatím si mi nenapsal, co je to za kategorii. A kro Eva tu snad vidíš ještě jiný sedan? Já tedy ne. A Octa RS není ani H-H ani nic jiného. Pouze Octavia s větším výkonem. Nic víc…
[27]
27 května, 2010 v 2:26 pmAmerika
Já tu nic křečovitě neobhajuju. Já za svým stojím od začátku. No a pokud nevěříš, že F5000 je H-H napišme do nějakého magazínu. Jsem zvědav, co řeknou…
[28]
27 května, 2010 v 3:04 pmGTI
Už dlouho se tu nestalo, aby se tu objevil takhle neznalej článek, resp. anketa. Zde, na AUTO.CZ so objeví anketa, v níž je F500 a Panda vřazovaná mezi auta kategorie hot-hatch. Tohle letos asi už netrumfne nikdo.
Do toho magazínu si napiš sám. Doporučuju ti Mateřídoušku.
[29]
27 května, 2010 v 3:49 pmAmerika
Došli ti argumenty, co? Tak napíšeš, že to tu nikdo netrufne, že jsem neznalý. Nejlepší obrana je útok? Nemám pravdu?
Navíc, pokud by byl tak moc neznalý. Asi by si ho auto.cz nedalo na svoji stránku a zeď na facebooku, že? Do mateřídoušky psát opravdu nechci. Pokud ty ano, nemusíš to cpát druhým… Uvidíme. Třeba to trumfneš ty… 😮 :-/ :-! S tvým názorem určitě. Sám kritizuješ, že F500 nepatří mezi H-H, ale neumíš mi říct, kam patří…
[30]
27 května, 2010 v 5:02 pmGTI
Dost už Ameriko. trénuj auta a za deset let to tu zkus znova. Horní fotoblábol je zatím letos snad největší propadák. Tvá aksolutní neznalost a ignorace této kategorie by tě neměla vést k napadání druhých, neboť prostřednictvím toho se jen slepě vysmíváš své nevědomosti.
A ta věta na závěr je kuzelná. Tak ty připravíš nesmyslnou anketu a ještě máš troufalost kritizovat ty kolem, že ti neporadí kam spadá F 500 😀 Tomu se říká – beton. Beton v hlavě.
[31]
27 května, 2010 v 6:11 pmjancula9
Pre mňa autá, ktoré z rôznych dôvodov nemali byť v tejto ankete:
Abarth 500
Abarth Punto Evo
Audi S3
Dodge Caliber SRT-4
Fiat Panda 100HP
Ford Focus RS500
Mini Cooper S
Mitsubishi Colt Ralliart
Mitsubishi Lancer Evo
Peugeot 207 RC
Renault Twingo R.S.
Renault Twingo Gordini
Renault Clio R.S.
Renault Clio Gordini
Seat Ibiza FR
Seat Ibiza Cupra
Seat Leon FR
Subaru Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STI
Suzuki Swift Sport
Škoda Fabia RS
Volkswagen Polo GTI
Citroen DS3 Racing
Menej je niekedy viac. Takto je už z toho poriadny guláš.
[32]
27 května, 2010 v 6:12 pmAmerika
Mohu se zeptat, proč ti vadí. Krom F500, který mi názorně vysvětlil uživatel GTI.
[33]
27 května, 2010 v 6:16 pmjancula9
Skôr by som tam ešte pridal Giuliettu QV, kedže sa už dá objednávať.
[34]
27 května, 2010 v 6:40 pmNavtech
Podle čeho se hodnotí ty „3 nejoblíbenější odpovědi“?
[35]
27 května, 2010 v 7:02 pmjancula9
Vadiť mi až tak nevadia ;D. Ale porovnávať treba autá, čo majú niečo spoločné a nie Twingo RS s WRX STI. Ono jasné, že je dosť relatívne, čo s čím sa dá porovnať a do akej miery. Ja by som tam skrátka dal autá založené na platforme nižšej strednej, s predným pohonom alebo aspoň s predným pohonom základnej verzie, s výkonom 200 – 300 k a tiež radšej bez prémioviek. Tie sú už zase cenou inde. Cena by mala byť do 30000, max 35000 EUR. Aj Focus RS, Golf R a Ralliart sú už na hrane a tiež existujú dôvody, prečo by sa tam objaviť nemuseli. A tých aút na porovnanie by bolo stále dosť…
[36]
27 května, 2010 v 7:28 pmAmerika
Navtech: to znamená auta, která mají nejvíce hlasů
[37]
27 května, 2010 v 9:54 pmmartinkrata
Ještě bych do ankety přidal BMW 130i. To je taky v podstatě hot hatch a ne jen tak ledajaký.
[38]
27 května, 2010 v 11:37 pmkolmar
Je to dost diskutabilne, ak uz tam je nejaky ten sedan – ok, no mohol si to rozdelit napr. na mini HH – segment A a B. A potom HH z klasickej triedy C. A taktiez tu civilne verzie nedat… taka Panda proti STI – no posobi to „trochu“ cudne.
[39]
28 května, 2010 v 6:31 amAmerika
Je to diskutabilní, ale zase na druhou starnu. Srandu si můžeš užít v H-H za 350 000 Kč, ale i za 1 000 000 000 Kč. Ne?
[40]
28 května, 2010 v 4:11 pmelloco
Amerika: Tak jsem se podíval co na heslo hot hatch říká vševědoucí wikipedie a musím tě pochválit, s výběrem ses dost trefil 🙂
[41]
28 května, 2010 v 4:18 pmAmerika
Děkuju za pochvalu. Alespoň někdo tu umí chválit a ne jen kritizovat…
[42]
28 května, 2010 v 4:55 pmProvocateur
Anketu chválím, aspoň je vidět, že STI na tom nění tak špatně, jak všichni při jejím představením psali. Jen bych z nabídky vyhodil Pandu (co to je?) a anketu nazval třeba „který z vybraných sportovních aut je vaše nejoblíbenější“, protože hothatchů je tam plus minus 12…
[43]
29 května, 2010 v 5:49 amwebpaja
(30) Zrovna F500 definici splňuje: Hatchback je typ automobilové karoserie. Bývá obvykle třídvéřová nebo pětidvéřová, dvouprostorová s výklopnou zadní částí karoserie a splývající zádí.
(31) Máš to pěkně pomotaný, Amerika má určitě víc pravdy neř ty…
[44]
29 května, 2010 v 10:03 pmlamopes
[31] jancula: V čem nejsou auta jako Suzuki Swift sport, nebo třeba Škoda Fabia RS hot-hatche? 90% toho co jsi napsal hot-hatche jsou… jak psal webpaja, máš to hodně pomotaný.
[45]
30 května, 2010 v 5:15 pmhetzer
STI a EVO nejsou hot hatche, bo jsou kategorie sama o sobe, ostatni se jim z hlediska jizdnich vlastnosti muzou rovnat pouze v jednotlivostech, ale ne komplexne 😀
[46]
31 května, 2010 v 8:11 pmvrkuboy
[21] Tak jsem si právě cvrknul smíchy do textilu 😀
[47]
1 června, 2010 v 9:13 amjazva
[21] tá tvoja definícia je úplne mimo. Ale tak čo sa čudujeme, keď treba niečo k veci napísať, tak si mimo v 99% prípadov… Už sme si tu na to všetci zvykli… 😀
[48]
2 června, 2010 v 8:59 amkrultheking
hatchback jako stavba vozu nema nic spolecneho s tridami, je sice pravda, ze nejvice hatchu je v nizsi stredni, ale to souvisi pouze s rozmery, producentum aut samozrejme nic nebrani, aby delali hatche i v jinych tridach, coz taky delaji – proto mame treba hatch polo, hatch fabii nebo v jinych tridach hatch signum
zaverem je treba rict, ze hatch neni sedan (lancer), ani liftbach (octavia), ani suv (X6)
[49]
2 června, 2010 v 6:11 pmmartin0102
Podla mna vyhrava Ford Focus RS pretoze ked spocitate hlasy pre RS a RS500 tak vam vyjde vyssi sucet ako pre Imprezu WRX STi A WRX
[50]
2 června, 2010 v 9:02 pmjancula9
lamopes: Tak predovšetkým typický hot-hatch by mal byť založený na platforme nižšej strednej. Navyše tebou menované autá nemajú dostatočný výkon, aby boli takto označované(hlavne swift nie). Ja sa neriadim definíciou wikipédie, pretože presná definícia neexistuje. Skôr zdieľam všeobecný názor uznávaných médii (napr. top gear, fifth gear…).
[51]
3 června, 2010 v 4:01 pmlamopes
[47] jancula: U auta nejde jenom o výkon, ale taky o podvozek, brzdy a mnoho dalších věcí. Pokud by si se ve Swiftu projel tak víš. Nemá to být supersport, ale auto pro každodenní používání. Jo a výkon jde kompresorem zvýšit až na 207 koní tuším…Jinak o sportu jsem ještě díl top gearu neviděl, kdyžtak mi pošli odkaz. V každým připadě top gear je spíš show, než nějaký uznávaný motoristický pořad.
[52]
3 června, 2010 v 6:17 pmjancula9
Jasné, že výkon nie všetko. A že swift nie je zlé auto a je naopak velmi zábavné o tom som tiež presvedčený. Ja sa tu ale snažím presvedčit, že v ankete mali byť autá porovnateľné nielen, čo sa zábavnosti týka, ale aj napr. praktičnosti, komfortu apod.. Teda typických hot-hatchov, nielen hot-hatchov s prižmúrením obidvoch očí. Keby sa nedalo vybrať 5,ž takých aút, nepoviem ani slovo, potom nech sa tam dá, aj tá impreza a aj twingo rs. Ale takto … Link, ktoré autá tam majú, nielen podľa mňa, byť s menšími zmenami vzhľadom na aktuálnu ponuku: http://www.youtube.com/watch?v=LC57blHvQGI
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.