• Blesk.cz
  • AHA!
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Auto.cz
  • Recepty.cz
  • Blesk pro ženy
  • Živě.cz
  • Reflex.cz
  • Dáma.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FITweb.cz
    • Maminka.cz
    • MobilMania.cz
    • Mojezdraví.cz
    • SportRevue.cz
    • Ženy.cz
    • Sazka eLEAGUE
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2022
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
  • Veterán

Blog.auto.cz  > avantime.blog.auto.cz  > NOVÝ RENAULT MÉGANE – Nově nastolená pravidla

  • NOVÝ RENAULT MÉGANE – Nově nastolená pravidla

    Publikováno: 31. 10. 2008

    Před nedávnem zakončený Pařížský autosalon přinesl mnohá očekávaná i nečekaná překvapení. Ovšem mezi sériovými modely kraloval pouze jeden. Přinášim informace o největší pecce autosalonu, nové generaci populárního Renaultu Mégane.
    Ghosnovy zásady
    V roce 2005 nastoupil do čela koncernu Renault – Nissan Carlos Ghosn, který ve vedení Renaultu způsobil doslova revoluci. Čerstvě jmenovaný Ghosn, který nemá rád jakékoliv námitky na některé kvalitativní nadostatky minulých Renaultů, nastolil zcela nové (a o poznání přísnější) kvalitativní požadavky, díky kterým je značka Renault jedna z nejkvalitnějších v evropském mainstreamu (často je i srovnatelná s prémiovou konkurencí, viz. slavný test nové generace Laguny III, ve kterém bylo prohlášeno, že kvalita interiéru snese přísné srovnání s vozy BMW, Audi, Mercedes – Benz a Lexus !). Tím ale nechci říct, že by byly automobily Renault po stránce dílenského zpracování v minulosti nekvalitní. Za vše hovoří například skvělá kvalita interiéru Clia II nebo prvotřídní úroveň modelu Vel Satis…
    Kromě rapidního nárůstu kvality stanovil hlavní priority, které zakomponoval do ambiciózního projektu Renault Contract 2009.
    Připravné práce...
    Nový směr
    Při letmém pohledu na karosérii nového Méganu zarazí fakt, že Renault opustil oblíbený a nadmíru povedený futuristický design (který byl v sérii nastolen modelem Avantime) a nahradil ho více účelovým, ale stále elegantním designem, který sice osloví širší skupinu obyvatel, ale zároveň je pro řadu pravověrných Renaulťáků velkou neznámou. Vždyť nás Renault namlsal svými krásnými kreacemi, které byly tvořeny nejodvážnějším designovým studie světa, v čele s mistrem Patrickem le Quémentem. Je velká škoda, že Renault zanedbává to, co léta pracně budoval a kde byl světovým průkopníkem, ale ještě není všem dnům konec. Patrick le Quément se nechal slyšet, že nový Mégane je posledním modelem období konsolidace. Příští model od Renaultu prý bude více čerpat z odkazu modelů Avantime či Vel Satis. Plány jsou to krásné, doufejme, že i reálné.
    Když nahlédneme do interiéru, ihned spatříme v rámci segmentu takřka prémiovou úroveň. Špičkové sladění i úroveň materiálů, prvotřídní kvalita, dýchající z každého detailu, typicky francouzská přívětivá atmosféra, která je nahony vzdálená německé geometrické strohosti…zkrátka, co dodat. Je vidět, že interiér Méganu rozvíjí styl božského provedení interiéru Laguny.
    Jako vždy…
    …bude k dispozici rozsáhlá paleta (11-ti) skvělých motorů, mezi kterými vynikají zejména vznětové, svou kvalitou již legendární agregáty dCi. Premiéru tvoří přeplňovaná jednotka 1,4 TCe, obsahující turbodmychadlo, s výkonem 96 kw. Bude k dispozici na Jaře. Z benzinových motorů se od začátku v nabídce objeví 1,6 16V o výkonu 74 nebo 81 kW a 2,0 16V o výkonu 103 kW. Dvoulitr se bude vyrábět se šestistupňovou manuální převodovkou, později přibude bezestupňová převodovka CVT.
    V celé své kráse
    EPILOG:
    Nový Mégane znamená pro Golf, Focus, či domácí P 308 velký problém. Jeho kvality jsou velmi vyvážené. Prémiovým interiérem počínaje, celkovou harmonií kvalit a motorů konče. Nemluvě o (u Renaultu již tradiční) skvělé cenové politice. Jak jsem již zmínil v článku Válka kompaktů je za dveřmi, čeká nás skutečný boj o zákazníky a Mégane má v rukávu nemalé trumfy, kterými zažene do kouta nejednoho soupeře.
    PRVNÍ DOJEM: 1

ODVAHA BÝT JINÝ (3.) – Stará dobrá Francie Odvaha být jiný (2.) Spolupráce srdcařů

40 Responses to NOVÝ RENAULT MÉGANE – Nově nastolená pravidla

  • [1]

    31. 10. 2008 v 12:29tudydudy

    Tak na auto blogu teď vládne pevnou rukou nový Megane.To se snad ještě nikdy nestalo aby se hned dva články takhle pěkně setkaly a navzájem se doplňovaly:-D
    Avantime:1:-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    31. 10. 2008 v 13:08Pierro

    S tou chválou téměř prémioé kvylity bych přeci jen trošku šetil ale jinak pěkně napsané… 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    31. 10. 2008 v 13:51K2

    Ahoj, píšeš PRVNÍ DOJEM: 1. Ty už jsi tím autem jel? Text mluví trošku jinak 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    31. 10. 2008 v 14:46Kubas

    dobrá reklama, kolik za to Renault platí? 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    31. 10. 2008 v 17:04Kuko

    a jejé, teď tě tady sežerou zaživa

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    31. 10. 2008 v 20:12gld

    exteriér nového meganu mi príde ako taká všehochuť, uvidíme aký bude prvý dojem naživo..ale je treba renaultu uznať že interiéry má teraz vymakané

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    31. 10. 2008 v 21:12ladlen

    Tak toto je lepšie, ako predchádzajúci kolega, ale stále mám dojem, že čítam motoristický časopis, resp. reklamnú brožúru na Mégane3. Ale skutočné vlastnosti auta, motor, výbavu, pocity za volantom nám tu asi znovu realisticky opíše asi len Perun. Tak mu jeden kus požičajte a potom uvidíme, aká je to bomba.No a táto veta je ako z populustickej príručky:že interiér Méganu rozvíjí styl božského provedení interiéru Laguny. Brawwo Renault, v týchto časoch si každý kúpi pre istotu aspoň 3 ks.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    31. 10. 2008 v 21:37Emel

    Mégane se opravdu povedl, Renault podle mě správně identifikoval všechny neduhy, které trápily jeho předchůdce: diskutabilní kvalita, absence malého benzínového turba a příliš odvážný design u 3 a 5dveřové varianty. Absence automatu podle mě v této kategorii nebyla kritická.

    Vraťmě se ale ještě k té kvalitě… kvalita má jako pojem dva hlavní významy – jednak kvalita zpracování zejména ve vztahu k interiéru, jednak kvalita ve smyslu spolehlivosti techniky a celého auta.

    Co se kvality interiéru týče, tak ani např. první dvě generace Laguny na tom nebyly nijak špatně. Horší to bylo ovšem se spolehlivostí… v testu ADAC sice skončila i Laguna II o jeden stupeň před Passatem, to ale velký úspěch není… a statistiky TUV také nejsou lichotivé.

    Zdá se, že se Renaultu povedlo dosáhnout zlepšení spolehlivosti už po faceliftu Laguny II, s celkovým hodnocením bych ale raději počkal. Podobně budou možná uvažovat mnozí, a proto si Renault nebude moci dovolit ceny na úrovni Toyoty, VW nebo třeba ani Peugeotu… a ani nebude jejich úplně přímou konkurencí.

    I podle cen nové Laguny se dá čekat, že Mégane bude cenově v nižší až střední části mainstreamu. Vzhledem k jeho kvalitám to znamená opravdu dobrou nabídku, možná nejlepší :-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    31. 10. 2008 v 22:07Vi King

    Pekny clanek 😉 Chtel bych se zeptat, sedel si v nem primo? Jinak mne se docela ten novy Megane libi. Mne se vzdy libil i ten stary a ten kritizovany zadek mi naopak prisel velmi zajimavy a pekny. Tohle uz neni tak avantgardni, ale ma to ten francouzsky sarm. Tesim se, az ho uvidim zive.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    1. 11. 2008 v 12:33507

    Úbohé. Prečo sa takto strapňuješ?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    2. 11. 2008 v 10:05RENAULT MÉGANE

    Špatná skušenost se značkou Renault,velmi poruchové vozidlo.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    2. 11. 2008 v 14:15Culdaraztriptaco

    Pánové, sorry za zpoždění. Pozdě, ale přece…

    (3) K2, já hodnotil pouze první dojem po stránce designu a prvních poskytnutých informací.

    (1) 😉

    (8) Doufejmě, že zapracovali na lepší spolehlivosti. Ale myslím, že jakmile Ghosn práskl do stolu, dějí se velké věci.

    (2) Díky. Pierro, vycházel jsem z předpokladu, že intoš Méganu se inspiroval u Laguny.

    (7) Ladnene, já jsem nepsal kompletní test, nýbrž první dojem, založený na dostupných materiálech či designu. Ke kompletnímu testu je zapotřebí důkladná testovací jízda a hlavně: seznámení s autem naživo.

    (5) Já vím, Kuko. Jsem připraven 🙂

    (4) Hodněěě 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    2. 11. 2008 v 15:14Navtech

    Hezkej článek… Proč tedy musel najednou Ghosh po všech těch oslavných diskusních ódách u článků s Renaultama práskat do stolu, to teda nechápu. Myslel jsem, že prohlášení podobným typu „s tímto novým modelem je všechno jinak“, je doménou italů. Podle mýho Renault na Megana navlíknul něco, jako osvědčený módní střih bez extravagantních doplňků a zařadil se do skupiny ostatní konkurence, kde bude rozhodovat hlavně cena a až na druhym místě technika. Pokud na našem trhu začne s cenou „úměrnou“ Laguně, tak má reálnou šanci porazit i Fábii.
    Někdy mě sebevědomí u fanoušků této značky připadá, jako vyrazit s deseticentimetrovym tajtrdlíkem na casting k Rocco Siffredimu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    2. 11. 2008 v 17:32Perun

    foto Perun

    [7] ladlen: Sem s ním! Otestuju a šoupnu to na blog – nejlépe s novým Golfem, protože mám takový nejistý pocit, že zrovna tihle dva jsou předurčeni k rozdělení největšího koláče prodejů v EU v rámco své třídy…

    Avantime: Je prima, když do toho dáváš srdce, a je to znát… Ale ta aureola nadpozemskosti, ta tomu škodí.. Každý má nějakého svého „nej“, ale trochu střízlivější pohled na věc nemůže uškodit nikomu. Jen tak dál (s nohama na zemi) a když budeš mít Elegána Mégana k dispozici, rád ho s tebou otestuji 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    3. 11. 2008 v 11:41Culdaraztriptaco

    (14) Díky 😉
    Těším se na osobní setkání s modelem. Rád se potom mrknu na Tvůj test, potažmo srovnání s Golfem, protože těmto dvoum hráčům bude podle mě patřit segment. Přesně jak píšeš, mohli bychom pak dát spolupráci: Já bych (v rámci věku) musel hodnotit pouze vizuální dojem, ty by ses zaměřil na kompletní test 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    3. 11. 2008 v 11:47Culdaraztriptaco

    (13) Renault s Méganem podle mě opět provede povedenou cenovou politiku, takže nějaké zákazníky nasbírá i na tomto poli…ale celkem mě zklamal přístup značky. Renault tak trochu opouští své tradiční zákazníky a vrhnul se k masám, ale i tak je jeho nový designový jazyk stravitelný a esteticky zdařilý.

    Renault je značka se sympatickou a lidovou tradicí, takže bych s ní nespojoval konkurzy tohoto typu. V tomto směru bych sem zapojil nějakýho prestižního německýho výrobce…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    3. 11. 2008 v 12:00Navtech

    [16] Ano, Renault je značka se sympatickou a lidovou tradicí a právě proto bych se spíš držel toho průměru, který je určován veřejným míněním a odborníky v dané oblasti, než zdůrazňováním tvrzení, že „na velikosti nezáleží“.
    Prestižní německý výrobce má většinou po sundání trenýrek hodně co nabídnout a přitom stojí nohama na zemi.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    3. 11. 2008 v 13:04Culdaraztriptaco

    (17) Nic proti, ale spousta prestižních německých bouráků má zanedlouho v trenýrkách třícenťákovou nudli (a to jsem k nim ještě hodný…)

    I lidově působící značka dokáže postavit nesmrtelnou sportovní legendu (Alpine), luxusní prestižní limuzínu (Vel Satis) či neporazitelné hot hatche (nemusím jmenovat).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    3. 11. 2008 v 13:16Perun

    foto Perun

    [18] Avantime: Luxusní prestiž Vel Satisu oceňují všichni tři jeho majitelé :-)))

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    3. 11. 2008 v 13:21T613

    foto T613

    Ač mám Vel Satis rád, tak tvrzení o prestižní limuzíně je mimo mísu. O výstředním autě je možné diskutovat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    3. 11. 2008 v 13:23ladlen

    (14) bolo by to naozaj super, keby si mohol v dohľadnej dobe otestovať nový Mégane a Golf VI, ale ešte nemáš ukončený súčasný test a ja sa už neviem dočkať na test Focusu, ktorý je myslím, že teraz v poradí.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    3. 11. 2008 v 13:28Perun

    foto Perun

    [20] ladlen: Snad na tom začnu dělat dnes večer… 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    3. 11. 2008 v 13:33T613

    foto T613

    (22) jak snad??! Já snad začnu dělat na dalším historickém žďorbovi. Jen se neumím rozhodnout mezi Mercedesem G4, KDF82 Kübelwagen, DKW Munga, Porsche 597 a VW Iltis B-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    3. 11. 2008 v 15:51Navtech

    [18] Aha, tak tři centimetry si ani nedovedu představit. Mám jiný zkušenosti.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    3. 11. 2008 v 18:44Culdaraztriptaco

    (19) Právě o to jde. Je to francouzská limuzína s klasickou dávkou individulakity, která samozřejmě nesedne každému…

    (20) Já vím, že je na scéně ještě parádní C6, kouzelný Thesis či…budoucí T603 😉

    (24) To je tím, že jsi asi ještě neviděl hodně kvalitativních anomálií u německých echtkvalitkách. Například strejcovi se začal po ani ne dvou letech sypat céčkovej medvěd, plná palba, 4matic,…přeje si návrat k Peugeotům, kterým byl věrný po celou předešlou dobu a nikdy ho nezradily, jen jednou a to ještě vinou mechanika 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    3. 11. 2008 v 19:27Navtech

    [25] Asi to byl například na strejce moc vysokej kůň, zvláště v tý palbě, ale neměj obavy, že tě budu budit z tvejch snů, nebo iluzí. Doufám, že se už vrátil zase k Peugeotu, tam je evidentně spokojený, naopak já jsem například po 30 letech na silnicích žádnou anomálii určitě nezažil. Teda pokud nepočítám Renault 11, pamatuješ? 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    3. 11. 2008 v 19:42Avantime

    Copak se Ti stalo s jedenáctkou? Nevíš, že je pod zákonem? 😀
    Nevím, jestli je céčko ze střední třídy pro inženýra ekonomie vysokej kůň 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    3. 11. 2008 v 21:35Emel

    foto Emel

    I u Mercedesu se občas musí bouchnout kvůli kvalitě do stolu…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    3. 11. 2008 v 21:56Emel

    foto Emel

    [26] R11 jsem zažil… 1,6D 40kW, už s těmi novými světly. Nesmrtelné auto (motoricky), v roce 1988 s okny v elektrice a centrálem na DO to byl (v dané třídě) luxus. A houpací sedačky mě nahradila až 407. Pravda, jízdní vlastnosti byly spíše komfortní a naložené to táhlo zadek po zemi :-).

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    4. 11. 2008 v 9:51T613

    foto T613

    (25) Tak by mě zajímalo, čím jsou tyto vozy exkluzivní?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    4. 11. 2008 v 13:37GeekStar

    [13] Navtech: Póza „s novým modelem je vše jinak“ samozřejmě doménou Renaultu není, vždyť to také není potřeba. Předchozí Mégane byl jeden z nejúspěšnějších vozů nižší střední třídy. Fakt, že mezigeneračně u Renaultu dochází k větším změnám, než třeba u VW, je otázkou obchodní strategie a nemyslím, že je fér tím proti Renaultu argumentovat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    4. 11. 2008 v 17:37Avantime

    (30) Thesis designem a značkou, C6 svým luxusním původem a odkazem nejen na ikonu DS a T603, to snad víš sám 😉

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    4. 11. 2008 v 17:40Avantime

    (28) Podle mě zásadní a nejvýraznější bouchnutí do stolu přisšlo s kolísavými výsledky na poli kvality u modelů ML, E a C. O dodávkách radši ani nemluvím…

    Jedenáctka má své kouzlo. klidně bych si ji pořídil jen tak, na uchovávání do budoucna. ale asi to u mě vyhraje zachovalá šestnáctka či jiné modely (4CV, 4,…) – Pokud je v dobrém stavu jednou seženu 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    4. 11. 2008 v 18:39Avantime

    (31) Heslo „s novým modelem všechno jinak“ bývá poměrně často slyšeno u Mercedesu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    4. 11. 2008 v 19:01Navtech

    [31] „“prohlášení podobným typu “s tímto novým modelem je všechno jinak”, je doménou italů „“ Mě je to celkem jedno, co se děje u Renaultu, jen konstatuju na základě článku (někdy spíš milostných výlevů) ve srovnání s jinýma příspěvkama na místních diskusích. Až chorobnou žárlivost příznivců značky Renaultu na prémiový segment , kdy se srovnává pomalu Clio s S-class beru spíš s humorem a nedovedu si představit vyřknout to soudnýho člověka, než věkem a rozumem nevyzrálým.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    4. 11. 2008 v 19:30Culdaraztriptaco

    (35) Myslím, že na milostné výkřiky svých milovaných jsou tu jiní. A to nemyslím tebe. Však oba víme o koho se jedná. Umím zalovit do vlastních řad. Ale heslo „s novým modelem je všechno jinak“ je často vídáno u Mercedesů, naposledy u třídy C. Italové ho občas připomínají, aby někteří jedinci zapoměli na jejich kvalitativní nedostatky v minulosti. Dnes je všechno jinak.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    4. 11. 2008 v 21:55Emel

    foto Emel

    [33] No takhle, abys mě nepochopil špatně… 11ku jsme měli doma, ale za nějak přelomové nebo výjimečné auto ji zase nepovažuju. Pohodlné, docela hezké, úsporné a motoricky celkem spolehlivé… to 16ka revoluční auto je.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    4. 11. 2008 v 22:07Culdaraztriptaco

    (37) Jasně, pochopil jsem, že jsi to myslel takhle. Já jsem jen doplnil kousky, který bych rád měl jednou v garáži 🙂

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    20. 1. 2009 v 22:46zklamání Renault

    Po nastoupení na místo řidiče vše v pořádku, interiér vypadá ale hodně šedě, po nasednutí na zadní sedadlo jsem nevěřil-místo na nohy žádné!! První dojem velké zklamání z nedostatku místa v zadu a zkušební vozidlo? Prý dlouho nebude, vždyť se teprve začal prodávat-nerozumím takové odpovědi prodejce.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    21. 1. 2009 v 20:51Culdaraztriptaco

    Jaká to byla verze? Jestl interiér vypadá šedě, asi se jednalo o jednu ze základních verzí. Abych se přiznal, tak Megana jsem sice už živě viděl, ale bohužel jsem v něm ještě neseděl…

    Jak to myslíš, že zkušební vozidlo nebude? Nad tím tak trochu stojí rozum. Ale myslím, že to je jen chyba prodejce. Ale zanedlouho se to pokusím zjistit…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Založit nový blog

avantime.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Leden 20121 Příspěvek
  • Prosinec 20116 Posts
  • Prosinec 20101 Příspěvek
  • Květen 20101 Příspěvek
  • Únor 20104 Posts
  • Leden 20101 Příspěvek
  • Prosinec 20093 Posts
  • Listopad 20093 Posts
  • Říjen 20092 Posts
  • Září 20092 Posts
  • Srpen 20094 Posts
  • Červenec 20093 Posts
  • Červen 20091 Příspěvek
  • Duben 20094 Posts
  • Březen 20096 Posts
  • Únor 20094 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20083 Posts
  • Listopad 20083 Posts
  • Říjen 20081 Příspěvek
  • Září 20085 Posts

Výběr

Zprávy

Kryptoměny
Koronavirus
Aktuální COVID opatření
Tornádo na jihu Moravy: Pošlou peníze na obnovu živnosti i zahrádky Miroslav (24) dostal definitivní trest za vraždu Jakuba (†26) na faře ... Biden kázal o klimatu, jeho „Bestie“ a další auta z výpravy ve Skotsku...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
Nominace na Karjala Cup: vrací se Gulaš, jediným nováčkem Lukeš Talent Gemov: trénuje se Seemanovou a recituje Cimrmana, kérky jako um... Repre by mohl doplnit i Krmenčík: Výkony rostou, chování nebylo ideáln...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
Olympiáda 2021
Kvízuj
Marika Šoposká ukázala ve StarDance pravou tvář: Takhle vypadá před vy... Ministr Vojtěch po rekordním nárůstu covidu: Konec antigenních testů n... Dálnice D1 je zavřená! U Chodova došlo k vážné nehodě dvou nákladních ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Naďa Konvalinková (70) - MÁ NOVOU DŮVĚRNICI! Aby kompost uzrál... Dlouhé kardigany, které můžete nosit přes šaty (nebo místo nich)
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Kia ProCeed GT – Kombíkový svéráz Porsche zvažuje vstup do F1. Má více než jednu možnost Unikátní Nissan GT-R50 od Italdesign konečně putuje k zákazníkům
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
Recenze mesh systému TP-Link Deco X20-DSL. XDSL snadno a rychle Sociální sítě kvůli ochraně Applu před sledováním krvácejí. Už ztratil... Seriál Star Wars: The Book of Boba Fett má první trailer. Premiéra bud...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Apple kvůli nedostatku čipů obětuje iPady, raději vyrobí více iPhonů Ondřej Malý: Metaverzum jako sen asociálního miliardáře ČEZ od Nového roku zdraží elektřinu zhruba o třetinu
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Zapečené filé se sýrem Tiramisu s čokoládou Nakládaná červená řepa
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Czech Press Photo 2021: Kdo získá Cenu čtenářů Lidé a Země? Hlasujte i... Netradiční svatební cesta na odlehlé tchajwanské ostrovy Lan-jü a Lü-t... Evropské srdcovky cestovatele Petra Hupky
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
ABC Domy s.r.o. - 5585821 Nejlepší pomocníci pro zazimování zahrady. Jsou zdarma nebo za pár kor... Vášnivý sběratel Dalibor Janda. Jaké poklady zdobí jeho domov?
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Co a jak správně inhalovat? Imunitu posílí houby či hořec. Myslete i na psychiku, pomůže homeopati... Šest věcí, které se zlepší, pokud omezíte cukr
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Riot oslavuje příchod seriálu Arcane nejen skrz své hry. Jak získáte v... Rodiče jsou proti očkování proti nemoci Covid-19 Dnes odkládá Blizzard. Opozdí se Diablo IV i Overwatch 2. Společnost o...
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
LIKE HOUSE 2: Dojemné loučení s Agátou! Mrcha Ája z Ulice Bára Mudrová je zamilovaná! Kdo je její láska? Milovník žen Martin Písařík: Zásnuby s přítelkyní? Má strach!
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Testujte s Mimibazarem Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky iPhony 13 Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio České podcasty

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura