-
BMW 335i vs. Audi S4
Tak, na tohle jsem se opravdu těšil, nejen proto, že jde o klasický souboj mezi bavorskými rivaly, ale také proto, že mě tento typ aut, vrcholné motorizace modelových řad těsně před sportovním derivátem, oslovují nejvíce. Jde většinou o auta, se kterými se dá pohodlně cestovat, a přesto je míra zábavnosti, kterou jsou schopna na silnici poskytnout, už velmi blízko čistokrevným sporťákům.
A protože Audi už s předstihem vytrubovalo, S4 prosím nesrovnávat s M3, tohle auto stavíme proti 335i, tak tu snad máme ty správné soupeře. Takže, jak jsme na tom?
K dispozici jsem měl kupé 335i s novou převodovkou DKG a S4 sedan s S-tronicem. Celkem dlouho jsem s 35i v trojce nejel, a musím říct, že buď mám špatnou paměť nebo se něco změnilo v nastavení motormanagementu, totiž přišlo mi, že reakce motoru na plynový pedál jsou ostřejší a rychlejší než jak jsem si pamatoval. Takže, nejdřív jsem se projel 335i, zaznamenal onu chvályhodnou změnu chování motoru, potěšil se jeho mechanickým jekotem u červeného pole a opět se utvrdil nejen v tom, že BMW je motorářská špička, ale bohužel, také v tom, že konkrétně 335i není z hlediska ovladatelnosti tím nejlepším BMW, nevím proč, ale mě se pořád zdá, že verze 335i je více nedotáčivá než 330i nebo 325i. Řízení je aktuální BMW standard, strmé, přesné a výborně vyvážené, ale co je pod koly, neprozradí ani na nízkoprofilech, které naopak drtily kvalitu jízdy, ta byla na RFT devatenáctkách strašlivá, přesun zadnice do 335i z 530i na nonRFT 17kách byl jako z fotelu na mramorový trůn. Takže jsem pojezdil, zaparkoval 335i vedle S4, vystoupil a znova se potěšil krásnými tvary aktuálního bmwího kupé. Vedle stojící sedan ve žluté barvě ale také vypadal velmi sexy, čtyřlauf vzadu, pěkná kola, rozkročená silueta, S4 ve známé podobě „autobahn killer“, role, která šla každé předchozí S4ce dobře, ale byla to, pohříchu, také role jediná, protože podvozek byl nedostatečný, mizerný handling, nedotáčivost vždy a všude a jízdní komfort ebenového prkna. Takže, co novinka, bude znamenat změnu? Startuju, motor štěkne a usadí se na volnoběhu, ticho, prohrábnu plyn, a nic výrazného, takže znova a do červeného. Hm, zepředu moc zvuku nejde, spíše něco od výfuku, celkově je sound docela podobný temnému bručení staré audí třílitrové V6 (kdo si na ni dnes vzpomene), ladění výfuku má trochu snahu imitovat ten krásný baryton předchozí V8ky. No, zvukově to nebude žádná nirvána, sbohem, víejt. Vyjíždím, motor jen tiše přede, takže zkouším reakce na plyn, hmmm, je v podstatě jedno v jakém režimu se pedálu dotknu, reakce je blesková, hned je zcela jasné proč ta, v případě Audi, úchylka směrem ke kompresoru, takže znova a znova zadupávám pravou nohu do koberce, motor vždy plynule vytlačí ručičku k 7tis., šup nový kvalt a once again, paráda, naprosto lineární tah, motor ale nemá tu naléhavost R6ky BMW, která se i dopována turby nejlíp cítí nad 4,5tis. a točí se a ječí, tahle V6ka je pomalejší, tedy pomalejší v kalupu do otáček, ale je cítit každý Nm tahu, prostě jen takové tiché vrrrrm, ne, že by snad neměla charakter, prostě to vypadá, že se ten motor u své práce moc nenadře. V síle tahu, jeho linearitě a pozor, také reakci na plyn, je lepší než 35i. Docela rána, pro ty, pro něž je zvuk šestiválce spojen se zvukem řadové šestky BMW tu zbývá jen odkaz na lepší zvuk, ale jinak, Audi, klobouk dolů, tohle je přeplňovaný motor, který má chování vytříbené atmosféry s bonusem neuvěřitelného zátahu. A co dál, no, pro BMW bohužel špatné zprávy teprve začínají, převodovka (pro mě poprvé v přímém srovnání) je horší než DSG v Audi, nejde ani o rychlost řazení resp. podřazování, tam popravdě nejsem schopen poznat rozdíly, v obou autech řazení hraničí s dokonalostí, meziplyny, které umí tyhle převodovky, to je prostě balada, ne, u DKG je problém v tom, že v autom. módu se při běžné jízdě chová méně komfortně, občas škubne, hlavně při rozjezdech, při pomalé jízdě zas řadí až příliš vysoké stupně, aby vzápětí, při lehkém přidání plynu, musela podřadit, DSG tohle nezná. A dál? No, moc se mi do toho nechce, ale jízdní vlastnosti je nutno zmínit, dost jsem toho napsal o nepřekonatelnosti zadokolek, a pořád to platí, jenže, bohužel, ne v případě 335i vs. S4. Nerad to říkám, ale tahle čtyřkolka je prostě lepší, největší zásluhu na tom nejspíš má nový dif. s přerozdělováním točivého momentu mezi zadní kola, a taky, pozor mluvíme o Audi!! výborné řízení, absolutně přesné bez jakéhokoliv mrtvého místa kolem středu a perfektně vyvážené. Jednoduše řečeno, S4 je ovladatelnější než 335i, probůh, a navíc díky nastavitelnému podvozku umí být o několik řádů pohodlnější. Jsem zvědav na reakce a testy nové S4, ale mě nezbývá říct, že jsem byl docela vypleskej z toho, jak suverénně S4 svého soupeře přejela. Každopádně, pokud se někdo zrovna chystá utratit u BMW kulatou sumičku za 335i, doporučuju mu udělat zastávku i u Audi, když už pro nic, alespoň pro čisté svědomí.
dinar.blog.auto.cz
- Září 20201 Post
- Červen 20201 Post
- Říjen 20191 Post
- Duben 20191 Post
- Září 20181 Post
- Červen 20181 Post
- Květen 20181 Post
- Duben 20181 Post
- Březen 20171 Post
- Leden 20171 Post
- Říjen 20161 Post
- Duben 20151 Post
- Únor 20151 Post
- Únor 20141 Post
- Listopad 20132 Posts
- Srpen 20131 Post
- Únor 20131 Post
- Únor 20123 Posts
- Prosinec 20101 Post
- Listopad 20102 Posts
- Říjen 20101 Post
- Červenec 20101 Post
- Březen 20101 Post
- Únor 20101 Post
- Červen 20091 Post
- Květen 20092 Posts
- Duben 20091 Post
- Únor 20092 Posts
- Leden 20092 Posts
- Prosinec 20082 Posts
- Listopad 20081 Post
- Září 20081 Post
- Červenec 20082 Posts
- Červen 20081 Post
7 199 reakcí na BMW 335i vs. Audi S4
[1]
14. 11. 2008 v 13:46Navtech
Proboha Dináre!!! Jak tady louskám ty tvoje písmenka, tak mám úplně pocit, že ti někdo drží pistoli u hlavy! Tohle mi nedělej! Stejně ti nevěřim…
[2]
14. 11. 2008 v 14:00Navtech
A to jsem akorát dolouskal test v Automobil revue od Toma Hyana. „…v BMW 335i teprve poznáte, co je to neomezená radost z jízdy a nejlepší sportovní sedan světa…“. Závěr jeho slov „…bezprostředně po představení inovovaného BMW 3, jsem poprvé dostal možnost vyzkoušet konkurenci z Ingolstadtu, pro niž marketingoví experti vymysleli sebevědomé označení _nejsportovnější sedan střední třídy světa_. Tehdy jsem si uvědomil, jak velký rozdíl může být mezi slovy a činy…“
Dináre, to mi nedělej!
[3]
14. 11. 2008 v 14:05Kuko
Kulatou sumičku se sice utratit nechystám, ale počteníčko to bylo moc krásné. Jenom dotaz – kde jsi to prosím tě testoval? Když píšeš, žes to hnal k 7tis, řadit a znova, to si musel být za pár vteřin na 200km/h a tos ještě měl aspoň dva kvalty v rezervě
[4]
14. 11. 2008 v 14:30Pierro
Dobrá práce Dinare! Opěk a jak již jinak napsáno stručně, věcně, bez předsudků, prostě tak jak by se v testech mělo psát…
Doufám že u RS verze zůstane u osmihrnku….
Na druhou stranu mne výsledek celkem překvapil. Ačkoliv jsem fanda Audi, tak v tomto směru jsem očekával tvrdší souboj. Nicméně je fakt, že jakmile přijde někdo z německé svaté trojky s čímkoliv novým, stává se na čas lídrem. Do chvíle, než dorazí ten druhý anebo třetí s něčím novějším. Je to takový nekonečný příběh.
Jinak ta S4 má grády. Pokud bych se nekoukal na pořizovačku, tak tohle auto je přesně podle mého gusta. Už se těším na budoucí RS4, to bude teprve mazec…
[5]
14. 11. 2008 v 16:13da_b0mb
Pekny, strucny, rovnou k veci…tak to mam rad
Diky Dinare! I tak bych volil vrtuli. Kde jsi je byl protahnout?
[6]
14. 11. 2008 v 17:28GTI
Dinare, fantastickej text. Člověk kolem jezdí autem a až když si přečte tvá slova o „bavorských rivalech“ sklapne mu, že si vlastně koukaj vzájemně do oken… a pak se mi také moc líbí ten souboj produkce „těsně před sportovním derivátem“… to je paráda.
Doufám, že zdejší „autobahn dreamer“ si přečtou tvou stať o „autobahn killer“.
No… to mrkám. Kdo tě má načteného ví, že tohle je vskutku objektivní hodnocení. Člověče, já si tě jdu přečíst ještě jednou. Jednak proto, žes to krásně napsal (štěknutí motoru, fotel, mramorový trůn… to se povedlo) jednak proto, že jsem si uvědomil, jak historicky zlomové věty tu nyní publikuješ.
BRAVO DINAR (zvedám palce).
[7]
14. 11. 2008 v 18:46GeekStar
Super, díky za srovnání. S4 mile překvapila. Akorát si neodpustím: Zkus používat odstavce, líp se to pak čte. Jinak palec nahoru.
[8]
14. 11. 2008 v 20:32507--
Já si dovolím jednu otázku. Aj keď sa dá S4 lepšie ovládať, bude lepšia aj na okruhu?
[9]
14. 11. 2008 v 20:53Iudex
Som celkom prekvapený výsledkom, a ako píses, relatívne jednoznacným. Som ale rád, ze (i pre mna rúhacský) odklon Audi od biturba je taký chvályhodný. A osobne si myslím, ze je to i zreálnením pohladu Audi na konkurenciu – i ked minulá S4 svojou koncepciou a výkonmi jednoznacne bola konkurentom M3 (myslím s R6), teraz jasne zadefinovali, ze „toto nie je supersport, na to máme RS4″ a znú ovocie tohto product-placementu. A ako priaznivca Audi ma pokrok S4 len tesí.
[10]
14. 11. 2008 v 21:30GeekStar
[2] Navtech: Je to zajímavé, drtivá většina novinářů je z BMW 335i unešená, ale Dinarovy postřehy ohledně horší ovladatelnosti a mimořádně nízkému komfortu nejsou vůbec výjimečné především u majitelů těchto aut, kteří předtím měli výkonné e46ky. Hodně lidí to přisuzuje buď runflatům, kvůli kterým je potřeba měkčeji naladit podvozek, aby byl zachován alespoň elementární komfort jízdy, nebo tomu, že 335i je na standardní (byť „M-packetový“) podvozek současné trojky prostě příliš silná. Já se přikláním k první variantě s tím, že výměna pneumatik situaci nezachrání, protože jádro problému je právě v naladění podvozku s ohledem na runflat.
[11]
14. 11. 2008 v 21:38Dinar
Pánové díky,
jezdilo se na testovací trati jedné nejmenované bavorské automobilky kdesi v Rakousku.
Navtechu, jo, pistole u hlavy, to je přesné, jen ne u mojí, přál bych ti vidět xichty těch kolem mě, co udělali stejnou zkušenost. :-)) Jinak, vítězství S4 bylo takové bez protestu, prostě v každém ohledu byla o něco lepší, ale jde o perspektivu, doufám, že je tu každému jasné, že reálné rozdíly mezi podobnými auty jsou velmi malé, překvapením je spíše to, jak moc se S4 liší od běžných A4řek, což jsou dobrá auta, ale na zadokolky v podobě trojky nebo céčka nestačí. GTI, spešl díky, od tebe mě pochvala vždycky zvlášť potěší. A Donovane, máš pravdu s těmi odstavci, ale prosím o shovívavost, prostě jsem jen psal jak mi to pod prsty přišlo, není to žádný regulérní test, jen záznam aktuálního zážitku.
[12]
14. 11. 2008 v 21:45Dinar
[10] člověče, nevím, jestli je to otázka gum, ale mě přijdou reakce 335i, a měl jsem možnost vyzkoušet hned po sobě 335i a 330i ,tupější a podvozek s větší tendencí k nedotáčivosti. Co je poddimenzováno zcela jistě, to jsou brzdy, u BMW nevídané, jeho silná disciplína, jenže pod zátěží zvadly rychleji než ty v S4, a to řízení, no, jak jsem psal, 335i, dle mého, není nejlepší BMW.
[13]
14. 11. 2008 v 21:47Navtech
[10] Nevšiml jsem si těch 19″… standart jsou 225.45/17 a přiznám se, že runflaty jsem taky nikdy nejel a nedovetu posoudit ten rozdíl. Přesto mi to nejde do hlavy. Zkušený novinář by to měl dokázat oddělit. Taky pochybuju, že by se z BMW vytrácela myšlenka o podvozku vs. výkon motoru.
Ve všech, nebo téměř všech recenzích se nad slovem „nejsportovnější“ u Audi všichni ušklebují, přičemž u BMW nikdy. Proti tomu jako rána z nebes – Dinar. Trochu mě prostě rozčaroval, aniž bych chtěl tvrdit, že vysloveně lže. Naopak! Nejsem závodní jezdec, ale do Autecu si dojdu a v tom autě se pro zajímavost povozim. Stejně mě ten motor zajímá i u jinýho modelu.
[14]
14. 11. 2008 v 22:01Dinar
[13] Runflaty obecně, jsou naprosto na pitchu, když píchneš, gumu stejně jízdou zničíš, opravit se to prakticky nedá. Cena za stejnou RFT vs. obyč. je dvojnásobná, nechápu v čem má být výhoda, nádavkem dostaneš logicky horší jízdní komfort, protože guma je tvrdá a těžší a s nižším profilem diskomfort stoupá snad geometrickou řadou. První, co jsem na pětce vyhodil byly RFT a neznám to, o čem píšou v každém testu 5er, myslím tu baladu o příliš tuhém podvozku, já mám auto, které je na sedmnáctkách komfortní stejně jako byla E39.
[15]
14. 11. 2008 v 22:13Navtech
[14] Princip runflatu chápu, jízdní vlastnosti neznám. Chápu, že asi budou daleko horší. Na druhou stranu jde o to, že pokud jsi bez rezervy, tak je dobrý ve 3 ráno dojet někam do civilizace. Dvě takový situace jsem zažil a zmastit ještě ráfek za 20 litrů na 3 proudý D1 bez odstavnýho pruhu je k posrání.
Ty 19″, kde asi bude vzadu 35% je blbý i na normální gumě a celkem by mě zajímalo, jestli by se tedy ta 335i rapidně nezlepšila.
[16]
14. 11. 2008 v 22:20Dinar
Mě přijde řešení s dojezdovou rezervou lepší než RFT, pětka, naštěstí, místo na rezervu ještě má, až bude nová, tak nevím, pořád nějak doufám, že BMW tu RFT pitomost vzdá, ale moc to nevypadá. Jak by se chovala 335i bez Mpaketu a na sedmnáctkách, těžko říct, tohle je příliš „obyčejná“ kombinace na to, aby ji měl člověk šanci vyzkoušet na nějakém referenčním autě, ale jsem ochoten věřit tomu, že by to bylo mnohem lepší než RFT 19 Mpaket, jenže by to nevypadalo tak kůl.
[17]
14. 11. 2008 v 23:29wikinko
super porovnaie, dobre sa to citalo, aj ked neverim, ze je ta premotorovana octavia lepsia ako 335i… ako by asi dopadlo porovnanie napr. 320d a A4 2.0TDI???
[18]
14. 11. 2008 v 23:45banan
Mozno by stalo za to skusit este 335 xi vs S4, jazdilo sa s tym na x-drive dnoch a musim povedat ze to bola radost.. Neviem ci 35i pri pohodlnejsiej jazde seka a podraduje, lebo sa islo stale na plny plyn, no ked islo o zakruty, x-drive drzal krasne stopu a pri kick-down z nej vobec nespustalo. Podvozok bol vynikajuci a pre sportovu jazdu ako stvoreny ale na moj vkus pre dennodenne jazdenie dost pritvrdy.
[19]
15. 11. 2008 v 0:20Dinar
[18] Určitě by to za to stálo. Moje zkušenost s různými BMW s x-drive vs. jejich zadokolkové protějšky ale říká, že z hlediska ovladatelnosti je x-drive spíše na škodu, auta jsou ještě o něco nedotáčivější a řízení není tak dobře vyvážené jako u zadokolek, na druhé straně je tam ten grip navíc, ale o něj až tolik při srovnání S4 s 335i nešlo.
[20]
15. 11. 2008 v 0:26Dinar
[17] je zbytečné, aby se odborníci tvého typu zúčastňovali podobných debat, jsem si zcela jist, že s klukama na schodech před vašim panelákem pokecáš o přemotorovaných oktaviích mnohem líp.
[21]
15. 11. 2008 v 11:49banan
ano ano, urcite mas pravdu, pred panelakom to ma lepsiu uroven
[22]
15. 11. 2008 v 20:37wikinko
dinar, uz som na jednej premotorovanej octavii jazdil 5 rokov, tak viem o čom hovorim. trojku som sice v 35i nesoferoval takže je pravda, že toto posudiť neviem, ale ak by som takéto porovnanie robil ja, tak by som A4ku zvozil pod čiernu zem (uz len preto, ze som voci smiesnemu koncernu zaujaty), preto ma tak prekvapilo ze sa niekomu moze zdat audina lepsia. holt este stale su na svete ludia, ktory s koncernom nemaju dost skusenosti a myslia si, ze vyraba dobre auta. prajem ti mat akekolvek koncernove auto po dobu 5 rokov, a uz do ziadneho zazraku VW/audi/skoda nesadnes ani ako spolujazdec.
[23]
15. 11. 2008 v 20:42Navtech
[22] Soused má Lambo a nemůže si ho vynachválit, tak jak to tedy je?
[24]
15. 11. 2008 v 20:55Dinar
wikinko, chlapče zlatá, pokud napíšeš A4 a octavia v jedné větě, pak jediné, co se z toho dá vyčíst, je žes A4kou nejel. Navíc, prodává se druhý rok, těžko tedy můžeš mít pětiletou zkušenost. Možná se budeš čílit, žes myslel minulou generaci, jenže tím spíš platí to, co jsem napsal, běž debatovat před panelák. Protože, A4 minulé generace v mém testu neúčinkuje a k S4kám minulých generací jsem se vyjádřil, myslím, taky celkem dost jasně. Já tu píšu o S4, nové S4. A z toho, co jsem napsal, můžeš vyčíst, že mezi A4 současné generace a novou S4 je velmi citelný rozdíl, pominu-li že většina A4řek jsou předokolky, tak quattro v S4 je nastaveno jinak než např. v A4 3,0 tdi. Navíc je tu ten aktivní zadní diferenciál, hlavní kouzlo, má to podobný efekt jako aktivní řízení kol. Nemáš vůbec potuchu, co tu hodnotíš, z toho, žes někde koupil dvě generace starou A4 tdi a teď tu meleš o směšném koncernu je vidět jen prosťáčkovská velkohubost, k S4 nebo 335i nemáš co říct, a když nemáš co říct, neříkej nic, mlčeti zlato, pamatuj.
[25]
15. 11. 2008 v 20:57Dinar
[23] řekni mu, že je trapák, každý mariánek nebo wikinko přece ví, že Lambo má páčky z fabie, v takovém autě jezdí jenom lůzři.
[26]
15. 11. 2008 v 21:27jurajos
Prekvapivé…a to tak že veľmi. Moja skúsenosť s novou A4 bola s predokolkovým TDI-čkom a že jej nadupaný braček dokáže tromfnuť BMW-čko, by ma po tejto skúsenosti ani nenapadlo. Ešte raz…prekvapivé. Ale díky Dinar…o obzor viac.
Ale kedže mojim favoritom aj tak ostáva atmosféra, tak ma to ani ne.sere.
[27]
15. 11. 2008 v 21:29Navtech
[25] Nejsem padlej na hlavu, už by mě ten šrot nepůjčil!
[28]
15. 11. 2008 v 21:30Navtech
[26] Juro, je zaplacenej! Fakt nekecám!
[29]
15. 11. 2008 v 21:33jurajos
(28)Aj ja by som sa nechal. Kde sa mám hlásiť?
[30]
15. 11. 2008 v 21:37Navtech
[29] Vlevo za rohem, hadry si vezmi svoje!
[31]
15. 11. 2008 v 21:40jurajos
(31) To ako spodky? Dajú mi R8?
[32]
15. 11. 2008 v 21:44Dinar
…va chlapi, neserte mě, já mám furt v zadku vrtuli, ale ta S4ka je fakt dobrá.
[33]
15. 11. 2008 v 21:49jurajos
(32)Ale v poho, nemám dovôd Ti neveriť. Beztak je mi to šumák…na takéto káry som švorcový.
[34]
15. 11. 2008 v 21:49Navtech
Nějak se ti roztočila, ty audiňáku!
[35]
15. 11. 2008 v 21:54Dinar
Spíš do ní hodily pár kruhů, a teď trochu skřípe. Ale řekl bych, že někdo jiný tu pošilhává po A6 v kombajnu a 3,0 tfsi.
[36]
15. 11. 2008 v 22:03T613
nechápu jak někdo může kladně hodnotit Audinu! Včera mě jedna ošplíchla kalužovou vodou! Hnus a bída tohle auto!
[37]
15. 11. 2008 v 22:14Navtech
[36] Kdyby tě ošplíchla S4, nebo nedejbože RS6 tak se dva roky nepřevlíkneš!
[38]
15. 11. 2008 v 22:17T613
(37) leda, že by to bylo AMG nebo „M“.. současné Audi jde mimo mě.. joo to před deseti léty..
[39]
15. 11. 2008 v 22:21Navtech
[38] U AMG, nebo „M“ by si tu louži ještě vyslopal!
[40]
15. 11. 2008 v 22:22T613
bych i ty gumy olízal
[41]
15. 11. 2008 v 22:56Navtech
Jsi perverzní a nechutná!
[42]
16. 11. 2008 v 2:12babo
Cau Dinare
Ja som 335i isiel sedan a dost kratko (zial). Takze nemozem porovnat s 330i podvozkovo… samozrejme nieco v zadu v hlave mi stale hovori, ze to nemoze byt pravda
3er bol vzdy cim lepsi motor, tym lepsi podvozok. Preco by pokazili spickovy 330i, ked 335i uz o moc tazsi nebude, to mi do hlavy moc nejde, ale asi na tom nieco bude.
Co sa tyka turboefektu, tak som rad, ze si uz trochu zmenil nazor, lebo 335i ma na to, ze je to turbo, torboefekt fakt miminalny a poznam dost atmosfer, ktore maju horsie naladenu ECU a elektricky plyn a tym padom na stlacenie plynu reaguju horsie, ako 35i.
Ovsem s S4 to asi bude ina, kompresor ma prave vyhodu neexistencie turboefektu.
Co sa tyka vseobecne M podvozkov pre E90… No, je to uz fakt sulsna tortura a zacina to mat asi zmysel pre tych, co vytiahnu auto parkrat za rok na okruh. Osobne som dostatocny blazon na to, aby som to na nejakych 18-kach prezil (19ky su fakt nezmysel). RUNFLAT su vec sama o sebe, tie by som vyhodil okmazite. Jedina vyhoda je, ze na nej proste dojdes, aj ked ju znicis. Tvrda je ale hrozne (to si kupim obycajne gumy so spevnenou bocnicou su oproti tomu maslo)
AUDI sa stale zlepsujue, A4 som siel zial len 2.0 TDI a tam proste nestoji podvozkovo za moc. Ako som uz pisal, A4 fwd nikdy nebola nic moc (ano, viem, ze si isiel A5 1.8 a pacila sa Ti, ale…)
Rozhodne S4 asi bude slusne auto, povozit sa zrejme nebudem mat moznost tak skoro. Ale aj tak by som volil radsej 330i
Alebo ked uz, tak M3
[43]
16. 11. 2008 v 2:18babo
Inak musim si zalozit blog, mal som moznost zajazdit AUDI RS6 AVANT a je to tiez zaujimavy zazitok
). Ale hlavne ma dalej dost udivilo kritizovanie M paketu. Ano podvozok do mesta je fakt masochizmus, hlavne na RFT 19“. Ale kritizovanie M volantu (ze je maly a tucny, co je prave na nom uzasne) ma uz zacalao udivovat. Kritizovanie M sedaciek, to uz som ale nejak nerozdychaval… No ano, su menej pohodlne, ale zakladne v 3er by som nikdy nechcel> Chcel by som si to auto uzivat v zakrutach a bezne sedacky maju bocne vedenie proste slabunke, nedostojne sportoveho sedanu.
(sice sa im nedivim, vrazili do toho kopec majetku, ale aj tak)
A co hovoris Dinare na naftovu loby 330d v AUTOCAR? V tom teste tyzdna som mal fakt dost. Uz pred tym sa snazili hovorit, ze je to daleko lepsia volba ako 335i (tazko verim, ze 335i jazdi horsie v zakrutach ako 330i, ale ze je porovnatelna s 330d, tak to fakt je na mna moc a odmietam to
Inak ale uznavam kvality 3.0d a teda aj 330d, ale este si neodpustim poznamku o tej spotrebe… 30d ma na naftovy 6valec uzasnu spotrebu a je to asi najlepsia volba v triede, ale k tym cislam sa clovek nedostane ani omylom. S novo 320d som mal problemy sa dostat po 8 pri sviznejsej jazde a 330d ma spotrebu proste este vyssiu. Automobilky to s tou naftovou lobby fakt prehanaju
[44]
16. 11. 2008 v 3:26babo
hm a ked sme pri tom blogu, nieco som asi prehliadol, ale ako si vytvorim blog??? Vidim len odkaz na prihlasenie na blog (ale ke si vytvorim konto?, je tam len moznost, ze som zabudol heslo) a vytvorenie blogu, co ale bez prihlasenia nie je mozne
takze ako si vytvorim konto na blog.auto.cz???
[45]
16. 11. 2008 v 9:00Perun
No né! Koukám jako vejr, je to takový… uvěřitelný a nečekaný! Výbornej, stručně informativní text s několika finesami (to štěknutí, jak už vzpomněl GTI).
Ty kyselý ksichty bych docela rád viděl
Paráda
[46]
16. 11. 2008 v 16:22507--
Mám jednu otázku. To, že lepšia ovládateľná, znamená, že bude lepšia aj v oblasti zábavy?
[47]
18. 11. 2008 v 11:06Dinar
babo: člověče, já fakt nevím, s tou 335i, už jsem o tom mockrát přemýšlel, možná je to v tom Mpaketu, poslední 330i, co jsem jel, byla standard, tj. normální podvozek a sedmnáctky, a bylo to fantastické auto (i přes ty runflaty), nevím jestli nemá 335i třeba tužší stabilizátory a ty si paradoxně nějak nerozumí s Mpaketem, ale prostě to kupé, kterým jsem teď jel, bylo tupější a nedotáčivější než zmíněná 330i, a lepší grip daný tužším nastavením a širšími gumami bys z toho dostal snad jen na povrchu s rovinatostí skla, na normální (rakouské) silnici to nefunguje, auto je nervózní a pořád poskakuje, nemluvě o tom, co by to dělalo na nějaké české silnici, skoky, kola pořád ve vzduchu. A pak ty brzdy, 335i je v reálu o dost rychlejší než 330i a když ji honíš, brzdy rychle utaháš, to je u BMW naprosto nevídané, nepamatuju BMW s vadnoucíma brzdama, alespoň při srovnání s konkurencí, a tady ta S4 na tom prostě byla líp.
Co se týká Autocaru, ber to tak, že mají teď slabší období, nejlepší auto je Ford, nejlepší stíhačka je Lexus a nejlepší motor je dýzl.
Už jsem tím novým 3,0d jel, asi fakt nejlepší dýzlový šestiválec, ale furt je to dýzl, pořád to cítíš v pedálech, šaltpáce a hlavně v uších. Být to u jiné značky, která nedělá benzíny s tak fantastickým zvukem jako BMW, tak by to možná stálo za ty ovace, ale tady bych byl raději, kdyby v časopise, který se zaklíná řidičskými zážitky, prostě napsali, jako fajn, ale za existence geniálního 3,0i můžete na dýzl s klidem zapomenout.
[48]
18. 11. 2008 v 13:04babo
(47) no niekde tam asi bude v 335i pravda
Ako M paket aj na rakusku dialnicu je fakt masrika, na cesku nechcem vediet ani 
A ohanaju sa tam krutakom, ze mam niekedy pocit, ze na krutak jazdi auto uz aj v AUTOCARE
Ano, 3.0d ma uz v 2000 rpm fakt dost vykonu, ale z toho ich popisu to moc nevyznieva
A persne, to tlacenie 3.0d ked maju tak bajecny 3.0i (258k verzia super, 270 s priamym vstrekom velmi super. Trosinku mi chyba vacsia vykonova spicka, ale zas motor taha bajecne uz dole, to BMW umi) fakt nechapem a rozculuje ma to. Ked povedia ako Ty, ak si nehcete dvihat eho, nechajte 35i na pokoji a chodte to 30i, tak to beriem. Ale talcit 3.0d mi pride fakt zcestne
[49]
18. 11. 2008 v 13:05babo
(37) jo siel som v RS6 a boty, ktore som akurat mal, ked som soferoval si zavesim na klinec do izby
Tie sa nikdy nesmu umyt…
[50]
18. 11. 2008 v 14:27Dinar
[49] Tu RS6ku ti závidím, to už musí být fakt brutál, navíc, kdo s tím jel, tvrdí, že to fakt funguje i v zatáčkách. Určitě bys měl blog založit, už jen recenze na RS6 by stačila, vždyť kdo tu s tím jel?
[51]
18. 11. 2008 v 14:53babo
Kua, len mi porad ako ten blog zalozit???? Som asi dement, ale neviem ako na to!!! HEEEELP
V zatackach ale moc nefunguje, to Ti mozem prezradit
[52]
18. 11. 2008 v 14:58Navtech
[50] Já s ní nejel, ale stál vedle nastartovaný V10 a to mi úplně stačilo
Blog si Babo založíš jednoduše, pokud dokážeš zapnou rychlovarnou konvici. Já to taky dokázal a to je co říct!
[53]
18. 11. 2008 v 15:10babo
(52) cece ja som IT ak a proste toto nedokazem!!!
Nedostanem sa po tu moznost, ako vytvorit blog. neviem, kde si zalozit konto na blogu, to je moj problem
[54]
18. 11. 2008 v 15:18Navtech
Vždyť tady máš na stránce „založit nový blog“ projedeš nastavení a už to frčí, ne?
[55]
18. 11. 2008 v 15:27babo
(54) Praveze nie,
. Zhalsi mi „musis byt registrovany, ak chces zalozit blog“ . Tak stlacim prihlasit sa a ono nic, ze nemam konto…
[56]
18. 11. 2008 v 15:31Navtech
Prihlasovaci heslo na blog je stejny, jako na auto.cz. podivej se do nastaveni v auto.cz. Ja uz ho taky mel, tak je to mozna jinak.
[57]
18. 11. 2008 v 15:32babo
hm a to mi prave nejde. Snazim sa prihlasit ako na auto.cz a nic
Snazim sa kontaktovat admina, ale se.e na mna
[58]
18. 11. 2008 v 15:37Navtech
v nastaveni na auto.cz se podivej, jestli mas adresu blogu …asi babo.blog…
Ty woe, že se s tebou bavim, já kterej jsem na to úplnej idiot! Málem jsem u toho potratil a ty se s tim živíš
[59]
18. 11. 2008 v 16:36babo
(59) to tam nastavene mam… Ani hovno z toho
Mne proste nieco nejde.
Ale dik ze sa snazis, to su tie paradoxy realneho zivota
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.