• Blesk.cz
  • AutoRevue.cz
  • Živě.cz
  • MobilMania.cz
  • AVmania.cz
  • DIGIarena.cz
  • E15.cz
  • iSport.cz
  • Reflex.cz
  • Doupě.cz
  • Info.cz
  • více
    • Ábíčko.cz
    • AHA!
    • Blesk pro ženy
    • Dáma.cz
    • FinExpert.cz
    • FITweb.cz
    • Horoskopy
    • Maminka.cz
    • Mojezdravi.cz
    • Orgion.cz
    • SportRevue.cz
    • Recepty.cz
    • Ženy.cz
Vyhledávání
Přihlášení
registrace
  • Moje Auto
    • Blogy
  • Novinky
    • Technika
    • Design
    • Bezpečnost
    • Motorky
    • Otázky a odpovědi
    • Fleet
    • Tapety
    • Autosalony
    • Rallye
    • Dakar 2021
    • Alkokalkulačka
    • Katalog
  • Testy
    • Srovnávací testy
    • Jízdní dojmy
  • Bazar
    • Koupit auto
    • Prodat auto
    • Články o ojetinách
  • Videa
  • F1
  • Elektro
  • Autofun
    • Autofun archiv
  • Veterán
    • Veterán archív

Blog.auto.cz  > dinar.blog.auto.cz  > Benzin ve vyšší střední

  • Benzin ve vyšší střední

    Publikováno: 22. 6. 2009

    Rád se účastním testů aut, která nějak oslovují mé osobní potřeby, a i když se rád svezu třeba autem typu Clio RS, vždycky se víc těším na srovnání aut, mezi kterými by mohl být i můj koník.  

     

    V poslední době se s příchodem nového éčka tyto příležitosti objevují více, protože se znova utkávají tradiční rivalové z německé trojky. Před několika týdny to byly jejich naftové verze, které mě ale nezajímaly tolik jako test aktuálních benzinových motorizací stojících v hierarchii jednotlivých modelů někde pod vrcholem motorové nabídky.

     

     

    Takže, MB E350 CGI vs. BMW 530i vs. Audi A6 3,0TFSI.

     

     

    Tato auta, snad vyjma nejnovějšího éčka jsou notoricky známá, vynechám tedy slohové cvičení na téma design nebo popisy ergonomie a zaměřím se na motory a jízdní vlastnosti.

     

     

    E350 CGI

    Nové éčko dostalo další inkarnaci véčkového šestiválce 3,5 litru, tentokrát s přímým vstřikem. Motor dává 215 kW a 365 Nm a je spojen se známým sedmikvaltovým automatem. Po nastartování se pohnou ručičky a tím představení končí, ticho a klid, prostě nastajaščij mercéděs. Pohnu páčkou stěračů, tedy vlastně zařadím déčko, a medvídek se s tichou nonšalancí rozjede. Jenže ouha, jedu sotva šedesátkou a slyším odvalující se kola? V éčku? Snad je to dokonalým odhlučněním motoru a jiných mechanických hluků, ale kola jsou slyšet. No, nic, tak dál, první várka děr a kanálový deklík, to už je lepší, cítit díry i deklík jsou, ale slyšet ne, fajn, jenže pořád tu je něco jinak než posledně (ve starém éčku), mírné chvění a malé otřásání se auta, nervozita, co mi to jen připomíná, no jistě, stejně se chová aktuální pětka. Pryč je plavné plutí předchozí generace, tenhle projev podvozku je mnohem více na bavorskou notu. Bude to ale platit i při přitlačení na pilu? Nebudu to protahovat, ano, tohle éčko (mám tu verzi s AMG paketem se sport. podvozkem) je velmi velmi zatáčkově šikovné auto, při nájezdech neutrální, snadno řiditelné plynem s perfektně přesným a vyváženým řízením, tohle už není nastajaščij mercéděs, chtělo by se říct, jenže vzpomeňme na céčko, to šlo stejnou cestou, takže kolíbkovitý projev předchozí éčkové generace se asi čekat nedal. Přesto, agilita na MB E nevídaná a klidně ji přirovnám k pětce. Jenže i zde platí jako vždy něco za něco, byl-li projev podvozku v malých rychlostech mírně nervozní, pak ve vysokých sice oplývá vysokou mírou agility, ale za, z mého pohledu, až přílišné ztráty jízdního komfortu. Stručně řečeno, v této komfiguraci je éčko tvrdší než pětka, a pro mě je to už za hranicí použitelnosti, beru-li toto auto hlavně jako luxusní cesťák. Ne zcela vyrovnaný projev podvozku pomáhá vylepšovat motor, ten naopak svým projevem zcela naplňuje charakter luxusního cesťáku, je silný, má hutný zvuk a točí se přesně tak, aby v člověku zaplašil chutě na nějaké sportování a přitom mu stále dával pocit dostatku síly v případě potřeby. Prostě posledních tisíc otáček před omezovačem už moc nemusí, zvukem i zátahem vzkazuje, že kolem těch pěti mu to tak nejlíp vyhovuje, ono stejně, na déčko ho převodovka moc dál ani nežene a má-li řidič přece jen sportovní choutky musí sáhnout do manuál módu, protože tahle převodovka má sice sedm stupňů, ale na déčko člověk stačí říct při kickdownu „ser.u na sport“ než převodovka přeřadí, a vyjádří tím tak nějak svůj názor na celou věc, éčko má být přece dálniční křižník.

     

    Plusy: tichý a silný motor, perfektní agilita podvozku, výborné řízení i brzdy

    Minusy: nekomfortní podvozek, krátké sedačky

     

     

    A6 3,0 TFSI

    S faceliftem dostala A6 i nový motor z S4ky, se sníženým výkonem 213 kW ale stále pěknými 420Nm!! Tento motor vzbuzuje velké naděje a slibuje oživení a větší konkurenceschopnost audiny. Po nastartování se podobně jako v MB nic neděje, ticho po pěšině. Automat má, díky bohu, klasickou páku na tunelu, šest stupňů a pádla pod volantem, takže D a jedem. Tahle Audi není naštěstí zprasená S-linem, ale má standardní podvozek, což se projevuje tak, že jede klidně a tiše beze stopy nervozity v malých rychlostech. Takže přitlačíme, a vrůůům, tenhle motor je fakt třída, to turbojetové zatlačování bude silně návykové, navíc se bez protestů točí i přes šest tisíc, dá se z něj vydolovat jak sportovní tak cestovně silácký projev, určitě bych jej ve svém autě měl raději než V6 od MB, i když si uvědomuju, že je trochu nefér srovnávat atmo. a přeplňovaný motor, jenže tyhle verze MB a Audi jsou přímými soupeři. A co na to podvozek? Možná má A6 po fl překalibrované quattro nebo nevím, ale rozhodně to není taková tragedie, jak se všeobecně tvrdí. A6 se sice citelně více naklání než nové éčko a klasicky předokolkařsky zakleká na přední kolo, ale taky se dá řídit plynem, a podobně jako v S4ce se počínající nedotáčivost dá přidáním přetlačit, slušné, a navíc s podstatně větší dávkou komfortu než u MB E. Potud dobrý, jenže celkový dojem velmi kazí audi řízení, v á šestce snad poslední svého druhu, je totiž velmi pomalé, kolem středu rozbředlé a příliš lehké, navíc s volantem velikosti kormidla, což bývalo typické spíše pro Mercedesy. A ještě brzdy, skoro třísetkoňové auto by mělo mít brzdy, které neumřou po dvou kilometrech zatáček, budu-li brát horší řízení za daň typickému Audi nastavení, pak pro slabé brzdy není omluva. Naopak na pochvalu je sladění motoru s převodovkou, cesťácky komfortní, ale i se slušnou sportovní odezvou, což dělá z A6ky 3,0 TFSI velmi účinnou stíhačku.

     

    Plusy: skvělý motor, dobrá převodovka, komfort, vynikající sedačky

    Minusy: přeposilované řízení, slabé brzdy

     

     

    530i

    A co na to nejstarší z trojice 530i? No, ona je pětka sice nejstarší, ale také dostala facelift a v jeho rámci i nový přímovstřikový 3,0i s výkonem 200 kW a 320 Nm. Nejmenší objem a nejmenší výkon by jej měli předem stavět do role třetího vzadu, jenže už mockrát BMW ukázalo, že kdo umí, umí. Tedy startujem, smysl řešení zasunutím klíčku a mačkáním tlačítka pořád nechápu, ale co už, i pětka chce být trendy. Motor se usadí na volnoběhu a opět stejná píseň klidu a míru, jo, jsme ve vyšší střední a já se při podobných testech vymazlených benzinových šestiválců pokaždé ptám, proč vídám tolik cdi, tdi a déček v autech této kategorie, vím litr dva, jenže ten projev, to je nebe a dudy. Tedy, kliknu joystickem a jedem. Jo, je to pořád stejné a teď velmi podobné s MB, do nějaké osmdesátky se auto ošívá a jemně chvěje, pokud není silnice jako sklo, opravdu nikdy nebyl projev éčka a pětky v tomto blíže. Jenže ze svého auta vím, že u BMW stačí sundat nesmyslné runflaty, netrvat na devatenáctkách a člověk získá naprosto klidné auto i pro plavbu malými rychlostmi. Bohužel, na tyhle nářky v BMW nějak nechtějí reagovat a stále se snaží své zákazníky přesvědčit, že udrncané auto s dvojnásobně drahými gumami je lepší řešení než rezerva. No, nic, jestlipak se něco změnilo ve sportovním projevu pětky? Šlapu na plyn a motor zabere s naléhavostí turba, to je fakt něco, jistě není to stoprocentní, 420 Nm 3,0T to umí ještě líp, ale silnější V6ka Mercedesu se musí rdít v koutě, tenhle přímovstřikáč nemá žádná hluchá místa, sbírá se zespoda při pouhém náznaku sešlápnutí (mimochodem takovou reakci na plyn nemá žádný z konkurentů)  a pak už jen táhne, aby si kolem šesti tisíc našel svůj vrchol a následně vběhl do omezovače s vervou, se kterou ani Usian Bolt netrhá cílovou pásku. Motorářský klenot, který sice žije ve stínu 35i, ale dle mého jedna z vůbec nejlepších šestiválcových atmosfér. Podvozek pětky při tlačení na pilu odvádí stále svou etalonovou práci, příkladná chuť zatáčet, výborně vyvážené řízení, i když jak jsem zmínil u mercedesu, tahle inkarnace éčka se mu v tomto vyrovná, a řízení bych řekl, má dokonce lepší. Rozdíly jsou ovšem zanedbatelné, což je pochvala pro oba, pro éčko v tom smyslu, že udělalo obrovský mezigenerační posun, pro pětku pak za schopnost obstát proti naprosté novince bez ztráty květinky. V čem se ovšem éčko pětce nevyrovná, je onen bohorovný klid karoserie při ostré střelbe na náročné silnici, kdy člověk doslova cítí pracovat každý tlumič, pružinu či silentblok a auto se jen vyrovnaně hrne kam volant zatočí. A taky sladění motoru s převodovkou, zde opět BMW ukazuje oběma konkurentům jak se to má dělat, minimální prodlevy při podřazení, naprosto nezmatkující převodovka, která to motoru nekazí.

     

    Plusy: výborný motor, skvělá převodovka, vynikající brzdy, výborné sedačky

    Minusy: udrncaný projev v nízkých rychlostech, nemožnost více přitáhnout volant

     

     

    Závěr: vím, že by tu ode mě těžko někdo očekával jiné hodnocení, než že by 5er neobhájil, ale vlastnictví pětky v tom nehraje roli, pokud by mi některé z konkurenčních aut vyhovovalo, neměl bych ani problém změnit dres. Jenže, přestože je éčko z řidičského hlediska velmi povedený stroj, je jeho zásadním nedostatkem rezignace na komfort, což v této třídě neberu. Krátké sedačky nebo pomalejší převodovka už nejsou takový problém, ale na vrchol to nestačí. A6 je skvělým mixem, s tímto motorem velmi chutným a peprným, menší volant se dá asi objednat, ale lepší řízení nejspíš ne, a to je jeho největší slabinou, byť i ty brzdy jsou na zdvižený prst. Takže zase pětka, aktuální 30i nemá chybu, dynamicky se s ním 530i soupeřům vyrovná, projevem je předčí, kromě diskutabilního komfortu v malých rychlostech jdoucího na vrub runflatů, to auto nemá zásadní slabinu, do které by se jeho soupeřům podařilo zasadit úder. A to pořád mluvíme o staré dobré E60, nová F10 už klepe na dveře a já se těším. Zatím tedy, Freude am Fahren, pánové! ;-)

     

     

     

OCHUTNÁVKA Blues Blues info

1 386 reakcí na Benzin ve vyšší střední

  • [1]

    22. 6. 2009 v 14:57Iudex

    Výborný testík, pocitový, emotívny, to mám rád. Ja som možnosť porovnať tieto autá nemal, ale verím Tvojim dojmom (i napriek vlastníctvu 5-ky :-)
    Rovnako ako Ty by som volil benzín (testované motorizácie sú asi to najvhodnejšie pre tieto autá), kultivovanosť a točivosť šeťvalcov sa nedá vymeniť za pár deci benzínu/nafty. Inak z hľadiska mojich vodičských preferencií by som volil A6, i napriek vedomiu o niečo nižšej agility.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [2]

    22. 6. 2009 v 16:42kolmar

    Konecne dalsie testzrovnanie na blogu. Pekne napisane az na par preklepov a odsekov ale v pohode. Skoda, ja som sa na tychto strojoch nevozil, jedine 530xd a Ecko len starsie W 211. A4-ka by podla mna dopadla lepsie ak by bola v S4, aktivne riadenie aj podvozok + 333 k by asi malo zase iny prejav… Dinar, E-cko by som komfortom az tak nekritizoval, ved s airmaticom by to malo byt o triedu lepsie nie?? nech si zakaznik vyberie…
    Skoda, ze tam nebol na porovnanie este luxusny dedusko GS…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [3]

    22. 6. 2009 v 18:08Ronault

    Je příjemné si přečíst dobře napsaný srovnávací test. Dobré doplnění na auto.cz, popravdě řečeno na auto.cz jakékoliv srovnávacé testy (i lidovějších aut) nějak poslední dobou chybí…

    Jinak výhru Pětky jsem čekal.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [4]

    22. 6. 2009 v 19:32

    Supr test, ostatne jako vzdy. ;-) Jenom bych se tak nepodivoval nad dominanci dieslu – byt sam davam prednost benzinu, jsou mi motivy cca 80% zakazniku, kteri v teto tride voli prave diesel, celkem pochopitelne. Jednak ten 3-4 litrovy rozdil ve spotrebe neni pri masivnich rocnich prubezich techto cestaku tak docela zanedbatelny (byt vetsinu lidi s autem za 1,5 mega a vic by to pravdepodobne do kolen nepolozilo), ale predevsim vetsine ridicu vyhovuje projev dieslu. O nekultivovanosti modernich agregatu ve vozech tohoto a vyssich segmentu muze hovorit akorat opravdovy fajnsmekr, i kdyz rozdil ve prospech benzinu by pri bezprostrednim srovnani poznal asi kazdy. Jde o to, ze i s dieslem pripada normalnimu cloveku auto typu Ecka nebo A6ky jako vrcholne kultivovany vuz. No a pak je tu ten vysoky kroutak dostupny v nizkych otackach, ktery proste brutalne tahne at slaplnes na plyn kdykoliv. Subjektivne se tak zda byt diesel zkratka silnejsi nez srovnatelne vykonny benzin. Treba benzin 350CGI ztraci na 350CDI takrka 200Nm (365 vs 540). V tomto ohledu vidim jako reseni preplnovani, ktery ostatne nastupuje u benzinu na vsech frontach – od Punta az po 7er.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [5]

    22. 6. 2009 v 20:05maxo

    pekne napisane, ale preco potom nova E klasse v porovnavackach vyhrava a aj v motorizaciach, ktore tu Ty porovnavas?
    V testoch pisu, ze je stale komfortnejsia ako BMW5, aj pri pouzitom AMG pakete v ktorom si isiel Ty.
    Chybalo mi tam este porovnanie interieru, jeho kvality, jeho spracovanie, jeho priestrannost.
    Teda hlavne co sa tyka tvojho nazoru na nove E klasse, lebo v testoch pisu, ze uz riestorovo patri na spicku nemeckeho premioveho tria.
    Inak jednoznacne Ti davam za pravdu, ze atmosfera 30i je stale jednoznacne naj.Taktiez 6 stupnovy steptronic je najrychlejsia prevodovka svojho druhu.Tu som cakal u MB 7 G-TRONICU pri novom Ecku viac.
    Zatial vsetky testy na nemeckych www vyhrala E klasse, jedine pri 220CDI skoncila druha v porovnavacke.Ale samozrejme ide o novy model a to je velka vyhoda.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [6]

    22. 6. 2009 v 20:35BMW

    Není co řešit…bmw je stále na špici..ale mělo by ale přidat,ať drží větší odstup od MB(nemyslim mladou boleslav:-)) a audi(což se daří)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [7]

    22. 6. 2009 v 20:55maxo

    [6] bmw, lenze vyzera to prave naopak, ze BMW sa svojej sportovosti postupne vzadava, aby sa priblizil sirsej klientele a zase konkurencia sa snazi priblizit jazdnym vlastnostiam BMW a tym padom sa budu tieto auta velmi vyrovnavat.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [8]

    22. 6. 2009 v 20:59Emel

    Hmm, zajímavé čtení… možná Ečku jen nesedl ten AMG paket. Ono pětka s M paketem je taky o poznání tvrdší… a o S-line jsi vlastně psal.

    Osobně bych měl ještě o důvod navíc, oproti většině se mi nové Ečko nějak moc nelíbí. Možná si ale jen těžko zvykám na nové věci… i u Audi a BMW se mi zdá minulá generace elegantnější. Kam ten svět spěje… ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [9]

    23. 6. 2009 v 6:50webpaja

    Skvele! Kratke, vystizne a vseobsazne! :-) A navic srovnani benzinovych pohonnych jednotek v dnesni dobe je naprosto ojedinele!

    (5) Maxo, vis sam velmi dobre, ze ztvarneni a pocit z interieru je vzdy dosti subjektivni zalezitost, stejne jako exterier. Mene je nekdy vice ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [10]

    23. 6. 2009 v 7:09Dinar

    [2] kolmar: ber to jako srovnání konkrétních verzí, rozhodně jsem nehodnotil ta auta celkově jako modely, to k tomu komfortu u éčka. Sice jsem verzi s airmaticem nejel, ale je mi jasné, že komfort bude jinde, jenže stejně tak agilita. Přesto, jel jsem i verzi 250 cdi se standardním podvozkem a to auto mě svou nekomfortností překvapilo více než tohle s amg paketem, prostě éčko na pružinách má k předchozí generaci z hlediska podvozkového komfortu velmi daleko, zas je ale daleko lépe ovladatelné. Na druhé straně jsem četl i testy, ve kterých komfort chválili, každý máme jiný zadek, tohle je můj pohled na věc. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [11]

    23. 6. 2009 v 7:17Beaumont.

    Pěkný test. Novou E-Klasse jsou bohužel neřídil, kousek jsem ochutnal A6 2.7 TDI a 535d. Taky bych dal celkem jasně přednost BMW (a nejen kvůli silnějšímu motoru), kdyby… kdybych byl schopen překousnout design (zvenku i zevnitř), což bych asi nebyl :-(

    Mimochodem, když už se mluví o komfortu, zkoušel jsi někdy nějakého moderního Citroëna na hydropneumatice?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [12]

    23. 6. 2009 v 7:27T613

    Dináre dobrá srovnávačka jako vždy ;-)
    Když máme tady to léto a to se nese v lehkém duchu. Nechceš udělat srovnávačku Logan vs Thalia vs Priora? :D

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [13]

    23. 6. 2009 v 7:42Emel

    foto Emel

    T613: znáš Dinara… to by muselo být Logan vs. Thalia vs. Priora vs. 535i ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [14]

    23. 6. 2009 v 7:49T613

    Emel: Takže upravuji! Logan vs Thalia vs Priora vs BMW 535i E28 ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [15]

    23. 6. 2009 v 8:01Alessio

    V názoru na E se asi shodneme, stejný motor, jen jiná kola a naladění. Test by měl být co nevidět.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [16]

    23. 6. 2009 v 8:11Dinar

    Emel, T613: tak s E28 bych se i svezl, nedávno jsem opět jezdil dva dny svou starou 528i (97) s najetými 385tis. a tomu autu není co vytknout, nejlepší sedan posleních dvaceti let. Jinak, logana by mi na test nejspíš nesvěřili, a s žigulíkem bych se už asi ani neuměl rozjet. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [17]

    23. 6. 2009 v 8:13Dinar

    [15] Alessio: tak to jsem zvědav, mělo to vzduch nebo péra?

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [18]

    23. 6. 2009 v 8:18Dinar

    [4] To podivování nad převahou dýzlu v této třídě ber spíš jako povzdech, obecně hodnoceno dýzlové šestiválce svým projevem tu třídu nijak neshazují, jen při následném přesednutí do stejného auta s šestiválcem benzinovým je prostě rozdíl v akustickém komfortu pořád dost cítit. Pragmatické důvody volby dýzlu taky chápu, ale argument o lepším (vhodnějším) dýzlovém projevu z hlediska přísunu výkonu mi nesedí. Resp. ano u porovnání dvoulitrů, kde je rozdíl krouťáku ve prospěch dýzlu rozhodující, jenže u benz. šestiválce s výkonem přes 200kW by byl nářek nad tím, jak to odspoda nejede už mimo, tahle auta jedou od volnoběhu s dostakem výkonu kdykoliv.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [19]

    23. 6. 2009 v 8:20Dinar

    [5] maxo: design ani prostornost či ergonomii jsem nehodnotil záměrně, jednak mezi těmito třemi auty nenajdeš v tomto směru žádný lapsus, a pak jak jsem psal, auta jsou to vyjma éčka notoricky známá, a rozepisovat se o těchto věcech by také znamenalo dvakrát tak dlouhý blog, a kdo by to četl? ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [20]

    23. 6. 2009 v 8:24Dinar

    [8] Emel: máš jistě pravdu, hodnotil jsem auta, která tam byla, mít pětka m-paket asi bych psal trochu něco jiného.
    S tím zvykáním budeš mít zřejmě problém, už jsem to zmínil mockrát E39 považuju za lepší auto než E60, ale faktem je, že vedle E60 už vypadá jako stařík.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [21]

    23. 6. 2009 v 8:28Dinar

    [9] webpaja: pravdu díš, všude samej dehet, silnice plné dýzlových audin, kam ten svět spěje. :-) ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [22]

    23. 6. 2009 v 8:37Dinar

    [11] Beuamont: od Xantie dál jsem jel od Citroenu všechno, ale pokud zůstanem u aktuálně nejlepšího auta od nich, tj. C5, stejně to není nic pro mě, i když chápu, že tu je skupina lidí, kteří dávají přednost naprosté izolaci od dění na silnici před tím, aby auto zatáčelo. Měl-li bych zůstat v dané třídě, pak myslím, že taková A6 na vzduchu (nové E s airmaticem jsem zatím nejel) je mnohem lepší auto z hlediska dynamiky podvozku než C6 a komfortem nijak nezaostává, vyjma velkých děr, ty vzduch řešit neumí. Jak říkám, chápu náklonnost některých k hydropneumatice, mě to ale neoslovuje. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [23]

    23. 6. 2009 v 8:48Emel

    Dinar: já vidím dost velký přelom ve faceliftu E39 – je neuvěřitelné, kolik dokážou udělat světla. Původní E39 vypadá trošku unyle, ale po faceliftu je to pro mě přesně ten správný koktejl dynamiky a dravosti BMW s reprezentativním konzervatismem, který v této třídě očekávám. Pokud bych potřeboval nové auto, docela bych zvažoval nějaký kombík od roku 2000 dál jako alternativu k novému mainstreamu.

    http://cdn.24.com/files/Cms/General/d/2/98bb753138c5442ebafcd4cf80340e3a.jpg

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [24]

    23. 6. 2009 v 9:02Dinar

    [24] Je to otázka doby, dodnes si pamatuju, jak jsem viděl někdy v zimě 96 první E39 v Rakousku, ouplně jsem zahořel, ta světla pod společným krytem, nádhera, dnes jako ojetiny mají různě zamžené to sklo, už to nevypadá dobře. Ale souhlas po fl to auto dozrálo, nejen světla ale i tvar nárazníků je lepší, nemluvě o volantu, taky jsem ji měl 530i 2001, ale bez Mpaketu jak máš na obrázku, dokonalé auto. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [25]

    23. 6. 2009 v 9:02kuko

    Moc hezký počteníčko

    DSG v Audi má jen 6stupňů? Nedělají i 7stupňový?

    Emel

    v názoru na nové E-čko nejsi sám. Předek je v pohodě, ale ten zadek je tam jakoby přilepený z nějakého nepovedeného Hyundaie z 80tých let :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [26]

    23. 6. 2009 v 9:09kuko

    Emel

    s tím F/L E39 totální absolutní souhlas. Tu starou u nás na malém městě mělo pár šéfů nejvýznamnější regionální firmy. Ale asi nebyly až tak velcí šéfové (nebo tak významná firma) jak si o sobě mysleli, takže to měli v nějaké základu, v business modré, na plecháčích…. No, řekněme že to vypadalo podivně :)

    F/L to auto totálně oživil, dodnes když nějaký kousek potkách (jezdí jich relativně hodně) tak se za ním otočím. Nejraději mám tu sytě modrou

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [27]

    23. 6. 2009 v 9:24Dinar

    [25] kukino: není tam DSG, ale normální tiptronic s HDM, S-tronic (DSG) má s tím motorem jen S4.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [28]

    23. 6. 2009 v 9:37Emel

    kukino: mě se líbí stříbrná a bílá… ale pro byznys si umím představit i tu tmavěmodrou.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [29]

    23. 6. 2009 v 10:16Porovnanie?

    Autor si pletie piate cez deviate. Hodnotit Ečko s amg paketom a športovým podvozkom ako nekomfortné je prinajmenšom hlúpe. Stačí zvoliť klasické pruženie, prípadne Airmatic a komfort je tam kde u E klasse vždy bol. Ak niekto chce jazdiť športovo nech nečaká komfort a naopak. BTW skúste so ibjedna BMW so vzduchovým podvozkom (pošlú vás viete kde…. do Mercedesu Benz). Jednoducho iba Bnez má alternatívu pre šport a komfort BMW je iba športové. (I keď práve to sa mi na BMW páči a preto ho mám rád) Ale aktuálnou špičkou je bez akejkoľvek debaty E – klasse. To čo nájdete pod kapotou nemá nikto iný a dlho mať nebude.

    Mám odjazdenú takmer komplet paletu novej E klasse pritom s E 250 CDI mám naj. 1300 km a môžem povedať že komfortnejšie auto nepoznám. A ešte mi povedzte kto si kúpi 5 rad, keď ho ako jazdený kúpiš 14 tisíc Éčiek a máš identický imidž ako ten, čo zaňho vysolil 66 tisíc Evri.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [30]

    23. 6. 2009 v 10:16kuko

    Emel

    No ona ta barva co myslím já není tmavě modrá, spíš taková středně modrá, těžko se to takhle popisuje

    stříbrnou moc nemusím, bílá se mi poslední dobou celkem zalíbila

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [31]

    23. 6. 2009 v 10:19kuko

    Dinar

    aha, tak to jsem myslel, že všechny tyhle nové Audiny už mají jenom DSG, případně ještě Multitronic, a že Tiptronic je už minulostí. Asi musím číst ty články o faceliftech a nových motorech pozorněji :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [32]

    23. 6. 2009 v 10:28GTI

    Reference z vyšší střední.

    Výbornej text. Výborné postřehy, výbornej… šofér. Odnáším si především poznání o přitvrzení pružinového podvozku éčka…

    Pro plejstejšnové kovboje je ovšem potřeba dodat, že z hlediska proporcí je ve vztahu k nejvyšší míře spokojenosti řidiče (100%) AUDI na 99,998 procentech, Mercedes na 99,999 procentech a BMW také na 99,999 procentech. Všechno je to premiální svět, tedy to nejlepší, co lze v dané třídě na světě (jo, na světě) pořídit.

    A co koupit? Cokoliv z horní trojky. To je myslím také potřeba napsat. Jednak nejsi tak dobrej šofér, abys uměl auto rozpitvat jako Dinar, jednak jsou ty rozdíly tak nepatrné (zejména tedy BMW x MB) že tě vrcholně uspokojí každý. Nezapomeň, že ty budeš jezdit tak, že vlastně nikdy nepoznáš, jestli máš předo nebo zadokolku… Přední náhon u A6 je totiž trochu lépe odladěn, naž u Favorita. Přesto… má volba by byla MB-E. Přes sto na okresu už nejedu, na dálnici valím 139… v Německu 160. Je to samozřejmě dáno věkem. Takže jak to nakonfigurovat, no, třícátník A6, čtyřicátník BMW 5, nad padesát MB-E… když ti to takhle v životě vyjde, můžeš říct, že auta sis vybrat uměl…

    BRAVO Dinar, zvedám palce.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [33]

    23. 6. 2009 v 11:36maxo

    [32] GTI praveze ja by som uz tu novu E klasse nevidel, len ako alternativu pre starych, prave preto, ze sa zlepsili jazdne vlastnosti a ovladatelnost, urcite aj trochu na ukor komfortu, co je pochopitelne, ale jedno bez druheho nejde.
    Ale beriem, ze v tejto motorizacii ide MB hlavne o komfort a bozsky klud a to bude vyhovovat v tomto pripade starsim soferom.

    [19] Dinar viem, ze si sa nechcel rozpisovat o interieri a kvalite, viem, ze medzi touto nemeckou trojkou su zanedbatelne rozdiely, viem to z vlastnej skusenosti, len ma zaujimal tvoj pohlad na priestor a spracovanie novej E klasse verzus stara.Ja som v nej sedel, ale len kratko, nemal som moznost si to dobre preverit.A subjektivne na mna posobil komfortne, ale bol to Avantgarde, bez AMG paketu, ale stale bol komfortnejsi ako BMW5, ale uz nebol ten podvozok az tak plavny ako u predchodcu, ale bol podstatne agilnejsi a citatelnejsi.Ale u predchodcu sa mi jazdi vo vysokych rychlostiach a v dlhych tiahlych zakrutach lepsie, pokojnejsie, nemusim sa tak venovat riadeniu ako pri novej E klasse.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [34]

    23. 6. 2009 v 12:04Dinar

    [29] Než si začneš prskat na bradu, je lepší ujasnit si, co chceš kritizovat. Autor nikde nehodnotí MB E vs. BMW 5, ale zcela konkrétní (verze) auta v jednom konkrétním případě. Pokud bys četl diskusi, rozdíly v odpružení nového éčka se tam dále rozebírají, tedy příště raději čti než piš. Já bych tě mohl spíše potahovat za kategorické vyjádření „špičkou je bez akejkoľvek debaty E – klasse. To čo nájdete pod kapotou nemá nikto iný a dlho mať nebude.“, protože z toho trčí pouze čiré fandovství nikoliv zkušenost, označovat například 250cdi s její kulturou chodu a přežitým automatem za nějakou špičku je velmi troufalé. Tahle motorizace přitom bude nosnou variantou dělající prodeje éčka, jenže 525d má nejen lepší parametry a nesrovnatelně lepší šestiválcovou kulturu chodu, ale je i úspornější a má lepší automat, a to jde prakticky o výběhový model.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [35]

    23. 6. 2009 v 12:11Navtech

    Skvěle Dinare! Nový E jsem ještě nejel, počkám na nějaký lepší motory, než co maj teď v předváděčkách. U starý E se tim sport. podvozkem úplně změnilo auto. Přišlo mě nadmíru tvrdý a drncavý, ale zase logicky líp sedělo, jenže o ten komfort bych se nikdy u takovýho auta nenechal ošidit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [36]

    23. 6. 2009 v 12:20Dinar

    [33] maxo: tak ona palubovka E60 vlastně nejvíce předznamenává aktuální směr vnitřků bmw, ale právě při porovnání s nimi (těmi v nových modelech) je vidět, že to chtělo ještě nějakou tu cizelaci, už působí lacině, to co je v X6, sedmičce a bude v nové pětce (identické s 5GT) posunuje BMW dle mého na vrchol mezi konkurencí. Vnitřek éčka je v tomto kontextu pro mě mírným zklamáním, i když z hlediska materiálů nebo zpracování současnou E60 trumfne. Ale ty tvary jsou příliš hranatě trendy, v GLK je to o.k. k éčku to už tolik nepasuje, céčko je taky hranaté, ale nedělá z hrany dogma, což bych řekl, je největší problém vnitřku nového éčka. Z hlediska prostoru je to o.k., pocitově určitě působí vzdušněji než pětka, tunel není tak široký, na nohy je místa vpředu srovnatelně, co je lepší, to je rozsah podélného nastavení volantu. Naopak sedačky jsou pro mě krátké, nemožnost prodloužení sedáku a navíc, krátké opěradlo, to nechápu (stejně jako u céčka) předchozí generace měla opěradla delší. Ergonomicky je to bez problémů, pokud jsi zvyklý na MB speciality s tempomatem nahoře a teď to řazení pod volantem, mě v tomto BMW vyhovuje víc, ale je to asi o zvyku.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [37]

    23. 6. 2009 v 12:22webpaja

    (21) To je strasna nalepka!

    (31) Ja bych to nesegmentoval lety, ale spise preferencemi. A ty muzou byt i v sedesati pro vrtuli, stejne jako ve triceti pro hvezdu, nebo v padesati pro olympiadu ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [38]

    23. 6. 2009 v 12:44ma ucta

    bravo, za tenhle vyssi tridni test se da jedine vystrihnout poklona smerem k tem nebeskym sferam.
    jo, a ja se ted pomalu posbiram z prace abych byl vcas na dnesni jizdy na okruhu v brne (-;
    benzinu zdar a sestivalcum zvlast !!

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [39]

    23. 6. 2009 v 12:45maxo

    [36] Dinar ja sa musim priznat, ze mne sa nove E klasse paci v interieri s AMG paketom a v ciernej, ale na zlate stare W211 to nema. Ten pocit luxusu co bol v W211 je prec a taktiez ta jemnost a privetivost. Pri novej C klasse W204 je interier uplnym sklamanim oproti predchodcovi W203.Inak s tymi sedackami s tebou suhlasim, predchodca mal vyborne dlhe sedaky a myslim si, ze v zakladnej prevedeni patria sedacky v starom Ecku na uplnu spicu, nikto neponukal tak vyborne, komfortne a pritom dostatocne telo drziace sedacky.Bmw5 ma v zaklade strasne sedacky, ktore vobec nedrzia telo a v kozi sa strasne smykaju.Samozrejme hovorim o sedackach zakladnych, bez priplatku.
    Osobne sa mi taktiez nepaci to radenie tou packou pri volante, moj nazor je, ze salpaka ma byt na stredovom tuneli.Nechapem jednu vec, ze preco napriklad u 250CDI s 5 stupnovym automatom davaju radiacu paku na stredovy tunel a pri 6 valcoch nie.
    Taktiez nechapem preco nedavaju ten 7 G-TRONIC k tej 250CDI, ved ten 5 stupnovy automat je o nicom.Do moderneho MB uz tento automat nepatri.
    Inak osobne si myslim, ze bude najvacsia predajnost 220CDI, 250CDI vidim az ako druhu alternativu.
    Inak ano 250CDI treba porovnavat s 525d, vybral si tuto cestu MB, ale je to tak trochu mimo misu porovnavat 6 valec so 4 valcom, aj ked ina moznost nie je.Ja osobne co som videl testy, tak ma 525d zhodnu spotrebu s 250CDI a dynamicke parametre su porovnatelne a maximalkou je E klasse na vrchu.A v pruznosti taktiez, tych 500 Nm robi svoje, ale je to na ukor tak dolezitej a obvzlast v tejto triede nutnej kulture chodu.V tejto triede mali radsej popracovat na 280CDI a stvorvalcove biturbo si mali nechat pre C klasse.
    Inak sedel si uz v 350CDI? Ja ano a musim povedat, ze som bol velmi spokojny, je velmi kultivovana a vyborne reaguje na plyn.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [40]

    23. 6. 2009 v 12:50maxo

    [37] webpaja suhlasim s tvojim nazorom, ze ide viac o preferencie ako o vek.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [41]

    23. 6. 2009 v 13:08webpaja

    (40) ja zase s umistenim radici paky. Jestli si spravne vzpominam, Daimler ji nasadil jako reakci na predchozi BMW7 do S-Klasse a zrejme vsichni doufali, ze stejne jako kopiroval v prvnim pripade (vcetne zakladni architektury palubni desky) bude postupovat i pri navratu volice prave u nove sedmicky. Bohuzel vsak mini delat 2 druhy a to podle toho, zda pouziva stary, ci novy automat. stesti, ze C-Klasse zustala zatim timto vymyslem neposkvrnena.

    A kdyz uz kopirovat, pak bych radsi zvolil klasicke rozmisteni pacek steracu a blinkru, ktere jsou z ergonomickeho hlediska vsude mozne, jen ne na miste, kde by je clovek ocekaval. Vim, jde o zvyk…ale proc trvat na necem, co dosti lidem (netvrdim vetsine, nebo mensine) proste nesedi.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [42]

    23. 6. 2009 v 13:19Dinar

    [39] maxo: se vším souhlas, až na to srovnání 250cdi a 525d, jel jsem je v tom testu dýzlů proti sobě a éčko bylo v každém měření pomalejší, jak z nuly tak při pružném zrychlení, za což jistě může i ta pomalá převodovka, protože pokud srovnávám automaty nikdy neměřím zrychlení na nějaký kvalt ale zrychlení na D s kickdownem, to je podstatné, navíc, tady pro tento způsob mluví i fakt, že převodovka MB jaksi šestku nemá. No, a srovnání kultury šestiválce proti čtyřválci je jistě mimo mísu, jenže ta auta stojí na trhu proti sobě. 350 cdi jsem jel jen v éčkovém kupé, výborný motor, jenže bmw, audi a teď i jaguar nemají o nic horší. Ale je fakt, že to éčko si umím nejvíc představit právě jako 350cdi a na vzduchu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [43]

    23. 6. 2009 v 13:37maxo

    [42] Anonymní, to boli testy z nemeckych www, ale musel by som to znova pozriet, ale ja som si pamatal takmer rovnake parametre, desatinky nepovazujem za rozdiel, ale nechcem sa hadat, ak si si to mal moznost preverit, tak nie je o com.
    Nechcel som tym povedat, ze MB ma najlepsie diesle, len som chcel poukazat na vylepseni parametrov medzi 320 CDI a 350CDI v prospech 350CDI.
    Viem , ze uplnou spickou su BMW diesle, potom by som uz daval na jednu uroven MB,Jaguar a AUDI.
    Inak 320CDI bol spicka pri uvedeny na trh na prelome 2004/2005, ale od tej doby preslo uz vela rokov a MB nejako zaspalo dobu a tento motor vobec nevylepsovalo.
    Inak ja mam diesel v aute, ale je to vyber rozumu.Radsej by som mal silny benzin, ale subjektivne mi vie poskytnut taky zatah a pritlacenie do sedacky ako u sestvalcoveho diesela, len benzinovy osemvalec a to by uz nebol vyber rozumu.
    A ked benzinovy sestvalec, tak, len atmosferu od BMW.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [44]

    23. 6. 2009 v 13:41maxo

    [41] webpaja packy to je naozaj, len sila zvyku. Zo zaciatku mi to robilo problem, ale velmi rychlo som sa s tym s kamaratil a teraz to povazujem za lepsie riesenie ako klasiku.Myslim, ze to potencionalneho kupca neodradi od kupy, ked sa mu auto paci.
    Mne skor vadi napriklad, ze MB ponuka v standarte el, nastavovane sedadla, len pre sklon operadla a vysku sedadla a samotny posun po kolajniciach je manualny, to ozaj neviem pochopit.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [45]

    23. 6. 2009 v 13:43maxo

    [42]dinar prepac, to bola reakcia samozrejme na teba.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [46]

    23. 6. 2009 v 13:45Dinar

    [45] chvíli jsem tu nebyl, a vypadla mi registrace ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [47]

    23. 6. 2009 v 13:50maxo

    [46] Dinar aha takze predsa nemam halucinacie a videl som tam anonym, ale ani mi ta reakcia nesedela k anonymu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [48]

    23. 6. 2009 v 13:52Dinar

    [43] Já zas postupně beru na milost i 35i a jestli vezmu do nové pětky 30i nebo 35i (540i) zatím nevím, ale na to rozhodování se těším. Co vím jistě, příští rok měním SUV a za tourega V6tdi přijde X6 ale ne 35d nýbrž právě 35i, do sedačky umí tlačit stejně a ten zvuk je desetkrát lepší. Prostě žijem jen jednou, tak ty dva tři litry ve spotřebě nějak přežiju, za pár let budem dělat sterilní bzzzzzm, bzzzzzm, a na zvuk šestiválce budem potřebovat syntezátor. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [49]

    23. 6. 2009 v 14:04maxo

    [48] Dinar neviem posudit 35i, este som nemal tu cest si ju vyskusat, ale rad by som chcel.
    Inak mne by k naturelu X6 pasovala viac ta 35d, ale zvuk je zvuk.A fakt ta 35i zatlaci tak do sedadla ako 35d?
    Inak co som mal moznost pocut 35i v novej Z4, tak sa mi ten zvuk vobec nepacil, velmi som bol sklamany.
    Ale ta atmosfera musi lepsie reagovat na plyn ako ta 35i, ci nie?
    Inak z TOUAREGA prejst na X6 je obrovska zmena, az by som povedal, ze nejde o zmenu SUV a znacky, ale o zmenu kompletnu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [50]

    23. 6. 2009 v 14:24Dinar

    [49] maxo: tak dýzlový kopanec nedostaneš, ale rychlý budeš stejně i odspodu, jenže pak pokračuješ dál a točíš kam se už 35d nedostane, nevím, X6 není úplně typické SUV a mě tam ten benzinový turbomotor prostě pasuje líp. Změna z touarega, no, X6 je modernější, ale jinak, on touareg docela klame tělem, na testy moc nedej, zvlášť v něm. časopisech kde je v testu i Cayenne, který musí být nutně sportovnější atd. atp. (čteš jak sportovnější než cayenne už je snad jen X5), je to klišé kombinované s marketingovými potřebami, jaký myslíš, že je např. mezi dýzlovým touaregem a cayennem na vzduchovém podvozku rozdíl, jediný, který jsem zaznamenal je v kalibraci řízení, cayenne má ostřejší převod, toť vše. Tenhle typ auta, hlavně spojení dýzl tiptronic není na nějaké blbnutí, ale ve sport modu podvozku to na osmáctkách balonech dokáže být sakra účinné auto, ostřejší jízda sice není nějaká zábava, a musíš dávat bacha na trakci, protože jak se tenhle mastodont utrhne už to v rámci silnice nesrovnáš, ale zábavné je sledovat trápící se piloty „rychlých“ vozů v zatáčkách, kterak se snaží a snaží a nemůžou té krabici za sebou ujet, říkám tomu děsení neviňat, občas si to užiju. Ale pravda je, že X6 je dynamikou podvozku zase jinde, na druhou stranu nemá komfort vzduchu.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [51]

    23. 6. 2009 v 14:40maxo

    [50] Dinar ohladne SUV nedavam na testy, tam mam skusenosti az moc velke a priamo z vyroby.Ano ked je vzduch, je to velmi podobne, ale u Cayennu mas vacsi prehlad co sa Ti deje pod zadkom a riadenie je strmejsie ako pises a celkovo mi pripada Cayenne agilnejsi, ale nie je to taky rozdiel ako si vela ludi mysli..Benzin v TOUAREGU a benzin v Cayennu je, ale uz vacsi rozdiel.
    Ale ked pride na rad teren, tak Touareg bije Cayenne o triedu.
    Inak pre mna nemaju SUV zmysel pre radost z jazdy a zatacky si v tychto autach neviem vychutnat.Viem si predstavit SUV ako druhe auto do rodiny, ale ako jedine v rodine urcite nie.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [52]

    23. 6. 2009 v 14:58Beaumont

    [48] Dinar: Můžu se zeptat co tě láká na X6? Neber to jako rýpání, jen mě to zajímá. Jestli se Ti prostě líbí, tak OK, ale jinak opravdu nechápu smysl toho auta. 550i bude rychlejší a pohodlnější (samozřejmě když vyhodíš runflaty), pokud vysloveně chceš pohon xDrive tak je tu 530xi popř. 530xd a pokud alespoň občas vyrážíš do terénu (což s Touaregem určitě jde), tak X6 asi taky nebude zrovna ideální volba…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [53]

    23. 6. 2009 v 15:12Emel

    Beaumont: najdi si to u Dinara na blogu, už to tu jednou proběhlo… sice s ním úplně nesouhlasím, ale byla to asi nejrozumnější obhajoba SUV co jsem tu kdy viděl.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [54]

    23. 6. 2009 v 16:11kuko

    Beaumont

    Prostě potřebuje stopit 2,5 mega a uznej, co by dělal s 12 Logany :)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [55]

    23. 6. 2009 v 16:14Beaumont

    [53] Emel: To mi vypadlo z paměti, sorry… A ano, je to dobře napsáno.

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [56]

    23. 6. 2009 v 18:18kolmar

    foto kolmar

    Tak z Touarega do X6 to je podla mna dost sakra rozdiel, ale vyjazdene to mas dokonale tak urcite vies co chces. Len nejak mi nesedi mat doma 2 dost neprakticke auta, to uz racej by som siel do X5 ale kazdy sme iny… Vidno tu preferencie k BMW, inak si velmi neviem vysvetlit 2 dost nekomfortne auticka na dvore… Ak ti ide o zvuk tak 50i je vraj neskutocna bomba, o tomto neuvazujes??
    A Cayenne??!! tak to by som sa najracej spytal maxa, rozobera sa to tu na cestach. Maxo, je rozdiel v podvozku S, Turbo a hlavne GTS?? co ja viem, v testoch to agilitou vybuchlo aj X6 a pritom stale dokaze byt sluse komfortny… ale ja Bohuzial sudit nemozem :-(

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [57]

    23. 6. 2009 v 18:25Alessio

    17: péra, téměř holomrdka

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [58]

    23. 6. 2009 v 22:36Andromeda

    foto Andromeda

    Výborný Dinare,výborný…Precizní řádky :-) … Je cítit,že pán má „naježděno“… Ještě jednou výborný…

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [59]

    24. 6. 2009 v 8:42Dinar

    [52] Beuamont: máš SZ. ;-)

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit
  • [60]

    26. 6. 2009 v 11:01Sparrow

    Výborně napsáno. Už jsem delší dobu nečetl něco tak poutavě a výstižně napsaného. Blahopřeji a díky za test. Na základě takového počtení je již možné si jít vybrat a koupit to, v čem bych bez tohoto testu tápal.
    Škoda jen, že se mezi modely nevloudila Honda Legend. Ale to nevadí, snad někdy příště.
    Ještě jednou díky
    Sparrow

    Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Založit nový blog

dinar.blog.auto.cz

  • Bebo
  • Delicious
  • Digg
  • Bleetbox
  • Září 20201 Post
  • Červen 20201 Post
  • Říjen 20191 Post
  • Duben 20191 Post
  • Září 20181 Post
  • Červen 20181 Post
  • Květen 20181 Post
  • Duben 20181 Post
  • Březen 20171 Post
  • Leden 20171 Post
  • Říjen 20161 Post
  • Duben 20151 Post
  • Únor 20151 Post
  • Únor 20141 Post
  • Listopad 20132 Posts
  • Srpen 20131 Post
  • Únor 20131 Post
  • Únor 20123 Posts
  • Prosinec 20101 Post
  • Listopad 20102 Posts
  • Říjen 20101 Post
  • Červenec 20101 Post
  • Březen 20101 Post
  • Únor 20101 Post
  • Červen 20091 Post
  • Květen 20092 Posts
  • Duben 20091 Post
  • Únor 20092 Posts
  • Leden 20092 Posts
  • Prosinec 20082 Posts
  • Listopad 20081 Post
  • Září 20081 Post
  • Červenec 20082 Posts
  • Červen 20081 Post

Výběr

Zprávy

Koronavirus
Důchody v ČR
Koronavirus - ekonomika
Přehledně: Česko na cestě k předčasným volbám? „Rudí“ hodili Babiše př... Seru na to, ať si to vezme Havlíček. Hamáčkovi ruply nervy a vzdal se ... Hamáček poletí do Moskvy kvůli Sputniku. Babiš: „Nejsem z toho nadšený...
Sport

Fortuna liga
EURO 2021 - fotbal
MS hokej 2021
ONLINE: Slavia - Arsenal. Holeš znovu stoperem, v základu Ševčík ONLINE: trest pro Kúdelu rozjel bouři. Vyjádřil se Tvrdík i Sorokin ONLINE + VIDEO: Obrat nevyšel, Tygři jsou ve finále! Třinec - Boleslav...
Zábava a celebrity

Nejlepší filmy 2020
Grilování
MS v biatlonu 2021
Maminku (†35) pěti dětí našli mrtvou v jezeře: Zřejmě byla zavražděna! Nezlomná královna Alžběta: Konec smutku už po 13 dnech od smrti Philip... Konečný seznam 30 vyvolených! Jen tito truchlící smí na pohřeb prince ...
Pro ženy a maminky

Těhotenská kalkulačka
Horoskopy
Kalkulačka BMI
Hledá se Maminka roku 2021! Nejste to náhodou vy? Eva Gerová (†93) měla rozjetou filmovou kariéru - Zvítězila rodina! Recepty s alkoholem: Rizoto se sušenými rajčaty
Auto-moto

Alkohol kalkulačka
Elektromobily
Formule 1
Mercedes EQS oficiálně: Vlajkový elektromobil stříbrných šípů je koneč... Nahlédněte do nejluxusnějších VIP garáží, které garáže už ani nepřipom... Rychle a zběsile 9 má druhý oficiální trailer. Bude to šílenější, než ...
Věda a technika

MobilMania
Katalog mobilů
Počítačová poradna
15 nejočekávanějších elektromobilů roku: Budoucnost je tu, má fantasti... PITVA: Rozkuchali jsme tenký překlápěcí notebook Acer Spin 5 Bezzrcadlovky Sony A7R III a A7R IV se dočkaly praktikckého hardwarové...
Ekonomika a byznys

Kryptoměny
Ceny bytů
Výpočet čisté mzdy
Zašpuntované Olbramovice přestanou brzdit cestu na jih. Začala stavba ... Německý direkt pro Teslu? Vlajková loď Mercedesu má první plně elektri... Velcí těžaři v Chile chtějí skoncovat s naftou. Sázejí na vodík
Recepty

Palačinky
Bramboráky
Bublanina
Celerový toust Labužnické kuřecí řízky Recepty s alkoholem: Jablkové palačinky s ciderovou omáčkou
Cestování

Kde rostou houby
Výlety s dětmi
Kam na lyže
Tak do toho šlápni! 5 tipů na pěší túry: Stezkou lesního muže i údolím... Aktivní dovolená v Děčíně: Užijte si cyklo-vodácký výlet do Německa ne... Místa na rozmezí světadílů a kultur, exotika i divoká příroda. Kypr, K...
Servis

Katalog rostlin
Recepty online
Předpověď počasí
TIRAO spol. s r.o. v likvidaci - 26685850 Návrat zimy decimuje ptáky: Čápům trčí ze sněhu hlavy, drozdi a kosi p... Benediktská 1060, Praha
Zdraví

Katalog nemocí
Tipy jak zhubnout
Bylinky
Rektální testování na koronavirus: V Česku omyl, v Číně běžná praxe Ztratili jste po covidu čich? Tento čichový trénink vám ho může vrátit... Nejlepší potraviny pro vaši psychiku: Co jíst proti stresu a úzkosti
Pro nejmenší

Recenze počítačových her
Esport Sazka eLEAGUE
Vystřihovánky ABC
Days Gone dorazí na PC koncem května, nový trailer ukazuje vylepšení Brána světů 18: Kopie Podívejte se na lov a vylepšování vybavení v Resident Evil Village
Video

Prostor X
Branky, body, kokoti
Fortuna liga
Třinec - Mladá Boleslav: Ocelářům vyšla challenge! Hostující gól byl o... Sparta - Liberec: Machovský odjížděl na střídačku. Musel se ale vrátit... Sparta - Liberec: Machovský krásným semaforem proti Najmanově střele u...
Nákupy

hledejceny.cz sleviste.cz azz.cz zbozi.blesk.cz zbozi.mobilmania.cz nejrychlejsi.cz Slevové kupony Nejlevnější mobily Nejlevnější pračky Horská kola
Mimibazar

Roušky Dětské zimní bundy Dětské svetry Dětské čepice Dětské rukavice Dámské zimní kabáty Dámské čepice Dámská pyžama Společenské hry pro děti Dětské autosedačky
Doporučujeme

Pračky na Mall.cz Televize za skvělé ceny LEGO hračky Zahradní bazén Robotické vysavače CZC klub v novém Notebooky České podcasty Rádio a zábava pro děti Chytré hudební rádio

  • © 2021 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu
  • Autorská práva k publikovaným materiálům
  • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Cookies
  • Nastavení soukromí
  • Vlastnická struktura